Найголовніше за вівторок: Банки та реклама, нова «двадцятка», валютні ОВДП і «Смарт Гроші»
Які банки найбільше витрачають на рекламу
У 2017 році банки витратили на рекламу рекордну суму, а в цьому — готові перевершити результат. І це незважаючи на те, що два найщедріших гіганта — ПриватБанк і Альфа-Банк — урізають витрати на рекламу.
Нацбанкзапускає в обіг нову «двадцятку». Відео
Національний банк України випустив банкноти номіналом 20 гривень нового зразка, які будуть уведені в обіг 25 вересня 2018 року.
Мобільний оператор «Київстар» запускає «Смарт Гроші»
Мобільний оператор компанія «Київстар» запустив платформу мобільних платежів і фінансових переказів власного фінансового сервісу «Смарт Гроші» для абонентів передоплати. Про це повідомив начальник департаменту мобільних фінансових послуг оператора Тарас Горкун.
Мінфін у вересні буде щотижня пропонувати валютні ОВДП
Міністерство фінансів України збільшило число валютних аукціонів у вересні в порівнянні з початковими планами і буде проводити їх щотижня по вівторках.
Знижки та девальвація підігріли попит на новобудови
Нинішнього літа столичний ринок первинної нерухомості не відчув традиційного сезонного спаду. У сегменті новобудов економ- і комфорт класів продажі зросли на 16%, якщо порівнювати з весною.
Коментарі - 2