Мінфін - Курси валют України

Встановити
15 лютого 2023, 11:05

В Європі заборонили продавати нові бензинові та дизельні авто з 2035 року

Депутати Європарламенту проголосували за поступову відмову від автомобілів внутрішнього згоряння на пасажирському транспорті з 2035 року. Про це повідомляється на сайті Європарламенту.

Депутати Європарламенту проголосували за поступову відмову від автомобілів внутрішнього згоряння на пасажирському транспорті з 2035 року.
Фото: pixabay.com

Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси

Деталі

Нові автомобілі та мікроавтобуси не матимуть дозволу на викиди з 2035 року. Таким чином, з 2035 року реєстрація нових бензинових і дизельних автомобілів в ЄС буде заборонена.

Тобто нові машини з ДВЗ теоретично продавати можна, але вони не повинні використовувати традиційне паливо, лише варіанти без шкідливих викидів.

Скорочення викидів CO2

Нове законодавство встановлює шлях до нульових викидів CO2 для нових легкових і легких комерційних автомобілів у 2035 році (мета для всього автопарку ЄС — скоротити викиди CO2 від нових автомобілів і мікроавтобусів на 100% порівняно з 2021 роком).

Проміжні цілі скорочення викидів до 2030 року встановлені на рівні 55% для легкових автомобілів і 50% для фургонів.

До 2025 року Комісія представить методологію оцінки та звітності щодо викидів CO2 протягом повного життєвого циклу легкових автомобілів та мікроавтобусів, що продаються на ринку ЄС, разом із законодавчими пропозиціями.

Читайте також: П'ять найбільш незвичайних автомобілів 2023 року (фото)

А що в інших країнах

Варто зазначити декілька інших країн вже ухвалили аналогічні законопроєкти або оголосили терміни заборони продажу нових авто з двигунами внутрішнього згоряння, включаючи Канаду, Великобританію та Норвегію.

Наприклад, у Норвегії заборона набуде чинності з 2025 року. Представники автомобільної промисловості очікують, що глобальний поштовх до заборони продажу нових бензинових та дизельних автомобілів пришвидшиться до 2030 року.

Уряд США поки що не встановив дату заборони продажу автомобілів з ДВЗ на традиційному паливі, але штат Каліфорнія у 2022 році прийняв правила, що забороняють продаж нових бензинових та дизельних автомобілів після 2035 року.

Автор:
Роман Мирончук
Редактор стрічки новин Роман Мирончук
Пише на теми: Економіка, фінанси, банки, криптовалюти, інвестиції, технології

Коментарі - 20

+
+135
bonv
bonv
15 лютого 2023, 11:28
#
Заборонять. до 2035 року ще дожити треба.
+
+15
BEZE
BEZE
15 лютого 2023, 12:39
#
Європа не Україна! Що прийняли те і зроблять
+
+75
bonv
bonv
15 лютого 2023, 13:01
#
Україна це центр Європи!
+
+45
neverice
neverice
15 лютого 2023, 11:31
#
Супер. Це одна з моїх мрій — життя в містах, не отруєних вихлопними газами та шумом двигунів.
+
0
Три літри
Три літри
15 лютого 2023, 13:00
#
Будешь нюхати ще богато років після 2035. Бо треба читати не українське, а оригінал.

Parliament approved the new CO2 emissions reduction targets for new passenger cars and light commercial vehicles, part of the «Fit for 55» package.
+
+60
neverice
neverice
15 лютого 2023, 13:20
#
Ну логічно, що вони не анігілюють всі існуючі ДВС машини. Головне ж тенденція і кількість в загальній массі. Прийняття такого закону про заборону ставить світ на рейки повної електрифікації і гарантує кількість проданих електромобілів у ЄС. Виробникам машинам вже не буде сенсу тягнути, бо «ой, ми не знаємо, чи продамо, це дорого і бла-бла-бла». Виробникам інфраструктури — так само немає сенсу тягнути, бо попит точно буде.
Тому значний ефект буде досягнуто набагато раніше 2035.
+
0
Серый Петров
Серый Петров
16 лютого 2023, 7:50
#
Доброе утро, если можно пожалуйста что там написано переведите
+
0
Три літри
Три літри
16 лютого 2023, 8:07
#
Що обмеження стосується лише НОВИХ автомобілів що відносяться до ПАСАЖИРСЬКИХ та ЛЕГКИХ ВАНТАЖІВОК.

Обмеження не зачіпає перепродаж і експлуатацію вживаних автомобілів, а також тракторів, вантажівок, автобуси та спеціальну техніку.
+
+45
bonv
bonv
15 лютого 2023, 12:27
#
Бажання, мрії і реальність…
+
+15
BEZE
BEZE
15 лютого 2023, 12:39
#
Перспектива
+
+75
bonv
bonv
15 лютого 2023, 13:01
#
Туманна.
+
0
Три літри
Три літри
15 лютого 2023, 12:58
#
Як завжди: українська журналістика не може не брехати. Можна б було сказати що то просто не уважність. Коли це в перший раз. Але який це раз в загальному?
+
0
neverice
neverice
15 лютого 2023, 13:26
#
А що вам не так? В статті дуже чітко вказано — «Нові автомобілі та мікроавтобуси не матимуть дозволу на викиди з 2035 року.»
+
+15
Три літри
Три літри
15 лютого 2023, 13:32
#
А в заголовку? Невже слово нові таке велике?
+
+15
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
15 лютого 2023, 17:59
#
Я вот хотел бы узнать — а сколько надо спалить угля, нефти, газа что бы зарядить все новые не чадящие и не шумяшие электрические авто ? А танки, вертолеты, самолеты, и серьезная спец техника, карабли, тоже будут на батарейках?
+
0
neverice
neverice
16 лютого 2023, 11:28
#
Я рахував — приблизно 2,5 ГВт електростанція на всю Україну (8 млн авто).
https://minfin.com.ua/blogs/neverice/197742/
Але з урахуванням зеленої енергетики, на повну потужність вона буде працювати досить рідко. Також електростанція не покриває своїми вибросами кожне місто (а якщо це атомна чи газова — то і вихлоп куди чистіше).
А кораблі та танки зазвичай не є основними забруднювачами повітря в містах :) Їхній вклад лише в глобальну екологію і то дуже спірний на фоні вулканів та промисловості. А от легкові авто впливають прямо на життя людей і екологію міст, де власне живуть люди (порівняйте рівні забрудненості в місті, та посеред океану, де плавають кораблі).
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
16 лютого 2023, 11:49
#
Откуда такая цифра 8 миллионов?
https://minfin.com.ua/blogs/grugoriyholand/166657/
+
0
Три літри
Три літри
16 лютого 2023, 11:58
#
Https://www.autoconsulting.com.ua/article.php?sid=48496

10,5 міліонів станом на 2021 рік, але джерело інформації невідоме.
+
0
Три літри
Три літри
16 лютого 2023, 12:14
#
В середньому такий автомобіль необхідно заряджати раз на тиждень (15 тис пробігу на рік).

Це хтож буде їздити «до лампочки» тим більш в авто яке неможна дозоправити з бутилки на дорозі? Заряджати треба приблизно в два рази частіше. Маючи запас хода в 600 кілометрів в середньому проїзжаю на однів заправці 285 кілометрів.

З наших 8 млн автомобілів половина буде заряджатись вдома-в гаражі-на стоянці і на заправку заїджати три рази на рік.

Взагалі незрозуміло на чому грунтується такий висновок. В нас в Україні 67% міського населення і лише 32% сільского
http://ukrexport.gov.ua/ukr/about_ukraine/population/ukr/86.html#:~:text=%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B0%D0%B6%D0%BD%D0%BE%20%D1%83%D1%80%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B0%2C%20%D0%B7%D1%96,32%2C8%25%20%D1%81%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D1%85%20%D0%B6%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B2.
Більшість міського населення не має власного дому для того щоб заряджатись вночі з розетки, а кількість зарядок на парковках ледве-ледве складає 1% від загальної кількості паркомісць.
+
+15
Три літри
Три літри
16 лютого 2023, 12:19
#
Одна fast-charge зарядка потужністю 100 квт за добу дозволить зарядити не менше 25 машин, по 30 хв на кожну. За тиждень, відповідно — 175 машин. Отже, щоб зарядити всі наші 4 млн потрібно 23 тисячі зарядок, або 2,3 тисячі заправок з 10 зарядками на кожній. Для справки, в Україні 7,5 тис АЗС, в три рази більше.

Для справки: заправка бензином займає приблизно 3−5 хвилин від моменту зупинки біля колонки до моменту закривання дверцят і запуску двигуна. Якщо кожна машина буде стояти принаймі пів години то щоб зарядити 5,6 міліона міських авто треба не 2,3, а 3 тисячи десяти постових «АЗС». От тільки більшість АЗС в нас на чотири колонки, навіть на ОККО і ВОГ далеко не всюди шість, не кажучи вже про 10. І це в ідеалі коли одна машина від'їзжає, а інша під'їзжає. Але в житті воно не так: вночі нікого, зранку та ввечори черги навіть на десятипостовій UPG.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися