Названі перші митні та фінансові законопроекти нової Ради. Про це розповів радник президента з економічних питань Данило Гетманцев, передає ЕП.
Новий парламент першочергово розгляне закон про «спліт»
Що це значить
«По митниці. Першим ділом — законопроект про режим спільного транзиту і законопроект про уповноваженому економічному оператору, які очікують другого читання. Наступне – удосконалення митного пост-аудиту», — повідомив Гетманцев, претендент на посаду голови парламентського комітету з питань фінансів, податкової та митної політики.
Також, за його словами, одним з перших буде розглянуто внесення змін до Митного кодексу щодо захисту прав інтелектуальної власності під час переміщення товарів через митний кордон України.
У фінансовій сфері в числі перших парламентський комітет подасть на розгляд Верховної Ради у другому читанні законопроект про так званий «спліт».
Читайте також: Зеленський анонсував земельну реформу і відкриття ринку землі
«Деякі його прийняття не хочуть, але ми все одно його підтримаємо. І не тому, що Міжнародний валютний фонд згоден, це вторинне. Тому що діяльність комісії фінансових послуг абсолютно не ефективна. Це визнають усі», — зазначив Гетманцев.
Читайте також: Чому потрібен СПЛІТ
Він додав, що в питанні «спліта» запропонована реформа «здається дуже вдалим варіантом»: «Ми наполягаємо на реформуванні органу, який не регулює, а робить вигляд, що регулює дуже важливі для країни відносини».
Довідка
- Законопроект про «спліт» пропонує ліквідувати Нацкомфінпослуг та передати повноваження з регулювання небанківських ринків Національному банку.
- Закон про «спліт» раніше закликали ВР прийняти МВФ і Світовий банк.
- Постійний представник МВФ в Україні Йоста Люнгман також рекомендував привести регулювання і нагляд у небанківському фінансовому секторі у відповідність з міжнародними стандартами.
Коментарі - 26
Хватить язиком молоти — ти не в кварталі.
Детальніше читайте на УНІАН: https://www.unian.ua/politics/10663212-u-ssha-chekayut-vid-zelenskogo-obicyanih-reform-pered-yogo-vizitom-do-vashingtona-volker.html
Ще серед передвиборчих обіцянок: заборона СБУ «кошмарити» бізнес, одноразова «нульову декларація» для бізнесу (кожен бізнесмен за 5% зможе задекларувати та легалізувати свої доходи) та гарантії для інвесторів.
Заміна податку на прибуток податком на виведений капітал, прозорий ринок землі та економічний паспорт українця (кожна дитина матиме право накопичувати на своєму рахунку частину від реалізації державою природних благ).
Серед пріоритетів для Зеленського у перші 100 днів президентства український бізнес називавутвердження нових податкового та митного кодексів, визначенні ключових загроз економічній безпеці України, сприянні незалежності судової гілки влади та органів правопорядку.
Крім того, бізнес-асоціації закликали Зеленського забезпечити незалежну роботу антикорупційних органів: НАЗК, НАБУ, САП та Вищого антикорупційного суду.
У перший день після перемоги на виборах у штабі президента Володимира Зеленського сказали, що не обіцяють знизити тарифи на комунальні послуги, але сподіваються, що після «зниження рівня корупції» це стане можливим.
А згодом представник Зеленського в уряді Андрій Герус пояснив, що кандидат у президенти жартував про тарифи, але не обіцяв їх знизити.
Балабол поки що.. А дальше - побачимо.
Кто тебе доктор, что ты выбираешь такие информационные источники?
Когда к власти приходят обиженные и закомплексованные хамы, они пытаются преградить дорогу другим. Таким образом раскручивается маховик авторитаризма, потому что если преграждать дорогу другим, то они тоже со временем будут становиться обиженными хамами, а потом террористами. И рано или поздно они придут к власти и закрутят гайки еще больше. Этот механизм давно описан учеными политологами.
Чтобы этого не произошло, во власти должна быть конкуренция и плюрализм. Источник этого — парламент, именно в нем вырастают новые лидеры способные заменить старых (это в здоровых демократиях). И именно потому у нас парламент унижают, чтобы там ничего не выросло. Чтобы не было конкурентов.
Конкуренты все равно будут расти, но не в парламенте, где всё происходит публично, а в офисе президента, где работает еще больше людей чем в парламенте, но никто их никогда не видел и не знает что они делают. Никто не будет требовать уменьшить количество работников офиса президента. Никто не будет требовать наказывать их за прогулы. Потому что туда камера не смотрит. Тебе не положено знать что там происходит.
Думаю, что украинское общество сможет с этим справиться, но печально что государственные институты ему не помогают.
> Наш парламент все 25 лет был рассадник корупции, бандитизма и произвола
Секретариат, а потом администрация, а потом офис президента — рассадник коррупции, бандитизма и произвола.
Люди как всегда ничего не решают и мусолят те темы, которые им бросили сверху. Бросили бы сверху что суды плохие — все бы ругали суды. Бросили бы сверху что офис президента плохой — все бы ругали его.
> Давайте посмотрим, что хорошего выросло в парламенте
Если стол не стоит на двух ножках, нужно приделать третью, или забрать вторую? То что парламент хуже чем в здоровых демократиях не означает что нужно его подавлять.
И еще реформы выбрала не Украина и не украинский народ, его даже не спросили. Эти реформы приняли депутаты парламента в угоду олигархам, которые владеют ЖКС, теплоэлектростанциями, теплоцентралями, облгазами и т.д. Не пытайтесь перекручивать, уже не получится, страна меняется…
Святая наивность.