«Мінфін» підбив підсумки традиційного конкурсу на найкращий відгук про банк. У березні переможцем став користувач під ніком magser. Автор відгуку отримає приз від «Мінфіну» — 3 тис. грн.
Найкращий відгук березня: щоб відмовитися від картки Ощадбанку, довелося звертатися до поліції
Як розповідає magser, все розпочалося з того, що йому зателефонували з Ощадбанку і повідомили, що випустили безкоштовну картку додатково до пенсійної. Чоловік відмовився її забирати та повідомив Ощаду, що ще одна картка йому не потрібна.
«Через деякий час при відвідуванні банку працівники знову запропонували забрати картку, знову відмовився», — розповів magser. Однак згодом він отримав смс про зняття 200 грн за обслуговування «безкоштовної» картки.
Клієнт звернувся зі скаргою до відділення, але там повертати йому кошти відмовились. «Абсурд якийсь, самі випустили картку, без мого звернення, картка знаходиться у відділенні, а з мене знімають кошти… Оператор гарячої лінії повідомив, що за випуск даної картки — 200 грн, річне обслуговування — 200 грн», — йдеться у відгуку. До того ж передбачено пеню у 25 грн, якщо на рахунку впродовж місяця не буде суми в 3 тис. грн або карткою не буде оплачено покупки. «Крутезна картка для пенсіонера», — іронічно підсумовує magser.
Чоловік впродовж кількох днів телефонував до банку, але це не принесло результату. Кошти йому повернули лише тоді, коли він написав заяву в поліцію про шахрайство. «Невже потрібно витрачати свій час і нерви, щоб тебе не дурили в державному банку», — обурюється пенсіонер.
«Мінфін» звернувся до Ощадбанку з проханням пояснити ситуацію. Там розповіли, що питання було вирішене після звернення клієнта. «Інформації про його звернення в поліцію на момент вирішення питання у банку не було», — стверджують в прес-службі.
Читайте також: Як НБУ пропонує вирішити проблему заниження страхових виплат
Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця»
Приз за кращий відгук місяця — 3 тис. грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «кращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:
- Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
- Описаний досвід повинен бути корисним для інших клієнтів банку.
- У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
- Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.
Більше про правила «Кращого відгуку місяці» читайте тут
Коментарі - 27
Но фишка в другом, есть заявление в полицию и это трабл, они начнут расследовать. Думаю сотр-к сам уволился или Служба Безопасности банк уволила. Но руководители знают давно о проблемах, нет выполнения планов — нет бонусов, пресуют, вот рез-т. Сотр-к банка может после этого уже никуда в норм.орг-ю не устроится, как минимум банк.
— Нет.
— Оформим?
— Нет.
— Почему?
— Не собираюсь сюда возвращаться.
— Почему?
— Слишком навязчивое обслуживание.
— Почему?
А щодо самого відгуку: чергова звичайна скарга випадкової людини, яка зареєструвалась на форумі лише для того, щоб привернути увагу до своєї проблеми і яка скоріш за все, так само з форуму зникне.
Ні, у описаній ситуації magser правий, це без питань і те, що заяву у поліцію написав — молодець, добився свого.
Але чи заслуговує його відгук на звання кращого — сумнівно…
Я теж буду припиняти користуватися Ощадбанком, де намагаються зняти кошти фактично «ні за що».
По тому шляху йде і наш самий великий державний банк, який з пенсіонерів з пенсією нижче прожиткового рівня намагається урвати свій комісійний шмат за комунальні платежі.
— У Вас є автомобіль?
— Ні.
— Ви їздите на мотоциклі або велосипеді?
— Ні.
— Тоді, вибачте. Пішоходів ми не страхуємо — занадто ризиковано!
Ну, а те, що у нас є поліція, у яку потрібно звертатись, коли здійснюються правопорушення — це вже давно не новина…
Державні структури — це по-вашому зразок чесності і порядності?
В державних школах беруться хабарі за оцінки і ведуться збори коштів «на штори».
В державних лікарнях процвітає те саме хабарництво плюс пацієнтам лікарі часто посилено рекомендують купити у нихв якісь ліки, які їм зовсім не потрібні.
Нав`язування різних непотрібних послуг в державних структурах теж не є рідкістю, як і вимоги сплати різних «благолдійних» внесків.
Чому державні банки повинні бути винятком?