Мінфін - Курси валют України

Встановити
31 травня 2024, 10:01

У Києві уламки ракет зруйнували трансформаторну підстанцію

Сьогодні зранку уламки ракет пошкодили електромережі та повністю зруйнували трансформаторну підстанцію у Голосіївському районі столиці. Про це повідомляє пресслужба ДТЕК.

Сьогодні зранку уламки ракет пошкодили електромережі та повністю зруйнували трансформаторну підстанцію у Голосіївському районі столиці.
Фото: КМВА

Читайте телеграмм-канал«Мінфіну»: головні фінансові новини

Зазначається, що о 8:10 енергетикам вдалося заживити більшість будинків за резервними джерелами.

Наразі без світла залишається близько 10 приватних будинків і одне комерційне приміщення. У компанії обіцяють повернути електрику до кінця дня.

Відключень світла сьогодні не буде

Сьогодні, 31 травня, в Україні не планують запроваджувати графіки відключень електроенергії для населення та промисловості. Проте голова правління НЕК «Укренерго» Володимир Кудрицький розповів, що незабаром ситуація в енергетиці знову погіршиться.

Автор:
Роман Мирончук
Редактор стрічки новин Роман Мирончук
Пише на теми: Економіка, фінанси, банки, криптовалюти, інвестиції, технології

Коментарі - 15

+
+15
Три літри
Три літри
31 травня 2024, 11:41
#
Всі критики росту цін чомусь обходять цю тему повз
+
0
eljaaff
eljaaff
31 травня 2024, 12:12
#
Получили наказ из ОП молчать и рот не раззявать… у нас все хорошо и кругом цветут ромашки…
+
+116
TAN72
TAN72
31 травня 2024, 12:11
#
Тему не обходят все это понимают,не понимают почему за счёт людей ремонтируют ахметовское оборудование,нет денег на ремонт передай в госсобственность как сделали со многими объектами.
+
+15
Три літри
Три літри
31 травня 2024, 12:55
#
не понимают почему за счёт людей ремонтируют ахметовское оборудование

А за чий рахунок має ремонтуватись це обладнання?
Наприклад якщо ти працюєш таксистом і в тебе зламається машина — ти гроші де візьмеш на ремонт?

нет денег на ремонт передай в госсобственность

черговий москальський клоун не розуміє звідки держава бере гроші

пояснюю на пальцях: якщо ти киянин і не хочеш платити Ахметову за те щоб він полагодив свою трансформаторну підстанцію то державі ти заплатиш за те ж саме навіть якщо ти взагалі не користується електрикою чи навіть якщо ти мешкаєш у Харкові — через податки
+
+30
R S
R S
31 травня 2024, 14:41
#
Ремонт оборудования должен производить его владелец (или балансодержатель по договору). Точка.

Наприклад якщо ти працюєш таксистом і в тебе зламається машина — ти гроші де візьмеш на ремонт?
Суперский пример!!! Сейчас в энергетике складывается ситуация, что за ремонт повреждённого оборудования (читай — автомобиля) должны заплатить потребители э/э (читай — пассажиры такси)!!!

Три літри, научись сначала думать, потом писать тексты.
+
0
yyutso
yyutso
31 травня 2024, 15:18
#
С автомобилем если сравнить, то другим образом: если ятаксист, то чего я должен платить за ремонт автозаправки? Поеду к другим заправляться.
+
+15
yyutso
yyutso
31 травня 2024, 15:19
#
Если в конкурентной среде это правило работает, то в естемтвенной монополии, увы, нет
+
0
Три літри
Три літри
31 травня 2024, 15:48
#
В конкурентній середі всі заправки ремонтуються за рахунок таксистів які на них заправляються. Це як раз в неконкурентній монополії витрати на ремонт заправки можуть бути перекладені на неводіїв.
+
0
Три літри
Три літри
31 травня 2024, 15:46
#
Ремонт оборудования должен производить его владелец (или балансодержатель по договору). Точка.

А хіба тебе хтось змушує їхати до Києва і ремонтувати ту підстанцію? А в Змийові ти хоч одну гайку крутив? То до чого це?

Повторюю питання до москалерозумних: Наприклад якщо ти працюєш таксистом і в тебе зламається машина — ти гроші де візьмеш на ремонт?

Сейчас в энергетике складывается ситуация, что за ремонт повреждённого оборудования (читай — автомобиля) должны заплатить потребители э/э (читай — пассажиры такси)!!!

за це завжди платить споживач, дивно пояснювати дорослій людині де що нормальні люди дізнаються у підлітковому віці
+
+15
R S
R S
1 червня 2024, 0:12
#
А хіба тебе хтось змушує їхати до Києва і ремонтувати ту підстанцію? А в Змийові ти хоч одну гайку крутив? — причём тут это??? Для ремонта есть специально обученные индейцы, которые состоят в штате энергокомпании (либо подрядная организация).

Научитесь отделять мух от котлет.
Если я покупаю услугу такси — я плачу только за услугу передвижения из точки, А в точку Б. Всё! Ремонт авто — это забота его владельца, и за какие средства он будет это делать — мне плевать. Я же не оплачиваю ремонт авто, если таксист попал в ДТП…
Если я покупаю Э/Э — я плачу только за потреблённый товар. Оплата ремонта оборудования в обязанности покупателя Э/Э не входит.
С другой стороны, если повышают тариф на Э/Э для выполнения ремонта энергетич.оборудования, то после завершения ремонта тариф должны снизить до прежнего уровня, не так ли???
+
0
Три літри
Три літри
1 червня 2024, 0:18
#
Если я покупаю услугу такси — я плачу только за услугу передвижения из точки, А в точку Б. Всё! Ремонт авто — это забота его владельца, и за какие средства он будет это делать — мне плевать.

ти платиш набагато більше ніж за переміщення з точки, А в точку Б

просто береш, відкриваєш канал таксиста на ютубі і соухаєш з чого складається ціна твоєї поїздки. Там крім амортизації є ще комісія оператора, хотелкі водія.

Тому замовити таксі через службу та взяти таксиста на вокзалі може коштувати дуже різні гроші. І саме з цих грошей обидва таксі та будуть ремонтувати свою ластівку коли з нею щось станеться.

Если я покупаю Э/Э — я плачу только за потреблённый товар. Оплата ремонта оборудования в обязанности покупателя Э/Э не входит.

як і у випадку з таксистом витрати на ремонт закладені в ціні

я тобі більше скажу: от купуєш ти холодильник і продавець тобі дає на нього річну гарантію
але на протязі року холодильник в тебе не ламається — і це значить що продавець який заклав вартість гарантії в ціну отримав від тебе гроші за те чим ти не скористався
+
+15
ramarren
ramarren
1 червня 2024, 15:53
#
«як і у випадку з таксистом витрати на ремонт закладені в ціні»

За поточний — так. А за аварію сплачує або страхова компанія, або , якщо страховки нема, служба/водій бере нову машину в кредит і потроху відбиває його. Але служба таксі не монополізована, тому там підвищити плату через те, що розбив машину, не вийде, бо у інших ціна залишиться старою.

Чи є на ринку електрогенерації монополія? Начеб-то не було — Енергоатом, ДТЕК, Центренерго, гідростанції…
+
0
Три літри
Три літри
1 червня 2024, 16:16
#
За поточний — так. А за аварію сплачує або страхова компанія, або , якщо страховки нема, служба/водій бере нову машину в кредит і потроху відбиває його.

в чому різниця? Все одно за це платить споживач.

Точніше не так: водій наперед закладає в ціну не лише собівартість перевезення, а й очікувану суму прибутку частину з якого він витратить на поїздку до Єгипту, частину відкладе на ремонт поточного авто, частину на купівлю нового, а частину на новий айфон для дружини. Все це оплачує споживач послуги «таксі».
+
0
ramarren
ramarren
1 червня 2024, 18:43
#
Різниця в тому, що аварія може бути, а може не бути. За вашою логікою від автострахування потрібно відмовитись, бо кожен водій вже десь заникав гроші «на аварію»
+
0
Три літри
Три літри
1 червня 2024, 18:59
#
Різниця в тому, що аварія може бути, а може не бути

Саме так. Тож пасажир таксі може заплатити за аварію якої ніколи не буде бо таксист обережний і не потрапляє в ДТП.

За вашою логікою від автострахування потрібно відмовитись, бо кожен водій вже десь заникав гроші «на аварію»

Я такого не казав. Серед таксистів далеко не всі відкладають «на аварію», але від цього їх послуги не стають дешевше: ти заплатиш 150₴ що за поїздку з обережним водієм, що за поїздку з людиною яка взагалі не береже авто.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися