Мінфін - Курси валют України

Встановити
8 серпня 2018, 13:24

Номери в подарунок: як будуть легалізувати євробляхи

Євробляхерам готують новий сюрприз. Їм хочуть «подарувати» українські номери. Влада вже працює над розробкою схеми, за якою євробляхи будуть ставити на тимчасовий облік.

Влада не втрачають надії знайти спосіб легалізувати тисячі автомобілів на іноземних номерах, які переповнили українськи дороги. У липні Верховна Рада прийняла в першому читанні законопроекти №8487і 8488, про які вже писав «Мінфін». Ці документи пропонують істотно знизити акцизи на всі машини, в тому числі, солідного віку. Крім того, скасовується екологічний стандарт Євро-5, який зараз не дозволяє ввозити в Україну автомобілі, випущені раніше 2010 року. Це вигідно евробляхерам, оскільки більшість таких авто, як правило, 2000-2005 р випуску.

Передбачається, що нововведення наведуть порядок з реєстрацією машин. Але є одне «але». Незрозуміло, в якому вигляді законопроекти дійдуть до другого читання і чи приймуть їх в цілому. Тому законодавці опрацьовують і інші варіанти легалізації евроблях. «Мінфін» розбирався в їх нюансах.

Платити не треба

Про те, що, крім зниження акцизів, можливі й інші способи легалізації евроблях, повідомив правозахисник Володимир Караваєв. За його словами, у владних кабінетах зараз опрацьовують нову схему, за якою можна буде узаконювати машини на іноземних номерах. Її суть проста — такі автомобілі хочуть поставити на тимчасову українську реєстрацію. Власникам авто поміняють евробляхи на цілком законний український номерний знак. Платити за розмитнення машини не потрібно, а це значить, що власник транспортного засобу заощадить, як мінімум, 1-2 тисячі євро.

Протягом якого терміну буде діяти тимчасовий облік — поки що неясно. Швидше за все, мова буде йти про один рік. Для таких авто можуть ввести і ряд обмежень — їх не можна буде перепродувати, передавати в користування іншим особам, працювати на них в таксі або водієм, виїжджати за кордон.

Караваєв також зазначив, що для евроблях на тимчасовій реєстрації можуть ввести і більш частий технічний контроль, ніж для «звичайних» авто. Нагадаємо: техогляди, які скасували кілька років тому, повернуться в Україну вже з наступного року.

Читайте також: Експеримент від уряду. В Україні почалося полювання на евробляхи

Істотний плюс тимчасової реєстрації евроблях для держави — можливість створити базу транспортних засобів та їх водіїв. Адже зараз автомобілі на іноземних номерах — невидимі на наших дорогах. Чиновники навіть не знають, скільки їх в Україні. ДФС називає цифру від 300 тис. до 800 тис., Але незалежні експерти впевнені, що їх більше 1 млн. Евробляхи нерідко стають учасниками ДТП, а відсутність реєстрації дозволяє їм просто поїхати з місця аварії — знайти такі авто за номерами і притягти водіїв до відповідальності поліції вкрай складно.

Плюс для самих евробляхеров — можливість дістати українські номера, не витрачаючись на розмитнення машини.

Підводні камені тимчасової реєстрації

Варіант легалізації евроблях шляхом їх постановки на тимчасовий облік-поки що тільки ідея. Його зможуть узаконити не раніше осені. Але експерти, з якими поспілкувався «Мінфін», кажуть — перш, ніж запроваджувати цю схему, її варто більш ретельно опрацювати. «Зараз вона викликає масу питань. На якій підставі авто на іноземній реєстрації можна ставити в Україні на тимчасовий облік з заміною номерних знаків? Адже власники евроблях володіють ними тільки теоретично. Так, вони їх купили. Але за документами левова частка таких транспортних засобів оформлена на зарубіжних власників — фірми або приватних осіб. Щоб їх переоформити, потрібно виїжджати за кордон, знімати авто з обліку і знову ввозити в Україну », — розповів керівник копанні Autoconsulting Олег Омельницький.

Експерт автомобільного ринку Віктор Стельмах каже, що необхідність виїзду за кордон пов'язана для евробляхеров з масою проблем. Багато фірм, на яких «висять» евробляхи, вже закрилися. Частина з них — це одноденки, які відкривалися спеціально під продаж авто на іноземній реєстрації. «Та й самі транспортні засоби на батьківщині вже« примари »- вони не проходили вчасно техогляд і вже втратили право на легальну місцеву реєстрацію. Так що може трапитися, що евробляхер, виїхавши за межі України, не зможе в'їхати на територію ЄС. А додому його теж можуть не пустити. В такому випадку автомобіль просто зависне на штрафмайданчику на кордоні », — припускає експерт.

Читайте також: Легалізація або зачистка

Відлякати евробляхеров може і необхідність витрачатися на зняття авто з європейської реєстрації. За підрахунками експертів, щоб залагодити всі формальності — виїзд за кордон, оформлення договору купівлі-продажу з іноземним власником, техогляд, в'їзд в Україну — знадобиться не менше 1-1,5 тис. євро. Але у багатьох евробляхерів машина коштує не набагато дорожче — потримані легковика вони купують по 2-3 тис. євро. Чи захочуть власники таких машин платити за їх легалізацію, — велике питання.

Покарають чи «не помітять»?

За словами Олега Омельницького, успіх реалізації будь-якої схеми узаконення евроблях буде залежати від того, яким буде контроль за дотриманням правил і покарання для порушників. «Необхідність ставити пригнані з інших країн автомобілі на українську реєстрацію прописана в статті 29.2 Правил дорожнього руху і зараз. Але, як всі ми можемо спостерігати, це правило просто не виконується », — зазначає експерт.

Віктор Стельмах каже, що можливість поставити авто за спрощеною схемою на тимчасовий облік буде вигідна власникам дорогих машин на евробляхах. Адже їх розмитнення обійдеться в кілька тисяч євро. Власникам дешевих блях вигідніше і далі їздити на іноземних номерах. Вперте небажання евробляхеров платити навіть порівняно невеликі кошти може просто зарубати всі ідеї легалізації, які зараз перебувають на розгляді. «Будь-яка цифра, відмінна від нуля — для них вже дорого. Адже зараз вони не платять взагалі нічого », — говорить Омельницький.

Керівник громадської організації «АвтоЕвросила», що представляє інтереси бляхерів, Олександр Чернявський відзначив, що навіть законопроект №8487, який суттєво знижує акцизи, влаштовує їх лише як базовий. Активісти не опиралися голосуванню тільки в надії, що до другого читання їм вдасться внести в документ ряд поправок. Їх мета — знизити вартість оформлення до мінімуму. Як підрахував Чернявський, автомобіль 2000-2005 року випуску, який в Європі можна придбати за 2-3 тис. євро, повинен розмитнюватися не дорожче 500 -1000 євро, а в ідеалі — за 200-300 євро. Але як вкластися в цю суму, якщо тільки за виїзд за кордон і зняття з іноземних номерів доведеться заплатити більше 1 тис. євро — незрозуміло. А без цієї процедури поставити авто на українські номери незаконно. В цьому випадку наша країна порушить міжнародне законодавство і різікує потрапити під європейські санкції.

Так що не виключено, що з осені, коли парламент повернеться до роботи і стане розглядати питання легалізації евроблях, нас знову чекають масові акції протесту водіїв. Чи буде влада їм догоджати й шукати нові компроміси, чі почне штрафувати машини на іноземних номерах (а законодавча база для цього ж є) — поки що незрозуміло. Цілком ймовірно, що налаштовувати проти себе величезну армію евробляхерів до виборів влада не наважиться. Тим часом, кількість машин на іноземних номерах в Україні і далі зростає. За даними Віктора Стельмаха, щомісяця в нашу країну в'їжджає не менше 5-6 тис. таких транспортних засобів. «І завдання активістів  --  як можна довше зберегти статус -кво евроблях. Адже на цьому окремі люди заробляють мільйонні статки », — підсумував експерт.

Людмила Каплун

Коментарі - 61

+
0
Maleficarum
Maleficarum
8 серпня 2018, 13:36
#
Хорошая статья Вопросы подняты актуальные Тут правда непонятка… «Для таких авто могут ввести и ряд ограничений — их нельзя будет перепродавать, передавать в пользование другим лицам, работать на них в такси или водителем, выезжать за границу.» Перепродажа- выезд в загранщину -переуступка третьим лицам- то всё верно А работать в такси чего нельзя если временный учёт таки будет у этого авто?
+
+182
vitaliy17
vitaliy17
8 серпня 2018, 13:48
#
Я считаю вот ключевой момент:

Собственникам дешевых блях выгоднее и дальше ездить на иностранных номерах. Упорное нежелание евробляхеров платить даже сравнительно небольшие средства может попросту зарубить все идеи легализации, которые сейчас находятся на рассмотрении. «Любая цифра, отличная от нуля — для них уже дорого. Ведь сейчас они не платят вообще ничего».

Они ждут подарка, ни больше ни меньше. На другой расклад не согласные. Кто купил официально и заплатил все налоги — *** .
+
+47
Captain  Cisco
Captain Cisco
8 серпня 2018, 17:26
#
Ну хотите подарок-тоже купите бляху и ждите, в чем проблема? Или все-таки зеленая?) В смысле жаба.
+
+20
beb
beb
9 серпня 2018, 0:02
#
Як знайти бляху(хоча точніше водія бляхи), яка буде помічена за скоєнням порушення пдд? у польші або литві? хоча мабуть у болгарії
+
+19
Alvarado
Alvarado
9 серпня 2018, 10:43
#
Точно так же, как найти владельца машины на донецких/луганских номерах, треть из которых уже через пятые руки прошли.
+
+24
Toli4ekNBU
Toli4ekNBU
11 серпня 2018, 14:24
#
Чем отличаются донецкие и луганские номера от киевских и львовских?
+
+39
Andrey Shevchenko
Andrey Shevchenko
14 серпня 2018, 13:23
#
Проблема в том, что нужно соблюдать законы, а не хитрить и ждать подарки.
И жаба здесь не при чем, если вы нарушаете правила, то нормальный человек, укажет вам на это не из зависти, а потому что у него есть нормально желание жить в обществе где соблюдаются правила.
+
0
Vadim Romanenko
Vadim Romanenko
9 серпня 2018, 15:35
#
« «Любая цифра, отличная от нуля — для них уже дорого. Ведь сейчас они не платят вообще ничего».»

Полная чушь. Как и ситуация, когда за растаможку авто нужно заплатить в лучшем случае его цену, а в случае бляхи по сегодняшним нормам — так 2-3 цены.
Как только появится адекватный способ растаможки из серии «500-1000 ойро за авто» — большинство бляхеров станут в очередь за легализацией
+
+18
Strain
Strain
12 серпня 2018, 13:08
#
Не станут. Сейчас бы нещеброд купивший авто за 4000 евро ещё пошел и занес государтсву 500 евро. Ага ну ну.
+
0
Vadim Romanenko
Vadim Romanenko
11 жовтня 2018, 14:13
#
Да, занес бы. Лишь бы не было маханий с полицией. Очень удивительно, что это не очевидно. Ряды АЕС такая норма подкосила бы на порядок.
+
+87
Maleficarum
Maleficarum
8 серпня 2018, 13:57
#
«Собственникам дешевых блях выгоднее и дальше ездить на иностранных номерах» Если сделают доступную растаможку- то эти собственники пролетят… Уже отписывал на сей счёт… Масса авто ввезётся- легально Под постановку на учёт Причём «секондом» будут торговать как «площадки» так и (возможно) реальные «белые» диллеры- бренды… И в первом и во втором случае у них авто в продаже могут быть даже дешевле нежели у «частных гонщиков»… При разнице в цене в 500-700 евро от растаможенного авто от «еврономириста» предпочтение будет- легальному авто… Те собственники просто свой секонд не впарят никому Ни в Украине ни на Западе… Их удел будет- шрот.
+
+226
AAAA2000
AAAA2000
8 серпня 2018, 14:12
#
Сначала продавили страховку при Яныку, но отменили техосмотр. Потом подняли стоимость страховки сначала потом в два потом в три раза. Теперь, благодаря херобляхерам, вернут техосмотр. Браво, «лять! Мы, при покупке, заплатили ПФ, все налоги и теперь спасибо хероводам плати еще и остегуй. А не пошла бы эта сЫла на?
+
+22
Vadim Romanenko
Vadim Romanenko
9 серпня 2018, 15:36
#
При чем тут бляхеры к возврату техосмотра? Тут скорее надо сказать «спасибо» уепкам на одноглазых авто без тормозов.
+
+9
AAAA2000
AAAA2000
10 серпня 2018, 8:08
#
«Газеты надо читать» (с)(R) Вы совсем отстали от жизни, майн либэ.
+
+18
z00mER
z00mER
12 серпня 2018, 13:01
#
Полностью согласен. Просто, если б люди знали, выхлопные газы негативно влияют на работу мозга. Вот от этих вонючих и неэкологических блях отупели в край и не могут установить причинно следственную связь меж даже двумя событиями, я уже молчу за что-то более глобальное.
+
0
Vadim Romanenko
Vadim Romanenko
11 жовтня 2018, 14:14
#
А вы обитаете в другом мире? Или, возможно, Ваш выпад продиктован тем самым умтсвенным скудоумием, вызванным избытом выхлопных газов, летально повлиявших на остатки Вашего рассудка?
+
0
Vadim Romanenko
Vadim Romanenko
11 жовтня 2018, 14:14
#
Есть другая цитата — про чтение савецких газет по утрам. Рекомендую освежить в памяти.
+
+155
AAAA2000
AAAA2000
8 серпня 2018, 14:12
#
Да, еще Евро-5 пусть отменят, а то ж мало корыт дымящих черным дизелем катается по неньке Украине.
+
+192
I. B.
I. B.
8 серпня 2018, 15:57
#
Не нужен этот Евро-5!

Намного приятнее же умирать в 45 лет от пневмонии спровоцированной хронической обструктивной болезнью лёгких в свою очередь спровоцированной выхлопами дизеля, запрещенного во всём цивилизованном мире, чем смотреть как твой ребенок задыхается от астмы вызванной теми же сами выхлопами.

Идём в Европу во всём, кроме всего что требует ответственности за свои поступки. Ну и Евро-5. Странно, почему же этот стандарт так называется. А, да точно, его 10 лет назад в ЕС приняли. С 2015 уже Евро-6, а гам не надо Евро-5. Зачем вообще стандарты? Пусть все болеют и умирают молодыми! Перемога!
+
+71
MaxTirpiz
MaxTirpiz
8 серпня 2018, 16:32
#
Фантазировать не надо. Дизели не запрещены в Европе — их планируется постепенно запретить.
+
+45
mary27
mary27
8 серпня 2018, 17:04
#
«Идём в Европу во всём, кроме всего что требует ответственности за свои поступки» — полностью согласна.
Иначе «зрада».
+
+12
Vadim Romanenko
Vadim Romanenko
9 серпня 2018, 15:36
#
Осспадя, в стране со средним возрастом автопарка 20 лет — беспокоиться о возможности растаможки авто на евро-4 — это сильно.
+
+88
ballistic
ballistic
8 серпня 2018, 14:49
#
«експерти впевнені, що їх більше 1 млн.»
— мільйон євробляхерів отримають повну легалізацію своїх «блях» в подарунок від влади.
Напередодні виборів такий хід можна буде вважати підкупом виборця.
+
0
beb
beb
9 серпня 2018, 0:05
#
Мова про авто а не про власників) молдавани понавозили цих ляхерів в декілька разів більше, ніж на них реально кермують
+
+30
ballistic
ballistic
9 серпня 2018, 11:54
#
Мова про фактичних українських власників, а не номінальних «молдаван».
+
0
beb
beb
9 серпня 2018, 12:28
#
Їх ніхто не рахував
+
+15
ballistic
ballistic
9 серпня 2018, 12:30
#
Читайте уважно статтю «незалежні експерти впевнені, що їх більше 1 млн.»
+
0
beb
beb
9 серпня 2018, 14:47
#
Ну так — мова про авто чи про водіїв? про авто) вони стоять на різних стоянках на продаж, але не видно ажіотажу, частина взагалі вже давно розібрана.
+
+19
ballistic
ballistic
15 серпня 2018, 3:02
#
«вони стоять на різних стоянках на продаж»
— по-перше, «їх ніхто не рахував» :)
А по-друге, навіть якщо якась частина завезених блях ще не продана українцям, то вони будуть продані в найближчому майбутньому. Інакше, який сенс їх було завозити?
+
0
Zamechtatel
Zamechtatel
11 серпня 2018, 15:35
#
Такой ход это судорожная попытка хоть как-то наполнить бюджет.
+
+190
AleksandrBank
AleksandrBank
8 серпня 2018, 14:53
#
Эта тема мне уже реально надоела.
Пусть принимают и дорабатывают.
Сейчас для страны важно сосредоточится на других более важных шагах для стабилизации
+
0
Captain  Cisco
Captain Cisco
8 серпня 2018, 17:27
#
Единственный здравый комментарий.
+
+38
Ladder05
Ladder05
8 серпня 2018, 18:52
#
Ну, если таки закон примут и евробляхеры ничего не заплатят- другой вопрос появится: массовая акция-«верните таможку и ндс для тех кто сделал все легально», и вопрос: что делать официальным автодилерам, которые платят огромные суммы налогов, там. пошлины и ндс?
+
+59
nebo1002
nebo1002
8 серпня 2018, 19:08
#
Вернуть растаможку и ндс всем кто заплатил, или дайте льготы!!!
+
+15
kharj
kharj
9 серпня 2018, 0:06
#
А вы заслужили, выходили на протесты?
+
+73
Alvarado
Alvarado
9 серпня 2018, 10:40
#
Имхо «заслужили» и «внаглую вытребовали ака вышли на протесты» это неможко разные вещи. Заслужили они штраф с конфискацией еврокорыта, а по факту получат бесплатно то, за что дураки, то есть законопослушные граждане, заплатили кучу денег.
+
+13
Игорь Коляда
Игорь Коляда
8 серпня 2018, 19:24
#
Единственное, что нужно добавить в эти законы о растаможке, это решить вопрос с НДС, если автомобиль привезён для перепродажи — то НДС взымается, если же привезён для личного пользования — НЕ взымается.
Ну и ввести ограничения для личного пользования — типа физлицо в год может привезти и оформить на себя только 1 автомобиль.
+
0
Ladder05
Ladder05
8 серпня 2018, 19:42
#
Гайд в контру: дарственная семье- семейные параграфы никто не будет трогать, как право наследование и дарственная в 1ой степени родства, а-ля дедушка умер, машину внучку передали, законы переносятся целиком, значит и это перенесут. В дар брату отдаем, он продает- имеем профит, салоны сосут в сторонке рошенку за щекой. Насчёт такси: ставим себе Uklon, катаемся и рубим бабосы как таксист, ни тебе шашки, ничего- оформленные таксисты сосут роенку за шекой. В общем- как в деле и с растаможкой посылок и покатушек на 1к евриков в аэропортах- вангую что таки халяву дадут, а потом щеки надувать будут, ибо машины будут 90% завозить в черную, откровенно по схемам, а автосалоны канут в лету, ровно как и оф. запчасти. Конечно, обвинят папэрэдников, но толку то?
+
+15
combojack911
combojack911
8 серпня 2018, 22:17
#
>> автосалоны канут в лету, ровно как и оф. запчасти.
Клиентов автосалонов интересует в большей мере рассрочка\кредит, гарантия на пару лет, возможность КАСКО для нового автомобиля чем потенциальные трудности растаможки.
+
0
Ladder05
Ladder05
9 серпня 2018, 1:06
#
Будет выбор: взять дорогой кредит с космическими % и телом, или в 2 раза дешевле (пошлина+ндс+военка+%кредита+суммарные% кредита) но сейчас? Тут не надо быть гением, если что.
+
+20
Олег Шишов
Олег Шишов
9 серпня 2018, 10:02
#
«если автомобиль привезён для перепродажи — то НДС взымается, если же привезён для личного пользования — НЕ взымается».
Поддерживаю и требую чтобы и с продуктами было также: купил творожок чтобы им барыжить на чёрном творожковом рынке — плати НДС, если купил и тут же съел — НДС не платишь!)
+
+9
Ladder05
Ladder05
9 серпня 2018, 20:57
#
А что мешает сказать что для себя машина, а потом продать? Наверное наложенные ограничения- см выше комментарий про семейное право, дарственные и наследование
+
+49
antibiotik1
antibiotik1
9 серпня 2018, 0:57
#
Собрать все евробляхи с Украины и под пресс в утиль.Как не еду, летят то на БЭЕМВЭ почти на обочине обгоняя всех с права, то едут скрипят, то со своими фарами еле светят, то пердят занавесой дымой, то все стоят на пешеходном а они летят… накупили корыт за копейки и думают фраера на дорогах.У меня больше уважения к водителям ланосов наших, приор и их статусности чем к этим австралопитекам на дорогах.
То что надо у нас рассматривать законы которые предложат нам новые авто дешевле — да, то что ввозить хлам с Европы -нет
+
0
Delaware
Delaware
9 серпня 2018, 12:23
#
Пгастите — что встряю — но — может сделать растаможку авто как в Грузии — никаких НДС и отчислений в ПФ и очень демократичный акциз (по нашим меркам — так вообще считай — мизер) — для всех авто? Ну там — может — ограничить — к примеру — евро4 — что бы совсем хлам не везли. Ну и дать под это дело и бляхи растаможить конечно.
+
+20
ballistic
ballistic
9 серпня 2018, 12:27
#
Вам замало димлячого єврохламу на українських дорогах?
+
0
Delaware
Delaware
9 серпня 2018, 12:33
#
Евро4 — это уже плохо? На дорогах нэньки убитого совкошлака и его наследников еще более чем до хрена
+
+15
Kanarej
Kanarej
9 серпня 2018, 13:50
#
Головне щоб це був Євро-4, а не вирізана і відключена вся екологія, і смердить так, що біля машини стояти неможливо.
+
+15
ballistic
ballistic
10 серпня 2018, 13:05
#
Так в тому й справа, що якщо робити «растаможку авто как в Грузии», то отримаємо 90% автівок нижче євро4.
+
+27
Vadim Romanenko
Vadim Romanenko
9 серпня 2018, 15:48
#
В стране со средним возрастом автопарка в 20 лет — конечно же, нижняя грань в Евро-4 будет весьма плохо сказываться на экологической ситуации. ОМГ
+
+15
borrman
borrman
11 серпня 2018, 19:10
#
Кто мешает ввести дополнительный налог на такие корыта и выжить их из нашей страны? За это почему-то не хотят бороться. Хотят 20-летнее гуано ввозить.
Зачем усугублять не понимаю?
+
0
Vadim Romanenko
Vadim Romanenko
11 жовтня 2018, 14:12
#
Есть предложение выжить из этой страны всех нищебродов с доходами ниже среднеевропейских. Тогда упомянутый налог будет ввести куда проще. А то ишь ты — зарабатывают 10к грн, еще и требуют чтоб могли на авто ездить. Паршывцы.
+
0
serxio
serxio
10 серпня 2018, 10:09
#
Научитесь сначяла ездить ато как с другой планеты ***
+
0
NEDI
NEDI
10 серпня 2018, 13:21
#
Як тут багато тих, хто стягнув би із євробляхерів останні кошти. Невже звичайна людина в 21 ст не може мати гідну машину, яка хоч має вік 20 років, але краща від новенької «Калини». А бюджет нехай заплатять ті, що приватизували за копійки весь промисловий потенціал України. Чому з мене хочуть стягнути ПДВ? Що воно повернеться мені як бюджетні асигнування в школи, лікарні, дороги? Ні, піде знову щоблі, що вже 25 років при владі, та як таракани повзають із однієї партії в другу, із одного крісла в інше, та вже почали пристроювати у владу своїх таких же тараканят. Починати потрібно з голови.

+
+52
ballistic
ballistic
10 серпня 2018, 13:40
#
Але ж нелогічно буде скасувати ПДВ для імпортних блях і не скасовувати ПДВ для білого імпорту і внутрішніх товарів. Як пропонуєте розрулити таку несправедливість?
+
+12
Ladder05
Ladder05
10 серпня 2018, 13:48
#
Выйдет так что вы прямо таки хотите сегрегации населения? Т.е. одни будут себя считать достаточно бедными чтобы не платить НДС и там. пошлину, а другие с криком: за неньку! прямо таки пойдут платить НДС и пошлину. Или НДС и пошлину убрать всем, или никому- это честно. Хорошо что люди начали хотя-бы задавать такие вопросы, нужен ли НДС с том вид что есть сейчас.
+
0
Danconia
Danconia
12 серпня 2018, 13:08
#
Нужно заменить НДС налогом с продаж, если ты ввез авто и не продаешь его какого лешего ты должен платить НДС вообще??
В т.ч. вопрос цены авто и акцизов должен корелировать, если авто новое или 2-3 годичное относится к безнес и премиум классу ну там дороже 10-15к евро — должен быть налог на роскошь, % в пенсионный фонд будь добр от разницы т.е. если авто за 50к налог с (50-15). Т.е. сделать условно 15к необлагаемой суммой а все что выше там уже какой-то мин налог.
Согласитесь народное авто типа шкоды или фольксвагена это не ренджровер или каен. На каены должен быть введен налог на роскошь.
+
+16
Zamechtatel
Zamechtatel
15 серпня 2018, 15:30
#
Для владельцев велосипедов и 10-15 к евро это дорогой транспорт. Они скажут, что необлагаемой базой можно сделать 1000 евро.
Да и владельцев каенов бэушных тоже можно понять — почему они будут платить налог на роскошь, если это не роллс-ройс, а всего лишь каен?
+
0
mary27
mary27
15 серпня 2018, 20:04
#
Точно)
+
+44
z00mER
z00mER
12 серпня 2018, 12:56
#
Однозначно нельзя легализировать эти ведра, вот так вот просто из-за того что люди вышли на митинг. Тогда давайте выйдем на митинг и решим что кого-то надо повесить? Это станет законным в итоге? Или мы начнем жить как в средневековье? Это раз.
Почему в нашей стране всегда кто-то думает, что он умнее остальных? Ищет какие то дыры и лазейки, а остальные пускай платят полный растамож. Тогда давайте идти на митинг все те, кто заплтил за все время независимости Украины официальные платежи за растамож. А таких, поверьте, больше чем этих евронедоразвитых. Это два.
Итог. Вся эта ситуация сейчас абсолютно полностью нарушает законодательство нашей страны. Потому, государство, если оно конечно считает себя таковым, должно взять в руки законодательные меры и навести порядок. То есть вместо поблажек и легализаций, наказать этих халявщиков, что б другим повадно не было налюбливать государство. То есть, если авто зарегистрировано на контору, которая уже не существует, то есть не возможно легализировать ее в нашей стране, ввиду нарушения законов ЕС — конфискация и утиль ведра. Если авто юридически чистое, то есть является возможным ее снятие с учета в стране покупки, делать это и в дальнейшем ставить на учет в Украине с оплвтой всех пошлин, как это было все 28 лет. Сделать дату, до которой это все можно сделать, допустим 1 год с дня принятия подобного закона и если после этого времени такого громадянина словят на бляхе, у которой вышли все сроки легализации, штрафовать.
+
0
Zamechtatel
Zamechtatel
15 серпня 2018, 14:48
#
«Однозначно нельзя легализировать эти ведра, вот так вот просто из-за того что люди вышли на митинг.»

Власть легализовали, а вёдра нельзя?
+
0
Ladder05
Ladder05
15 серпня 2018, 19:37
#
Со временем и это сочтут ошибкой.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися