Мінфін - Курси валют України

Встановити
23 жовтня 2019, 17:55

Гончарук озвучив два прогнози по курсу долара на 2020 рік

Уряд передбачив у держбюджеті на 2020 рік два курси гривні до долара: 27 грн/$ і 24,8 грн/$. Про це повідомив прем'єр-міністр Олексій Гончарук на брифінгу, передає Ліга.Фінанси.

Уряд передбачив у держбюджеті на 2020 рік два курси гривні до долара: 27 грн/$ і 24,8 грн/$.
Фото: economics.unian.net

Два прогнози

  • Уряд поліпшив консервативний прогноз курсу порівняно з попереднім до 27 грн/$. Нагадаємо, що раніше курс гривні до долара прогнозували на рівні 28,2 грн/$.
  • в оптимістичному прогнозі уряду курс гривні до долара — 24,8 грн/$.

Читайте також: Долар по 25. Як відіграти валютні втрати

За словами Гончарука, що швидше буде рости економіка, то міцнішою буде гривня. При цьому зазначив, що реалістичним залишається зростання економіки в межах 5%.

Раніше повідомлялося

  • За прогнозами Мінекономіки, курс гривні в середньорічному розрахунку на 2019 рік складе 26,3 грн/$, на 2020-й — 27,3 грн/$. Раніше експерти очікували, що за підсумками 2019 року долар в Україні коштуватиме 28 грн, а в 2020 році — 29,18 грн.

  • МВФ очікує, що за підсумками року долар в Україні буде коштувати в середньому 26,75 грн, але в 2020 році він зросте до 27,72 грн.

  • У проект бюджету на 2020 рік, який уряд вніс у парламент, був закладений курс долара на рівні 28,2 грн/$, зростання ВВП — 3,3%, інфляція — 6%.

  • Уряд скоректує показники після того, як буде опублікований оновлений макроекономічний прогноз.

Коментарі - 43

+
+6
bonv
bonv
23 жовтня 2019, 18:02
#
«Если в Украине будет вестись реальная борьба с коррупцией, экономика может вырасти на 4,8% в следующем году. Это тоже реалистичный прогноз», – отметил премьер.
+
+133
Flower Power
Flower Power
23 жовтня 2019, 18:04
#
И? Что Вам не нравится в слове «Если»? Последние 5 лет она так «активно» велась, так что слово «Если» тут уместно.
+
+56
bonv
bonv
23 жовтня 2019, 18:12
#
Мало ж бути 7% і 40%? І? Те саме буде і з 4,8% НЕ БУДЕ! Я зрозуміло розжовую?
+
+20
n0mad
n0mad
23 жовтня 2019, 18:24
#
Может, может... если на внешних рынках будет тихо, нарисуют... Надо ж как-то реализовывать условия реструктуризации им. Яреськи, зря старалась что ли?
+
+15
Kanarej
Kanarej
23 жовтня 2019, 19:26
#
Не мало, він давно вже казав, що реально перший рік - 5%, а наступні 7%. Але не все від нього особисто залежить. Я зрозуміло розжовую?
+
+44
Qwerty1999
Qwerty1999
23 жовтня 2019, 20:51
#
Kanarej

Сначала цитата…

«Мы поставили себе цель,
чтобы в ближайшие пять лет украинская экономика выросла минимум на 40%.
Это очень амбициозная, но реалистичная задача.», — заявил премьер-министр Украины Алексей Гончарук.

5 + 7*4 = 33 но не заявленные 40.
Даже 7*5 = 35 но никак не 40.
А вот 8*5 = 40, но о 8% в этом году даже не заикаются.
Если поверить Гончаруку и в первый год поставить рост в 5%, то как вариант:
5 + 7 + 8 + 9 + 11 = 40

Надеюсь, арифметику для младшего школьного возраста комментировать не надо.
+
+40
Stochastic stories
Stochastic stories
24 жовтня 2019, 0:13
#
Вообще-то в данном случае нужно применять сложный процент, так что к математике дела вопросов нет. Важнее то, что есть вопросы по существу. 7% взяться неоткуда.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
24 жовтня 2019, 0:25
#
Кабинет министров утвердил представленный Минэкономики обновленный прогноз роста экономики Украины на 2020 год.
Как передает БизнесЦензор, об этом на брифинге заявил премьер-министр Алексей Гончарук.
«Это документ, который необходим для того, чтобы мы могли планировать бюджет на следующий год ко второму чтению. Это дает нам цифры, из которых мы будем исходить, планируя доходную часть государственного бюджета на 2020 год», – рассказал Гончарук.
Премьер уточнил, что по консервативному сценарию рост ВВП Украины в 2020 году прогнозируется на 3,7%, что больше предыдущего прогноза, предусматривающего рост на 3,3%. По оптимистическому прогнозу Минэкономики экономический рост в 2020 году составит 4,8% ВВП.

Источник: https://biz.censor.net.ua/n3155512


На 2020 год прогноз от 3,3% до 3,7% - а это даже не 5% а тем более не 7%.

Так что даже самый сложный процент ничем не поможет при таких цифрах...
+
+30
Andrey M
Andrey M
24 жовтня 2019, 11:11
#
"5 + 7*4 = 33 но не заявленные 40." - Кверті, не думав що ви не розумієте таких базисних речей як розрахунок зростання ВВП.
Умовно візьмемо 1-ий рік: 100+5%=105
Зростання в наступному році буде вже не від базових 100 а вже від 105.
ну і т.д.
Чи зможуть вони забезпечити це задеклароване зростання - ще відкрите питання. 

Але щодо розрахунку складного відсотку - то мені за вас соромно. А ще намагаєтесь якісь фінансові поради давати...
Я раніше думав що ви розумієте такі елементарні речі. Мабуть помилився...
+
+57
Oberton
Oberton
24 жовтня 2019, 7:20
#
Как раз с «арифметикой для младшего школьного возраста» у вас проблемы.
Сначала цитата…

Qwerty1999:
«5 + 7*4 = 33 но не заявленные 40.
Даже 7*5 = 35 но никак не 40.»


Вы проценты в школе проходили?
100% × 1.07 × 1.07 × 1.07 × 1.07 × 1.07  =‬  140.3%
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
24 жовтня 2019, 21:49
#
По правилам расчёта вполне согласен, всё-таки старшие классы круче чем младшие. :-)

А по цифрам  Гончарука не согласен...

Если взять за отсчёт инфу  Гончарука о том, что в 2020 году рост будет в пределах 3,7% то для получения 40% за пять лет необходим невероятный рост в последующие годы, и однозначно выше 7%, например такой:

100% * 1,037 * 1,073 *1,079 * 1,08 * 1,08 = 140,04%

Кто и каким инструментарием будет ежегодно увеличивать рост ВВП на 7%-8% - непонятно.
+
0
bonv
bonv
24 жовтня 2019, 22:04
#
Національний банк України (НБУ) поліпшив прогноз зростання валового внутрішнього продукту (ВВП) в Україні в  2019 році з 3,0% до 3,5%.
Про це сьогодні на брифінгу сказав глава НБУ Яків Смолій.
Крім того, НБУ поліпшив прогноз зростання ВВП України в 2020 році з 3,2% до 3,5%. Також НБУ прогнозує зростання ВВП у 2021 році на 4,0%.
За  моїми скромними підрахунками 40% і не пахне:)))) Математику Гончаруку неуд.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
24 жовтня 2019, 23:02
#
Если взять за отсчёт инфу  НБУ о том, что в 2020 году рост будет в пределах 3,5% и в 2021 году всего 4,0%,  то для получения 40% за пять лет необходим невероятный рост в последующие годы, и однозначно выше 8%, например такой:

100% * 1,035 * 1,04 *1,086 * 1,09 * 1,099 = 140,04%

Так что я тоже скептически отношусь к этой неудачной шутке в 40%.
+
0
bonv
bonv
24 жовтня 2019, 23:04
#
Там просто дуже «складні» математичні прогнози-захцянки-зе-мрії:))) Нездійсненні..
+
0
Denys Cheshnevskyi
Denys Cheshnevskyi
26 жовтня 2019, 11:43
#
Либо же вариант 100% × 1.05 × 1.06 × 1.07 × 1.08 × 1.09 = 140.19 % от показателей 2018го года. То есть каждый последующий год должен расти + 1% от предыдущего, а показатель роста на 2019 год должен составить 5%.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
26 жовтня 2019, 12:01
#
Denys Cheshnevskyi
«Либо же вариант 100% × 1.05 × 1.06 × 1.07 × 1.08 × 1.09 = 140.19 % от показателей 2018го года.»

Правильнее будет спуститься на грешную землю
и использовать в расчётах уже известные всем цифры:

1. 5% за 2019 заменить максимум на 3% по итогам 2019 года.
2. 6% за 2020 год заменить на 3,5%, как то планирует Кабмин.

МВФ пересмотрел прогноз по росту ВВП Украины


Предполагаю, что 7% в 2021 не будет, и 8% в 2022 не светит а тем более 9% в 2023.
+
0
bonv
bonv
26 жовтня 2019, 12:17
#
Сподіваюсь і тих хто лапшу людям на вуха вішає про 7% і 40% теж не буде..
+
0
SergS7
SergS7
24 жовтня 2019, 10:59
#
Вчимось рахувати. Наприклад: зростання на 7 % щорічно протягом 10 років. Скільки буде в кінці зазначеного періоду?
Неправильно: 7%*10 років = 70 %.
Правильно: 1,07^10=1,97*100 %=197 % від початкового значення, тобто +97 %.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
24 жовтня 2019, 23:32
#
Калькулятор говорит, что 96,72
+
+31
bonv
bonv
23 жовтня 2019, 21:10
#
З математикою проблеми у канарея? Як і у всієї зе-влади..
+
+24
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
23 жовтня 2019, 19:01
#
Якщо буде боротьба з корупцією, якщо буде боротьба з контрабандою, якщо буде боротьба з тіньовою економікою... зараза, та ви ж маєте прнзидента і монобільшість, яник всього досяг, чого хотів за неповний строк... ще й його люди піднялися... і монобільшості не мав. При такому роскладі крім політичної волі нічого не потрібно... прокурори свої, суди перевзуються, то люди залежні, судитимуть, як през скаже, аби не чіпали їх. Що ще треба? Обіцяли - садіть... он свинарчук вже відкупився...
+
+14
QGS
QGS
23 жовтня 2019, 18:03
#
Вот будет весело если не попадём не один;)
+
+24
bonv
bonv
23 жовтня 2019, 18:18
#
Попадем — пальцем в небо:)
Завжди ж можна сказати що пожартував або дуже хотів…
+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
23 жовтня 2019, 18:57
#
Та ні, він мріяв...
+
+95
Majestic
Majestic
23 жовтня 2019, 18:38
#
Экономика расти на продаже ОВГЗ, или за счёт привезенных денег заробитчан? Нет, это не экономическая стратегия, это реанимация, после которой требуются взвешенные шаги по развитию, иначе конец. И курс ни то что 27,а намного выше.
+
+14
AleksandrBank
AleksandrBank
23 жовтня 2019, 20:06
#
Реформы и борьба с контрабандой будет и уже показывает свое недовольство, а ещё Янтарь, Лес, Суды с судьями, прокуроры и тд, рейдеры, законы и прочее. Конечно не выход сидеть на игле ОВГЗ и деп.сертификатов, нужно сотрудничество с МВФ, ЕС и тд. Вот тогда пойдут инвесторы, нерезы в ОВГЗ и будет рост 5%+ ВВП. Но кому нужна сильная Украина? РФ или ЕС? Нет разве что некоторым странам не плевать.
+
+40
raskrivywka
raskrivywka
23 жовтня 2019, 22:08
#
Инвесторы бегут со страны не оглядываясь, в том числе плательщик огромных налогов, с которых плати ь все соц выплаты. Борьбы с коррупцией не вижу, и не увижу, меняются люди просто, и перераспределение сфер. Для массовки, громкие слова, на деле мыльный пузырь. Лес не рубить я уже?? Бурштын контролирует государство?? Не смешите меня. До конца года на уровне 28, дальше больше
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
24 жовтня 2019, 10:22
#
28 курс должен быть уже в сентябре. или даже ранее август. Переживем курс 28.

Это все отмазки, у нас страна с 47,2 % в тени, контрабанда течет рекой, если не менять ситуацию, далее будем жить как страна 3-го мира.
+
0
bonv
bonv
24 жовтня 2019, 10:28
#
Журналісти з'ясували, хто саботує боротьбу з корупцією на митниці (відео)
Не може зе-влада чи не хоче? Так боролись що аж очолили?
Детальніше читайте на УНІАН: https://www.unian.ua/economics/finance/10727643-zhurnalisti-z-yasuvali-hto-sabotuye-borotbu-z-korupciyeyu-na-mitnici-video.html
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
24 жовтня 2019, 11:23
#
«Не може зе-влада чи не хоче? Так боролись що аж очолили?» - очолили ее 28 года назад люди. Сейчас еще не всех людей Пети поменяли на людей Зе. Да и им плевать кто у власти, они крадут и крадут.

Потому тут вопрос, сможет ли команда ЗЕ это поменять.
+
+15
bonv
bonv
24 жовтня 2019, 11:33
#
Ти не читав Сашабанк? Корупції навіть побільшало: такі висновки можна зробити, спираючись на дані ради бізнес омбудсменів України. В цю незалежну структуру протягом трьох місяців, коли митницею керує Нефьодов, від підприємців надійшло на 42% більше скарг щодо проблемної роботи митниці, ніж у минулому кварталі.

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
24 жовтня 2019, 23:14
#
AleksandrBank
«Сейчас еще не всех людей Пети поменяли на людей Зе.»

Прикольный текст.
В Украине нет ни людей Пети ни людей Зе ни людей Х.

Но если вы уверены в обратном, то может скажете чьи это люди носят фамилии Аваков, Маркарова, Нефёдов - это люди Порошенко или Зеленского, ведь ни третьего варианта ни четвёртого вы просто не допускаете..

Дополнительный вопрос - глава ОПУ Богдан - чей человек - Зеленского, Коломойского, Азарова с Януковичем или всего-лишь сын своих родителей...
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
24 жовтня 2019, 21:56
#

AleksandrBank
«Вот тогда пойдут инвесторы, нерезы в ОВГЗ и будет рост 5%+ ВВП.»

Продажа ОВГЗ для нерезов не имеет никакого отношения к росту ВВП, да и инвестициями всё это действо сложно назвать - обычное увеличение долговой нагрузки...

+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
25 жовтня 2019, 9:28
#
Не нерезы*,  опечатка!
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
25 жовтня 2019, 10:29
#
Так может и рост ВВП от продажи ОВГЗ - это тоже опечатка.
+
+15
squeez
squeez
23 жовтня 2019, 22:27
#
Вспомнил притчу про 2 стула .....
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
26 жовтня 2019, 12:19
#
Сами вспомнили, а читателям забыли напомнить...
+
0
Олександр Міщенко
Олександр Міщенко
24 жовтня 2019, 9:17
#
2019 рік може і завершиться з курсом 25-26 за дол. Але в 2020 не буде ні курсів 24.8-27.0 ні зростання економіки на 3.3, 4.8, 7.0... З того що намічається на наступний рік:
1. Проблеми з тютюновою галуззю, це мінус мільярди у бюджеті і мінус сотні мільйонів експорту (340 млн дол. за 2018 рік). = мінус 0,2% ВВП
2. Найвагоміший фактор на сьогодні - Північний потік-2, який скоріше за все добудується у першому кварталі 2020 року, і забере половину транзиту газу на наступний рік, у 2018 заробили 3 млрд. дол, цього року приблизно так само буде, а 2020 приблизний мінус 1,5 млрд. дол = мінус 1% ВВП
3.Урожай зернових зза сухої осені буде скоріше за все менше ніж цьогорічний, на скільки ніхто не скаже, залежить від погоди 2020 року і малоймовірно, що вона буде на стільки гарна як цього року, експорт агропродукції за 2019 рік буде близько 20 млрд. - рекорд, якщо цей показник реалістично зменшиться хоча б на 5% = 1 млрд. дол. = мінус 0,6% ВВП
4. Ціни на залізну руду останні 3 місяці падають, у 2019 руда була найдорожча за останні 5 років, світова економіка уповільнюється, руда дешевшає, якщо реалістично буде на 10% дешевша 2020 року ніж цьогоріч, то Україна втратить близько 1 млрд. дол = мінус 0,6 ВВП

Разом ці 4 фактори дадуть мінус 2,4% ВВП (не критикуйте, ніхто точно не скаже, але на мій погляд це максимально реалістичний сценарій)

А для досягання зростанні у 5% треба якось перекрити цей мінус за рахунок інших галузей, + ці самі 5% = разом на 7,4% мають зрости інші галузі - фантастика!!!
+
0
Олександр Міщенко
Олександр Міщенко
24 жовтня 2019, 9:20
#
Думаю ВВП наступного року не виросте більш ніж на 2%, а якщо ці «реформатори» і далі будуть проводити реформи у стилі Януковича, то може повторитися історія 2012-2013 років...
+
0
SergS7
SergS7
24 жовтня 2019, 11:02
#
Китай росте по 7 % на протязі десятків років і не фантастика
+
0
Олександр Міщенко
Олександр Міщенко
24 жовтня 2019, 11:15
#
Феррарі розганяється до 300 км/г і це не фантастика, а спробуйте розігнати нашу «Славуту» до 300 км/г...
+
+10
Andrey M
Andrey M
24 жовтня 2019, 11:22
#
Легко, для цього потрібно гору повище й повертикальніше знайти:)
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
24 жовтня 2019, 23:20
#
SergS7
«Китай росте по 7 % на протязі десятків років і не фантастика»

Рост ВВП Китая в последние годы... 
2017 год — рост 6,9 %
2018 год — рост 6,6 %

Фантастический рост ВВП Китая был в прошлом тысячелетии:
1992 год — рост 14,2 %
1998 год — рост 7,8 %
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
сторінку переглядає 1 незареєстрований відвідувач.