У київському метрополітені, де поступово вводиться в обіг єдиний електронний квиток, уже не на всіх станціях можна розплатитися банківською карткою за поповнення «зеленої» проїзної карти. Про це написала у фейсбуці киянка Марина Стародубська.
Київ переходить на е-квиток. У метро прибирають термінали для поповнення проїзних
Термінали на деяких станціях зняли
За словами жінки, 24 лютого на двох станціях метро їй відмовилися поповнити проїзну «зелену» картку за допомогою банківської карти. Співробітники метро обґрунтували це тим, що «термінали зняті».
Жінка уточнює, що на сайті метрополітену і на касах все ще висять оголошення про те, що поповнити картку можна за допомогою банківського терміналу.
Як пояснюють співробітники метро
У коментарі до запису заступник начальника Київського метрополітену Наталія Макогон розповіла, що в метро поступово виводяться з користування банківські термінали. Їх замінять автомати для продажу й поповнення е-квитка.
Вона наголосила, що перехід на нове обладнання закінчать 1 квітня. Тому можливість оплачувати поповнення проїзного через банківську карту буде зникати на різних станціях метро й надалі.
Читайте також: У Києві введуть єдиний місячний проїзний на всі види транспорту. Названі ціни
Як працюватиме єдиний е-квиток
Нагадаємо, з 1 квітня в метро і наземному транспорті Києва діятиме єдиний електронний квиток. Також вводиться «туристичний» добовий проїзний.
Єдиний електронний квиток, крім метро, можна буде використовувати для оплати проїзду в автобусах, трамваях, тролейбусах, електричках і фунікулері.
«Розроблена нова гама проїзних квитків. Наприклад, пасажир користується метро і тролейбусом двічі на день протягом 21-го робочого дня в місяць. Отже, він здійснює 84 оплати за проїзд.
Читайте також: Приват запустив сервіс поповнення KyivSmartCard і проїзних у метро
У такому випадку йому вигідно придбати проїзний квиток на 92 поїздки. Вартість кожної такої поїздки складе вже не 8, а 6 гривень 25 копійок. При цьому, 8 поїздок залишаються «резервними». Базовий тариф при цьому залишається на рівні 8 гривень за одну поїздку», — йдеться в повідомленні.
Що робити з раніше купленими поїздками
- У КМДА відзначають, що придбані до 31 березня 2020 поїздки на пластиковій безконтактній картці, яка діє виключно в метро, будуть дійсні до 31 березня 2021 року.
Коментарі - 39
— звучить так, начебто не можна розплатитися банківською карткою за одноразову поїздку на турнікеті. Це неправда.
были в метро жетончики. Современные и удобные. Нее , нужно было поломать , год уже менять неведомо на что - и понять что со всеми этими заменами - облажались.
жетоны - генератор «черного» нала для сотрудников и убытков для метрополитена, т.к. невозможно вести учет их продажи.
есть жетон - стоит 8 гривен. дали в кассу 1000 жетонов - касса сдала 8000 выручки...
Я понимаю - это сложно. Гораздо интереснее уже второй раз менять все автоматы на всех станциях , потратив на это пару сотен миллионов...
Півкіло макулатури без жодної конкретики, – Бойко про звіт Гончарука.
Бойко зазначив, що економічна політика Кабінету Міністрів абсолютно провальна.
«Звіт уряду – це не більше ніж яскраві гасла. Це просто півкіло макулатури без жодної конкретики. Повністю провалена політика з підтримки підприємств, реального сектору економіки. Промислове виробництво щомісяця падає на 5-6%. А це втрата робочих місць. Лише за останні 3 місяці 2019 року, за даними Федерації роботодавців України, ми втратили 170 тис. робочих місць. Країна в боргах – на сьогодні сума сукупного держборгу сягнула 1 трлн 998,3 млрд гривень. Людям заборгували по зарплатах 3 млрд гривень, борги за ЖК-послуги перевищили 63 млрд (гривень)», – підкреслив опозиційний політик.
Дуже показово і те, що навіть зібрати до купи цей звіт в уряді не було кому, зазначив він. Цим займалась стороння приватна структура.
«Уряд заплатив 84 тис. гривень за підготовку власного звіту. Значна частина коштів пішла на тези, які озвучив прем’єр-міністр. Те, що апарат Кабінету Міністрів не може професійно підгодовувати звіт і для цього наймають якусь контору – це просто якась фантасмагорія», – сказав Юрій Бойко.
Думаешь, если ставить десяток вопросительных знаков - чушь звучит убедительнее?
сотрудники баловались тем , что пропускали за жетончик мимо автоматов - через проход для льгопоты.
А потом продавали эти жетончики через кассу.
Но сколько такого было ? ну 1000 гривен в день ?
А сколкьо потратили на все эти замены автоматов ? миллионов 200 ?
тогда конечно никаких денег не жалко...
«Общая стоимость проекта – около 500 млн гривень.»
https://tech.liga.net/technology/cards/sboi-v-sisteme-pochemu-v-kieskoe-metro-ne-zaydesh-v-chas-pik
даже вот таких...
Детальніше читайте на УНІАН: https://www.unian.ua/economics/other/10888472-didzhitalizaciya-ukrajini-krok-vpered-chi-sto-nazad.html
Местные жители могут купить проездной на месяц со скидкой 30%.
Никаких льгот.
Вот это действительно реформы. Но кто их будет делать, это ж сразу сколько вони поднимется и сколько юлек и шляшков повылазит на всех каналах с воем «транспортный геноцид».
а почему ?
Непопулярні реформи - нелох робити не буде. Популярним хоче залишатися але рейтинг і так падає..
как только зарплаты достигнут варшавских.
Ведь именно они заложены в себестоимости их поездок.
а уж реформы - как два пальца.