Мер Києва Віталій Кличко ще раз прокоментував ситуацію з прокатом електросамокатів Bolt в столиці, нагадавши, що рух цього виду «транспорту» не врегульовано законами і що питання прокату повинно бути узгоджене з містом. Про це він написав у своєму телеграм-каналі.
«Конфлікт з Bolt». Кличко заявив, що правила одні для всіх, а закону про самокати поки немає
«У нашому місті проживає понад 3 млн осіб та їх взаємовідносини прописані в законах, а один з обов'язків місцевої влади — стежити за дотриманням цих норм», написав він.
Також Кличко ще раз пояснив, що рух електросамокатів не врегульований законами та послуги прокату повинні бути узгоджені з містом.
Рух електросамокатів не врегульований законами
Як зазначив Кличко, зараз немає відповіді на питання, де і за якими правилами мусять їздити такі засоби пересування, а також немає встановленого віку, з якого дозволялося б «водити» самокат.
«Мова йде про безпеку руху, здоров'я і життя всіх його учасників — тих, хто на самокатах, автомобілістів, велосипедистів, мотоциклістів, пішоходів», — додав він. Врегулювати всі ці питання повинен закон про дорожній рух.
Послуги прокату повинні бути узгоджені з містом
За словами мера, пункти прокату розташовані на території міста, тому кожен бажаючий не може просто так надавати послуги і не нести за це відповідальності.
«Про який порядок та правопорядок можна говорити в такій ситуації? Чому одні мають працювати за правилами, а інші — ні?», — заявив Кличко.
Мер Києва в заяві офіційно звернувся до депутатів з проханням розробити і внести зміни в законодавство про дорожній рух. В тому числі, визначити, як, де і за якими правилами можуть їздити електросамокати в містах.
На закінчення Віталій Кличко закликав компанію Bolt працювати винятково у правовому полі та усвідомлюючи відповідальність за законність та безпеку послуг, які вона надає.
Передісторія
- 7 серпня Bolt анонсував прокат електросамокатів у Києві.
- 8 серпня мер столиці Віталій Кличко виступив із заявою, що місто не може дозволити Bolt надавати послуги, які не врегульовані законами і пригрозив прибрати самокати з вулиць примусово.
Коментарі - 24
По пешеходным дорожкам до 9 лет, а по автодорогам - с 15?
С 10 до 14 соответственно только пешком бегать)
С точки зрения последних изменений ПДД электросамокат является Механическим транспортным средством (общие положения п 1.10.)
Однако у него нет номерного знака.
У водителя нет никаких прав подтверждающих, что он знает ПДД.
Соответственно это приводит к какой то безумной правовой коллизии.
Первая часть определения говорит про все где есть двигатель. А потом есть оговорка про электродвигатели мощьностью от 3кВт.
Их движение должно регулироваться общими положениями ПДД так как они являются механическим транспортным средством.
Почувствуйте разницу от ваших слов если формулировка будет следующей:
«Использование государственной земли города для частной коммерческой деятельности с целью извлечения прибыли.»
Как можете увидеть - сидение на лавочке явно не комм. деятельность с целью извлечения прибыли.
а если я начну использовать лавочки для сдачи в аренду массажных сидушек - то должен я платить или нет?
Есть желание заставить самокатчиков получать ВУ - сначала надо внести изменения в закон. И только после этого появится право (но не у мэра, а у полиции) предъявлять какие-то требования к самокатчикам.
какой-то бизнес оборудует на городской земле без согласования с владельцем земли пункт сдачи вещей в аренду.
Это нормально ? Если да - сделующий пункт будет у вас в спальне. На тех ж еоснованиях.
В демонстрации незнания законов, в демонстрации непонимания правового режима в Украине: украинскому гражданину и украинскому бизнесу не нужно не только разрешение, но даже не нужно одобрение власти для того чтобы делать то что не запрещено законом.
Можно любить или не любить самокаты, иметь опасания из-за возможных проблем которые они создадут. Но нельзя при этом пытаться решать проблемы игнорируя законы и прямо угрожая бизнесу похищением его имущества, тем более если похищением будут заниматься не какие-то титушки, а городские коммунальные предприятия.
99% киевских бизнесменов не согласовывали свой бизнес с киевской власть. Сюрпрайз! Самый яркий пример это службы такси которые похожим образом предлагают в аренду аж целые автомобили (с водителем).
Я как ФОП тоже веду свой бизнес на городской земле без согласования этого с харьковской городской властью.
Это нормально ?
Да, это нормально. Ненормально как раз пытатся заставить бизнес согласовывать каждый чих с городской властью.
вы ведете бизнес на земле , без согласия ее владельца.
Он имеет полное право как прекратить ваш бизнес нафиг - так и сажать за самоуправство. И то что он этого еще не сделал - это его недоработка , а не ваше достоинство. Сюрприз !