Мінфін - Курси валют України

Встановити
9 серпня 2021, 14:33

Найкращий відгук липня: скільки заплатив клієнт Ощаду за неактивний рахунок у банку

«Мінфін» вибрав найкращий відгук липня. Його автор, клієнт Ощадбанку під ніком Opanas, поділився історією, як несподівані комісії банку «з'їли» майже всі гроші на його картці. Користувач отримає приз від «Мінфіну» — 3 тис. грн.

Народний рейтинг, найкращий відгук, відгуки клієнтів, гроші, банки, Ощадбанк
фото: epravda.com.ua

Чотири роки, щоб попрощатися з президентською стипендією

«У квітні 2017 року, коли я був студентом Запорізького національного технічного університету, мені було нараховано президентську стипендію розміром 3985 грн 62 коп. На моє ім'я був відкритий рахунок в Ощадбанку, на який в той час зарахували кошти. Але робітники банку не сповістили мене про це надходження», — розповів Opanas.

Про гроші, які завалялися на рахунку, автор відгуку дізнався випадково кілька місяців тому. Однак до 21 травня цього року сума на рахунку неабияк «підтанула»: там залишилося всього 1088 грн, які він зняв у касі Ощадбанку. Майже 2870 грн банк списав для оплати комісії за неактивний рахунок і послугу смс-банкінгу. Яка, очевидно, не працювала.

«За період з 2017 до 2021 року я не отримав жодного сповіщення від банку про нарахування та списання з мого рахунку, які він регулярно робив», — пише Opanas. Він допускає, що Ощадбанк просто не зацікавлений в інформуванні клієнтів.

За словами користувача, він звертався до відділення Ощадбанку в місті Запоріжжя, де був відкритий рахунок, щоб отримати копію договору про оформлення картки. Але надати копії документів та підтвердити видачу картки банк відмовився. На гарячій лінії теж нічим не змогли допомогти.

Читайте також: Найкращий відгук червня: як клієнт Приватбанку депозит забирав, але так і не забрав

Порада банку: читайте умови на сайті

Після публікації відгуку на сайті в Ощадбанку підтвердили, що тарифи банку передбачають комісію за обслуговування неактивного рахунку і плату за смс-інформування клієнтів. Тарифи і договір комплексного банківського обслуговування можна подивитися на сайті.

«Щоб уникнути списання комісії за обслуговування неактивного рахунку, досить хоча б один раз протягом року провести будь-яку операцію переказу, оплати або поповнення», — прокоментували в службі підтримки банку.

Чому клієнту не надіслали смс про зарахування грошей в Ощаді не пояснили.

У банку також зазначили, що інформація про тарифи Ощаду завжди є у вільному доступі. Для зручності клієнтів було додано ще один сервіс у чат-боті — «Канал інформування».

За допомогою цього сервісу можна перевірити або змінити канал, через який буде зручно отримувати інформування у разі зміни тарифів/умов обслуговування за рахунками.

Зараз клієнти банку можуть обрати один з таких способів інформування:

  • оповіщення в Ощад 24/7;
  • повідомлення на вайбер/телефон;
  • електронна пошта.
Автор:
Світлана Тартасюк
Журналіст Світлана Тартасюк
Пише на теми: Банки та банківські продукти, нерухомість, ринок праці, бізнес, фінанси, інвестиції

Коментарі - 22

+
+149
Did7n
Did7n
9 серпня 2021, 15:05
#
Банк — дно
+
0
Три літри
Три літри
9 серпня 2021, 15:18
#
Ну такое. Человек открыл счёт в банке, но за четыре года ни разу не удосужился проверить баланс. И не закрыл его, хотя знал о плате за неативный счёт.
+
0
zaNOza :)
zaNOza :)
9 серпня 2021, 15:40
#
Я не знала, а карточку киянина открывают только там
+
0
Три літри
Три літри
9 серпня 2021, 16:20
#
Это не про отзыв о карте Киевлянина.
Когда в Харькове Гепа мутил аналогичную аферу с карточками для харьковских пенсионеров — открыть её можно было только и исключительно в Привате.
+
+40
zaNOza :)
zaNOza :)
9 серпня 2021, 18:54
#
Какая разница какая карта из банка, если такое происходит.
+
0
zpro
zpro
10 серпня 2021, 19:45
#
А в З П Буряк промутил схему что всех бюджетников на газбанк добровольно-принудительно…и все в пределах закона)))
+
+50
bonv
bonv
9 серпня 2021, 15:47
#
Банкам плювати на своїх клієнтів…
+
+15
BEZE
BEZE
9 серпня 2021, 19:32
#
Нехай роблять висновки
+
+30
bonv
bonv
9 серпня 2021, 15:48
#
Українка поскаржилася на дивне списання з картки «ПриватБанку»: гроші їй не повернуть.
https://www.unian.ua/economics/finance/ukrajinka-poskarzhilasya-na-divne-spisannya-z-kartki-privatbanku-groshi-jiy-ne-povernut-novini-ukrajina-11507374.html
+
+15
bonv
bonv
9 серпня 2021, 15:51
#
Что сразу дураков не убивает, то делает их ещё дурнее…
+
+15
zaNOza :)
zaNOza :)
9 серпня 2021, 18:55
#
А как же с поговоркой «дурак на своих ошибках учится???»
+
+30
bonv
bonv
9 серпня 2021, 20:51
#
Дурка? Там напевне лікують…
+
+51
zxccx
zxccx
9 серпня 2021, 18:23
#
Я давно є клієнтом Ощадбанку. На мою думку це самий непрозорий банк серед системоутворюючих банків. А саме непрозорі комісії спустошують кишені клієнтів. Так, на сайті є умови обслуговування рахунків клієнта. Але вони написані так, що треба мати освіту фінансиста, щоб розібратись в усіх тонкощах. Дивно, що такий важливий банк, який прикривається вивіскою, що він державний, регулятори не змушують бути доступним і зрозумілим в своїх комісіях для пересічних громадян. Якщо чесно, то вже стало противно мати справу з цим дріб'язковим банком. Буду з ним прощатись…
+
0
liderexim
liderexim
9 серпня 2021, 18:37
#
Давно пора! У меня тоже был аналогичный случай, когда деньги за смс-информирование снимались, а никак смсок мне никогда на указанный в договоре номер телефона не приходили (((((((
+
+15
zaNOza :)
zaNOza :)
9 серпня 2021, 18:56
#
Именно потому, что он державный, ему не надо конкурировать с кем-то.
+
0
коля собко
коля собко
9 серпня 2021, 20:41
#
Це недобанки… А примати злочинне угрупування у банківській сфері номер один…
+
0
vasia2
vasia2
9 серпня 2021, 21:52
#
Плох тот банкир который не «откусит» от вверенного ему счета кусочек малый или не малый.
+
0
Hotab
Hotab
9 серпня 2021, 23:35
#
Втихаря парят смс-инфо, даже если скажешь, чтобы не подключали. Приходится потом звонить и дополнительно отключать. Но за первый месяц все равно снимут. Гопники.
+
0
zpro
zpro
10 серпня 2021, 19:41
#
Совет банка… та пошли вы с вашим банком…
+
+22
Opanas
Opanas
10 серпня 2021, 20:10
#
Щиро дякую порталу Minfin за визнання мого відгуку кращим та приз в 3000 гривень !!! Завдяки вашій роботі банки зможуть зрозуміти, що ми не тільки клієнти, а й їх роботодавці!
+
+25
zaNOza :)
zaNOza :)
10 серпня 2021, 20:14
#
У даному випадку не ми роботодавці банку, а держава яка не дозволяє робити подібні виплати в інші банки.
+
0
Три літри
Три літри
10 серпня 2021, 23:29
#
Не забудьте заплатить подоходный налог 19,5% с суммы приза.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися