Мінфін - Курси валют України

Встановити
18 вересня 2019, 11:06

Середа: наскільки впаде курс та чи очікувати обвалу долара

Середа на валютному ринку пройде дуже динамічно. На поведінку учасників торгів та курсовий тренд на міжбанку будуть впливати такі фактори:

Середа на валютному ринку пройде дуже динамічно.
Фото: mind.ua

1) Результати вчорашнього аукціону Мінфіну України з розміщення ОВДП та необхідність розрахунків по ньому сьогодні. Мінфін продав гривневих облігацій на суму 2,758 млрд гривень при дуже великій зацікавленісті до них з боку нерезидентів. Вони вже вчора продавали валюту під сьогоднішні розрахунки по цим угодам і продовжать це робити й сьогодні. НБУ буде викуповувати надлишок пропозиції долара в резерви через Matching;

2) Початок періоду бюджетних платежів у клієнтів. Компанії до 20-го числа повинні розрахуватися з державою по податках і багато клієнтів будуть продавати валюту, щоб профінансувати ці витрати. Це додасть пропозиції валюти на ринку на фоні зниження попиту (у покупців теж є податкові зобов'язання і зайвої гривні у них немає);

3) Поведінка готівкового ринку та психологічний настрій клієнтів на продовження зміцнення гривні. В обмінниках йде поступове зниження котирувань при низькому рівні попиту на валюту. Це дозволяє формувати падаючий тренд як за безготівковим, так і готівковим доларом.

А закріплення позицій нацвалюти нижче 24,80-25,00 гривень за долар формує продовження ревальваційних очікувань у населення та бізнесу.

 Отримати $25 на торговий рахунок Weltrade

Початок бюджетних платежів і необхідність розрахунків по аукціону за придбані облігації відіб'ється на статистиці торгів 18 вересня. «Мінфін» очікує на сьогодні обсяг операцій на міжбанку в межах до 310 млн доларів при укладанні до 640 угод. Спекулянти продовжать спроби покачати курс із загальним настроєм на падіння котирувань.

Курс долара за нашими прогнозами у середу буде перебувати в межах коридору 24,55-24,80 гривень.

Нижче цього порога котирування не підуть через виходи Нацбанку з викупом надлишків долара на торгах та підтримки регулятором таким чином американської валюти.

Котирування готівкового валютного ринку:

Курс долара в банках на 10 ранку: прийом 24,55-24,70 і продаж 24,72 -25,03 гривень.

В обмінниках фінкомпаній: купівля 24,60-24,70 гривень та продаж 24,745-24,80 гривень.

Стежте за цікавими і ексклюзивними матеріалами «Мінфіну» в Telegram

Коментарі - 78

+
+30
AleksandrBank
AleksandrBank
18 вересня 2019, 11:26
#
Направление только в низ.
+
+159
Все буде Україна
Все буде Україна
18 вересня 2019, 11:31
#
Расстрелять,того кто делает курс в низ!!!
+
+26
Євгеній Хоменко
Євгеній Хоменко
18 вересня 2019, 11:34
#
Почніть з it- працівників і заробітчан з Польщі.
+
+66
Segaf
Segaf
18 вересня 2019, 11:40
#
Объёмы межбанке ничтожно малы . Спекуляции .
+
+78
fae
fae
18 вересня 2019, 11:45
#
Заробитчаны везут Злотый или Евро, откуда там баксъ?
+
+27
AAAA2000
AAAA2000
18 вересня 2019, 13:46
#
Говорят тебе что заробитчане, значит заробитчане. Все.
+
+7
lika197
lika197
18 вересня 2019, 11:41
#
Демократия + независимый центральный банк = хаос. Нигде в мире такая система не хорошо работает, тем более не в развивающей стране. Единственная развивающая страна которая преодолела давление — Китай, и у них нет ни демократии ни независимого центрального банка ни плавающего курса.
+
+30
lika197
lika197
18 вересня 2019, 12:11
#
Вот мой вопрос для НБУ сейчас, почему инфляционная мышень 5% а не 10-15% например?

5% — это реально для развивающей страны?

Нужен ли период быстрого развития с инфляцией или Украина уже почти развитая страна?
Убедите меня, что это не коррупция получить деньги МВФ и потом не отдавать деньги под нормальные проценты.
Если обычные люди берут кредит и ничего хорошо не делают с ним, зачем тогда деньги МВФ?

Чтобы Вы знали, в 80-х годов в Китае была инфляция 15% в год. А 5% — это когда страна почти развита.

В НБУ и МинФин нужны патриоты и технократы, не те, которые хотят деньги из какого-то фонда Швейцарии
+
+33
nibik90
nibik90
18 вересня 2019, 11:50
#
Курс долара чи гривні? Якщо гривні в низ то да! Бо нам потрібна міцна гривня. А вот бізнес хай починає платити нормальні зарплати.
+
+80
Captain  Cisco
Captain Cisco
18 вересня 2019, 12:40
#
Бизнес плюнет,закроется и уедет. Требовать потом будете хлебных карточек на площади. Или в Польшу-туалеты мыть или яблоки собирать.
+
+15
nibik90
nibik90
18 вересня 2019, 13:22
#
Такий бізнес, який хоче все на «шару» хай плює і уходить. То ж в основному такий бізнес, який уже на межі банкрутства, якщо не взмозі оплатити людям нормальну ЗП, і при зміцненні гривні - закриється...
+
+59
eastpakk
eastpakk
18 вересня 2019, 13:41
#
Ты такой умный пойди и открой бизнес ну и, естественно, плати «нормальные зарплаты». Кто мешает? Или лучше в интернетике лежа на диване (или того хуже - сидя на работе) жаловаться?
+
+47
nibik90
nibik90
18 вересня 2019, 13:57
#
А хто жалується? Я навпаки радію) Маю бізнес. Плачу нормальні ЗП.
+
+5
AleksandrBank
AleksandrBank
18 вересня 2019, 16:26
#
Красавчик. Официально*?
+
+29
nibik90
nibik90
18 вересня 2019, 16:57
#
Нєт канєшно) Ще до такого мій бізнес не виріс. Але я над цим працюю ;-)
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
19 вересня 2019, 10:10
#
Супер!
+
+80
bonv
bonv
18 вересня 2019, 12:07
#
Штучне зміцнення гривні завдяки штучному дефіциту гривні..
+
+19
nibik90
nibik90
18 вересня 2019, 13:23
#
При гонтаревій і пороху, було штучне послаблення гривні, завдяки запуску печатних станків.
+
+29
bonv
bonv
18 вересня 2019, 13:25
#
Печатний станок порохом припадає...
+
+15
nibik90
nibik90
18 вересня 2019, 13:30
#
Вже припав. І порохом і його друзями=)
+
0
bonv
bonv
18 вересня 2019, 13:31
#
Все ще порох з гонтаревою з лондона управляють станком?:))
+
+32
nibik90
nibik90
18 вересня 2019, 13:34
#
Уже ні, слава Богу. Що, і порох уже там? Що ж вони всі так повтікали...) Скоро і пороху будуть хату палити мабуть ;-)
+
0
bonv
bonv
18 вересня 2019, 13:39
#
Ти що Коломойському не довіряєш?:) Сказав що управляють:)))
+
0
nibik90
nibik90
18 вересня 2019, 14:03
#
Так Коломойському в першу чергу най більш не вигідно щось палити потенційному зеку, який в бігах у Англії.
+
+15
bonv
bonv
18 вересня 2019, 14:18
#
Погоджуюсь що Коломойський потенційний зек,, але в судах США…
+
0
nibik90
nibik90
18 вересня 2019, 14:28
#
Тобі би в укрзалізницю працювати, стрелки переключати)
+
0
bonv
bonv
18 вересня 2019, 14:39
#
Я факти пишу а ти хотєлкі:)
+
+64
watchdog
watchdog
18 вересня 2019, 12:26
#
Спершу вверх було погано, тепер вниз погано. Дивина та й годі!
+
+2
nibik90
nibik90
18 вересня 2019, 13:24
#
Та прихильникам попередньої влади все буде погано. Хтось каже що вниз - погано. А вот якщо віддадуть приват, то буде 29, що теж погано...
+
+118
AAAA2000
AAAA2000
18 вересня 2019, 13:53
#
Для неосвічених - і вверх погано, і вниз теж погано. Стабільність куру - головна запорука успішного розвитку економіки. Девальвація (рівно як і ревальвація) повинна бути у правильному співвідношенні до ряду інших макроекономічних показників. Чого на разі немає і близько.
+
+3
AleksandrBank
AleksandrBank
18 вересня 2019, 16:30
#
Сегодня немного занят был, как раз с бизнесом общался насчет скачков курса и укрепления. 

Так вот, говорят есть трабл у поставщиков, и у них самих, заказывают с Китая товар (неважно что, даже стройматериалы) платят 30% аванс, и товар идет 3 мес, 70% уже когда товар прибыл, так вот 30% оплатили по значительно выше курсу (3 мес), даже сейчас прикинуть это был 26,35, сейчас 24,65-24,75.. Разница 1,70 грн на долларе. Когда закупки 100-10000 тыс.дол, то нормально бьет.
+
+4
QGS
QGS
18 вересня 2019, 11:32
#
Пока на 24 55 смотрит мб
+
+19
bonv
bonv
18 вересня 2019, 11:47
#
НБУ вже відкупив 20 млн
+
0
Тони Райт
Тони Райт
18 вересня 2019, 14:55
#
Почему так мало?
именно из-за пассивности НБУ курса бакса и обваливается.
а те кто про станок говорят, а барыжить ОВГЗ в два раза больше, чем в прошлом году - это не станок? такой же станок только в обратную сторону.
а теперь представьте, что станет с курсом, когда нерезы начнут выходить из гривны в бакс? при том, чтоб НБУ нормально ЗВР не пополнил.
+
0
bonv
bonv
18 вересня 2019, 14:58
#
Це зранку одразу після початку торгів:)
+
0
AAAA2000
AAAA2000
18 вересня 2019, 15:34
#
На счет «пассивности» - это Вы точно подметили - еще те пассивы там сидят.
+
+114
Все буде Україна
Все буде Україна
18 вересня 2019, 12:15
#
Интерестно как у нас, прошлый нод по курсу 28 картошку пркупал по 4грн/кг, в этом году бакс 24,5, а каптошку вчера купил за 14грн/кг.Педовлада у нас, законы строчат в пустую,- катимся в низ товарищи, аж страшно признать, что при Яныку мы еще хоть как то, но жили!!!
+
+54
Segaf
Segaf
18 вересня 2019, 12:31
#
А теперь и прошлые 5 лет живут только пару очень богатых людей.
+
+43
Ольга Коротыш
Ольга Коротыш
18 вересня 2019, 12:48
#
Може від врожаю теж залежить? ви цікавились як картопля вродила?
+
+51
OdinTor
OdinTor
18 вересня 2019, 12:54
#
А зачем? Можно состояние экономики оценивать по цене картошки. Или по цене лука. Можно хвалить Зеленского за мировые цены на газ и критиковать за них « клятого барыгу». Можно инфляцию в стране оценивать по критериям « вы когда последний раз на базар ходили?».
+
+34
Тони Райт
Тони Райт
18 вересня 2019, 15:00
#
Картошка в Украине растет, это не бананы.
какой должен быть неуражай, чтоб цена больше чем в три выросла?
тот же вопрос по помидорам, что зимой покупать, что летом, в этом году цена несущественно отличается.
+
+10
Все буде Україна
Все буде Україна
18 вересня 2019, 12:59
#
Картошка -это лишь малейший пример, все остальное тоже не радует, при этому курсу, цены вообще должны быть другие.Ну нет, и тут же нужно выехать на обычных людях…
+
+6
AAAA2000
AAAA2000
18 вересня 2019, 13:56
#
А бананы как, уважаемый? Бананы по чем брали в прошлом году и сейчас? Или Вы думали что в Украине картошка на пальме растет раз по 4 грн.? )))
+
+4
Дмитрий Сергеенко
Дмитрий Сергеенко
18 вересня 2019, 15:37
#
Существенная инфляция при стабильном курсе ущемляет внутреннего производителя перед импортером. ЗСТ и прочие беспошлинные радости не позволяют поддержать внутреннего производителя таможенными методами. Низкий государственный доход не позволяет поддержать внутреннего производителя субсидиями. 
Т.е. приближается ситуация, когда привезти картошку из Белоруси дешевле, чем самому вырастить. Внутренний производитель разоряется, но потребитель имеет стабильную и комфортную цену. :) Вот я и думаю, а где растет та картошка которую Вы брали, может там пальмы рядом?
+
+9
bonv
bonv
18 вересня 2019, 13:02
#
Як кажуть торговці - ціни прив"язані до валюти..:) Валюта вниз і ціни за нею:)) жартую..
+
+24
Balxash
Balxash
18 вересня 2019, 12:30
#
Интересно, до какого предела, можно опускать процентные ставки по ОГВЗ и курс доллара, чтобы у нерезидентов, пропал интерес к облигациям..
+
+14
Bux Rus
Bux Rus
18 вересня 2019, 12:34
#
Где то наверно 15-16% и пропадет, а если не опускать то тоже скоро пропадет :)
+
+12
bonv
bonv
18 вересня 2019, 13:25
#
11-13%
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
18 вересня 2019, 16:32
#
8-10%
+
0
987
987
18 вересня 2019, 17:52
#
При укрепляющейся гривне - до отрицательных :)
+
0
Maksys
Maksys
18 вересня 2019, 13:06
#
Колеги, в мене можливо тупе запитання...
Щодня читаю, що НБУ викупає на міжбанку десятки мільйонів вічнозелених.
А чи може таке трапитись, що в НБУ закінчиться гривня, ну або вона буде потрібна для інших цілей?
+
+39
Все буде Україна
Все буде Україна
18 вересня 2019, 13:12
#
То мабуть ми тут всi тупi,щоб вiдповiсти на таке розумне запитання)
+
+48
AAAA2000
AAAA2000
18 вересня 2019, 13:57
#
Це те ж саме, що у Вас літери закінчаться на клавіатурі, бо вони потрібні для інших цілей.
+
0
Maksys
Maksys
18 вересня 2019, 14:45
#
Психологія ваша зрозуміла) Чим більше сарказму у ваших відповідях, тим ви здаєтесь собі розумнішими)
Ну але тим не менше, я вірю, що тут є дійсно кваліфіковані люди, які можуть дати нормально відповідь.
+
0
AAAA2000
AAAA2000
18 вересня 2019, 15:43
#
Як може скінчитися папір на Монетному дворі НБУ? Точніше — ці операції — вони ж безготівкові! Чи не так!? І ОВГЗ — електронні — чи не так? Куди НБУ відкупає, по Вашому? Правильно — в «резерви». Де вони, ті резерви? Правильно — в «кишенях» колишніх позичальників (скіко відвалили на сплату боргів у серпні чули? нє? не чули? а з *** котлета взялася аби сплатити? Далі самі додумаєте?
+
0
Maksys
Maksys
18 вересня 2019, 16:01
#
В Нацбанку є гривневі рахунки, з яких воно зачисляє іншим банкам гривню в перерахунку на валюту. Там на тих рахунках не може бути безкінечний баланс, не може ж там стояти знак нескінченності. Там стоїть якась цифра. І ця цифра не може бути від фанаря змінена. Щоб її збільшити треба десь зменшити. Фактично в день НБУ тратить близько 1 млрд. грн. на відкуп валюти. Хіба не логічне запитання спорожнення гривневого казанка?
+
+43
Exba
Exba
18 вересня 2019, 15:55
#
НБУ - эмитент гривны. Технически в балансе при выкупе валюты на межбанке в активах растут ЗВР, а в пассивах - корсчета банков. Безналичная гривна закончится у Нацбанка не может)
+
0
AAAA2000
AAAA2000
18 вересня 2019, 16:11
#
Трудно. Вы не внедряйтесь только в проводки, а то мы до утра в комментах бухгалтерию преподавать будем.
А потом и баланс свести помочь попросят. )))
+
+9
Exba
Exba
18 вересня 2019, 16:18
#
Физически запас безналичной национальной валюты у регулятора - бесконечность. При желании могут выкупить все, что предложат
+
0
Maksys
Maksys
18 вересня 2019, 16:26
#
Мені з технічним складом розуму це не вкладається в голові =) Якщо в когось є безлімітний запас будь-чого, то як воно може взагалі цінуватись? Порушується базове поняття блага(активу) - обмеженість. Можливо пишу примітивні речі, просто хочу розібратись в темі...)))
+
0
Maksys
Maksys
18 вересня 2019, 16:20
#
Дякую, Exba. Вже трохи ясніше. Буду розбиратись далі...
+
0
AnnasHusband
AnnasHusband
18 вересня 2019, 18:49
#
Очень интересный вопрос, аж заставил задуматься. Напишу, как я себе представляю эту схему. Нацбанк «рисует» гривну, и за нее покупает валюту на межбанке. Эта гривна идёт на покупку овгз. Таким образом, «печатный станок» не провоцирует неконтролируемую инфляцию. И межбанк испытывает «гривневый голод». Если напрямую (без участников межбанка) получается, что нацбанк «печатает гривну» и берет ее к себе на хранение, оплачивая проценты (которые берутся опять же из «ново-напечатанных денег»). Но есть 2 огромные проблемы: 1 эти деньги не вливаются в экономику, и, соответственно не развивают её. 2 момент, когда эти деньги выйдут из овгз, да ещё и с процентами и не зайдут обратно. Ещё один момент, как я понимаю укрепление гривны : При описанном выше раскладе, гривны всё же становится больше (проценты по овгз, да и просто включение печатного станка для выполнения бюджета). Из-за этого растут цены внутри страны, и это, конечно, помогает экономике. Но на межбанке все «красиво» из-за овгз. Согласен, что за развязкой этой ситуации лучше следить извне.
+
0
Wirtschaftler
Wirtschaftler
18 вересня 2019, 13:16
#
А кто реально понимает, что происходит с курсом? Такое впечатление, что даже в НБУ не знают.
+
+4
Все буде Україна
Все буде Україна
18 вересня 2019, 13:20
#
Вот это самый правельный вопрос, и в тоже время ответ.Это все называется одним словом НОНСЕНС на который никто не рассчитывал.
+
+59
Bux Rus
Bux Rus
18 вересня 2019, 13:41
#
Да ладно НОНСЕС все под контролем, и управляемо
+
0
AAAA2000
AAAA2000
18 вересня 2019, 13:58
#
+++
+
0
Все буде Україна
Все буде Україна
18 вересня 2019, 14:18
#
Ануж.Обьясните, а то мы тут сидим, лишь только басни пишем.Давайте конретику, что ждать людям…
+
+20
nibik90
nibik90
18 вересня 2019, 13:29
#
Нічого не появляється з нічого і не уходить в нікуда. Якщо хтось перестав красти доляри, то вони не зникають. В НБУ не знають що робити з не украденою валютою, вот і все. Це для них нове, не звична ситуація =)
+
+7
conturov
conturov
18 вересня 2019, 13:25
#
Доллар падает но цены в магазине ростут
+
+15
bonv
bonv
18 вересня 2019, 13:40
#
Бо ціни штучно не зміцнюють як гривню..
+
+4
Uyrii
Uyrii
18 вересня 2019, 16:58
#
Цены в магазинах не могут мгновенно меняться - для этого надо определенный временной промежуток. Плюс - все уверены в скоротечности периода укрепления. Ну и... вы представляете себе сколько сил, средств и времени надо в магазине с огромным ассортиментом, дабы поменять ценники?!! На сколько? Ведь сегодня, если следовать вашей логике - надо опять писать новые ценники
+
0
Все буде Україна
Все буде Україна
18 вересня 2019, 21:17
#
Гы.
+
0
Taras Horon
Taras Horon
18 вересня 2019, 14:13
#
Немає різниці скільки коштує $,стабільна економіка- стабільний курс.
+
0
AAAA2000
AAAA2000
18 вересня 2019, 14:19
#
Ну Ви і писнули - немає різниці і стабільний курс це антоніми!!! ) ) )
+
+83
Danconia
Danconia
18 вересня 2019, 14:37
#
Тот день когда достал доляры из под матраца скрутил кукишь нацбанку, минфину и на всякий случай Зе-команде купил билет в Тайланд и улетел ждать обвала грывны.. там доллар приятнее менять на местную валюту
+
+34
AleksandrBank
AleksandrBank
18 вересня 2019, 16:34
#
Главное чтобы доллары не кончились в Тайланде, и чтобы Вы не вернулись «другим человеком», пока будете ждать обвала.
+
0
Balxash
Balxash
18 вересня 2019, 20:45
#
Думаете придётся долго ждать?
+
0
Bux Rus
Bux Rus
19 вересня 2019, 9:17
#
Долго понятие растяжимое :)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися