Мінфін - Курси валют України

Встановити
20 лютого 2024, 19:45

Volkswagen, Renault та Stellantis планують об'єднатися, щоб протистояти Китаю

Європейські автоконцерни Volkswagen, Renault і Stellantis обговорюють ймовірність об'єднати зусилля для того, щоб у майбутньому протистояти китайським виробникам електромобілей. Про це пише Bloomberg.

►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Генеральний директор Stellantis NV Карлос Таварес зазначив, що у майбутньому компанії, які не зможуть протистояти китайській конкуренції, опиняться в мінусах.

За даними Bloomberg, продажі повністю електричних автомобілів цього року зростатимуть найповільнішими темпами з 2019 року, а несподівана зупинка динаміки посилить конкуренцію.

При уповільненні попиту на електромобілі на європейський ринок заходять китайські моделі, протиставити яким місцевим виробникам нічого. Наприклад, BYD Dolphin відповідає за характеристиками та оснащенням Volkswagen ID.3, але коштує на 7 тисяч євро дешевше. За випуском електромобілів у кількості Volkswagen поступається BYD більш ніж удвічі.

Volkswagen, Renault і Stellantis обмірковують концепцію перезавантаження галузі на основі широкої кооперації — «Airbus в автопромі» — для створення дешевого конкурентоспроможного електромобіля. Обговорюються варіанти до створення єдиних виробничих ланцюжків у межах ЄС.

Читайте також: Електромобілі охопили майже 11% січневого ринку нових легкових авто в ЄС

Коментарі - 6

+
+30
bonv
bonv
20 лютого 2024, 21:52
#
Китайське дєр*мо
+
+75
ImA
ImA
20 лютого 2024, 22:16
#
Когда первые японские автомобили привезли в США, вся Америка смеялась и издевалась. Но прошло совсем немного времени и Япония переплюнула США в автомобилестроении. Все течет и меняется. Работать нужно как азиаты тогда и будет результат.
+
+15
R S
R S
20 лютого 2024, 23:53
#
Да, да, да! Сначала амеры смеялись над японскими авто, потом стали запрещать их ввоз. Тогда япошки построили в США свои автозаводы. И это стало одним из гвоздей в гроб Детройта.
Кстати, Volkswagen за первый год своего присутствия на рынке США (после Второй мировой) продал аж 2 (ДВА!!!) автомобиля!!! Но потом и немцы вбили свой гвоздь в гроб Детройта.
А вы помните те далёкие времена, когда у нас стали появляться первые авто из Ю.Кореи??? Барахло хуже «Таврии». Но прошло 3−4 года, и ситуация кардинально изменилась.

Это я всё пишу к тому, что пройдёт время, и китайские авто откусят свою долю у остальных производителей. Передел рынка неизбежен.
+
+15
gucci
gucci
21 лютого 2024, 0:07
#
Панді доведеться добряче вкластися, щоб капіталістичний захід зацікавити. Саме виробничі потужності, як це зробило тесла. Тоді захід можливо і почне ворушитися. Свої юаяні нехай вкладає в свої міста-привиди і ракети, які не взлітають (корупція). Це барахло дешеве дійсно може потрапити на такі ринки, як наш, наприклад, де споживач ані свідомий. ані самодостатній. Але тоді не треба свинособаці підгавкупати, щоб було кому це барахло згодом продавати. Хоча . панда думає, що вона краще знає, як бути пандою
+
+15
ImA
ImA
20 лютого 2024, 22:13
#
Европа уже не может и не хочет работать. Все хотят быть блогерами.
+
0
neverice
neverice
21 лютого 2024, 0:16
#
Ну що тут можна сказати, зажиріли європейці. Втратили хватку і темп. Дуже повільно, дорого та забюрократизовано все роблять. Проявляється от просто у всьому — від відкриття рахунку в банку чи підключенні інтернету до виробництва зброї. Виробництво авто не стало виключенням.
Там, де китайські компанії на ровному місці розплодили купу виробників та моделей впродовж декількох років (паралельно створивши масштабне виробництво батарей), європейські автовиробники спромоглись лише витратити мільярди невідомо куди. І це при тому, що давно мають потужну машинобудівну галузь. А китайці ще 20 років тому навіть власних брендів не мали.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися