Мінфін - Курси валют України

Встановити
2 жовтня 2019, 8:16

Найкращий відгук вересня: як клієнт за карткою ФОПа у Укрсиббанк ходив

Читачі щодня залишають відгуки на сайті «Мінфін» про якість роботи банків і чекають ефективного вирішення своїх проблем. Кожен місяць наша редакція вибирає найбільш цікавий, простий і корисний коментар. Його автор отримує в подарунок 3 тисячі гривень.

Інтернет-банкінг, банк онлайн, Укрсиббанк, відгук про банк, банківська карточка, ФОП
фото: pixabay.com

За кращий відгук вересня «Мінфін» вирішив нагородити читача з ніком Sibl, який написав «Укрсиб не для бізнесу». Переможця чекає грошовий приз.

Історія цього цікавого квесту, за словами клієнта банку, розпочалася з бажання оформити банківську картку для ФОП. Оптимальним варіантом здавався Укрсиббанк. Sibl задоволений обслуговуванням банку як фізична особа і не міг припустити, що ця проста процедура затягнеться на 8 днів. Виявилося, новий додаток фінустанови не має доступу до валютних рахунків. Як результат — нові комп'ютерні навички, витрачений час, очікування і 6 походів у банк.

Про все по порядку. Спочатку користувач відкривав гривневий рахунок. Він пішов у відділення Укрсиббанку. Написав заяву і отримав відмову через погано зняті копій документів. Клієнт повторив процедуру заново, підписав договір і почекав один день до активації кабінету. Потім з'явилася необхідність відкрити валютний рахунок.

Наш читач знову звернувся у відділення. Залишив заявку і підписав договір. І тут почалося найцікавіше — новий інтернет-банкінг Укрсиббанку не має доступу до валютних рахунків. З'ясувалося, що такий доступ дає стара система Стар Аксес. Наполегливий клієнт вирішив зареєструватися у старій системі, але і це не вийшло.

«Chrome не пускає далі — потрібна Java. При цьому в Chrome підтримка Java вже давно відключена і її навіть не включити. Далі було багато танців з бубном і спроба реєстрації через Opera, Safari, Tor, Firefox — десь неможливо пройти далі, десь можна включити підтримку Java але вшиті посилання на плагін для браузера виявилися битими», — ділиться враженнями користувач.

Клієнт зателефонував на 729 і попросив пояснити, які є альтернативні варіанти. Оператор банку сказав, що в Стар Аксес можна працювати тільки в Internet Explorer 11. Клієнт принципово відмовився. Скачав за порадою Стар Аксес Лаунчер. Витратив час на установку певної версії Java. А попереду черговий похід в банк і підпис нових паперів.

«Починаю замислюватися про обслуговування ФОП в іншому банку. Дізнався, що в інших банках рахунок для ФОП відкривають миттєво і достатньо одного походу в банк. Ще й усілякі плюшки дають навантаження типу нормальних фінансових умов і голд картки. В деяких інших банках відкриття валютних рахунків — це відправлення запиту зі свого особистого кабінету і підтвердження протягом 3-х годин. Доступність усіх послуг з будь-яких пристроїв і платформ», — розповідає автор.

Sibl називає таке обслуговування бюрократією. Каже, що випробував величезні незручності та негативні емоції. І нагородив банк двома зірочками. Укрсиббанк поки що ніяк не прокоментував ситуацію.

Як стати учасником програми «Кращий відгук місяця«

  • Зареєструватися на сайті «Мінфін».

  • Залишити реальний відгук, який стосується обслуговування в діючому банку. Наші модератори ретельно перевіряють всі відгуки на достовірність.

Більше про правила «Кращого відгуку місяця» читайте тут.

Автор:
Світлана Тартасюк
Журналіст Світлана Тартасюк
Пише на теми: Банки та банківські продукти, нерухомість, ринок праці, бізнес, фінанси, інвестиції

Коментарі - 10

+
+143
m0ps
m0ps
2 жовтня 2019, 8:57
#
Ну дык сам же олень. Что мешало сразу подать заявку на открытие гривневого и валютного счёта? А то что работает в ИТ и не вкурсе как обстоят дела с java - показывает его ещё и как не оч хорошего специалиста. Что касается лаунчера и и.д. - вся инфа есть на сайте и даже никуда звонить не надо. Но чукча ж не читатель...
+
0
Ranet
Ranet
2 жовтня 2019, 9:29
#
В Альфе была та же история год назад. Работать удаленно можно было только через IE. Теперь по-другому. Я, как юрлицо обслуживаюсь в трёх банках: Альфе, Укрсиббе и Привате. Из трёх веб морд, лучшая в Альфе. По функционалу, лучше приват. Укрсибб этот путь тоже пройдет, зато, Приват худший по обслуживанию в отделениях. Странный таки клиент, цель была выбрать банк, а сравнивает интерфейсы и мобильные приложения.
+
+15
Sibl
Sibl
9 жовтня 2019, 12:54
#
Даже плюс вам поставил. Мне очень импонирует ваш подход, в котором ответственность за отсутствие качественного процесса и продукта в той сфере, в которой же факто это должно быть, перекладывается на конечного потребителя. Это во многом объясняет состояние бизнеса у нас в стране. И я вас огорчу, что не все, кто открывает валютные счета являются айтишниками, может вы этого не знали?
+
+18
antey718
antey718
2 жовтня 2019, 9:33
#
Человеку похоже не повезло с менеджером в банке, сам с таким столкнулся. Я также открывал гривневый и валютный ФОП счет в Укрсибе. В первый раз пытались мне нагрузить премиальный пакет в дополнение к пакету ФОП, сказали это все один пакет, по-другому мы счет не откроем, я отказался и пошел в другое ближайшее отделение Укрсиба. Там открыли счета без вопросов, премиальный пакет тоже пытались продать, но не так навязчиво как в первом случае, и оказалось что это все же 2 разных пакета :)
Новый интернет-банкинг для ФОПов от Укрсиба действительно не супер, но валютные счета там точно есть, пользуюсь им около 3 месяцев.
+
+3
m0ps
m0ps
2 жовтня 2019, 10:33
#
К слову сказать - насчет валютых счетов автор все-же прав. Их хоть и видно (остатки по ним), но работать с ними нельзя. Для тех кому нужна валюта единственный вариант - пользоваться старым staraccess. Кстати... Они вроде собирались до осени запилить возможность работы с валютными счетами в веб версии, но видимо переход на IBAN немного сместил фокус.
+
+15
kingcity
kingcity
2 жовтня 2019, 10:52
#
Судячи по «кращих відгуках» останніх місяців, конкурс від Мінфіна потрібно перейменувати - «краща скарга на банк».
+
0
alex859
alex859
2 жовтня 2019, 11:55
#
Автор отзыва мазохист. Хотя предложения банков для ФЛП действительно оставляют желать лучшего, но моё общение с Укрсибом закончилось за пару минут — когда менеджер отказался открыть лишь два счёта ФЛП, а упорно навязывал ещё и платную карту. У них существует внутренний запрет открывать счета без карты, мне продемонстрировали. Приват не устраивал моих контрагентов, в итоге я выбрал А-банк, так как у него похожие условия. У Альфы мне не понравились комиссии за продажу валюты и за перевод на счёт физлица.
+
0
AndreyL4
AndreyL4
2 жовтня 2019, 14:21
#
У меня эти нехорошие люди счёт на представительство нерезидента 3 месяца открывали в типа премиальном отделении. К сожалению, я так не мог уйти просто в другой банк, материнская компания работает в Бельгии с БНП Париба, и тут корпоративные правила требовали работать с банком группы.
писал тут отзыв как-то. просто убило, когда затребовали извлечение из торгового реестра Бельгии не более 2 мес давности. При том, что у нас было свидетельство 2,5 месячной давности от даты выдачи, которое прошло и мин экономики, и налоговую и всех всё устраивало. Банку не нужны обороты в несколько сотен тысяч евро в год просто на счетах клиентов
+
0
Sibl
Sibl
9 жовтня 2019, 12:59
#
На старте был хороший запас лояльности к банку, т.к. без проблем обслуживался у них как физик уже 5 лет и после зарплатного счета в ukrexim для меня это был прям глоток свежего воздуха
+
0
Sibl
Sibl
9 жовтня 2019, 13:08
#
З.Ы. сегодня получил выигрыш от минфина :) черт возьми, они работают оперативнее чем мой банк
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися