У серпні українці зареєстрували 32,8 тис. вживаних легкових автомобілів, ввезених з-за кордону. Така кількість реєстрацій імпортного секонд-хенду виявилася на 35% більше, ніж роком раніше. Про це повідомляє Укравтопром.
Автомобільний секонд-хенд в Україні знову користується попитом. Топ-5 популярних марок
В результаті в звітному місяці частка старих іномарок склала 82% від усіх легкових автомобілів, що вперше реєструються в Україні.
Топ-5 популярних марок
Найпопулярнішим вживаним автомобілем місяця став Renault Megane. У серпні поточного року українці зареєстрували 1926 старих авто цієї моделі.
Читайте також: Українці купують вживані авто майже в 4 рази частіше, ніж нові
Другий результат у Volkswagen Passat, за місяць на українські номери перейшли 1848 пасатів.
На третьому місці Skoda Octavia — 1672 розмитнених і зареєстрованих авто.
Продовжує список Volkswagen Golf, власниками цієї моделі в серпні стали 1526 українців.
Замикає п'ятірку лідерів Ford Focus з результатом +1244 шт.
Читайте також: Новий податок на вживані авто: як зміняться ринок і ціни
Всього за вісім місяців 2020 року українські номери отримали майже 206,5 тис. старих машин, завезених з інших країн, що в 4 рази більше ніж нових легкових авто за той же період.
Коментарі - 10
https://politics.segodnya.ua/ua/politics/rada-uzhestochila-otvetstvennost-za-krazhu-avto-chem-dorozhe-tem-dolshe-sidet-1474461.html
Так, BMW 1-series, Mercedes A-class і Audi A3 вже в базових комплектаціях оснащуються литими дисками. Більшість водіїв на це не звертають увагу, однак ті, хто вибирає машину преміум або бізнес-класу, ставлять зовнішній вигляд авто мало не на перше місце.
Проте, експерти вважають, що від цієї опції цілком можна відмовитися.
Знімний дах або люк вважаються цікавими опціями, але під час експлуатації виявляється, що вони не так вже потрібні. Люк ставили на моделі 80-90 років, так як в список обладнання не входив кондиціонер. Зараз же останній широко доступний, а значить, необхідність в додаткових функціях відпала.
Мало користі і від мультикерма або сучасної мультимедіа з цифровим дисплеєм. Пояснюється це досить просто – багато авто вже в базовій версії дозволяють управляти автомобілем за допомогою смартфона, а значить, додаткових функцій не потрібно.
Аналітики віднесли до списку непотрібних опцій також кліматичну систему з розширеним функціоналом і шкіряний салон. Вартість таких доповнень виявиться досить високою, але помітного комфорту вони в результаті не дадуть.
P. S. «Мало користі і від мультикерма» — мультикермо дозволяє відповідати на дзвінки та керувати магнітолою, не відводячи уваги від дороги. Користування мобільним телефоном — один з основних чинників аварійності. Про всі опції «експерти» висловились відверто суб'єктивно, але щодо мультикерма — собаче л… о.
Від чого справді потрібно позбавлятись людям — так це від надмірного використання автомобілів в цілому, без нагальної потреби.
А якщо в людини є автомобіль, то все, що в ньому є, з якоюсь імовірністю приносить користь. Комусь люк не потрібен — а комусь потрібен кабріолет, але з чотирьма дверми — звідси компроміс: люк або панорманий дах. І так далі…
В результаті пандемії автовиробники по всьому світу зіткнулися з однією з найсерйозніших криз за останній час. Хоча дехто очікує поліпшення ситуації в другому півріччі, пандемія доповнила проблеми, з якими вже зіткнулася галузь, включаючи млявий попит і зростання витрат на нові технології.
Toyota Motor Corp. і Volkswagen AG – два найбільші світові автовиробники за обсягом продажів – зазнали найсуттєвіших втрат з точки зору виручки за перше півріччя. Сукупно вони втратили $69,61 млрд порівняно з аналогічним періодом минулого року, коли загальний обсяг втрат 19 світових автовиробників, показники яких проаналізував Dow Jones, склав $246,20 млрд.
Виручка Volkswagen, яка виробляє автомобілі під однойменною маркою і такими брендами, як Audi і Porsche, за шість місяців була на $34,17 млрд нижчою, ніж за аналогічний період минулого року.
«Перша половина 2020 року була однією з найважчих в історії нашої компанії через пандемію COVID-19», – сказав фінансовий директор Volkswagen Франк Віттер, коли компанія опублікувала результати за другий квартал наприкінці липня.
- Почему одна фара не горит?
- Новая модель - «Лада-Кутузов».
https://minfin.com.ua/blogs/grugoriyholand/152957/