Український бізнес починає виходити з карантину — з квітня кількість активних вакансій збільшилась майже на 30%, а водії зараз їздять на 30% більше, ніж вони це робили до карантину. Про це повідомляє сервіс моніторингу відкритих даних Opendatabot.
Бізнес виходить з карантину: 69% ресторанів в Україні поновили роботу
Зазначається, що кількість активних вакансій на сайті Work.ua почала збільшуватися, наразі вона становить близько 31,9 тисяч проти 22,8 тисяч станом на 26 квітня.
Окрім того, кількість новозареєстрованих ФОПів в Україні повернулась до докарантинних показників. Відтак, минулого тижня зареєструвалось 4775 підприємців.
Читайте також: Вихід з карантину. Кінотеатри та концертні зали дозволять заповнювати тільки на 30%
За даними ресурсу, наразі в Україні працює 69% ресторанів зі 100% закладів, які працювали до карантину. Продажі закладів громадського харчування в Україні також поступово почали зростати. Усього за час карантину прибутки ресторанів скоротилися в 3,5 рази.
Читайте також: Якими стануть ресторани після карантину
Читайте також: 5 етапів. Кабмін представив план виходу з карантину
«Рестораторам потрібно переглянути асортимент меню, можливо концепцію, ціни, порції і зорієнтуватися, як адаптуватися до нового ринку. Заклади, які виживуть, найімовірніше зможуть вийти на показники початку 2019 року не раніше наступного року», – йдеться в повідомленні з посиланням на слова каже СЕО Poster Родіона Єрошека.
Прийшов час економити. Обирай вигідний депозит в каталозі від «Мінфіну»
Стежте за цікавими та ексклюзивними матеріалами про вплив пандемії на економіку в телеграм-каналі «Економіка та коронавірус».
Коментарі - 5
Что за бред из справочника Стеля?
Може цифра в 30% дійсно з стелі, але те що корки на дорогах просто жахливі і зросли до рівня «перших снігопадів» - це факт
Я прочитал оригинал и там не про водителей, а про то что по статистике навигации Аппле её пользователи стали ездить чаще. Ещё можно вспомнить что март это все же зимний сезон, а сейчас почти летний май когда традиционно больше людей включая так называемых «подснежников» ездит на авто.
В общем два минуса у такой подачи. Во-первых очень урезанная и неполная статистика, которая к тому же не известно как посчитана (это не социология): мы не Англия или США, айфоны у нас не у каждого второго. Во-вторых сравнивается несравнимое, сравнивать надо было хотя бы с прошлым маем — тогда бы это было более-менее корректно.