Читачі щодня залишають відгуки на сайті «Мінфін» про якість роботи банків і чекають ефективного вирішення своїх проблем. Кожен місяць наша редакція вибирає найбільш цікавий, простий і корисний коментар. Його автор отримує в подарунок 3 тисячі гривень.
Найкращий відгук вересня: як клієнт за карткою ФОПа у Укрсиббанк ходив
За кращий відгук вересня «Мінфін» вирішив нагородити читача з ніком Sibl, який написав «Укрсиб не для бізнесу». Переможця чекає грошовий приз.
Історія цього цікавого квесту, за словами клієнта банку, розпочалася з бажання оформити банківську картку для ФОП. Оптимальним варіантом здавався Укрсиббанк. Sibl задоволений обслуговуванням банку як фізична особа і не міг припустити, що ця проста процедура затягнеться на 8 днів. Виявилося, новий додаток фінустанови не має доступу до валютних рахунків. Як результат — нові комп'ютерні навички, витрачений час, очікування і 6 походів у банк.
Про все по порядку. Спочатку користувач відкривав гривневий рахунок. Він пішов у відділення Укрсиббанку. Написав заяву і отримав відмову через погано зняті копій документів. Клієнт повторив процедуру заново, підписав договір і почекав один день до активації кабінету. Потім з'явилася необхідність відкрити валютний рахунок.
Наш читач знову звернувся у відділення. Залишив заявку і підписав договір. І тут почалося найцікавіше — новий інтернет-банкінг Укрсиббанку не має доступу до валютних рахунків. З'ясувалося, що такий доступ дає стара система Стар Аксес. Наполегливий клієнт вирішив зареєструватися у старій системі, але і це не вийшло.
«Chrome не пускає далі — потрібна Java. При цьому в Chrome підтримка Java вже давно відключена і її навіть не включити. Далі було багато танців з бубном і спроба реєстрації через Opera, Safari, Tor, Firefox — десь неможливо пройти далі, десь можна включити підтримку Java але вшиті посилання на плагін для браузера виявилися битими», — ділиться враженнями користувач.
Клієнт зателефонував на 729 і попросив пояснити, які є альтернативні варіанти. Оператор банку сказав, що в Стар Аксес можна працювати тільки в Internet Explorer 11. Клієнт принципово відмовився. Скачав за порадою Стар Аксес Лаунчер. Витратив час на установку певної версії Java. А попереду черговий похід в банк і підпис нових паперів.
«Починаю замислюватися про обслуговування ФОП в іншому банку. Дізнався, що в інших банках рахунок для ФОП відкривають миттєво і достатньо одного походу в банк. Ще й усілякі плюшки дають навантаження типу нормальних фінансових умов і голд картки. В деяких інших банках відкриття валютних рахунків — це відправлення запиту зі свого особистого кабінету і підтвердження протягом 3-х годин. Доступність усіх послуг з будь-яких пристроїв і платформ», — розповідає автор.
Sibl називає таке обслуговування бюрократією. Каже, що випробував величезні незручності та негативні емоції. І нагородив банк двома зірочками. Укрсиббанк поки що ніяк не прокоментував ситуацію.
Як стати учасником програми «Кращий відгук місяця«
-
Зареєструватися на сайті «Мінфін».
-
Залишити реальний відгук, який стосується обслуговування в діючому банку. Наші модератори ретельно перевіряють всі відгуки на достовірність.
Більше про правила «Кращого відгуку місяця» читайте тут.
Коментарі - 10
Новый интернет-банкинг для ФОПов от Укрсиба действительно не супер, но валютные счета там точно есть, пользуюсь им около 3 месяцев.
писал тут отзыв как-то. просто убило, когда затребовали извлечение из торгового реестра Бельгии не более 2 мес давности. При том, что у нас было свидетельство 2,5 месячной давности от даты выдачи, которое прошло и мин экономики, и налоговую и всех всё устраивало. Банку не нужны обороты в несколько сотен тысяч евро в год просто на счетах клиентов