Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
varoks 26 квітня 2024, 14:55
Полностью погасила задолженность на карте. На следующей месяц списывают какие-то 3гр. Я не замечаю. Не погошанная задолженности 3 гр. Потом списывают на следующий месяц 100 гр за пользование счёт и 83 гр. В итоге у вас задолженность 186 гр ПОСЛЕ ПОЛНОГО ПОГОШЕНИЯ! Что это за безрезпредел
Алексей Бобраков 22 квітня 2024, 9:11
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Слобожанський, 40-А
За більш ніж 15 років користування банком виникали різні ситуації, які, з різних обставин, вирішувались коли добре, коли не дуже. З досвіду останніх пари років скажу таке: зникли труднощі з іноземними переказами після націоналізації, дуже легко купувати ОВДП та оформлювати депозіти, мала або відсутня комісія за сплату послуг, багато питань легко вирішуються за допомогою відео чату за 5 хвилин. Моб.додаток зрозумілий та комфортний. Персональний менеджер Ольга з Дніпровського відділення на Слобожанському проспекті — найкращий фахівець!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 22 квітня 2024, 10:46
Дякую за ваш відгук, Олексію 😉
Приємно читати відгук клієнта, у котрого досвід 15 (!) років співпраці з нашим банком.
Я дуже сподіваюся, що будуть і 20, і всі 30+ років плідної співпраці, приємних змін та нових можливостей Sense SuperApp.

Стосовно подяки моїй колезі Ользі, вже поспішаю до у вас у приватні повідомлення для уточнення ваших даних.
Гарного вам дня та бережіть себе! 💙💛

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
taibadp 22 квітня 2024, 7:46
Отже банк придумав як заробляти на кредитах — 100 грн/міс за «обслуговування основної картки» якщо кредитний борг на розрахункову дату від 19,99 грн.
І навіть «піклується» про клієнтів надсилаючи повідомлення з нагадуванням «погасіть борг щоб не платити за РКО» (а де ж про обслуговування картки ділося?)

От тільки халепа — в нагадуванні банк пише «якщо на кредитній картці заборгованість понад 20 гривень». Може я щось не розумію в мові та арифметиці, але ПОНАД це БІЛЬШЕ 20. Наприклад див. п. 5 у словнику https://slovnyk.ua/index.php?swrd=%D0%BF%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0%B4

Ну і вишенькою — хоча у виписці все ще видно «Плата за обслуговування основної картки», банк знімає цю плату навіть за відсутності картки. Яку сам банк і закрив.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 26 квітня 2024, 20:49
Дякую, що написали нам відгук.
По-перше, я б хотів подякувати, що уточнили щодо цього push-сповіщення. Особисто передав колегам інформацію, щоб внесли зміну у текстове повідомлення і більше не виникало плутанини, а отже і списання РКО в 100 грн.
Бо дійсно, якщо заборгованість складає до 19.99 грн включно, то комісія списана не буде.
Якщо ж заборгованість складає у розрахункову дату 20 грн і більше — буде списана комісія у розмірі 100 грн.

По-друге, хотів би вибачитися, що цим вас було сплутано і виникло списання. Але після деталізації, вам було повернуто кошти. Стосовно картки, то рахунок ваш активний, лише сама картка анульована.
Ще раз вибачаюся, що із-за подібної ситуації у вас виник негативний досвід і зіпсувався настрій, але я сподіваюся, що повернення суми списання трішки вас підбадьорить.

І на останок я б хотів сказати, що немає невирішуваних ситуацій.
Бо підтримка Sense Bank завжди готова прийти вам на допомогу! 🫡

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
paalomnik 16 квітня 2024, 17:38
Зацікавила картка Profiplay, почитавши на сайті умови вирішив оформити онлайн, додаток написав що треба пройти у відділення. У відділенні мені сказали що у мене просто не актуалізовані особисті дані хоча ніколи до цього не мав справ з цим банком (бо кацапи), ок думав буде швидко. Наробили ксерокопій, вимагали навіть надати інформацію про ФОП, ну ок, все надав, підписав. Далі сказали «хвилин за 15 можна буде оформити онлайн». Не вийшло навіть через декілька годин. Підтримка відповідає лише «Дані актуалізовані, але була відмова банку щодо оформлення картки. На жаль, банк причину відмови не повідомляє». Виходить що персональні дані витягли, а продукт який я хотів спробувати я так і не отримав. На питання стосовно видалення особистих даних відповідь «Видалити дані не можливо, вони будуть зберігатися в банку». Шахрайство чистої води.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 25 квітня 2024, 16:42
В першу чергу дякуємо вам за відгук, ваші зауваження та пропозиції💙
Завдяки ним ми виправляємо свої помилки та стаємо краще.
Давайте по черзі розберемось з усіма питаннями🤗

Перевіривши ваші дані, бачимо, що ви є нашим клієнтом вже довгий час, можливо раніше подавали запити на оформлення якогось продукту, але так і не оформили, але дані збереглись. Оскільки ви є нашим клієнтом, ваші персональні дані застарілі, через це їх і потрібно було оновити, що ви й зробили у відділенні.

З приводу видалення даних, банк повинен зберігати дані згідно з п.п. 18 ч. 2 ст. 8 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» не менше п'яти років після припинення ділових відносин.

Щодо оформлення картки💳
Процес відкриття будь-якого продукту в банку, можу бути складним. Дійсно при оформленні можуть виникати якісь помилки, проблеми. Це можуть бути і технічні моменти, наприклад, якщо не пройшов час закриття попередньої заявки, а ви подали нову, так і відмова банку.
Ми завжди готові розглянути ситуацію в індивідуальному порядку та спробувати допомогти🤗

Дякуємо вам за ваше терпіння, оскільки для вирішення питання знадобилось доволі багато часу, але не дивлячись на це ми зробили все для того, щоб ви відкрили картку.
Дуже радіємо, що питання було вирішене і тепер ви можете користуватись нашими послугами🌞

Якщо у вас будуть додаткові питання ви завжди можете написати нам і ми прийдемо на допомогу💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
serrgei2013 16 квітня 2024, 16:36
При обращении в банк на ОФИЦИАЛЬНУЮ электронную почту присылают бланк заявления и перенаправляют в отделение. На суть обращения не отвечают. Не ценят клиентов. Есть зарплатный проект в этом банке, но буду менять на другой банк. НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДЛЯ ПОЛЬЗОВАНИЯ! Плюс, снимают комиссию за пользования картой. Как будто мало зарабатывают на наших деньгах.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 19 квітня 2024, 15:22
Ми завжди докладаємо максимально зусиль для вирішення питань наших клієнтів, і намагаємось зробити все, щоб ви не залишались сам на сам з проблемою. Але, на жаль, є деякі процедури та процеси змінити які ми не можемо, як би сильно не хотіли допомогти😔
Для нас дуже важливі ваші зауваження та пропозиції, оскільки завдяки ним ми постійно покращуємо сервіс та наші продукти💙
За дебетовими картками є щомісячна плата за обслуговування рахунку, яку можна уникнути виконуючи хоча б одну з трьох умов для безкоштовного використання.
Ми не приховуємо цю інформацію, з нею можна ознайомитись в тарифах картки. Також банк додатково надсилає пуш-повідомлення з нагадуванням про списання комісії. За кредитними картками плату за обслуговування також можна уникнути, якщо на розрахункову дату заборгованість буде не більше ніж 20 грн.
Сподіваємось, що після отриманих відповідей наша співпраця продовжиться, адже нам дуже хочеться зберегти вас, як клієнта. У разі чого, ви завжди можете звернутися до нас по допомогу🤗
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Ірина Волькович 15 квітня 2024, 18:54
На цей час, в силу непередбачених обставин, я знаходжусь в Нідерландах. 11 квітня 2024 року я зі свого гривневого карткового рахунку через банкомат зняла 250 євро. З рахунку списали 12454.99 грн.
Незрозуміло, чомусь кошти було списано через подвійну конвертацію: євро в долари і долари в грн. В інших наших українських банках (також державних — Ощадбанк, ПриватБанк) гривня конвертується безпосередньо в євро. Сума, яка була списана з мого рахунку, по курсу на той день дорівнювала 314,52 дол. з них комісія банкомату 4.89 дол. Решта 309.63 дол. Виходячи з крос курсу на той день (1.06) це 292 євро, я отримала 250 євро. Розумію, що там комісія за проведення операції, але ж не 42 євро. Зверталась до банку, пояснень не надали. Запропонували написати обґрунтовану заяву. Отакий то банк.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 23 квітня 2024, 16:30
Оплата в іншій валюті дуже цікава тема для обговорень😉
Ми розуміємо, що зараз багато наших клієнтів знаходяться за кордоном, тому давайте трішки розберемось, як проводиться оплата в іншій валюті.

При проведенні операцій в валюті, яка відрізняється від валюти рахунку, конвертація була завжди.
Якщо у вас картка на платіжній системі Mastercard, оплату ви проводите в євро, а картка у валюті грн, то конвертація через долар відбувалась не тільки зараз, а і раніше.
До 16/01/22 конвертація відбувалась наступним чином:
В день проведення операції: євро в гривню за курсом продажу євро від банку.
В день списання операції (орієнтовно через два-три дні): спочатку з євро в долар за курсом Mastercard**.
Потім з долара в гривню за курсом продажу долара від банку.

Зараз же валюта операції конвертується у валюту рахунку один раз під час проведення оплати і тільки за курсом, який діє в день проведення, за таким алгоритмом:
спочатку з євро в долар за курсом МПС*;
потім з долара в гривню за курсом продажу долара від банку.

Тобто до 16/01, конвертація теж була через долар, але ще додатково через 2-3 дні могла досписатись курсова різниця.
Зараз же такого немає, яка у вас сума була при проведенні операції така і спишеться з рахунку, перерахунку через 2-3 дні не буде.

Ознайомитись з деталями як буде проходити операція в іншій валюті ви можете тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360014652800
Щоб уникнути подвійної конвертації, рекомендуємо розраховуватись валютними картками.
Сподіваємось, щи ми хоч трішки допомогти вам розібратись з оплатою в інших валютах. Окремо хочемо подякувати вам за відгук, адже для нас важливі всі ваші зауваження та пропозиції🫶
У разі виникнення додаткових питань — обов'язково пишіть. Завжди раді допомогти💙
Ваша фея-помічниця Оля 🧚
Samal79 13 квітня 2024, 15:59
Я знал о том, что сенс банк ввёл плату за обслуживание карты в 100грн, если там есть задолженность более 19.99грн. Не очень удобно запоминать дату, когда приходит «день расплаты», так как это не конец месяца, а день открытия карточки. Они назвали это не штрафом, чтобы не нарушать закон Украины «про споживче кредитування» в период военного положения. Но, ведь по сути — это штраф. Получается, они мне бесплатно обслуживают кредитную карточку, если я каждый месяц погашаю кредит полностью. Какое-то выборочное обслуживание: если ты погасил кредит, вот тебе бонус в виде бесплатного обслуживания, а если нет, то давай плати 100грн, но это не щтраф. В остальных банках, которыми я пользуюсь, до такого не додумались. В остальном, пока, устраивает, но один из счётов у них я, точно, закрою.
Сенс Банк
Відповідь банку
15 квітня 2024, 10:21
Розуміємо, що в сучасному ритмі життя не все можна тримати в голові, тому за 5 днів до розрахункової дати ми відправляємо клієнтам push-сповіщення з нагадуванням про комісію👌 Завдяки цьому ви матимете час, щоб внести кошти та уникнути плати за обслуговування.
Щодо самої плати за обслуговування, то це в жодному разі не штраф, адже штрафи нараховуються лише у разі простроченої заборгованості (а зараз вони та пеня взагалі не нараховуються). Тому це не штраф, а плата за обслуговування вашого рахунку.
Дякуємо, що знайшли час поділитись своїми враженнями про нашу роботу. Для нас це дуже важливо.

*Андрій
senseNOsensa 5 квітня 2024, 1:42
Типичный подход банка рф сенс банк, добавь себе карту в Google pay/Apple pay, кричит и заставляет банк постоянно присылая всякие оповещения об этом. Но как только ты добавляешь карту в Apple pay, моментально приходит тебе сообщение: «З метою безпеки Ваша карта заблокована, для розблокування зверніться до відеочату в Sense https://sense.top/ViChat або 0800502050». Моя безопасность? А может банк просто решил своровать мои деньги и ими попользоваться? Я все правильно делал, код правильно указал, но банк отказывается давать разрешение на добавление каких-либо карт в гугл/эппл пэй. По видео чату записать банку видео, чтобы банк как киевстар ломается на раз плюнуть, или как приват базу в даркнете продают вместе со всеми фото, безопасность сенс банка самая низкая в мире, и дипфэйки с моих видео сенсу — тоже не сильно горю желанием иметь. По телефону тоже какая-то рф сенс банк идентификация, которую я типа не прошёл, и сотрудник радостно заявляет, что снова будем пробовать через 12 часов… это просто жесть, рф банк сенс банк просто блокирует деньги (300к) и ты ничего не можешь сделать, хоть умри, это твои проблемы. Это огромный шаг в Европу. Спасибо за такую безопасность, что ты и сам не имеешь больше никогда доступа к своим деньги, хоть умри от ракет рф, сенс банк всегда тебе поможет.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 14 квітня 2024, 15:30
Оскільки ми не отримали від вас даних, перевірити, що трапилось саме з вашою карткою ми, на жаль, не можемо😔
Але давайте все ж таки трішки розберемось що до чого.
В першу чергу, хочемо нагадати, що ми є державним банком України і ніяким чином не пов'язані з рф😉
Так, дійсно вам можуть надходити пуш-повідомлення, про те, що ви можете додати картку до Аррle Pay/Google Pay, оскільки це зручний та швидкий спосіб оплати.
Служба безпеки може заблокувати картку при додаванні її до Аррle Pay/Google Pay в тому випадку, якщо у вас був інший пристрій чи дана операція здається підозрілою.
Це робиться задля вашої безпеки, щоб навпаки зберегти ваші кошти та не дати шахраям можливості вивести хоч 1 грн. з вашого рахунку.
Для вирішення питання ви завжди можете звернутись до нас в чат, або ж відеочат.
При розблокуванні картки, дивлячись, яка була причина блокування, потрібно буде пройти ідентифікацію, і якщо ви її не проходите наші спеціалісти не зможуть розблокувати вашу картку.
Якби не було ідентифікації шахраї могли б дуже легко отримувати доступ до ваших даних.
При блокуванні картки ваші кошти залишаються на рахунку, банк їх не краде, після розблокування ви можете вільно ними користуватись😉
Нам дуже шкода, що у вас склалось саме таке враження про наш банк, але сподіваємось в майбутньому ви його змінити💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Герман Фредерих 27 березня 2024, 23:23
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 109-А
Очень странная политика банка, ты оформляешь кредитную карту red или хамелион что бы пользоватся не только кредитными, но своими деньгами. Сенс банк думает иначе. Я заводил карту хамелион что бы пользоватся кредитными средствами под условия прописсаные договоре 0.01% в итоге получил тупо дебитную карту без кредитного лимита вообще, что считаю мошейничеством. Не понимаю я тогда смыла этого кредитного продукта зачем давать условия, но не предуставлять их? Пойдешь в любой банк приват, пумб, монобанк открываешь кредитку тебе с порога 30 тыс кредитного лимита. А тут как говорят в саппорте сидите ждите моря погоды быть может когда-то банк вам предоставит возможность и установит кредитный лимит. Так же куча подводных камней при которых невожможно открыть некоторые карты если у тебя паспорт книжка, только айди карта и сейчас я говорю о Profipay и других дебитовых продуктах.Вместо того что бы приложении надо делать видеозвонок какой-то дядя-тетя в лучшем случае в футболке и в трусах дома будет принимать у вас документы.Саппорт просто отвратителен то ничего не знаю, то отвечают скриптами по делу или нет.Хитрости от банка которые очень сильно нарушают законодательство. Когда я 1 раз скачал sense app по умолчаю он предлагает 3 платные дебитовые карты белая, черная и графитовая, но подвох в том, что нигде как только на сайте и мелким шриптом в разделе тарифы написано что обслуживание платное и условия что бы было фришное.Из плюсов могу оценить карту атб, но с ней та же история что и с хамелионом.
Сенс Банк
Відповідь банку
28 березня 2024, 10:08
Дякуємо вам за активну участь в обговоренні продуктів банку та його роботі, це дуже цінно, та допомагає нам розвиватись і ставати краще 🙌 Пропоную вам поступово розібратись в усіх питаннях, аби не лишати їх без відповіді!

Картка Хамелеон — згідно з умовами договору є кредитно-дебетовою, і це означає, що картка може використовуватись як кредитна, так і як звичайна дебетова картка, вона може бути оформлена без кредитного ліміту, якщо у вас наразі немає індивідуальної пропозиції від банку; на відміну від картки RED — яка є суто кредитною, і оформляється лише з вже встановленим кредитним лімітом. В цьому не вбачаємо факту шахрайства, адже в тарифах картки вказано, що мінімальний ліміт становить 0 грн, для прикладу картка RED, по якій вказано, що мінімальний ліміт це 1000 грн. Тарифи за картками банк жодним чином не ховає від клієнтів, вони зазначені на сайті, а також в застосунку Sense SuperApp.
Встановлення кредитного ліміту це не обов'язок банку, адже для його надання банк аналізує багато факторів, вже після чого приймається рішення на надання пропозиції чи ні, яке, на жаль, не завжди є позитивним в конкретний момент часу, але це не означає, що в майбутньому збільшення кредитного ліміту не буде схвалене для вас ⭐

Щодо дистанційного оформлення карток — аби у вас була можливість оминути відеодзвінок і надати документи онлайн — у вас має бути паспорт нового зразка, у вигляді id-картки, який є в додатку Дія — в такий спосіб ви дуже швидко зможете провести оформлення картки без зайвих рухів. Якщо ж у вас паспорт старого зразка, то перевірку документів виконують наші агенти відеочату, в належному вигляді, й одягнені 😉
Стосовно першого оформлення — то при реєстрації банк пропонує на вибір не лише картки з пакета послуг White/Black/Graphite, а й Хамелеон та інші доступні картки 😊
При виборі пакетної картки — зазначається плата за обслуговування, та умови для безплатного користування, аби ви могли в будь-який момент обрати більш вигідну для вас. Але і в самому застосунку, і на сайті, і в нашій Базі Знань — можна знайти інформацію щодо плати за обслуговування та умов безкоштовності. На додачу наші агенти підтримки доступні 24/7, аби вас повноцінно та фахово проконсультувати по тарифах карток, які пропонує банк, звернутись в чат ви можете ось за цим посиланням:
https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport

Дякуємо за позитивну оцінку нашої картки АТБ, вона дійсно дуже крута, а також наразі діє акція — 2% кешбеку на покупки в мережі магазинів АТБ, можна безкоштовно замовити пластик на відділення Нової Пошти, і заробляти бонуси від банку та знижки від АТБ 💙
Ознайомитись з інструкцією на оформлення можна за посиланням:
help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/16943190698514

Був радий прочитати такий змістовний відгук, впевнений, що і моя відповідь буде корисною для вас!
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Serg2073 25 березня 2024, 12:37
Нещодавно вирішив перекинути кошти з PayPal на картку Сенс. Для визначення розміру комісії вирішив перерахувати один долар, щоб отримати 38,92 грн за курсом НБУ, і подивитися, скільки відсотків буде комісія. Розраховував, що буде декілька відсотків, або взагалі без комісії.
І був прикро здивований, коли після повідомлення про зарахування 38,92 грн прочитав повідомлення про зняття комісії 80 грн за транскордонний переказ. У результаті баланс на карті став «-«41 грн (було знято кредитні кошти).
Розумію, що потрібно було знайти інформацію про розмір комісії перед здійсненням переказу. Але встановлення комісії, яка більша за розмір платежу, як на мене, не піддається логічному поясненню.
З огляду на це — будьте обережні при співпраці з цим банком, щоб не втратити власні кошти і стати боржником.
Користуйтеся сервісами інших банків (у моно зарахування без комісії).
Сенс Банк
Відповідь банку
2 квітня 2024, 9:55
Дійсно, згідно тарифів картки існує комісія на зарахування переказу з картки закордонного банку, розмір якої складає 1% мінімум 80 грн. Оскільки сума операції була лише 1$, а розмір комісії більше, то і виникла така ситуація з мінусом за вашим рахунком.
Розуміємо, що все знати та пам'ятати не може ніхто, тому ми постукали вам в особисті для уточнення даних, щоб компенсувати це списання. Кошти вже було повернуто 👌
На майбутнє радимо переглядати тарифи на різні операції, або одразу звертатись до підтримки банку, щоб уникнути подібних списань в майбутньому 😉

*Андрій
dnepryanik 24 березня 2024, 12:55
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Д. Яворницького, 109-А
В цьому банку треба специфічні вивчити правила та умови кредитних карток/кешбеку/валютуванная, але користуюсь багато років вже банком та все влаштовує, один з єдиних який має банкомати з поповнення готівки, що навіть можна у вихідний день зайти у відділення. Також подобається різноманнітя карток під різні задачі (епіцентр, нова для підписок фільмів, музики) та шикарні умови оплати частинами, де по факту виходить на 1 місяць пізніше і тобто не 12 місяців, а 13 виходить. На відміну від абанк, де за зняття в оплату частин з кредитних грошей 4% беруть, тут з кредитки 0%. Також це єдиний банк, де видають ЕЛІТНІ картки за виконання нескладних умов
Сенс Банк
Відповідь банку
25 березня 2024, 11:12
Завжди приємно читати такі змістовні відгуки, тим паче від досвідченого клієнта банку! Ми раді, що ви оцінили наші переваги, й вирішили поділитись власним досвідом взаємодії з нашим банком 😉

Щодо специфічних правил, то звичайно вони відрізняються від аналогічних правил в інших банках, але вони важкі лише на перший погляд, після активного користування все стає зрозуміло 😊
Якщо ж виникають якісь питання, то наша чат-підтримка доступна 24/7 і готова пояснити кожну деталь!
Щоб написати нам у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку:
◼️Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp:
https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
◼️ Наш бот у Telegram:
https://t.me/sensebankbot
(запустіть бота та напишіть ваше питання)

Будемо і надалі надавати послуги та сервіс вищого рівня, аби наші клієнти залишались задоволеними 💙
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Никита Никита 23 березня 2024, 17:04
Оператори по вказівці керівництва обманюють клієнтів
А саме пропонують платні картки дебетові, якщо клієнт, не знає про безкоштовну дебетову.
Діалог в чаті був такий:
-Чи я повністю безкоштовні картки дебетові, щоб без умов і nд -Банк: Ні, таких немає
-Я знайшов картку у вас на сайті під назвою профіплей і пише що вона повністю безкоштовна
Банк: Ви про неї не запитували
Но я чітко написав,«чи є повністю безкоштовна картка дебетова"
Банк: Це зовсім інше, в нас є регламент, якщо клієнт не запитує, ми її не рекомендуєм, бо вона безкоштовна
-А рекомендуєте платну?
Бан: Так.
Но запитання «чи є повністю безкоштовна картка дебетова» це не пряме питання?
Банк: Ні.
Рашистькі шахраї
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 29 березня 2024, 21:06
Дякую за ваш відгук! На жаль, ви не уточнили ваших даних для перевірки консультації та вашого звернення щодо питання по дебетовим карткам.
Картка Profiplay — це віртуальна дебетова картка для онлайн розрахунків власними коштами, оплати товарів і послуг, а також для зняття готівки в будь-яких банкоматах та касі Sense Bank.
Картка безкоштовна у оформленні та обслуговуванні, але вона не являється пакетною карткою. Якщо вам потрібно буде валютна картка, то потрібно буде оформлювати дебетову картку в пакетах White/Black/Graphite. Де за обслуговування дійсно є плата, але по кожній картці є свої умови, як можна уникнути плати за обслуговування пакету щомісяця.
Більш детально про умови обслуговування та тарифи можна ознайомитись за посиланням: https://sensebank.ua/packages

Також у нас є безкоштовна у оформленні та обслуговуванні кредитно-дебетова картка Caméléon, до прикладу. І якщо вам не потрібний кредитний ліміт, можна його не застосовувати і користуватися карткою як дебетовою.
Тарифи та інші умови по картці є за посиланням: https://sensebank.ua/credit-cards/cameleon

Якщо вам потрібна буде допомога або додаткова інформація щодо будь-якої картки, яка є у нашому банку, напишіть нам, будь ласка, і ми неодмінно вам допоможемо. Як у чаті підтримки, так і тут, на Мінфіні у приватних повідомленнях 🤗
Ваш український державний банк — Sense Bank 💙💛

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема вирішена
Asiturnika 18 березня 2024, 13:32
Добрый день. В июне 2023 года я воспользовалась предложением банка о реструктуризации кредита. Не смотря на то, что срок досрочного погашения составлял 6 месяцев, я закрыла мою часть суммы в течении месяца. Прошло 8 месяцев, кредит банком до сих пор не закрыт, каждый оператор, которому я звоню, обещает решить ситуацию, но продвижений или прогнозов никаких нет до сих пор. Кроме того, что ваш банк не выполнил своих обязательств, каждый месяц мне пишут о невнесенных платежах, и информацию о якобы просрочках ваш банк предоставил в бюро кредитных историй. Из-за чего, другой банк, услугами которого я активно пользуюсь, заблокировал мне кредитную карту на 50000. Последний оператор с которым я общалась, обещала дать какую-то информацию в течении 5 дней. Прошло 2 недели, со мной так никто и не связался.
Я не знаю, куда еще мне обращаться, чтоб начались хоть какие-то продвижения в моем вопросе и сотрудники банка предоставили какую-то адекватную информацию и сроки закрытия моего кредита.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 12 квітня 2024, 19:51
Добрий вечір! Хочу вибачитися перед вами за очікування, котре зайняло тривалий час. Але я вже до вас повертаюся із відповідю щодо вашої ситуації.

Все добре, вами умови прощення по вашому кредитному договору були виконані. Процедура прощення по ньому розпочалася з 1 квітня 2024 року, тому очікуйте на отримання довідки (вам надійде СМС), після чого банк спише існуючий борг.
У цій статті є детальний опис процесу (крок 2): https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/11639815881490.
Тобто, більше не потрібно поповнювати рахунок коштами, навіть якщо бачите суму заборгованості в Sense SuperApp або отримали PUSH-повідомлення про платіж — цю суму боргу буде прощено банком.

Додатково уточнив щодо БКІ, бачу у вас у березні були звернення по цьому питанню у чат підтримки. Отримав відповідь що все також добре, оновили дані.

Якщо вам потрібна буде додаткова допомога або залишилися питання, на які ви так і не отримали відповідь, будь ласка, напишіть нам і ми надамо вам допомогу 😉

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема вирішена
sunsunsun 14 березня 2024, 16:12
Вітаю. У вересні 2023 року мені закрили рахунок (розрив відносин). Через складну ситуацію в країні мені досить накладно відвідати відділення щоб отримати гроші, що залишилися на рахунку. Чи можу я написати потрібні вам заяви і надіслати їх поштою, а гроші отримати банківським/поштовим переказом? Дякую за відповідь.
Сенс Банк
Відповідь банку
19 березня 2024, 14:50
Повністю вас розуміємо, адже в поточній ситуації не кожен має змогу звернутись до відділення банку і отримати там залишок з закритих рахунків. Саме тому ми написали вам в особисті для уточнення реквізитів, щоб перерахувати туди залишок власних коштів в гривні. На жаль, з валютою так не вийде і отримати її можливо лише у відділенні банку.
Кошти вже перераховано на ваш рахунок в іншому банку. Будемо раді вас бачити в найближчому відділенні банку для отримання решти коштів.
Гарного вам дня та бережіть себе.

З повагою, Андрій
Проблема вирішена
vpupkin 6 березня 2024, 19:20
В 2022 р. створив акаунт у цьому банку, бо був досить нормальний сервіс купівлі ОВДП. Останній рік банком не користувався. Нещодавно мав нещастя порадити цей банк родичу. За це я і родич мали отримати по 100 бонусів, що мало покрити покупки приблизно на 80 грн.
В цьому банку досить дурна система використання бонусів (типу кешбека): їх не можна просто вивести грошима на свою карту, як в більшості інших банків, а ними потрібно компенсувати пізніше здійснені оплати картою. Тобто спочатку платиш, тобі нараховуються бонуси, потім знову платиш, і (можливо, якщо дуже пощастить) зможеш повернути останню оплату за ці бонуси.
В моєму випадку, я 27.02.2024 отримав 100 бонусів за те, що «привів друга», 28.02.2024 здійснив оплату картою, але не зміг її повернути, а 29.02.2024 всі бонуси (100 за друга + якісь копійки кешбеку за останню оплату) були анульовані. Як пояснили в чаті (і таке дійсно є у них в правилах), це за те, що я півроку не користувався карткою. Якось воно там дивно рахується на останній день якогось місяця, а для вісокосного року взагалі своє правило xD Отаке, читайте пункт 8.4 «Правила програми винагород Cash’u Club» https://sensebank.ua/regulations-cashu
Підсумовую: 27.02 рекомендую банк другу і отримую бонус, 28.02 плачу карткою, 29.02 бонуси зникають, бо «я півроку не користувався карткою».
Для себе вирішив, що про таку програму «бонусів» можна забути, бо там лише розчарування. Краще б не нараховували вже ці бонуси «за друга», ніж нарахували і забрали через два дні. А другу порадив цим банком більше не користуватися.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 11 березня 2024, 14:18
В першу чергу, дякуємо вам за відгук, адже кожний відгук, негативний він чи позитивний, дуже важливий для нас.
Але ще важливіше — це вирішити питання клієнта💙
Тому розберімося в проблемі, що виникала🤗

У нас діє акція «Запроси друга», за умовами якої, якщо за вашим реферальним посиланням реєструється новий клієнт ви отримуєте винагороду. Винагорода зараховується у вигляді 100 бонусів Cash'U, на бонусний рахунок Cash'U Club і додаються до накопичених бонусів Cash’U.

Так, наша бонусна програма унікальна, і вона відрізняється від бонусних програм в інших банках, бо всі ми різні)
Повернути бонуси ви можете за покупку, яку проводили за останні 30 днів. Тобто ви можете зробити покупку після нарахування винагороди та обміняти їх через декілька днів, або ж обміняти вже за раніше проведену операцію.
Покупка, за яку ви хочете повернути гроші, має відповідати умовам, більш детально можете ознайомитись тут: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360013869859.

Ми розуміємо, що ситуація яка виникла не найприємніша, оскільки отримані вами бонуси були анульовані😔
Але є певні правила, при яких можливе анулювання бонусів.
Причиною може бути закриття всіх рахунків, відсутність операцій в мобільному застосунку більше року, та інше.
Деталі тут: https://sensebank.ua/regulations-cashu

Ми завжди беремо до уваги всі зауваження та побажання, щоб ставати тільки краще😊
І вирішуючи дану проблему, ми зробили все, щоб залишити тільки гарні спогади про нашу співпрацю, тому в індивідуальному порядку повернули вам раніше анульовані бонуси🫶
Сподіваємось, що це трішки покращить ваш настрій та змінить думку про наш банк!
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Проблема вирішена
Римма Николаев 4 березня 2024, 16:48
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Шевченка, 59-А
В настоящее время нахожусь за границей как беженец (временная защита) имею задолженность по кредиту, исполнительная служба арестовала мои счета. Я не знаю из чего состоит задолженность, что туда включено, сумма задолженности очень сильно выросла. Обратилась в банк по видеозвонку для быстрого решения вопроса, мне предоставили телефоны отдела с просроченной задолженностью, на который я не смогла дозвониться. Обратилась еще раз в чат банка, мне предоставили телефоны в ватсап и на 044 на которые мне так и не удалось дозвониться и с кем-то пообщаться. Звоню ежедневно по несколько раз и не могу дозвониться. У меня вопрос зачем тогда функция видеозвонка для быстрого решения вопроса? не понятно. И вообще есть какая- то связь с банком для решения вопросов по задолженности, если люди временно находятся не в Украине.
Сенс Банк
Відповідь банку
4 березня 2024, 17:54
Розуміємо, що наразі багато наших клієнтів знаходяться за межами України і ми завжди готові надати будь-яку допомогу віддалено через чат або відеочат. Але, на жаль, ці канали підтримки не всемогутні, тому в деяких випадках потрібно звертатись до профільних відділів банку, як наприклад до відділу по роботі із заборгованістю де ви можете утонити щодо вашого боргу та варіантів вирішення цього питання.
Якщо ви знаходитесь закордоном, то зробити це можна за допомогою месенджерів за одним із номерів нижче:
067 248 3489 (Telegram);
067 248 3628 (Viber+Telegram);
067 248 3707 (Telegram);
067 694 5727 (Viber+Telegram)
Відділ працює з понеділка по п'ятницю з 9 до 18 години. Тому при зверненні враховуйте робочий час відділу, особливо якщо часовий пояс відрізняється від українського.

Стосовно арешту, то дізнатися контакти виконавця та номер виконавчого провадження (ВП) ви можете:
1. на сайті Міністерства юстиції за посиланнями:
▪️ https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors — для пошуку введіть свій РНОКПП або своє прізвище та ім'я;
▪️ https://asvpweb.minjust.gov.ua/#/search-debtors — для пошуку введіть номер виконавчого провадження;
Номер контакт-центру Міністерства юстиції: 380 44 364 23 93.

2. у застосунку Дія — для пошуку перейдіть у «Сервіси», натисніть «Виконавчі провадження». Додатково є можливість дізнатися суму заборгованості та сплатити її.

Звернувшись до нас в месенджерах, за одним із номерів вище, наші працівники зроблять все можливе щоб знайти варіант рішення ситуації.

З повагою, Андрій
Angal 3 березня 2024, 4:54
Приватним виконавцем було накладено арешт на рахунки, після под, а чі відповідних заяв до виконавця, було знято арешт із коштів на зп рахунку, про що виконавець виніс відповідну постанову до банку.Але банк арешт не знімає, аргументуючи це тим що до зп.карти підв'язаний «дохідний сейф»,і на рахунку сейфу-арешт залишається, відповідно зп карта також в мінусі і фактично користуватись нею неможливо.Банк каже що «поясніть виконавцю нехай винесе постанову на розблокування р, а хунку«дохідний сейф», виконавець каже що розблокував рахунок який вказаний в заяві,і м, а є цільове призначення, згідно законодавства такі рахунки блокувать заборонено! Нехай бмнк і розблоковує.Мені не потрібен цей сейф, я ним не користуюсь, а депозити в сенс банку я точно зберігать не збираюсь.Яким чином вирішить проблему? Спочатку написав сюди, далі відправлю скаргу в НБУ з усими відповідними доказами: переписка з банком, виконавцем, постанови і т.д., нехай вони розбираються, бо це взагалі маразм якийсь!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
21 березня 2024, 13:56
Ситуація дійсно доволі нестандартна, і потребує більш детального опису та аналізу, тому розберемось в усьому поступово 😉
Отже, згідно з умовами договору передбачена послуга «Дохідний Сейф», це окремий рахунок, який автоматично прив'язаний до основного, завдяки якому ви можете зберігати кошти та отримувати додатковий дохід у вигляді % на залишок коштів, що знаходиться на «Дохідному сейфі».

Виконавець надіслав в банк Постанову про арешт коштів, і вказав, що арешт має бути накладений на всі рахунки в банку (в тому числі й рахунок «Дохідного сейфа»), що банк успішно і виконав, арешт був накладений на всі рахунки.
Але після вашої домовленості із виконавцем — в банк була надіслана Постанова про зняття арешту, в якій було вказано лише номер основного карткового рахунку, лише номер IBAN основного рахунку, замість звичайного формулювання «Зняти арешт з усіх рахунків в банку», відповідно до норм законодавства. Тому в системах банку арешт продовжує обліковуватись, і у вас відображається в мобільному застосунку Sense SuperApp мінус на балансі, що унеможливлює для вас проведення операцій саме в онлайн-режимі й банк надає вам інший шлях для зняття ваших коштів (або ж проведення переказу) в касі нашого банку.

Оскільки для повноцінного користування вашими коштами (в онлайн та офлайн режимі) потрібно повністю зняти арешт в банку, то вам треба:
1. Сформувати довідку для декларації в нашому мобільному застосунку Sense SuperApp (безкоштовно), в якій буде вказано номер IBAN «Дохідного Сейфа».
2. Надати довідку вашому виконавцю, і вказати, що для зняття арешту потрібно надати додаткову Постанову, в якій вказати про зняття арешту з основного карткового рахунку, та з рахунку «Дохідного сейфа».
3. Після надходження Постанови, наш відділ по роботі з арештами її опрацює, і арешт буде знято як з основного рахунку, так і з рахунку «Дохідного сейфа».
І в результаті — кошти можна буде знімати як в касі банку, так і переказувати їх онлайн в застосунку.
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Mushroom13 1 березня 2024, 11:31
Оформил по акции спрощення кредиту, когда банк списывает часть долга, оплатил в течение 2-х месяцев свою часть, которую должен был по договору, и тишина, уже прошло 5 месяцев, бесчисленные звонки, и обращения в поддержку не принесли результата, чего дальше теперь ожидать от банка неизвестно, но одно точно, свои обязательства банк не исполняет!!!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 10 квітня 2024, 8:39
Вітаю! Для початку, я б хотів перед вами вибачитися за тривале очікування. Але повертаюся сьогодні до вас із чудовою новиною 🤗
Вами умови прощення по вашому кредитному договору були виконані. Процедура прощення по ньому почнеться з 1 квітня 2024 року, тому очікуйте на отримання довідки (вам надійде СМС), після чого банк спише існуючий борг.
У цій статті є детальний опис процесу (крок 2): https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/11639815881490.
Тобто, більше не потрібно поповнювати рахунок коштами, навіть якщо бачите суму заборгованості в Sense SuperApp або отримали PUSH-повідомлення про платіж — цю суму боргу буде прощено банком.

Ще раз вибачаюся за тривале очікування. Зараз вам залишається вже очікувати на СМС щодо довідки.
У разі, якщо вам потрібна буде наша допомога, ви завжди можете звернутися до нас у авторизований чат підтримки, де ми все перевіримо та надамо вам відповідь на ваші запитання.
Щоб написати нам у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку:
👉 Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
👉 Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
👉 Чат підтримки у Twitter: https://twitter.com/messages/compose?recipient_id=3095990629
👉 Чат підтримки у Instagram: https://ig.me/m/sensebank.official

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Roman Ost 29 лютого 2024, 20:53
«Пощастило» мати в них рахунок ФОП.Після початку війни не користувався рахунком через те, що бізнес майже перестав працювати.
Мав таку необережність залишити кошти на рахунку.Захожу вчора на рахунок все по нулях
Всі гроші були зняті банком.Хоча абонплати якщо не користуєшся рахунком, то вони ніколи не знімали
Pos терміналу, кредитів і інших платних послуг не підключав.
Після цього більше ніколи не буду довіряти гроші банку.
Зрозуміло що керівництво банку ще залишилось від попередніх власників, і воно явно працює на них ще досі, якщо таке робить з людьми під час війни
Сенс Банк
Відповідь банку
3 березня 2024, 21:44
Нам дуже прикро, що вам довелось зіткнутись з таким досвідом використання послуг нашого банку. Уточнивши дані в особистих повідомленнях, ми все перевірили і знайшли причину списання коштів.
Справа в тому, що згідно вашого тарифу, передбачена комісія якщо немає руху коштів на рахунках ФОП протягом 6-12 місяців (100 UAH але не більше залишку на рахунку) та понад 12 місяців (1 000 UAH але не більше залишку на рахунку). Саме через це і було списано кошти, таке списання відбулось відповідно до п. 1.6 тарифів, ознайомись з якими ви можете за цим посиланням https://sensebank.ua/uploads/3/15172-tarifi_msb_25_10_2023.pdf.

З повагою, Андрій
IraKvitka 26 лютого 2024, 18:21
Сьогодні вирішила поповнити депозит і гроші зникли їх не має ні на депозиті ні на карті. Прийшло повідомлення, що гроші зараховані на депозит, а по факту їх не має. 26.02.2024 Написала в службу підтримки, чекаю на виправлення помилки. Але в новинах ніде не зазначено такої проблеми і на сайті банку теж про збій не пишуть.
Сенс Банк
Відповідь банку
29 лютого 2024, 9:31
Прикро, що не отримали від вас відповіді в приватних повідомленнях, аби була можливість більш детально проаналізувати саме вашу ситуацію з поповненням.

Дійсно, 26.02.24 о 16:18 був підтверджений інцидент із проведенням операцій в мобільному застосунку Sense SuperApp, проблема стосувалась переказів з картки на картку, поповнень депозитів, платежів в застосунку. Проблема була виправлена оперативно, і вже о 16:31 робота застосунку була повноцінно відновлена. Тому глобального інформування на сайті банку не було, ми сповістили в наших соціальних мережах щодо наявності проблеми.

Приносимо щирі вибачення за ці тимчасові незручності, сподіваюсь, що дана проблема для вас також була швидко вирішена і ваші кошти повернулись, адже для нас на першому місці комфорт клієнтів та безпека ваших коштів 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.5 43.1
USD 39.4 40
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.5 43.1
USD 39.4 40
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Сенс Банк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.