Народний депутат від партії «Слуга народу» Олексій Ковальов пропонує спростити умови ввезення транспортних засобів на митну територію України, знизивши ставки акцизного податку. Про це йдеться у тексті законопроекту.
Депутат пропонує здешевити розмитнення «євроблях» (законопроект)
Що пропонують депутати
-
Тимчасово, протягом 180 календарних днів з дня набрання чинності, не враховувати віковий коефіцієнт у формулі, за якою визначаються ставки акцизного податку для транспортних засобів, легкових автомобілів та інших моторних транспортних засобів.
-
На постійній основі призупинити дію норми, що передбачає застосування коефіцієнтів до ставок акцизного податку:
— для транспортних засобів, що використовувалися з 5 до 8 років, — коефіцієнту 40;
— для автомобілів, що використовувалися понад 8 років, — коефіцієнту 50.
Каско: пакети Автоексперт і Автопремиум з бонусами від «Мінфіну»
Згадані норми поширюватимуться лише на транспортні засоби, що ввезені на митну територію України до дня набрання чинності цього законопроекту як закону.
- Пропонується виключити транспортні засоби з переліку підакцизних товарів з 2021 року.
Що дасть прийняття законопроекту
- Завдяки закону б/у автомобілі стануть дешевше.
Читайте також: Законопроект про розмитнення євроблях готовий: ключові тези
Нагадаємо, 25 листопада 2018 року набули чинності два закони, які легалізують завезені з порушенням митного і податкового законодавства авто на єврономерах.
- Один з них передбачає зміну формули розрахунку акцизу на розмитнення авто, який буде зменшений.
- Другий — посилює відповідальність за порушення митних правил, зокрема, осіб, які ввозять в Україну авто в режимі транзиту або в режимі тимчасового ввезення.
Кабмін відклав введення штрафів для власників нерозмитнених авто на єврономерах до 1 січня 2020 року.
Власники автомобілів з іноземною реєстрацією в початку жовтня вимагали від Верховної Ради зареєструвати їх законопроект про доступне розмитнення автомобілів на єврономерах, визнати цей законопроект як невідкладний і передати його на голосування в парламент.
Коментарі - 39
Вообще НДС не очень уместен для подержанных авто, странно почему его никто не отменяет.
А Вы, господин, если любите платить налоги, большинство из которых так или иначе прилипнет к тем или иным чинушам, занимайтесь чем-то другим, но не пишите ерунды.
Штрафи збільшити, податки збільшити, тарифи підняти - зе-ініціативи.
Реформатор — це та людина, яка змінює країну, навіть якщо громадська думка проти змін.
Бо знає, що проти будь-якої справжньої реформи будуть протести.
Популіст — це той, хто йде на повідку у громадської думки, аби зберегти свій високий рейтинг.
І його рейтинг — це самоціль, а не спосіб проводити необхідні зміни.
Дебилы народа, сделайте один раз нормальные низкие ставки налогов и закройте уже этот вопрос.
Страх что евробляхи сведут продажи новых автомобилей к 0 логичен так же как страх что после снятия моратория на продажу всю землю в Украине скупят китайцы.
Влада тільки народ різними законопроектами дратує..
На АВТОВАЗе вообще не понимают о чем идет речь...
Как и наша власть...
С уважением.
Необходимо,конечно, восстанавливать и развивать автопром. Страна ведь огромная ....
Передний привод, независимая задняя подвеска , запасное колесо в моторе, низкие пружины багажника, щирокий багажник , малый расход топлива, высокая удельная мощность из-за малого веса , прямое отопление салона через задвижку , низкая цена , отличная аэродинамика ,больщой клиренс , надёжный движок МЕМЗ ..130 км/час ...
«Славута» - немодные формы , плюс дефолт в РФ , плюс развал кооперации .плюс падение уровня жизни украинцев ....
Коли ти купуєш ВАЗ-ЗАЗ - ти спочатку купуєш деталі оптом, а потім їх же ще й у роздріб.
На 69 -ой странице, инструкции по эксплуатации автомобиля «Лада», есть расписание движения автобусов.
- О боже какой машина! Я хочу менять тебе шина! И я хочу ездить по кочкам и точка-а и точка-а!!!...
НДС - самый дебильный налог.