В Україні планують спростити порядок розмитнення транспортних засобів з іноземною реєстрацією. Про це заявив в інтерв'ю «Економічній правді» міністр інфраструктури Владислав Криклій.
У Кабміні розкрили можливу формулу розмитнення «євроблях»
Зазначається, що в Україні пропонують ввести максимально простий принцип розмитнення авто зі ставкою в один-три долара за «кубик».
«Ми готові на будь-які речі. Я взагалі пропоную, щоб ввести, як у Грузії, долар, два, або три з „кубика“, — говорить Криклій.
Читайте також: Українці перестали масово везти «євробляхи» на розмитнення
За його словами, потрібно вивести максимально просту формулу для перереєстрації автівок на іноземних номерах. Це дозволить уникнути спекуляцій та корупції.
Він переконаний, що прості та примітивні алгоритми значно спростять життя автомобілістів та дозволять відмовитись від послух різних оцінювачів, адже там, де починається „важка калькуляція, там одразу з’являється корупція“.
Читайте також: Для старих «евроблях» хочуть запровадити фіксовану ціну розтаможки
При цьому він зауважує, що реалізувати такий план дуже складно з точки зору Мінфіна. Річ у тім, що усі надходження від розмитнення „євроблях“ та інших автомобілів уже закладені до бюджету, але потім за ці кошти будуються дороги та фінансується медицина з освітою.
Оформити автоцивілку на вигідних умовах
Тож Криклій зауважує, що лише у співпраці Міністерства інфраструктури з Мінфіном можливо вивести раціональну формулу.
Що відомо
- 12 вересня Рада відклала введення штрафів за нерозмитнені авто на іноземній реєстрації ще на 3 місяці.
-
19 вересня у Мінінфраструктури відбулася нарада щодо перегляду порядку розмитнення транспортних засобів з іноземною реєстрацією, на якому теж запропонувалирозділити «євробляхи» на дві категорії за умовами розмитнення.
Коментарі - 46
Я взагалі пропоную, щоб ввести, як у Грузії, долар, два, або три з „кубика“.. Так скільки?:)
У кожного своє бачення у зе-команди,,, але рішення за Банковою..
Со второго взгляда он понял, что без нее он никто.
С третьего - что она его разорит.
С четвертого - что контакт с нею разрушит его семью.
С пятого - что она отнимет у него все свободное время.
С шестого он понял, что опоздал, и ею овладел другой.
Тогда он бросил на нее прощальный взгляд и, не оглядываясь, пошагал прочь.
Покупка машины была отложена до лучших времен.:))...
Боже, яка маячня. І це чудо — міністр.
Продовжують загравати з зе-елехторатом..
Вже зробили «нормальну розтаможку» чи 100 разів повторюють що треба?:)))
Якщо 3 дол. за «кубик», то це 6000 мита за середню машину...
Нормальне таке покращення!..
А тепер і як зроблять «нормальну розтаможку»:))..
Если ты покупаешь нормальное современное авто объемом 2 литра и возрастом лет 5, то платишь 500 евро акциза. Разве это много?
Понятно, что для тех кто тянет 15-летние корчи по 3 литра акциз космос будет. Ну так это и правильно. Нечего в страну тянуть доисторический хлам.
Нужно не акциз менять, а ндс и пошлину на 1 покупку в год отменить, которые 30% стоимости сразу прибавляют. Если прям никак нельзя ндс и пошлину для всех убрать хотя бы для гибридов ее убрать надо, как для электро.
Ніт. Ти що, журналист?
Зеленський продовжив термів протягом якого евробляхерів не будуть штрафувати. Що насправді нах не нах. А растаможити евробляху можна буде і протягом подовженного терміну і після.
Що тобі не зрозуміло?
Криклій вважає, що власники автомобілів на єврономерах, які планували перереєструвати свій транспорт, вже це зробили. Інші, на його думку, не хочуть, не можуть або не мають документів для розмитнення "
«Я так розумію, зараз залишилися незареєстрованими тільки ті, хто не хоче, не може або не має документів», - заявив він.
Для чого було продовжувати?
Если в голове журнопотылого пільга - это сама возможность растаможиться то тогда все верно. Но «пільга» - 50% скидки закончилась еще 23 февраля и больше не продлялась.
Мое мнение нужно закрепить эти 50% навсегда - это снимет вопрос у большей части не бляховодов, которые хотят загнать в Украину условно евро5. И отдельно закон по бляхеров, куда ж без этого, тк предыдущий закон них...на по ним не решил, под него автовозами при мне заганяли под перепродажу только. Одновременно техосмотр и ответственность за нерастаможенную бляху.
https://ubr.ua/market/auto/ukrainskie-avtomobilisty-smohut-ezdit-bez-prav-3886961
Так и пиши что тебя жаба давит что продашь старое украинское корыто по европейским ценам.
Но в головах чиновников, как всегда, со справедливостью проблемы. И они опять лезут на те же грабли — создавать преференции для какой-то отдельной касты людей.
Закон Южаниной был шагом в этом направлении, а ты критикуешь его за то что разрешил ввозить дешевые б/у автомобили.
Для новых автомобилей такие послабления уже давно сделаны.
П.С.
К слову одним из предложений евробляхеров было вообще убрать акциз на автомобили. Но это предложение было проигнорировано.
Гораздо справделивее было бы, если бы одновременно убрали акциз, пошлину и взнос в ПФ.
Процентное снижение не делает погоды для старых авто, они бы свое снижение получили за счет акциза. Для новых наоборот, важнее не акциз, а процент, и они бы получили свое снижение цены за счет этого. Все справедливо, все счастливы, полная поддержка со всех сторон. Ну почему нет? Почему опять законы для какой-то одной узкой группы людей?
Детальніше читайте на УНІАН: https://www.unian.ua/society/10700967-pokazati-avtooligarham-yevroblyaheri-zbirayutsya-na-noviy-miting-pid-radoyu.html
Ну очень серьезные эксперты!!!