Мінфін - Курси валют України

Встановити
19 липня 2021, 16:02

Італійський будинок моди Ermenegildo Zegna вийде на біржу з оцінкою $3,2 мільярда

Італійський будинок моди Ermenegildo Zegna в кінці року може вийти на біржу. Про це пише РБК.

Італійський будинок моди Ermenegildo Zegna в кінці року може вийти на біржу.
Фото: zegna.com

Що відомо

Компанія планує отримати лістинг на NYSE, об'єднавшись зі SPAC Investindustrial Acquisition, на чолі якої стоїть колишній генеральний директор UBS Group Серджіо Ермотті.

►Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини

Зараз в SPAC оцінюють бізнес Ermenegildo Zegna в $3,2 млрд. За підсумками операції в італійській компанії планують залучити $880 млн, повідомила Ermenegildo Zegna. Очікується, що операція буде закрита до четвертого кварталу 2021 року.

Згідно з домовленістю, Zegna збереже за собою 62% об'єднаної компанії. SPAC отримає 11% акцій. Із залучених коштів компанія направить близько $250 млн на розвиток свого бізнесу з виробництва чоловічого одягу і на угоди злиттів і поглинань.

Читайте також: Стартап безпілотних автомобілів Aurora вийде на біржу через SPAC

SPAC — компанія, створена спеціально для злиття з іншою приватною компанією, яка бажає вийти на біржу, минаючи процедуру IPO.

Звіт за 2020 рік

У 2020 році виручка Ermenegildo Zegna впала на 23% (до 1 млрд євро) в порівнянні з попереднім роком.

Крім того, компанія отримала чистий збиток в 45 млн євро, тоді як в 2019 році заробила 38 млн євро.

У презентації для інвесторів компанія прогнозує, що в цьому році її результати відновляться до рівнів 2019 року.

Читайте також: Стартапи почали втрачати інтерес до злиття з SPAC

Історія Ermenegildo Zegna

Ermenegildo Zegna заснував італієць Ерменеджільдо Зенья в 1910 році, з тих пір вона безперервно перебувала у володінні сім'ї Зенья.

Зараз компанія управляє 296 магазинами в 80 країнах. У 1960-х роках Zegna здобула популярність завдяки виробництву чоловічих костюмів, а в 1991 році стала одним з перших люксових брендів, які вийшли на китайський ринок. У 2019 китайський напрямок забезпечив 35% усієї виручки компанії.

До 2020 року модний будинок не планував ставати публічним, проте пандемія все змінила.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися