До Системи BankID НБУ підключився перший мобільний оператор — lifecell. Про це йдеться у повідомленні регулятора.
До BankID НБУ підключився перший мобільний оператор — lifecell
Що це означає
Тепер громадяни України — власники передплаченого зв’язку lifecell зможуть отримувати послуги ідентифікації користувача передплаченого зв’язку, зміни тарифного плану та переходу на контрактну форму обслуговування з використанням Системи BankID НБУ.
Тож для отримання цих послуг уже не має потреби йти до магазину lifecell з документами, що засвідчують особу. Для цього потрібно лише мати рахунок фізичної особи в банку, який є учасником системи BankID НБУ.
Підписуйтеся на телеграм-канал «Мінфіну»: детально про головні фінансові новини
Такі послуги lifecell тепер доступні онлайн для клієнтів банків, підключених до Системи BankID НБУ.
Що відомо про BankID НБУ
Загалом сьогодні Система BankID НБУ налічує 77 учасників: 29 банків-ідентифікаторів, 38 комерційних та 10 некомерційних абонентів (надавачів послуг).
Список абонентів постійно розширюється. Наприклад, приєднуються компанії з оренди та продажу нерухомості, оренди авто, спеціалізованого обладнання тощо.
Читайте також: 94% користувачів платіжних карток в Україні доступні можливості системи BankID — НБУ
Переваги системи
В умовах карантинних обмежень онлайн-послуги з використанням системи BankID НБУ стають вкрай актуальними і затребуваними з боку клієнтів.
Так, у 2020 році більш ніж утричі зросла кількість абонентів-надавачів послуг. Зараз їх у системі вже 48 — 10 некомерційних та 38 комерційних абонентів надавачів послуг.
За 2020 рік у системі відбулося майже 7,5 млн успішних ідентифікацій (у 2019 році — 300 тис.).
Крім того, банки вже почали реалізовувати для своїх клієнтів можливість дистанційно отримувати банківські послуги з використанням системи BankID НБУ. До цього банки виступали лише як ідентифікатори клієнтів. Тепер для здійснення ідентифікації вони зможуть отримувати дані клієнтів від інших банків.
Читайте також: Олексій Шабан назвав ключові вектори розвитку платіжної інфраструктури Нацбанку
Коментарі - 6
Только вот воспользоваться нормально нельзя: как когда-то сотрудник магазина вписал данные паспорта, так они в профиле и висят. И нигде нет кнопки подтвердить данные через BankID. Возможно эта услуга предоставляется только тем кто ещё не передавал свои данные оператору или вообще только для новых абонентов. Лишь бы не «только для пресс-релиза».
Якщо раніше Ви вже зареєстрували номер (через будь-який канал), але наразі Ваші паспортні дані змінилися та Ви бажаєте їх оновити, Вам достатньо звернутися до магазину lifecell із відповідними документами.
Погодтесь що було б зручно якби існуючий кліент через BankId міг доповнювати або оновлювати свої данні без відвідування магазину.
Також це можна було би використовувати в якості другого фактору аутентифікації при якихось чутливих операція як он наприклад заміна SIM-карти.
https://x0.at/z-F.png