До початку поточного тижня число безробітних збільшилося до 456,8 тис., що майже наполовину більше, ніж у цей же час рік тому.
Робота в мережі: 7 простих способів підробітку на карантині
Швидко знайти постійну роботу зможуть не всі. Виходом може стати тимчасовий онлайн-підробіток, що цілком може перерости в постійний. Онлайн-сервіс замовлення послуг Kabanchik.ua поділився з «Мінфіном» лайфхаками, як швидко заробити в мережі.
Транскрибація та створення субтитрів до відео
Що потрібно робити. Транскрибатор переводить аудіо та відеозапис у друкований текст. За цією послугою часто звертаються журналісти, яким треба розшифрувати інтерв'ю або виступ спікерів на різних конференціях.
Зустрічаються задачі і зі складання субтитрів до відео, їх замовляють рекламні агентства і студії монтажу.
Які навички потрібні. Спеціальних навичок не потрібно. Головне — уважність і готовність до рутинної роботи, а знання мов допоможе заробляти більше.
Скільки платять. За 3 хвилини розшифровки аудіо платять від 5 грн, а середній чек в категорії — 100 грн.
Копірайтинг
Що потрібно робити. Писати рекламні та тематичні тексти для сайтів та корпоративних блогів, складати листи для e-mail-розсилки і готувати пости для соціальних мереж.
Послуги копірайтингу потрібні в найрізноманітніших сферах. Неважливо, чим займається компанія: продає шини, пече мафіни на замовлення або створює IT-продукт — всім потрібні цікаві статті, які сподобаються користувачам і привернуть увагу до продукту.
Часті замовники — інтернет-магазини, маркетингові агенції та підприємці.
Фото: Kabanchik.ua
Які навички потрібні. Найважливіший навик — вміти просто і зрозуміло писати. Також не завадить знати основи маркетингу і продажів, адже сучасний копірайтинг не обходиться без написання текстів, що продаються.
Скільки платять. В середньому копірайтери отримують від 100 грн за 1000 знаків, однак середній чек залежить від тематики тексту і кваліфікації копірайтера. Наприклад, медицина, фінанси оплачуються дорожче.
Читайте також: Як заробити під час карантину: 6 ідей
Робота з контентом
Що потрібно робити. Контент-менеджер наповнює сайт вже готовим матеріалом: статтями, фотографіями, відеороликами, пише описи до товарних позицій, публікує пости в соціальних мережах і стежить за роботою сайту. У його обов'язки також можуть входити модерація і відповіді на коментарі.
Як правило, послуги контент-менеджера потрібні інтернет-магазинам з великою базою товарів, інформацію до яких потрібно регулярно оновлювати.
Які навички потрібні. Вузькопрофільних навичок не потрібно, але важливе вміння обробити фото в графічних редакторах. Перевагою буде розуміння основ HTML та CSS, а також базові знання SEO-оптимізації.
Скільки платять. Середній чек за роботу контент-менеджера — 300 грн. Однак ціна залежить від специфіки та обсягу роботи. Наприклад, заповнення однієї картки товару в інтернет-магазині може оплачуватися від 1 до 5 грн і залежить від вимог до завдання.
Створення презентацій
Що потрібно робити. Створювати презентації, які допомагають вирішувати бізнес-завдання клієнта. Наприклад, донестта ідею проекту, щоб виграти тендер або отримати інвестиції. Серед замовників — рекламні агентства і приватні підприємці, які хочуть презентувати ідею, продукт або сервіс клієнту.
Фото: Kabanchik.ua
Які навички потрібні. Насамперед спеціалісту зі створенню презентацій потрібні аналітичні здібності. Адже важливо вміти вникнути в тему і зрозуміти як візуально подати інформацію. Щоб стати майстром презентацій достатньо вміти працювати в графічному редакторі (Photoshop, Illustrator) і знати особливості PowerPoint, Keynote.
Скільки платять. В середньому за одну презентацію платять від 300 до 400 грн, але ціна може змінюватися і залежить від кількості слайдів, графіків і навичок спеціаліста.
Читайте також: Життя після карантину. Майже кожен другий уріже витрати і намагатиметься зберегти колишнє робоче місце
Дикторська озвучка відео та аудіо контенту
Що потрібно робити. Озвучувати навчальні відеоролики і аудіокниги, складати субтитри до відео та презентації. З розвитком youtube послуги озвучення потрібні все частіше, тому дикторів наймають рекламні агентства, продакшн студії, яким потрібні голоси для рекламних роликів, озвучення курсів і навчальних відео.
Які навички потрібні. Головні навички — чітка дикція, приємний тембр і вміння передавати голосом емоції. Однак без відповідної техніки не обійтися. Необхідний мінімум: ноутбук, студійний мікрофон і поп-фільтр для нього.
Скільки платять. Ціна залежить від виду послуги та обсягу роботи. За начитку з аркуша А4 російською або українською мовою в середньому платять від 200 до 300 грн. 30 секунд озвучення аудіоролика — від 150 грн, 1 хвилина озвучення відео — від 200 грн.
Збір інформації
Що потрібно робити. Збирати, обробляти і систематизувати інформацію на будь-які теми. Популярні послуги — складання бази постачальників і клієнтів, а також збір цін на товари конкурентів. За цією послугою часто звертаються інтернет-магазини.
Які навички потрібні. На цю позицію беруть без досвіду роботи. Однак уміння працювати з таблицями ексель буде перевагою, так як часто клієнти просять надати структуровану інформацію саме в таблиці.
Скільки платять. Середній чек в категорії варіюється від 150-200 грн і залежить від обсягу роботи і джерел, якими потрібно буде користуватися.
Переклад тексту і відео
Що потрібно робити. Перекладати і редагувати тексти, складати субтитри до відеороликів англійською та іншими іноземними мовами. Популярністю користуються технічні переклади та презентації, а створення субтитрів до відео іноземною мовою — одна з найбільш затребуваних послуг в цій сфері.
Які навички потрібні. Грамотність і знання мови на рівні Advanced. Обійтися перекладачем Google не вийде. Якщо ви працюєте з англійською, то перевагою буде наявність сертифікатів TOEFL або IELTS, а також їх аналогів серед інших мов.
Скільки платять. Прогнозувати середній заробіток перекладача не просто — вартість послуг відрізняється і залежить від обсягу і специфіки роботи, а також кваліфікації фахівця.
Коментарі - 5