Мінфін - Курси валют України

Встановити
11 травня 2023, 11:43

«Сейф-сервіс» від Нової пошти: За 2 місяці роботи клієнти скористалися 1 000 разів на 3,5 мільйона

За два місяці роботи клієнти Нової пошти 1 000 разів скористалися «Сейф-сервісом» на загальну суму 3,5 млн грн. Найчастіше через сервіс для безпечних угод українці оплачували одяг, взуття та техніку. Про це йдеться у повідомленні компанії.

За два місяці роботи клієнти Нової пошти 1 000 разів скористалися «Сейф-сервісом» на загальну суму 3,5 млн грн.
Фото: liga.net

►Читайте сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Переваги сервісу

Головна перевага «Сейф-сервісу» полягає в тому, що з нею покупцю не потрібно робити передплату на карту продавця, а продавець отримує безкоштовну зворотню доставку у разі відмови від товару.

Сейф-сервіс забезпечує безпеку операцій, адже покупка здійснюється виключно через мобільний додаток Нової пошти. Тільки в ньому покупець може отримати повідомлення із номером накладної та можливістю сплатити замовлення. Водночас після оплати товару кошти не йдуть одразу на рахунок продавця, а резервуються. Це значить, що покупець має можливість оглянути посилку у відділенні, уникаючи ризику із передплатою незнайомим продавцям на карту.

Читайте: Без передплати на картку продавця: Нова пошта запустила оновлений сервіс у мобільному додатку

Тільки після того, як він забрав посилку, кошти надходять на картку продавцю. Якщо товар не підійшов, і покупець відмовився від посилки, то вона повертається назад до продавця безкоштовно, а гроші за товар автоматично повертаються покупцеві.

Як скористатися «Сейф-сервісом»

  • Продавець самостійно створює експрес-накладну у мобільному додатку Нової пошти і обирає Сейф-сервіс.
  • Щойно буде створена експрес-накладна, покупець отримує push-повідомлення з її номером. Покупець має дві доби, щоб сплатити замовлення через мобільний додаток Нової пошти.
  • Як тільки посилка прибуде у відділення, покупець її оглядає і приймає рішення про покупку.

Коментарі - 10

+
+30
bonv
bonv
11 травня 2023, 12:06
#
Сервіс
+
+30
Oleksii Ch
Oleksii Ch
11 травня 2023, 13:49
#
НП молодці, обігнали 4\5 світу за технологічністю сервісу.
+
+45
gorobezus
gorobezus
11 травня 2023, 14:37
#
Вообще-то рекламу надо маркировать. А так Новая почта — те еще отходы жизнедеятельности. Год назад в этом убедился когда посылку месяц искал. Еще и возвращал за свои. Теперь Н П — только если совсем других вариантов нет.
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
11 травня 2023, 15:36
#
Ну так, якщо вже одну посилку загубили, то все, треба санкції накласти.
А в мене навпаки, за минулий рік під дві сотні пересилок було — від особистих речей, до ровера в чохлі та військового спорядження для знайомих вояків та підрозділів. І все працювало як годинник. А судячи по чергам з волонтерів під відделеннями у Львові — ваш варіант скоріше виключення з правил.
Не кажучі про величезну технологічну перевагу НП над укрпоштою та рештою ноунейм перевізників.
+
0
Danilich
Danilich
11 травня 2023, 18:07
#
Хлам ваша НП, мне выдали залитую водой посылку с электроникой на 600 евро, которая простояла под дождем, благо вода не дошла до устройства, все дно и углы были мокрой. На акт-претензию получил отказ, и фото отправлял — сервис ***
+
0
Danilich
Danilich
11 травня 2023, 18:31
#
С Розетки получал посылку с флягами, одна из которой наклонилась и часть жидкости вытекла, так я скинул им фото — мне бесплатно за свой счет розетка выслала новую, а ваша НП, сервис кидал, спихнуть груз получателю, а дальше об него можно вытереть ноги, если при них не составил претензию
+
+15
Oleksii Ch
Oleksii Ch
11 травня 2023, 19:50
#
Якщо ти вказав ціну в 200 гривень, як жадібні дурні роблять, то звісно що скуштував облизня.
Я в 2022 два рази відправляв ровер за 2000 доларів — з Харкова до Львову, а потім назад. Вказував повну вартість. Так посилку довезли так обережно, що навіть стретч плівку не подряпали на чохлі. І оптика, і планшети, і дрони — все доїхало в цілості.
+
0
locustsucol
locustsucol
15 травня 2023, 18:45
#
Дощ це нормально. До вашої посилки не будуть відноситися добре з-за того що ви дуже себе полюбляєте. За сервіс і повагу треба платити. Той хто не страхує своє майно, вказує ціну товару по мінімальній ціні — отримує те за що платить. Шари не буває, і не треба за відсутність шари звинувачувати всіх навколо себе.
+
0
Danilich
Danilich
18 травня 2023, 12:20
#
2 дeбила это сила © груз был застрахован на полную стоимость. ваше экспертное диванное заключение по нп мне неинтересно
+
0
Oleksii Ch
Oleksii Ch
19 травня 2023, 17:03
#
Тисячі волнтерів гонять посилки з кінця країни в кінець, а один Дніліч сказав, як відрізав. Якщо взяти до уваги всі відгуки Дніліча, його треба усипити білодаху як хворого кота, щоб не мучився через постійні невдачі.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися