19 грудня 2010
Останній раз був на сайті:
17 жовтня 2024 о 04:12
-
044blog
37 років, Киев
-
viktory2001
19 років
-
Натал Н
43 року
-
kingcity
54 року, Львів
-
Anton Shulga
30 років, Ukraine, Zaporizhia
-
annagreenish
москва
-
brigadirius
Киев
-
eldarien
41 рік
- 23 квітня 2020, 22:21
Брудний дизель: євростандарти та реальність
Порівняння норм і реальних значень шкідливих викидів для різних Євро-класів пального.
Введення дедалі жорсткіших євро-стандартів на пальне в ЄС привело до зменшення реальних викидів NOx (оксидів азоту) від бензинових автомобілів. Проте реальні викиди від дизельних автомобілів хоч і зменшилися, але все ще значно перевищують норми, передбачені законодавством.
Джерело: Європейська агенція довкілля (ЕЕА)
Значне перевищення норм шкідливих викидів дизельними автівками підтверджується проектом збору даних дистанційного зондування різними вимірювальними кампаніями, що були зібрані в Швейцарії та інших країнах Європи.
Джерело: Міжнародна рада з чистого транспорту (ICCT)
ДОПОВНЕННЯ:
Вищенаведені дані актуальні для 2015-2016 років.
Але як слушно зазначив в коментарях дописувач Kanarej, після прийняття стандарту Євро-6 пізніше в 2017-му був прийнятий уточнений страндарт Euro 6d-Temp, що мав на мені зробити жорсткішою сертифікацію нових автівок і покращити реальний стан з викидами.
Реальні виміри викидів за 2018-й рік у Парижі не показали радикальних змін більшою мірою тому, що відсоток автівок Euro 6d-Temp відносно малий:
Джерело: The Real Urban Emissions (TRUE) Initiative
Проте в публікації зазначається (переклад довільний):
"Викиди NOx для дизельних автомобілів Euro 6d-TEMP на ~70% нижчі, ніж у сертифікованих раніше дизельних автівок Євро-6. Але зібрані дані свідчать про те, що середні викиди NOx для дизельних автомобілів Euro 6d-TEMP все ще залишаються вищими, ніж у бензинових автомобілів Euro 6. Необхідне подальше тестування викидів у дизельних автомобілях Euro 6d-TEMP в реальному вжитку, щоб прийняти обґрунтоване рішення чи повинні ці транспортні засоби мати право на класифікацію Crit'Air 1"
Що таке «класифікація Crit'Air»? Це французький сертифікат якості повітря (по-французьки: Certificat qualité de l'air) відповідно до європейських стандартів викидів:
Як бачимо, Дизель Євро 6 відноситься до Класу 2 на рівні з Дизель Євро 5 та Бензин Євро 4.
А Бензин Євро 5 та 6 відносяться до Класу 1 на рівні з автівками на газу та гібридними «електичками».
|
117
|
- 16:38 Люксові бренди розглядають можливість прийняття криптовалютних платежів на тлі зростання біткоїна
- 16:25 Гривня третій день поспіль оновлює історичний мінімум. Офіційний курс наближається до 42 грн/$
- 16:20 Китайська автокомпанія стала третім найбільшим майнером у світі
- 14:15 «Національний кешбек» тепер доступний в Укрпошті
- 12:31 Долар продовжує відігравати значу роль у курсоутворенні — НБУ
- 11:52 У Європарламенті закликали до створення біткоїн-резерву, 19% американців цікавляться криптою: що нового
- 11:34 Моделі OnlyFans задекларували 305,4 млн грн доходу — Гетманцев
- 11:10 Курс валют на 18 грудня: долар та євро в банках подорожчали
- 10:16 Вартість новорічного столу зросла майже на чверть: як змінилися ціни
- 10:00 Доступний гігант? XYZVerse (XYZ) за $0.01 готується перевершити Cardano та XRP
Коментарі - 27
Але я так розумію, що найбільшої відносної шкоди екології завдають саме викиди оксидів азоту (NOx), тому до них найбільше уваги.
Тобто незважаючи на загальний кращий КПД дизеля, він в перерахунку на «корисні кілометри» все рівно брудніший за бензин.
За викидами чадних та парникових газів (СО та СО2) дизель більш екологічніший, ніж бензин.
Проте найбільшої відносної шкоди екології міста завдають саме викиди оксидів азоту (NOx), тому їм приділяється найбільше уваги.
На останньому зображенні в статті показана класифікація сумарної шкоди для повітря в залежності від класу євростандартів викидів. Дизельні класи стоять на щабель нижче, ніж бензинові.
Лайк от меня!
Крім того, Євро-6 — не останній стандарт. З тих пір вийшло кілька уточнень Євро-6, які не зменшують самі норми, але роблять тестування при сертифікації значно жорсткішим, наближаючи умови при тесті до реальних умов експлуатації. Відповідно, нові дизеля Євро-6 мають значно менші викиди ніж вказано у цій статті.
На даний момент актуальним є Euro 6d-TEMP
Подробиці почитати можна наприклад тут: https://www.fleeteurope.com/fr/new-energies-fiscalite-et-legislation/europe/features/do-you-know-your-euro-6-your-6c-and-6d-temp
Доповнив статтю новими даними. Дійсно, дизельні автівки на Euro 6d-TEMP в реальному житті на 70% екологічніші. Проте, все ще «не дотягують» до норм.
В городе, с умеренными пробками 5.4 л