Європейські автоконцерни Volkswagen, Renault і Stellantis обговорюють ймовірність об'єднати зусилля для того, щоб у майбутньому протистояти китайським виробникам електромобілей. Про це пише Bloomberg.
Volkswagen, Renault та Stellantis планують об'єднатися, щоб протистояти Китаю
►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Генеральний директор Stellantis NV Карлос Таварес зазначив, що у майбутньому компанії, які не зможуть протистояти китайській конкуренції, опиняться в мінусах.
За даними Bloomberg, продажі повністю електричних автомобілів цього року зростатимуть найповільнішими темпами з 2019 року, а несподівана зупинка динаміки посилить конкуренцію.
При уповільненні попиту на електромобілі на європейський ринок заходять китайські моделі, протиставити яким місцевим виробникам нічого. Наприклад, BYD Dolphin відповідає за характеристиками та оснащенням Volkswagen ID.3, але коштує на 7 тисяч євро дешевше. За випуском електромобілів у кількості Volkswagen поступається BYD більш ніж удвічі.
Volkswagen, Renault і Stellantis обмірковують концепцію перезавантаження галузі на основі широкої кооперації — «Airbus в автопромі» — для створення дешевого конкурентоспроможного електромобіля. Обговорюються варіанти до створення єдиних виробничих ланцюжків у межах ЄС.
Читайте також: Електромобілі охопили майже 11% січневого ринку нових легкових авто в ЄС
Коментарі - 6
Кстати, Volkswagen за первый год своего присутствия на рынке США (после Второй мировой) продал аж 2 (ДВА!!!) автомобиля!!! Но потом и немцы вбили свой гвоздь в гроб Детройта.
А вы помните те далёкие времена, когда у нас стали появляться первые авто из Ю.Кореи??? Барахло хуже «Таврии». Но прошло 3−4 года, и ситуация кардинально изменилась.
Это я всё пишу к тому, что пройдёт время, и китайские авто откусят свою долю у остальных производителей. Передел рынка неизбежен.
Там, де китайські компанії на ровному місці розплодили купу виробників та моделей впродовж декількох років (паралельно створивши масштабне виробництво батарей), європейські автовиробники спромоглись лише витратити мільярди невідомо куди. І це при тому, що давно мають потужну машинобудівну галузь. А китайці ще 20 років тому навіть власних брендів не мали.