Сьогодні зранку уламки ракет пошкодили електромережі та повністю зруйнували трансформаторну підстанцію у Голосіївському районі столиці. Про це повідомляє пресслужба ДТЕК.
31 травня 2024, 10:01
У Києві уламки ракет зруйнували трансформаторну підстанцію
►Читайте телеграмм-канал«Мінфіну»: головні фінансові новини
Зазначається, що о 8:10 енергетикам вдалося заживити більшість будинків за резервними джерелами.
Наразі без світла залишається близько 10 приватних будинків і одне комерційне приміщення. У компанії обіцяють повернути електрику до кінця дня.
Відключень світла сьогодні не буде
Сьогодні, 31 травня, в Україні не планують запроваджувати графіки відключень електроенергії для населення та промисловості. Проте голова правління НЕК «Укренерго» Володимир Кудрицький розповів, що незабаром ситуація в енергетиці знову погіршиться.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 15
А за чий рахунок має ремонтуватись це обладнання?
Наприклад якщо ти працюєш таксистом і в тебе зламається машина — ти гроші де візьмеш на ремонт?
нет денег на ремонт передай в госсобственность
черговий москальський клоун не розуміє звідки держава бере гроші
пояснюю на пальцях: якщо ти киянин і не хочеш платити Ахметову за те щоб він полагодив свою трансформаторну підстанцію то державі ти заплатиш за те ж саме навіть якщо ти взагалі не користується електрикою чи навіть якщо ти мешкаєш у Харкові — через податки
Наприклад якщо ти працюєш таксистом і в тебе зламається машина — ти гроші де візьмеш на ремонт?
Суперский пример!!! Сейчас в энергетике складывается ситуация, что за ремонт повреждённого оборудования (читай — автомобиля) должны заплатить потребители э/э (читай — пассажиры такси)!!!
Три літри, научись сначала думать, потом писать тексты.
А хіба тебе хтось змушує їхати до Києва і ремонтувати ту підстанцію? А в Змийові ти хоч одну гайку крутив? То до чого це?
Повторюю питання до москалерозумних: Наприклад якщо ти працюєш таксистом і в тебе зламається машина — ти гроші де візьмеш на ремонт?
Сейчас в энергетике складывается ситуация, что за ремонт повреждённого оборудования (читай — автомобиля) должны заплатить потребители э/э (читай — пассажиры такси)!!!
за це завжди платить споживач, дивно пояснювати дорослій людині де що нормальні люди дізнаються у підлітковому віці
Научитесь отделять мух от котлет.
Если я покупаю услугу такси — я плачу только за услугу передвижения из точки, А в точку Б. Всё! Ремонт авто — это забота его владельца, и за какие средства он будет это делать — мне плевать. Я же не оплачиваю ремонт авто, если таксист попал в ДТП…
Если я покупаю Э/Э — я плачу только за потреблённый товар. Оплата ремонта оборудования в обязанности покупателя Э/Э не входит.
С другой стороны, если повышают тариф на Э/Э для выполнения ремонта энергетич.оборудования, то после завершения ремонта тариф должны снизить до прежнего уровня, не так ли???
ти платиш набагато більше ніж за переміщення з точки, А в точку Б
просто береш, відкриваєш канал таксиста на ютубі і соухаєш з чого складається ціна твоєї поїздки. Там крім амортизації є ще комісія оператора, хотелкі водія.
Тому замовити таксі через службу та взяти таксиста на вокзалі може коштувати дуже різні гроші. І саме з цих грошей обидва таксі та будуть ремонтувати свою ластівку коли з нею щось станеться.
Если я покупаю Э/Э — я плачу только за потреблённый товар. Оплата ремонта оборудования в обязанности покупателя Э/Э не входит.
як і у випадку з таксистом витрати на ремонт закладені в ціні
я тобі більше скажу: от купуєш ти холодильник і продавець тобі дає на нього річну гарантію
але на протязі року холодильник в тебе не ламається — і це значить що продавець який заклав вартість гарантії в ціну отримав від тебе гроші за те чим ти не скористався
За поточний — так. А за аварію сплачує або страхова компанія, або , якщо страховки нема, служба/водій бере нову машину в кредит і потроху відбиває його. Але служба таксі не монополізована, тому там підвищити плату через те, що розбив машину, не вийде, бо у інших ціна залишиться старою.
Чи є на ринку електрогенерації монополія? Начеб-то не було — Енергоатом, ДТЕК, Центренерго, гідростанції…
в чому різниця? Все одно за це платить споживач.
Точніше не так: водій наперед закладає в ціну не лише собівартість перевезення, а й очікувану суму прибутку частину з якого він витратить на поїздку до Єгипту, частину відкладе на ремонт поточного авто, частину на купівлю нового, а частину на новий айфон для дружини. Все це оплачує споживач послуги «таксі».
Саме так. Тож пасажир таксі може заплатити за аварію якої ніколи не буде бо таксист обережний і не потрапляє в ДТП.
За вашою логікою від автострахування потрібно відмовитись, бо кожен водій вже десь заникав гроші «на аварію»
Я такого не казав. Серед таксистів далеко не всі відкладають «на аварію», але від цього їх послуги не стають дешевше: ти заплатиш 150₴ що за поїздку з обережним водієм, що за поїздку з людиною яка взагалі не береже авто.