Мінфін - Курси валют України

Встановити
6 квітня 2021, 8:33

Найкращий відгук березня: щоб відмовитися від картки Ощадбанку, довелося звертатися до поліції

«Мінфін» підбив підсумки традиційного конкурсу на найкращий відгук про банк. У березні переможцем став користувач під ніком magser. Автор відгуку отримає приз від «Мінфіну» — 3 тис. грн.

Як розповідає magser, все розпочалося з того, що йому зателефонували з Ощадбанку і повідомили, що випустили безкоштовну картку додатково до пенсійної. Чоловік відмовився її забирати та повідомив Ощаду, що ще одна картка йому не потрібна.

«Через деякий час при відвідуванні банку працівники знову запропонували забрати картку, знову відмовився», — розповів magser. Однак згодом він отримав смс про зняття 200 грн за обслуговування «безкоштовної» картки.

Клієнт звернувся зі скаргою до відділення, але там повертати йому кошти відмовились. «Абсурд якийсь, самі випустили картку, без мого звернення, картка знаходиться у відділенні, а з мене знімають кошти… Оператор гарячої лінії повідомив, що за випуск даної картки — 200 грн, річне обслуговування — 200 грн», — йдеться у відгуку. До того ж передбачено пеню у 25 грн, якщо на рахунку впродовж місяця не буде суми в 3 тис. грн або карткою не буде оплачено покупки. «Крутезна картка для пенсіонера», — іронічно підсумовує magser.

Чоловік впродовж кількох днів телефонував до банку, але це не принесло результату. Кошти йому повернули лише тоді, коли він написав заяву в поліцію про шахрайство. «Невже потрібно витрачати свій час і нерви, щоб тебе не дурили в державному банку», — обурюється пенсіонер.

«Мінфін» звернувся до Ощадбанку з проханням пояснити ситуацію. Там розповіли, що питання було вирішене після звернення клієнта. «Інформації про його звернення в поліцію на момент вирішення питання у банку не було», — стверджують в прес-службі.

Читайте також: Як НБУ пропонує вирішити проблему заниження страхових виплат

Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця»

Приз за кращий відгук місяця — 3 тис. грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «кращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:

  • Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
  • Описаний досвід повинен бути корисним для інших клієнтів банку.
  • У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
  • Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.

Більше про правила «Кращого відгуку місяці» читайте тут

Коментарі - 27

+
+239
AleksandrBank
AleksandrBank
6 квітня 2021, 9:45
#
Я могу пояснить за Ощад: сотр-м банка нужно выполнять планы: пенс. карты, доп. карты, кред. карты, страховки и т. д. Клиента упрашивали, он не захотел, сотр-к сам оформил карту без согласия, даже может где-то подписи за клиента подделал, что всего.

Но фишка в другом, есть заявление в полицию и это трабл, они начнут расследовать. Думаю сотр-к сам уволился или Служба Безопасности банк уволила. Но руководители знают давно о проблемах, нет выполнения планов — нет бонусов, пресуют, вот рез-т. Сотр-к банка может после этого уже никуда в норм.орг-ю не устроится, как минимум банк.
+
+133
Denis Bokach
Denis Bokach
6 квітня 2021, 10:31
#
Но, согласитесь, факт мошенничества налицо. Сам через месяц планирую прекратить сотрудничество с Ощадом и закрыть карточку. Не люблю, когда выкручивают руки.
+
+13
mcart
mcart
6 квітня 2021, 14:16
#
На Ваше місце мінсоцполітики підготувало з вересня ще 2 млн. жертв Ощадбанку — примусових клієнтів-пенсіонерів, якщо в тій місцевості тільки цей банк і є
+
+115
bonv
bonv
6 квітня 2021, 10:48
#
— У вас есть наша карта?
— Нет.
— Оформим?
— Нет.
— Почему?
— Не собираюсь сюда возвращаться.
— Почему?
— Слишком навязчивое обслуживание.
— Почему?
+
+21
kingcity
kingcity
6 квітня 2021, 11:33
#
Зі всім згідний, крім одного: не думаю, що поліція буде особлива активна. Інцидент вичерпано — отже вони справу просто тихо закриють.

А щодо самого відгуку: чергова звичайна скарга випадкової людини, яка зареєструвалась на форумі лише для того, щоб привернути увагу до своєї проблеми і яка скоріш за все, так само з форуму зникне.
Ні, у описаній ситуації magser правий, це без питань і те, що заяву у поліцію написав — молодець, добився свого.
Але чи заслуговує його відгук на звання кращого — сумнівно…
+
+5
mcart
mcart
6 квітня 2021, 14:27
#
Це не скарга, це добра порада.
Я теж буду припиняти користуватися Ощадбанком, де намагаються зняти кошти фактично «ні за що».
​​​​​​​По тому шляху йде і наш самий великий державний банк, який з пенсіонерів з пенсією нижче прожиткового рівня намагається урвати свій комісійний шмат за комунальні платежі.

+
0
kucheriavy
kucheriavy
8 квітня 2021, 14:52
#
Відгук кращий бо не схожий на інші. В ньому розглядається чергова шахрайська схема і описаний шлях її вирішення. Берем до уваги
+
+27
Maleficarum
Maleficarum
6 квітня 2021, 10:12
#
«Думаю сотр-к сам уволился или Служба Безопасности банк уволила» Ну значит этот сотрудник просто- идиот. Должен знать -что инициатива всегда наказуема. (Если на собственный страх и риск оформил карту) Если было давление начальства — то оказался малодушным чм**ём.
+
+20
AleksandrBank
AleksandrBank
6 квітня 2021, 10:32
#
Вы такой интересный, знаете сколько они таких уже карт сами наклепали? Мы говорим об одном случае, а их тысячи по Ощаду, может десятки тысяч. Я просто был в «этой каше», я знаю изнутри ситуацию, от части жаль сотр-ка, что из-за «преса» выполнения плана испортил себе карьеру возможно на всю жизнь. Виноват не он — а система.
+
+41
Maleficarum
Maleficarum
6 квітня 2021, 10:46
#
«Виноват не он — а система.» Система- состоит из людей Да- наклепали этих карточек как Вы говорите тысячи или десятки тысяч. А желание видно есть наклепать — сотни тысяч и подобным образом распространить. Но видать-есть и умные люди в банке кои под любым предлогом отказывают начальству сим заниматься. Так что и в системе- есть те кто дружит с головой. Да кстати- те кто отказывались сие делать- возможно и далее работают в банке А те кто смалодушничал и повёлся на уговоры или угрозы начальства- по итогу таки уволились (Уволили) Так что- отказаться выполнять требования начальства незаконные- по факту лучше- нежели прогнуться пред ним.
+
+31
Finrich
Finrich
6 квітня 2021, 13:34
#
Такие бестолковые сотрудники только в Ощаде и работают. А нее, еще в Привате, такой же ужасный банк где никто ни за что не отвечает.
+
+79
glan
glan
6 квітня 2021, 16:39
#
Поддерживаю Александра. Планы с потолка сотрудникам ставят, каждое утро на планёрке прессуют, по итогам месяца премии лишают, если планы не выполнил. Сам в такой системе работал, помню перебрасывали из отделения в отделения друг другу переводы Вестерн по 1 долл., так как план по количеству на точку — 45 шт. Каждый день твой план — 1 новая карта. По итогам месяца — 22 шт. Ищи людей где хочешь, всем родственникам, знакомым, друзьям, соседям выпускали карты. А это все — паспорт, анкета, телефон, идентификация, куча бумаг. Не удивительно, что сотрудник клиенту без ведома выпустил, а вот с тарифом перепутал. А что по статье уволили — скорее всего таки да. Виновата система.
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
7 квітня 2021, 10:35
#
+, Вы меня отлично понимаете и знаете реалии.
+
0
bonv
bonv
6 квітня 2021, 10:38
#
Жесть.
+
+53
bonv
bonv
6 квітня 2021, 10:43
#
— Я хотів би застрахувати своє життя.
— У Вас є автомобіль?
— Ні.
— Ви їздите на мотоциклі або велосипеді?
— Ні.
— Тоді, вибачте. Пішоходів ми не страхуємо — занадто ризиковано!
+
+103
corsww
corsww
6 квітня 2021, 13:28
#
В данном случае премия выданная минфином стопроцентно справедлива. Дело не в том что человека попытались тупо обворовать. Дело в том что я уверен таких случаев десятки, а то и тысячи. И максимальное количество людей должны узнать как себя защищать. И Минфин в данном случае молодец как и автор отзыва
+
+8
kingcity
kingcity
6 квітня 2021, 13:39
#
Автор відгуку — молодець.

Ну, а те, що у нас є поліція, у яку потрібно звертатись, коли здійснюються правопорушення — це вже давно не новина…

+
0
Fenelix
Fenelix
6 квітня 2021, 14:29
#
Оно то не новость, просто довольно занимателен факт, что обращаться в полицию пришлось с жалобой на мошенничество со стороны государственного предприятия
+
+39
kingcity
kingcity
6 квітня 2021, 15:07
#
А що тут дивного ?

Державні структури — це по-вашому зразок чесності і порядності?
В державних школах беруться хабарі за оцінки і ведуться збори коштів «на штори».
В державних лікарнях процвітає те саме хабарництво плюс пацієнтам лікарі часто посилено рекомендують купити у нихв якісь ліки, які їм зовсім не потрібні.
Нав`язування різних непотрібних послуг в державних структурах теж не є рідкістю, як і вимоги сплати різних «благолдійних» внесків.
Чому державні банки повинні бути винятком?
+
0
Fenelix
Fenelix
22 квітня 2021, 13:53
#
Да ничего тут дывного, просто забавный факт.
+
+30
bonv
bonv
6 квітня 2021, 14:38
#
Банкам, давно, плювати на своїх клієнтів!
+
0
Igorenya
Igorenya
6 квітня 2021, 22:30
#
Надеюсь не всем)
+
0
Александр С.
Александр С.
7 квітня 2021, 8:21
#
Ощадбанк и Приватбанк на сегодня это самые тупые и наглые банки! Давно оплатил оплату частями в Привате, а звонят работники с наглым требованием доплатить ещё сумму одного взноса! Посылаю на х… Объясняю, что оплатил всю сумму и даже оставил на чай. Меня не слушают и угрожают. После выяснения и подсчётов без извинений говорят что надо доплатить не 400 грн, а всего 78 копеек!!! Это набежали % 😎🤪😜 ***, по другому и не скажешь!
+
+15
Юрий Новокрещенов
Юрий Новокрещенов
7 квітня 2021, 13:35
#
+100500. Если от Ощада качество не ожидаешь в принципе, то вот Приват скатился в бездну государственного управления…
+
0
Artamir
Artamir
7 квітня 2021, 18:57
#
Вот вам мой случай с Приватом. Имею кредитку приватовскую, на ней две страховки. Звонят из отделения-оформите страховку, говорю есть уже, настырно- оформите не пожалеете и начинает перечислять условия. Вежливо отказался и так несколько раз. Последний раз уже ответил в понятной для них форме. Просрочки по платежам небывало, исправно погашал и тут на- голдклуб урезает лимит и доступно ноль. Хорошо, что есть наличные, а если рассчитываешь на карту и потратил всю наличку, завтра зубы на полку? Короче, с нашими банками свяжись, завтра бомжом сделают
+
0
bonv
bonv
7 квітня 2021, 22:16
#
Банкам давно плювати на клієнтів…
+
+5
videowoolf
videowoolf
7 квітня 2021, 23:10
#
Оформлял себе премиум карту в этом горе банке в прошлом году при получении карты кто-то что-то нахимичил и пришлось перевыпускать заново подождал две недели пришел за новой получил забросил на нее деньги на следующий день приходит смс что с вашей карты списано 375 гривен думаю с какого… звоню им на гарячую линию и узнаю что списали деньги за перевыпуск карты при чем это с вины сотрудника банка я ее не терял не блокировал и т. п. … как говорят у них *** платит всегда вот такой банк
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися