Міністерство юстиції України 5 квітня зареєструвало відповідні зміни, які розробила Національна комісія з держрегулювання зв'язку. Влада очікує, що ця зміна призведе до зростання конкуренції між мобільними операторами і стимулюватиме їх до поліпшення якості послуг, пише psm7.com.
Українці за добу зможуть змінити мобільного оператора і зберегти поточний номер
Спрощена процедура запрацює з 1 грудня 2021 року.
► Підписуйтеся на «Мінфін» в Instagram:
головні новини про інвестиції і фінанси
Яким буде алгоритм переходу
Прискорена зміна мобільного оператора зі збереженням номера відбуватиметься таким чином:
- Номер перенесуть максимум за 1 день, замість 3−4, як було раніше.
- Абонент повинен звернутися до одного — нового оператора, а не до двох, як було раніше.
- Договір з колишньою компанією буде розірвано автоматично.
- Користувачі без контракту тепер зможуть залишити свій номер при зміні оператора за спрощеним порядком — реєстрації у попереднього оператора не потрібно.
Послугу з перенесення абонентських номерів в Україні почали надавати з 1 травня 2019 року.
Як повідомляється на сайті Міністерства цифрової трансформації, за майже два роки операторам надійшло близько 200 тис. офіційних звернень, проте 40% заявників отримали відмову.
За словами відомства, це пов'язано із «забюрократизованістю процесів». У Мінцифри додали, що щорічно від мобільних операторів йдуть понад 7 млн користувачів, частина з яких потенційно могла б скористатися цією послугою.
Читайте також: До BankID НБУ підключився перший мобільний оператор — lifecell
Контекст
Послугу mobile number portability, або перенесення номера абонентів мобільних операторів, було формально введено в Україні ще в 2010 році. Верховна Рада ухвалила відповідні зміни у закон про телекомунікації, які були внесені двома роками раніше. Однак офіційні терміни запуску послуги відкладалися аж до 2019 року і в підсумку користувачам мобільного зв'язку в Україні довелося чекати вирішення питання понад 10 років.
Коментарі - 10
Надеюсь, что и в Украине также будет
В принципе замена симки внутри лайфа сделано не сильно сложнее, возможно даже почти так же: получаешь код используя старую симку, вводишь его используя новую симку, ждешь до часа на переключение.
Сделать по тому же алгоритму смену оператора — задача подъёмная. Но ни старые кадры не способны так мыслить, ни новые.
И тут тупая перепечатка пресс-релиза.
Уважаемые авторы копипасты, с самого момента запуска услуги MNP абоненту надо обращаться только в оператору — тому к которому он переносит номер. К старому оператору обращаться не нужно.
— зараз якщо абонент «знеособлений» (як більшість пріпейд абонентів), то без звернення до старого оператора і процедури «персоніфікації» міграція не відбудеться.
Если всё нововведение сводится лишь к тому что подтверждение личности клиента теперь можно будет делать через BankID то так и надо было написать ;)
Сама процедура переноса номера и раньше занимала мало времени, много времени уходило как раз на то что надо обязательно ножками дойти до магазина старого оператора и показать паспорт, а потом дождаться оговоренного тайм-слова в течение которого за полчаса-час происходит сам перенос номера в сеть нового оператора — я ждал неделю когда лайф сможет это сделать. И вот я сильно сомневаюсь что ожидание было вызвано отсутствием необходимых документов от НКДРЗ, просто как всё новое делалось неспешно, с опаской.
Это если договор предусматривает такое расторжение. А даже если предусматривает то для расторжения всё одно надо будет выполнить все обязательства перед старым оператором.