Мінфін - Курси валют України

Встановити
14 листопада 2018, 16:54

Нові тарифи: Кияни більше платитимуть за холодну воду

З 14 жовтня 2018 року НКРЕКП встановила нові тарифи на послуги з централізованого постачання холодної води та відведення холодної та гарячої води для Київводоканалу.

З 14 жовтня 2018 року НКРЕКП встановила нові тарифи на послуги з централізованого постачання холодної води та відведення холодної та гарячої води для Київводоканалу.
Фото: politeka

Що це значить? 

  • Централізоване постачання холодної води зросте до 10,092 грн з ПДВ за 1 куб.м.;
  • Централізоване водовідведення зросте до 9,504 грн з ПДВ за 1 куб.м.

Під час нарахувань за усі три послуги (постачання холодної води та відведення холодної й гарячої води) враховано 2 тарифи.

З 1 жовтня по 13 жовтня:

  • Централізоване постачання та відведення холодної води (загальний) – 16,716 грн/1 куб. м.
  • Централізоване водовідведення – 7,936 грн/1 куб. м.

З 14 жовтня по 31 жовтня: 

  • Централізоване постачання та відведення холодної води (загальний) – 19,596/1 куб. м.
  • Централізоване водовідведення – 9,504/1 куб. м.

Аби уникнути плутанини під час розрахунків за 2-ма тарифами, у платіжці буде вказана розрахункова вартість послуг за жовтень 2018 року – тобто середнє арифметичне тарифу, що діяв до 13 жовтня та тарифу, який почався з 14 жовтня.

Ціна складає:

  • Централізоване постачання та відведення холодної води в жовтні – 18,377 грн/1 куб. м.
  • Централізоване постачання холодної води в жовтні – 9,543 грн/1 куб. м.
  • Централізоване відведення гарячої води в жовтні – 8,845 грн/1 куб. м.

Перерахунок буде проведений автоматично білінговою системою. Інформація про тарифи розміщена у повідомленні на оплату послуг.

Для розрахунків починаючи з листопада 2018 року застосовуватимуть тарифи, затверджені постановами НКРЕКП.

Коментарі - 24

+
+68
Александр Сергеевич
Александр Сергеевич
14 листопада 2018, 17:18
#
Че-то маловато. Вье… ите уже 50 грн за воду и 40 за канализацию! Народ потянет
+
+54
Strain
Strain
14 листопада 2018, 18:00
#
Для Киева очень мало. При средней ЗП Киева в 13 500 грн можно и зарядить раз в 5 больше.
+
+54
Александр Сергеевич
Александр Сергеевич
14 листопада 2018, 18:02
#
А лучше- в 10 раз. Тогда и коренные нищеброды съедут и город станет еще чище
+
+30
PPorohh
PPorohh
14 листопада 2018, 18:31
#
Я согласен, можно европейские цены сделать для киевлян, пусть доплачивают за все остальные регионы не такие процветающие
+
+15
Александр Сергеевич
Александр Сергеевич
14 листопада 2018, 20:32
#
Если что, это был сарказм. Почему это одни люди должны доплачивать за других? То, что вы родились в Мухосранске, а не в Киеве, не делает вас лучше
+
+53
Strain
Strain
14 листопада 2018, 21:31
#
А вас судя по всему делают. А то только в Киеве нет воды гарячей — все паника. Президента просят помочь. Бедненькие такие. А в половине Украины воды горячей нет десятилетие наверно и никто не паритсяю
+
+5
gsv
gsv
15 листопада 2018, 8:20
#
А хто вам винний, що ви не здатні відстоювати свої інтереси? Перевага Києва лише в тому, що самодостатня спільнота, яка здатна організуватися та відстоювати свої права.
Приклад — стихійне лихо в березні 2013 коли влада відсторонилася від ліквідації наслідків. Кияни самі визволяли автівки і розблоковували шляхи.
Я вже не кажу про протести і революції?
Скільки разів ви виходили на акції протесту? Кого з чиновників ви відправили у відставку?

З цього і треба починати.
+
0
Strain
Strain
15 листопада 2018, 10:57
#
Преимущество Киева в том, что там есть Майдан, на который выходят все, кому не лень. А власть боится разогнать с водометов.
И не подумайте, я ни в коем случае не против Майдана против Януковича и даже полностью поддерживаю. Но то, что сейчас там Майдан чуть ли не каждый день — полный бред.
И как то сложно тому же Кривому Рогу ехать в Киев к Раде, что бы побастовать против отсутствия горячей воды.
+
0
Strain
Strain
15 листопада 2018, 11:12
#
Вы, живя в своем Киеве, даже представить не можете что такое город, экономика которого основана на заводах. Что такое город, в которой приличная часть населения отбывала наказание в местах не столь отдаленных. Что такое рабочий класс и как они голосуют за гречку и как их принудительно гонят на выборы мера и требуют показать фото бюлитеней. А так как найти работу в таком городе крайне проблематично — каждый боится и рот открыть.
Ну и естественно я не упомянул то, что вся политически активная молодежь уезжает в Днепр, Киев, Львов. И им как то уже наплевать на какой то Мухосранск с его проблемами. Они лучше побастуют на Майдане за свои еврономера.

Я сам уже 7 лет живу в Днепре, но я родом с Кривого Рога и всецело познал все прелести этого места. Работал на заводе. Отрезанные головы находили рядом с домом. Машины сжигали. Раз в год в близ лежащие кафе кидали гранаты или расстреливали с автоматов. Гопота на каждом углу. Драки школа на школу.
+
0
gsv
gsv
15 листопада 2018, 11:41
#
Відмінність Києва і західних областей від гегемоно-пролетарських міст сходу як раз і полягає в менталітеті.
На сході моляться на хазяїна, який годує, бояться слово казати, а в Києві царьків немає. Колектив може поміняти керівника. Саме це є ознакою самодостатньої спільноти. Тому тут і рівень життя вище
+
+24
Игорь Коляда
Игорь Коляда
14 листопада 2018, 18:08
#
А что это за услуга — отвод горячей воды, разве отвод холодной и горячей воды идёт по разным канализационным трубам?
+
0
Игорь Коляда
Игорь Коляда
14 листопада 2018, 21:14
#
Похоже всех интересует только вопрос сколько?, а вот за что? неинтересно.
+
0
ballistic
ballistic
15 листопада 2018, 16:31
#
Труба одна, але послуги окремі.
Це як послуги інтернету та ІР-телебачення, які надаються по одному каналу, але нараховуються окремо.
Дивно, що Ви цього не знаєте.
+
0
Игорь Коляда
Игорь Коляда
15 листопада 2018, 17:24
#
Мова йде про відвід, а непостачання.
Тому Ваша аналогія — алогічна.
+
0
ballistic
ballistic
15 листопада 2018, 18:21
#
Мова про різні види послуг в одній мережі, напрямок руху в даному контексті не має значення.

Ваша логіка заплуталась в трьох соснах і не бачить лісу. Замість того, щоб спробувати зрозуміти сенс, Ви сперечаєтесь. А потім ще дивуєтесь, чому на Ваші питання ніхто не відповідає.
+
0
Игорь Коляда
Игорь Коляда
15 листопада 2018, 18:58
#
Ви краще слідкуйте за своєю логікою, а не займайтеся тролінгом.
Який може бути сенс, коли про постачання гарячої води мова — не йде, з якого сенсу — з*явиться відвід?
Навіть якщо люди користуються індивідуальними підігрівачами води — то як може Київводоканал вирахувати кількість відведеної гарячої води з такого помешкання?
+
0
ballistic
ballistic
15 листопада 2018, 22:34
#
«про постачання гарячої води мова — не йде»
— звісно, бо постачанням гарячої води Водоканал не займається. А відведенням — займається.
Послуга «відведення гарячої води» актуальна лише за наявності послуги «постачання гарячої води».

Ви або живете в приватному секторі, або ніколи не оплачували комунальні послуги.
+
0
Игорь Коляда
Игорь Коляда
16 листопада 2018, 18:36
#
Ну тепер скажіть який сенс у розподілі послуги на відведення холодної та гарячої води, якщо все рахується у кубічних метрах, а не в калоріях тепла, яка різниця яку воду відводити?
І в чому сенс різної оплати за кубічний метр гарячої та холодної води, якщо відведення відбувається через одну трубу?
Таке враження, що хтось навмисне «воду мутить», аби більше «рибки спіймати».
+
0
ballistic
ballistic
17 листопада 2018, 19:43
#
Сенс в тому, що постачає гарячу воду Теплоенерго, а відводить Водоканал.
Ціна за відведення кубічного метру як холодної, так і гарячої води однакова, але об'єм поставленої і відведеної води кожного типу рахується окремо.

«Таке враження, що хтось навмисне «воду мутить», аби більше «рибки спіймати»»
— перед тим як шукати зраду, спробуйте подумати, як можна порахувати увесь об'єм відведеної води, не розділяючи на холодну і гарячу.
+
+15
hanter5
hanter5
14 листопада 2018, 18:26
#
Газ, тепло, горячая и холодная вода угадайте кто следующий?
+
+23
Alex Axel
Alex Axel
14 листопада 2018, 20:21
#
Кое где давно 30+ грн за воду+канализацию и никто не умер, а в киеве самые обездоленные живут наверно…
+
0
ballistic
ballistic
15 листопада 2018, 1:24
#
На фоні минулих мізерних тарифів виглядає як обдиралово.
Але я підтримую, бо без підняття тарифів до адекватного рівня не буде оновлення і якісного обслуговування мереж.

Дивно, що влада пішла на такий крок за 3 місяці до виборів, для неї це політичне самовбивство.
Чому не почекали до весни?
+
0
Григорий П
Григорий П
15 листопада 2018, 11:06
#
«без підняття тарифів до адекватного рівня не буде оновлення і якісного обслуговування мереж» — його й так не буде, піде на ЗП, премії, та іномарки
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
15 листопада 2018, 9:35
#
Рост копейки

Главное чтобы отопление и горячая вода не выкручивали цены
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися