Укрзалізниця продовжує відновлювати онлайн-сервіси після масованої кібератаки. У компанії розраховують вийти на фінішну пряму з відновлення ресурсів вже найближчим часом. Про це повідомляє пресслужба компанії.
Кібератака на Укрзалізницю: відновлення онлайн-сервісів триває вже четвертий день

► Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
«Каси та всі залізничники працюють у посиленому режимі. Помічники — вокзальні „янголи“ — теж на чергуванні та готові вам допомогти», — йдеться у повідомленні.
Зазначається, що через каси продаються квитки на найближчі дати — 26 та 27 березня.
Найкращий час для купівлі квитків
В Укрзалізниці рекомендують пасажирам за можливості приходити за квитками не у пікові години. Найкращий час для купівлі квитків з 09:00 до 11:00 та з 14:30 до 16:30.
«Дякуємо всім пасажирам за терпіння, а власників паперових квитків, які були придбані після 22 березня, чекає комплімент від Укрзалізниці на борту та можливість безкоштовно скористатись платними залами очікування на вокзалах країни», — додали у компанії.
Читайте також: Через масовану кібератаку Укрзалізниця обмежила продаж квитків у касах
Нагадаємо
Як писав «Мінфін», 23 березня Укрзалізниця зазнала технічного збою, через який були недоступні онлайн-продаж квитків, сервіси замовлення послуг та довідкова інформація.
🕵️ Ми створили невелике опитування, щоб дізнатися більше про наших читачів.
💛💙 Ваші відповіді допоможуть нам стати кращими, приділяти більше уваги темам, які вам цікаві.
🤗 Будемо вдячні, якщо ви знайдете хвилинку, щоб відповісти на наші запитання.
Коментарі - 2
Це не відновлення, вони там поход з нуля все створюють бо старе УЗшне гімно не витримує жодної критики.
У компанії розраховують вийти на фінішну пряму з відновлення ресурсів вже найближчим часом.
Ми це чули і у понеділок, і вчора зранку теж.
чекає комплімент від Укрзалізниці на борту та можливість безкоштовно скористатись платними залами очікування на вокзалах країни», — додали у компанії.
А таких залів в Україні аж… два чи три.