24 листопада 2018, 10:06 Читать на русском

Стало відомо, як українці купують в інтернеті

Компанія IPSOS на замовлення Google, в травні-червні 2018 року вивчила поведінку українських інтернет-покупців. Редакція AIN привела ключові показники за трьома продуктовим категоріям: одяг і взуття, телевізори, ноутбуки.

Компанія IPSOS на замовлення Google, в травні-червні 2018 року вивчила поведінку українських інтернет-покупців.
фото: thecostaricanews.com

Одяг і взуття

Українці не затягують з такими придбаннями. 50% відбуваються протягом дня, ще 30% — протягом тижня. Інформацію найчастіше знаходять на сайтах магазинів і виробників.

Онлайн пошук, 96% якого припадає Google, посів друге місце.

33% людей використовують для пошуку смартфони. У віковому сегмент 16-24 років показник вище — 47% mobile-only користувачів. Найчастіше шукають, перебуваючи вдома (перед сном), на роботі і в дорозі.

В інтернеті купляють 30% одягу і взуття. 82% замовлень роблять через сайти, з них 59% оплачуються заздалегідь. Кожне третє онлайн-замовлення розміщують (36%) і оплачують (35%) зі смартфона.

При покупці в офлайні, 39% покупців використовували онлайн-інструменти для вивчення товару. Також, 28% українців потрапляють категорію ROPO-користувачів (Research Online — Purchase Offline), які спочатку шукають в мережі, а потім купують в офлайні. 38% споживачів використовують смартфон під час візиту в магазин — в основному, щоб порівнювати ціни.

Від повного переходу в онлайн людей відштовхує неможливість примірки — на це поскаржилися 64% споживачів. 40% зручніше зайти в магазин, 38% людей не готові чекати доставку.

Оформіть кредитну карту онлайн в Україні і робіть онланй-покупки 

Телевізори

Половину телевізорів купують протягом тижня після прийняття рішення. Також 50% покупців спочатку шукають інформацію про товар в Google. На другому місці за популярністю залишаються консультації в магазині, а також інформація на сайтах-агрегаторах — у обох методів по 48%. На третьому місці — сайти виробників ТВ і магазинів (44%).

56% телевізорів купують онлайн. 35% офлайн-покупців — з сегмента ROPO. Найбільше відштовхує від онлайн-покупок відсутність можливості особисто протестувати модель.

Ноутбуки

Ці товари українці вибирають усвідомлено. 38% покупців вибирають ноутбук більше місяця, 22% — від тижня до 30 днів, 21% вирішують до тижня. 19% людей вирішують спонтанно — вибирають ноутбуки в день покупки.

На онлайн припадають 55% покупок. ROPO користувачів більше, ніж в інших категоріях — 36%.

Онлайн-покупці спираються на три джерела інформації:

  • сайти порівняння цін — 51%;
  • пошукові системи — 50%;
  • сайти магазинів і виробників — 48%.

Під час візиту в магазин, 53% користуються смартфоном — шукають відгуки і уточнюють характеристики. При цьому, 70% впевнені, що для онлайн-покупок зручніше використовувати інші платформи і пристрої.

Коментарі - 8

+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
24 листопада 2018, 10:11
#
Да уж — Google знает всё.
+
+71
bonv
bonv
24 листопада 2018, 10:20
#
По одязі та взутті — теж наловчились люди… Примірка в магазині щоб визначити розмір і… заказ через інтернет.
+
+29
AleksandrBank
AleksandrBank
24 листопада 2018, 13:53
#
Не пали контору )

А то ограничат до 50 дол покупки в интернете
+
0
Григорий П
Григорий П
24 листопада 2018, 20:33
#
Ну теперь IPSOS должна поделиться своим вознаграждением с проинтервьюированными пользователями за информацию
+
0
Григорий П
Григорий П
24 листопада 2018, 20:35
#
Виртуальная реальность поможет решить часть вопросов, останется дополнить тактильными характеристиками и запахами, а то духи — ни как не выбрать
+
0
Romm Stein
Romm Stein
24 листопада 2018, 23:17
#
Действуйте по аналогии с одеждой и обувью: идёте в парфюмерный салон, выбираете, и заказываете духи в инете.
+
0
81606237
81606237
25 листопада 2018, 19:00
#
Я может и слишком стар, но как-то не могу отойти от привычки покупать оффлайн. Во-первых, цена не отличается, как правило, если брать топовые магазины (Комфи, Алло, Цитрус, и Розетку), но при этом купить телефон, сидя дома, не особо интересно. А так поехать в магазин, прочувствовать атмосферу — ну совсем другое дело, это как праздник для меня.

Покупка одежды — вообще неизвестно, где ее хранили раньше.
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
26 листопада 2018, 9:56
#
Я был в шоке от того, сколько народа в H&M, и сколько меряют и покупают.

Это при том что стандартная скидка у них висела на Black Friday всего 20%. Это жесть
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися