×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Сенс Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.8 | 44.55 |
USD | 41.3 | 41.85 |
Всі курси банку |
поверніть веб версію
Ваше прагнення не відповідає дійсності, поверніть веб версію, через яку ЗРУЧНО платити комунальні з шаблонами та можливістю роздруківки квитанцій!!!
Людина якій поганий зір також не може користуватися смартфоном,і не у кожного є смартфон,
ВИ МЕГА ПОГІРШИЛИ ЯКІСТЬ і перелік послуг!!!
Тільки ваш банг НЕ ПРИСЛУХОВУЄТЬСЯ Та Н Е ОРІЄНТУЄТЬСЯ на клієнтів, тільки ваш банк робить під час вфйни гірше, ніж було!!! ПОВЕРНІТЬ ВЕБ СЕРВІС.
З другого грудня 2024 року доступ до веб-сервісу My Sense Bank дійсно припинено у зв'язку з оптимізацією наших цифрових послуг. Однак ми врахували більшість функцій веб-версії у мобільному застосунку Sense SuperApp.
Він забезпечує можливість:
Створювати та використовувати шаблони для оплати комунальних послуг;
завантажувати квитанції про оплату;
Для клієнтів, які не мають смартфона або не можуть ним користуватися, ми готові допомогти знайти альтернативні способи отримання послуг. Ви можете звернутися до нашого відділення чи контакт-центру, і ми надамо консультацію з вашого питання.
Ми працюємо над покращенням наших послуг та враховуємо ваші зауваження. Дякуємо за ваше розуміння та терпіння у цей час.
*Ваш вартовий підтримки, Денис
Коментарі (3)
Блокировка расчётного счета ФОП
Коментарі (1)
низкое качество услуг
Коментарі (1)
Банк не виконує постанови виконавця
Коментарі (1)
выплата денег по депозиту
Розібралася в вашій ситуації детальніше, і готова надати вам відповідь)
Стосовно зняття з депозиту, та частинами — наразі діє обмеження від НБУ на зняття не більше ніж 100 000 грн з одного рахунку в день, через що, якщо ви плануєте знімати велику суму, зняття коштів дійсно потрібно розбивати :(
Щоб забезпечити наявність потрібної суми в касі, ви можете забронювати кошти заздалегідь (за 5 днів), адже гарантувати, що в наявності буде велика сума для видачі відділення не може.
Щоб здійснити бронювання, ви можете звернутися до нашого чату)
Щоб написати до нас у Чат підтримки, для початку, будь ласка, оберіть зручний для вас канал зв'язку:
◾ Чат підтримки у застосунку Sense SuperApp: https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport
◾ Наш бот у Telegram: https://t.me/sensebankbot (запустіть бота та напишіть ваше питання)
◾ Чат підтримки в Instagram: https://ig.me/m/sensebank.official
Також, за тарифами деяких карток передбачено 2 безкоштовних зняття в касі на місяць, таким чином можна зекономити на комісії :)
Якщо я правильно зрозуміла частину вашого повідомлення з тим що депозит пішов в мінус — при знятті коштів через банкомат діють тарифи картки.
Так, наприклад, у картки Хамелеон в місяць можна знімати до 20 000 грн без комісії, всі наступні зняття вже будуть з комісією у розмірі 3 % min 25 грн.
Ваша турботлива чарівниця, Валерія 🫧
Коментарі (3)
Банк не выполнил поручение по покупке ОВГЗ из-за технического сбоя
Дякую за розуміння!
*Ваш вартовий підтримки, Денис
Написати коментар
Не связывайтесь с этим банком, ни за что!
Настоятельно прошу банк разобраться в этом беспределе.
Якщо рахунки були обмежені, то це означає, що були порушені правела безпеки і через це розблокування ваших рахунків немає.
*Ваш вартовий підтримки, Денис
Коментарі (5)
Red Cash
Сподіваємось, що наступного разу, коли буде така потреба, ми зможемо вам запропонувати щось із наших кредитних продуктів.
Гарного вам дня та бережіть себе 🤗
З повагою, Андрій
Написати коментар
Дуже задоволена
У разі виникнення додаткових питань, завжди будемо раді бачити вас у нашому відділенні.
Гарного вам дня та бережіть себе 💙
З повагою, Андрій
Написати коментар
Благодарность
*Ваш вартовий підтримки, Денис
Написати коментар
Збрехали про умови договору реструктуризації
Ситуація наступна при оформленні кредиту через застосунок у вас є договори та графіки платежів за яким буде обслуговуватися ваш кредит і при його оформленні ви ставили галку, що ознайомлені з договором та підтверджуєте ці умови, тому в даному випадку зі сторони банку все було зроблено коректно
Ставка 4.99% і залишається за кредитом вона не зростала, у вас кредит за умовами ділиться на 3 періоди, що 12 місяців комісія 0.1%, і далі комісія зростає до 1% і потім 1.5% з цими умовами ви ознайомлювались при оформленні кредиту в застосунку.
На жаль в даному випадку ми нічого не можемо зробити, тому що все зі сторони банку було зроблено коректно і зараз вам треба погашати ваш кредит згідно графіку платежів, також ви цю інформацію по платежам можете переглядати в застосунку Sense SuperApp
*З повагою, Денис
Коментарі (5)
актуалізація-оновлення даних
*Ваш вартовий підтримки, Денис
Коментарі (6)
Никому не советую этот банк.
Кредитов в банке нет.случилась ситуация что мать попала в больницу и срочно нужны деньги на операцию.они мне начинают рассказывать что нужно ждать или деньги.сами понимаете что в больнице делать никто ничего не будет без денег.и человек из-за гребаного
Банка может лишиться жизни
Напишу вам в особисті повідомлення для уточнення деталей
*Ваш вартовий підтримки, Денис
Коментарі (2)
Заблокировали счет\не возвращают деньги
Противоправных действий не было!
Объяснений от банка не было, помощи от чатов как таковой тоже!
при крайнем общении с поддержкой предложили вывести оставшиеся деньги с грн счета, прекрасно видя что основные объёмы на валютных картах!
А для снятия валютных карт пригласили в отделение банка видя что банк зарегистрирован на польский номер, и возможности приехать в Украину как таковой нет!!!
в общем не советую Этот банк Для личного пользования, а для работы тем более!!!
У випадку блокування ми керуємося п. 4.3 ДКБО, який передбачає певні заходи для забезпечення фінансової безпеки та відповідності нормативним вимогам. Відповідно до цього пункту банк може заблокувати картки й відмовити у їх розблокуванні без зазначення конкретної причини.
Варто нагадати, що відповідно до ст. 55 Закону України «Про банки й банківську діяльність» встановлено, що всі відносини між банком і клієнтом регулюються законодавством України, актами Національного банку України й договорами, укладеними між банком і клієнтом. Наш банк під час здійснення своєї діяльності неухильно дотримується Конституції України, Законів України та інших нормативно-правових актів і вимог діючого законодавства України.
Але ми завжди готові піти назустріч нашим клієнтам, й у такій ситуації доступне розблокування, за умови надання документальних підтверджень ваших дій, що і було запропоновано вам у чаті підтримки, але, на жаль, документів не було надано, внаслідок чого банк ухвалив рішення про припинення ділових відносин.
Щодо отримання залишку, то при закритті рахунків у гривні кошти можна переказати на інший український банк за номером рахунку IBAN. При наявності валютних залишків, для їх отримання потрібно звернутись в касу, оскільки валютні перекази на період воєнного стану обмежені.
Дякуємо за ваш відгук! Бережіть себе 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (1)
Дуже тяжка система нарахування бонусів
Чому бонуси не списуються автоматично на рахунок клієнта, а клієнт мудрує, як їх завести на свій рахунок.
Тільки один раз вдалося списати бонуси з кешбека протягом декілька місяців.
З оплат АТБ взагалі нічого не списується. Хоча це постійні покупки.
Додатково додам умови виводу кешбеку
▪ мінімальна сума покупки для повернення — для статусу «Новачок» 2 грн (сума бонусів 2,49), а для інших статусів 50 грн (сума бонусів 62,11).;
Додатково додам статтю за яку операцію можна вивести бонуси: кешбек https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360013869859
*Ваш вартовий підтримки, Денис
Коментарі (2)
Як закрити кредит
Щоб повністю закрити кредит, потрібно внести суму залишку, що є на сьогоднішній день. Після надходження коштів, договір буде автоматично закрито у найближчу дату платежу за графіком, після чого в смс надійде підвердження від банку про його закриття.
Ви можете звернутись до найближчого відділення банку, щоб дізнатись суму та дату платежу, а також суму для повного закриття. Для цього у вас при собі має бути ідентифікаційний документ (оригінал паспорту) або його наявність в застосунку ДІЯ), а також потрібно буде вказати ПІБ та дату народження позичальника і один з документів:
*кредитний договір клієнта;
*квитанція про оплату;
*пам'ятка з реквізитами для погашення
Знайти найближче відділення ви можете за посиланням https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/9159664480658 у нашій Базі Знань для клієнтів
З повагою, Андрій
Написати коментар
Самый ужасный банк
1. Попереднє, яке надається банком на підставі загального аналізу інформації про клієнта, яку банк отримує з ДІЇ
2. Фінальне, яке надається банком на підставі повного аналізу клієнта, в т.ч. виходячи з наданих клієнтом підтверджуючих документів про його дохід (якщо клієнт перебуває у шлюбі, то і на підставі аналізу члена його подружжя), а також виходячи з оцінки вартості нерухомості, яка здійснена акредитованим у банку суб'єктом оціночної діяльності.
Тому через це і остаточне рішення могло змінитися
*Ваш вартовий підтримки, Денис
Коментарі (3)
Блокировка счета, без предупреждения.
Зі свого боку банк має право відмовити в подальшому обслуговуванні та розірвати ділові відносини з клієнтом відповідно до пункту 4.3 ДКБО банку та Закону України «Про банки й банківську діяльність», а також Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансування розповсюдження зброї масового знищення».
Банк має право заблокувати картку та відмовити клієнту в продовженні ділових відносин.
Основними причинами такого кроку є:
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки
— порушення власником картки умов договору
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій
— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності
Детальніше із цими причинами можна ознайомитись у статті за посиланням 👉https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554
У вашому випадку банк діє згідно зі ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», рішення про припинення обслуговування клієнта приймає Управління фінансового моніторингу банку з метою виконання вимог ст. 15 вищезазначеного Закону України, повідомляти конкретну причину (яка операція чи переказ стали вирішальними в цьому рішенні) банк не зобов'язаний.
Для закриття рахунків та переказу коштів на інший банк вам потрібно звернутись до чат-підтримки у застосунку Sense SuperApp або на нашому сайті.
Сподіваюсь, що вдалось роз'яснити ситуацію, й відповісти на ваші питання 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Коментарі (7)
Прекрасное обслуживание в чате
Вже відповіли вам у приватні повідомлення, й розписали по цій ситуації детально чому так виникло, але ще продублюємо тут 😊
Отже, у вашому випадку ви проводили операцію у валюті долар, але гривневою карткою, і операція пройшла за МСС 8999.
Такий тип операцій належить до таких, які не передбачають оплати реальних товарів чи послуг, а є виведенням коштів із рахунку, наприклад, купівля криптовалют, поповнення електронних гаманців, купівля подарункових сертифікатів, перекази на користь букмекерських компаній, оплата дорожніх чеків, перекази з картки на картку (Р2Р) — такі операції ще називають «квазі кеш».
Тому ми рекомендуємо проводити їх саме з валютних карток, оскільки з карток у гривні вони будуть неуспішними.
А от щодо другої картки, то помилка була з іншої причини 😔
Ви оформили рахунок в день проведення операції, в той час, коли картка була заблокована, оскільки очікувалось підтвердження про взяття рахунку на облік з Державної Податкової Служби. Через блокування картки операція і була неуспішною.
При відкритті клієнтом будь-якого карткового рахунку, автоматично інформація передається до Державної податкової інспекції (ДПС) згідно зі статтею 69 Податкового кодексу України (від 01.09.2011 року).
Строк взяття на облік становить 1 робочий день.
Враховуючи помилки у консультаціях моїх колег, розуміємо, що нам є над чим працювати, візьмемо це до уваги, аби таких ситуацій не виникало в майбутньому 😊
Щиро перепрошуємо за цю ситуацію 💙
Ваша помічниця, Оля🧚♀️
Коментарі (3)
Не ходите дети в Сенс банк за еОселя
На моё обращение ответили, что все сроки в рамках регламента. Без слов🤦♂️
Коментарі (3)