Депутати Європарламенту проголосували за поступову відмову від автомобілів внутрішнього згоряння на пасажирському транспорті з 2035 року. Про це повідомляється на сайті Європарламенту.
В Європі заборонили продавати нові бензинові та дизельні авто з 2035 року
►Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Деталі
Нові автомобілі та мікроавтобуси не матимуть дозволу на викиди з 2035 року. Таким чином, з 2035 року реєстрація нових бензинових і дизельних автомобілів в ЄС буде заборонена.
Тобто нові машини з ДВЗ теоретично продавати можна, але вони не повинні використовувати традиційне паливо, лише варіанти без шкідливих викидів.
Скорочення викидів CO2
Нове законодавство встановлює шлях до нульових викидів CO2 для нових легкових і легких комерційних автомобілів у 2035 році (мета для всього автопарку ЄС — скоротити викиди CO2 від нових автомобілів і мікроавтобусів на 100% порівняно з 2021 роком).
Проміжні цілі скорочення викидів до 2030 року встановлені на рівні 55% для легкових автомобілів і 50% для фургонів.
До 2025 року Комісія представить методологію оцінки та звітності щодо викидів CO2 протягом повного життєвого циклу легкових автомобілів та мікроавтобусів, що продаються на ринку ЄС, разом із законодавчими пропозиціями.
Читайте також: П'ять найбільш незвичайних автомобілів 2023 року (фото)
А що в інших країнах
Варто зазначити декілька інших країн вже ухвалили аналогічні законопроєкти або оголосили терміни заборони продажу нових авто з двигунами внутрішнього згоряння, включаючи Канаду, Великобританію та Норвегію.
Наприклад, у Норвегії заборона набуде чинності з 2025 року. Представники автомобільної промисловості очікують, що глобальний поштовх до заборони продажу нових бензинових та дизельних автомобілів пришвидшиться до 2030 року.
Уряд США поки що не встановив дату заборони продажу автомобілів з ДВЗ на традиційному паливі, але штат Каліфорнія у 2022 році прийняв правила, що забороняють продаж нових бензинових та дизельних автомобілів після 2035 року.
Коментарі - 20
Parliament approved the new CO2 emissions reduction targets for new passenger cars and light commercial vehicles, part of the «Fit for 55» package.
Тому значний ефект буде досягнуто набагато раніше 2035.
Обмеження не зачіпає перепродаж і експлуатацію вживаних автомобілів, а також тракторів, вантажівок, автобуси та спеціальну техніку.
https://minfin.com.ua/blogs/neverice/197742/
Але з урахуванням зеленої енергетики, на повну потужність вона буде працювати досить рідко. Також електростанція не покриває своїми вибросами кожне місто (а якщо це атомна чи газова — то і вихлоп куди чистіше).
А кораблі та танки зазвичай не є основними забруднювачами повітря в містах :) Їхній вклад лише в глобальну екологію і то дуже спірний на фоні вулканів та промисловості. А от легкові авто впливають прямо на життя людей і екологію міст, де власне живуть люди (порівняйте рівні забрудненості в місті, та посеред океану, де плавають кораблі).
https://minfin.com.ua/blogs/grugoriyholand/166657/
10,5 міліонів станом на 2021 рік, але джерело інформації невідоме.
Це хтож буде їздити «до лампочки» тим більш в авто яке неможна дозоправити з бутилки на дорозі? Заряджати треба приблизно в два рази частіше. Маючи запас хода в 600 кілометрів в середньому проїзжаю на однів заправці 285 кілометрів.
З наших 8 млн автомобілів половина буде заряджатись вдома-в гаражі-на стоянці і на заправку заїджати три рази на рік.
Взагалі незрозуміло на чому грунтується такий висновок. В нас в Україні 67% міського населення і лише 32% сільского
http://ukrexport.gov.ua/ukr/about_ukraine/population/ukr/86.html#:~:text=%D0%A3%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B0%20%D0%BF%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%B2%D0%B0%D0%B6%D0%BD%D0%BE%20%D1%83%D1%80%D0%B1%D0%B0%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B0%20%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D0%B0%2C%20%D0%B7%D1%96,32%2C8%25%20%D1%81%D1%96%D0%BB%D1%8C%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D1%85%20%D0%B6%D0%B8%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%96%D0%B2.
Більшість міського населення не має власного дому для того щоб заряджатись вночі з розетки, а кількість зарядок на парковках ледве-ледве складає 1% від загальної кількості паркомісць.
Для справки: заправка бензином займає приблизно 3−5 хвилин від моменту зупинки біля колонки до моменту закривання дверцят і запуску двигуна. Якщо кожна машина буде стояти принаймі пів години то щоб зарядити 5,6 міліона міських авто треба не 2,3, а 3 тисячи десяти постових «АЗС». От тільки більшість АЗС в нас на чотири колонки, навіть на ОККО і ВОГ далеко не всюди шість, не кажучи вже про 10. І це в ідеалі коли одна машина від'їзжає, а інша під'їзжає. Але в житті воно не так: вночі нікого, зранку та ввечори черги навіть на десятипостовій UPG.