Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
smuller78 2 грудня 2023, 10:34
Вже 10 місяців минуло з часу введення банком нової «схеми» розрахунків у Євро з гривнової карти із подвійною конвертацією через $. Шкода що досі нічого нормального банк не запровадив, бо ось так банки і заробляють свої надприбутки :(

Станом на сьогодні:
— у Моно картковий курс за 1€ = 40.73 uah
— у Сенсі online за 1€ = 40.50 uah
— у Сенсі у вдділенні за 1€ = 40.80 uah
— у Сенсі реальний курс при оплаті карткою за 1€ = 41.40 uah

Крім того, реальний картковий курс не відображається у додатку, бо навідь сам банк не здантий наперед розрахувати обмінний курс через складність своєї «схеми».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ukrx 30 листопада 2023, 14:40
Сделайте возможность пересылки валюты в рамках закону между родственниками.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 30 листопада 2023, 17:19
Вітаю! Дякую за вашу пропозицію, поки що ми не розглядали подібний варіант. Але ніхто не відмовляйтеся від цього, можливо згодом ми реалізуємо цю ідею і у застосунку Sense SuperApp.

Але це сьогодні це можна зробити у відділенні банку. Для переказу на рахунок родича потрібні наступні документи: паспорт, РНОКПП (ІПН) та документи, що підтверджують родинні зв'язки. Якщо переказ робити всередині банку — буде виконуватися згідно платіжного доручення та без комісії з поточного рахунку. Якщо у вашого родича рахунок в іншому банку, тоді такий переказ буде відправлено за тарифами Swift-переказу.
Тарифи Swift-переказу: https://sensebank.ua/swift
Тарифи поточного рахунку: https://sensebank.ua/potocnij-rahunok

Звісно неприємно отримувати 1 зірку, тому буду вдячний, якщо її зміните. Бо як бачите, у нас вже давно діє подібна можливість 😉
У разі додаткових запитань, ви завжди можете написати нам у чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
aliwka3 30 листопада 2023, 13:06
купил валюту в приложении, 1000, и заказал для снятия на неделю вперед (раньше отказали). Перед снятием пришло уведомление о списании 1$ за смс информирование, которое я даже не подключал, и ни одной смс я от них не получал, так за что я заплатил? Возвращать деньги отказываются, и теперь просят докупить 1$ чтобы снять заказанную сумму. Неужели негатив клиентов стоит тех 40 грн что вы получаете за автоподключение бесполезных услуг? Вы же итого потом потеряете больше
Сенс Банк
Відповідь банку
30 листопада 2023, 16:40
Розуміємо, що будь-які списання коштів не додають приємних емоцій, але таке списання відбувається згідно тарифу картку. Смс-інформування є основним каналом сповіщень клієнтів про транзакції по рахунку, тому воно підключається автоматично за всіма новими картки. Щоб уникнути подібних списань в майбутньому, радимо вам змінити в додатку канал сповіщень з смс на push-сповіщення. Щоб це зробити:
1. Перейдіть у Продукти (друга кнопка зліва на нижній панелі);
2. У розділі «Рахунки та картки» натисніть на рахунок, до якого випущена потрібна картка;
3. Натисніть на зображення картки та оберіть «SMS/Push-сповіщення»;
4. Оберіть «Push-сповіщення на телефон».

Що стосується бронювання готівки, то ми б з радістю замовлядли її раніше, але справа в тому, що забронювати можливо не раніше ніж за 5 днів від дати звернення. Тому ми в жодному випадку нікому не відмовляємо в замовленні коштів.

*Андрій
Natalia11111 30 листопада 2023, 11:25
Банк відправив у податкову неправдиву інформацію, що я ніби то маю 2 рахунки ФОП у вашому банку. Насправді відкривала тільки звичайну карту фіз особи Wite.
На гарячій лінії 0800 50 70 44 відхрестилися, сказали, що нічого не знають і до побачення.
При перевірці податкова матиме право запросити виписку з цих рахунків, яку я не зможу надати, тому що через тупість ваших співробітників, рахунок фіз особи відображається, як ФОПівський + ще один незрозумілий рахунок, якого я не відкривала.
На гарячій лінії сидять ідіоти, які нічого не знають і ні за що не відповідають.
Буду писати скаргу до вашого керівництва, нехай розбираються.
Нікому не раджу звʼязуватися.
Додзвонитися до оператора неможливо, спочатку воюєш з роботом, який не розуміє, що ти від нього хочеш, потім висиш на лінії по пів години, а том хоп і вже 6 вечора, відділ не працює. А коли нарешті додзвонюєшся на наступний день, тобі відповідають, що нічого не знають і нічим не можуть допомогти. Нахіба така гаряча лінія і такий недолугий банк?
Karden06 29 листопада 2023, 22:02
В травні були арештовані рахунки приватним виконавцем за незрозумілим боргом. Сенс банк одразу заблокував особистий кабінет. Було дві кредитки за якими справно вносився щомісячний платіж. Тепер з травня не можна подивитися ні суму заборгованості, ні навіть номер рахунку, щоб внести платіж. Але в Сенсі ніяких прострочок на той момент не було.
До вирішення питання з виконавцем через суд і розблокування всіх моїх рахунків я не планую закривати кредитки достроково і намагаюсь вносити щомісячний платіж. Але Сенс і тут здивував. Замість того, щоб полегшити сплату, створюють перепони з кабінетом. Я більшу частину часу знаходжуся за кордоном і кожного разу шукати як сплатити платіж це взагалі атракціон.
Приходять смс з обовязковим платежем по 3700 грн з суми боргу у 23000. Ніколи таких сум не було, це навіть не 5%
Співробітник з підтримки каже треба сплатити 880 грн обовязково. Але після сплати все одно борг росте і в смс вже приходить не 3700 а 5000. Доречі, реструктурізація недоступна через арешт. Дива.
Платиш, але не знаєш чи пройшов платіж.
Чомусь в іншому банку доступ до кабінету не зник, можна і залишок по карткам подивитися, і номер виконавчого провадження, і виписки за попередні місяці доступні. Краще б мої кредитні картки були в цих банках, ніж в Сенс.
Доки вирішаться справи з арештом, Сенс намалює ще 10000 боргу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Albinalowe 29 листопада 2023, 3:02
Хочу висловити щиру подяку працівнику Сенс банк он лайн режимі Богдану Савенко.
Богдан зробив все можливе і неможливе щоб якого швидше допомогти ввійти до банківського рахунку. Були певні технічні труднощі і йому вдалося звʼязатися з різними департаментами і донести до них технічну проблему для її усунення.
Богдан працював у нічну зміну, тому щоб мати звʼязок з департаментами виходив раніше свого робочого часу.
Богдан дуже кмітливий, розумний та професійний фахівець банкуСенс з безперечно лідерськими та організаційними здібностями.
Прошу при нагоді відмітити Богдана Савенка, як працівника який надав безперечний customer service. Пишаємося, що в Україні така талановита молодь. Все буде Україна!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 29 листопада 2023, 14:17
Надзвичайно приємно отримувати такі щирі слова після спілкування з нашими агентами💙
Це означає, що ми маємо найкращих співробітників, які зроблять все заради наших клієнтів.
Такі відгуки дійсно мотивують нас робити більше та краще!
Дякуємо, що обираєте нас, та за те що знайшли час щоб залишити відгук про роботу нашого Богдана!🤗
Ми обов'язково передамо йому вашу подяку, впевнені, що він буде дуже задоволений!
І звичайно його робота не залишиться непоміченою😉
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Проблема вирішена
Денис Скрипник 25 листопада 2023, 0:32
Замовив валюту, щоб зняти з картки. У відділенні повідомили, що сума повинна бути кратна 100, оскільки немає менших купюр, замовив майже на всю суму яка є доступна на рахунку, без проблем отримав лист А4 і направився до каси, на касі без всяких проблем видали всю суму. Сьогодні відкриваю додаток — бачу на рахунок мінус $ на залишку, виявляється банк допускає овердрафт картки, без попередження цього клієнта, я розумію, що є тарифи картки, але комісія маю включатись в доступну суму по картці, замість того, щоб кредитувати клієнта по дебитовій картці.

Це максимально жахливо, що таке допускається. Результат отримав круглу суму комісії, як кредит по дебитовій картці. Тех підтримка все що сказала, нам прикро, що так сталось.

Майте на увазі коли знімаєте кошти з рахунку, перепитуйте в оператора на рахунок комісій (якщо пощастить — можливо попередить).
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 28 листопада 2023, 16:08
Мінус по рахунку завжди лякає, особливо якщо він виникає на дебетовій картці😕
Так, насправді бувають випадки, коли після списання комісій, чи після розблокування суми, по дебетовій картці може виникнути несанкціонована заборгованість, оскільки деякі комісії списуються після проведення операції, через 2-3 робочих дні.
Несанкціонована заборгованість (недозволена перевитрата) — це сума боргу по картці, яку банк не зміг списати за рахунок:
— кредитного ліміту по кредитній картці (так як він повністю витрачений),
— доступної суми по дебетовій, зарплатній картці (так як доступної суми по карті немає) і картка пішла в мінус.
Але на відміну від кредитних карток, по дебетовим карткам відсотки за несанкціоновану заборгованість не нараховуються, тому це не так страшно😊
З приводу зняття коштів в касі та комісій зараз все розпишу детально✨
Згідно з тарифами карток White, Black,Graphite та Caméléon двічі в місяць, ви можете знімати кошти в касі банку без комісії, кожне наступне зняття буде з комісією 3% мін. 25 грн.
Але якщо це зняття депозитних коштів після закінчення договору, то зняття буде без комісії навіть якщо це 5 зняття за місяць.
Просто для того, щоб зняти кошти без комісії, вам потрібно спочатку звернутись до менеджера у відділенні, а вже потім в касу.
Перевіривши деталі по вашій операції, я побачили, що комісія була списана некоректно, адже ви знімали саме депозитні кошти.
Тому було зафіксовано запит на повернення коштів, і протягом 1 робочого дня ми вам їх повернули🥰
Я сподіваюся, що цими новинами змогла підняти вам настрій, і ваша думка про нашу підтримку та банк також змінилася💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
solomiiy 24 листопада 2023, 14:36
Користуючись торговельним майданчиком ЦП банку, придбаваю ОВДП. Перед першою транзакцією у відділенні банку на вул. Княжий затон/проспект Григоренка поцікавилась про умови роботи зазначеного майданчика. Отримала відповідь, що умови продажу змінюються щодоби о 23.00 (крім вихідних днів, протягом яких актуальні умови п’ятниці). Проте, вчора 23.11.2023 о 17.00 виявилось, що умови продажу облігацій, які були актуальними в першій половині дня, суттєво змінились, що призвело до значних втрат з мого боку. На моє запитання до кол-центру банку, чому умови були змінені в середині торговельної сесії і чим вони регламентують, отримала відповідь від консультанта Артема, що зміна умов відбувається о 16.30 і відмову повідомити мені документ, в якому визначені умови роботи майданчика. Таким чином, банк вводить в оману своїх клієнтів тим, що кожний співробітник може повідомляти свою фейкову інформацію без можливості клієнта ознайомитись з документальним підтвердженням їх слів.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 27 листопада 2023, 22:19
Вітаю! Законодавством та внутрішніми документами Інвестиційної фірми, тобто Банку, не встановлений чіткий порядок зміни вартості цінних паперів, оскільки вартість цінних паперів розраховується відповідно до ринкової ситуації. При визначенні вартості можуть враховуватися нами: ринкові ставки дохідності за подібними інструментами, вартості ресурсів на відповідні строки, курсу іноземної валюти (в разі здійснення операції з цінними паперами номінованими в іноземній валюті).

Зазвичай котирування на ОВДП в Sense SuperApp змінюються по будням о 16:30, оскільки розрахунки по угодам укладеним після 16:30 (в після операційний час) можуть здійснюватися наступного робочого дня. При цьому, Інвестиційна фірма в залежності від ринкової ситуації може змінити котирування в будь-який інший час.
Актуальні котирування на ОВДП завжди можна відстежувати онлайн в Sense SuperApp.

На жаль, ви так і не відповіли нам у приватних повідомленнях, але у будь-якому разі, я охоче вам допоможу, якщо напишите нам!

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
VadimAsia 20 листопада 2023, 10:29
Відділення за адресою: Київ, пр-т Берестейський, 20
1. 23 листопада закінчується депозит (валюта грн)
2. 20 листопада звернулись до банку замовити гроши готвікою в касі банку. Банк відмовив аргументуючи це проблемою з готівкою після націоналізації
3. Пропозиція банку — переоформити депозит або чекати 8 днів і потім ходити до банку якщо готівка будє зняти якщо ні то ні.
PS Депозит оформлений на дружину (не зареестрована на сайті) Всю інформацію можемо надати за вимогою. Листування та переписку з банком.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 28 листопада 2023, 13:21
Бронювання коштів дуже цікава процедура, яка має багато нюансів😉
Зараз бронювання коштів відбувається на 5 календарний день від дати звернення, якщо кошти є на рахунку.
Якщо ж ви бажаєте забронювати кошти з діючого депозиту, то це можна зробити, але запит буде подано на 5 календарний день від дати закриття договору.
Раніше терміни бронювання були 10 роб.днів, але логістика покращилась і ми змогли скоротити ці терміни)
Звичайно, якщо сума у вас не велика, ви можете звернутись у відділення для зняття коштів без бронювання, але кошти вам зможуть видати тільки якщо в касі буде вільна валюта.

З приводу роботи співробітників відділення, дійсно відмовляти вам в бронюванні коштів не правильно.
Вся інформація була зафіксована та передана в відповідний підрозділ.
Ми вже пропрацювали з колегами дану ситуацію, щоб в майбутньому такого не траплялось з іншими клієнтами.
З вашою ситуацією ми більш детально розібрались в особистих повідомленнях. Сподіваюсь змогла зробити все, щоб ви залишились задоволеними🙂

Приносимо вибачення за причинені незручності💙
Впевнені, що в майбутньому таких ситуацій не буде.
Дякуємо, що не дивлячись ні на що, ви обираєте нас🤗

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Liza9080 19 листопада 2023, 22:28
Богдан Савенко кращій співробітник банку, який дійсно допоміг! Я звернулась до Сенс-банку за карткою онлайн., бо щоб відкрити її самостійно не виходило, але неймовірно, що більшість операторів-консультантів виявилася некомпетентною та складалось враження, що вони не читають те, що я їм писала і так відбувалось цілий тиждень і ніхто мені не допоміг. Але ж нарешті у відеочаті заявився Богдан Савченко, який суперкомпетентний та грамотний. Він миттєво вирішив усі мої запитання, допоміг в усіх запитаннях, пояснив всі моменти, які були мені не до кінця зрозумілі, настільки чудових співробітників я ще не зустрічала. Було дуже приємно спілкуватися, я хочу дуже подякувати йому за допомогу, бо це просто диво, як все просто і приємно при супроводі такого компетентного працівника банку. Бажаю йому всього найкращого і при виниканні якихось непорозумінь рекомендую звернутися саме до Богдана Савченко. Сподіваюся, що керівництво банку читає відгуки та Богдан буде помічений, як кращій та отримає премію)
Сенс Банк
Відповідь банку
21 листопада 2023, 8:45
Раді бачити, що не дивлячись на проблему, яка виникла під час спроби оформити картку, ви залишились задоволені і наш Богдан зміг вирішити ваше питання 😊
Обов'язково передамо Богдану ваші теплі побажання, і не сумнівайтесь, він 100% буде помічений за свою компетентність та вирішення вашої ситуації. Дякуємо, що знайшли час поділитись своїми враженнями про роботу нашої підтримки. Для нас це дуже важливо 💕

*Андрій
Wraine9000 13 листопада 2023, 22:54
Картку заблокував пів року тому, перевипустив на нову. На днях бачу списання з карти, три платежі за покупки у євро. Звісно я їх не проводив.
Написав в підтримку, порадили перевірити підписки. Перевірив підписки, все по нулям. Все по шаблону, ну якщо не підписка то блокуйте карту. Навіть не здивувало що списало з карти яка була заблокована пів року тому, в застосунку її навіть нема. Тобіш мені перевипустили карту на нову, а старими реквізитами користується якийсь Леонардо, Дієго чи Джаконда з Італії. Я не ображений, але як так?
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 16 листопада 2023, 16:15
Вітаю! Виникла дуже неприємна ситуація, але ми вас не покинемо у ній. Провівши детальний аналіз цих списань, Банк вирішив подати запит на оскарження до МПС, як безавторизаційні списання. Це коли до Банку надходить запит на списання коштів від самої МПС (Visa, MasterCard). І Банк має списати ці кошти, навіть якщо картка може бути заблокована, бо списання відбуваються по рахунку.

Термін оскарження не швидкий, на жаль, він займає від 45 до 180 днів. Згідно правил ДКБО, пункт 4.4.7. https://sensebank.ua/storage/files/publichnoe-predlozhenie-na-oformlenie-dbo-fl-z-15112023.pdf

Зараз я бачу, ви зробили запит на закриття карткового рахунку. Якщо відповідь буде позитивною, потрібно буде знову вам відкрити картковий рахунок для повернення списаних коштів.
Я вже зафіксував запит по вам, і ми вже готуємося передати цей запит до МПС на оскарження.

Ваше питання буде під пильним моїм контролем. Як тільки буде нами отримана відповідь від МПС, я вас проінформую.

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
wital 9 листопада 2023, 18:23
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Ушакова, 30/1
Героические херсонские девченки работают под постоянным обстрелами города, вы лучшие
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2023, 18:37
Дякуємо за вашу подяку та відгук!
Стараємось задля наших клієнтів.

Анастасія, ваша помічниця
sentinell 8 листопада 2023, 20:36
Відділення за адресою: Київ, пр-т Повітрофлотський, 36
Кошти переведені із ПБ заходять на картку Сенс на наступний день.
Як?! Ви їх що, — в руках переносите ?!
Кошти переведені із р/р на карту в межах банку, не відображаються одразу в застосунку
Бо (!) проблеми з оновленням балансів по карткам в Сенс Супер застосунку?
Бухгалтер напевно вручну їх туди заносить. Відношення взагалі ТОП — ніхто, ніколи, нічого, не знає.
Лише вивіска на дверях помінялась, а суть контори та же
Сенс Банк
Відповідь банку
8 листопада 2023, 21:32
Хоча відгук і починається зі слів «ви самий» але, на жаль, далі не йде слово «кращий»😅 Звісно, це все жарти, тому будемо серйозними. Щодо переказу коштів, то все залежить від способу, що ви обрали при відправці з картки іншого банку. Якщо це був переказ за реквізитами, то така операція зараховуюється на рахунки щодня з 1:00 до 24:00, але остаточні терміни надходження залежать від термінів обробки платежу банком-відправником і становлять від 1 до 3 робочих днів. Тому в деяких випадках потрібно чекати на зарахування коштів.
Стосовно операцій в середі банку, то зазвичай це відбувається дуже швидко і кошти доступні для використання майже одразу. Звісно, добре коли все працює добре, але інколи можливі проблеми, через які баланс в додатку оновлюється повільніше. На жаль, від такого ніхто не застрахований, але наша команда завжди робить все можливе для виправлення проблем якнайшвидше. Тому ніяких бухгалтерів, що заносять кошти вручну, звинувачувати не потрібно 😅
Ми дуже вдячні вам, що знайшли час поділитись своїми враженнями. Ми обов'язково врахуємо їх і зробимо все можливе, щоб стати краще в майбутньому. Сподіваємось, що наступного разу ви помітите, що змінюються не лише вивіски на дверях наших відділень 💙

З повагою, Андрій
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Angal 7 листопада 2023, 14:57
Відділення за адресою: Черкаси, пр-т Перемоги, 29
Працюю в Епіцентрі, прийшла з.п., прийшов в банк, щоб подать заявку для зняття коштів з арештованого рахунку в межах 13400, співробітник банку відмовляється подавать заявку, пояснюючи це тим що заявки подають до 14.00, а я прийшов у 14.15, але я не перший раз таким чином знімаю кошти, заявка обробляється на протязі години, дуже рідко до 2год., в будь-якому випадку до закриття каси у відділенні(17.30) я кошти встигнув би отримати.Заявку я подавав навіть у 16.20 і її встигали опрацювати,і видати кошти того ж дня.Дана особа не робить цього принципово.Поясніть будь-ласка правомірність дій вашого співробітника, хто їй надав такі повноваження вирішувать отримаю я кошти сьогодні чи завтра, це особисті кошти, зп.карта.чому Брус Яна вирішує коли я отримаю кошти? Будь-ласка надайте відповідь і роз’ясніть мені дану ситуацію., а на дану особу скарги полетять абсолютно в усі контролюючі органи в які є можливість їх подать, подавав заявку і пізніше, кошти отримував, без проблем-якщо співробітник банку адекватний,і просто виконує свою роботу.Чому я через неправомірні дії співробітника неможу отримать власну зп!!! Дякую…
Сенс Банк
Відповідь банку
9 листопада 2023, 13:27
Приносимо вибачення за цю ситуацію, але дійсно за регламентом ми приймаємо заявки до 14:00.
Як правило необхідно близько 2 годин для погодження, але задля уникнення проблем та незбіжностей термін встановлено регламентом — 4 години. (Саме тому заявки приймаються до 14.00)
Дякуємо за зворотній зв'язок, будемо дивитись в бік покращення та зменшення строків

Анастасія, ваша помічниця
vasal 7 листопада 2023, 14:51
10.07 мною була написана заява про сторнацію нарахування відсотків по кредитам мого загиблого члена сімї. Було надано оригінал смерті і оригінали моїх документів.
07.10, через три місяці, я приїхав у відділення на Великій Васильківській 114 м.Київ, щоб переконатися, що відсотки з моменту смерті до дати написання заяви сторновані і загальна сума заборгованості перерахована.
На питання, чи розглянута заява і сторновані відсотки, менеджер відповіла:«так, здається, сторновані" і направила мене оплачувати кредит. Я кажу, невже у вас не відображає рішення по заяві? Вона відповіла, що скоріш за все повна сума уже підрахована з урахуванням сторно. Мені пощастило, що я зробив скрін заборгованості на момент написання заяви. Згідно нього було видно, що все залишилося як і було. На мої зауваження менеджер вирішила чекати керівника, який зміг би знайти рішення по заяві. Чекали ми її 40 хв, але і вона згодом теж не могла знайти мою заяву, ще й запитала у мене чи дійсно я її писав (як менеджер могла сказати, що сума погашення уже з урахуванням сторно!, якщо начальник говорить, що по заяві немає рішення, та й не відомо, чи взагалі вона є). Як може не бути рішення, якщо пройшло три місяці?
Як результат, більше години проведено у відділені, обіцянка, що зі мною колись зв’яжуться, але які гарантії, якщо так само мені обіцяли, що заяву розглянуть і зі мною зв’яжуться, за три місяці ніхто так мене і не набрав. Я клієнт багатьох банків, такого жахливого сервісу і відношення ще ніколи не зустрічав.
Egor202 5 листопада 2023, 15:33
У меня тут на кредитной карте образовались личные средства и оказалось, что при снятии СВОИХ денег или переводе банк хочет поиметь с меня 4% от суммы (мин.-20гр). Никогда ни в одном банке с подобной наглостью не сталкивался. С Сенсом расслабляться никогда нельзя.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 5 листопада 2023, 16:46
Вітаю! Мені завжди прикро, коли наші клієнти зіштовхуються з подібними ситуаціями. Бо насправді все прозоро і інформацію, тарифи вашої картки RED 2.0, ви можете знайти за цим посиланням: https://sensebank.com.ua/upload/Tariffs-red-2.pdf або у застосунку. Потрібно перейти на картку, далі в Меню картки і тарифи будуть у розділі «Інформація».

Але давайте вам допоможу, тому йдемо у тарифи картки й дивимося пункт 10.
Видача готівки, в т.ч. за рахунок власних коштів, з рахунку через банкомат / касу будь-якого банку (в т.ч. АТ «СЕНС БАНК») / POS-термінали в торгово-сервісній мережі в Україні та за її межами 2, від суми операції — 4% мін 20 грн.

Далі ми дивимося пункт 11.
Переказ коштів з кредитної картки на іншу картку Банку через банкомат Банку та за допомогою послуги «Переказ з карти на карту» (на картку будь-якого банку України), від суми операції — 4% мін 20 грн.
Якщо це ще й буде переказ на картку в іншому банку, то буде додаткова комісія сервісу — 1% + 5 грн.

Тобто, ця картка не так як для переказів без комісії за рахунок власних коштів. Але саме ця картка більше допоможе вам розкрити її потенціал при покупках та оплатою за кредитний ліміт або ж при оформленні за кредитний ліміт розстрочки, зробивши покупку.

Якщо ж вас цікавить можливість робити перекази без комісії, то я вам раджу мати картку Хамелеон. Вона безкоштовна в обслуговуванні, але на місяць доступні перекази без комісії (за рахунок власних коштів) на картки в інші банки — 20 000 грн. Якщо сумарний переказ буде більше ліміту, то тоді вже буде комісія — 1% + 5 грн.

У разі, якщо вам потрібна наша допомога або залишилися питання, будь ласка, напишіть нам у чат підтримки.
Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема вирішена
wital 4 листопада 2023, 20:03
Відділення за адресою: Херсон, пр-т Ушакова, 30/1
Когда Альф стал Сенсом, всё изменилось, к сожалению к худшему, например имея депозиты на миллион, банк отказывает в оплате по кредитной карте Хамелион в 200 грн.,
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 9 листопада 2023, 17:51
Все з часом змінюється, і ми не виключення☺
Звичайно не все буває ідеально як би нам цього хотілось, але ми завжди стараємось покращувати наш сервіс та продукти, щоб бути кращими з кращих🥰
По картці Хамелеон у вас не встановлений кредитний ліміт, так як зараз по цій картці ще не відновлено кредитування.
Через це і виникла помилка при оплаті, так як на рахунку не було достатньо коштів.
Якщо б по картці був встановлений ліміт — то звичайно ми б не заборонили провести вам операцію)
Розібрались більш детально з вашою ситуацією в особистих.
Сподіваюсь, я зробила все, щоб ви залишились задоволені від співпраці з нами💙
Ми цінуємо наших клієнтів і дякуємо, що обираєте нас☺
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Yurii Kovalevskyi 2 листопада 2023, 15:14
Даний пост для діючих клієнтів Сенс-банку та майбутніх клієнтів банку які сподіваються отримати кредит чи кредитну картку. При зверненні мною в 2020 році до банку за кредитною карткою так як була потреба в розстрочці мені було відмовлено в кредитуванні. Відповідь розмістить у нас депозит та банк перегляне рішення. Ок. Пішов в інший банк. В 2023 році постала потреба знову в розстрочці, звернувся в Сенс Банк знову відмова. На запитання яка причина, відповідь гарячої лінії взагалі вразила Ви в «Кольоровому списку банку» (чорний список клієнтів банку), але ви розмістить депозит, активно користуйтеся дебетовою карткою та майте високий кредитний рейтинг та ідеальну кредитну історію. Через певний період часу розміщую депозити в гривні, доларах та євро та очікую на перегляд в кредитуванні. В жовтні місяці в 2023 році подаю заявку на кредит і знову відмова при тому що даний банк при подачі заявки не робить запитів в УБКІ, ПБКІ, МБКІ на рахунок кредитної історії та кредитного рейтингу. При спілкуванні із кредитним відділом даного банку відповідь вражає — ми не бачимо причини відмови хоча це повна нісенітниця та й взагалі це наші внутрішні рішення. А на чому вони базуються відповідь не отримав. Висновок: 1. Депозити -це брехня від банку. 2. Активне користування карткою — це брехня від банку. 3. Кредитна історія та кредитний рейтинг- це також брехня від банку, тому що вони її не запитують. 4. В кольоровий список банку безпідставно відносять клієнтів самі ж працівники банку тому що в них таке бажання. І тому ні депозити, ні активне користування картко і кредитна історія вам не допоможуть. Тому не тратьте на даний банк час та не сподівайтеся що колись вам дадуть кредит та кредитну картку. Краще ідіть в адекватні банки (Моно, ПУМБ, А-Банк) де одразу при заведені заявки відбувається запит на перегляд кредитної історії в БКІ яка і є ключовим фактором при отримані кредиту, а не «хотелки» працівників Сенс Банку.
Сенс Банк
Відповідь банку
7 листопада 2023, 18:27
• Кредитування — це не розгляд одного якогось параметра чи двух, а десяти і більше, історії в банку, користування продуктами/інших банках/БКІ(історії, рейтингу, кредитного навантаження та в цілому загальної суми боргів) та іншого, тому дійсно для когось буде відмова кожен раз, та для когось буде доступно кредитування — все індивідуально, при цьому якщо відмовляють — банк має право не розголошувати причину. Банк як правило проводить скоринг вже з наявної інформації, та при необхідності проводить запит на кредитну історію. З приводу користування продуктами/розміщення депозиту — банк переглядає ліміт(саме ліміт по кредитній картці яка вже оформлена) один раз в 3 місяці в одностороньому порядку, а також при необхідності може запросити заповнити анкету для підвищення шансу, але це не гарантує що банк обов'язково запропонує кредит або підвищить ліміт.

• Кольорові списки/обмеження та фін мон — це доволі популярне питання на МінФін в будь якого банку, при цьому банк вносить в списки/обмежує або розриває ділові відносини з клієнтом виходячи з накопиченої інформації в одностороньому порядку, при чому без розголошення причини, так як публічність дозволить обходити ці обмеження.

Анастасія, ваша помічниця
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Анастасія Літвін 1 листопада 2023, 11:58
*** банк значит проценты по кредиту начисляют по справке формы 5 еще нужны документы что б они видели ли смогли как военнослужащей заморозить кредит, но если другие банки дают льготы останавливают проценты и замораживают военнослужащим кредит то мне сказали вы конрр то акт это решение банка никогда не пользуйтесь этим банком в военок время обдирают всех кого только можно
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 1 листопада 2023, 13:25
Ми залюбки допомагаємо нашим клієнтам, і робимо для цього все можливе💙
Для військовослужбових у нас є кредитні канікули.
Програма пільг діє згідно із Законом України «Про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» (стаття 14, пункт 15) та розповсюджується на військовослужбовців, які:
-призвані на військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період
-брали або беруть участь у здійсненні заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі та стримуванні збройної агресії Російської Федерації у Донецькій та Луганській областях.
Для того, щоб ми могли подати запит на припинення нарахування відсотків, а також для повернення раніше нарахованих відсотків ми маємо отримати від вас документи які підтверджують, що ви відноситесь до однієї з цих категорій.
З переліком документів які потрібно надати ви можете ознайомитись тут:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4411097227538
Без цих документів зробити ми це не зможемо, згідно Закону України😔

Надати документи ви можете:
— в нашому чаті у застосунку Sense SuperApp;
— на електронну адресу help@sensebank.com.ua;
— або ж у паперовій формі, звернувшись у відділення банку або надіславши поштою рекомендованим листом Голові Правління за адресою: 03150, м. Київ, вул. Велика Васильківська, 100 (номер телефону отримувача 044 494 01 01)
І ми залюбки вам допоможемо вирішити питання💙

Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Мінфін
Відповідь адміністратора
4 листопада 2023, 9:35
Отзыв не засчитан (на 04.11.2023).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
koren 1 листопада 2023, 9:29
После бронирования отеля с картой хамелеон, средства были временно заблокированы и сконвертированы по курсу продажи доллара. Хотя отель отменил бронь и вернул деньги, операция отмены в приложении привела к конвертации долларов обратно в гривны по курсу покупки, что вызвало отрицательный баланс на счету.
Итог, избегайте использования гривневых карт Сенс банка для бронирования, так как в случае отмены возникает разница в конвертации валют, что может привести к неприятным ситуациям с отрицательным балансом. И банку «жаль», что такая ситуация возникла.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 9 листопада 2023, 16:37
Вітаю☺Розрахунки в різних валютах дуже цікава річ) Давайте зараз трішки розберемось😉
При проведенні операції в валюті, яка відрізняється від валюти рахунку, буде відбуватись конвертація.
У процесі розрахунку в різних валютах використовуються така логіка:
-курси міжнародної платіжної системи
-курси банку, які встановлено спеціально для карток.
У вас рахунок був у валюті гривня, а оплата проходила в валюті долар, то конвертація відбувалася наступним чином — з долара в гривню за курсом продажу долара від банку.
Більше детально ознайомитись з логікою конвертації можете тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800

При поверненні покупки в валюті, яка була здійснена гривневою карткою, конвертація відбулася з долара в гривню за курсом купівлі долара від банку на день повернення. Тому відбулася різниця в сумі в поверненні.

Хочу зауважити, що покупка та повернення можуть відбутись в різні дні, і це впливає на курс, на жаль, бо він змінюється щодня😔
Тому щоб ви не втрачали свої кошти, я рекомендуємо проводити валютні операції картками в валюті долар/євро.
Ви можете в застосунку оформити валютну картку, зробити валютообмін і розрахуватись саме валютною картою без додаткових конвертацій😉

Щодо вашої ситуації, кошти з рахунку були списані, а потім відбулось повернення, через що і виникла різниця в сумі. Якщо б сума була заморожена, а не списана, то такого б не відбулось.

Ми цінуємо наших клієнтів, і не могли пройти повз вашої ситуації. Тому в індивідуальному випадку ми зробили повернення різниці, яка у вас виникла із-за курсових коливань💙

Я сподіваюся, що змогла підняти вам настрій та змінити вашу думку про Банк)
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 39.6 40.8
USD 36.5 37.4
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 39.6 40.8
USD 36.5 37.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Сенс Банк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.