Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Angal 3 березня 2024, 4:54
Приватним виконавцем було накладено арешт на рахунки, після под, а чі відповідних заяв до виконавця, було знято арешт із коштів на зп рахунку, про що виконавець виніс відповідну постанову до банку.Але банк арешт не знімає, аргументуючи це тим що до зп.карти підв'язаний «дохідний сейф»,і на рахунку сейфу-арешт залишається, відповідно зп карта також в мінусі і фактично користуватись нею неможливо.Банк каже що «поясніть виконавцю нехай винесе постанову на розблокування р, а хунку«дохідний сейф», виконавець каже що розблокував рахунок який вказаний в заяві,і м, а є цільове призначення, згідно законодавства такі рахунки блокувать заборонено! Нехай бмнк і розблоковує.Мені не потрібен цей сейф, я ним не користуюсь, а депозити в сенс банку я точно зберігать не збираюсь.Яким чином вирішить проблему? Спочатку написав сюди, далі відправлю скаргу в НБУ з усими відповідними доказами: переписка з банком, виконавцем, постанови і т.д., нехай вони розбираються, бо це взагалі маразм якийсь!!!
Mushroom13 1 березня 2024, 11:31
Оформил по акции спрощення кредиту, когда банк списывает часть долга, оплатил в течение 2-х месяцев свою часть, которую должен был по договору, и тишина, уже прошло 5 месяцев, бесчисленные звонки, и обращения в поддержку не принесли результата, чего дальше теперь ожидать от банка неизвестно, но одно точно, свои обязательства банк не исполняет!!!
Roman Ost 29 лютого 2024, 20:53
«Пощастило» мати в них рахунок ФОП.Після початку війни не користувався рахунком через те, що бізнес майже перестав працювати.
Мав таку необережність залишити кошти на рахунку.Захожу вчора на рахунок все по нулях
Всі гроші були зняті банком.Хоча абонплати якщо не користуєшся рахунком, то вони ніколи не знімали
Pos терміналу, кредитів і інших платних послуг не підключав.
Після цього більше ніколи не буду довіряти гроші банку.
Зрозуміло що керівництво банку ще залишилось від попередніх власників, і воно явно працює на них ще досі, якщо таке робить з людьми під час війни
Сенс Банк
Відповідь банку
3 березня 2024, 21:44
Нам дуже прикро, що вам довелось зіткнутись з таким досвідом використання послуг нашого банку. Уточнивши дані в особистих повідомленнях, ми все перевірили і знайшли причину списання коштів.
Справа в тому, що згідно вашого тарифу, передбачена комісія якщо немає руху коштів на рахунках ФОП протягом 6-12 місяців (100 UAH але не більше залишку на рахунку) та понад 12 місяців (1 000 UAH але не більше залишку на рахунку). Саме через це і було списано кошти, таке списання відбулось відповідно до п. 1.6 тарифів, ознайомись з якими ви можете за цим посиланням https://sensebank.ua/uploads/3/15172-tarifi_msb_25_10_2023.pdf.

З повагою, Андрій
IraKvitka 26 лютого 2024, 18:21
Сьогодні вирішила поповнити депозит і гроші зникли їх не має ні на депозиті ні на карті. Прийшло повідомлення, що гроші зараховані на депозит, а по факту їх не має. 26.02.2024 Написала в службу підтримки, чекаю на виправлення помилки. Але в новинах ніде не зазначено такої проблеми і на сайті банку теж про збій не пишуть.
Сенс Банк
Відповідь банку
29 лютого 2024, 9:31
Прикро, що не отримали від вас відповіді в приватних повідомленнях, аби була можливість більш детально проаналізувати саме вашу ситуацію з поповненням.

Дійсно, 26.02.24 о 16:18 був підтверджений інцидент із проведенням операцій в мобільному застосунку Sense SuperApp, проблема стосувалась переказів з картки на картку, поповнень депозитів, платежів в застосунку. Проблема була виправлена оперативно, і вже о 16:31 робота застосунку була повноцінно відновлена. Тому глобального інформування на сайті банку не було, ми сповістили в наших соціальних мережах щодо наявності проблеми.

Приносимо щирі вибачення за ці тимчасові незручності, сподіваюсь, що дана проблема для вас також була швидко вирішена і ваші кошти повернулись, адже для нас на першому місці комфорт клієнтів та безпека ваших коштів 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
GrugoriyHoland 26 лютого 2024, 5:09
В далеком, 2016 году, на телефон супруги, стали приходить сообщения от вашего «чудо банка». Сначала, информационного содержания, кто где какие суммы снимал и как пополнил карточку. Потом, уже с сообщениями и от СБ банка с угрозами по возврату кредита.
Сходили в отделение, выслушали (типичной для укр банком) хамское объяснение происходящего, написали заявление ну и как-то вопрос «закрылся».
НО, с нового года ситуация продолжилась! Обратились на «горячую линию «банка, результата нет!
Скажите к кому еще, из сотрудников вашего банка надо обратиться с этим вопросом?
Добавлю, никто из членов семьи никогда не были клиентами ващего, очередного «рехформированага» гос банка!
Олег Юрчишин 25 лютого 2024, 15:55
24 ноября 2023 разместил депозит. 2 марта 2024 — дата возвращения. Так указано в депозитном договоре. Но получить деньги в полном объёме в день возвращения депозита вы не сможете, так как есть «Договор про банковское обслуживание физических лиц» объёмом в 196 страниц, где на странице 27 в пункте 4.2.7 указано, что только после того как деньги упадут на счёт, вы можете заказать эти деньги и только через 5 календарных дней вы сможете их получить в полном объёме. А если не хотите ждать 5 дней, ходите по разным отделениями и снимаете столько, сколько будет в кассе. Очень хитро придумано. В депозитном договоре указано одно, а по факту добавляете 5 дней, чтобы получить деньги в полном объёме. Об этом нужно говорить заранее клиенту, в день открытия депозита, а ещё лучше прописывать это в депозитном договоре, где жирным шрифтом указывать: «Дата возвращения — 02.03.2024 + 5 календарный дней для заказа сумму депозита» Так будет честней по отношению к клиентам, ну и не будете получить оценку 2 за это в итоге. P. S. Кстати, ни в одном другом банке Украины такой дичи нет.
Сенс Банк
Відповідь банку
25 лютого 2024, 21:29
Термін депозиту буде таким, на який ви його оформлювали. В день його закінчення кошти вже будуть на рахунку з якого було відкрито договір. Стосовно саме бронювання готівки, то вона передбачена лише при наявності необхідної суми на тому рахунку, з якого ви плануєте зняти кошти. Тому замовити кошти можливо лише від дати його закінчення, адже тоді сума вже буде на рахунку. Приймаючи заявку до дня закінчення депозиту ми йдемо на зусріч, щоб вам не треба було звертатися повторно після закриття депозиту.

Жодних хитрощів в таких термінах немає, адже вони пов'язані з особливостями доставки валюти під час військового стану. Всі служби банку докладають максимальних зусиль для задоволення потреб клієнтів у готівці. Але на даний момент, 5 днів, це максимально короткі терміни в які ми можемо гарантувати успішне зняття.

Щодо інших, то в кожного банку свої умови та процес логістики. Жоден банк не видасть кошти день в день, вони натомість можуть пропонувати зняти в режимі живої черги, тобто, не факт, що потрібна сума буде в касі. Ми ж пропонуємо забронювати і гарантовано отримати свої кошти. А для цього потрібен час. Навіть якщо через тривогу ви не змогли зняти готівку — бронь буде дійсна і наступного дня.

Ми вдячні вам за ваш зворотній зв'язок. Наша команда обов'язково врахує вашу, та ситуації інших клієнтів, на майбутнє, щоб зробити все можливе для покращення цього аспекту.

З повагою, Андрій 💙
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
bipvel 22 лютого 2024, 16:31
За два посещения не смог закрыть счёт, в первое: написал заявление, во второй раз сказали, что надо приходить утром… Интересно, что это за правило такое, что счёт закрывают по утрам, если отделения работают до 18, кассы до 17…
Сенс Банк
Відповідь банку
26 лютого 2024, 14:49
Прикро, що не змогли отримати від вас зворотний зв’язок та дані для аналізу саме вашої ситуації, тому відповідь може бути не деталізованою. На мою думку, потреба у закритті рахунків виникла через факт припинення ділових відносин між вами та банком, в таких випадках дійсно банк рекомендує закрити рахунки, якщо ж там є власні кошти — то ви ці гроші не втрачаєте, а можете забрати в касі.
Банк може припинити ділові відносини по одній із цих причин:
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки;
— порушення власником картки умов договору;
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій,
за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності (використання карток для переказу коштів, що були отриманні незаконним шляхом);
— тощо.
Більш детально можна ознайомитись в даній статті:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/10173179569554

Щодо затримки в закритті рахунків, дійсно виникла проблема, але вона оперативно була вирішена і з вами зв’язались для її остаточного розв’язання. Приносимо наші щирі вибачення, за те що згаяли ваш час та змусили очікувати 🙌
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Андрій Ланчут 20 лютого 2024, 17:49
Відділення за адресою: Львів, пл. Ринок, 26
Після закінчення депозиту, не зміг забрати кошти, бо потрібно було замовити суму за 5 днів!!! Могли видати і в день звернення але за оплату в 0,6 відсотка від суми. Тобто гроші в банку є але вам їх віддадуть за кілька сотень грн., або чекайте 5 днів. Немає слів, щоб сказати, як мене розізлиили. Одне слово — державний банк.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 28 лютого 2024, 9:37
Вітаю! Отримав відповідь від колег з відділення (також відповідь вам продублював у приватних повідомленнях).
Колега мала на увазі, що за місяць ви можете 2 рази зняти кошти в ліміті до 100 000 грн (в еквіваленті) без комісії у касі. Якщо це буде 3, 4 зняття, то вже буде комісія — 3% мін 25 грн.
Але є ситуації, коли зняття в 3, 4 раз за місяць також відбуваються без комісії, це зняття депозитних коштів, наприклад. Перед видачою на касі, потрібно спочатку буде звернутися до менеджера та уточнити, що зняття буде депозитних коштів.
Із-за непорозуміння, на жаль, виникла ситуація, вибачаємося за це. Бо колега мала на увазі лише те, щоб підказати вам стосовно тарифів.

Стосовно бронювання готівки, то це зробити можна не виходячи з дому 😉
Напишіть, будь ласка, наступного разу нам у чат підтримки у Sense SuperApp https://hi.sensebank.com.ua/newchatsupport.
Бронюємо кошти від 2 000 грн та саме для вас, і через 5 календарних днів ви зможете їх отримати.
Якщо бронь випадає на сб, нд — тоді бронюємо на понеділок.

І вже після того, як настає день отримання вашої готівки, вони очікують саме на вас у відділенні, яке ви обрали 🤗
Я сподіваюся, що я зміг вам допомогти та надати відповідь по всім вашим запитанням. І у разі нових питань, напишіть нам, і ми обов'язково вам допоможемо!

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Проблема вирішена
Igorenya 20 лютого 2024, 16:46
20 Лютого виводив кешбек за операцію на суму 64,64 грн, але застосунок вивів 1,68 грн за 80,29 бонусів
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 24 лютого 2024, 13:23
Дякую, що залишили ваш відгук та звернулися до підтримки банку.
Із-за технічних причин (а іноді, на жаль, таке трапляється) вам зарахували не вірну суму (сума дорівнювала сумі покупки в валюті, без конвертування її у гривню).
Проте банком була повернена сума бонусів, яка списалась з урахуванням різниці вже повернутої суми. Це повернення відбулося 22.02.24.

Я щиро вибачаюся, що виникла подібна ситуація, технічна. Проте дякую, що звернулися відразу до нас і тим саме ми змогли оперативно вирішити ваше питання.
Сподіваюся на ваше розуміння 💙

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Михаил Лейбук-Галин 16 лютого 2024, 8:31
Пишу аналогичный отзыв и для этого НедоБанка. Банк- ***, который из рук в руки передается. Это настоящие сволочи, которые в пердиод активных боевых действий и экологической катасрофы бегают по судам и оформляют свои бумажки. Несколько раз оповещал о том что мои родители у меня на обеспечении, у них в г. Торецк разрушили 9-ти этажный дом, обчистили все квартиры в доме, у дедушки также дом разрушен. Я объяснил что платить не смогу кредит в период войны, т.к. я лично потерял работу, потерял Заказчиков у которых сгорели склады, бизнес и т. п. Мы переехали в другой город, снимаю 2 квартиры (родителям и себе). В общем я сообщил также что после окончания войны — в течении года я смогу начинать оплату кредита. Но как видите никто не хочет даже слушать, бесконечно звонили из Call-центра и одно и то же: я уже устал пояснять одни и те же причины, каждый день по 6−8 раз. Это капец.
Сенс Банк
Відповідь банку
27 лютого 2024, 10:33
Ми повністю розуміємо, що через повномасштабне вторгнення багато наших клієнтів опинились у подібній ситуації. Зі свого боку я звертався до колег із відділу по роботі із заборгованістю щодо дзвінків. При всьому бажанні, але повністю припинити дзвінки до кінця воєнного стану не можливо, оскільки на протязі тривалого часу з вашого боку не вносились платіж. Максимум, що вони запропонували, це припинення дзвінків на 4 тижні.
Також, я би радив вам звернутись до нашого відділу по роботі із заборгованістю, щоб обговорити деталі та знайти варіант вирішення цього питання. Впевнений, що вам обов'язково зможуть запропонувати компромісне рішення. Звернутись ви можете за номером 0 800 50 02 86 (безкоштовно в межах України). Графік роботи: пн-пт: 9:00- 18:00, сб-нд — вихідний.

З повагою, Андрій
Какое время назад купил акции американских компаний через Сенс Банк, с идее когда будут хорошие условия, эти акции продать. Захожу, нажимаю продать… а не могу! Это с чего вдруг? Типо нельзя продать во время военного пложения… погодите, а если война еще 10 лет будет, я что свои деньги не увижу 10 лет??? Это что за бред?! И вообще, какое отношение имеет война к американским акциям? Банк лишь посредник, я через вам купил — продал, по какой причине банк не отдает мне мои деньги???
Сенс Банк
Відповідь банку
20 лютого 2024, 11:18
Дякую за зворотний зв'язок 😉
Справді, на період воєнного стану послуга купівлі або продажу акцій іноземних компаній недоступна, оскільки відповідно до обмежень НБУ (Постанова №18 від 24.02.2022 року) банкам забороняється здійснювати відчуження цінних паперів іноземних емітентів та/або інші дії, наслідком яких може бути відчуження цінних паперів іноземних емітентів, на користь резидентів (крім інших банків). Враховуючи ці обмеження, наразі банк немає можливості проводити операції на ринках капіталу щодо продажу викуплених іноземних цінних паперів в Україні.

Але ваша ситуація не є безвихідною, адже акції не заморожуються в банку до завершення воєнного стану й для всіх клієнтів доступно перевести їх до небанківського брокера, де можна буде продати їх.
Для цього у вас має бути відкритий рахунок в іншій депозитарній установі, в яку бажаєте перевести ваші цінні папери, потрібно заповніть бланк-розпорядження та підписати його за допомогою КЕП й надіслати заповнену заяву та КЕП на пошту custody@sensebank.com.ua. Більш детально з процедурою переводу акцій можна ознайомитись за цим посиланням: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4412106076818
Після подання заяви-розпорядження — банк виконає операцію переводу цінних паперів згідно з тарифами на депозитарне обслуговування. Щодо питань по переводу акцій та тарифів можна додатково звернутись на пошту custody@sensebank.com.ua.
Сподіваємось, що наше партнерство і надалі буде продовжуватись, аже ми націлені на комфорт клієнтів та плідну співпрацю😊
Ваш щасливий помічник, Володимир 💎
bipvel 13 лютого 2024, 16:57
За то, что я доверял данному банку и часто использовал его карту мне её и заблокировали, при чем хотя б смску прислали на телефон или в приложении, а то узнал, когда не смог оплатить покупку… Некрасиво и непрофессионально…Кэшбек теперь ещё пропадёт, явно банк его на благотворительность не перечислит.
Сенс Банк
Відповідь банку
17 лютого 2024, 12:53
Доброго дня! На жаль, в приватних повідомленнях так і не отримали від вас відповіді та ваших даних, аби детальніше перевірити суть проблеми та спробувати вам допомогти.
Блокування карток з ініціативи банку може бути лише за вагомої причини, наприклад, підозрілі операції по картці або списання, тому Служба Безпеки банку блокує картки для збереження коштів клієнта та унеможливлення повторних списань, після чого їх можна перевипустити на нові й надалі користуватись.
А також банк може заблокувати картки та відмовити у їх розблокуванні без зазначення причини згідно з п. 4.3 Договору про банківське обслуговування, це можливо лише в певних випадках:
— виявлення неплатоспроможності, незаконного використання картки або токену, надання неправдивої інформації та виникнення підозри, щодо ймовірної загрози незаконного використання картки;
— отримання інформації від МПС про незаконне використання картки;
— порушення власником картки умов договору;
— не надання власником картки документів згідно з п. 4.2.1, 4.2.5 та 4.2.6 договору;
— припинення порук (гарантій), наданих третьою особою за зобов’язаннями клієнта перед банком;
— виникнення несанкціонованої або простроченої кредитної заборгованості за рахунком, кредитом чи кредитною лінією;
— отримання від клієнта повідомлення про втрату картки або телефону, та виникнення підозри незаконного використання;
— встановлення факту здійснення протиправної діяльності на підставі офіційних документів, повідомлень правоохоронних органів та інших організацій,
— за наявності обґрунтованих підозр на підставі висновків служб банку про факт здійснення протиправної діяльності (використання карток для переказу коштів, що були отриманні незаконним шляхом);
— в інших випадках, передбачених договором.
Якщо у вас на рахунках лишились кошти, то вони все ще вам доступні, ви можете отримати їх в касі банку при закритті рахунків, тому за власні кошти можна не хвилюватись.

Прикро, що не отримали від вас даних, адже без них відповідь може бути не повною та не деталізованою 😥
Якщо вам потрібна більш детальна консультація, то ви все ще можете написати до нас у приватні повідомлення. Будемо раді вам допомогти 😊
Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема вирішена
Olena1997 13 лютого 2024, 16:10
Не є клієнтом банку Сенс, отримувала там спадщину. По спадщині було три рахунки (2 депозитні, 1 поточний) 50%.
За двома зверненням перервати депозити керівництво не пішло на зустріч, не маємо змоги згідно закону (більш внутрішнім правилам ніж закону). Інформація на які відсотки депозити у банку платна.
На Арсенальній в банку з поточного рахунку отримати гроші не вдалось, ми перевіримо ваше свідоцтво та передзвонимо, більше року чекаю на дзвінок. У відділені Торонто (менеджер Єлизавета), намагалась допомоги завжди при зверненні, але сама система процесів банку не націлена на обслуговування клієнтів. А саме, вчора три години провела у банку, очікуючи, що хтось в офісі погодить платіж, бо процедура цього просить, а робити нема кому, а про таймінг розгляду питання речі нема. Менеджер писала листи, дзвонила, але знайти того хто саме за що відповідає було справою не однієї хвилини. Це все ще можно було пережити, але цікаве сталося коли озвучили суму виплати. При депозиті 50000+відсотки, мені виплатили 45600, аргументуючи, що мені виплатили більше у грудні, коли закривали попередній депозит.
Тут питання до керівництва, щоб вони перевірили знання своїх працівників та пояснили яким чином та за чий рахунок виникла переплата у грудні, як виникло повернення депозиту на меншу суму вкладу у лютому, як таке можливо у банківській схемі, тим паче при строгому дотриманні закону, як мені писали у відповідь на мої звернення, та при підтвердженні платежу протягом 3 годин, перевіряючи, розраховуючи, а складність у поділити на 2 між спадкоємцями.
Сенс Банк
Відповідь банку
20 лютого 2024, 12:29
Олена, щиро вдячні вам за такий розлогий та змістовний відгук, він дійсно змусив нас проаналізувати ситуацію в якій ви опинились, для подальшого покращення процедури для інших клієнтів банку 🙌
Згідно з умовами оформлених депозитів — дострокове розірвання можливе лише протягом 7 календарних днів з дати пролонгації, тому для отримання коштів потрібно було очікувати на закриття депозитів й повернення вкладів на рахунок, що і затягнуло повне розв'язання вашого питання, та отримання ваших коштів.
Стосовно вашого тривалого очікування, на жаль, процедура дійсно важка, тому колегам знадобився час на перерахунок, розуміємо, що витратили ваш час та перепрошуємо за причинені незручності.
Щодо суми виплат — ви праві, мала місце помилка в розрахунку, на жаль, людський фактор не можна виключити на всі 100%, але ми прямуємо саме до цього числа.
Натомість колеги виправились і скоригували суму, тому ви отримали рівно стільки, скільки належало вам згідно зі свідоцтвом про спадщину.

Додатково хотів би подякувати вам за високу оцінку роботи пані Єлизавети, ми вже передали ваші слова подяки їй та вона щиро вдячна вам ❤️
Банк, а з ним і всі його співробітники, не стоїть на місці, розвивається й націлений на підкорення нових вершин, а тому зворотний зв'язок від клієнтів це дуже важливий аспект в нашому розвитку.
Ми щиро вам вдячні за це, і сподіваємось, що наша співпраця з кожним разом буде ставати все кращою й кращою😊
З повагою, ваш щасливий помічник, Володимир 💎
Пишу відгуки дуже рідко, особливо коли все добре і задоволена сервісом, але тут тей випадок, коли не просто задоволена — а в захваті співробітництвом з банком, завдяки компетентному і професіональному менеджеру Бондар Альоні. Чесно кажучи, за весь мій довгий досвід справ з банками і їх менеджерами-це безумовно найкращий менеджер який мені траплявся. Всі питання по обслуговуванню депозиту і скриньки вирішуються швидко і без жодних проблем (в мене було дуже багато нюансів і клієнт я з категорії «складні»), що зберігає мені масу нервів. Особливо хочу відзначити, що менеджер завжди на зв’язку (я часто турбувала її в позаробочий час; отримувала відповіді навіть тоді, коли менеджер була на лікарняному). Рідко, дуже рідко зустрінеш такий сервіс, я би дуже хотіла аби керівництво банку її відзначило, адже це було б справедливо і виправдано, ця людина достойна цього! Адже саме менеджер банку-це його обличчя, і саме менеджер — це та особа, з якою в першу чергу і головним чином співпрацює клієнт. А так як для будь-якого банку клієнтоорієнтованість — це головний чинник успіху — Альона Бондар робить неоціненний внесок в позитивне реноме банку Сенс. Однозначно вже порекомундувала банк своїм знійомим і колегам… і буду рекомендувати надалі! Альоні кар'єрних звершень, наснаги і найщиріша подяка за людяність і професіоналізм.
З повагою і вдячністю за відмінний сервіс, клієнтка банку Наталія Р.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 13 лютого 2024, 17:45
Читаючи ваш відгук — радість наповнює тіло, а на обличчі з'являється посмішка 🥰
Вдячні вам за такий позитивний, а головне змістовний зворотний зв'язок! Пані Альона спеціаліст найвищого рівня, але в даній ситуації — вона перевершила саму себе, і зробила щось більше, ніж просто консультація, це дійсно підтримка, допомога клієнту на всіх рівнях та етапах, доступність 24/7 — це і відрізняє нас від інших банків, наші співробітники готові розв'язувати питання попри всі перешкоди. Вже зафіксували подяку пані Альоні, вона обов'язково побачить та прочитає ваші слова, впевнений, що вони попадуть їй прямо в сердечко!
Працюємо, щоб допомагати, працюємо, щоб ставати кращими, працюємо для вас 💙

Ваш друг та помічник, Володимир 💎
Проблема вирішена
daniloffdd 12 лютого 2024, 14:41
Відділення за адресою: Київ, вул. Кирилівська, 127
Долго пользуюсь услугами банка, но всё больше отворачивает от него, печально конечно, всё раньше было вроде как и ничего. Но! в 2022 году из-за войны не имели возможности платить по кредитке, на момент начала войны там был минус 85 тыс. грн. В результате того что я пол года просто был не в состоянии платить банк весело накинул мне ещё 40 тыс. долга. Ситуация дошла до критической. Но тут вроде как добрый банк пошёл на такой добрый шаг, предложили оформить рассрочку на сумму долга, тем самым уменьшив сумму ежемесячного пополнения, и это конечно было хорошо что хоть так решаем этот вопрос. Ну да ладно, вроде как год всё исправно платил, всё устраивало и сумма платежей и всё остальное, несмотря на те 40 тыс что мне впаяли. Но тут случилась небольшая неприятность. Из-за судебного исполнения мне блоканули счета, всего то за один день всё решилось, счета разблокировали, и какое было моё удивление когда я уже не обнаружил в личном кабинете этой рассрочки. На мой вопрос ответили что погашение рассрочки произошло автоматически при блокировке счета, и что уже назад вернуть ничего нельзя. Странно что не произошло автоматического закрытия кредитной карты?! А жаль. Теперь естественно платежи увеличатся в разы чему ОЧЧЕНЬ рад!!! :(Спасибо!
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 14 лютого 2024, 11:42
Вітаю! Дякую, що поділилися з нами вашою історією. Бо для нас важлива підтримка клієнтів і можливість їм допомогти.
Але спочатку я б хотів уточнити, чому так сталося, що розстрочка анулювалася. Якщо до моменту арешту на картці була оформлена розстрочка, то вона автоматично достроково погашається та обслуговується як звичайна заборгованість на картці.
Тому ваше питання я взяв під особистий контроль. Звернувся до колег, і вже сьогодні бачу, що пропозицію вам відновлено. Можете перевірити її у Sense SuperApp.
«Реструктуризувати борг на кредитній картці шляхом оформлення розстрочки в Sense SuperApp»: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/7095824370194

Я сподіваюся, що відтепер наша з вами співпраця буде лише на 10/10. Але якщо вам буде потрібна наша допомога, ви знаєте до кого можете звернутися 😉

Зоряний лорд Підтримки, Ярослав ⭐️
Полезный комментарий
daniloffdd 14 лютого 2024, 13:39
Спасибо банку за оперативное вмешательство! Хорошо что ещё не всё решают машины! Благодаря сотруднику, а именно Ярославу, мне действительно на следующий день пришло смс с предложением оформить заново рассрочку за что естественно огромное спасибо банку! Надеюсь и в дальнейшем мы всегда сможем найти поразумение с банком!
Мар\'яна Степанівна 11 лютого 2024, 10:49
Рекомендую обходити цей банк десятою дорогою!
Я мала в цьому банку два кредити. Закрила їх. Ще досі не прийшла смс, що ці угоди закриті. В тому ж ПУМБ банку в той самий день приходить сповіщення.
Для того, щоб погасити кредит я відкрила в них дебетну карту. На наступний день. Прийшло сповіщення, що хтось намагався зняти з неї кошти. Банк жодних пояснень не надав. Заблокував доступ до додатку. Найгірший банк. Не розумію чому його ще досі не закрили
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 21 лютого 2024, 17:42
Дуже хочемо в усьому розібратись та залишити тільки гарні спогади про нашу співпрацю, тому детальніше розкажу про закриття кредитів🤗

Дійсно в кожному банку будуть різні процедури закриття договорів, і в одному банку кредит закривається день в день, в іншому через декілька днів.
Як це відбувається в нас. Якщо ви внесли всю суму боргу, кредит буде закрито в найближчу дату платежу по графіку, а не в цей же день, на жаль😔 Можливо в майбутньому будуть зміни, але поки так.
Наприклад, якщо у вас дата платежу 25 число щомісяця, а кошти ви внесли 10, то кредит буде закрито саме 25 числа і на наступний день ви отримаєте смс про закриття договору. За цей час поки кредит не закрито, нарахувань ніяких не відбувається якщо вся сума боргу погашена, тому можете не хвилюватись💙
Також додатково після закриття кредиту, ви можете сформувати довідку про закриття в мобільному застосунку, надаю інструкцію https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4409263210386
Якщо ж у вас не виходить сформувати її самостійно, ви завжди можете звернутись в чат-підтримку і ми надамо вам довідку прямо в чаті чи відправимо на вашу пошту.

З приводу смс, яке вам надійшло, кошти у вас не намагались списати, це була верифікація, яка проводиться автоматично зі сторони МПС, можете не хвилюватись. Більш детально розписала вам все в особистих.
Сподіваюсь, що ви отримали відповіді на свої питання, та зміните думку про нас🤗💙
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️
Milka4 10 лютого 2024, 12:37
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 23
Банк без попередження заблокував рахунки з неможлиівстю їх розблокувати. Пояснив це тим, що необхідні були документальні пітверження походження коштів!!! Але це потрібно було говорити до блокування, а не після! Не компетентний банк з некомпетентними працівниками!!! Буду подавати скарги в НБУ або ж до суду! Нікому не рекомендую!
Сенс Банк
Відповідь банку
10 лютого 2024, 13:32
Ми повністю розуміємо вас та ваше невдоволення щодо подібного блокування, але банк вирішив припинити ділові відносини згідно ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».

Якщо на рахунках в банку залишились кошти, то ви можете звернутись до найближчого відділення банку для їх закриття та отримання залишків. Якщо ж кошти розміщені на депозитах, то отримати їх можна буде лише після закінчення їх терміну дії.

*Андрій
Osawa 9 лютого 2024, 11:03
Списали без попередження всі гроші, що були на доларовому рахунку. Їх було небагато але неприємно дуже.При тому що основний гривневий рахунок активний, рух коштів є.Так, клієнт повинен знати о комісіях банку щодо неактивних рахунків, але чому не попередити клієнта повідомленням хоча б в додатку? Сітуації різні бувають, особливо в умовах війни. Банком розчарована.
Сенс Банк
Відповідь банку
Sense Bank 9 лютого 2024, 15:25
Я розумію ваші відчуття, адже будь-яке списання, на яке ви не очікували, викликає нерозуміння, неприємні емоції та злість на банк😥
Давайте зараз розберемось що це була за комісія та як можна буде уникнути її в майбутньому.

Комісія за неактивний рахунок списується по рахунку за яким більше ніж 180 календарних днів від дати останнього робочого дня поточного місяця не проводилися фінансові операції і залишок коштів на рахунку на дату списання комісії не перевищує 2000 грн для рахунків в гривні, 50 доларів та 50 євро для валютних рахунків.
Зазначу, що дана комісія не списується в мінус по картці, а лише в рамках залишку коштів на балансі, тобто якщо ваш баланс становить 5 євро, то буде списано лише ці 5 євро, а не в повному розмірі 50 євро.
Активність рахунку перевіряється по кожному окремо, наприклад, якщо у вас по гривневій картці умови виконані, а по валютні ні, то списання з валютної буде в будь-якому випадку.

Банк не приховує дану комісію, адже вона вказана у тарифах по кожній картці, які можна переглянути напряму в Sense SuperApp, ділюсь із вами посиланням на інструкцію: https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360016883399
А також на сайті є можливість подивитись всі тарифи до картки: https://sensebank.ua/pakety-uslug-tarifi
Стосовно можливого списання комісії — наразі смс-інформування не передбачене.
Більш детально про комісію та в яких випадках вона списується — ви можете ознайомитись у статті:
https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/360018560919
Сподіваюсь, що це списання не надто засмутило вас, і ви й надалі будете нашою клієнткою 🥰
Ваш друг та помічник, Володимир 😊
Vashchenko 1 лютого 2024, 16:15
Скористався акцією від цього типу банка 55% повернути, а 45% банк простить, в ітозі сума була внесена одним платижем, а банк не тощо простити 45% а почав їх вимагати, погрожувати на всі мої доводи банк хотів начхати на закон України їм теж начхати, про дотримання прав споживачів я взагалі мовчу
RomanCzech 1 лютого 2024, 5:12
Надав умови анулювання боргу, люди сплатили всю суму одразу за попередньою згодою, притому до копійки, а банк наче нічого — надалі продовжив рахувати проценти.

Короче негідникі! За кораблем!
Сенс Банк
Відповідь банку
12 лютого 2024, 13:32
Акція по прощенню боргу має деякі нюанси, тому розберімось більш детально, що потрібно робити для виконання умов.

До 30.11.2023 року банк надавав персональні пропозиції для погашення боргу, де частину погашав клієнт, а на іншу частину боргу банк робив прощення.
Розглянемо приклад як проходить прощення по кредитним карткам.

Для того, щоб скористатись даною акцією, потрібно погасити заборгованість тільки через пропозицію в Sense і лише повною сумою.
Після зарахування на рахунок усієї суми (якщо клієнт виконав умови акції) картка анульовується та рахунок потрапляє у статус «Заморожений».
Потім протягом 1-го робочого дня ви отримуєте інформаційний лист на e-mail та протягом 10 робочих днів смс з підтвердженням виконання умов.
Далі банк готує довідку та робить прощення боргу.
Офіційну Довідку про прощення боргу банк надсилає рекомендованим листом Укрпоштою на адресу реєстрації, якщо доставити неможливо — отримання відбувається у відділенні Sense Bank.
Якщо ви виконали всі умови акції, строк прощення залежить від способу отримання довідки про прощення:
— довідка відправлена Укрпоштою — прощення з 15-го до 31-го числа наступного місяця після місяця відправки довідки;
— довідка на відділенні банку — прощення з 15-го до 31-го числа наступного місяця за місяцем отримання довідки у відділенні (обов'язково отримати довідку).

Також відповідно до законодавства України частину заборгованості по кредитній картці, яку списує банк, трактується як подарунок, який необхідно задекларувати у Податковій та сплатити 18% податку на прибуток та 1,5% військового збору протягом одного року.
Податки потрібно сплачувати тільки від суми прощення основного боргу (тіла). Сума прощення вказується у Довідці про прощення боргу.

Сума яку ви вносите на погашення боргу по акції, не включає в себе податки, вам їх потрібно буде сплачувати окремо.
Оскільки договір закривається не відразу, вам дійсно можуть нараховуватись відсотки, але сплачувати ви їх не будете, сума яка буде нарахована — буде списана банком.
Додатково надаю посилання де можна ознайомитись з деталями по акції прощення https://help.sensebank.com.ua/hc/uk-ua/articles/4560480771090
Ваша фея-помічниця, Оля🧚‍♀️

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.15 41.95
USD 38 38.7
Всі курси банку

Курс валют в Сенс Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.15 41.95
USD 38 38.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Сенс Банк 💰 / Відгуки про Сенс Банк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Сенс Банк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.