Цього тижня вийде оновлення для додатка monobank. У ньому діятиме єдиний курс при переказах між валютними картами. Про це написав у телеграм-каналі один із співзасновників monobank Дмитро Дубілет.
monobank запускає валютні перекази за єдиним курсом
Що це означає
«Уявіть собі, що ви позичили в друга 100 доларів, і тепер хочете їх повернути переказом на карту. Нагадаю, платежі у валюті в Україні заборонені. Як ви вирішуєте, скільки переказати? Часто люди дивляться курс НБУ і відправляють 100 дол, помножені на цей курс. Більш свідомі люди дивляться не на курс НБУ, а на курс продажу — адже вашому другу має прийти стільки гривень, щоб він міг на них купити 100 доларів, правильно? Виходить, по-перше, це незручно. По-друге, ви із другом втрачаєте на конвертації", — написав Дубілет.
Замовити кредитну картку monobank онлайн
За його словами, monobank запускає унікальну штуку — єдиний курс для подібних переказів.
«Ви зможете відправити 100 доларів зі своєї валютної карти моно на валютну карту моно свого друга. Коли до одного надійде платіж (який за законом проходить в гривні), він отримає можливість купити 100 доларів і зарахувати їх на свою валютну карту за тим самим курсом!», — написав він.
Таким чином, 100 доларів з вашої валютної карти моно перетворюються на 100 доларів на валютній карті вашого друга.
Коментарі - 159
Будьте внимательнее — перевод осуществляется с валютной карты и соответственно в валюте.
Клиенту поступает гривна и он на поступившую сумму сможет купить валюту в размере первоначального перевода.
«Вторая площадка после Конкорд банка, что запустила»
И смех и грех с этим вашим Конкордом…
В Конкорде эмитировано всего 27 569 карт
из которых активны всего 12 966 карт
И это с учётом зарплатного проекта сотрудников банка Конкорд…
Ви помиляєтесь… Від п`ятниці — 27570 і 12967 відповідно :) А на наступному тижні додасться, як мінімум, ще дві валютні… :)
«Ви помиляєтесь…»
Реально развеселили. :-)
Это же надо — на днях у Конкорда будет аж 13 тысяч активных карт…
Впрочем, нехай ''монобанкой'' пользуются, там как раз хорошо режут кэшбек с кред.лимитом)
В благодарность, так сказать)
З/проект там небольшой, т.к. сотрудников немного.
Користуватись можна і тим і тим — в залежності від потреб. По Вашій наводці :) я вже став клієнтом Конкорда, зараз тестую їхню картку. Після 1-го квітня напишу відгук, хочу побачити який буде кешбек з AliExpress і чи він буде реально. Але вже можу сказати, що не все там так гладко…
Если возможно — отпишитесь второго апреля о своих впечатлениях.
Первоапрельские публикации могут быть восприняты в качестве шутки…
«''Конкорд'' не устраивал ''хайп'' в ''фейсбуке'' для хомячков)»
Зато неплохо вложился по деньгам в рекламу на Минфине…
Вы так боитесь всего нового, а особенно того,
чем интересуется и пользуется сегодняшняя молодёжь…
Неужели стареете душой…
«''Конкорд'' не устраивал ''хайп'' в ''фейсбуке'' для хомячков)»
Очередной рекламный «хайп» от Конкорда на Минфине за средства рекламного бюджета банка да ещё и с обещанием откатов каждому участнику в сумме 160 гривен.
Конечно, это намного круче публикаций Дмитрия Дубилета на фейсбуке по финансовым затратам.
5 преимуществ NFC-платежей и 160 грн в подарок
.
Ну не знаю, чи 13 000… Але 12 969 точно! :)
плюс, як не як, потенційно прийдуть до банку нові сегменти клієнтів, які зацікавлені у таких переказах
И что дальше надо сделать с ИТ-директором, если он знает то что знает и SergS7.
Как вариант — посадить обоих — ведь они что-то таки знают…
Либо заняться теми конкретными личностями, которые от имени фирм-однодневок
подписывали кредитные договора и теперь не выполняют взятых на себя обязательств.
Лично я не видел ни одного кредитного договора с банком, где бы от имени банка стоял иконостас подписей всех членов Правления.
А вот вариант, когда какой-то менеджер средней руки подписывает кредитный договор от имени банка и заверяет свою подпись печатью банка — видел неоднократно, как и доверенности на сотрудников банка на право подписи кредитных договоров с указанием предельной суммы кредита.
Конечно смешно учить банкиров азам банковского дела, но попробую…
Возможно Andrey M, как приближённый к топ-менеджменту одного из укрбанков
не в курсе, или просто делает вид что не знает о том, что в его банке выдачу кредитов обсуждают на кредитном комитете а не на правлении банка.
В подавляющем большинстве укрбанков директор ит-департамента не входит по своей должности в состав кредитного комитета, хотя и участвует в заседании правления банка.
Так что продолжайте хоть вместе хоть поочерёдно гнать пургу и дальше в адрес Дмитрия Дубилета и придлумывать фейковые обвинения о том, что Дубилет-младший лично украл все деньги из Приватбанка.
Вроде и взрослые люди, но иногда такую пургу несёте а ещё банкирами числитесь…
https://www.youtube.com/watch?v=nVyk0KMHAYA
Подскажу вам, есть такое понятие как Большой Кредитный Комитет. По крупным корпоративным кредитам его протокол подписывают члены Правления.
Я не говорю что младший Дубилет был его членом, но что старший в теме думаю вы не сомневаетесь?
Уверен, что вы тоже в курсе о том, что нельзя подавать иск против коллегиального органа, которым является не только Кредитный комитет но и Правление Банка.
Конечно я даже уверен, что не только Дубилет-старший знал, но и все подписанты и в Кредитном Комитете и все члены Правления тоже знали.
Но мы ведь говорим о законе, а по закону их нельзя привлечь к ответственности, как членов коллегиального органа, принимавшего решение голосованием.
А раз Дубилета-старшего нельзя привлечь к ответственности по закону, значит он формально не виновен — нравиться вам это или нет.
Также не виновен и никому и ничего не должен Лагун, который по суду аннулировал свои персональные гарантии на миллионы гривен по кредитам рефинансирования и теперь он ни копейки не должен НБУ.
А вот штатные сотрудники Дельта-банка, которые были оформлены директорами фирм-однодневок и ставили подписи под кредитными договорами будут сидеть в тюрьме — карма у них такая…
А вот фактически — это уже второй вопрос.
Ну а то что кто то будет сидеть — я тоже сильно сомневаюсь:(
https://minfin.com.ua/2019/03/12/37043691/#com3562687
На рахунок Дубілета-молодшого — так, кредити не його область роботи, відповідно рішень він не приймав, підписів ніде не ставив, з нього «взятки гладки».
А от на рахунок інших — не все так просто. Те, що не можна подати позов проти Кредитного комітету чи Правління банку не є перешкодою для того, щоб притягнути до відповідальності Дубілета і К кожного окремо, як посадових осіб, які безпосередньо керують банком і відповідають за результати його діяльності. Я не юрист, але наскільки мені відомо статті «зловживання службовим становищем», «вчинення правопорушення групою осіб за попередньою змовою» ніхто не відміняв і як на мене. то під ці статті і підпадає діяльність цієї компанії.
«Не винен» і «неможливо притягнути до відповідальності» — не одне і теж.Якщо злодій залишається безнаказанним — то це недосконалість законодавства. Але злодій від цього не перестає бути злодієм. Тільки на жаль, скоріш за все Andrey M правий — все «порішається» і ніхто не сяде. Як ви кажете, карма у нас така…
«На рахунок Дубілета-молодшого — так, кредити не його область роботи, відповідно рішень він не приймав, підписів ніде не ставив, з нього «взятки гладки».»
Значит вы тоже согласны с моим тезисом о том, что Дубилет-младший не причастен к выводу 5 млрд долларов США из Приватбанка.
А ведь с этого огульного и ничем не подтверждённого обвинения и началось всё это обсуждение.
Получается, что вместо обсуждения технологических новинок Монобанка каждый раз кто-то постоянно вбрасывает всякие сплетни и слухи, ну а некоторые бьанкиры с радостью подхватывают эту чушь.
А ведь было бы намного правильнее и интереснее, если бы и в других укрбанках выносили такие идеи и новшества на правление и принимали решение о их внедрении.
«Але злодій від цього не перестає бути злодієм.»
Субъективное мнение не всегда отражает существующую реальную действительность.
Кстати, как по вашему мнению:
человек, знающий о преступлении и
не сообщивший о нём — соучастник или нет…
«Субъективное мнение не всегда отражает существующую реальную действительность» — в загальному вірно, але є ситуації, коли проти фактів не попреш.Для прикладу: злодій витягнув у людини з кишені гаманець.За прикметами його затримала поліція, але до того він встиг витягнути з нього гроші а сам гаманець викинути.Свідки теж не знайшлися, довести його вину неможливо.Отже, формально перед законом він чистий. А реально — злодій і це факт беззаперечний.
«Получается, что вместо обсуждения технологических новинок Монобанка каждый раз кто-то постоянно вбрасывает всякие сплетни и слухи» — є таке… Ми би мали обговорювати технологічні аспекти нової послуги Монобанку, замість того «миєм кості» керівництву Привата… Пора з цим зав`язувати. Або створити на форумі окремий розділ — «Чутки і плітки» наприклад, або «Для язиків без костей» :)
«Кстати, как по вашему мнению:
человек, знающий о преступлении и
не сообщивший о нём — соучастник или нет…» — якщо покласти руку на серце, то не знаю що відповісти… Не завжди закон є на стороні моралі і навпаки… Напевне у кожній окремій ситуації відповідь буде інша…
у монобанка.
«Вот такая реклама и поддержка»
Реклама как реклама и поддержка получше чем во многих других банках, а реально — отличная…
Другое дело, что все свои претензии такого плана вы предъявляете исключительно Монобанку, хотя другие банки ведут себя аналогично — кроме своего банка ничего не знают и не хотят знать — ну так и не обязаны…
Сотрудники Монобанка не обязаны владеть знанием тарифов 77 других банков.
Вы уже не знаете в чём ещё обвинить Монобанк.
Даю наводку — начните с сервиса по безналичному переводу валюты между физлицами — ведь он по своей сути нарушает валютное законодательство — вот вам и карты в руки.
Мне не нравится шумиха вокруг этой «надстройки» для «Универсал банка».
Ведь по большинству банков полный ноль новостей
о каких-либо новшествах — максимум озвучат об изменении депозитных ставок и всё.
Кстати, а как вы реагируете на рекламу Портмоне или Альфа-банка — её тоже тут выше крыши…
«по большинству банков полный ноль новостей» — «отсутствие новостей — хорошая новость» (с).
«озвучат об изменении депозитных ставок» — эта информация на «минфине» часто с ошибками, которые я уже устала исправлять.
«как вы реагируете на рекламу Портмоне или Альфа-банка» — маленькая вкладочка «переводы»?
Про мое отношение к «Альфе» — посмотрите мои комментарии)
Та «шумихи» особливої і нема. Просто для України це нове явище, перший і поки що єдиний такий проект, тому в якійсь мірі має місце підвищена увага. Хоча ідея не нова — для прикладу німецький N26 чи британські Monzo і Revolut створені ще задовго до Монобанка і там до такого давно звикли.
Полно шумихи, вроде «первый в Украине банк без отделений» (ога, у «Универсала» закрыли все офисы?).
«перший і поки що єдиний такий проект» — какой?)
Карточный пакет, который убеждает всех, что он — новый банк?)
«Полно шумихи» — напевне це залежить від суб`єктивного сприйняття. Для мене це просто прояв підвищеної уваги, але на сенсацію не тягне.
«Карточный пакет, который убеждает всех, что он — новый банк?)» — та я і свм не знаю, яке визначення можна дати Монобанку… Для мене це виглядає приблизно так: автономний підрозділ, створений на базі Універсал-банку, який розробив і розвиває картковий продукт з розширеним функціоналом і привабливими тарифами і має шанси в перспективі стати самостійною структурою (мобільним банком, банком без відділень і т.д). Во сказанув… :) А шуміха чи підвищена увага мене не зачіпає, в цілому продукт мене влаштовує (хоча він і не без недоліків), тому користуюсь. Будуть негативні зміни — викину і забуду, не дивлячись ні на яку «шумиху».
«Доходная Contactless» от «Конкорда» выглядит интересней.
Хотя бы тем, что «Конкорд» не меняет условий по карте с такой бешеной скоростью.
«автономний підрозділ, створений на базі Універсал-банку, який розробив і розвиває картковий продукт з розширеним функціоналом і привабливими тарифами і має шанси в перспективі стати самостійною структурою» — тупо другой карт.пакет, который конкурирует с др.подобными продуктами «ТАСа» и «Универсала».
"«Доходная Contactless» от «Конкорда» выглядит интересней.
Хотя бы тем, что «Конкорд» не меняет условий по карте с такой бешеной скоростью."
Чем мне не нравиться Банк «Конкорд» — так это умением красиво и публично лгать.
Первое и самое основное — собственник не имел морального права давать наименование своему банку, созвучное с названием британо-французского сверхзвукового пассажирского самолёта «Конкорд».
Но ведь с моралью у наших толстосумов слабовато даже по внешним признакам.
Второе, когда банк «Конкорд» рекламирует на Минфине свою новую услугу под девизом «впервые в Украине» а я уже пользуюсь таким сервисом от Приватбанка около года — меня огорчает такая наглая ложь.
Если банк позволяет себе так вести в публичной области, то нет смысла подвергать себя и свои финансы риску нарваться на ещё большую ложь, но уже при обслуживании банковских счетов.
Ну и в качестве итога, скажу что самолёты «Конкорд» не летают с конца 2003 года и уже никогда больше летать не будут — они ушли в историю, уступив воздушное пространство другим авиалайнерам.
Возможно такая судьба ожидает и банк «Конкорд».
Как знать…
Чесно кажучи, завдяки Вам дізнався, що у нас є відділення «Конкорда» — правдв, всього одне ). «Дохідна Contactless» — це не кредитна карта, тому порівнювати її з Монобанком некоректно.Кредитна у них «Golden Dream». " Попередньо ознайомившись з тарифами, переваги у порівнянні з Монобанком побачив такі: можливість зняття готівки без комісії та 15% кешбеку на AliExpress. Щоб оцінити функціонал — треба замовити і спробувати покористуватись Напевне так і зроблю, тому дякую за наводку. )
«… тупо другой карт.пакет, который конкурирует...» — я б так не сказав. Інший картпакет, але має свої особливості, тому я все-таки залишаюсь при своїй думці.
Як отримаю карту «Конкорда» і покористуюсь — відпишусь про враження.
«Первое и самое основное — собственник не имел морального права давать наименование своему банку, созвучное с названием британо-французского сверхзвукового пассажирского самолёта «Конкорд».» — ага. А власники «Діамант-банку» не мала права так називати банк, бо є ювелірна мережа «Діамант». А власники банку «Глобус» не мали права називати банк назвою приладу-тривимірної моделі Землі, створеної ще до н.е. А власники «ПУМБа» не мали права так називати банк, бо він не перший і не більше міжнародний ніж інші банки, які були створені до нього… Список можна продовжити. Конкорд — географічна назва і творці літака мали на неї не більше і не менше прав, ніж власники банку. А взагалі слабенький аргумент для оцінки банку.
«Конкорд» — это собственное имя, название конкретной модели самолёта, а также официальная торговая марка швейцарских часов, зарегистрированная в странах ЕС.
Діамант — бриллиант (в переводе на украинский) — алмаз, которому посредством обработки придана специальная форма. Бриллиантами (дімантами) называют все обработанные алмазы…
Глобус — название трёхмерной модели любой планеты.
Первый — часть речи, прилагательное, которое можно «прилагать» к чему угодно.
В мире существуют и другие «Конкорды», например, легендарная компания Concord Watch Co, которая была открыта в швейцарском городе Бьенне в 1908 году.
Она производит швейцарские часы, которые до сих пор пользуются спросом.
В 1945 году на мирной конференции в Потсдаме американский президент Трумен сделал официальный подарок Черчиллю и Сталину – часы Concord.
О чём это говорит — о том что наши местные толстосумы сами даже оригинальное название своему банку придумать не могут — тупо копипастят чужие интеллектуальные наработки.
Для повноти картини: у Golden Dream є і мінуси у порівнянні з Моно: відсотки на залишок не нараховується, кешбек лише по AliExpress, вищі ставки по кредиту, наявність комісії за перкази в інші банки. Але повторюю: замовлю, покористуюсь — відпишусь
Загуглите «Конкорд (значения)»
Нікого я не збираюсь вводити в оману, натомість не треба перекручувати зміст мною сказаного.Це ви трошки розширте свої знання про походження і значення слова «конкорд»:
Конкорд — гори на північному сході Землі Вікторії (Східна Антарктида);
Конкорд — статистично обумовлена місцевість в штаті Алабама:
Конкорд — місто в штаті Каліфорнія;
Конкорд — місто в штаті Нью-Гемпшир;
Площа Згоди (Place de la Concorde) — одна з центральних площ у Парижі.
Не вірите мені — то хоча б Вікіпедію почитайте: https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B4_(%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F).
А взагалі, франзузьке «сoncorde» означає «співзвуччя», «згода» (рус. -«созвучие», «согласие»). Англійське «concord» — 1) згода, мир; 2) договір, конвенція; 3) гармонія; 4) співдружність.
Так що товстосуми західні ніяких інтелектуальних напрацювань тут не мають, а так само як і наші, використовують географічну назву або просто гарне слово з певним значенням. І права у них на таку назву абсолютно однакові.
Щодо решти ваших аргументів з поясненнями значень слів — відпишу окремо.
Пропустив:
Конкорд — пік у горах Паміру, на кордоні Афганістану та Таджикистану, висотою 5469 м.
Но географические наименования не защищены авторским правом, в отличие от торговых марок, которые созвучны географическим названиям.
Наличие горы или города с названием Конкорд формально не мешает укрбанку назваться так же.
А вот наличие швейцарских часов с такой же торговой маркой или самолётов, кстати и те и другие существовали намного раньше, чем был создан укрбанк — негативно влияет на сам имидж банка.
В чём единственно повезло укрбанку — ни США ни ЕС не регистрировали торговую марку «Конкорд» в Украине.
Но ведь могут и зарегистрировать и затем потребовать от банка изменить название либо выплачивать роялти.
Що таке камінь діамант я прекрасно знаю, не вдаючись у подробиці додам, що міг би вам по цій тематиці більше розказати.Але суть теми не у цьому.Власники юв.компанії використали це слово як назву мережі своїх магазинів.Отже, по вашій логіці виходить, що власники банку «Діамант» не мали права так називати свій банк?
«Глобус — название трёхмерной модели любой планеты» — в контексті даної теми яка різниця? Нехай буде так (хоча мені не попадались глобуси Венери, Сатурна і т.д.). Суть у тому, що якщо слово «глобус» можна використати як назву банку, то чому слово «конкорд» (згода, співдружність і т.д.) — ні?
«Первый — часть речи, прилагательное, которое можно «прилагать» к чему угодно.» — зміст цього аргументу важко зрозуміти, але тим не менше…
Перший — це порядковий числівник (числительное) і в назві банку ПУМБ (Перший Український Міжнародний Банк) він вживається для того, щоб сказати, що цей банк раніше від всіх інших банків став міжнародним українським банком, іншими словами — першим українським міжнародним банком, що дійсності не відповідає. А що до чого ви «прилагать» збирались — для мене загадка…
А те, що літак назвали іменем швейцарської годинникової фірми — це нічого? Ніхто ні з ким не судиться і роялті не виплачує? А як банк в Україні — так сразу скандал? І не думаю, що це впливає на імідж банку, навряд чи комусь ще приходить в голову ваша аналогія (якщо і так, то скоріш за все, небагатьом).
А взагалі, може ще слово «конкорд» (його значення я навів) запатентувати, і заставити всіх, хто його вживає, платити роялті авіабудівникам? :)
Самі розумієте, що неправі, але ж ви цього не визнаєте нізащо…
«Власники юв.компанії використали це слово як назву мережі своїх магазинів.Отже, по вашій логіці виходить, що власники банку «Діамант» не мали права так називати свій банк? „
По моей логике и юридической практике могут быть разные юрлица с одинаковым словом “Діамант», например ЧП «Діамант», ТОВ «Діамант», ПРАТ «Діамант».
Кстати, банк называется «Діамант-банк» а ювелирка просто «Діамант» — внешне разные названия.
Ну и я не уверен. что владельцы сети ювелирных магазинов регистрировали торговую марку «Діамант».
«Щоб Qwerty1999 визнав свою неправоту — нізащо!»
Никогда не говорите никогда.
И в чём собственно я не прав по «Конкорду»…
Неужели в том, что они первые в Украине запустили Google Pay и публично об этом сообщили, а у меня в Привате этот сервис уже как полгода функционирует.
Неужели с сегодняшнего дня запрещено враньё называть враньём…
Или вы даже на эту часть моего сообщения даже не обратили внимания…
«Никогда не говорите никогда.» — не ображайтесь, нічого поганого сказати не хотів. Але таких випадків я ще дійсно не зустрічав. :)
«Или вы даже на эту часть моего сообщения даже не обратили внимания…» — ваші повідомлення, як і всі інші, читаю від початку до кінця. На рахунок Google Pay я їхнього повідомлення не бачив, але схильний вам вірити — наскільки я пам`ятаю, першим цей сервіс запустив Приват, за ним ще декілька банків і Конкорда серед «першопрохідців» не було. Але темою обговорення стало не це — ви звинуватили Конкорд у плагіаті, заявивши що власники банку так його назвали, використавши назву відомого літака і що вони не мали права цього робити. Я, як міг, старався вам довести, що це не так. І далі дотримуюсь цієї думки. І сподіваюсь, що зміг вас переконати.
За рекламу)
«Дохідна Contactless» — це не кредитна карта» — спасибо, Капитан Очевидность, я знаю.
Никогда не делала секрета, что не пользуюсь кредиткми, и никому не советую)
И да, «монобанка» всех зазывает кредитными деньгами, а потом цинично режет лимит.
Потому, вполне сравнимо с дебетовкой от «Конкорда».
«15% кешбеку на AliExpress» — надо становиться барИгой-дропшоппером с «Али»)
«Інший картпакет, але має свої особливості» — карточный паке+интернет-банк, и все.
Теперь они обязаны мне что-то дать за рекламу)
Потому, вполне сравнимо с дебетовкой от «Конкорда».» — не згідний, порівнювати потрібно продукти одного типу. Інакше — це «сравнивать апельсин с селедкой». До речі, Монобанком користуюсь більше року — кред.ліміт мені не різали.Правда і підвищувати не хочуть.
««15% кешбеку на AliExpress» — надо становиться барИгой-дропшоппером с «Али»)» — спробуйте, а раптом розбагатієте? :)
««Інший картпакет, але має свої особливості» — карточный паке+интернет-банк, и все» — Ви сказали свою думку, я свою, в результаті залишаємось кожен при своїй.
«Теперь они обязаны мне что-то дать за рекламу)» — безумовно! ;) Беріть скріни обговорення — і у банк! До речі, карту Golden Dream я сьогодні замовив і це завдяки Вашій «наводці», так що підстави вимагати комісійні є… :)
«Теперь они обязаны мне что-то дать за рекламу)»
Берите налом всё и сразу.
Если всё не сможете сами дотащить до такси — бросьте самое тяжёлое на депозит.
Не доверяйте банкирам помогать нести сумки с деньгами — украдут и даже глазом не моргнут.
.
«карту Golden Dream я сьогодні замовив»
Как-нибудь отпишитесь о результатах тестирования «золотой мечты».
Обов`язково, я ж mary27 пообіцяв! :) Отримати повинен вже завтра, тиждень-другий поганяю і накатаю відгук.
«карту Golden Dream я сьогодні замовив»
Обратите внимание на новую акцию Конкорда по раздаче денег всем желающим.
Может успеете заказать карту и из этой рекламы — заработаете 160 гривен и затем закроете карту.
А почему бы и нет…
5 преимуществ NFC-платежей и 160 грн в подарок
Ну отчитается рекламный отдел Конкорда о привлечении сотни-другой клиентов и выплате каждому по 160 гривен — ну так всегда после получения вознаграждения можно карту либо бросить в ящик стола, либо аннулировать и закрыть соответствующий карточный счёт почти бесплатно.
А 160 гривен останутся на кармане либо пойдут на оплату полезный для вас вещей…
Закрывать не намерена.
«У меня уже есть. Закрывать не намерена.»
Значит обещанные Конкордом 160 гривен каждому клиенту,
открывшему такую карту во время действия рекламной акции — вам не светят.
Может и поэтому весь этот рекламный «хайп» от Конкорда с раздачей денег вы вообще и за «хайп» не воспринимаете и за платную рекламу — тоже. :-)
Кстати, за нагло развязанную почти рекламную акцию о Конкорде в теме о Монобанке я сс Конкорда даже спасибо услышать не планирую, но буду признателен многим, кто воспользуется случаем и закажет у Конкорда те или иные банковские карты и возможно даже на этом заработает какие-либо копеечные суммы.
Ведь мне намного интереснее, чтобы количество клиентов банков и активных пользователей банковских карт росло с каждым днём.
Больше клиентов, больше банковских карт, больше безналичных платежей, больше проникновение Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Samsung Pay и прочих сервисов придают дополнительные импульсы к расширению cashless экономики и внедрению новейших разработок даже в самых мелких банках страны…
И это очень положительная тенденция…
Как раз чиповая «Виза Голд», и по дате выпуска подходит.
«А вот и не угадали, попадаю)
Как раз чиповая «Виза Голд», и по дате выпуска подходит.»
«В акции участвуют карты VISA Gold Банка Конкорд, оформленные
с 13 февраля по 13 апреля 2019 года включительно.»
Ну тогда я реально рад за вас.
Выполните условие акции, получите на счёт 160 гривен и если не затруднит — маякните на форуме об этом.
Порадуемся вместе и за получение обещанного подарка и за подключение в банке Конкорд платёжных сервисов Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay а также пожелаем банку Конкорд и в дальнейшем держать руку на пульсе, внедряя всё новые и новые услуги и сервисы…
Возможно и я через некоторое время стану 50-ти тысячным клиентом банка Конкорд в обозримом будущем, если решусь заказать у них банковскую карту.
Дякую, можливо спробую…
«Дякую, можливо спробую…»
А что там раздумывать…
Указали на сайте банка своё ФИО и контактный мобильный, поговорили с перезвонившим сотрудником банка, выбрали ближайшее отделение банка для получения карты мгновенного выпуска.
В тот же день заглянули в банк с паспортом и кодом, подписали пару бумажек и получили карту на руки.
Выпуск бесплатен, обслуживание бесплатное, смс-информирование бесплатное, интернет-банкинг бесплатный.
Ну почти как Приватбанк десять лет назад… :-)
А если ещё подключите эту карту в Google Pay на вашем смартфоне фирмы Sony да купите кило яблок в супермаркете рассчитавшись смартфоном и картой Конкорд банка — так сразу получите на картсчёт 160 гривен (на счёт налогов я не уточнял).
Ну а дальше решайте сами — что делать с этой картой.
mary27 считает и Конкорд банк и его дебетовые карты супер-крутыми да и мне условия украинского Конкорда более предпочтительны чем европейского ОТП-банка, хотя я ещё не клиент Конкорда, но начинаю задумываться — ведь меня больше интересуют сервис и удобство а не вывеска.
Кстати, к мнению женщин есть смысл иногда прислушиваться,
даже если это не жена или мать…
Ведь здравого смысла у женщин не занимать…
Дякую за детальну інструкцію по замовленню, але не варто було тратити час, я знаю технологію замовлення, навіть проходив такі процедури не раз. :)
А роздуми — а дійсно, чого? Чим я ризикую? Якась копійка. хоч і невелика, капне «на кишеню» без зайвих зусиль.
«але не варто було тратити час»
Если бы я хотел озвучить конкретную информацию персонально для вас — я бы воспользовался личной перепиской.
Если же я публично озвучиваю какую-либо мысль или идею и обращаюсь на форуме к вам, я автоматически подразумеваю и тот факт, что с этой идеей или мыслью могут без проблем ознакомиться абсолютно все читатели данного интернет-ресурса.
И в этом вся разница…
На все у вас відповідь знайдеться… :)
Добре, за послідовно і детально написану інструкцію по замовленню карти висловлюю вам вдячність від себе особисто і сподіваюсь від інших учасників форуму, плюсую до неї свої 15, сподіваюсь, що і інші дописувачі не пожаліють для вас своїх плюсів! :)
«160 гривен (на счёт налогов я не уточнял)» — відмінусуйте ПДВ. Інформація є на сайті банку.
Акція для мене закінчилась не розпочавшись:
https://minfin.com.ua/2019/03/20/37114697/
Чому досі до такого ніхто не додумався?
«Чому досі до такого ніхто не додумався?»
Наверное потому, что новое валютное законодательство действует всего месяц.
Большинство банкиров думают о зарабатывании бабла на себя любимых.
О расширении спектра предоставляемых услуг своим клиентам задумываются некоторые,
и только единицы внедряют свои задумки в жизнь.
«поддержка получше чем во многих других банках, а реально — отличная…» — перехвалили… Порівняно непогана, але відмінна — перебор.Теж любителі частенько відповідати стандартними розмитими штампами замість конкретики.
«О расширении спектра предоставляемых услуг своим клиентам задумываются некоторые » — а розширення спетру послуг (якщо воно грамотно робиться) приносить збільшення кількості бабла, яке можна потратити «на себя любимых». Чи не так?
Суда по некоторым — мог и недостаточно похвалить.
По спектру услуг…
Монобанк пока единственный предложил такой интересный и реально бесплатный вариант перевода валюты между разными физлицами, а ему в ответ — а сколько вы на этом заработаете?
Отвечу — а какая вам разница.
Менеджмент Монобанка озвучил никем ранее не предоставлявшуюся услугу и тариф по ней (бесплатно) — а дело клиентов либо пользоваться либо нет.
Щодо нової послуги Монобанку — вона дійсно цікава і корисна. Скільки на цьому заробить Моно і чи заробить взагалі — мені все одно, мені достатньо того, що я за неї не буду платити комісію.
— одни выбирают увеличение разнообразия услуг и зарабатывают на этом
— другие выбирают стандартный набор услуг и только периодически повышают по ним тарифы или комиссии для увеличения прибыльности
— третьи выбирают стратегии, приводящие к финансовым потерям и убыткам, но ежегодно продолжают следовать выбранному курсу, стабильно показывая убыточную деятельность из года в год
Формально — сколько банков, столько и стратегий.
Но ведь клиентам интересны качественные банковские услуги,
а не внутренняя кухня того или иного банка…
Основная масса сообщений — либо о депозитах и их ставках,
либо о появлении нового функционала.
для привлечения клиентов и повышения их лояльности.
Был вопрос о комиссиях банка.
На него был дан исчерпывающий ответ.
Если путаетесь в банковской терминологии и не отличаете комиссии банков от кешбэка — подучитесь на досуге.
«Когда стадо собралось довольно большое»
Вот вам ребятки и результат обсуждения…
Приятно осознавать, что сотрудники некоторых украинских банков
клиентов конкурирующих банков ласково называют стадом.
Что они думают на самом деле о своих клиентах, которых разводят
как лохов и доят, как коров — даже знать не хочу.
В том числе и поэтому мне больше нравится обслуживаться в банках
без личного контакта с сотрудниками, как это происходит
в интернет-банкинге Приват24 или приложении Монобанк.
Как назвать любителей халявы которые даже не хотят вникнуть в суть и ведутся на такое?
Конечно, клиенты что повелись на вкусный Кешбек Мони гораздо образованиее вклачиков Михайловского. Но те кто хоть немного понимает в фин секторе понимают что интерчейндж составляет около 2%. И опция «неслыханной щедрости» если и может быть — то очень кратковременной как пиар ход, или заработок будет скрываться в другом. Зная этих ребят еще по совместной работе в Привате, для меня вне было вне сомнения что «раздача слонов» явление временное и нацеленное на формирование клиентской базы.
Глупо разделять Монобанк и Универсал как разные структуры, ведь физически клиенты Мони обслуживаются в Универсали с всего его плючами и минусами, и, самое важное, кредиты на карты Монобанка выдаются с ресурсной базы Универсала. Если посмотреть ставки по пассивам Универсала, то глупо даже предпологать что кредитные средства Монобанк может дать дешевле западных банков (КАгриколь, УкрСиб, ОТР, Кредо и пр.).
Поэтому я и сьязвил назвав толпу поведшихся на кратковременный кешбек Монобанка «стадом», сорри если кого то обидел.
Как говорится — на всякий товар есть свой покупатель.
Ну а то что уровень финансового образования в Украине желает лучшего — отдельная тема для разговора…
Точніше і не скажеш. +15
Арабська приказка: «Якщо ти говориш, подбай про те, щоб твої слова були краще, ніж мовчання».
«Еще кроме Мони стадо собралось у Михайловском и прочих кэптивных банках.»
Знаете что меня и удивляет и огорчает…
Это тот факт, что 700 тысяч клиентов Монобанка для вас стадо баранов.
Ну тогда дайте характеристику 412 тысячам клиентов ОТП-банка — они для вас тоже стадо баранов или все как один сплошь умные и образованные клиенты супер-пупер европейского банка.
Ну и конечно хотелось бы услышать классификацию 20 миллионов клиентов Приватбанка по вашей шкале оценивания банковских клиентов.
Кстати, даю наводку — я являюсь клиентом Приватбанка, Универсалбанка, Монобанка, ОТП-банка и ещё более десятка укрбанков — так что тщательнее подбирайте определения.
Ведь не может один и то же человек быль гениальным клиентом ОТП-банка и безмозглым бараном в качестве клиента Монобанка.
Поэтому я больше склоняюсь к мысли, что ваш негатив по Монобанку
больше от зависти, хотя вы и не отдаёте себе отчёт в этом.
Какой-то стартап Монобанк за год поднял пласт в 700 тысяч клиентов,
а весь из себя европейский банк ОТП за десяток лет не может перешагнуть планку в 500 тысяч активных клиентов, как ни тужится…
Хотя признаю факт — в ОТП-банке прирост клиентской базы по сто тысяч в год за последние пару лет стабильно наблюдается.
Но ведь не 700 тысяч.
Ну и к чему вся ваша тирада о Михайловском с его ИРЦ, КИЦ и депозитами под высокие проценты, если разговор стартовал с Монобанка и о его кредитных картах.
Я неплохо осведомлен об интерчейндже и о других тонкостях работы карточных продуктов, процессинговых центров и различных модификаций существующих ОДБ.
То, что вы кичитесь европейскостью некоторых банков (Укрсиб, ОТП, Кредобанк, кредиАгриколь и т.д.) меня мало волнует.
Я предпочитаю не вывеску, а функциональность, сервис, удобство пользования и конечно оперативность в проведении платежей. А вот всем этим ваши европейские банки как раз и обделены, они больше приучены надувать щёки на тему своей крутизны.
А вот Приватовцы смогли в проекте Монобанк предложить клиентам то, чего нет ни в одном разухабистом европейском банке и поэтому у них сейчас уже более 700 тысяч клиентов.
Вы тут всех попрекаете кешбэком и не понимаете простой истины — не все думают так как вы и не у всех такие же ценности как у вас.
Например, все подписчики на бета-тестирование приложения Монобанк даже не думали о кешбеке (его не было в пресс-релизе) — им было интересно само инновационное решение в виде мобильного приложения…
Но вам этого не понять — ведь вы не клиент Монобанка…
Мені напевне теж чужі європейські банківські цінності… :) Я не є клієнтом жодного з перелічених вами «європейських» банків і не прагну ним бути (з огляду на умови та якість обслуговування). Є клієнтом Ідея-банку — крім «європейських понтів» нічим більше «блеснуть» не можуть… Навіть мобільного додатку немає.
Кешбек — це звичайно приємно, але це останній у списку параметрів, по яких я оцінюю банківський продукт.
А бета-тестером Монобанку я теж був. У цей період іменну картку Моно собі замовив (як тільки ця можливість з`явилась у бета-версії).
В принципе я не против обсуждать вкус устриц с теми, кто их и в глаза не видел.
Но это обсуждение выгладит очень неестественно,
особенно когда точно известно что и mary27 и Andrey M не являются
клиентами Монобанка, но критикуют его исходя из своих личных
предпочтений и установок.
Например, mary27 — искренний противник кредитных карт, поэтому ей любой карточный продукт с кредитной картой любого банка будет не мил и подвергнут обструкции.
Ну а у Andrey M — другая ситуация. Ему надо окучивать новых клиентов, а они почему-то косяком идут в Монобанк и Приватбанк, обходя стороной ОТП-банк.
Вот и начинается поиск несуществующих проблем и притягивание за уши каких-то домыслов и прикольных аргументов о наращивании клиентской базы — так все банки занимаются наращиванием клиентской базы, а не только Монобанк — ведь доходы банка генерит именно клиентская база, а не марсиане.
mary27 — как ребёнок радуется каждому отзыву по Монобанку, где клиенту отказали в установлении кредитного лимита, хотя банкир Andrey M знает и понимает, что банки удовлетворяют не все 100% заявок своих клиентов на выдачу кредитных ресурсов.
Вот так и дискутируем о Монобанке — каждый только о своём…
Все же в «ОТП» ~80% вкладов 200+.
В «монобанку» я б не рискнула)
«В принципе я не против обсуждать вкус устриц с теми, кто их и в глаза не видел» — це ви ще мою дискусію з Іннеста Анатоліївна не читали (скоріш за все). Людина не є і ніколи не була клієнтом Монобанку, але має до нього просто люту ненависть. Наскільки я зрозумів, основна причина ненависті — продукт не відповідає її особистим вимогам. До речі, дивувася тоді, що ви залишились осторонь дискусії.
https://minfin.com.ua/company/monobank/review/122451/#com3523023
Я о функции кешбэка вообще сначала не парился, да и сейчас она на последнем месте в списке по важности функционала.
Ну а то, что меня интересовало больше всего — удобство, простота, отсутствие комиссий, оперативность и скорость прохождения платежей — всем этим я пользуюсь ежедневно и не только в Монобанке но не забываю и о старом но не утратившем шарма и надёжности Приват24.
Приват24 и Монобанк — два моих базовых платёжных инструмента и конечно их кредитные карты с приличным кредитным лимитом — весомое подспорье в быту и при осуществлении платежей.
Есть конечно Ощад24, tas2u, otpsmart, freebank и интернет-банкинги других укрбанков, но это уже на уровень ниже и реально вторая очередь…
«Мне доставляет наблюдать, как «монобанка» понемногу превращается в тыкву)
Так Andrey M в «ОТП»?
Спалили контору)»
Наименование конторы взял из публикаций в блоге автора,
поэтому считаю что лично я никого и ничего не палил.
Возможно излишне злоупотребил при сравнении количества клиентов карточных проектов, но вы же знаете как оно бывает в спорах — иногда кроме истины в споре появляется много всякой мутной пены.
А предстоящие президентские выборы добавили нервозности в дискуссии на финансовом форуме.
mary27
«Все же в «ОТП» ~80% вкладов 200+.»
Клиенты-депозитчики дают банку всего-лишь финансовый ресурс под процентные затраты, а вот доход генерируют исключительно клиенты, пользующиеся кредитными ресурсами банка.
Поэтому сколько бы в ОТП-банк не нанесли бабла клиенты-депозитчики — прибыль приносят не они…
«Все же в «ОТП» ~80% вкладов 200+.»
В качестве алаверды Андрею, я готов прорекламировать и его ОТП-банк, руководство которого посмотрев на всю эту эйфорию с Монобанком и Конкордом приняло беспрецедентное решение и объявило акцию по розыгрышу пяти автомобилей NISSAN JUKE для депозитных вкладов своих клиентов с 18 марта и до конца года.
Всего за десять тысяч гривен (минимальный размер акционного депозита) вы можете выиграть авто с розничной ценой в пределах 350 тысяч гривен.
Nissan Juke от ОТП-банка
Лично я попытаю счастья — ведь надо же что-то дарить детям на очередные дни рождения…
Планировал к обеду увидеть около 30-40 сообщений
в теме о Монобанке, а уже их 65.
Жаль что не все о Монобанке и его продуктах…
возможно кто-то ей немного завидует, но она пишет
неплохие тексты и озвучивает актуальные мысли.
«Самый эффективный способ различать медиа-манипуляции в финтехе и реальные инновации — абсолютно архаичный, но единственно верный. Необходимо смотреть не на слова, а на действия, сопоставлять их и развивать критическое мышление. Ведь за трудовыми буднями порой сложно понять, насколько сложнее было раньше и сколько свободного времени и возможностей есть сейчас.»
Кстати, это всё напрямую касается и Приват24 и приложения Монобанк…
Критиканам предлагаю задуматься всего-лишь о том, что эти два знаковых приложения высвободили достаточно много времени, которое раньше мы тратили на стояние в очередях и пререкания с кассирами банков.
Кстати, сотрудников 75 укрбанков это однозначно не касается — они умудряются в рабочее время в своём банке получать все необходимые им банковские услуги и поэтому они так критично настроены к инновационным разработкам своих конкурентов…
Подробнее по ссылке: https://minfin.com.ua/blogs/degrik/120447/
«Приват24 и приложение Монобанк… эти два знаковых приложения...» — залишається ще помолитись на святійші логотипи Моно і Привата. Жарт, звичайно. Проплата комуналки, платежів до бюджету, платежі по реквізитах, поповнення мобільних операторів — ці функції має чи не кожен інтернет-банкінг. Крім того, є платіжні системи, які дозволяють всі ці платежі здійснювати взагалі без відкриття рахунків чи карт — той же «Easy Pay». А є ще «Portmone», та й інші системи… Так що Приват і Моно далеко не панацея.Варіантів багато, різниця лише у функціоналі та якості технічної реалізації, але і тут і у Привата і у Моно є свої переваги і недоліки. З Приватом я взагалі стараюсь поменше стикатись (хоча і доводиться), Моно — хороший додаток, динамічно розвивається, є перспектива, але назвати його «знаковим» — ну аж ніяк.Такі ж або подібні функції є і у інших додатках, ідея теж не нова — за кордоном аналогів повно. Зрештою, кому я це розказую — ви все це прекрасно знаєте, але ж ви не пропустите нагоди зайвий раз «возвести на п`єдестал» своїх улюбленців — Приват і Моно.
«Не сотвори собі кумира...» — казали ще древні…
Одни украинцы молятся на путина -«приди и спаси», другие украинцы молятся на Юлю — «прийде і спасе».
Кто-то молиться на УПЦ МП, кто-то молиться на ПЦУ, так почему мне нельзя молиться на Моно или Приват24.
У граждан Украины равные права на свободу вероисповедания не зависимо от их уровня IQ.
««Easy Pay». А є ще «Portmone», та й інші системи»
Ну так пользуйтесь той же «Easy Pay» без открытия банковских счетов сколько угодно — никто вам этого не запрещает. Можете и через Пормоне оплачивать все платежи куда душа пожелает и даже иногда без комиссии и абонпплаты.
Поэтому мне вообще непонятна набежавшая толпа противников Монобанка, как будто он им что-то должен — вы сами пишите, на финансовом рынке масса различных сервисов, платёжных инструментов и систем — ну так выберите себе то что нравиться и пользуйтесь.
«Варіантів багато, різниця лише у функціоналі»
Вариантов много, но 20 миллионов активных карт только у Приватбанка.
Вариантов много, но только Монобанк за год привлёк 700 тысяч клиентов.
Поэтому не тратьте время на обсуждение недостатков Монобанка
и Приват24 — оставьте это членам их фан-клуба.
Хоча я не є дуже набожною людиною, але вважаю, що молитись можна лише Богу, а не на політичного діяча чи програмний додаток.І церква, якої б конфесії вона не була, існує для того, щоб у ній молилися Богу, а не для того, щоб молилися на неї.
«Ну так пользуйтесь той же «Easy Pay»...», «Можете и через Пормоне оплачивать...» — дякую за підказку, але я знаю можливості цих систем і тою ж ІзіПей користуюсь вже років 10, платив через неї комуналку ще коли Монобанка і в планах не було і не тратив час «на стояние в очередях и пререкания с кассирами банков». З`явився Монобанк — додатковий спосіб оплати, деколи і ним користуюсь для цієї мети.
«Непонятна набежавшая толпа противников Монобанка» — а я десь написав, що я його противник? Більше того, якщо ви уважно читали мій коментар, то мали б зауважити там слова: «Моно — хороший додаток, динамічно розвивається, є перспектива». Ви не можете відповісти на мій коментар по суті, тому й перекручуєте мої слова- мова не йде про переваги чи недоліка Привата24 чи Монобанка, просто ви представили ці додатки як «манну небесну», яка зробила революцію у банківській системі і перевернула життя українців звільнивши їх в необхідності робити оплати у касах банків.Я не сперечаюсь, що це хороші і корисні додатки, але нічого знакового у них немає і навіть якщо раптом ці проекти закрились би, то це не значить, що громадянам України знову доведеться стояти у чергах до кас — альтернативні в
Иногда всего-лишь один укол пенициллина даёт более предсказуемый и положительный результат чем круглосуточные молитвы при свечах перед иконами всех чудотворцев.
«ви представили ці додатки як «манну небесну», яка зробила революцію у банківській системі і перевернула життя українців звільнивши їх в необхідності робити оплати у касах банків»
Я бы назвал это технологическим прорывом, но верующим такой информации недостаточно, ведь в святом писании о компьютерных технологиях не упоминается…
Лично я кассы банков последние лет десять использую только для внесения крупных сумм наличных на банковские счета либо для снятия больших сумм наличными по завершению депозитных договоров.
А все свои платежи провожу исключительно минуя кассы банков — и абсолютно не ностальгирую о стоянии в очередях, как это было более двадцати лет назад.
Ну прорив, не прорив… Проривом я не готовий ці додатки назвати, але те, що вони реалізовані на високому тех.рівні — визнаю (та і визнавав раніше).
«Лично я кассы банков… как это было более двадцати лет назад» — а я про що? І у мене все аналогічно.Тільки десять років тому Монобанка не було, не щнаю я к ви, а я всі проплати робив або через «Мегабанк» (у них був сервіс оплати комуналки, можливо і тепер є), або через І-Б «ПУМБа», або через EasyPay.
1. 80% клиентов моно используют Gmail, 10% пользуются Ukr.net.
2. Доходы (обороты) пользователей российских почтовых сервисов (mail.ru / yandex.ru / rambler.ru) в среднем на 10% ниже, чем у остальных.
3. На российские почтовые сервисы приходится всего 3% всех клиентов.
4. Самые «богатые» клиенты Монобанка пользуются сервисами Yahoo.com, Hotmail.com и Outlook.com. По ним обороты на 40% выше, чем в среднем.
«Непогана ідея!»
Предлагаю разделить реализацию этой идеи на два этапа…
Сначала в фейсбуке пишите Дмитрию о том, что у вас есть кредитка Монобанка и «крутой» почтовый адрес на Yahoo.com и в связи с этим предлагаете пойти вам на встречу и увеличить кредитный лимит.
Если через недельку это не выстрелит, можете затем задать вопрос об увеличении кредитного лимита при условии смены смартфона фирмы Sony на одну из последних моделей iPhone фирмы Apple.
А от і ні. Принаймні у нормальному вигляді. Піреус, Прокредит, Укргазбанк (у цього навіть нема повноцінного ІБ в принципі), про Ексім — не знаю, там за ІБ потрібно платити (!!!). Універсал — у дотігіпківські часи не було. VAB — було, але банка вже нема. В принципі, всі банки якими я прямо користуюсь такого функціоналу не мають. :) OTP — не підключався.
или мобильное приложение есть всего-лишь у половины банков.
Идеальный онлайн-банкинг по версии украинцев
.
Про кількість І-Б та мобільних додатків сперечатись не буду, не знаю цієї статистики, хоча мені здається, що не все так сумно.Але не у кількості справа. Пропоную такий підсумок нашої дискусії:
Приват24 і Моно — корисні додатки з широким функціоналом, реалізовані на високому технічному рівні, які багато у чому спрощують життя людям. Але вони не єдині, людина, яка не бажає користуватись ними, зможе знайти альтернативний варіант онлайн-оплат. Технічний рівень і зручність користування ними — тема окремої дискусії.
За посилання у коментарі дякую, цікава інформація
Вы знаете, у нас много чего — не панацея…
Есть самолёты, вертолёты, автобусы, метро, троллейбусы, трамваи, маршрутки, легковые автомобили и даже велосипеды, но это ведь не панацея — всегда можно отправиться пешком в нужном вам направлении.
Так и с банками…
Можно провести оплату услуг ЖКХ в субботний вечер со смартфона и за счёт кредитных средств банка, попивая кофеёк при просмотре в интернете интересных приколов «студии 95 квартал», а можно в будний день и в рабочее время уйти с работы, чтобы потолкаться в очереди в кассу банка с квитанциями за услуги ЖКХ в одной руке и наличными деньгами в другой.
У каждого индивидуума есть реальное право выбора — и это самое важное…
«Так и с банками…» — все вірно. Я тільки трошки доповню ваші слова.
«Можно провести оплату услуг ЖКХ… со смартфона або з комп`ютера, використовуючи Приват24, Монобанк, І-Б іншого банку або інший платіжний сервіс (для прикладу ІзіПей або Портмоне).» Далі — все по тексту. Ну хіба можу ще доповнити список напоїв, які при цьому можна попивати… :)
У одних ИБ есть абонплата, как и у некоторых платёжных сервисов.
У других ИБ проблематично оплатить за счёт кредитных средств без комиссии.
У третьих ИБ вообще не получиться заплатить за счёт кредитного лимита только потому что банк почти никому из клиентов (не путать с сотрудниками и топ-менеджерами) не предоставляет кредитных карт с кредитным лимитом да ещё и льготным периодом пользования — значит только с дебетовых и за свои личные средства.
Тому, як ви самі сказали; «у каждого индивидуума есть реальное право выбора — и это самое важное…» — з цим погоджуюсь на всі 100% і плюсую вам.
Ну визнаю, можливо з кількістю я і переборщив.Нехпй можливість оплати комуналки є не в 90%, а в 70%, 50%, чи 30% інтернет-банкінгів. Зрештою, навіть якщо такої функції немає, можна створити шаблон з відповідними реквізитами і робити оплати. Справа не у статистиці, мова йде про те, що Приват24 і Монобанк — не панацея, яка позбавила українців необхідності здійснювати оплати у касах банків, поза ними варіанти онлайн-оплати є. Хоча не сперечаюсь, що це хороші і корисні додатки.
и влететь на 1% + 5 грн. :-)
А шаблоны создавали сами, вводя код ЕГРПОУ, наименование получателя, номер р\с и МФО банка или ввели всего-лишь код ЕГРПОУ и получили готовый шаблон платежа с уже заполненными банковскими реквизитами.
Треба вказувати номер валютної картки, але і в такому випадку буде комісія більше 1% при конвертації з валюти у гривню і потім у отримувача з гривні у валюту.
Ідея була гарна, але краще все-таки зайти до відділення банку та зняти гроші/поповнити інший рахунок, якщо треба велика сума.