Мінфін - Курси валют України

Встановити
14 листопада 2019, 11:01

У Слуги народу відповіли на ідею Коломойського взяти $100 млрд у Росії

У «Слуги народу» негативно сприйняли ідею олігарха Ігоря Коломойського перестати співпрацювати з МВФ і просити $100 млрд у Росії. Про це голова фракції Давид Арахамія повідомив журналістам, передає Ліга.

У «Слуги народу» негативно сприйняли ідею олігарха Ігоря Коломойського перестати співпрацювати з МВФ і просити $100 млрд у Росії.
Фото: vesti.ua

Що думає голова фракції

«Я взагалі дуже негативно ставлюся до будь-яких спроб говорити, що нам щось треба від Росії. Я не підтримую такі гасла», — сказав Арахамія.

Читайте також: Газпром знову ставить умови: пропонує Україні відновити купівлю газу

Місія МВФ їде в Україну

  • Як повідомляла міністр фінансів Оксана Маркарова, місія МВФ почне працювати в Україні сьогодні, 14 листопада.

  • Міжнародний валютний фонд сподівається досягти швидкого результату в переговорах з українською владою. Про це розповів директор управління МВФ з питань Європи Пол Томсен.

  • Очікується, що місія обговорить з українським урядом нову трирічну програму розширеного кредитування. Вона буде продовженням програми stand by, обсяг якої становив $3,9 мільярда.

Раніше повідомлялося

  • Напередодні Коломойський в інтерв'ю The New York Timesзаявив, що «ми» повинні перестати співпрацювати з МВФ і взяти $100 млрд у Росії. Він вважає, що таким чином Україна тут же відновить з Росією добросусідські відносини.
  • 4 листопада 2019 року суд задовольнив позов низки компаній Коломойського до Приватбанку і визнав недійсними деякі положення кредитних договорів, укладених між банком і позивачами у 2006-2016 рр. Згідно з цими договорами компанії винні Привату 7,5 млрд грн.
  • Також повідомлялося, що Коломойський і Боголюбов виплатили Приватбанкубільше 10 млн фунтів стерлінгів судових витрат.

Читайте також: Коломойський VS Приват: суд призначив дату розгляду скасування націоналізації

Коментарі - 96

+
+121
bonv
bonv
14 листопада 2019, 11:03
#
І всі ці заяви Коломойського напередодні візиту МВФ... Спецом нагнітає.. На свою шкурну  користь.
+
+63
Captain  Cisco
Captain Cisco
14 листопада 2019, 11:52
#
Или для большей сговорчивости МВФ,например?
+
+55
bonv
bonv
14 листопада 2019, 12:01
#
Олігарх Ігор Коломойський вважає, що українській владі, замість кредитів МВФ, потрібно взяти гроші у Росії. Про це він заявив в інтерв'ю The New York Times, передає Ліга.Фінанси.
«Ми візьмемо у росіян $100 млрд, — заявив Коломойський, не уточнюючи, хто такі „ми“. — Думаю, вони будуть раді дати їх прямо сьогодні».
Він вважає, що, отримавши гроші від Росії, Україна тут же відновить з нею добросусідські відносини.
«Який найшвидший спосіб вирішити проблеми і відновити відносини? Тільки гроші», — сказав Коломойський.
+
+36
Captain  Cisco
Captain Cisco
14 листопада 2019, 12:17
#
А зелебобики это стесняюсь спросить кто? И даже те зелебобики,которых вы упоминали даже при всем том,что происходит сегодня-папередника назад не хотят категорически(интересно почему же?). Так что пыл своего пламенного пылающего сердца вы растрачиваете впустую)
+
+30
bonv
bonv
14 листопада 2019, 12:19
#
Ще будуть жаліти що вибрали Коломойського і його зе-команду..
+
+88
Captain  Cisco
Captain Cisco
14 листопада 2019, 12:35
#
Может и уже жалеют. Но и папередника наотрез не хотят. Это и есть демократия.
+
+44
bonv
bonv
14 листопада 2019, 14:00
#
Сподівалися халяви від зе-влади а тепер прозрівають і скоро ще будуть шкодувати за Порошенко який зберіг Незалежність України яку тепер так бездарно зе-команда Коломойського зливає росії.
+
+105
Andrey M
Andrey M
14 листопада 2019, 14:52
#
Поки Порошенко «беріг» Незалежність України відкриваючі нові офшори, наші добровольці гинули в Ілловайську! А ще він мабуть припинив торгівлю з ОРДЛО та окуповним Кримом?
Може досить приписувати Порошенко те, що зробили добровольці та волонтери?
Бо скоро договоритесь що потрібно буде його канонізувати як святого:)
+
+55
bonv
bonv
14 листопада 2019, 15:02
#
Тобі очі ще не відкрилися? Ти не розумієш хто курс країни визначає? Ти не бачиш як тепер зе-влада заграє з росією? Ти знову хочеш в рабство нищої росії? Порошенко якраз і вів політику на збереження Незалежності України та відновленні армії. Звісно що не сам а з народом України. І тепер все здати і злитися як пропонує той хто привів зе-команду до влади.. За 100 млрд?
+
+59
Andrey M
Andrey M
14 листопада 2019, 15:10
#
Дивуюся що вам щодо Порошенко ще очі не відкрилися.
Ну а щодо Зеленського — не потрібно мені приписувати те, чого не було.
Я саме тому й голосував за Порошенко в 2 турі, що боявся що Зеленський буде вести таку зовнішню політику.
Просто одні створили собі з одного боку кумира, інші — з іншого боку боготворять свого телевізійного героя.
Я ж критикую, та інколи відмічаю позитивне як одного так і іншого!
Ви ж, порівнюючі обох президентів, намагаєтесь з двух сортів *** найти смачніший.

Ото ж, хто з нас об"єктивніше дивиться на обох креманичів?
+
+15
bonv
bonv
14 листопада 2019, 15:13
#
Твоя проблема  в тому що ти продовжуєш дивитися на попередника який вже не є керманичем.. Дивись куди цей керманич веде Україну бо скоро посадять тебе як на росії  за твої: - Умом кацапов не понять, Аршином общим не измерить. Лавров сказал: «Дебилы, *** ». И в это надо, только верить.
+
+7
Andrey M
Andrey M
14 листопада 2019, 15:21
#
Я не боявся висловлювати свою думку щодо росії та її шістки Януковича, ще за часів його тоталітарного правління — не боюсь і зараз.

А от вам маленька порада:
Коли ви пред«являєте цілком справедливі претензії до Зеленського, і відразу вихваляєте Порошенко — ви дуже часто замість підтримки вашої точки зору та коментаря, викликаєте негатив щодо Порошенко.

Подумайте над цим.
+
+15
bonv
bonv
14 листопада 2019, 15:26
#
Ти звернув увагу що про попередника почав  Captain Cisco - де ти побачив вихваляння  в цій гілці Порошенка? Тільки відповідь на комент опонента.
А ти всюди у всіх коментах тулиш попередника Порошенка..  Подумай над цим..
+
+29
yarg
yarg
14 листопада 2019, 16:18
#
Стандартная схема срача выглядит так:
1. Зелебобик облажался в вопросе АВС
2. А ваш порошенко еще хуже был
3. А причем здесь Порошенко
4. А еще Порошенко мониторы из администрации украл - все это знают
5. Какие мониторы ?. что за бред? их слуги народа по ошибке в туалете искали , а они в кладовке лежали...
6. Вы все врете . пруфов нет . дубинский сказал , портнов написал...…
и понеслась жара.
+
0
Kanarej
Kanarej
14 листопада 2019, 20:45
#
Не можу втриматись :) В Януковича було тоталітарне правління? :))) Ви тоталітарного правління не бачили... Бандитське - так, спроби встановлення авторитарної влади - так. Але до тоталітаризму там було як до Місяця (згадаємо СРСР).
+
0
Lefert
Lefert
15 листопада 2019, 8:24
#
«Мi закончiм АТО за нэдэлю» это всё что нужно знать о кучерявом =)
+
+15
yarg
yarg
14 листопада 2019, 14:55
#
Даа. вы такие.
+
+14
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
14 листопада 2019, 14:44
#
А МВФу навіщо ми здалися? Ми просимо, а не вони, і ми маємо бути зговорчиві.
+
+95
bonv
bonv
14 листопада 2019, 11:04
#
В іншій країні беню вже б давно притягнули до відповідальності..
+
+15
nibik90
nibik90
14 листопада 2019, 11:14
#
Уже йде 6-й рік, як не можуть притягнути до відповідальності.
+
+99
bonv
bonv
14 листопада 2019, 11:19
#
При Порошенко, олігарх Коломойський втік спочатку до Англії, потім до Австрії а далі в Ізраїль. При Зеленському швидко повернувся і тепер всім заправляє… МВФ та США просто в шоці від такої неприкритої наглості шахрая та рейдера і його зе-команди…
+
+101
Captain  Cisco
Captain Cisco
14 листопада 2019, 11:47
#
Главное что олигарх Порошенко пока никуда не втик.
+
+30
bonv
bonv
14 листопада 2019, 12:02
#
Дії Зеленського це не прихована гра на користь росії. Коломойський просто так нічого не говорить… Гра на користь ворога це ст 111 ККУ — державна зрада. І це стосується не тільки Зе. І якщо Порошенко не боявся передавати владу, бо на нього дійсно нічого немає, то в цих колаборантів не буде іншого вибору як триматися за неї так довго як вони зможуть. Бо час платити по рахунках настає завжди… Ростов чи Ізраїль?
+
+43
Captain  Cisco
Captain Cisco
14 листопада 2019, 12:17
#
Просто Коломойский,в отличие от вас,понимает как и умеет вести переговоры.
+
+15
bonv
bonv
14 листопада 2019, 12:20
#
Серед викликів, що стоять перед Києвом і заважають отриманню допомоги від Міжнародного валютного фонду, — магнат Ігор Коломойський, у відношенні якого в США ведеться розслідування, пише The Wall Street Journal. Він разом з ще одним бізнесменом володів 45% акцій найбільшого банку України — «Приватбанку». Але в 2016 році останній був націоналізований урядом, яке пояснило свої дії необхідністю уникнути колапсу фінансової системи.
Глава українського Центробанку в тому ж році заявив, що після націоналізації «Приватбанку» у балансі фінансової установи виявилася діра в розмірі $5,6 млрд, йдеться в статті.
Тепер МВФ відмовляється видавати черговий кредитний транш до тих пір, поки не буде впевнений у тому, що уряд Зеленського активно намагається повернути $15 млрд, вкрадені за останні 10 років більше 100 українських банків, у тому числі «Приватбанку», пише The Wall Street Journal.
+
+58
Captain  Cisco
Captain Cisco
14 листопада 2019, 12:29
#
Можно поинтересоваться у вас какую страну патронат МВФ довел до финансового успеха и богатства для граждан этих стран?
+
+38
bonv
bonv
14 листопада 2019, 12:37
#
Росія всіх доводить до краху і банкрутства..
+
+34
Captain  Cisco
Captain Cisco
14 листопада 2019, 12:55
#
И одни доводят, и другие. Значит нужно альтернативное решение, как считаете?
+
+38
bonv
bonv
14 листопада 2019, 13:07
#
Подалі від нищої росії до ситої Європи.
+
0
Andrey M
Andrey M
14 листопада 2019, 14:58
#
«Можно поинтересоваться у вас какую страну патронат МВФ довел до финансового успеха и богатства для граждан этих стран?» - Сінгапур, Туреччина, Польща. Це так швиденько навскидку.
+
+93
nibik90
nibik90
14 листопада 2019, 12:04
#
Щось все повтікало при порошенко: коломойський втік, янукович втік, Крим втік, гривня вверх втекла, снайпери з майдана втекли. Хто від пороха не втік? Кого він реально посадив, із корупціонерів і олігархів?
+
+13
Captain  Cisco
Captain Cisco
14 листопада 2019, 12:18
#
Никого не посадил. Как собственно и наступники. Ворон ворону и дальше по тексту.
+
+49
nibik90
nibik90
14 листопада 2019, 12:22
#
Ну наступники при владі поки що 6 місяців, порох прос*ав 60місяців. Як можна такі аргументи писати, що написали ви? теперішня влада за 6 місяців зробила більше, ніж порох за свої 5 років.
+
+22
Captain  Cisco
Captain Cisco
14 листопада 2019, 12:27
#
Очень даже можно, если посмотреть что делал в Грузии Саакашвили, когда пришел к власти. Что там они сделали «больше»-не знаю о чем вы. Консенсус-что пока они для экспертов и избирателей только разочарование. Пока разницы с папередниками вообще не замечено. Кроме разговоров естественно. Но это не считается.
+
0
nibik90
nibik90
14 листопада 2019, 13:17
#
Не піднімайте тему про Саакашвілі. Від дуже однозначно описав пороха =)))
+
0
yarg
yarg
14 листопада 2019, 13:19
#
А как он описал зе?
и где он вообще?
одни вопросы…
+
+15
bonv
bonv
14 листопада 2019, 13:26
#
Крим віджала  росія як і Донбас,  завдяки Януковичу,  який злив Україну росії. Як і сам втік до Ростову.
Коломойський втік від правосуддя але суди продовжуються в Лондоні та США..
Тому бреши нібік90 але не забріхуйся...
+
+15
nibik90
nibik90
14 листопада 2019, 14:43
#
Де відповіді на решту пунктів? За що боровся майдан? За те що мали 5 років правління порошенка?
Крим віддали без єдиного пострілу, на донбасі агресю могли присікти ще на самому початку. Але порох був зайнятий своїм піаром і бізнесом.
+
+15
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
14 листопада 2019, 14:48
#
Майдан боровся за Євроінтеграцію, за прагнення народу до цівілізації, а не до мордору. Економічних вимог не було, то вже потім нарісували.
+
+15
nibik90
nibik90
14 листопада 2019, 14:54
#
Чесно кажучи, я був за євроінтеграцію. Але за послідні декілька років, думка уже не така однозначна. У ЄС кончені бізнеснюки, які безкінечно стурбовані, але дивляться тільки на гроші. Інтеграція може теж погано на нас вплинути (але то не точно), можемо стати сировинним придатком без права голосу. Вони толком нам ніхера не допомагають і не допомагали.
+
0
Andrey M
Andrey M
14 листопада 2019, 14:59
#
SkrudjMacduck, +15
+
+15
bonv
bonv
14 листопада 2019, 14:59
#
Росія руйнує Донбас і Крим а Європа і світ  виділяють гроші на відновлення і протистояння росії.  Україна не є сировинним придатком. 
Сам собі допоможи нібік90
+
+30
bonv
bonv
14 листопада 2019, 14:56
#
Майдан боровся за курс на Європу. Так і сталося. Безвіз, підключення електромереж до ЄС, продажі експорту переорієнтувалися на Європу і ростуть постійно — ще продовжувати чи вистачить?
+
0
Kanarej
Kanarej
14 листопада 2019, 17:30
#
Якщо хтось забув, Майдан боровся проти Януковича і його влади. Курс на Європу був тільки приводом і початковим поштовхом. Янукович спочатку розрекламував курс на Європу, а потім в останній момент все відмінив (через фінансові умови асоціації, яка була в першу чергу торгівельною угодою). І виник маленький євромайдан, який насправді не мав сил на щось вплинути. Але все закрутилось після того, як хтось (і це навряд чи був сам Янукович) наказав розігнати цих студентів, а телеканали показали найбільш яскраві кадри цього розгону.
+
+15
bonv
bonv
14 листопада 2019, 17:33
#
Майдан боровся за Євроінтеграцію і проти бажання режиму Януковича злити Україну росії..
+
0
Kanarej
Kanarej
14 листопада 2019, 20:40
#
Та там кожен за своє боровся. Хто за Євроінтеграцію, хто проти Януковича, хто за владу...
+
+15
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
14 листопада 2019, 21:12
#
Наступна боротьба мабуть буде в Україні під гаслом «Знищуй ЗЕлених чоловічків, бо вони зроблять тебе», оО як.
+
+15
bonv
bonv
14 листопада 2019, 21:15
#
Зараз кого не спитай, він за ЗЕ не голосував. Хто ж тоді за них голосував?
+
+15
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
14 листопада 2019, 21:27
#
+15 А це можна навіть легко зрозуміти, коли отара начебто виправдовується такими фразами, та треба трохи почекати, дати владі попрацювати, результат побачимо потім. Багато таких знаю, бо попереджав перед виборами. А я ж запитую, Так що будемо чекати? Поки Армію деморалізує і розвалить, патріотів, добровольців пересаджає, територію здасть ворогу, із Заходом посвариться, та землю продасть українську і Україну розверне до росії?
+
+15
bonv
bonv
14 листопада 2019, 21:36
#
Такі як Сашабанк,,, який на всю катушку топить за зе-владу але типу соромиться цього і розказує всім  про те, що треба дати шанс зе-команді до Нового Року а вже потім,, можливо,, критикувати:))..
+
+9
vipost
vipost
14 листопада 2019, 23:56
#
Так а хіба нічого не робиться, хіба не прийняли десяткі важливих законів за 2,5 місяців роботи ради? Хіба не було спліту нацкомфінпослуг, чи не прийняли закони про імпічмент, зняття недоторканості, відміну мараторія на продаж землі, повернення кримінальної відповідальності за зловживанням владою і ще десятки інших? Порох був при владі 60 місяців і жодного з цих законів не прийняв, а останній навіть не намагався повернути. А Слуга Народу засідає з вечесня і все це прийняла. Хоч трохи розумієте, про що я, чи далі будете писати Порох все рівно молодець, навіть якщо і нічого з цього не зробив
+
+15
nibik90
nibik90
15 листопада 2019, 8:21
#
Там нема кому це пояснювати. Там пояснюють тільки гроші, а не здоровий глузд.  Спілкування і коментарі стабільними одинаковими фразами. Просто copy-paste.
+
0
Lefert
Lefert
15 листопада 2019, 8:56
#
Вы так описали, что я долго не мог понять- то вы про пороха или зелю. Дебальцево утюжат артиллерией, люди гибнут, сидит кучерявый терпила в минске: «ну тащемта, чо там с мАим заводом то на рассее случица?». Спс за настроение)
+
+15
Perez de Cuellar
Perez de Cuellar
15 листопада 2019, 9:29
#
Те що наприймали, це так,  в турборежимі, а якість цих Законів? Відчуєте згодом на своїй власній  «зеленій» шкірі. Мене більше цікавить що в зовнішній політиці, де ляпи і повний провал.  Де програма розвитку Країни на майбутнє і що буде з економікою через півроку, коли інвестори та міжнародні фінансові інститути перестануть  позичати кошти і взагалі куди і до чого ми рухаємось? Зі свободою слова що відбувається? Намагання усунути, запроторити, заткнути роти патріотично налаштованим громадянам-українцям, добровольцям, військовим ветеранам. Чи вам всього цього не видно? І це  напрацювала ваша ЗЕкоманда зі своїм ЗЕпрезидентом. Так чому радіти? Що завтра продадуть,  розвернуть Країну під московію, пограбують і останнє ще й землю в українців віднімуть. А Порох до цього ніколи  б не довів, що свідомість багатьох має зараз тривогу за Країну, бо він розумний і послідовний, та мав чітку позицію.
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
15 листопада 2019, 9:51
#
Если большинство решило, нужно уважать выбор. А не сразу критиковать. Я критиковал некоторые решения Слуг Народа, в частности Дубинского, Геруса и т.д.
Нужно понимать, когда делают реформы они всегда воспринимаются людьми в штыки.
Вспомните как под реформой и сотр-ва с МВФ у нас поднимали цены на Газ, на всю абсолютно коммуналку и т.д. 
Как налоги на Депозиты и т.д. вводили, военный сбор и т.д.

Казалось бы и правильно частично, но многие против, не так ли?


Потому я и дал шанс до Нового Года и потом начинать критиковать.

Могу сказать, что пока Земельная Реформа кривая и не правильная, люди против. Думаю ее в том виде что сейчас не будет. Потому что будет не только перекрытие дорог и другие волнения, только в Киеве.
+
0
Lefert
Lefert
15 листопада 2019, 9:57
#
Мне вот интересно, вот закон о неприкосновенности дупутатов...вот в чём может сказаться?) А сплит? А ***ние муму с мораторием на землю?А наказание за незаконное обогащение? Да куча всего полезного, что должны были еще при Кучме принять, вот только пчёлы против мёда не хотели. А угрозы оставьте тем, кто не видел бакс в обменках по 35 =)
+
+15
bonv
bonv
14 листопада 2019, 11:13
#
Бизнесмен Игорь Коломойский выступает за налаживание партнерских отношений Украины с Россией. Об этом он заявил в интервью The New York Times.
Так, Коломойский заявил, что хочет, чтобы Украина взяла у России 100 млрд долларов.
Он считает, что финансирование из России может заменить кредиты Международного валютного фонда.
«Мы возьмем 100 млрд долларов у россиян. Я думаю, что они хотели бы дать нам их сейчас. Какой самый быстрый способ решить проблемы и восстановить отношения? Только деньги», - сказал олигарх.
Также Коломойский заявил, что если был бы президентом, то продолжил бы расследование, о котором просил президент США Дональд Трамп. Он отметил, что не боялся реакции демократов в случае их победы на выборах, потому что пошел бы в Россию.
«Русские танки будут размещены около Кракова и Варшавы. Ваше НАТО испачкает штаны и будет покупать памперсы», - сказал он.
+
+14
zzzachary
zzzachary
14 листопада 2019, 11:21
#
Вот ответ почему от него так несет дерьмом в сторону США и ипочему он начал так товить за Рашу, просто в США его посадят, а в Раше он будет царьком! https://biz.liga.net/pervye-litsa/all/novosti/stalo-izvestno-v-chem-obvinyayut-kolomoyskogo-i-bogolyubova-v-ssha
+
+15
bonv
bonv
14 листопада 2019, 13:08
#
Как оказалось в Украине большинство, а именно 73%, думают не головой!
А потом удивляются, почему так плохо живем? Действительно. Назад на россию?
+
+71
bonv
bonv
14 листопада 2019, 11:40
#
Фактично Суд Лондона назвав Коломойського злочинцем. І соромно, що в Україні він позиціонується по-іншому.
Єдиний шлях для Коломойського тепер – отримати контроль над Приватбанком і відкликати позов. Під будь-яким приводом. Навіть порівнювати високий суд Лондона зі сліпими футбольними арбітрами з Англії. Кричати про патріотизм і про те, що українці повинні розбиратися самі. Без буржуїв. Все, лише б не отримати фінальний вердикт і не віддати всі свої активи.
А тепер ще цікавіше послухати про те, що в України слабка юридична позиція. І про те, що треба шукати компроміс з олігархом і прощати йому 5,5 млрд доларів, які платники податків влили в Приватбанк, щоб врятувати його від банкрутства, а фінансову систему України від колапсу.
Цей суд дає для української влади чіткий орієнтир. Орієнтир правосуддя - Фурса.
+
+72
Captain  Cisco
Captain Cisco
14 листопада 2019, 11:50
#
Кто-кто ориентир? Фурса? Проплаченный бот Фиалы? Нет спасибо.
+
+40
bonv
bonv
14 листопада 2019, 12:04
#
Агентство Bloomberg повідомляло, що повернення в Київ олігарха Ігоря Коломойського, його відмінні контакти з новою адміністрацією і райдужні перспективи можуть зіпсувати Зеленському репутацію.
+
+31
Captain  Cisco
Captain Cisco
14 листопада 2019, 12:19
#
А какая польза Украине от агенства Блумберг? Это не те «партнёры», которые требуют снять мораторий на вырубку карпатских лесов? Партнёры #ля, активные.
+
+29
bonv
bonv
14 листопада 2019, 12:27
#
Поки команда Зеленського не змусить Коломойського повернути гроші, нових траншів МВФ не буде — WSJ
+
+24
Captain  Cisco
Captain Cisco
14 листопада 2019, 12:34
#
Ну и прекрасно-меньше растащат. Пора может зарабатывать начинать,а не побираться как бомжи?
+
+29
bonv
bonv
14 листопада 2019, 12:36
#
Мы возьмем 100 млрд долларов у россиян. Я думаю, что они хотели бы дать нам их сейчас. Какой самый быстрый способ решить проблемы и восстановить отношения? Только деньги», — сказал олигарх беня. На росиюшке побираться?
+
0
Captain  Cisco
Captain Cisco
14 листопада 2019, 12:53
#
Есть ещё вариант внутреннего инвестора и развитие предпринимательства. Что тот же Ма говорил, например. Достаточно для вас успешный и авторитетный человек? И прекрасно они обошлись без МВФ в Китае. Чем не выход? Только политическая воля нужна. Всего-то. А у вас как-то очень ограниченный выбор-либо МВФ, либо Рассеюшка. Есть ещё граждане Украины, если кто позабыл. Для которых собственно и существует государство, или нет?
+
+26
bonv
bonv
14 листопада 2019, 13:13
#
А корупцію побороти для цього не потрібно, розпочавши з головного шахрая на 5,5 млрд баксів? А судову владу про-олігархічну не треба викорінювати, яка рішення приймає на користь одного олігарха бені?
А умови праці хто створить? Хто поверне тих хто і так дуже добре заробляє за кордоном?
Ринок землі відкрили для тебе чи для агроолігархів?
+
+24
An GenShuo
An GenShuo
14 листопада 2019, 13:22
#
Ви раптом не бот?

Якщо хоча б хтось подумає то зрозуміє, що китай жив на подачках від СРСР до 89, а після - на розвитку за рахунок США. Джек МА нічим не відрізняється від будь якого «нового русского» у 90х, тільки взяв собі інший імідж, наче він такий розумний СЕО.
Білим людям подобається вірити у казки Азії.
+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
14 листопада 2019, 14:51
#
Так так, коли 98% населення було працездатним був ріст, а тепер застопорилися, по інерції ще ростуть, але і падатимуть так само стрімко. Раніше китайці жили на 5 баксів в місяць, працювали даром, подивимося, як тепер піде.
+
+15
AAAA2000
AAAA2000
14 листопада 2019, 11:54
#
«миссия обсудит с украинским правительством новую трехлетнюю программу расширенного кредитования. Она будет продолжением программы stand by»

С такой подачей информации и мозг может взорваться
+
0
QGS
QGS
14 листопада 2019, 12:02
#
Играют роль хорошего и плохого полицейского;)
+
0
bonv
bonv
14 листопада 2019, 12:07
#
В нашей стране, при сумме украденного свыше 100 миллионов долларов, вина становится в принципе недоказуема. Тем более 5,5 млрд долларов..
+
+19
Captain  Cisco
Captain Cisco
14 листопада 2019, 12:20
#
Доказано папередниками. И папередниками папередников.
+
+55
bonv
bonv
14 листопада 2019, 12:24
#
При Порошенко, олігарх Коломойський втік спочатку до Англії, потім до Австрії а далі в Ізраїль. При Зеленському швидко повернувся і тепер всім заправляє… МВФ та США просто в шоці від такої неприкритої наглості шахрая та рейдера і його зе-команди…
+
+19
Captain  Cisco
Captain Cisco
14 листопада 2019, 12:37
#
А при наступниках втикли партнёры папередника Грановский, Кононенко и Луценко. Не переживайте, и они скоро вернутся.
+
+15
bonv
bonv
14 листопада 2019, 13:07
#
Боротися з корупцією а не співпрацювати з олігархами корупціонерами які нашахраювали 5,5 млрд баксів з Привату…
Такою «боротьбою» з корупцією будуть виправдовуватися банальні бажання розпиляти чуже добро, домогтися політичного результату, вибудувати авторитарну систему.
+
0
Lefert
Lefert
15 листопада 2019, 8:58
#
Где-то на банжо играет 1 Луценко, смотря на кучу затопленных дел рыгов, говоря: ну труба прорвала, чо уж тут, никто не виноват- обязательно когда-нибудь накажем. Главное верьте в масс-медиа мусор про Коломойского, и думайте что он корефанится с Зелей, а не Порохом.
+
+30
bonv
bonv
15 листопада 2019, 10:26
#
Інвесторам в Україну варто дочекатися вирішення конфлікту між Зеленським і Коломойським - аналітик Atlantic Council.
Напруженість між бізнесменом Ігорем Коломойським і президентом України Володимиром Зеленським зростає, від результату цього конфлікту залежать відносини з Міжнародним валютним фондом (МВФ) й очікування іноземних інвесторів, заявив аналітик американського центру Atlantic Council Андерс Ослунд.
«Ситуація між Коломойським і Зеленським - надзвичайно важлива подія, результат якої ми побачимо вже дуже скоро. Якщо не найближчим часом, то через два-три місяці. І від цього залежить і доля угоди (України - ІФ) з МВФ, й очікування іноземних інвесторів. Я не став би інвестувати в Україну до вирішення цієї ситуації», - сказав Ослунд під час круглого столу «Економічний стан і виклики в Україні» у Києві у четвер.
На його думку, інтерв'ю Коломойського для New York Times є «обурливим», проте «ставки зроблено».
«Напруженість між Коломойським і Зеленським зростає. Я читав учорашнє обурливе інтерв'ю Коломойського для NYT. Ставки зроблено», - сказав експерт.
Сміття у тебе в голові..
+
0
Lefert
Lefert
15 листопада 2019, 14:32
#
Тут скорее не конфликт коломойского и зели, а конфликт зели и пороха, ведь темы про дружбу зели и коломойского, как раз продвигались с подачи пороха  его масс медиа. Так что, ждём как беня проигрывает суды и смотрит в сторону пороха, а тот пожимает плечами.
+
+14
yarg
yarg
14 листопада 2019, 13:09
#
Это они в ваших фантазиях убежали :))))
+
0
locustsucol
locustsucol
14 листопада 2019, 21:12
#
Єто вам зекоманда такое на сайте «Вголос», или «Ржака» такое написало? Там же где про убитого брата порохом? Луценко, Грановский, Кононенко - никуда не уезжали, как и порох. Кроме Гонтаревой, которая сюда врядли когда то вернётся, после такого потока фекалий на голову, который воссоздал банковскую систему государства практически с нуля.
+
+15
bonv
bonv
14 листопада 2019, 12:24
#
Іноземні інвестори  не будуть спішити заводити гроші в Україну де все вирішує Коломойський і його зе-влада.. Та і МВФ нічого не дасть популістам..
+
+9
Captain  Cisco
Captain Cisco
14 листопада 2019, 12:38
#
И отлично. Пора может рассчитывать на себя и зарабатывать, развивать предпринимательство, производство, проводить реформы для себя, а не для МВФ, США или ещё кого-то? А не побираться как бомжи и клянчить?
+
+15
bonv
bonv
14 листопада 2019, 13:05
#
Ти про гучні гасла зе-влади про прихід іноземних інвесторів, які вкладуть 50 мільярдів доларів?
+
0
yarg
yarg
14 листопада 2019, 13:08
#
Пропал Арахамия…. на папу хвост поднял.
+
0
Lefert
Lefert
14 листопада 2019, 14:15
#
И что, таки еще есть клоуны которые считают что Зеля и Коломойский заодно?
+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
14 листопада 2019, 14:56
#
А хіба є такі, що сумніваються? Клоуни як раз вірять в незалежність Зе. Народ голосува за Голобородька. Але життя то не кіно, тут все жорстко. Чи може ви думаєте, що рекламу на кожному стовпі Зе за свої купував? Та там в сто лямів зеленню не вклалися.
+
0
bonv
bonv
14 листопада 2019, 15:05
#
Похмелье зе-электората будет тяжелым,, зато может за это время хоть поумнеют..
+
0
crocodille
crocodille
14 листопада 2019, 15:29
#
> зато может за это время хоть поумнеют..
Боьшая часть этого электората голосовала за Я. 2 раза в 2004 и 2010.
+
+17
bonv
bonv
14 листопада 2019, 15:34
#
В ті часи не важливо як голосували а важливо як рахували голоси..
Плюс Донбас завжди дивився в бік своїх.. Але погоджуюсь з вами - народ заслуговує на того кого вибрав.
+
0
Lefert
Lefert
15 листопада 2019, 9:00
#
Порошенко норм палки в колеса зеле ставит через коломойского, а дурынды ведутся. Ребятки зели, включая зелю говорят- алло, это не наш пацан, а бовдуры: та не, мы вЭрим в загалофки! Когда коломойский суд проиграет насчёт отмены национализации, прибегайте в тему, заломив шапку и извиняйтесь, за то что смотрели на мир собачьими глазами.
+
0
bonv
bonv
15 листопада 2019, 10:26
#
В Европейском Союзе сомневаются в необходимости финансовой помощи Украине в связи с отсутствием усилий Киева по расследованию вывода средств из ПриватБанка. Об этом в четверг, 14 ноября, заявил директор внешнеполитической службы ЕС, ответственный за Восточное партнерство, Люк Девинь, сообщает Европейская правда.
https://ukranews.com/news/666108-v-es-prokommentirovali-situatsiyu-s-privatbankom
+
0
Lefert
Lefert
15 листопада 2019, 14:33
#
Там штука есть такая интересная- что расследование невозможно, ибо ненаказуемо, ибо государство взяло ВСЕ обязательства. То что им беня напарил с подачи пороха- это уже другое дело. Ребзики красиво обыграли, ну а купили то за государственные деньги. Дело в состоятельности закона, и всё.
+
+15
nykand
nykand
14 листопада 2019, 16:00
#
Золотые слова...«народ заслуживает то кого выбирал» и ту власть каким есть на самом деле
+
0
07366983
07366983
15 листопада 2019, 1:15
#
Да беню и всех олигархов пора с ними кончать.....
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися