Мінфін - Курси валют України

Встановити
dmitro84
dmitro84
Зареєстрований:
10 листопада 2014

Останній раз був на сайті:
13 березня 2023 о 07:38
Підписчики (315):
82598399
Barabulika Buka
харьков
ballistic
ballistic
4 року
oksana363
oksana363
sekretarokmail
sekretarokmail
23031976K
23031976K
53595785
53595785
Dimon2017
Dimon2017
Yaskrava
Yaskrava
angelmari
angelmari
45 років, Бердянск
mvoytenko
mvoytenko
64711067
Макс Чех
41 рік, Украина, Черкассы
svitsmet
svitsmet
всі підписчики
Борец с Фагором
31 липня 2016, 4:53

Щотижневий дайджест. Суди, суди, суди…

Почну в хронологічній послідовності.

1) Відео судового засідання, що відбулося в понеділок, 25 липня, думаю, вже всі бачили. Хто не бачив,- на ютубі я вже відкрив доступ до нього. Особиста думка, — припускаю, що суддя може бути упередженим. Є одна хитрість. Справа в тому, що позивач тут, — Плеяда. В суді працює автоматизована система розподілу справ. Що, в ідеалі, має збільшити вірогідність неупередженого розгляду справи. Як це обійти? Все дуже просто. Треба кілька разів подати позив. А потім відмовитись від тих позовів, де буде нелояльний позивачу суддя. Наскільки я розумію по інформації з держреєстрів, Плеяда, схоже, подавала тричі. Результат ми бачимо. Але чи є сенс щось робити? Звичайно! Навіть, якщо зрозуміло, яке рішення винесе суддя, — є сенс добиватись правди. Справа в тому, що потім все одно буде апеляція. І, в разі її неупередженості, в апеляції будуть не заново розглядати справу, а будуть розглядати рішення, прийняте на підставі матеріалів справи в першій інстанції. Коротше кажучи, є сенс подавати весь пакет доказів в першій інстанції, бо апеляційний суд сильно не любить нових доказів у справі. Особливо якщо це не нові факти, а відомі факти, що не надавались суду. Окрім того, чим більше помилок зробить абстрактний упереджений суддя, нервуючи через суспільний резонанс, тим більше вірогідності виграшу справи у апеляції…

2) Багато хто чув, що мені погрожували представники всім відомої компанії. Погрожували в телефонному режимі, і не як позичальнику, а як активісту. З приводу чого я звернувся до НацПоліції. У зверненні містилась вимога внести відомості про злочин в ЄРДР,- Єдиний Реєстр Досудового Розслідування. Що слідчі мають зробити негайно, але не пізніше, ніж через 24 години після звернення. За новим кримінально-процесуальним кодексом внесення до ЄРДР це приблизно те саме, що раніше, — порушення карної справи. Чомусь НацПоліція цього не зробила, а Звернення спустили на дільничного. Дільничний доступу до ЄРДР не має. Тому я звертався до Суду, оскаржуючи бездіяльність НацПоліції. Суд зобов’язав НацПоліцію внести інформацію до ЄРДР. Порядок дій з НацПоліцією я опишу пізніше, але поліцейські масово саботуватимуть цей процес (не вистачає людей, неадекватне розуміння ситуації, плюс цим займаються слідчі — колишні менти), а тому цю роботу треба буде пройти багатьом з тих, кому погрожують. Справа в тому, що після внесення до ЄРДР має початись розслідування, а після виявлення масовості цих фактів, — все це має бути об’єднано в одну справу за місцем знаходження юридичної адреси цієї компанії. Доречи, ця Ухвала Суду мені вже 1 раз допомогла, але про це дещо пізніше.

3) Господарський Суд м. Києва.

Передаю слова особи, схожої на мене.

Для себе я вирішив, що, якщо на суд прийде хоча б 10 чоловік, — подаватиму Заяву про приєднання до позовної заяви на боці Банку Михайлівського (Михайлівського проти Фагору-Плеяди). Нажаль, прийшло всього 8 чоловік, і я вирішив цим не займатись. Але готова заява була наявна.

Але Плеяда через канцелярію подала клопотання про розгляд Справи в закритому режимі. Яку Суддя, навіть не вислуховуючи думку сторін процесу, вирішила задовольнити. Тоді я вирішив подати цю Заяву. Маю відзначити, що суддя могла не приймати цю заяву з суто формальної причини. Справа в тому, що на той момент я ще не був стороною у справі, а, значить, не мав права в суді щось подавати чи виголошувати, хоча я й зробив це під час оголошеної перерви, але суддя мала всі підстави не приймати цю заяву особисто, а відправити мене у канцелярію.

Рішення про закритий розгляд є остаточним, отже, кожен, хто хоче бути присутнім під час судового розгляду, має право подати подібну Заяву і приєднатись до судового процесу. Краще це зробити через канцелярію, хоча, як мені стало відомо, це тепер вже маю право зробити і я як сторона процесу.

Але тут є один нюанс. Суду потрібно надати докази, чим саме можуть утискатись ваші права і чому на ваші права та обов’язки впливає цей суд. Особисто в мене ліміт однієї з кредитних карток було погашено ще 21 травня через інтернет-банкінг. У виді доказів я надав виписку по рахунку від 13 червня 2016 року, що підтверджувала цей факт. Оскільки Заяви-Оферти не у всіх були, і мало в кого залишились цілими, а їх дублікати Михайлівський ще не видав, то подібними Документами можуть бути або виписки по Рахунку, або кредитні історії з БКІ, найкращий варіант, — з УБКІ, в яких є інформація і з Михайлівського і з Фагору. Бо це буде доказом вже наявного порушення Ваших прав.

Мною ж було заявлено, що я є клієнтом Михайлівського, до якого має фінансові претензії Фагор. І додав про погрози вбивством через мою просвітницьку діяльність. Суддя спитала, чи звертався я до Поліції, на що я підтвердив, що звертався, і що ухвалою Суду зобов’язано внести інформацію про це в ЄРДР. Копію вказаної ухвали Суду приєднано до матеріалів справи. (Як виходець з вуличної політики, можу сказати, що найбільший розголос, — це є найкращий захист)

Окрім того я звернувся до Суду з заявою, що в позовних вимогах міститься неправдива інформація, — а саме, — інформація про адресу Фагора, яка не відповідає дійсності. На підтвердження сказаного мною було надано копію листа від НацКомФінПослуг. А також я попросив запросити відео в НацПоліції вказаного факту. На що мене попросили подати клопотання про витребування цих відеоматеріалів через канцелярію. Що я планую зробити найближчим часом. Представники Фагору заявили, що це не стосується предмету позову, і що інформація з ДержРеєстру вважається достовірною. На що я відповів, що це не стосується суті позову, але стосується рішення суду, бо в рішенні суду може міститись і адреса Фагору, яка не відповідає дійсності, а суддя не може підписувати документи, в достовірності яких вона має сумнів без перевірки цих матеріалів.

Представники Михайлівського наводили докази того, що перепродаж портфелю проходив за зниженою ціною, бо в портфелі було багато кредитів 1-ї категорії, які мають продаватись без істотних знижок, та 2-ї категорії, які продаються зі знижками у кілька відсотків. А сумарна знижка становить біля 30%. Окрім того наводилась інформація по датам відкриття рахунків Плеядою в Михайлівському і інша інформація, яка підтверджує фіктивність всіх цих операцій, але яку я не буду уточнювати, бо вона має ознаки банківської таємниці.

Також представники Михайлівського просили заборонити Суд приймати платежі Фагору за кредитним портфелем Михайлівського.

Адвокат Фагору заявив, що це порушить права позичальників, і що це може створити їм проблеми в майбутньому, бо валютні позичальники можуть втратити на курсовій різниці (на що я відповів, що Фагор не має валютних ліцензій і що їм передали кредити в гривнях), і що в майбутньому позичальники можуть втратити роботу, здоровця і не зможуть вчасно погасити борг. На що я відповів, що не бачу, яким чином заборона платити Фагору стосується здоровця позичальників. Якщо, звичайно, невідомі особи, що представляються співробітниками Фагору не почнуть виконувати свої погрози.

Окрім того я відзначив, що позичальників не проінформовано нормальними замовними листами, не надано доказів по переуступленню кредитів згідно цивільного кодексу, що свідчить про небажання отримувати Фагором гроші в законний спосіб. Є бажання отримувати гроші виключно через тиск і погрози. Також Фагор порушує права позичальників, паскудячи кредитні історії в УБКІ. Суддя спитала мене, чи спаскудили мою історію. Я сказав що ні, на що мені зауважили, щоб я відповідав лише за себе. На що представник Михайлівського відповів, що про це Фагор пише навіть на власному сайті.

Суддя звернула увагу, що в мене в Заяві на Приєднання міститься інформація про отримання листів від Плеяди. І що казати неправду суду неможна. На що я відповів, що я казав про замовні листи, і що листи з друкованими копіями печаток не можна вважати нормальним інформуванням.

Представники Фагору та Плеяди обурювались тиском громадськості і казали, що так само можуть привести у суд тих позичальників, які задоволені Фагором.

Що мене здивувало, — так це той факти, що суддя кілька разів робила перерви в засіданні. Взагалі в мене склалось враження, що вона і перспектив потрапити під люстрацію побоюється, а тому відверто і відкрито порушувати Закон не бажає, але і якісь методи впливу можуть бути присутніми. Іноді мені здавалося, що в неї в очах було щось середнє між «І що мені з цим робити?» і «І що ви мені підсунули???». Врешті, наступне засідання призначено на 31 серпня. Можливо, суддя йде у відпустку. Можливо, велика завантаженість. А, можливо, і інші причини. Якщо так, то ближче до 31 серпня на нас можуть очікувати нові сюрпризи… Але про це я писати на весь загал не буду…

А про пропозицію представників Плеяди-Фагору про оплату первинним кредиторам всі вже прочитали ось тут? minfin.com.ua/company/mihailovskiy/review/101327/ Це є варте уваги.

8 чоловік, і переважно тих, кого ще не було, — це вже хоч якийсь прогрес. Взагалі, я всіх дуже прошу заповнити в себе у профілі місто у форматі місто-область або хоча б область. І починати між собою координуватись. Можливо, хтось зможе їздити на суди, а хтось зможе це спонсорувати. А ще це може допомогти при боротьбі з колекторами на місцях. Ще раз підкреслю. Боротись за свої права мають ВСІ. Інакше краще взагалі не звертатись в комерційні структури. Виключення може бути зараз лише одне. Це діючі бійці добробатів і ЗСУ/Нацгвардії в зоні АТО і на базах і їхні родини. Бо вони і так ДОБРОВІЛЬНО (бо переховатись чи відмазатись не є великою проблемою) обрали відстоювати право нашого народу на самостійність, вони захищають нас, а їхні родини всіляко їх підтримують, значить ми маємо захищати їхній тил, — їхні родини…

Взагалі головною мотивацією моєї громадської діяльності, частиною якої зараз є і боротьба з Фагором- я не хочу, щоб нам присилали з Вашингтону чи Брюсселю хороших чиновників. Я хочу, щоб ми як народ доросли до того рівня, коли ми навчимося відбивати бажання будь-якого чиновника творити паскудство. Так, як відбивають бажання в Європі. Я не кажу, що кожен має побувати на всіх судах. Але відвідати хоч кілька судів для киян, і хоч по 1 суду представникам з регіонів, цілком можливо…

На цьому порталі, у відгуках, не так давно прочитав ідею про те, щоб подати до суду на Плеяду, Михайлівський та Фагор. Теоретично це можливо. Але на практиці не бачу в цьому великого сенсу. Такий суд може тривати дуже довго плюс, якщо винаймати адвоката кожному, — дорого. А писати позови під копірку… В суд же треба не лише позов подати, але й, бажано, щось там сказати… Плюс судді можуть спробувати ще й судовий збір за це вимагати (пропоноване мною оскарження бездіяльності поліцейського не потребує судового збору)

Ну, а тепер анонс на понеділок.

В понеділок, 1 серпня, о 14-00 на Балбачана, 8, Окружний адміністративний суд міста Києва… Але щось мені підказує, що суд знов закриють. А суддя там більш матьорий… Тому краще приїхати десь о 13-20. Бланки заяв я підготую, але хоч якісь підтверджуючі докази, про які я писав вище, бажано буде туди вписати. І копії цих документів надати.

П.С. По закритих судах відписуватись досить довго, тому не очікуйте дуже оперативної інформації. Тим більш, що я часто й іншими речами займаюсь. Ну і знов. Можна хоч голову об стіну розбити, але всі ці судові розбірки триватимуть ще дуууже довго…

***

***

Список всех моих публикаций по теме Михайловский-Фагор-Плеяда. (постоянно обновляется)

***

Внимание!Вопросы-ответы.В связи с большим количеством постоянных идентичных вопросов в личку, я принял решение, что в дальнейшем отвечать на вопросы «Что делать» тем, с кем я не общался нигде кроме этого сайта я не буду. Оставляйте вопросы в этой теме, и я постараюсь ответить. В ЛИЧНЫХ СООБЩЕНИЯХ ПО СТАНДАРТНЫМ ВОПРОСАМ НЕ КОНСУЛЬТИРУЮ!!! Спасибо за понимание.

Переглядів: 4886, сегодня — 0
Стежити за новими коментарями

Коментарі - 99

+
0
Маркус Решфорд
Маркус Решфорд
31 липня 2016, 9:47
#
Дякую за інформацію
+
0
TanyaNiki
TanyaNiki
31 липня 2016, 9:57
#
Уточните пожалуйста,31августа это среда?..
+
0
dmitro84
dmitro84
31 липня 2016, 11:14
#
В понеділок, 1 серпня. опечатка була
+
+25
sens109101
sens109101
31 липня 2016, 10:08
#
Дмитрий, спасибо Вам большое, что держите нас в курсе. Очень доступно и понятно все написано. Беспокоит только то, сможет ли Фонд отстоят права на кредиты, ведь я так поняла что суд более благосклонен к Плеяде… Еще хочу обратится к тем, кто платил и продолжает платить на Фагор: Зачем вы это делаете? Ведь чем больше нас, тем больше есть шанс отстоять наши права. Я не понимаю…
+
+37
dmitro84
dmitro84
31 липня 2016, 11:18
#
Кроме тех, кто осознанно платит, много и тех, кто платит по ошибке… Но оплата єтим уродам карму действительно портит…
+
+11
Эрик Хартман
Эрик Хартман
31 липня 2016, 10:28
#
Общее впечатление.

Суд. Судья в сговоре с людьми действующими под именами ФАГОР, ПЛЕЯДА. Закрытость заседания, перенос следующего заседания на срок свыше 30 дней, даже этого достаточно чтобы оценить реальное положение дел и перспективы.

Полиция. Ну здесь даже теряется дар речи. Ниже дам общий комментарий.

Банк, ФГВ, Нацкомфинпослуг, НБУ и.т.д. По сути мягко все «спускают на тормозах». Их работы не видно.

Что делать заемщикам. Выскажу личную не популярную мысль. Я начал собирать деньги платить 2 раза. На один платеж у меня деньги в наличии (пока никому не оплачиваю задолженность). Почему такое решение? Потому что при сильном желании мошенники (ФАГОР, ПЛЕЯДА) могут через суды, аналогичные вышеуказанным добиться «правильного» решения и при этом я как заемщик никогда не узнаю, что имело место судебное разбирательство. Меня уведомят когда время для обжалования будет исчерпано.

Стоимость юриста (апелляция) = 3 заседания * 1 500 грн * 2 = 9 000 грн. + госпошлины и сборы = сопоставимо с моей задолженностью 12 000 грн. (1 500 это минимум, 2 это резерв на судью).
+
0
Эрик Хартман
Эрик Хартман
31 липня 2016, 10:40
#
Теперь общие моменты.

Спасибо Вам за усилия, труд, время, нервы и т.д. Но все равно успех зависит от НБУ и ФГВ. А он могут и через время осуществят прекращение судебных процессов. На этапе Верховного суда все вопросы объединятся и вернутся в первую инстанциюпод юрисдикцию хозсуда и будет мировое соглашение. ЕСПЧ здесь видимо не будет иметь перспективы.

Почему такое мнение. Потому что Вы (и мы все вместе с Вами) имеете в качестве противника «систему». Система никуда не исчезла (менты переписали себя полицией, судьи, чиновники и т.д. все на местах). Система у нас полностью идентична России. Именно эти 2 системы и несут ответственность за войну. Нет разницы между ними, Система «У» = Системе «Р». НБУ, ФГВ часть Системы «У». Брюссель и Вашингтон сейчас озабочены дальнейшим нагнетанием страха своего населения, чтобы подтолкнуть электорат к новым миграционным законам. Их система почти такая же.

Мораль. Остается только один смысл. Оповещение людей о преступных акциях всех Систем с целью мирного игнорирования (что-то вроде Индии в 1947 гражданское неповиновение королеве Британии).
+
+55
dmitro84
dmitro84
31 липня 2016, 11:56
#
Я все же не смотрю на это столи писимистично. 1) Все же Карабань (судья хозсуда) отклонила встречный иск Фагора 2) Все же Карабань согласилась на 3-ю сторону, может она и более дружелюьбна к Фагору-Плеяде, но явно не хочет подставляться, не любой ценой…
И да. У Эйнштейна лампочка загорелась с 1000-й попытки… Я вполне допускаю, что очередное наше обращение в госорганы может поменять ситуацию. Не потому, что там, в госорганах, есть лапочки. А потому, что там много пауков в банке. И очередное наше обращение кто-то из чиновников может использовать, чтобы укусить Рожкову и все ее фагористое семейство… Возможен и Майдан-3, а возможна и смена руководства Фонда/НБУ, и тогда все может быть по-другому. А может быть оно как под влиянием внуктренних факторов, так и под давлением МВФ…Життя триває, точеться війна (с)
+
+1
Маркус Решфорд
Маркус Решфорд
31 липня 2016, 12:51
#
Вона зробила закрите засідання із за того що судді теж не люблять розголос, вони теж помиляються й роблять ляпи…
а що з запобіжним заходом?
+
0
dmitro84
dmitro84
31 липня 2016, 13:05
#
Я міг пропустити момент, але, наскільки я зрозумів,- не розглянули, бо представник НБУ не був ознайомлений з матеріалами справи. Він подав клопотання на ознайомлення, але мали надати можливість ознайомлення тільки 29.07… Якщо чесно, то мене ще дещо непокоїть кілька нетривалих перерв.
+
0
Маркус Решфорд
Маркус Решфорд
31 липня 2016, 13:28
#
З практики це нормально) особливо в господарському в нас мало проФФесіоналів)
+
0
Эрик Хартман
Эрик Хартман
31 липня 2016, 17:59
#
Согласен полностью.

«Никогда не здавайся» (с).
+
+1
everlight
everlight
1 серпня 2016, 6:42
#
Лампочку сделал Эдисон, а не Эйнштейн )
+
+6
dmitro84
dmitro84
1 серпня 2016, 9:34
#
Точно) но твоим фагорикам это все равно не поможет)
+
0
everlight
everlight
1 серпня 2016, 9:55
#
Таким же моим, как и твоим )
+
0
dmitro84
dmitro84
1 серпня 2016, 10:04
#
Не, твоим. Я ж им не плачу, а проблемы создаю
+
+15
everlight
everlight
1 серпня 2016, 10:20
#
Агрессия — признак любви )
+
0
werty86
werty86
1 серпня 2016, 12:32
#
Вы еще подеритесь)
+
+18
dmitro84
dmitro84
1 серпня 2016, 17:05
#
Только если за девочек :)
+
0
sens109101
sens109101
31 липня 2016, 10:40
#
Так это значит можно уже начинать платить и Банку и Фагору? Зачем затягивать и ждать штрафов и процентов? Хотя для меня лично двойная сумма — неподьемная…
+
+7
Эрик Хартман
Эрик Хартман
31 липня 2016, 10:49
#
Ну во-первых не факт что 2 раза платить придется всем. На кого-то в суд подадут, на кого нет. Нас 111 000. Физически не реально провести столько судов.

Во-вторых. Штрафы в принципе отбиваются легко. Насчет процентов. Как вариант договориться с юристом, чтобы он свой гонорар завысил на сумму процентов в деле по отмене штрафов, с возмещением со стороны ответчика (ФАГОР, ...). Но это скорее теория.

В-третьих. Ну не исключен Майдан 3.0. Под обломками которого погибнут и Фагор, и менты, и судьи, и гривна как таковая. Вопрос 1-2 лет.
+
0
sens109101
sens109101
31 липня 2016, 10:52
#
Уже ни на что хорошее не надеюсь. Скорее всего, начну оплачивать обеим, потому что ближайшего выхода нет… И денег нет…
+
+61
alisa030167
alisa030167
31 липня 2016, 12:21
#
Меня уже комментарии типа «куда платить? кому платить? придется платить обеим, но денег нет»… реально бесить начинают… народ, вы что из племени Тумба-Юмба? Читайте, анализируйте, отстаивайте свои права… развивайтесь в конце концов, но не будьте стадом баранов.
+
+7
sens109101
sens109101
31 липня 2016, 12:40
#
Чиатем. Анализируем. Но исключать такую ситуацию не можем, т.к. живем в Стране Чудес.
+
+13
Маркус Решфорд
Маркус Решфорд
31 липня 2016, 12:53
#
1) БМ дал «каникулы кредитные»
2) по фагору откройте главу ЦК факторинг и почитайте лучше всего по каждой статье найдите комментарий их в инте куча…
+
0
171717LV
171717LV
1 серпня 2016, 13:12
#
Банк открыто не заявляв про кредит каникулы.…
+
0
Bait
Bait
31 липня 2016, 13:12
#
Одного только не пойму, если суд закрытый, то и в реестре на сайте его результатов ждать не стоит? Так где же мы узнаем достоверную информацию в конце всех дел, кроме как на сайтах, тянущих на себя одеяло Фагора и БМ?
+
+5
dmitro84
dmitro84
31 липня 2016, 13:26
#
Вот тут ошибаетесь. Даже в закрытых судах решения оглашаются открыто. В базе данных уже есть упоминание о том, что лицо, похожее на мое вошло 3-й особой в судебный процесс.
+
0
werty86
werty86
31 липня 2016, 14:15
#
Кинь ссылку, третье лицо, которому «безумно рады» были и судья и фагор)
+
0
dmitro84
dmitro84
31 липня 2016, 16:21
#
На что кинуть ссылку???
+
0
Gremlin71
Gremlin71
31 липня 2016, 17:12
#
Повторное заседание хозсуда 31.08 тоже будет в закрытом режиме, насколько я понял?
+
0
dmitro84
dmitro84
31 липня 2016, 18:03
#
Угу. Теперь это до конца процесса. Теперь только входить 3-й стороной…
+
+4
Zhanna567
Zhanna567
31 липня 2016, 17:03
#
У меня подруга с переляку выплатила весь долг Фагору в июне а в июле пришло смс что она опять должна.
+
+1
Эрик Хартман
Эрик Хартман
31 липня 2016, 18:03
#
Случай очень неприятный. Но важно сохранить квитанциии об оплате (если платили через кассу Приватбанка обязательно надо сделать дубликаты с мокрой печатью банка, а то у Привата квитанции на термобумаге через время теряют текст).

В принципе позже возможно придет смс что ФАГОР рад как слон после операции, но что делать с ВА Банка, в этой ситуации пока сказать невозможно.
+
0
werty86
werty86
31 липня 2016, 17:59
#
Замкнутый круг
+
0
everlight
everlight
1 серпня 2016, 6:49
#
Вообще, я тоже рассматриваю вариант двойной оплаты. С Фагором уже разобрался. Теперь, думаю, что делать с Михой. Аргумент еще и такой, что без справки от Михи, кредиты не снимут из БКИ. Я уже получил ответы от двух из них, и понимаю, что они нарушают закон. Тут либо судиться, либо приспособиться.
+
+30
krio
krio
1 серпня 2016, 8:12
#
Вот если б поменьше вас было таких, которые с Фагором разобрались, то у нас бы и проблем было б поменьше? Вы здесь просто агитируете платить за Фагор или реально готовы 2 раза платить?
+
0
everlight
everlight
1 серпня 2016, 9:21
#
Конечно, агитирую ) Я, со своей платиновой кредиткой, агитатором подрабатываю, от скуки )
+
0
krio
krio
1 серпня 2016, 9:48
#
Видимо так и есть) А платиновые карты по-моему Миха всем раздавал так что не удивлена…
+
+15
everlight
everlight
1 серпня 2016, 10:20
#
Как это хорошо, что мне не нужно Вас удивлять )
+
0
171717LV
171717LV
1 серпня 2016, 13:15
#
А ф выдал вам справку про закрытия кредита....:)
+
0
everlight
everlight
1 серпня 2016, 14:13
#
Да.
+
0
171717LV
171717LV
1 серпня 2016, 14:15
#
Поздравляю:) заказним или обычным листом.
+
0
everlight
everlight
1 серпня 2016, 14:16
#
Лично в руки.
+
0
171717LV
171717LV
1 серпня 2016, 14:18
#
Искренне рад за ВАС:)
+
0
everlight
everlight
1 серпня 2016, 14:18
#
Спасибо )
+
0
171717LV
171717LV
1 серпня 2016, 14:50
#
Акция приведи друга еще есть у них....:)
+
0
18152229
18152229
1 серпня 2016, 8:12
#
1числа не зможу прийти до суду заболів ангіна в
12,00 до лікаря на прийом-- після суду дайте знатищо робити дальше.
+
0
dmitro84
dmitro84
1 серпня 2016, 9:39
#
А що зміниться? це ще довго з судами…
+
0
Vladimir ___
Vladimir ___
1 серпня 2016, 18:14
#
Я так понимаю, суд был весёлый?!
Боты Фагора активизировались и начали ухвалу тыкать всем и рассказывать, что они самые умные!
+
0
dmitro84
dmitro84
1 серпня 2016, 18:20
#
Та то они не сегодняшнюю ухвалу тыкают. Есть информация, что сегодня фагорики суд проигнорировали.
+
0
werty86
werty86
1 серпня 2016, 21:25
#
Почему то не удивительно)
+
+7
dmitro84
dmitro84
1 серпня 2016, 22:45
#
Как раз наоборот,- им выгодно админку быстрее провернуть… Они не явились, но подали клопотання, чтобы без них проводили… Провернут админку,- им тогда будет легче в хоз. суде…
+
0
Эрик Хартман
Эрик Хартман
1 серпня 2016, 22:52
#
Напомните пожалуйста, я не сильно слежу за судами, в админе кто истец? Кажется в админсуд подал иск Фагор? Тогда как понять что истцу до лампочки слушания дела? Тогда Фагор должен проиграть суд как фанера над Парижем.
+
+20
Маркус Решфорд
Маркус Решфорд
1 серпня 2016, 22:59
#
Все дуже просто, позивач подає заяву, що до розгляду за відсутності, при цьому позов визнає, тобто ухиляється від пояснень, запитань судді та відповідача, під час розгляду по суті й судових дебатів…
+
0
Эрик Хартман
Эрик Хартман
1 серпня 2016, 23:03
#
Ну я вобщем-то в этом и вижу «крамолу».

В нормальном суде, за такие вещи как минимум закроют вопрос и повторно уже иск не подашь.
+
0
dmitro84
dmitro84
1 серпня 2016, 23:02
#
Дуже просто. Там може бути все вирішено, і відсутність позивача пришвидшить процес. А їм зараз треба адмінку пошвидше протягнути.
+
0
Маркус Решфорд
Маркус Решфорд
1 серпня 2016, 23:04
#
Буде апеляція й касація… хто б не виграв
+
+7
Эрик Хартман
Эрик Хартман
1 серпня 2016, 23:08
#
Сделаю прогноз.

Фагор послал админ лесом. Админ послал Фагор лесом.

Фагор подал апелляцию. Но как ранее сказал Дмитрий, доказательная масса уже зафиксирована. Нового ничего уже нет.

Может быть выгода в этом? Поскорее проиграть админ, а потом тормознуть процесс на этапах обжалований?
+
+7
dmitro84
dmitro84
1 серпня 2016, 23:08
#
Так ти ж сам кажеш, що Якщо виграють адмінку господарського не буде??? а я так розумію, що господарський нам краще… чи ні???
+
0
Маркус Решфорд
Маркус Решфорд
1 серпня 2016, 23:14
#
Господарська справа грунтується на тому що договір визнано нікчемним на підставі рішення Іріклієнка, скасують рішення в адмінці то це «пака» в господарському
+
0
dmitro84
dmitro84
1 серпня 2016, 23:19
#
Це якщо рішення набере законної сили, правильно? А якщо одразу апеляція, тоді як?
+
0
Маркус Решфорд
Маркус Решфорд
1 серпня 2016, 23:00
#
Якщо виграють адмінку господарського не буде
+
0
everlight
everlight
3 серпня 2016, 12:59
#
Народ, у меня есть дельное предложение, провести интересный эксперимент на благо общества. Есть кто-то в Киеве, с маленьким кредитом, до 1000 гривен? Я могу вам этот кредит погасить, в пользу Михи. Со своей стороны, от вас ожидаю дать Михе отксерить ваш договор, сделать справку о состоянии задолженности, а, потом, справку о погашении. Мне интересно, какой будет результат. Есть желающие?
+
0
171717LV
171717LV
3 серпня 2016, 18:47
#
Нам шара не нужна. ..:)
+
0
171717LV
171717LV
3 серпня 2016, 18:50
#
Ну а если серьезно результат будет 0 в ближайшее Время.
+
0
18152229
18152229
3 серпня 2016, 13:30
#
І що з сього вийде ви думаете Міха дасьть справку щото я сомніваюсь.
+
0
everlight
everlight
3 серпня 2016, 13:51
#
Я теж так думаю. Та, хочу переконатись )
+
0
krio
krio
3 серпня 2016, 13:37
#
Мих довідку на даний момент не дасть. Це і так зрозуміло, у звязку з судовими процесами. В мене пропозиція до ВАШОГО ФАГОРУ. Нехай у довідках про погашення заборгованості прописує чітко, що клієнт погасив боргу Банку Михайлівський на рахунок Фагору. От тоді і будемо платити. А яким би не було рішення суду — Фагор буде відповідати тоді за наслідки. А так… я вам теж можу що завгодно написати якщо Ви мені заплатите, і навіть печать придбаю для такої нагоди.
+
0
everlight
everlight
3 серпня 2016, 13:50
#
У мене саме так і написано, як Ви хочете )
+
0
krio
krio
3 серпня 2016, 13:51
#
Дуже хотіла б побачити зразок…
+
0
everlight
everlight
3 серпня 2016, 13:53
#
Дайте імейл в приват, я Вам вишлю.
+
0
everlight
everlight
3 серпня 2016, 14:08
#
І ще. Фагор такий самий мій, як і Ваш. Я вже свою позицію неодноразово обгрунтовував. На мою думку, всі ці тимчасові адміністрації — просто схема легального грабежу банків, за участю корумпованих чиновників. Тому, не бачу ніякого негативу в тому, що бізнес рятується від їх свавілля, всіма доступними способами. Я — людина бізнесу, а не чиновник. Не бачу сенсу ставати на бік ТА. Вона для мене нічого доброго не зробила.
+
+9
Эрик Хартман
Эрик Хартман
3 серпня 2016, 14:18
#
Я тоже предприниматель. Но пока занимаю нейтральную позицию. Скорее даже склоняюсь в пользу ВА. Поясню.
1. Государство (Король, Царь, Гетман) сильнее купца (олигарх, вор, очень редко предприниматель).
2. Очень много развелось псевдопредпринимателей.
3. Почему бы не сделать все по предпринимательски: пригласить заемщика, напоить кофем, дать бумаги, взять подпись, посоветовать как лучше себя вести в новых условиях.
Примечание по п.3. Через несколько месяцев в стране может быть переворот. Не исключено что бизнесу кирдык.
+
0
everlight
everlight
3 серпня 2016, 14:21
#
Если бы Ваш прогноз был точным, то валюта бы уже не продавалась )
+
+13
Эрик Хартман
Эрик Хартман
3 серпня 2016, 14:32
#
Логично. Но в декабре 2013 валюта продавалась.

Особенность любого прогноза — нет точной даты. Точная дата всегда = Х даже для ЛПР (лиц принимающих решения).

Они делают так.

Х + 10 дней (захват почты, телеграфа, электростанции)
Х + 30 дней («референдум» типа Всегосударственный холуяж)
+
0
everlight
everlight
3 серпня 2016, 15:20
#
Ситуация с валютой улучшается. Лимиты повышают, сроки расчетов по ВЭД увеличивают, паспорт при обмене отменяют, учетную ставку снижают. Все это — хорошие знаки. И это уже после провала переговоров с МВФ.
+
+19
dmitro84
dmitro84
3 серпня 2016, 15:52
#
Потому как у народа нет бабла. Но именно это и может стать причиной бунта. Опять же. Повышение коммуналки осенью… А осень у нас и так всегда критична,- менталитет… Не просто так революции у нас именно осенью бывают. С момента посадки картошки и до момента закрытия банок огурчиков-помидорчиков революции отменяются.
+
0
everlight
everlight
3 серпня 2016, 15:54
#
Увеличение сроков расчета по ВЭД — по той же причине, у бабушек нет бабла?
+
0
Эрик Хартман
Эрик Хартман
3 серпня 2016, 16:43
#
Мы знаем ответ а этот вопрос. Я не умнее Вас. Денежная база и масса фиксированы. ВВП = константа. Поэтому ВЭД, валютный контроль, лимиты, ЗВР тоже фиксированы.

При необходимости реакция будет мгновенной.

Сейчас на рынке флэт. Флэт это всегда начало шторма.
+
0
dmitro84
dmitro84
3 серпня 2016, 16:52
#
У народа мало бабла=меньше покупают долларов. Больше можно продавать долларов народу. у народа мало бабла= меньше покупают импорта…
+
0
Эрик Хартман
Эрик Хартман
3 серпня 2016, 16:57
#
Народ = Константа (Ну Крым пока за вычетом, но то это капля в море)

Бабло = константа (Денежная база НБУ и т.д.)

Цены выросли на 100 %. ВВП вырос на 25 %.

Депозиты = 0. Но зарплаты вышли с 3 000 грн. на 6 000 грн. То есть на 100 %.

Вот отсюда и рост спроса на инвалюту.
+
+18
dmitro84
dmitro84
3 серпня 2016, 17:03
#
Это где на 100% зп выросло? мы точно про Украину???
+
+13
Эрик Хартман
Эрик Хартман
3 серпня 2016, 20:45
#
Зарплату подтягиваются постепенно. Некоторые предприятия закрываются, отсанавливаются, некоторые продолжают работу. Очень много тени.

Правильнее конечно говорить о росте расценок на труд. Единица труда выросла. А объемы выработки не всегда сохраняются на штатном уровне.
+
+6
werty86
werty86
3 серпня 2016, 18:35
#
По-моему все выросло на 100%, кроме зп
+
+6
dmitro84
dmitro84
3 серпня 2016, 19:00
#
Вот и я об том же…
+
0
Anatolich89
Anatolich89
3 серпня 2016, 19:29
#
Дим а на слушание хоз суда просьбу о запрете фагором принимать платежи откланили, или ее неросматривали ище?
+
0
dmitro84
dmitro84
3 серпня 2016, 19:48
#
О запрете фагору принимать платежи? рассматривали но решение не приняли.
+
0
Anatolich89
Anatolich89
3 серпня 2016, 20:11
#
А будуть принимать решения по етому поводу?
+
0
dmitro84
dmitro84
3 серпня 2016, 21:15
#
Я так пнимаю,- 31,08 должны…
+
+16
18152229
18152229
3 серпня 2016, 21:45
#
У нас такі суди що даже Гарі-потер незнае якою рукою махати щоб чарівну палочку привести в дію,
щоб чудеса були тільки для простих людей.
+
0
171717LV
171717LV
6 серпня 2016, 17:38
#
Сегодня получил письма всем кому писал...:)
+
0
Катя Тарнапольская
Катя Тарнапольская
6 серпня 2016, 17:54
#
И как? Стандартные отписки или появилась в ответах какая-то конкретика?
+
0
Olga2210
Olga2210
6 серпня 2016, 17:55
#
И что то полезного прочитали? Если не секрет куда и что вы писали? Спасибо за ответ
+
0
171717LV
171717LV
6 серпня 2016, 18:13
#
НацКомФинУслуг-аналог как у дмитрия(никого по адресу нет ни П ни Ф- ищут ну и т.д)
НБУ-мороз полный (кое что есть интересное есть- могу скинуть дмитрию если сочтет нужним и интересным опубликует здесь)
Банк- платите на реквизиты что на сайте.
Фагор-довидка про закритя рахунку(сразу скажу что платил ище в июне з… свои причины(банку кстати тоже платил что в мае… июле на общий сщет) 1) сума у меня не большая. 2) ну и чтобы их по телефону… и не только:) письмо не заказное но спичатями и подписю Ж )
ну как то так…
+
0
171717LV
171717LV
6 серпня 2016, 18:27
#
С разу скажу я не огитирую платить Ф (так как в письме много чего «Х» написано...:) но деньги они взяли даже переплата есть.....:) )
+
0
18152229
18152229
6 серпня 2016, 21:00
#
А справку про закритя кредиту коли дадуть.
+
0
171717LV
171717LV
6 серпня 2016, 21:23
#
Кто? Ф дал(но там все запутано-все стоит верно кроме даты договора). Банк потвердил информацию из сайта (счет) оплачу туда и напишу на выписку и закрытия счета… Но совниваюсь что он даст справку до решения суда(так как гос структура себе такое позволить не может....(повторюсь еще раз у меня сума небольшая).
+
0
171717LV
171717LV
6 серпня 2016, 22:39
#
Дмитрий предлагаю создать вам тему «Ответы на Письма»(одельную).Ну что бы хотябы люди знали приблизительно какой ответ получат.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися