Мінфін - Курси валют України

Встановити
23 березня 2021, 9:11

Курс біткоїна впав на 8%

23 березня, курс біткоїна на Binance опустився на 8%, до двотижневого мінімуму в $53 тис. Про це пише РБК.

23 березня, курс біткоїна на Binance опустився на 8%, до двотижневого мінімуму в $53 тис.
Фото: 24tv.ua

Що з відбувається з курсом

Котирування криптовалюти почали різко знижуватися 20 березня, після того як не змогли подолати позначку в $60 тис. За тиждень до цього актив встановив історичний максимум вартості вище $61,8 тис.

Аналітична компанія Santiment з'ясувала, що за останні два місяці найбільші утримувачі біткоїна продали близько 300 тис. монет на суму понад $1,59 млрд. Це відноситься до власників адрес, що містять від 1000 до 10 000 біткоїнів. У той же час гаманці, на балансі яких перебуває від 100 до 1000 біткоїнів, переважно накопичували криптовалюту.

Згідно з даними інтерактивної таблиці «Мінфіну» станом на 09:00 за Києвом біткоїн торгується по $ 53 376.

Читайте також: Які знаменитості інвестують в криптовалюту

Читайте також: Цифрове майбутнє грошей: чи знайдеться місце біткоїну

Нагадаємо

Раніше співзасновник і екс-гендиректор криптобіржі BTCC Боббі Лі спрогнозував, що поточний бичачий ринок може підняти біткоїн до $ 300 тис. За словами Лі, на це вказують історичні дані динаміки ціни першої криптовалюти.

Коментарі - 67

+
+86
14360026
14360026
23 березня 2021, 9:58
#
МММ теж обіцяв фантастичні відсотки…
+
+28
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
23 березня 2021, 10:37
#
Відсотки можна платити лиш тоді, коли вкладені гроші заробляють гроші, тобто компанія з капіталізацією 1 млрд заробляє 100 млн, тоді всі вкладники мають 10% на свої інвестиції. Це спрощено, як працюють інвестиції. Піраміда, це коли немає, або майже немає зароблених коштів, але є хайп та приток нових адептів. Відсотки на так звані, інвестиції, визначаються просто вольовим рішенням, не залежним від фінансової діяльності. Рано чи пізно, грошей стає мало і піраміда падає. У біткоїна капіталізація 1 трлн, приблизно, адепти кажуть про кратні прибутки на вклади… виходить що біткоїн генерує кілька трлн прибутків… а це не так. Тому, звідки кратність взялася, а все просто, гроші просто вкладаються в біткоїн і поки хайп працює, доти ціна росте і є кратні прибутки. І то, прибуток виникає лиш тоді, коли особа фіксує їх, виходячи з активу, а адепти тримають бітки, поки що. Тобто, чиста піраміда, яка нічого не виробляє, послуг практично ноль, але прибутки великі. Але по факту, навіть потенціальні прибутки є лиш у тих, хто зайшов 5 років тому і більше, також заробляють спекулянти на качелях. Основна маса просто сидить і чекає. Обвалу. І вже скоро, якщо вже власник однієї з криптобірж заговорив про чергову 90% корекцію від 100к вниз. Я вважаю, що вона начнеться дещо раніше, від 70−80к максимум, але адепти мають тримати позицію до кінця, а інші, не дуже стійкі «інвестори» повинні чекати достатньо, щоб потрібні люди вийшли перед падінням, в т. ч. інституціонали, які геть не адепти, а спекулі
+
+36
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
23 березня 2021, 10:43
#
І так, до речі… я все ще шортую по бітку, відкриваючи короткі позиції на спробах росту, по індикатору розвороту власної конструкції і закриваю їх при ході вниз на 1к. Поки що жодного лося за рік часу. Тому, дякую вам за вашу віру в дорогий вакуум. Побільше б таких вірних, які розкачують волатильність до 10% на дню. Воно хоче падати, а ви його на поверхню своїм баблом піднімаєте, воно знову вниз, а ви йому нову порцію хайпу та бабла. Дуже надіюся, що на момент падіння матиму значні об'єми, коли індикатор двічі підтвердить крах.
+
+4
Daos
Daos
23 березня 2021, 12:05
#
Знаем мы сколько заработали за последний год те, кто играл на понижение курса биткоина. Он целый год растёт, а не падает. Да, периодически корректируется, но всё равно растёт. Сколько новостей уже было за последний год сколько потеряли те, кто играл на понижение. 9 из 10-и — потеря денег. Но сказочников хватает. Где вас только плодят таких?)
+
+45
Kharakternyk
Kharakternyk
23 березня 2021, 12:26
#
Я розумію, хто купив декілька років тому і зараз продав, то дійсно заробив, а щоб зловити кожен невеличкий відкатик і ні разу не промахнутися, мало в таке віриться.
+
0
Daos
Daos
23 березня 2021, 12:29
#
Просто кто-то думает, что все дурачки, а он один умный)
+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
23 березня 2021, 14:38
#
Для цього є індикатори, усереднення та інші методи маніменджменту. Я ж не кажу, що просто так тупо зранку валю шортити… я чекаю, поки спрацюють індикатори, зокрема покажуть перекупленість, готовність до розвороту чи корекції, потім заходжу і дивлюся далі, якщо ціна росте, але індикатори показують на розворот, то усереднююся, якби індикатор поміняв колі, то закр ив би невеликого лося, але такого не було ще за останні 2 роки. Також враховую твіти відомих осіб, як от Маск… після такого чекаю, поки ринок заспокоїться.
+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
23 березня 2021, 15:03
#
Я постійно тримаю певну суму в шортах, кожна корекція дозволяє підняти середню ціну продажу трохи вище. Зараз чекаю один індикатор на денних даних, він досить повільний і не показує невеликих корекцій, лише імовірні розвороти. То він дуже близько, необхідно або швидкий ріст на 70−80 або плавний до 80−90к і тоді мої шорти перетворяться в справжні бабки. Якщо не піде вниз, то закрию половину в непоганий плюс, половину в безубиток. Все одно, буде цікаво та вигідно. Просто я намагаюся купувати, коли дешева, а продавати, коли дорого. Не просто це визначити вцілому, але зараз биток не дешевий, тому я в шортах. Раніше, коли був дешевий, я купував, але вийшов на 28к і відтоді в шортах, але не фанатично, що пролав і чекаю манни з неба, я дроблю лот, і залежно від ситуації, або нарощую позицію, або зменшую, відповідно до індикаторів. Тут писали, що тех аналіз помер 40 років тому. Не знаю, я тоді не жив… але біткоїн не погано аналізується, якби не твіти Маска, то було б геть просто, а так приходиться трохи думати.
+
+22
BMW25
BMW25
23 березня 2021, 13:32
#
Дякую за адекватний комент щодо цієї «інвестиції».Хоча адептнутим цього не доказати.
+
+4
Daos
Daos
23 березня 2021, 13:48
#
Зато пирамидоголовые ведутся:)
+
+34
Ferox
Ferox
23 березня 2021, 10:44
#
Ну, расскажи мне, как это я не потерял свои вложенные 2900 баксов в биткоин? Да, дружок, я вложил всего 2900 баксов, вывел уже около 70000 баксов и еще у меня осталось 4,25 битка. Завидуй! ;)
+
+51
kingcity
kingcity
23 березня 2021, 11:38
#
Вам вже не раз писали — вчасно витягнули щасливий лотерейний квиток…
+
0
Daos
Daos
23 березня 2021, 12:06
#
Т. е. всем, кто купил ниже 10 тыс. просто вовремя выиграли в лотерею?
Какая щедрая лотерея)) Столько выигравших)
+
+28
kingcity
kingcity
23 березня 2021, 12:15
#
Так, досить щедра.

Я на цей раз у ній програв (вірніше, виграв менше, ніж міг) — мав трошки бітка, купленого по 7 тис. Продав, коли він перевалив за 10 тис, сподівався, що він потім назад відкотиться. А він догори попер…

Не сперечаюсь, ця лотерея дає шанси непогано заробити. Але від цього вона не перестає бути лотереєю…
+
+19
Daos
Daos
23 березня 2021, 12:33
#
Ну если так мыслить, то любые инвестиции — и в золото и в нефть и в недвигу и в акции, да даже покупка валюты с целью сохранения или заработка — есть лотерея. Ибо никогда не знаешь что на сколько вырастет или упадёт. Да чего уж там — твоя жизнь — это лотерея, сегодня вроде всё норм, а завтра всяко может случиться. Но это не значит, что уже не надо зарабатывать, что-то пробовать и наслаждаться жизнью)
+
+15
kingcity
kingcity
23 березня 2021, 12:48
#
«…твоя жизнь — это лотерея, сегодня вроде всё норм, а завтра всяко может случиться. Но это не значит, что уже не надо зарабатывать, что-то пробовать и наслаждаться жизнью)» — з цим згідний на 200%.

З рештою — трохи посперечався би, але це тема досить обширна, не хочу її тут зачіпати. Може колись десь «на стороні» — в окремому дописі чи блозі…
+
+15
Bratyshechka
Bratyshechka
23 березня 2021, 12:08
#
Круто, я тоже зашёл поиграться в риски на 10% от сбережений, на 3.8 за биток, даже был готов что ммм лопнет или что-то там… Так эти высокорисковые «инвестиции» стали большей частью всего моего капитала, начал потихоньку выводить, прибыль зафиксирована
+
+15
BMW25
BMW25
23 березня 2021, 12:34
#
Чому завидувати, що люди як були алчними, так і залишилися. А скільки їх сігануло з верхніх поверхів???
+
0
Daos
Daos
23 березня 2021, 12:59
#
Люди как были завистливыми, так и остались.
И жизнь их ничему не учит ((
И даже если кто и наблюдал действия мгновенной кармы, выводы всё равно не сделал (
+
0
BMW25
BMW25
23 березня 2021, 13:29
#
Карма у «сіганувших».А завість…, так вона у тих, хто про неї віщає.
+
0
Daos
Daos
23 березня 2021, 13:51
#
Не я завидую Фероксу. Это вас он постоянно бесит, что ему уже не надо работать, а вам каждый день на работу)
+
+13
kingcity
kingcity
23 березня 2021, 14:14
#
А немає чому заздрити. Ферокс, як на мене, свій шанс якщо вже не втратив, то потрохи втрачає.

Якби мені на голову звалилась така сума, то я б це дійсно використав як можливість щось змінити у житті. Частину відклав би про запас. Частину потратив би на себе — наприклад, змінив би житло чи авто, ще з`їздив би на якийсь хороший відпочинок. А основну частину (не менше половини) вклав би у розвиток бізнесу, дав би йому поштовх для переходу на новий рівень. Або додав би ще якийсь вид діяльності.Для мене це і є - використати шанс, щось змінити у житті. А Ферокс свій виграш просто тупо проїдає.У нього по суті нічого в житті не змінилось — він як був безробітним, так ним і залишився, просто на сьогоднійшній день він є забезпеченим безробітним. Підкреслюю — на сьогодні… Він і живе, де жив і авто, як він раніше писав, у нього немає.

Зрештою, комусь подобається паразитично-загниваючий образ життя — його справа. Так і до деградації недалеко.
+
+4
Daos
Daos
23 березня 2021, 14:28
#
Соглашусь, что это его дело.
Но то, что он заработал с трёх тысяч триста, то просто красавчик.
И теперь посчитайте сколько лет каждому с вас надо ходить на работу, чтобы заработать эти деньги. А при этом надо же постоянно на жизнь, на еду, развлечения, коммуналку, лекарства и т. д. И посчитайте сколько надо лет, чтобы собрать эту сумму с учётом всех издержек. А у человека она УЖЕ есть и ему столько лет ходить на работу уже не надо. А как он ими распоряжается — это его дело. К тебе ж никто не лезет в душу с поучениями, как тратить твои деньги)
+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
23 березня 2021, 14:48
#
Якщо ти так пишеш, то навіть і не здогадуєшся, що можна не ішачити по 100 годин в тиждень і заробляти достойно. Я працюю з 9 до 18 з обідом, маю всі вихідні і свята вільні, відпустка 35 днів в липні. Ща 10 років роботи змінив же 4 службові авто, які мені і в гривню не влітають, навіть мийку компенсують.
+
0
Andrey M
Andrey M
23 березня 2021, 14:53
#
Я теж найманий працівник (хоча й по добрій волі акціонера отримую відсоток з прибутків компаній які в моїй підзвітності) і не скаржуся на дохід та соц пакет. Але липень у мене коротший:)
+
0
kingcity
kingcity
23 березня 2021, 14:57
#
Ферокс не заробив, ні. Йому ці гроші просто впали з неба.
Єдине, за що можу його похвалити — за витримку, попри все він вперто чекав і таки дочекався свого часу.

Власне, заробити ці гроші, ходячи на роботу дійсно було би довго і нелегко, а для декого — взагалі неможливо.
Але, навіть отримавши ці гроші, я б і далі своє справою займався (другими словами, так і ходив би на роботу), просто це був би вже інший рівень діяльності.
Це мій принцип — людина повинна щось робити, щось створювати, ставити перед собою цілі і їх добиватися — інакше вона просто перетворюється в паразита і деградує. Але це моє переконання і я його нікому не нав`язую.

І я нікому в душу не лізу і не вказую — кожен може робити що хоче, якщо цим він не шкодить іншим, це право кожного.
Я всього лиш розказав, як поступив би я, тобто висловив свою точку зору. Це вже моє право :).
+
+6
kingcity
kingcity
23 березня 2021, 15:07
#
А я взагалі «вільний художник» — ФОП, що сам зароблю — те й моє (за винятком податку).
Але я це заробляю а не в лотерею виграю.

Ні, зайвий мільйон-другий доларів, звичайно, не зашколив би… Для розвитку справи у першу чергу. Ну і може якісь умови життя покращив би (житло, авто). Хоча і так не скаржусь — комфортно себе почуваю і у нинішньому житлі і за кермом свого авто…
+
0
Daos
Daos
23 березня 2021, 17:38
#
Я не спорю, что для многих на этом ресурсе 300 к баксов — это не предел мечтаний. Но большинству, кто насмехается над Фероксом, надо работать лет 20, а то и 30, т. е. до пенсии и то ещё не факт)
+
0
Daos
Daos
23 березня 2021, 17:40
#
Скруджу. Ну молодец. Чего ж живёшь в неэлитном ОСББ, где соседи денно и ночьно фонят над головой и не только над головой?)
+
0
Daos
Daos
23 березня 2021, 18:04
#
Не заработал говоришь? Упали бабки? Выиграл в лотерею? Интересно чего ж тогда братья Уинклвосс в далёком 2013-м году не купили на 11 лямов лотерейных билетиков, а затарились под завязку биткоином? Как думаешь, почему?
Ферокс поступил примерно так же (не пошел в лотерейный киоск, а зарегился, закинул бабки и купил), только на меньшую сумму.
+
0
kingcity
kingcity
23 березня 2021, 19:30
#
Не змішуйте все в одну купу. Ферокс не Уінклвосс.
В Уінклвосссів своя мета була і це точно не бажання один раз зірвати куш і далі паразитувати.
+
+4
Daos
Daos
23 березня 2021, 19:41
#
Паразитировать и жить на честно-заработанные — это разные вещи.
Ещё тогда и Уинклвоссы и Ферокс чётко рассчитали, что можно будет на этом заработать. Поэтому и вложились. Просто те вложили больше, повезло отсудить эти деньги у Цукерберга, а у Ферокса такой возможности не было:)) И да, 55−60 тыс. это же ещё вовсе не предел:)
+
+15
kingcity
kingcity
23 березня 2021, 19:53
#
Зрештою, ті ж Уінклвосси теж зробили свою ставку.
І вона зіграла.

«Ферокс поступил примерно так же (не пошел в лотерейный киоск, а зарегился, закинул бабки и купил), только на меньшую сумму.» — купив квиток не у кіоску, а в криптообміннику чи на біржі :)
+
+4
Daos
Daos
23 березня 2021, 20:12
#
Я уже писал тебе выше про лотерею. По твоим раскладам любой инвестор — Баффет, Соррос, да вообще любой заработали только потому, что купили билет если не в киоске, то в криптообменнике или в агенстве недвижимости или на фондовой бирже и т. д. и т. п. Тупо всем повезло. Я не согласен в корне, но если даже последовать твоей теории, то как там в футболе говорят — везёт всегда лучшим:)
+
0
kingcity
kingcity
23 березня 2021, 20:21
#
Брати У не використали ці гроші для проїдання, вони стали засновниками кількох проектів, тобто їх бізнес перейшов на вищий рівень і вони продовжують його розвивати. Хоча спокійно могли би плюнути на все, розслабитись і гріти ж. и десь на Мальдівах. Це те, про що я говорив.
«жить на честно-заработанные» — на рахунок «чесно» питань немає.Все по чесному.
«На рахунок «зароблені…» — якщо вам так зручніше, нехай буде так. У мене інше розуміння слова «заробити».
До речі, ще віддавна і досі у літературі вживається термін «грати на біржі» та й багато трейдерів його вживають. Тобто, прибуток від біржових операцій — це виграш. Хоча, звичайно, у грі потрібен розум — стратегія, розрахунок і т.д.

«И да, 55−60 тыс. это же ещё вовсе не предел:)» — з цим, напевне погоджусь. Колись я не вірив, що біткоїн повернеться до ціни 20 тис., зараз вже напевне і ціні в млн. USD не здивуюсь…
+
0
kingcity
kingcity
23 березня 2021, 20:29
#
Daos

А по вашій теорії виходить, що купівля лотерейного квитка — це інвестиція :).
+
0
Daos
Daos
23 березня 2021, 20:35
#
Брати У не використали ці гроші для проїдання, вони стали засновниками кількох проектів, тобто їх бізнес перейшов на вищий рівень і вони продовжують його розвивати. Хоча спокійно могли би плюнути на все, розслабитись і гріти ж. и десь на Мальдівах.
Кто на что тратит заработанные деньги — это уже другой вопрос. Кому-то хватает и меньшего, зато есть больше свободного времени, а кому-то нужны миллиарды и он всю жизнь за ними гоняется. А когда раздобудет, то нужно уже 10, а потом 100, а там и смертушка недалеко:)
+
0
Daos
Daos
23 березня 2021, 20:45
#
Лотерейного билета — не инвестиция. А вложение в криптовалюту — инвестиция. И как видишь на примере многих — очень даже оправдана:)
Но у тебя своё видение, ради Бога, хуже спать я от того не буду)
+
+15
kingcity
kingcity
23 березня 2021, 21:02
#
І купівля лотерейного квика буває виправдана.

«Но у тебя своё видение…» — у кожного своє бачення. Добре коли воно є, от коли його немає - зле.
На ваш сон я теж не посягаю і не збираюсь його псувати. Надобраніч.

+
0
Daos
Daos
23 березня 2021, 21:11
#
Если ты считаешь любую инвестицию лотереей, то мой тебе совет — никогда ни во что не инвестируй. Зарабатывай в другой способ. Доброй ночи.
+
+30
kingcity
kingcity
23 березня 2021, 23:07
#
Не збирався відповідати, але так як ви дали мені пораду, то відповім взаємністю:

1. Не варто давати порад, коли їх не потребують. Я прожив вже досить немало років, якось до цього заробляв і як мені заробляти далі - розберусь сам.

2. «Тикати» незнайомим людям — як мінімум неввічливо, тому не варто цього робити.

Взаємні поради надано, тепер обом можна спати спокійно.
+
+4
Daos
Daos
24 березня 2021, 6:51
#
Ну ладно, разбирайся себе там. Только не плачься, что заработал на битке 30%, а не хотя бы 300:)
О какой можно говорить вежливости к людям у которых в голове либо пирамида, либо лотерея? И которых давит жаба от упущенных возможностей, но они пытаются ещё это преподнести как правильное решение.
Зачем заниматься самообманом?)
+
+30
kingcity
kingcity
24 березня 2021, 10:39
#
А, ясно. Хто не вірить у пришестя великого Бітка — автоматично вважається «другосортним», а до таких поваги немає. Та й взагалі, яка ввічливість може бути по відношенню до «інакомислячих»? — таке у «криптосуспільстві» не вітається.
Подібний тип поведінки не раз уже зауважував у «криптоадептів», тому не дивуюся.
Не смію більше відволікати «Вашу Криптовеличність» :))))
+
+4
Daos
Daos
24 березня 2021, 12:19
#
Мне всё равно кто во что верит или не верит. Но когда люди и понятия не имеют о чём-то и пытаются при этом навязать «свою правду» или «своё видение», даже не соизволив разобраться в вопросе и убедиться в НЕошибочности своего видения, то мне что им улыбаться? Я не из тех, кто будет подставлять правую щеку, после оплеухи по левой. С первого моего коммента по крипте, когда написал, что хорошее время для закупа по курсу 5+, на меня накинулись как гиены, обвиняя чуть не в слабоумии. Я писал тогда, давайте подождём до конца года и посмотрим кто из нас прав. И шо? Хоть кто-то признал, что ошибался? Нет. И дальше лепят галимые отмазы, типа повезло, скоро потеряешь всё и т. п. Понятно, что чтобы признать, что был не прав, как минимум надо немного мужества. И умения или желания посмотреть правде в глаза. Но таких нету среди скептиков. Поэтому, за что уважать? Более того, у меня ровно такое же уважение к скептикам, как у них ко мне (у всех без исключения). Притом с первого коммента по крипте. И не только ко мне, к тому же Фероксу, например. Я же вижу и читаю постоянно все эти уважительные и вежливые ваши комменты к нему. Хотя человек показал на своём примере, возможно за последние три тысячи, как можно было заработать. И ему должны быть благодарны за это. И что взамен? Тонны грязи только на него льются… от вежливых и уважительных и культурных людей. Многие пытаются притворятся вежливыми, но я догадываюсь, что они на самом деле думают. А я не собираюсь притворяться. Удачи)
+
+15
kingcity
kingcity
24 березня 2021, 15:25
#
Здається починаю розуміти причини такої поведінки. Незгоду з вашою думкою ви сприймаєте як особисту образу, а спроби опонента відстояти свою думку — як нав`язування свого некомпетентного «видения».
Я ніколи нікому нічого не нав`язую, свою думку я висловлював і відстоював і буду так робити і надалі, а погоджуватись з нею чи ні - право кожного, яке я поважаю.
За вашими дискусіями щодо ціни я спостерігав без участі у них, так що у вас немає підстав звинувачувати мене у нападках. Більше того, у нашій дискусії я визнав свою помилку — я сказав, що не вірив у повернення біткоїна до ціни 20 тис., але це відбулось.
Щодо Ферокса — почуття вдячності до нього не відчуваю, але це не є образою. Вважав і вважаю, що він втратив унікальний шанс, але це теж не є образою. Зрештою, як йому розпоряджатись своїм життям і фінансами — його беззаперечне право.
А фамільярність і грубість у спілкуванні з опонентом вважаю визнанням власної слабкості і «недалекости ума».
Нічого особистого.
Взаємно, удачі).
+
0
Daos
Daos
24 березня 2021, 17:15
#
Ну вот и считай себе. А я считаю притворством твою показную вежливость:)
+
+58
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
23 березня 2021, 14:44
#
Щоб я заздрив Фероксу? За що? За 70 тис баксів за 5 років? Я працюю на надзвичайно цікавій аналітичній роботі, в представництві величезної компанії, з білою європейською зарплатою та службовим авто і трьома видами страховок від компанії. І з цим я маю заздрити безробітному, навіть, якщо у нього є за що жити? Не сміши. Я окрім матеріалки маю купу поїздок та цікавих зустрічей, я на роботу іду з задоволенням, так само, як з роботи додому. Фонда мені цікава не лишк, як додатковий заробіток, але й як хобі.
+
+21
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
23 березня 2021, 14:51
#
Зараз знову налетять, що або брешеш або вихваляєшся. Хейтери, думайье, як вам хочеться, але то все щира правда. Все, що я маю, я заробив своїм розумом, а не лотерею виграв… хоча також, інколи мені здається, що фортуна на моєму боці, як от з тим самим бітком, коли я зайшов вниз на 58к, а він зріс до 61к. Але я вірив в безглуздість вакууму і це мені окупилося гарними сумами.
+
0
Andrey M
Andrey M
23 березня 2021, 14:54
#
+15
+
0
Daos
Daos
23 березня 2021, 17:31
#
Ладно, я не Ферокс. Человек захочет, сам ответит.
От себя добавлю — какая бы не была интересная работа — она отнимает кучу времени, которое уже не купишь ни за какие деньги. Понятно, что надо кормить себя и семью и соответственно надо работать, но если есть возможность не работать и иметь деньги и иметь голову на плечах (а такое представляется только единицам), то можно прожить более интересную жизнь.
+
+4
Daos
Daos
23 березня 2021, 17:49
#
И большинство очень даже бы так хотело, но увы:)
+
0
kingcity
kingcity
23 березня 2021, 19:40
#
«то можно прожить более интересную жизнь.» — ну це дуже відносно. Інтереси у всіх різні. Тому те, життя, яке для когось буде цікавим — для іншого буде просто нудною пусткою.
+
0
Daos
Daos
23 березня 2021, 20:01
#
И наоборот)
+
0
kingcity
kingcity
23 березня 2021, 20:23
#
І навпаки…
+
+30
Andrey M
Andrey M
29 березня 2021, 15:57
#

Daos
23 марта 2021, 17:31
#
Ладно, я не Ферокс. Человек захочет, сам ответит.
От себя добавлю — какая бы не была интересная работа — она отнимает кучу времени, которое уже не купишь ни за какие деньги.


Якшо мислити такими категоріями то і власний бізнес це витрачання часу.
Наведу один приклад: власник фінансової групи де я працюю, мультимільйонер на моє запитання яке у нього хоббі відповів — «Робота. Я кайфую від роботи.» І я можу з великою вірогідністю припустити що він в рази живе цікавішим життям, відвідує різних країн, тощо, ніж тот хто зірвав куш на бітку в мільйонах долларів.
+
+15
kingcity
kingcity
29 березня 2021, 16:32
#
Підтримую Andrey M. Людина повинна щось створювати, чогось прагнути, досягати. Інакше — це просто беззмістовне існування та шлях до деградації.
Хоча, повторюю, у кожного своє розуміння — комусь і паразитування на куші, який впав з неба, здається вищим досягненням і доставляє задоволення.
Кожен сам господар свого життя, зрештою…

+
+6
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
23 березня 2021, 15:05
#
Ферокс, ти втратив більше половини, сам казав, що купив 10 бітків, а зараз 4 маєш… не давить жаба? Замість 600к маєш 300к? Ні, не давить… ясно. Тобто, втрата половини тебе не давить, то чому ж мене має давити?
+
0
kingcity
kingcity
23 березня 2021, 15:21
#
А на щоб він тоді жив, якщо біткоїн є його єдиним засобом до існування? :)
+
0
Daos
Daos
23 березня 2021, 12:08
#
И так после каждой коррекции и каждого пука до 10% вниз:)
А когда растёт на 20% никто не замечает. Это просто пузырь раздувается)
+
+30
zaNOza :)
zaNOza :)
23 березня 2021, 14:28
#
За останні два місяці найбільші утримувачі біткоїна продали близько 300 тис. монет на суму понад $1,59 млрд. Це відноситься до власників адрес, що містять від 1000 до 10 000 біткоїнів. У той же час гаманці, на балансі яких перебуває від 100 до 1000 біткоїнів, переважно накопичували криптовалюту. — лёд треснул и когда перейдёт в разряд выкупившие — это те, у кого от 0 -100 — лёд тронется…
+
0
Daos
Daos
23 березня 2021, 14:32
#
Тронулся ли лёд?
А можно поинтересоваться с какой целью интересуетесь?)
+
0
zaNOza :)
zaNOza :)
23 березня 2021, 15:02
#
Я не писала, что тронулся
+
0
Daos
Daos
23 березня 2021, 17:22
#
Молодец. Вовремя исправила)
+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
23 березня 2021, 14:53
#
Діткам головне вірити і холдити… поки папа зливає.
+
+4
Daos
Daos
23 березня 2021, 17:34
#
Папа уже слил по 27.5 курам насмех) Хотя надо было покупать.
Вот так работают хвалёные индикаторы Скруджа Магдака)
+
+21
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
23 березня 2021, 15:07
#
Великі власники потроху виводять, щоб не злякати віруючих. Кому ж тоді той вакуум напарювати?
+
0
Daos
Daos
23 березня 2021, 17:32
#
Тебе, чтобы ты потом перед откатами сливал)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися