Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
2 травня 2026, 15:06

Ставку ПДФО збільшать з 5% до 10%: Южаніна розповіла, як змінять законопроєкт про податок на ОLX

У Комітеті Верховної Ради з питань податкової політики готують зміни до законопроєкту щодо оподаткування доходів громадян, отриманих через цифрові платформи — зокрема такі як OLX та Prom.ua, та щодо оподаткування товарів у посилках. Про це повідомила народна депутатка Ніна Южаніна.

Ставку ПДФО збільшать з 5% до 10%: Южаніна розповіла, як змінять законопроєкт про податок на ОLX
Фото: pixabay

► Читайте телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Ци фрові платформи

До другого читання пропонується замість ставки 5% ПДФО та 5% військового збору з доходів громадян, отриманих через цифрові платформи, встановити ставку 10% ПДФО. А суму податку вже потім розподіляти у загальний фонд бюджету та у спеціальний фонд для потреб ЗСУ.

«Але ця пропозиція потребує внесення змін до Бюджетного кодексу, що треба приймати окремим законом, якого ще немає та невідомо коли він з'явиться», — підкреслила Южаніна.

За її словами, пропозиція щодо чіткої прив'язки набрання чинності такими нормами Податкового кодексу до прийняття змін до Бюджетного кодексу поки не підтримується.

Також до другого читання планується врахування великої кількості додаткових норм, не пов'язаних з цифровими платформами.

Читайте також: Зеленський підписав закон про продовження дії військового збору на 3 роки після звершення війни

Оподаткування товарів у посилках

Окремо обговорюється новий підхід до оподаткування товарів у міжнародних посилках. Пропонується запровадити ПДВ з першої гривні для покупок через маркетплейси, такі як AliExpress чи Temu (зараз без податку — до 150 євро).

Податок сплачуватиметься під час покупки, але є важливий нюанс:

  • якщо маркетплейс зареєстрований в українській митниці — ПДВ перераховує сама платформа;
  • якщо ні — податок стягуватиметься з покупця перед отриманням посилки.

За словами депутатки, це може призвести до ситуацій, коли громадяни відмовлятимуться від посилок через додаткові платежі.

Законопроєкт можуть винести на розгляд комітету вже 6 травня.

Нагадаємо

«Мінфін» писав, що за словами голови фінансового комітету ВРУ Данило Гетманцева, Україна технічно не вклалася у строки виконання «маяка» МВФ щодо ухвалення пакету податкових законів, проте в парламенті планують виправити ситуацію до кінця травня.

Автор:
Роман Мирончук
Редактор стрічки новин Роман Мирончук
Пише на теми: Економіка, фінанси, банки, криптовалюти, інвестиції, технології

Коментарі - 82

+
+208
BigBend
BigBend
2 травня 2026, 15:20
#
10% за продаж власних б/у речей. Щедро.
+
+40
bosyak
bosyak
2 травня 2026, 15:28
#
Це прийнятно, але не має бути податку на дохід. Має бути податок на прибуток. От хай прибуток і рахують з урахуванням амортизації і інфляції.

ПДФО це здирництво з боку держави. Податок має бути на прибуток, не мають оподатковуватись Ваші видатки на отримання цього прибутку.
+
0
Три літри
Три літри
2 травня 2026, 16:18
#
А що не так?

Отримуєш дохід — платиш податок.
+
+15
BigBend
BigBend
2 травня 2026, 17:59
#
Це для таких, як ти. Для всіх інших буде готівка і крипта.
+
0
Три літри
Три літри
2 травня 2026, 18:11
#
Це для всіх. В Україні, ЄС, США, і навіть в Росії на яку ти ментально др* І в Ізраїлі теж, там податки дуже великі.
+
+120
BigBend
BigBend
2 травня 2026, 18:40
#
Ти не в США, і навіть не в Ізраїлі. Ти в країні четвертого світу. Ну і про рашку тут тільки ти згадав, ось і є твій рівень.
+
0
Три літри
Три літри
3 травня 2026, 5:16
#
Я в я Україні, чувак. А ти в рашці, чувак.
+
0
Три літри
Три літри
3 травня 2026, 14:59
#
Що ти несеш, блаженний. Ти єдиний тут про рашку згадуєш

а чого в тебе підгорає коли я згадую твою кохану рашку?

що ти бронь як працівник цирку отримав

на відміну від тебе, ухилянта, я зараз в армії
до слова моя зарплата складаєтся як раз з податків сплачених с зарплат, продажу товарів на ОЛХ, відсотків в банку
і те чим ми тут вбиваємо кацапів — воно теж купуєтся за податки

ось чому важливо платити податки, а не бути міндічем як ти

Бо якщо податків не вистачає — не тільки я не отримаю вчасно зарплату, але й не буде дронів, ракет, снарядів, патронів, пального для нашої техніки.

але досить зловживати алкоголем.

не приписуй іншим свої вади
оттака фігня, хлопчику
+
0
BigBend
BigBend
3 травня 2026, 17:09
#
Якби ти був в армії, ти б знав, що у військовослужбовців немає зарплат. А так твоя зарплата складається лише з аплодисментів і зборів з відвідувачів цирку.
+
+13
Три літри
Три літри
3 травня 2026, 17:28
#
Якби ти був в армії, ти б знав, що у військовослужбовців немає зарплат.

Оце призначення платежу у моїх «бойових», клоуне:
«
#z# Заробiтна плата, 000, 000, @000, Заробiтна плата, ID QWERTY1234567890
»
+
0
BigBend
BigBend
3 травня 2026, 17:31
#
Кацапів воно вбиває XD сидачи на Мінфін і не знаючи, що у військовослужбовців зарплат немає. Діванний воєн.
+
0
Три літри
Три літри
3 травня 2026, 18:36
#
Пхах, епічний злив від подвійного ухилянта: і від армії відкосив, і податки не платить
+
0
BigBend
BigBend
3 травня 2026, 19:24
#
Поплач, диванний воїн. Головне справно плати податки, слухняний хлопчик.
+
0
Три літри
Три літри
3 травня 2026, 19:46
#
Головне справно плати податки, слухняний хлопчик.

Диванний воїн дає поради
+
0
BigBend
BigBend
3 травня 2026, 20:44
#
Який убогий рівень — «сам такий, сам такий». Всі адекватні люди таку стадію ще в дитячому садку переросли, хоча до них ти і не відносишся.
+
0
Три літри
Три літри
3 травня 2026, 22:37
#
Так, рівень дідсадка писати на адресу військового претензії з під мамчиної спідніци

Підпиши контракт 18-24. заодно отримаєш гроші і нарешті злізеш з шії батьків
+
0
BigBend
BigBend
4 травня 2026, 9:52
#
Ти не військовий, у тебе бронь по місцю роботи. Твоя місія — дарувати людям сміх. Але ніс червоний в тебе з іншої причини.
+
0
Три літри
Три літри
4 травня 2026, 21:40
#
у тебе бронь по місцю роботи

ага, ця бронь зветься служба в армії в зв’язку з чим я знятий з обліку и Резер+ це засвідчує


Твоя місія — дарувати людям сміх

ну, а твої тупі коментарі викликають лише співчуття
+
0
BigBend
BigBend
4 травня 2026, 22:18
#
«ти», «твої», «сам такий». Оце твій рівень, тому з обліку Резерв+ знятий, очевидно діагноз постійний і перегляду не підлягає.
+
0
Три літри
Три літри
5 травня 2026, 9:00
#
тому з обліку Резерв+ знятий, очевидно діагноз постійний і перегляду не підлягає

от тут ти правий — звільнитися з армії можна лише після демобілізації, а законодавство та політика керівництва країни такі що демобілізація можлива лише після перемоги
А перемога буде, не зважаючи на те що існують презервативи які не платять податки.
+
+15
BigBend
BigBend
5 травня 2026, 10:54
#
Жоден зі знайомих мені військовослужбовців не кричить на кожному сайті, що він в ЗСУ. Навпаки, цю інформацію іноді афішувати небезпечно. Але ж ти тут у кожному другому повідомлені намагаєшся видати себе за військового, що робить очевидним те, що в армії ти максимум срочку мотав, бо не здатен був прступити у ВНЗ.
+
0
Три літри
Три літри
5 травня 2026, 15:54
#
Жоден зі знайомих мені військовослужбовців не кричить на кожному сайті, що він в ЗСУ.

В тебе є уявні друзі?

Зайди в інсту, в тредс, в ютуб — знайдеш купу військовослужбовців які кричать (активно розповідають) про свою службу в ЗСУ.

Ну, а я не кричав, я лише відповів тобі.

Ти ж наче ще тільки почав голити лице, мабуть ще не мав першого сексу — а вже маєш проблеми з пам’ятью.
Знов тебе ловлять на брехні — то ти кажеш що я купив бронь, то ти пишеш що я нібито хизуюсь тим що я в ЗСУ.

що робить очевидним те, що в армії ти максимум срочку мотав, бо не здатен був прступити у ВНЗ.

Коли я служив в армії строкову — студентів не звільняли від служби в армії. Але ти, як дитина 21 століття, навіть і не знаєш що так було колись.
+
+147
Moonlighter
Moonlighter
2 травня 2026, 19:32
#
Ти б спочатку розібрався що таке дохід, а що прибуток. Як можна платити податок на дохід? Я привіз товар за 10 грн і продав за 12 грн. Я маю платити податок с 12 грн? Може все ж таки з 2? Це по-перше.

А по-друге, ні в якій країні не платять податки на продаж вживаних речей. Сплачується податок тільки якщо великі обʼєми, або це бізнес.
+
0
Три літри
Три літри
3 травня 2026, 5:17
#
Ти б спочатку розібрався що таке дохід, а що прибуток.

Я то знаю що таке дохід в прибуток І знаю як платяться податки.

А ти от не знаєш. Що не заважає тобі суто по шарикіаські довати поради іншим.

Як можна платити податок на дохід?

Але ж ти сам його платиш вже принаймі років десять. Не знаю скільки тобі рочків, але ти точно дорослий і працюєш за зарплату. А відповідно платиш зі своєї зарплати податок. Твоя зарплата це твій дохід, не прибуток. То виходить ти сам не знаєш як це працює 🤣

Я привіз товар за 10 грн і продав за 12 грн. Я маю платити податок с 12 грн? Може все ж таки з 2? Це по-перше.

Десятки разів пояснював дкрникам типу тебе. Щоб платити податок з доходу ти маєш зареєструватись
+
0
Три літри
Три літри
3 травня 2026, 5:57
#
… зареєструватися як ФОП на загальній системі оподаткування, або як ТОВ так само на загальній системі. І розмитнити товар саме як підприємець. От саме тоді ти зможеш платити податок з прибутку.

Якщо ж ти будеш ФОП на ЄП чи просто купив щось на алішке як звичайний покупець — перепродаючи ти сплачуєш податок з доходу. Вчи закони, пеньочку. Будеш знати закони — зможеш працювати не лише за мінімалку, як зараз, а і заробляти набагато більше наприклад відкривши свій бізнес.
+
0
bosyak
bosyak
3 травня 2026, 15:04
#
Тоді «ФОП на ЄП» сплатить імпортне ПДВ, 5+5 з олх і ЄП. :)

Тобто з доходу сплатить двічи і пдфо і вз.
+
0
Три літри
Три літри
3 травня 2026, 15:09
#
Ні, ФОП не платить «податок на ОЛХ» бо це податок на дохід фізичної особи, а не підприємця. Він платить лише ЄП.

Податок на ОЛХ він буде платити лише якщо буде продавати щось як фізична особа використовуючи окремий акаунт. Хоча можливо ОЛХ надасть змогу ФОПам вказувати як саме вони продають товар і тоді не треба буде мати два акаунти.
+
0
bosyak
bosyak
3 травня 2026, 16:02
#
Невідомо, бо ФОП це «фізична особа»…підприємець :)

Що ФОПів це не стосується в законі не написано :)
+
0
Три літри
Три літри
3 травня 2026, 16:06
#
В законі написано що «податок на ОЛХ» не є окремим податком, а лише частиною податку на дохід фізичної особи тож він і працює як податок фізичної особи, а не ФОП ;)

Просто коли Пром, ОЛХ чи Онліфанс будуть оновлювати платформу їм треба буде додати в профіль «галочку» є акаунт ФОП чи ні. У ОЛХ скоріш за все це і зараз є бо там є окремі можливості саме для підприємців.
+
+60
bosyak
bosyak
3 травня 2026, 16:20
#
Це на розсуд податкової. Вона у нас творча з презумпцією віни.
+
0
Три літри
Три літри
3 травня 2026, 7:10
#
А по-друге, ні в якій країні не платять податки на продаж вживаних речей.

Платять у майже всіх країнах. Може в Еміратах не платять. Але як каже твій однодумець: ти не в Еміратах.
+
+103
Унилий Бетменцев
Унилий Бетменцев
2 травня 2026, 22:01
#
Переклав сотку з правої кишені в ліву — платиш податок.
+
0
Три літри
Три літри
3 травня 2026, 5:27
#
Ні, немає податку.
+
+30
nsns3212
nsns3212
2 травня 2026, 19:27
#
Кто-то же должен заплатить за е-кешбеки и популизм влади
+
+14
Три літри
Три літри
3 травня 2026, 5:29
#
Це було і при Янукеввчу, і в совку.

А батьки і діди що працювали в селі взагалі працювали за трудодні і не мали ані паспорта, ані грошей.
+
+13
kadaad1988
kadaad1988
3 травня 2026, 12:09
#
Я в даже в совке платил всего 13% со своей зарплаты и только!!!
+
0
Три літри
Три літри
3 травня 2026, 13:40
#
Я в даже в совке платил всего 13% со своей зарплаты и только!!!

О, дякую за підтвердження що в совку також населення платило податок з ДОХОДУ і він був більше ніж те що пропонують зараз (нагадую що пропонують 10%).
+
+15
Alex Vischtv
Alex Vischtv
4 травня 2026, 7:41
#
І скільки тієї зарплати було, 100 рубльов?
+
0
kadaad1988
kadaad1988
3 травня 2026, 12:11
#
И еще. В совке были комиссионные магазины, считай аналог нынешнего OLX, там налог с продажи платил покупатель.
+
+15
Три літри
Три літри
3 травня 2026, 13:42
#
Дякую за ще одне підтвердження існування податку з доходу в совке.

А то молодь думає що це придумав Кучма😆🫣
+
+118
spamer4life
spamer4life
2 травня 2026, 16:35
#
Я працював, сплатив податки і отримав заробітну плату. Купив річ і знову сплатив ще ПДВ. Потім я її продаю. Які ще прибутки?
+
+28
bosyak
bosyak
2 травня 2026, 16:58
#
Не з прибутків, з доходу, будь який рух коштів до Вас це Ваш «дохід». Користуються тим що Ви не знаєте різниці між доходом і прибутком.

+
+15
Moonlighter
Moonlighter
2 травня 2026, 19:36
#
Ти би сам спочатку розібрався. Якщо ти купив щось за 100 грн і потім продав за 120, то 120 — це дохід, а 20 — прибуток. Податок сплачується за ПРИБУТОК, а не дохід.
+
+30
Три літри
Три літри
3 травня 2026, 5:14
#
Податок сплачується за дохід. Сам не розібрався, а іншим радиш.
+
+30
bosyak
bosyak
3 травня 2026, 12:16
#
ПДФО — податок на ДОХІД фізичної особи.
+
0
Три літри
Три літри
2 травня 2026, 18:10
#
Ти читати не вмієш?
+
+28
Skeptik777
Skeptik777
3 травня 2026, 14:37
#
Ти може й своє продаєш, а умовний Перто фурами гуманітарку пхає без податків.
+
0
bosyak
bosyak
5 травня 2026, 21:37
#
Хочете що б петро з продажу гуманітарки податки сплачуаав? Чи краще хай ним поліція займається, а не податкова :)
+
+120
nsns3212
nsns3212
2 травня 2026, 19:33
#
Для начала перестали бы сливать бабло на популизм, е-кешбеки и всякую хню…
наполнять бюджет сейчас — это как лить воду в дырявое ведро
+
+28
Унилий Бетменцев
Унилий Бетменцев
2 травня 2026, 21:59
#
«якщо ні — податок стягуватиметься з покупця перед отриманням посилки.»

Не пожалкую часу і особисто замовлятиму сотні копійчаних дурничок з аліка, щоб ці горе-рахівники рахували ПДВ. Удачі.
+
0
Три літри
Три літри
3 травня 2026, 7:07
#
Рахувати буде компʼютер, а не людина. 🤦‍♂️🤷‍♂️
+
+15
BigBend
BigBend
5 травня 2026, 11:00
#
Черговий раз ти показав свій рівень — нижче плінтуса. «Досі є купа питань, які навіть я, як член комітету, не можу прочитати… Тож, коли звучить питання чи варто оподатковувати посилки взагалі, якщо витрати на адміністрування можуть бути більшими за суму отриманого ПДВ та, взагалі, яка ж „армія“ митників потрібна, відповім — шукають (досі) які спрощення митних формальностей застосувати, щоб змогти прийняти більше двохсот тисяч посилок в день!», — наголосила Южаніна.
+
+15
Три літри
Три літри
5 травня 2026, 15:59
#
Ну, Южаніна відома тим щоб поняття зеленого не має як зараз рахуются податки і думає що їх на калькуляторі чи взагалі на рахівниці підраховують. Але ж вона старша за мене і неосвідчена. А ти народився лише недавно і виріс з ком’ютером в руках -- невже ти теж думаєш що податки підраховують на рахівниці? Ти ж рахівницю мабуть і не тримав ніколи в руках.
+
0
BigBend
BigBend
5 травня 2026, 23:15
#
Слово «неосвідчена» без літери «д» пишеться.
+
0
Три літри
Три літри
6 травня 2026, 9:34
#
Та я ж і не претендую на те що розмовляю українською на рівні С2.

+
0
Три літри
Три літри
6 травня 2026, 10:06
#
Ти по темі маєш що сказати? Ти послався на думку людини яка в податках розбираєтся як я в балеті. Ти дійсно вважаєш що розрахунок податку на посилки буде займати багато часу при тому що контроль вартості і сплати податків і мит працює і зараз і не впливає суттево на час проходження митного оформлення?

Я на відміну від тебе багато раз купляв товари закордоном і знаю що доставка до кордону зазвичай найтриваліше в загальному. А от митне оформлення та доставка в Україні відбуваєтся доволі швидко.
+
0
BigBend
BigBend
6 травня 2026, 10:54
#
По темі — ти абсолютно некомпетентний в цій, як і в будь-якій іншій, про яку ти писав. Ця твоя менера клоунська «я на відміну від тебе» видає в тобі занадто жалюгідну людину.
+
0
Три літри
Три літри
6 травня 2026, 16:48
#
Аргументи вражають 🤣

Знов обісрався, як і з претензіями про бронювання. Ти головне не почни потім скиглити що я багато пишу про податки.
+
0
BigBend
BigBend
6 травня 2026, 16:59
#
Так, саме про цю твою клоунську манеру я і казав.
+
+15
Skeptik777
Skeptik777
3 травня 2026, 11:16
#
Тут ФОПи розпинаються, що їм платити з прибутку складно, бо багато паперів. Те саме і з олх… Можна зробити по різному… Продаєш товар за 100 грн, платиш 10 податку. Якщо хочеш платити з прибутку, відкривай ТОВку, збирай чеки, нехай бухгалтер веде облік, але платитимеш тільки з прибутку, але майже 30%.
О як спрощена система.
+
+43
bosyak
bosyak
3 травня 2026, 12:07
#
Чому в сша і в єс збирають чеки з покупок? Тому що в кінці року на суму цих чеків списується податок і податкова повертає переплачений податок. Таким чином там податок сплачується не з доходу, а з прибутку.

ПДФО це взагалі шахрайство з боку держави. По перше, податок з доходу — без врахування Ваших витрат на отримання цього доходу. Тобто додатковий до ПДВ податок на Ваші витрати. По друге, у випадку зарплатні — держава Вас здає в аренду роботодавцю за 18% від вашого доходу, тобто Ви належите державі, що ролтиричіть конституції. Держава має галежати Вам.
+
0
Skeptik777
Skeptik777
3 травня 2026, 14:30
#
Не рівняй США, там все по іншому і загальна сукупна ставка податку не менша, ніж у нас. Але та несплата податку то дуже тяжкий злочин, а у нас той, хто не платить податку — красавчик, а хто платить той *** .
І типу ти хочеш сказати, що у США прикладаєш всі свої витрати і з різниці платиш податки? Я не був у США, але не повірю, що так працює система. Виробничі витрати для самозайнятих, так може бути, але не витрати на одежу чи продукти. А ти на ОЛХ що продаюш? Умовні трухани б/ушні, то які ти хочеш витрати на них покласти? Папір туалетний?
Цейподаток виник не тому, що хтось хоче постригти тих, хто свої речі продає, а тих, хто фурами гуманітарку так продає, або нові речі під виглядом старих. Бо у нас купа мудрих, які видумують схеми, як намахати систему, а по факту система потім намахує всіх.
+
+30
bosyak
bosyak
3 травня 2026, 14:46
#
Прошу не на «ти»

Чому «не рівняй з сша»? По рерше таке є і єс, по друге, ну давайте в себе гондурас зробимо…

«які ти хочеш витрати» — напоиклад витрати на купівлю.

«Я не був у США, але не повірю» — почитайте, подивіться тих хто був.

«Цейподаток виник» — то може хай поліція попрацює, органи всіляки ніж всім захерачити податок додатковий.
+
0
Skeptik777
Skeptik777
3 травня 2026, 21:30
#
Чому не на ти? Я тебе образив чимось? Ні… То лиш королівські особи про себе в множині кажуть. Люди в США живуть в кредит, тобто витрачають більше, ніж заробляють, принаймні якийсь час… то виходить Дядько Сем їм доплачує? Щодо тих, хто був і бачив. Ти підтверджуєш, що громадяни США несуть чеки з супермаркетів та магазинів одягу в податкову і їм списують частину оподатковуваної суми? Поліція і всілякі органи не можуть наказати дробленців, бо комусь це вигідно. Ти пишеш, наприклад витрати на купівлю… купівлю чого? Продуктів і барахла різного? Чи все-таки це аналог нашого ФОПу здає чеки на різні виробничі витрати?
+
+15
bosyak
bosyak
4 травня 2026, 18:20
#
На «ти» відповідати не буду, маю право. Тому пропоную самостійно розібратися в питанні, потім тут написати.
+
0
bosyak
bosyak
4 травня 2026, 18:26
#
Https://www.bazar.club/ua/blog/post/write-off-expenses-in-the-usa
+
+30
Skeptik777
Skeptik777
3 травня 2026, 14:37
#
У США з неплатниками податків ніхто нормальний діла не матиме, а у нас знають, що контрабасом торгують і все одно купують.
+
+15
BigBend
BigBend
3 травня 2026, 17:36
#
І що? Краще заплачу за контрабас, ніж мусорам зарплату.
+
+13
kadaad1988
kadaad1988
3 травня 2026, 12:15
#
Нет никаких проблем обойти этот налог: оформляешь покупку с оплатой наложенным платежем, вариант 2 — требуешь предоплату, в крайнем случаи при оформлении покупки через OLX добавляешь к стоимости эти 10%.
+
0
Три літри
Три літри
3 травня 2026, 14:38
#
Післяплата не звільняє від обов’язку сплатити податок. Як і попередня оплата.
+
0
kadaad1988
kadaad1988
5 травня 2026, 14:08
#
А кто ее проконтролирует?
+
0
Три літри
Три літри
5 травня 2026, 16:02
#
Дивне питання від дорослої людини. Контролює податкова. Постфактум, як і будь які інші податки.

Для жодного з відомих мені податків податкова не розраховує суму і не присилає повідомлення що треба його сплатити. Деякі інші державні установи чи учтанови самоврядування таке можуть робити для податків на землю та на авто, але все одно це робить не податкова. Податкова вже потім перевіряє чи був податок сплачений.
+
0
kadaad1988
kadaad1988
5 травня 2026, 18:47
#
Налоговая проконтролирует наложенный платеж если я как идиот сам туда сдамся!!!
+
0
Три літри
Три літри
5 травня 2026, 19:52
#
Ти такий наївний і не знаєш про непрямі методи контролю? Ми вже рік обговорюємо податок на ОЛХ, а ти робиш вигляд що на машині часу прилетів з 1967 року.
+
0
kadaad1988
kadaad1988
7 травня 2026, 11:06
#
Расскажите эти сказки на ночь кому-нибудь, мне не нужно. И пожалуйста не тыкайте незнакомым людям.
+
0
Три літри
Три літри
7 травня 2026, 13:18
#
Які казочки? Минула новина про що була? Про те що навіть без податку на ОЛХ виникає ситуація коли доводиться платити податок бо податкова дізналась про доходи. І це ж лише один відомий ЗМІ варіант, а існують інші.

Пане, ви в нас експерт з радянської ввічливості, але сайт про фінанси і податки — тут треба іншим знанням користуватись. Навіть якщо немає бажання платити податки, я б сказав ОСОБЛИВО ЯКЩО немає бажання платити податки.
+
0
kadaad1988
kadaad1988
8 травня 2026, 11:19
#
Не помню не одного случая, что бы налоговая узнала про мои доходы за 34 года «незалежности», а у меня они были весьма неплохими до гребанного майдауна 2014-го! Да никогда и не узнает!
+
0
Три літри
Три літри
8 травня 2026, 13:28
#
Так ніхто і не казав що податкова буде перевіряти кожну гривню доходів громодян.

Захоче — дізнаєтся. Просто твої 10000 гривень на місяць це не те що справді цікавить податкову. Її цікавлять ну хоча б міліон-два.
+
+15
Romanenkas17
Romanenkas17
3 травня 2026, 16:16
#
Точно. олкс так кошмарили продавцов, а теперь переживают за них))
+
+30
Skeptik777
Skeptik777
3 травня 2026, 14:36
#
А що це за хрінь з тим підкреслюванням? Читати важко. Зробіть щось з тим.
+
0
Три літри
Три літри
3 травня 2026, 14:39
#
Ці люди нормальне редагування не можуть зробити вже років так 10 чи скільки я на цьому сайті зависаю.
+
0
Dmytro Novosad
Dmytro Novosad
3 травня 2026, 17:27
#
А кешбек на поштові відправлення буде?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися