Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
19 грудня 2024, 11:36

Гетманцев спростував масове закриття ФОПів. Радить ЗМІ корегувати заголовки

За 11 місяців 2024 року кількість нових платників фізичних осіб-підприємців значно поповнилась. Про це в телеграм-каналі написав голова податкового комітету Данило Гетманцев.

За 11 місяців 2024 року кількість нових платників фізичних осіб-підприємців значно поповнилась.
Фото: slovoidilo.ua
► Читайте телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

За його словами, станом на 1 грудня 2024 року кількість ФОПів становить 2 076 700, з них зареєстрованих у цьому році 272 900, що більше проти початку року на 83 600 осіб.

Показник зростання новостворених ФОПів перевищує показник припинених майже на 92 000 осіб.

За останні два місяці кількість новостворених ФОПів збільшилась на 7000 проти припинених або становить 47 700 платників проти 40 700 припинених ФОПів.

Читайте: Понад 22 тисячі ФОПів припинили свою діяльність після підписання закону про підвищення податків

«Зазначені цифри не свідчать ані про економічне зростання, ані про падіння кількості підприємців. Адже, на жаль, інститут єдиного податку став інструментом не розвитку підприємництва, а ухилення від оподаткування великого і середнього бізнесу. ЗМІ, що полюбляють яскраві заголовки вкотре раджу корегувати їх з дійсністю», — написав Гетманцев.

Нагадаємо

Як писав «Мінфін», раніше Опендатабот заявив, що понад 22 000 ФОПів закрили бізнес після підписання президентом Зеленським закону про підвищення податків. Від початку року закрилися 254 288 підприємців. Найбільше закриттів зафіксовано в березні — 28 690.

Автор:
Роман Мирончук
Редактор стрічки новин Роман Мирончук
Пише на теми: Економіка, фінанси, банки, криптовалюти, інвестиції, технології

Коментарі - 25

+
+117
asdf2024
asdf2024
19 грудня 2024, 11:41
#
У нас по городу куча пустых помещений на первых этажах .с надписью сдам в аренду.Да и бизнесмены знакомые кто смог втичь уже в ЕС сидят.Позакрывали тут всё и распродали.
+
+54
MAXAOH
MAXAOH
19 грудня 2024, 11:57
#
Ну да, конечно, всё пропало))) Видимо такие бизнесмены, что на пособие жить им выгоднее…
+
+77
Amidin
Amidin
19 грудня 2024, 12:01
#
Видимо вы по себе судите. Такие бизнесмены, что вести дело в Европе выгоднее, чем в этом … т.н. государстве.
+
+39
MAXAOH
MAXAOH
19 грудня 2024, 12:10
#
Да, по себе и своему окружению. Не без трудностей, но всё ОК. Не на фантазиях основываюсь, в отличии от тебя!
+
+12
Amidin
Amidin
19 грудня 2024, 12:43
#
А это всё от того, батенька, что ни вы ни ваше окружение ничего собою не являете и никакой ценности не несёте.
+
+24
MAXAOH
MAXAOH
19 грудня 2024, 12:44
#
Главное, что бы ты в это верил, клоун!)))
+
+39
MAXAOH
MAXAOH
19 грудня 2024, 12:47
#
Переплывай Тису и вали за кордон, к своим друзьям нищебродам — «бизнесменам»)))
+
+65
san4os
san4os
19 грудня 2024, 13:19
#
+15. Підтримую. Я діючий ФОП. Всі мої контрагенти працюють незваючи на війну, і незважаючи навіть на те що деякі з них знаходяться в регіонах в яких часто тривоги і прильоти.
+
+42
mantis05
mantis05
19 грудня 2024, 12:06
#
Оч много выезжают, и продолжают за бугром заниматься тем же, чем и в Украине, особенно кто мелким производством занимался. Почему-то, 4.8 лямов нашедших работу в ЕС, и платящих налоги- у вас из виду как-то выбиваются, и вы всё считаете, что в ЕС реально кто-то сидит из-за выплат. Забавно) Ох уж эта незаменимая Украина.
+
+34
MAXAOH
MAXAOH
19 грудня 2024, 12:08
#
Это те, которые и до войны на заработки туда ездили и они там не бизнесом занимются!)
+
+39
san4os
san4os
19 грудня 2024, 13:37
#
Штукатури, арматуршики, плиточники… Їм без-різниці де стіни штукатурити.
айтішніки які можуть працювати віддалено.
мєлке проізводство — хендмейд товари які продають через ебей - їм теж без різниці, можуть свій бізнес і з Польші продовжувати…

Основна частина бізнесів в Україні - мають свою клієнтську базу, і постачальників. Виїхавши за кордон — втрачаєш весь бізнес через втрату клаєнтської бази і постачальників. Це те ж саме що починати свій бізнес знову з нуля в Європі, в більш агресивному конкурентному середевищі і з іншим законодавством…
+
0
mantis05
mantis05
19 грудня 2024, 15:40
#
Никогда не спрашивай у таких ребят как m-tac, что они делают в Польше, и почему открывают там дополнительные мощности производства :D
Также, оч много ЧПУшников уехало, потому что в Украине- работяги нужны только при штурме посадок
+
0
mantis05
mantis05
19 грудня 2024, 15:38
#
Вот пример моего хорошего друга: в Украине, у него было несколько складов/магазинов сантехники, и фирма, которая их устанавливает и/или проводит ремонтные работы по тематике. Он рогом упирался и не хотел никуда ехать в 22ом. В 23 начал по-тихоньку прозревать от происходящего, и получил прививку от патриотизма. И что? Переехал в Словению с семьей, в Украине распродался- купил тут дом, открыл фирму по ремонту сантехниики и её установки, и работает с 4 наёмными, которые у него и работали, и сам работает тоже. Расценкам местным- очень рад, потому что работа руками очень хорошо оплачивается, по сравнению с Украиной. Таких людей- миллионы. Особенно, это касается тех, кто выехал с ТОТ или у кого дом разбомбили или вообще его не было. Очень сложно объяснить студенту, который в Киеве снимал квартиру на 300 евро, зарабатывая 400, почему ему нужно уехать из условного Берлина, где он платит за квартиру 600 евро, зарабатывая 1300 =)
+
+57
san4os
san4os
19 грудня 2024, 13:08
#
Головна проблема при закритті ФОП — це потрібно пройти податкову перевірку. Процес дуже довгий, і може мати серйозні негативні наслідки.
Тому перш ніж закривати ФОП, треба сім разів подумати. Якщо вирішили припинити діяльність, то може простіше перейти на 3тю групу, і подаати нульові декларації. Відповідно військовий збір і единий податок теж не треба буде платити. А ЕСВ — якщо працевлаштуєтеся офіційно десь, то його сплачує роботодавець…

Хвиля закриття ФОПів ще попереду.
Перша група, ринки — взагалі з часом відімруть. Я маю на увазі речові ринки. У них немає перспектив… В тій же Польші ринки — це вже пройдений етап еволюції. Підвищення продуктивності праці, зростання зарплат і підвищення податків — це одна з причин чому ринки вимруть.
Зараз середня з/п в Україні біля 20тисяч грн. Через 2 роки буде біля 30тисяч грн. На ринку залишаться тільки продавці-пенсіонери які там торгують 30 років з 90х, не платять ЕСВ через те що персіонери, і для яких заробіток на рівні меншому за 10тис грн в місяць - це хоч щось до пенсії…

У нас в місті на ринках постійно ТЦК відловлює чоловіків. Тому кількість покупців на ринках значно зменшилася…
+
+15
TAN72
TAN72
19 грудня 2024, 13:45
#
Сказочник
+
+29
R S
R S
19 грудня 2024, 14:19
#
«Зазначені цифри не свідчать ані про економічне зростання, ані про падіння кількості підприємців. Адже, на жаль, інститут єдиного податку став інструментом не розвитку підприємництва, а ухилення від оподаткування великого і середнього бізнесу. «

Вот вам результат «эффективности и профессионализма» государственных деятелей.
И Гетьманцев своими высказываниями это подтверждает.
+
+15
Criptor82
Criptor82
19 грудня 2024, 18:31
#
Я вас підтримаю вкотре. Крім того, просив би редакцію Мінфіну звернутись до Д. Гетманцева із запитом, щодо надання офіційних відомостей скільки фопів платників єдиного податку задіяні в схемах мінімізації платників великого/середнього бізнесу? Він весь час ниє що єдинники допомагають ухилятися, а факти не приводить. Бо це брехня! Єдиний податок можуть використовувати для оптимізації податків самі фопи, але в 90% випадків це «схема дроблення». Коли по факту цифру обмеження річного доходу, розбивають на декілька «пов'язаних фопів». Схема коли Великий бізнес оптимізував податки через ФОП — в далекому минулому!!! Гетманцев, або не в темі, або йому «спрощенка» дуже заважає. Все інше лірика і брехня.
+
0
R S
R S
19 грудня 2024, 18:43
#
Criptor82
Спасибо за поддержку! С меня +15.
+
0
stariy07
stariy07
24 грудня 2024, 10:46
#
Найпростіше подивитись адресу реєстрації - у богатьох ФОПів вона однакова з материнським бізнесом!)))
+
+9
san4os
san4os
24 грудня 2024, 10:55
#
Податкова прекрасно знає як великий бізнес ділиться на багато ФОПів, і які є критерії ризику для виявлення таких:
— адреса реєстрації однакова (а саме реєстрація РРО і різних ФОП за однією адресою)
— обслуговує один бухгалтер (подача декларацій)
— використовують весь ліміт — іноді за за 3 міс весь ліміт вибирають…
— однакові кведи
+
0
mantis05
mantis05
19 грудня 2024, 20:45
#
В Украине, 748к ФОП3- которые платят 5% налог, лимит у них 8.2 ляма грн, и как говорит мистер Гетьманцев- лимиты выбирают, для оптимизации, соответственно платят 5% от всей суммы лимита. Итого- имеем 410к грн налога с носа, или 34к в месяц. Напомню, ФОП3 платят 5% не от прибыли, а от дохода, от вала. Также, ФОП3 ответственен своим личным имуществом, включая движимое и недвижимое.
Тем временем, есть ТОВ- сразу скажу, что физ лица, которые имеют 10к грн, собирают ТОВ и уже ответственность несут только имуществом ТОВ, а не своим лично. При доходе 8.2 ляма, они должны заплатить 18% от прибыли…которая высчитывается с учётом затрат, амортизации, компенсации, вычетов и пр. На примере условной конторы ТОВ «нещипаний гусак», закладываю в себестоимость- непосредственные производственные затраты, наёмных- включая их налоги+ЕСВ+военный, повышение квалификации и базу туротдыха где они никогда не были и не знают о ней. На выходе- показываю 1.5 ляма прибыли, из которых могу списать до 600к, имеем 900к основы налогообложения, а именно- 162к, 13.5к в месяц. Вы думаете, они не знают, что не тех гусаков щипают?) ФОПов тянут к ликвидации, потому что они нивелируют бОльшую часть коррупционной составляющей и поборы. С юриками- воровать, побирать, отжимать и иметь- намного проще и без вариантов.
+
+15
san4os
san4os
19 грудня 2024, 21:48
#
Трохи не так діє схема. Фірми які займаються оптовою торгівлею, везуть товари в Україну без розтаможки контрабасом. Працівників реєструють ФОПами другої групи — ліміт по виручці 5,9 мільйонів грн в рік, єдиний податок 1420грн в місяць, або 17тис грн в рік. І все це робиться для того щоб не платити розтаможку і ПДВ.

А третя група — там податків багато. Простіше ухилятися через другу групу.

Коли Зеленський став президентом, то припинився ввіз товарів контрабандою в Україну приблизно на 2 місяці. А потім знову почали возити як і до того…
+
0
mantis05
mantis05
20 грудня 2024, 12:08
#
Ну, так есть же инфа по ФОП2, а нагибать то собрались ФОП3 =) и это не беря в расчёт то, что везут через таможню без таможки и НДС для ТОВ, попутно забывая про 1 лям грн для перехода ФОП2 на НДС. Смысл от ФОП2 с лимитом в лям, если с таким же объемом, выходит на ФОП3 та же сумма?
+
+9
san4os
san4os
24 грудня 2024, 17:12
#
Тут Ви помиляєтеся.
Прочитайте статтю 181.1 податкового кодексу. Там в кінці є виключення: «крім особи, яка є платником єдиного податку першої - третьої групи.»

Єдинщики друга група — їм не треба після ляма ставати платником ПДВ. Це тільки у загальносистемників після ляма стає ПДВ…

В тому і смисл ФОП2 щоб продати на 5,9 мільйонів грн в рік і не бути платником ПДВ…
+
0
mantis05
mantis05
25 грудня 2024, 11:29
#
Там нормы КВЭД, и сегментации другие. Т. е. решил в январе сразу на-гора, лимит в 0 высушить- лови ПДВ. Прикол то в другом- его в ручном режиме перекидывают) есть связи- всё норм, нет связей- *** .
Вот вам пример: https://youcontrol.com.ua/catalog/company_details/43528746/
ребята берут управляющих точками- ФОПов, но нет официальных документов и права собственности/госпадарювання, у них больше тысячи торговых точек, но нет ни одного оформленного наёмного :D все об этом знают, включая местные власти, но никто и ничего не может им сделать, так как есть крыша. Челики моют деньги через ФОП2, при этом лимиты превышая в 2 раза, при этом не переходят автоматически на 3 группу или на общую. Вот как надо бизнес вести =)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися