Мінфін - Курси валют України

Встановити
25 лютого 2020, 11:31

Київ переходить на е-квиток. У метро прибирають термінали для поповнення проїзних

У київському метрополітені, де поступово вводиться в обіг єдиний електронний квиток, уже не на всіх станціях можна розплатитися банківською карткою за поповнення «зеленої» проїзної карти. Про це написала у фейсбуці киянка Марина Стародубська.

У київському метрополітені, де поступово вводиться в обіг єдиний електронний квиток, уже не на всіх станціях можна розплатитися банківською карткою за поповнення «зеленої» проїзної карти.
Фото: hmarochos.kiev.ua

Термінали на деяких станціях зняли

За словами жінки, 24 лютого на двох станціях метро їй відмовилися поповнити проїзну «зелену» картку за допомогою банківської карти. Співробітники метро обґрунтували це тим, що «термінали зняті».

Жінка уточнює, що на сайті метрополітену і на касах все ще висять оголошення про те, що поповнити картку можна за допомогою банківського терміналу.

Як пояснюють співробітники метро

У коментарі до запису заступник начальника Київського метрополітену Наталія Макогон розповіла, що в метро поступово виводяться з користування банківські термінали. Їх замінять автомати для продажу й поповнення е-квитка.

Вона наголосила, що перехід на нове обладнання закінчать 1 квітня. Тому можливість оплачувати поповнення проїзного через банківську карту буде зникати на різних станціях метро й надалі.

Читайте також: У Києві введуть єдиний місячний проїзний на всі види транспорту. Названі ціни

Як працюватиме єдиний е-квиток

Нагадаємо, з 1 квітня в метро і наземному транспорті Києва діятиме єдиний електронний квиток. Також вводиться «туристичний» добовий проїзний.

Єдиний електронний квиток, крім метро, можна буде використовувати для оплати проїзду в автобусах, трамваях, тролейбусах, електричках і фунікулері.

«Розроблена нова гама проїзних квитків. Наприклад, пасажир користується метро і тролейбусом двічі на день протягом 21-го робочого дня в місяць. Отже, він здійснює 84 оплати за проїзд.

Читайте також: Приват запустив сервіс поповнення KyivSmartCard і проїзних у метро

У такому випадку йому вигідно придбати проїзний квиток на 92 поїздки. Вартість кожної такої поїздки складе вже не 8, а 6 гривень 25 копійок. При цьому, 8 поїздок залишаються «резервними». Базовий тариф при цьому залишається на рівні 8 гривень за одну поїздку», — йдеться в повідомленні.

Що робити з раніше купленими поїздками

  • У КМДА відзначають, що придбані до 31 березня 2020 поїздки на пластиковій безконтактній картці, яка діє виключно в метро, будуть дійсні до 31 березня 2021 року.

Коментарі - 39

+
+23
bonv
bonv
25 лютого 2020, 11:35
#
Треба впроваджувати так щоб людям було зручно..
+
+104
ballistic
ballistic
25 лютого 2020, 11:36
#
«У метро вже не всюди можна розплатитися банківською карткою»
— звучить так, начебто не можна розплатитися банківською карткою за одноразову поїздку на турнікеті. Це неправда.
+
0
yarg
yarg
25 лютого 2020, 12:02
#
Это следующий шаг
+
+15
Яна Шевченко
Яна Шевченко
25 лютого 2020, 12:04
#
Підправили, щоб було зрозуміліше. Дякуємо
+
+36
yarg
yarg
25 лютого 2020, 11:39
#
Блд. 
были в метро жетончики. Современные и удобные. Нее , нужно было поломать , год уже менять неведомо на что - и понять что со всеми этими заменами - облажались.
+
+20
tarick
tarick
25 лютого 2020, 11:47
#
«современные»? им было почти 30 лет вообще-то.
жетоны - генератор «черного» нала для сотрудников и убытков для метрополитена, т.к. невозможно вести учет их продажи.
+
+50
yarg
yarg
25 лютого 2020, 12:01
#
Невозможно учитывать продажу жетонов ????? А что же мешает это делать ? 
есть жетон - стоит 8 гривен. дали в кассу 1000 жетонов - касса сдала 8000 выручки... 
Я понимаю - это сложно. Гораздо интереснее уже второй раз менять все автоматы на всех станциях , потратив на это пару сотен миллионов...
+
+15
bonv
bonv
25 лютого 2020, 12:14
#
Часто у зе-влади тільки бурхлива імітація роботи. На що витрачаються шалені кошти.. Нічого дивного коли звіт Гончарука теж готували за  кошти найнята фірма..
Півкіло макулатури без жодної конкретики, – Бойко про звіт Гончарука.
Бойко зазначив, що економічна політика Кабінету Міністрів абсолютно провальна.
«Звіт уряду – це не більше ніж яскраві гасла. Це просто півкіло макулатури без жодної конкретики. Повністю провалена політика з підтримки підприємств, реального сектору економіки. Промислове виробництво щомісяця падає на 5-6%. А це втрата робочих місць. Лише за останні 3 місяці 2019 року, за даними Федерації роботодавців України, ми втратили 170 тис. робочих місць. Країна в боргах – на сьогодні сума сукупного держборгу сягнула 1 трлн 998,3 млрд гривень. Людям заборгували по зарплатах 3 млрд гривень, борги за ЖК-послуги перевищили 63 млрд (гривень)», – підкреслив опозиційний політик.
Дуже показово і те, що навіть зібрати до купи цей звіт в уряді не було кому, зазначив він. Цим займалась стороння приватна структура.
«Уряд заплатив 84 тис. гривень за підготовку власного звіту. Значна частина коштів пішла на тези, які озвучив прем’єр-міністр. Те, що апарат Кабінету Міністрів не може професійно підгодовувати звіт і для цього наймають якусь контору – це просто якась фантасмагорія», – сказав Юрій Бойко.
+
+28
AlexZag
AlexZag
25 лютого 2020, 13:17
#
Во-первых, изменения в метрополитене начались при Порошенко. Во-вторых, метрополитен к зе-владе никакого отношения не имеет. В-третьих, работа такая у Бойко поливать грязью власть на то он и оппозиция, он и Гройсмана с Порошенко точно также поливал.
+
+15
bonv
bonv
25 лютого 2020, 13:23
#
Я виділив спеціально витрати у 84 тис непрофана, який не може власний звіт підготувати не те що дбати про економіку України..
+
+59
ballistic
ballistic
25 лютого 2020, 12:14
#
Не розумію, навіщо Вам ця морока з жетонами, коли в кармані завжди є PayPass та/чи NFC?
+
+12
tarick
tarick
25 лютого 2020, 12:25
#
Никто не может проверить сколько раз жетон прошел из кассы в турникет и обратно. Сотрудники - в доле.
Думаешь, если ставить десяток вопросительных знаков - чушь звучит убедительнее?
+
+31
yarg
yarg
25 лютого 2020, 12:41
#
В турникетах есть модуль учета жетонов. И всегда понятно - сколько в него попало жетонов , и сколько вытащили. 
сотрудники баловались тем , что пропускали за жетончик мимо автоматов - через проход для льгопоты. 
А потом продавали эти жетончики через кассу.
Но сколько такого было ? ну 1000 гривен в день ? 
А сколкьо потратили на все эти замены автоматов ? миллионов 200 ?
+
0
tarick
tarick
25 лютого 2020, 12:54
#
В турникетах этот модуль учета - механический. дальше объяснять?
+
0
yarg
yarg
25 лютого 2020, 13:08
#
Это все меняет. 
тогда конечно никаких денег не жалко... 
«Общая стоимость проекта – около 500 млн гривень.»

https://tech.liga.net/technology/cards/sboi-v-sisteme-pochemu-v-kieskoe-metro-ne-zaydesh-v-chas-pik

даже вот таких...
+
+28
Rumatha
Rumatha
25 лютого 2020, 11:49
#
Банальный дерибан денег и имитация деятельности. Ещё в Союзе были 5 копеечные монеты, по которым можно было проехать в метро, но потом инфляция, придумали жетоны... Но НБУ уже начал штамповать мелочь разных номиналов
+
+15
bonv
bonv
25 лютого 2020, 11:58
#
Копійки виводять а гривні малесенькі штампують..
+
0
dvded .
dvded .
25 лютого 2020, 12:24
#
Они ввели всё очень круто. Просто зачем отменять то что работает, пока еще новое работает через Ж.
+
0
bonv
bonv
25 лютого 2020, 21:51
#
З квітня у київському метро можна буде розплатитися тільки QR-кодом і Е-квитком, на впровадження яких Київська міська державна адміністрація витратила 504 млн гривень.
+
0
AlexZag
AlexZag
26 лютого 2020, 10:39
#
Опять Зе-инициатива?
+
+15
bonv
bonv
25 лютого 2020, 11:41
#
До теми: Діджиталізація України — крок вперед чи сто назад?
Детальніше читайте на УНІАН: https://www.unian.ua/economics/other/10888472-didzhitalizaciya-ukrajini-krok-vpered-chi-sto-nazad.html
+
0
Levroy
Levroy
25 лютого 2020, 11:54
#
Заголовок - брехня!
+
+15
Яна Шевченко
Яна Шевченко
25 лютого 2020, 12:04
#
Підправили, щоб було зрозуміліше. Дякуємо
+
0
tarick
tarick
25 лютого 2020, 12:27
#
«проезДных». проверочное слово «проезд».
+
0
bolex
bolex
25 лютого 2020, 12:08
#
«Ебилет» - классное слово. Сколько скрытых смыслов ....
+
0
Captain  Cisco
Captain Cisco
25 лютого 2020, 13:04
#
Билет,Ебилет,Дубилет и т.д.
+
0
Orozco
Orozco
25 лютого 2020, 12:24
#
Так а пополнить электронный билет с помощью банковской карты (будет) можно? У нас в Харькове аналогичные реформы, только терминал встроен наверное в один из десяти автоматов продажи/пополнения, и он не работает.
+
0
barbav
barbav
25 лютого 2020, 13:54
#
Проезд в метро должен стоить 20 гривен минимум.
Местные жители могут купить проездной на месяц со скидкой 30%.
Никаких льгот.
Вот это действительно реформы. Но кто их будет делать, это ж сразу сколько вони поднимется и сколько юлек и шляшков повылазит на всех каналах с воем «транспортный геноцид».
+
0
yarg
yarg
25 лютого 2020, 13:59
#
Именно 20 ? 
а почему ?
+
0
barbav
barbav
25 лютого 2020, 14:13
#
Это цена разового билета на метро в Варшаве.
+
+27
bonv
bonv
25 лютого 2020, 14:21
#
А зарплати які  у Варшаві в порівнянні з Києвом?
+
0
barbav
barbav
25 лютого 2020, 15:04
#
Будут непопулярные реформы, будут и зарплаты как в Варшаве.
+
+15
bonv
bonv
25 лютого 2020, 15:16
#
Тому і ціни нехай будуть як в Києві а не Варшаві. 
Непопулярні реформи - нелох робити не буде. Популярним хоче залишатися але рейтинг і так падає..
+
+12
yarg
yarg
25 лютого 2020, 14:25
#
Та не вопрос
как только зарплаты достигнут варшавских.
Ведь именно они заложены в себестоимости их поездок.
+
0
barbav
barbav
25 лютого 2020, 15:03
#
Вначале делаются непопулярные реформы, потом наступает рост зарплат. Не наоборот.
+
0
yarg
yarg
25 лютого 2020, 15:19
#
Так не вопрос - у нынешних властей максимальный обьем полномочий за всю историю страны. Они могут вообще все. Отменить конституцию и переименовать государство - да без проблем. 
а уж реформы - как два пальца.
+
0
Rumatha
Rumatha
18 березня 2020, 17:34
#
Думаю, что потому что в стоимости оплаченной поездки есть стоимость проезда льготника
+
0
oleksandr2020
oleksandr2020
26 лютого 2020, 22:26
#
А к чему тут слово смарт?
+
0
tarick
tarick
26 лютого 2020, 23:28
#
Просто модное
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися