25 травня Альфа-Банк Україна презентував нову лінійку пакетів послуг – White, Black і Graphite
Альфа-Банк Україна запустив нову лінійку пакетів послуг
Картки нового дизайну. У кожному пакеті доступні дві безплатні картки від платіжних систем – Visa і Mastercard у гривнях, доларах або євро. Клас карток стартує від Mastercard World Debit або Visa Rewards до преміальних – World Elite та Infinite. У дизайні – акцент на колір і мінімалізм.
Підвищений ліміт на зняття готівки та безплатне поповнення рахунку. У будь-якому банкоматі світу можна безоплатно зняти до 150 тис. грн на місяць. У кожного пакета – свій ліміт, підвищений до комфортної межі.
Поповнення рахунку безплатно. Це можна зробити будь-яким зручним для вас способом – через банкомати cash-in Альфа-Банку, за допомогою переказу з картки на картку або з використанням номера IBAN, а також через платіжні термінали мереж EasyPay та City24.
Додатковий дохід. Завдяки такій опції, як «Дохідний сейф», гроші на картці не просто лежать, а приносять прибуток. Відсоткова ставка на залишок коштів сягає 9 % річних залежно від пакета.
Усі «плюшки» від Mastercard і Visa. В рамках одного пакету можна оформити картку від кожної з платіжних систем, а отже, і привілеї – акції, бонуси, сервіси Mastercard і Visa – у вас у кишені. Пакети Black і Graphite відкривають доступ до аеропортових сервісів: безоплатне відвідування бізнес-залів від Lounge Key (за картками Visa) і Mastercard у всьому світі, прискорене проходження прикордонного і паспортного контролю в аеропортах «Бориспіль» і «Київ», пакування багажу та інші travel-опції. Сподіваємося, що незабаром ці опції стануть доступні всім.
Кешбек на щоденні покупки. Усі картки беруть участь у найкращій на ринку програмі винагород Cash'U CLUB. А отже, ви отримуєте до 7 категорій покупок з підвищеним кешбеком до 20 % і кешбек 0,5 % на всі безконтактні оплати гаджетом.
Можливість користуватися пакетом абсолютно безплатно, виконавши лише одну з умов протягом місяця: загальна сума залишків на рахунку від 50 тис. грн, сума безготівкових покупок або кількість операцій, здійснених будь-якою карткою в пакеті послуг. Наприклад, White – повністю безплатний, якщо зробити всього лише 10 трансакцій на місяць. Також власникам кожного з пакетів послуг доступна цілодобова підтримка консьєрж-сервісу «Альфа-Консьєрж Україна».
Пакети послуг від Альфа-Банку – це новий формат рішень, з якими клієнт завжди отримує більше.
Обирайте свій колір і стиль! Деталі за посиланням
Коментарі - 37
«Кручю, вєрчю, запутать хачю...»
А по дебетових - цілком прозорі умови, у всякому разі у мене не виникало проблем.
Зазвичай за такий перід міняється керівник бранча, а з ним колектив. Якщо він йде на підвищення в середині структури — то є велика вірогідність що хтось з працівників займе його місце. Якщо на підвищення в інший банк — то часто забирає ключових працівників. Якщо звільнили за відсутність результату — то новий керівник зазвичай формує свою нову команду.
Свого часу коли я йшов з Дельти (задовго до проблем в Дельті) в БРС, то більше 50% мого колективу в упрвлінні (зами по МСБ та роздрібному, регінльні менеджери по продажам і т.д.) — перейшли зі мною. І це при тому що я поїхав в Київ, а вони залишилися в регіоні, правда зайнявши посади керівників в новій фін структурі.
Літом 1997р. у Львові відкрилась філія «Правекс-банку».Я там пропрацював з дня відкриття філії по літо 2000р. Головний бухгалтер філії, з якою ми розпочали діяльність у цій установі в один день, пропрацювала там до пенсії - до весни 2019, тобто 22 роки. За цей час 5-ох директорів «пережила».
Моя сусідка по будинку - ветеран Приватбанку, працює там з середини 90-х.Починала рядовим працівником, зараз керівник відділення.
Ну бек-офіс не потрібно порівнювати з менеджерами на бранчах. Найбільша плинність кадрів на фронт-офісі.
Можу навести і інші приклади, де «ветеранами» є чоловіки, які працювали на інших посадах. Наприклад, директор нашої місцевої філії Укрінбанку пропрацював на своїй посаді з дня відкриття філії (1994р, якщо я не помиляюсь) і до 2016 р (коли в Укрінбанк вже була введена ТА).
Я це до того, що якусь загальну статистику тут вести важко — є вплив занадто багатьох різних факторів.
Однак в останні роки є тенденція до відсутності бажання працювати у банківській системі взагалі.Багато нинішніх банківських працівників мають бажання знайти роботу не у банку, ті хто це бажання реалізували — ще не чув, щоб хтось з них пожалів.Особисто я покинув банківську систему у 2003 і досі не жалію. Дружині після закриття Фідобанку у 2015 пропонували роботу в Укрсибі (відділення навіть знаходилось на тій же вулиці), але вона відмовилась і пішла у приватну фірму. Теж жалю я від неї не чув.
У мене є офіційна статистика по плинності кадрів. Так ось — є банки (зазвичай з укр капіталом) де середній термін «життя» менеджера на бранчі — до 1 року. В іноземних банках він рідко перевищує 3 роки. Певне виключення раніше було по Ощаду та Укрексіму, де не було планів та працювали «на рахівницях».
На бранчі найбільшими «довгожителями» є касири. Навіть керівники бранча міняються доволі часто.
Щодо офіційної статистики . Я навів і можу навести ще приклади як людей, які пропрацювали у одному банку і десять і двадцять років, так і таких, що працювали на одному місці не більше року. Просто кожен випадок тут - індивідуальний, і робити тут якісь усереднення - все одно, що середній градус по лікарні рахувати. Хоча згідний, що плинність кадрів у банківській системі (особливо серед молодих працівників) зараз вища, ніж була років 10 тому і раніше.
Якщо говорити по аналогії, то говорячи про окремі випадки коли особа працювала в банку 20 років як за нормальну практику, то тоді можна сказати що наші пенсіонери дуууже забезпечені люди. Он на минулому тижні у нас брав позику пенсіонер, у якого пенсія 170 тис грн.
Зрештою, це не має значення - люди, про яких я говорив, теж були працівниками територіально відокремлених підрозділів - філій, відділень. Ну правда, серед них є і рядові працівники і керівники.
Я би не згадував за них, якби це були поодинокі випадки. Але таких людей є досить багато (у всякому разі, по моїх спостереженнях) і тому ігнорувати цей факт, коли ми говоримо про масштаби плинності кадрів у банках, не можна. Хоча, повторю - згідний, що серед нинішніх молодих працівників плинність більша, ніж колись.
Это в какой армии? В армии Камбоджи? Или в «танчиках», комп.игре? :)
Проговорить поставленную задачу обычно просят самого неквалифицированного или тугого работника, чтобы оценить как он понял задачу. Вы, как начальник, должен это знать.
В украинской армии, насколько знаю, нет обязанности проговаривать командиру полученный приказ.
В чому ви не спеціаліст? Ви вже опозорилися з коментарем кредитом в Авалі, з „американськими“ лабораторіями, навіщо далі людей смішити?
Нічого що я проходив службу в українській армії в 2000 році і знаю що говорю?
Можливо зараз цей дебілізм відмінили, але від був запроваджений ще при совку і довго використовувався в армії України.
Ви хоча б улюблені радянські фільми подивіться, там це видно (наприклад „Аты-баты шли солдаты“)
Пример 1:
— Рядовой Оленчук, три наряда вне очереди!
— Есть три наряда вне очереди!
В бойових діях звісно ніхто не повторює, а от при постановки завдання командира це нормальна практика.
Пример 2 (в російській мові це звучить так):
— Рядовой Оленчук, приступить к уборке кубрика.
— Есть приступить к уборке кубрика.
— есть приступить к следованию в сан.часть для лечения
;)
«Сейчас почитатели Петра По… расскажут Вам, что это неправильный банк...»
Це до Qwerty1999 зверніться — цілу тираду тут же видасть з цього приводу. Дивно, що він ще досі тут не об`явився. А самий «правильний» — це, звичайно, Приват.
Ми з ним не слабо колись подискутували з цього приводу:
https://minfin.com.ua/blogs/kingcity/121940/
— а Ви так не вважаєте?
Якщо є купа вітчизняних і західних альтернатив, то який мотив для українця користуватися послугами бізнесу, власники якого наближені до влади країни-агресора?
https://minfin.com.ua/blogs/kingcity/121940/
А щодо західних альтернатив — з радістю користувався б, якби не деякі нюанси:
https://minfin.com.ua/blogs/kingcity/121979/
"коли в Україні з`явиться банк з зі 100% укр.капіталом, який буде працювати на українську економіку і громадян України і його діяльність буде відповідати переліченим вище критеріям — тоді я з радістю стану його клієнтом і закрию всі свої рахунки в Альфі"
Пізніше прокоментую вже у Вашому блозі.
Погоджусь лише з тим, що тут не все так просто і однозначно.
Я сам до початку активної фази агресії був клієнтом Альфи та Сбєрбанка. І якби не бачив альтернативи, то залишався б їх клієнтом.
Когда Сбер поливали краской и устраивали медийные атаки — я указывала на незаконность таких действий и на предполагаемую цель этих действий. В ответ мне прилепили ярлык «агентки Кремля» :)