Автором найкращого відгуку грудня став клієнт ОТП Банку під ніком AlexKa68. Йому довелося стати учасником «нескінченного квесту» банку. Ось уже четвертий місяць він не може закрити непотрібну зарплатну картку. За найкращий відгук AlexKa68 отримає приз — 3 тис. грн.
Знову 40 днів: як клієнт вже четвертий місяць не може закрити картку ОТП Банку
Перша спроба попрощатися з банком
«Уволился из компании, в которой работал, и обратился в банк для закрытия счета и зарплатной карты. Естественно, долга по счету не было. Карту я обнулил, хотя „хитрый“ ОТП Банк заморозил мои собственные 100 грн», — пише AlexKa68.
Спочатку автор відгуку подзвонив на гарячу лінію. Там підтвердили блокування карти.
«Также рекомендовали через 40 дней (почему-то возникает ассоциация с поминками по закрытому счету в банке) обратиться в банк и забрать свои «замороженные банком» 100 грн. Но прошло 30 дней и пришло сообщение, что у меня возник долг! Как? Откуда? За что? На горячей линии ответ только один: «обратитесь в отделение банка», — ділиться клієнт ОТП Банку. Довелося відпроситися з роботи і піти у відділення.
Читайте також: Найкращий відгук листопада: скільки заробив ОТП Банк на «безвідсотковому» кредиті
Співробітник банку пояснив, що борг розміром 10 грн — це плата за обслуговування рахунку. Клієнт хотів заперечити, мовляв, на гарячій лінії обіцяли закрити рахунок. Але у відповідь почув: «Нічого не знаю — борг є! Поки не заплатите 10 грн, банк не може закрити рахунок і віддати ваші „заморожені“ 100 грн».
«Становлюсь в очередь в кассу и плачу наличными 15 грн: 10 грн долг, ещё 5 грн непонятно откуда взявшиеся и 1 грн за внесение наличных в кассу. Иду на любые платы для „прощания“ с этим банком», — розповідає автор відгуку.
Врешті-решт менеджер приголомшив черговою приємною новиною: «Рахунок закриваю. За своїми 100 грн приходьте через 40 днів».
Дежавю, або знову в відділення
«Опять 40 дней и снова приходить в отделение? Мне теперь с новой работы уволиться, чтобы снова не отпрашиваться у начальника в рабочий день и забрать свои собственные 100 грн?», — обурюється клієнт ОТП Банку.
Але, на жаль, квест ще не закінчений. Проходить 30 днів і користувач під ніком AlexKa68 отримує повідомлення: «Сплатіть борг 10 грн».
Читайте також: Найкращий відгук жовтня: іпотека не для всіх або $ 500 коту під хвіст
«Дежавю… Я это уже проходил. Это банк или программа-розыгрыш? Согласен даже доплатить ещё 100 грн, только чтобы отвязался этот „европейский“ банк с неевропейским сервисом», — резюмує читач «Мінфіну».
Банк ніяк не прокоментував ситуацію на сайті. Клієнт заявив, що не може вирішити проблему вже четвертий місяць.
Пораду, як назавжди розлучитися з банком, автору відгуку дали читачі «Мінфіну».
«Эта фишка у них неизменна уже многие годы. По сути все 40 дней (вроде же 45?) карта остается активной, даже не смотря на то, что ее могли прямо при вас разрезать в отделении. Соответственно, за этот срок снимается абонплата, карта заходит в минус и в результате закрыта быть не может. Вы снова погашаете исключительно долг, снова снимается абонплата», — пояснює користувач rusgl.
Його рекомендація: внести гроші в розмірі заборгованості + абонплату за 2 місяці вперед. «Тогда точно все будет ок. Главное, чтобы они не „забыли“ закрыть счет», — пише rusgl.
Після публікації новини ОТП Банк надав офіційний коментар:
«Нам прикро, що сталася така ситуація і клієнт витратив так багато зусиль та часу для операції, яку фактично можна зробити онлайн.
Клієнти дійсно можуть подавати заявки на анулювання карт через довідковий центр, але з метою безпеки лише з фінансового номеру, зареєстрованого за клієнтом. Нарахування комісій припиняється з дати подачі такої заявки.
Ситуацію було детально проаналізовано та впроваджені відповідні зміни для унеможливлення повторення в майбутньому. За цим зверненням питання клієнта вирішено".
Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця«
З 1 червня 2020 року діють нові правила конкурсу. Приз за найкращий відгук місяця — 3 тисячі гривень. Також встановлюються критерії, яким повинні відповідати відгуки, щоб потрапити в число претендентів на звання «найкращий».
- Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
- Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
- У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
- Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тисячі знаків.
Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.
Коментарі - 27