Мінфін - Курси валют України

Встановити
1 квітня 2020, 18:42

Кабмін дозволив ФОПам не вести книгу обліку на карантині

Уряд дозволив фізичним особам-підприємцям під час карантину не вести книгу обліку доходів/витрат, якщо її ведення повинне було початися після встановлення карантину. Про це повідомляє пресслужба ДПС.

Уряд дозволив фізичним особам-підприємцям під час карантину не вести книгу обліку доходів/витрат, якщо її ведення повинне було початися після встановлення карантину.
Фото: kirovograd24.com

Що дозволили в ДПС

«Один з обмежувальних заходів під час карантину — заборона роботи підприємств торгівлі. Через неможливість придбання книги обліку доходів, Кабмін ухвалив рішення тимчасово припинити їх використання на період карантину.

Разом з цим, протягом 3 місяців з дня припинення карантину ФОПи повинні подати в органи контролю заповнену книгу, включаючи доходи/витрати, здійснені протягом карантину», — йдеться в заяві.

Читайте також: В Кабміні хочуть скасувати книгу обліку для ФОПів, які не платять ПДВ

Книгу обліку планують скасувати

20 грудня 2019 року Верховна Рада в першому читанні проголосувала за прийняття законопроекту, який скасовує обов'язкову реєстрацію книги обліку доходів і вдосконалює роботу електронного кабінету платника податків.

  • Закон скасовує обов'язкову реєстрацію книги обліку доходів і книги обліку доходів і витрат, а також скасовує обов'язок ведення книги обліку доходів для ФОПів 1 і 2 групи спрощенців і 3 групи, які не є платниками ПДВ.

  • Такий платник за власним бажанням може вести книгу обліку доходів в паперовому або електронному вигляді.

Читайте також: Що змінилося у використанні бізнес-рахунків ФОП. Роз'яснення НБУ

  • Відповідальність у вигляді штрафів за неведення або помилки в книзі доходів настає, лише якщо такий платник повідомив про бажання вести книгу обліку доходів.

  • Впроваджує автоматичну реєстрацію в електронній кабінеті отриманих документів від платника податків.

Читайте також: Раді пропонують підвищити ліміти для ФОПів 1-3 груп

  • Копії податкових повідомлень-рішень та інші документи, які податковий орган надсилає платнику податків, повинні також відображатися в електронному кабінеті.

Нагадаємо

  • Минулого тижня депутати запропонували внести зміни в Податковий кодекс, які стосуються підвищення лімітів для ФОПів 1-3 груп.
  • 17 березня Верховна Рада прийняла в цілому законопроект №3220 про підтримку підприємців у період карантину через коронавірус.

  • 18 березня Володимир Зеленський підписав закони, спрямовані на протидію поширенню коронавірусу. Зокрема, закони надають підтримку платникам податків і вирішують проблему доступності медичних засобів.

Коментарі - 6

+
+80
20400808
20400808
1 квітня 2020, 19:16
#
А ее кто-то ведет? Жаль Дубилет ушел, он хотел ее вообще отменить.
+
+1
tarick
tarick
1 квітня 2020, 23:10
#
+1.
Мою потеряли горе-бухгалтеры на позапрошлой конторе лет 5 назад.
Но думаю, отменят этот атавизм раньше, чем проверят.
+
+1
ofindependence
ofindependence
2 квітня 2020, 9:23
#
Филькина грамота) всегда была в тягость! но зато лет 10 назад мелкий налоговик только найдя в ней ошибку мог поиметь 200 грн.
+
0
Італій .
Італій .
1 квітня 2020, 20:17
#
Кабмин в очередной раз плюет на закон? Замечательно!
+
0
Bobeobi
Bobeobi
1 квітня 2020, 23:32
#
Не ведется лет 15
+
0
kharkovitos51
kharkovitos51
4 травня 2020, 13:05
#
Її же відмінити намагалися. Включено до порядку денного Ради: 485-ІХ  від 04.02.2020. Не бачу результатів.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися