Мінфін - Курси валют України

Встановити
1 листопада 2020, 18:01

Вартість біткоіна знову здолала рекорд

Вартість криптовалюти біткоін в суботу, 31 жовтня, зросла приблизно на 5%, перевищивши позначку в $14 тис., і здолала курс січня 2018 року. Такі дані торгів наводяться на порталі tradingview.com.

Вартість біткоіна знову здолала рекорд
Фото: iz.ru

Що відбувалося

23 жовтня вартість біткоіна пробила позначку в $13 тис. вперше з червня 2019 року. Зростання відбулося на фоні заяви платіжної системи PayPal про те, що вона додає функцію купівлі і продажу криптовалюти.

Вчора, 31 жовтня, за станом на 13:19 за Києвом, біткоін подорожчав на 5,46%, його вартість становила $13,9 тис. Одночасно на біржі Binance біткоіни виріс у ціні на 4,34% - до $13,8 тис.

Читайте також: Чому біткоіни став популярнішим у 2020 році

Раніше в ході торгів ціна криптовалюти вперше з 15 січня 2018 року перевищила рівень в $14 тис.

За даними Tradingview, 31 жовтня станом на 16:30 за Києвом біткоін коштував $13,8 тис.

Раніше

Наприкінці липня вартість біткоіна почала зростати і за два дні підвищилася на $1,9 тис. Тоді ціна криптовалюти перевищила $11 тис. У травні - липні його ціна коливалася на позначці $9,1 тис.

У серпні біткоіни торгувався на рівні $12 тис. і в середині місяця досяг свого максимуму в $12,4 тис.

Вартість біткоіна вранці 21 жовтня досягла $12,3 тис. і наблизилася до річного максимуму в $12,4 тис., який було встановлено у серпні.

Бажаєте знати про валюту більше? Стежте за ексклюзивними матеріалами «Мінфіну» в телеграм-каналі

Коментарі - 45

+
+30
bonv
bonv
1 листопада 2020, 18:26
#
МММ-щики ваш вихід:)))
+
+15
An GenShuo
An GenShuo
1 листопада 2020, 18:53
#
Ща расскажут как пузырь лопнет скоро и забудут опять рассказать про циклы рынка.
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
1 листопада 2020, 20:25
#
Не гоните лошадей…

Народ ещё от хэллоуина не отошёл…

Подождите хотя бы недельку…
+
+15
mphet26
mphet26
1 листопада 2020, 22:19
#
Где рекорд если в 2018м бит стоил 20$
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
1 листопада 2020, 22:23
#
Это локальный рекорд третьего квартала 2020 года...
+
0
bonv
bonv
1 листопада 2020, 22:21
#
Найпопулярніші криптовалюти для інвестування (інфографіка)
https://news.finance.ua/ua/news/-/480983/najpopulyarnishi-kryptovalyuty-dlya-investuvannya-infografika
+
0
Skpablo17
Skpablo17
1 листопада 2020, 23:36
#
Салют инвесторам! Одни рекорды.
+
0
ballistic
ballistic
2 листопада 2020, 0:23
#
«инвесторам» - зараз так називають любителів халяви? :)
+
+15
Daos
Daos
2 листопада 2020, 9:05
#
Зависть - плохое чувство, порождающее болезни)
+
0
ballistic
ballistic
2 листопада 2020, 13:43
#
Для мене заздрість — це гарне почуття, яке мотивує розвиватися.
Тільки в данному випадку я не бачу підстав заздрити. Коли я дивлюся на любителів халяви, які моляться на біток, радіють коли він росте і бідкаються, коли він падає, то у мене виникають дещо інші почуття. )
+
+15
Борис Будяк
Борис Будяк
2 листопада 2020, 10:56
#
Вы уже года три строчите комменты высмеивая биткоин как пирамиду:)А Вам не кажется,что пирамиды так долго не живут:)
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
2 листопада 2020, 11:33
#
Жизнеспособность любой пирамиды зависит исключительно от притока новых участников (инвесторов) и дополнительных средств...
+
0
ballistic
ballistic
2 листопада 2020, 13:47
#
Біток це не класична піраміда.
Я висміюю любителів халяви, які замість власного розвитку в реальному світі обрали віру в віртуальний біток і називають себе інвесторами )
+
0
Daos
Daos
2 листопада 2020, 17:26
#
По этой логике все, кто вложил денежку в акции, золото, нефть, новострои, в иностранную валюту и т.д. и кто ожидает, что в такой способ заработает или хотя бы сохранит свой капитал - являются не инвесторами, а просто любителями халявы. А не халявщики - те, кто живут на зп. Железная логика... Продолжайте в том же духе)
+
0
ballistic
ballistic
2 листопада 2020, 17:49
#
Ні, моя логіка інша.

Вкладення в нерухомість — це інвестиція.
Вкладення в золото довгостроково — це збережнення капіталу.
Вкладення в нафту короткостроково — це трейдінг.
Вкладення в форекс після курсів Альпарі — це лоховство.
Вкладення в бітки з надією зірвати куш — це бажання халяви.

Любителям халяви зазвичай притаманні відсутність значного капіталу, терпіння і критичного мислення.
+
0
Daos
Daos
2 листопада 2020, 17:58
#
Відсутність значного капіталу, терпіння і критичного мислення.
Если этого всего нету, то лучше в криптомир не лезть. А купить квартирку в новострое)
+
0
ballistic
ballistic
2 листопада 2020, 18:17
#
Купити квартиру без значного капіталу не вийде. І чекати довго доведеться. 

А ось купити бітків на залишок від зарплати і тішити себе надією, що скоро приїде халява - це нескладно. І навіть спокусливо, особливо, коли в новинах екс перти хором співають про кризу всього на світі, крах долара і світле біточне майбутнє. :)
+
0
Daos
Daos
2 листопада 2020, 18:32
#
На словах оно всё несложно)
А вот суть до дела...
Скажу так - все, кто вкладывает свои деньги надеются получить прибыль и чтобы эта «инвестиция» окупилась и не важно кто во что вкладывает. Все по своему рискуют, притом своими кровными.
Большинство на остаток от зп покупает доллары (и в принципе правильно делает).
Тех, кто покупает крипту на остаток от зп скорее всего не оч много)
Но тоже правильно делают)
+
0
ballistic
ballistic
2 листопада 2020, 18:49
#
«и не важно кто во что вкладывает»
— в такому разі «інвесторами» можна назвати «вкладників» в казино, лотерею та ігрові автомати ;)
+
0
Daos
Daos
2 листопада 2020, 22:36
#
В одном случае ты приобретаешь, во втором играешь на деньги. Вот вся разница.
Во всём мире инвесторов в биткоин называют инвесторами.
Ну а Ваше мнение пускай остаётся при Вас. На курс оно не влияет)
+
0
ballistic
ballistic
2 листопада 2020, 22:53
#
В казино жетони теж купуються. Чим купівля бітків відрізняється від гри на гроші? В обох випадках результат залежить від удачі.

Інвестори в бітки - це як морські свинки. Другі не мають відношення ні до моря, ні до свиней, а перші не мають відношення ні до інвестицій ні до грошей ;)
+
0
Daos
Daos
2 листопада 2020, 23:43
#
Твоё мнение не имеет ничего общего с реальностью)
Иди работай)
Или воруй)
С таким примитивным мышлением, инвестиции — это не твоё)
+
0
ballistic
ballistic
3 листопада 2020, 0:26
#
Не потрібно мені вказувати, що робити, щоб я не вказав куди вам йти.
Це ж ви прийшли під мій комент. Якщо не можете витримати критику бітка - проходьте далі.

Бітки мають слабкий зв'язок з реальністю, тому їх купівля віртуальних бітків - це гра з невідомим результатом. Бітки тримаються за рахунок егрегора «буіттолькадаражать!», але рано чи пізно ця гра закінчиться, бо як засіб розрахунку біток незручний і дорогий, тому масово непотрібний.
+
0
Daos
Daos
3 листопада 2020, 6:56
#
Смотри и дальше как он дорожает и люди зарабатывают и сильно не расстраивайся)
Если бы биток критиковал, скажем Илон Маск, можно было призадуматься. А если обычный сектант и неудачник, то всегда пожалуйста. Повторюсь — на курс это не влияет.
+
0
Борис Будяк
Борис Будяк
3 листопада 2020, 7:45
#
Біткоїн порівнювати з засобом розрахунку не варто.Теж золото для цього ще менше годиться.А от як збереження грошей,які завжди при тобі,то біток на відміну від фізичного золота дуже зручний.Єдина проблема біткоїна на сьогодні-це його велика волатильність,яка буде зменшуватись по мірі збільшення його прихильників.
+
0
ballistic
ballistic
3 листопада 2020, 11:22
#
«Смотри и дальше как он дорожает»
— ну я ж кажу, сєкта віруючих в біток «буіттолькадаражать!»

Якщо ви так вірите в рост бітка, то є сенс продати своє житло, «інвестувати» в супер-актив, щоб потім зажити пріпєваючі. Це ж логічно. А практиці слабо? ;)
+
0
ballistic
ballistic
3 листопада 2020, 11:29
#
«збереження грошей, які завжди при тобі… дуже зручний»
— драконівські комісії на вихід в фіат і надвисока волатильність — це зручне збереження?!
Не займайтесь самообманом, біток незручний. Єдина причина для пересічного тримати біток — це надія, що він колись значно виросте. Тобто бажання халяви.

«велика волатильність, яка буде зменшуватись по мірі збільшення його прихильників»
— курсом бітка керують власники великої кількості монет. Фактично вони виконують функцію регуляції. У власних інтересах. Так як біток формально не має регулятора, то він приречений на надвисоку волатильність.
+
0
Daos
Daos
3 листопада 2020, 12:09
#
.
+
0
Daos
Daos
3 листопада 2020, 12:14
#
Так и делаю)
Порадуйся за меня, если ещё подрастёт)
+
0
ballistic
ballistic
3 листопада 2020, 12:32
#
«Порадуйся за меня, если ещё подрастёт)»
— коли ігроман виграє джекпот я не радію. Бо радість від виграшу тимчасова, вигране швидко згорить, а далі йдуть невдоволення, злість, ненависть, депресія, горе — не тільки для «переможця», а й для його оточення. Халява — це спокуса, яка нікого не робить дійсно щасливим.
+
0
Daos
Daos
3 листопада 2020, 14:13
#
Порадоваться за ближнего ты не сможешь((
То хоть не завидуй тогда)
+
0
ballistic
ballistic
3 листопада 2020, 14:20
#
Співчуваю і закликаю до розсудливості.
Мені вигідно, що серед українців зменшувалась кількість потенційно депресивних.
+
0
Daos
Daos
3 листопада 2020, 14:24
#
А мне выгодно, чтобы уменьшалось количество бедных и не совсем умных украинцев)
+
0
ballistic
ballistic
3 листопада 2020, 14:57
#
«А мне выгодно, чтобы уменьшалось количество бедных и не совсем умных украинцев)»
- тут у нас однакова потреба.
Тільки погляди на методи досягнення відрізняються.
+
0
Daos
Daos
3 листопада 2020, 15:03
#
Не работа делает деньги.
Деньги делают деньги))
+
0
ballistic
ballistic
3 листопада 2020, 15:10
#
Бітки не приносять значної користі, але споживають енергії більше, ніж Запорізька АЕС виробляє. Причина зростання ціни бітка — хайп. Розплата настане рано чи пізно і вона буде гіркою.
+
0
Daos
Daos
3 листопада 2020, 17:17
#
Мечтай дальше)
А я пока полопачу))
+
0
ballistic
ballistic
3 листопада 2020, 18:01
#
«Мечтай дальше»
- це не до мене, це до віруючих «буіттолькадаражать!» )
+
0
Daos
Daos
3 листопада 2020, 19:08
#
Не, это для верующих «Биткоин - МММ»)
+
0
Борис Будяк
Борис Будяк
5 листопада 2020, 11:44
#
« Так як біток формально не має регулятора, то він приречений на надвисоку волатильність.» Золото формально теж не має регулятор і чомусь волатильність наднизька:)Я вважаю,що волатильність прямопропорційна кількості гравців на ринку-чим більша,тим нижча волатильність.
+
0
ballistic
ballistic
5 листопада 2020, 13:07
#
«Золото формально теж не має регулятор і чомусь волатильність наднизька»
— у золота низька волатильність?!
Коливання за тиждень 2.5%, за півроку 22% — це «наднизько»?! :)

Так, золото не має регулятора, тому ціна скаче.
Але на відміну від бітка, золото більш різномірно розподілене в світі, ніж бітки.
І в золоті крім спекулятивної є і фізична цінність/попит, що робить його ціну більш врівноваженою (відносно бітка).
+
0
Борис Будяк
Борис Будяк
5 листопада 2020, 13:24
#
Тільки у золота є один суттєвий недолік в порівнянні з біткоїном-його не можливо носити з собою,бо воно виражене фізично.Золото в довгостроковій перспективі не обезцінюється на відміну від фіатних грошей,а тому його високою волатильністю в порівнянні з тим же долларом можна знехтувати.Золото-це про акумуляцію грошей,а не про їх використання.Біткоїн чи якийсь його аналог може стати альтернативою золоту.
+
0
ballistic
ballistic
5 листопада 2020, 13:44
#
Так, у золота є свої недоліки.
Але у бітка недоліків більше з точки зору «в довгостроковій перспективі не обезцінюється».

Золото має унікальні, неповторні якості, має фізичну цінність і має відносну обмеженість. Біток лише імітує унікальність, а насправді його можна клонувати і отримати 100% ідентичні якості. З золотом таке неможливо.
Основна цінніть бітка — лише спекулятивна. Як засіб розрахунків біток незручний. І підтримка мережі коштує дуже дорого (потужності Запорізької АЕС не вистачить).
Як тільки хайп і приток нових хом'ячків скінчиться, спекулятивна цінність бітка зруйнується і почнеться стрімкий зворотній процес. Бо іншого сенсу існування бітка нема.
+
0
Борис Будяк
Борис Будяк
5 листопада 2020, 14:56
#
Так і в золота з точки зору практичного примінення теж великої цінності немає-90% золота використовується в зливках,інвест.монетах і ювелірці.Купуючи ювелірні прикраси люди теж думають,що вони так зберігають гроші:)
+
0
ballistic
ballistic
5 листопада 2020, 15:05
#
Ювелірка — це все ж окрема цінність. Біток у віртуальному гаманці і близько не зможе милувати око як вишукана золота обручка ;)

І технічна промисловість потребує щороку десь ~15% від об'єму, що видобувається. Теж цінність, яка не втратить своєї актуальності.

Але для золота є інший ризик у віддаленій перспективі — майнінг на астероїдах! :)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися