Мінфін - Курси валют України

Встановити
29 січня 2019, 9:56

Глава Нафтогазу пообіцяв віддати свою зарплату на благодійність

Глава НАК «Нафтогаз України» Андрій Коболев вирішив направити всі свої доходи в період з початку лютого і до кінця поточного року на благодійність. Про це він написав на своїй сторінці в Facebook.

Глава НАК «Нафтогаз України» Андрій Коболев вирішив направити всі свої доходи в період з початку лютого і до кінця поточного року на благодійність.
Фото: korrespondent.net

За його словами, таке рішення було прийнято після того, як тема його зарплати стала політичною. Дуже багато політиків стали її використовувати як інструмент дискредитації реформ і для підвищення власного рейтингу у рік подвійних виборів, підкреслив Коболев.

«Саме тому, з метою зняття цього питання з порядку денного політичних дебатів, я прийняв рішення направляти всі доходи, які отримаю в Нафтогазі (заробітну плату, премії і »бонуси«) в період з початку лютого і до кінця поточного року на благодійність», - написав Коболев.

Кошти, як він стверджує, будуть направлятися в три організації - Народний тил (на підтримку сімей загиблих українських солдат), «Вернись живим» (в підтримку армії) і «Таблеточки» (в допомогу дітям з онкологічними захворюваннями).

Коментарі - 88

+
+43
Andrey M
Andrey M
29 січня 2019, 9:59
#
«которые получу в Нафтогазе (заработную плату, премии и »бонусы«) в период с начала февраля и до конца текущего года на благотворительность» — ну конечно, почле того как сказали что ЗП будет урезана и миллиардные премии не светят — можно и крохами с барского стола поделиться.

Зато полученную премию за работу юристов уже маме в США передал. Такая себе «благотворительность»:)
+
0
Regel
Regel
29 січня 2019, 10:04
#
Он забыл добавить что работать ему точно не до конца года скорее всего
+
+66
zaNOza :)
zaNOza :)
29 січня 2019, 10:44
#
Контракт до 22 марта 2019
+
+37
bonv
bonv
29 січня 2019, 11:39
#
Після Майдану і початку війни, коли Україна вирішила перейти на європейський газ, Росія «згадала», що багато років поспіль Україна не виконувала зобов'язання за контрактним пункту «бери або плати». І звернулася до Стокгольмського арбітражу, виставивши непідйомний рахунок: в цілому на 56 млрд доларів…
Те що перемогли у Стокгольмі росію це перемога чи зрада?
+
+15
Andrey M
Andrey M
29 січня 2019, 13:34
#
Ну звернулась, і?
Так замість Коболева з багатомільйонною ЗП та преміями, цих самих юристів могли б і інші найняти.

Зато сегодня, разные Коболевы и ко, сдирая с физ лиц новый тип налога «за газ», получают многомилионные премии и ЗП за деньги тех, с кого дерут!
А потом половине страны их дают в виде субсидий с приговариванием на порошенковских каналах и словами порохофилов: видите какая власть справедливая — у богатых забирает и бедным дает. Только забирает у тех же бедных, но пока еще имеющих возможность концы с концами сводить.
Ну и при этом давая своим дружкам-олигархам зарабатывать на разных Ротердам +.
+
+52
bonv
bonv
29 січня 2019, 13:36
#
І ще для роздумів: пеня несплати боргу газпрому перед нафтогазом складає близько 500 тис баксів кожного дня…
Нафтогаз зарахував на погашення пені 18,3 млн дол. США переплати за послуги транзиту, що були надані у серпні-вересні поточного року.
За транзит газу у жовтні цього року на суму 3,8 млн дол. США в рахунок погашення пені, що нараховується на заборгованість російського монополіста згідно з арбітражним рішенням від 28 лютого 2018 року за транзитним контрактом.
Загальна сума зарахувань за ці три місяці перевищила 22 млн дол. США.
Вистачило на премії чи ні? А на сьогоднішній день скільки пені накапало попри основний борг газпрому?
+
+52
bonv
bonv
29 січня 2019, 13:36
#
Краще виплатити росії 81,4 млрд баксів і продовжувати виплачувати за — бери або плати…?
Суд задовольнив більшу частину вимог «Нафтогазу»: про зниження обов'язкових річних обсягів до рівня фактичного споживання, про перегляд цін за минулі роки, про скасування кабальних умов з реекспорту і транзиту…
Ці рішення дозволяють говорити про те, що Україна уникла величезних економічних проблем, а можливо, навіть дефолту.
Ось що дійсно важливо.
+
+22
Kanarej
Kanarej
29 січня 2019, 14:21
#
Тільки до цього часу не було жодного прецеденту, щоб «інші» нормальних юристів найняли і щось десь виграли, не кажучи вже про мільярдні суми в доларах. Домовились з опонентом, отримали відкат, справу програли, а збитки державі, не обідніє. Але нашим людям пофіг. Краще зекономимо мільйони на зарплаті, щоб не дай Бог ніхто не заробив багато. Ну… потім будемо обурюватись, чого просрали міліарди. Але це неважливо, головне щоб ніхто багато не заробляв, бо жаба дусить. СРСР вже майже 30 років немає, а совок в головах як був, так і лишився.

От доречі зараз пригадую, як уступили шельф острова Зміїний Румунії просто тому що нікому не було цікаво цим займатись. Доречі, при Ющенко-Тимошенко у 2008-2009-му. Про підписання всім відомого газового контракту 2009-го року взагалі мовчу.
+
0
Andrey M
Andrey M
29 січня 2019, 16:14
#
« Домовились з опонентом, отримали відкат, справу програли, а збитки державі, не обідніє» — якщо Ви справу Фірташа, т онагадаю що все це при Міністрі економіки Порошенко за керування дуржавою Януковичем:)
Ну це той, на якого є справа в ФБР та штати вимагають екстрадицію, а у нас нема жодної справи.
Може це якось пов«язано з тим що Порошенко перед Президентськими виборами їздив до нього на поклон, чи зустріч?

Юлі тільки й згадують газові контракти, забуваючи в яких обставинах тоді були і хто розірвавши попередні самоусунувся.
Порівняйте скільки темних кішок в світлій кімнаті Президента-олігарха.:)
+
+37
Kanarej
Kanarej
29 січня 2019, 17:49
#
Ви змішуєте мухи і котлети. Причому тут міністр економічного розвитку Порошенко до справи Фірташа тих років? Зараз справи на Фірташа таки були, от минулого року наприклад: https://ukr.segodnya.ua/economics/business/po-delu-firtasha-proshli-massovye-obyski-gpu-1123895.html

Юля перевищила свої повноваження, і зробила те, чого не мала права робити. І те, що вона підписала — коштувало нам занадто дорого.
+
0
Kanarej
Kanarej
31 січня 2019, 0:35
#
Юлі багато чого можна пригадати. Газові контракти — це просто найбільш серйозна річ, яку вона натворила. На їх фоні все інше — дитячі забавки. Десять років розхльобували, і обійшлось це в десятки мільярдів доларів. І втрата Криму і війна на Донбасі — теж наслідок в тому числі і її дій, оскільки інтриги і протистояння між нею, Ющенко і Януковичем привели в кінці кінців до влади останнього, не кажучи вже про економічні втрати. А пам'ятаю, як вона майстерно підняла паніку щодо свинячого грипу… всі миттєво забули про економічну кризу.
+
0
Andrey M
Andrey M
31 січня 2019, 10:24
#
Да, Юля ще тот популіст та маніпулятор:) Навіть Петру Олексійовичу далеко:)
Але у нас до високих рівнів влади без цього не дійдеш. Бо якщо, наприклад, людям сказали б в 2008 році що ми держава яка дуже залежна від вартості сировини на світових ринках і світова криза нас не просто зачепить, а пройде хвилею цунамі — то тут вже питання не те що тебе та твою політ силу не виберуть. Тут вже питання чи встоїть банківська система та економіка держави в цілому.
Приклад Яценюка (попри його мінуси в роботі, він більш-менш впорався з критичним станом економіки), який з популіста (куля в лоб так куля в лоб, він як і Тимошенко до того як став Прем"єром доводив що населенню український газ має продаватися за цінами видобутку, тощо) вирішив бути чесним з населенням — є яскравим тому підтвердженням. Який зараз його та НФ рейтинги?..
+
+47
Тони Райт
Тони Райт
29 січня 2019, 10:18
#
***, которые любят считать чужие деньги…
лучше бы поставили ему минималку, просрали бы суд с Газпромом, а то и вообще бы не подавали в суд?
ну и миллиардные убытки в лучших традициях.
+
+32
Zed99992
Zed99992
29 січня 2019, 10:39
#
Премим нужно выписывать после получения, денег от газпрома.
+
+67
bonv
bonv
29 січня 2019, 11:54
#
Премії потрібно отримувати за добре виконану роботу. Перемога над росією в Стокгольмі це 2,3 трлн грн… збережених для України а не виплачених росії…
+
+15
Andrey M
Andrey M
29 січня 2019, 13:38
#
Якщо це порівняти з банківською аналогією то маємо наступне:
1. Раніше, при попередньому Голові Правління банк видав мільярдні сумнівні кредити.
2. Сьогодні, при новому Голові Правління, найнята за великі гроші, юридична компанія змогла відсудити ці кредити і забрати лише невилику частку активів, що їх покривали.
3. Цей новий Голова Правління має за це отримати премію, яка складає значну частку від реально повернутих коштів.

Так по моделі Нафтогаза виходить?
Комерційні банки це ринок?
А таких премій вони не отримують за разові дії найнятих за гроші посередників.
Їх премія — це відсоток від річного прибутку та виконання КРІ.
Але, якщо порахувати скільки Нафтогаз заробив і скільки платить держава по субсидіям — то Коболев ще доплатити має!
+
+7
bonv
bonv
29 січня 2019, 13:48
#
Тимошенко підписувала кабальні контракти а янукович дописував… Загальна сума позовів «Газпрому» до української сторони становила, за даними «Нафтогазу», 81,4 млрд доларів. У перерахунку на сьогодні це понад 2,3 трлн грн, тобто майже два з половиною річних бюджети України!
Дуже добре, що Україна перемогла!!!
+
0
Andrey M
Andrey M
29 січня 2019, 14:09
#
Нагадаю що у Януковича був міністром економіки ваш улюблений Порошенко!
Ви гадаєте що його там насильно тримали чи що він був чесний?
Ось і логічна відповідь чого з минулої влади нікого не карають, наприклад того ж Бойко та інших. Чому опоблок голосував за призначення Луценко.Бо свій свого не здасть!
+
+22
Kanarej
Kanarej
29 січня 2019, 14:28
#
Я, звісно, не прибічник Порошенка, але причому тут це до газових контрактів? Просто вже нема аргументів? :)
+
+22
bonv
bonv
29 січня 2019, 14:58
#
Популізм тому що як у тимошенко… Немає що відповісти і тулить Насалика чи податки:)
Я запитую чому тимошенківський газовий контракт називають КАБАЛЬНИМ то морозиться на відповідь… А про злочинну теперішню владу аж пищить так викриває…
Дуже добре що Україна перемогла росію і розірвала кабальні умови,,, а отримала зниження обов'язкових річних обсягів до рівня фактичного споживання, про перегляд цін за минулі роки, про скасування кабальних умов з реекспорту і транзиту
+
+45
Kanarej
Kanarej
29 січня 2019, 15:24
#
Я, як сказав, не прибічник Порошенка, але вболіваю за Україну, і перемогу над Газпромом вважаю однією з небагатьох реальних перемог і досягнень нинішньої влади. І те, що всякі популісти, які фінансуються і підтримуються Росією, з усіх сил намагаються знищити Коболева, користуючись тим, що у багатьох громадян дуже хромає логіка і розуміння причинно-наслідкових зв'язків — тільки підтверджує це. Тому захищав і буду захищати його, що б там не казали.
Навіть той розрекламований Томос — ніби досягнення і перемога, але він має швидше символічне, ніж практичне значення. І реально мало на що впливає. А от перемога над Газпромом (хоча вона ще не остаточна, і її можуть знівелювати ті хто переможе зараз на виборах, якщо не пощастить) — це вже серйозно.
+
+15
bonv
bonv
29 січня 2019, 15:27
#
Тому і поставив Канарею +15
Можна вболівати в Україні за різних кандидатів але проти російської агресії треба триматися разом і відстоювати інтереси України всюди і завжди.
А також підтримувати тих хто кує перемогу над росією.
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
29 січня 2019, 15:52
#
+++
+
0
Oberton
Oberton
30 січня 2019, 9:57
#
Kanarej: «перемогу над Газпромом вважаю однією з небагатьох реальних перемог і досягнень нинішньої влади. І те, що всякі популісти, які фінансуються і підтримуються Росією, з усіх сил намагаються знищити Коболева, користуючись тим, що у багатьох громадян дуже хромає логіка і розуміння причинно-наслідкових зв'язків — тільки підтверджує це. Тому захищав і буду захищати його, що б там не казали.»
Подпишусь под каждым словом — лучше и не скажешь!
+
0
Kanarej
Kanarej
30 січня 2019, 13:50
#
1% — це значна частка? І цей 1% дістався не одному Коболеву, а розподілений між десятками людей, хоча Коболев отримав звісно найбільше.

Тарифи на газ встановлює уряд, субсидії також. Коболев керує компанією у тих рамках, які для нього встановлені урядом і законодавством. Він — менеджер. І менеджер ефективний, який відпрацьовує отримані гроші. Відповідно нічого нікому доплачувати він не повинен. А претензії повинні бути до уряду. І в мене особисто вони є, особливо щодо останнього підняття тарифів на газ при вже прибутковому Нафтогазі з паралельним розпорядженням відраховувати 90% прибутку Нафтогазу у бюджет.
+
+15
Andrey M
Andrey M
30 січня 2019, 13:52
#
1% від отриманих коштів?
Не смішіть мене!
От коли Україна отримає те що виграли в суді — тоді і поговоримо.
Але навіть і 1% від справи, яку виграли найняті юристи — це не ринковий підхід!
+
0
Kanarej
Kanarej
30 січня 2019, 14:10
#
Так, саме 1%, якщо Ви не в курсі. При виграних 4.6 млрд сума премії склала 46 млн доларів. Ця сума розподілена на біля 40 чоловік. Причому одразу виплачено тільки 21 млн. Решта 25 млн буде виплачено після отримання грошей від Газпрому (https://biz.liga.net/ekonomika/tek/novosti/v-naftogaze-rasskazali-o-mnogomilliardnyh-premiyah). Крім цього виграшу, як писав вже bonv, зупинено щорічні мільярдні виплати Газпрому, тобто реальний виграш тягне навіть не на 4.6 млрд, а йдеться про на порядок більшу суму. Крім того, цей виграш дав можливість подати наступний позов у той самий Стокгольмський арбітраж про компенсацію на 12 млрд від втрати транзиту Україною, або збереження довгострокового транзиту з компенсацією 2 млрд. доларів. Юристи отримали оплату за свої послуги. Може припините нести всякі дурниці про ринковий підхід? Ринковий підхід — це коли люди які приносить багато користі отримують відповідну винагороду. Ринковий підхід — це коли людина, яка не отримує справедливої винагороди — залишає посаду, і йде туди, де її оцінять достойно, а не будуть мозок виносити і проклинати. Тільки потім не жалійтесь, чому в нас так все погано — це ж теж рінковий підхід.
+
0
Andrey M
Andrey M
30 січня 2019, 18:17
#
Повторю: «1% від отриманих коштів? „
Є різниця між виграними та отриманими?
+
0
Kanarej
Kanarej
30 січня 2019, 18:39
#
Ви взагалі читаєте, що я написав? Чи так ляпнути?
1) Отримано 0.45%, а не 1%. Решта після отримання.
2) Навіть без отримання цих грошей економія в сотні разів перевищує розмір цих премій.
3) В результаті цього виграшу подано нові позови на ще більшу суму.
Не достатньо?
+
0
Kanarej
Kanarej
30 січня 2019, 14:55
#
А доречі той підхід, що пропонуєте ви, тобто «неможна людині платити багато, оскільки в країні в людей зарплати низькі» — не ринковий, а совковий. І прямий шлях до того, що лишатись і далі в задниці, причому провалюючись чим далі, тим глибше. Неможна платити штуку-дві-три баксів людині, яка вирішує питання на мільярди, можливо десятки мільярдів доларів. Так, висока оплата не гарантує порядності керівника, але дозволяє вибирати на цю посаду кращих на ринку, і легко замінити у випадку невідповідності чи непорядності. Професійний топ-менеджер, який може отримувати десятки, сотні тисяч доларів зарплатою і бонусами у великій компанії не піде працювати в державну компанію, де будуть платити у десять разів менше, та ще й всякі популісти будуть виносити мозок і настроювати всю країну проти нього, псуючи репутацію, і постійно копати під нього, шукаючи привід як би позбутись, а може й посадити якщо вийде. Ще не наїлись «лижних інструкторів», яких наймали колишні «проффесіонали»?
+
0
Andrey M
Andrey M
30 січня 2019, 18:18
#
Питання не в ЗП а не в правомірній премії НІ ЗА ЩО, так як його особистої заслуги там нема. Ну хіба що не сприяв програшу як попередня влада по суду з Фірташем.
Але то вже державна зрада і зовсім інша «винагорода».
ЗП він тоді за що отримує?
+
0
Kanarej
Kanarej
30 січня 2019, 18:36
#
Він є топ-менеджером великої компанії, і в нього мільйон обов'язків крім конкретно цієї справи. За це і отримує зарплату. А премія, бонуси завжди даються дається менеджменту за успішну діяльність компанії. Але бачу, Вам щось доводити нема сенсу, оскільки Ви взагалі не розумієте, чим має займатись керівництво компанії, і хто за що відповідає.
+
0
Andrey M
Andrey M
30 січня 2019, 18:43
#
Ну звідки мені знати, я ж від Гриценко, Тимошенко та інших отримую за те що паплюжу чесного, безкористливого та патріотичного олігарха у владі :)

В тому то й справа що знаю. І, хочу зауважити що як мінімум в банках, для ТОПів не передбачено премії за конкретну дію. Є квартальний, та особливо річний бонуси, які рахуються по КРІ в залежності від виконання річного бюджету та стратегії.
Це якраз рядовий менеджер прив«язаний до мотивації за дію та результат по ній.

Сам в грудні стратегію на 2019 рік захищав. І от її виконання дасть мені премію яка є в багато разів більше ніж ЗП, це попри щоквартальних премій.
+
0
Kanarej
Kanarej
30 січня 2019, 21:30
#
Порошенка можете паплюжити скільки завгодно, я навіть підтримаю багато в чому. Але Коболєв не олігарх, і паплюжити його нема за що.

Дивлячись на Вашу активність тут, не зрозуміло, за що премія :)
+
0
Andrey M
Andrey M
31 січня 2019, 10:16
#
Уявляєте, скільки в мені ще прихованих ресурсів?:)
Скажу так — в минулому році, по напрямку за який я відповідаю виконання річного плану склало 192%.
Правда в цьому році отримав збільшення планів в 2.25 рази:)

Цей місяць вже з перевиконанням, тому можу і вас потішити своїми коментарями:)
+
+28
Andrey M
Andrey M
29 січня 2019, 11:02
#
Эти *** сидят в Нафтогазе и считают наши деньги и получают премию за работу нанятой юр компании.
Их вся «реформа» заключается в том, что Нафтогаз стал инструментов сбора доп налога с населения.
А если посчитать сколько Нафтогаз заработал и сколько потрачено на субсидии — то мы увидим что при огромном росте цен на газ для населения — Нафтогаз в итоге такая же бюджетная яма.
+
0
bonv
bonv
29 січня 2019, 15:37
#
За 9 місяців 2018 року група Нафтогаз отримала чистий прибуток у розмірі 16,7 млрд грн
+
+15
Kanarej
Kanarej
29 січня 2019, 15:43
#
Тут він все-таки правий.

Проект державного бюджету на 2019 рік передбачає скорочення витрат на виплату субсидій для населення на оплату житлово-комунальних послуг до 55,1 млрд грн, тоді як у 2018 було виділено 71 млрд грн. Читайте більше тут: https://zik.ua/news/2018/10/11/subsydii2019_chy_vystachyt_groshey_dlya_vsih_1424717

Це значно більше чистого прибутку Нафтогазу
+
0
bonv
bonv
29 січня 2019, 17:46
#
За 9 місяців 2018 року група Нафтогаз сплатила до бюджету 95,7 млрд грн податків, що більше за аналогічний період 2017 року на 5%, або на 4,3 млрд грн.
+
0
Kanarej
Kanarej
29 січня 2019, 19:27
#
А яка тоді мета подальшого підвищення ціни на газ для населення, якщо і податків та дивідендів сплачується значно більше ніж субсидій (136.5 млрд за 2018-й), і ще й чистий прибуток чималий?
+
0
bonv
bonv
29 січня 2019, 19:33
#
Щоб не проїдати ЗВР як при янику і інших косатих…
Все має свою ціну і газ теж… Ринкова ціна на газ це не проїдання бюджету.
МВФ готовий допомагати економіці України тільки коли бачить реформи і адекватні ринкові ціни на газ.
Видобутий в Україні газ може коштувати як дорожче, ніж імпортований, так і дешевше, через вартість видобутку, заявив екс-міністр фінансів Олександр Данилюк у ефіріРадіо НВ.
«Це залежить від того, скільки коштує його добути. І це має включати в себе не тільки те, скільки коштує електроенергія, зарплати, це, насправді, набагато серйозніші капітальні вклади», – зазначив Данилюк.
«Я впевнений, що всі хочуть, щоби тарифи на газ були знижені. Ніхто не хоче платити високі тарифи. І це емоційно обґрунтовується тим, що ми в Україні видобуваємо газ, і тому тарифи мають бути зниженими. Але я впевнений на 121%, що кандидат, який говорить про це,[...] не розуміє, як цього досягнути», – зазначив екс-міністр фінансів.
+
+15
Kanarej
Kanarej
29 січня 2019, 22:48
#
Це все маніпуляції. Ринкова ціна не має нічого спільного з вартістю видобутку. Це ціна, яку дають за газ на міжнародному ринку. Як правило, вона прив'язана до ціни нафти. А ця вартість була, грубо кажучи, і 20, і 120, тобто різниця між мінімумом і максимумом в кілька разів. І тим не менше газ видобувався і продавався по відповідних цінах, і при ціні 20, і при ціні 120. А отже, собівартість видобутку дозволяє продавати по нижчих цінах без збитків. Що підтверджується тим, що Нафтогаз був минулого року вже прибутковим, і навіть враховуючи значні відрахування до бюджету, все одно мав чималий чистий прибуток. Ніякі резерви вже не проїдались. І тим не менше з жовтня ціну підняли ще майже на чверть. Щоб якось задобрити МВФ, який вимагав боротись з корупцією? Бо підняти ціни зручніше, ніж антикорупційний суд?
+
0
bonv
bonv
29 січня 2019, 22:52
#
І боротьба з корупцією і завершення судової реформи, зокрема, створення ефективного антикорупційного суду, який може стати тим самим наріжним каменем для залучення інвестицій в економіку…
А маніпуляції це популістичні заяви про зменшення ціни газу в двічі, тричі і т.п…
+
+15
Kanarej
Kanarej
30 січня 2019, 2:29
#
Маніпуляції, це коли при прибутковому Нафтогазі під соусом вимог МВФ уряд підіймає тарифи ще на чверть, і при тому видає розпорядження 90% прибутку Нафтогаза перераховувати у держбюджет. Тобто фактично ми маємо додатковий замаскований податок на все населення, яке не отримує субсидії. Так, можливо попередні підняття ціни були виправданими, але останнє є вже зловживанням. Тим більше що на даний момент споживання газу населенням менше за об'єм видобутку в Україні.
+
+15
allexpl
allexpl
29 січня 2019, 11:18
#
А если бы эти нафтогазовские *** поспособствовали просранию суда в своих интересах, то это государственная измена!
+
+30
bonv
bonv
29 січня 2019, 11:25
#
Заздрісних людей тут дуже багато… Вони не беруть до уваги що Стокгольмська перемога над росією вже принесла нам перемогу:
Загальна сума позовів «Газпрому» до української сторони становила, за даними «Нафтогазу», 81,4 млрд доларів. У перерахунку на сьогодні це понад 2,3 трлн грн, тобто майже два з половиною річних бюджети України!
https://ukr.segodnya.ua/economics/enews/stokgolmskiy-verdikt-chto-on-prines-ukraincam-1118862.html
+
0
allexpl
allexpl
29 січня 2019, 13:11
#
Украина так бы этот долг выплачивала, как россия нам эти выигранные миллиарды выплачивает…
+
+30
bonv
bonv
29 січня 2019, 13:14
#
НАК «Нафтогаз України» направила ПАТ «Газпром» заяву про зарахування переплат за транзит газу у жовтні цього року на суму 3,8 млн дол. США в рахунок погашення пені, що нараховується на заборгованість російського монополіста згідно з арбітражним рішенням від 28 лютого 2018 року за транзитним контрактом.
Раніше Нафтогаз зарахував на погашення пені 18,3 млн дол. США переплати за послуги транзиту, що були надані у серпні-вересні поточного року. Таким чином, загальна сума зарахувань за останні три місяці перевищила 22 млн дол. США.
Плюс арешт активів газпрому допоможе все до копійки повернути.
+
0
Andrey M
Andrey M
29 січня 2019, 13:40
#
Розкажіть мені тоді, чому цей же Коболев, що повернув аж 22 млн у.е. заявляє що ми маємо вдічі знизити ціну за транзит?
Знову «перемога»?:)
Якщо і перемога, то «Пірова перемога»
+
0
bonv
bonv
29 січня 2019, 13:44
#
То все ж повернув 22 млн баксів тільки пені а не основного боргу? Добре працює. І як прописано — стільки і заробляє.
+
0
Andrey M
Andrey M
29 січня 2019, 13:46
#
А падіння доходу від зменшення транзиту, та у перспективі ціни — теж перемога?
+
0
bonv
bonv
29 січня 2019, 13:53
#
Стокгольмський арбітраж почав розгляд позову Нафтогазу щодо перегляду тарифу на транзит з Газпромом.
Раніше голова правління НАК Нафтогаз України Андрій Коболєв заявив, що компанія готова відмовитися або переглянути позов до Газпрому у Стокгольмському арбітражі щодо транзиту газу у разі укладення довгострокового контракту з транзиту.
Зокрема, Нафтогаз готовий скоротити позовні вимоги до Газпрому з 12 млрд доларів до 2 млрд доларів.
І знову буде перемога Нафтогазу або на 12 млрд а це 4 роки транзиту (по 3 млрд заробляємо за рік) або 2 млрд і продовження довгострокового транзиту…
+
+25
AleksandrBank
AleksandrBank
29 січня 2019, 10:43
#
У нас люди везде ищут Зраду, так легче чем самому где-то заработать. Украина первый раз выиграла у Газпрома, так нам все не так…
+
+15
allexpl
allexpl
29 січня 2019, 11:15
#
Что этот «выигрыш» дал рядовому гражданину? Когда увидеть результат?
+
+45
bonv
bonv
29 січня 2019, 11:37
#
Україна уникла величезних економічних проблем, а можливо, навіть дефолту.
Загальна сума позовів «Газпрому» до української сторони становила, за даними «Нафтогазу», 81,4 млрд доларів. У перерахунку на сьогодні це понад 2,3 трлн грн, тобто майже два з половиною річних бюджети України! В «Нафтогазі» підрахували: якби претензії росіян були задоволені, сума виплат склала б по 146 тис. грн на кожну українську родину (у вигляді тарифів, податків і грошей держбюджету).
+
0
allexpl
allexpl
29 січня 2019, 13:13
#
Повторюсь, как ответил Вам выше:
Украина так бы этот долг выплачивала, как россия нам эти выигранные миллиарды выплачивает…
+
0
bonv
bonv
29 січня 2019, 13:45
#
І ще раз повторю: росія сплачує і надалі буде сплачувати і нафтогазу, і ощаду — і пеня росте і буде рости.
+
+15
AleksandrBank
AleksandrBank
29 січня 2019, 11:43
#
У нас с бюджета не взяли денег и не лезли в кредит в РФ. Не отдали полностью Донбасса и часть Юга Украины.
+
+30
bonv
bonv
29 січня 2019, 13:00
#
Декому знову хочеться отримувати газ від росії по 450 баксів а то і більше і боятися чи не перекриють зимою вентиль коли щось не так зробимо як цього хоче росія…
+
0
allexpl
allexpl
29 січня 2019, 13:14
#
Понятно
+
0
Kanarej
Kanarej
29 січня 2019, 14:33
#
А какой Вы увидеть результат? Чтобы каждому по штуке баксов раздали? Или как? Результат можно увидеть в прекращении падения экономики, и хоть небольшом, но росте. Поскольку те газовые контракты вымывали ежегодно миллиарды долларов из бюджета и вообще из страны. Даже если Газпром ничего не заплатит, прекращение этих постоянных потерь — уже огромный плюс.
+
0
Kanarej
Kanarej
29 січня 2019, 15:25
#
То есть даже не штуке, а по сто выходит :)
+
0
allexpl
allexpl
29 січня 2019, 18:25
#
Было бы неплохо, но пока «пересичному» результат не виден, только цену на газ подняли и обещают ещё…
+
+30
zaNOza :)
zaNOza :)
29 січня 2019, 10:46
#
А на что он жить собирается?
+
+30
zaNOza :)
zaNOza :)
29 січня 2019, 10:58
#
2 млн грн в месяц недостаточная зп — о как О_о
+
+15
bonv
bonv
29 січня 2019, 12:57
#
Заздрість заноза чи «за державу обидно»?
+
0
nvr4d nvr4d
nvr4d nvr4d
29 січня 2019, 10:58
#
Окремо хочу звернути увагу на один важливий аспект: моя ситуація є дійсно унікальною і вимагати від керівників інших державних компаній такого ж рішення було б несправедливо — я дійсно отримав значну суму бонусу після стягнення з Газпрому 2.1 млрд. дол. США на користь Нафтогазу. Тому вважаю, що можу собі це дозволити.
+
+15
Игорь Коляда
Игорь Коляда
29 січня 2019, 12:04
#
Это манипуляция, он получил премию после решения суда, а не "після стягнення з Газпрому".
+
+45
bonv
bonv
29 січня 2019, 11:52
#
Кошти, як він стверджує, будуть направлятися в три організації — Народний тил (на підтримку сімей загиблих українських солдат), «Вернись живим» (в підтримку армії) і «Таблеточки» (в допомогу дітям з онкологічними захворюваннями).
Заслуговує поваги.
+
0
Andrey M
Andrey M
29 січня 2019, 13:41
#
Ну що ж, в черговий раз український народ, через посередника-Коболева, допоможе дітям та армії.
+
0
bonv
bonv
29 січня 2019, 13:54
#
Коболев віддає свою зарплату а не Андрія…
Заслуговує поваги.
+
0
Andrey M
Andrey M
29 січня 2019, 14:04
#
Він працює на державній посаді.
Відповідно, його ЗП платиться з податків, що сплачую я та інші громадяни.
Значить він є посередником між нами та благодійними фондами.
Правда перед цим він з злодійською владою привласнив собі багато десятків мільйонів через отриману ЗП та премії та перевів їх своїй «зубожілій» матусі в США.

Ну а ви, мабуть такий же «чесний» як і ця влада. Бо коли я запитав «а скільки ви податків сплатили?» — ви сказали що не скажете бо вдруг я поділюсь цією інформацією з податковими органами. Значить є що приховувати?
+
0
bonv
bonv
29 січня 2019, 14:11
#
Зароблена зарплата належить тому хто її заробив.
І якщо особа віддає її на благочинність — то заслуговує поваги.
І перестаньте брехати — **ви сказали що не скажете**… Ссилку!
+
0
Andrey M
Andrey M
29 січня 2019, 16:05
#
Брешуть собаки, влада та її шістки, в т.ч. і шістки Насалика.
Ваші слова?:
«У вас є якісь претенції до сплати моїх податків? Крім роботи в банку підпрацьовуєте в податковій? Ні? Тоді не в тему.»

Є що приховувати?:)
+
0
bonv
bonv
29 січня 2019, 16:17
#
Де написано — ви сказали що не скажете??? Клерк розучився читати?
Так це мої слова — У вас є якісь претенції до сплати моїх податків? Крім роботи в банку підпрацьовуєте в податковій? Ні? Тоді не в тему.
Де написано що я сказав що не скажу? Знову брехня від Андрія?
+
0
Andrey M
Andrey M
29 січня 2019, 16:28
#
Звернувшись «клерк» це ви мене намагалися образити?:) Клерк це чесна людина що займається діловодством та технічною «бумажною» роботою. Набагато краще ніж шістка злодія-коррупціонера:)
Я відповідаю за продажі, але нехай буду для вас клерком, може вам легше стане, самооцінка виросте:)

Вам маленький лікбез:
«КЛЕРК, а, чол. У деяких буржуазних країнах — конторський службовець, діловод»

Ой, вибачте якщо не так зрозумів.
Але висновок я такий зробив бо ви так і не відповіли.

То скажете чи є що приховувати?:)
+
0
bonv
bonv
29 січня 2019, 17:20
#
Спочатку брехня а потім вибачте якщо неправильно зрозумів? Не робіть поспішних висновків конторський клерк. І шістки свої тримайте для тимошенко…
+
0
Andrey M
Andrey M
30 січня 2019, 9:43
#
Все ж таки відповіді по сплаченим податкам так і не побачив. Значить я був правий.

Ну а що чекати від шістки коррупціонера?:)
+
0
bonv
bonv
30 січня 2019, 11:20
#
У вас є якісь претенції до сплати моїх податків? Крім роботи клерком в банку підпрацьовуєте в податковій? Ні? Тоді не в тему.
+
0
Andrey M
Andrey M
30 січня 2019, 13:30
#
Підпрацьовую.
То ж в тему?:)
+
0
bonv
bonv
30 січня 2019, 14:06
#
То перевіряйте, раз в податковій.
+
0
Andrey M
Andrey M
30 січня 2019, 18:16
#
Що ж перевіряти якщо я крім ім«я та міста нічого не знаю:)
ІПН в лічку скиньте — я Вам дам детальний зворотній зв»язок що МВД не надасть стільки по Вам та Вашим близьким інфо:)
+
0
bonv
bonv
30 січня 2019, 21:55
#
Мені про себе додаткової інфи не потрібно крім тієї яку я маю.
+
+15
Kanarej
Kanarej
29 січня 2019, 14:38
#
Не плутайте, він працює не на державній посаді, а в компанії, яка належить державі. Відповідно зарплату отримує з доходів компанії, а не з податків. Нафтогаз сам є платником податків.
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
29 січня 2019, 15:24
#
Andrey M — Юля сегодня получила мандат участника Президентской гонки и сказала что посадит Порошенко и окружение за коррупция на протяжении 5 лет.

Мне кажется это даст ей парочку %
+
+15
Kanarej
Kanarej
29 січня 2019, 15:37
#
Популистка, и врет как обычно.
+
+15
AleksandrBank
AleksandrBank
29 січня 2019, 15:56
#
Она обещание давала Коломойскому — потому выполнит свое, Власть отобрала у него Приват за воровство и вывод денег, он считает что это норма и берет реванш.

То что борьба будет не шуточная, мне говорили ранее с главного Управления СБУ еще летом.
Так что борьба за 2-й тур будет не шуточная, и кандидатов полно.

Кстати, Смешко также отличный кандидат. Зная его историю и что он сделал, я также к нему нормально отношусь.
+
0
Kanarej
Kanarej
29 січня 2019, 17:32
#
Я тоже за него
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
сторінку переглядає 1 незареєстрований відвідувач.