Кабмін пропонує Верховній Раді звільнити іноземців-керівників державних підприємств від подачі е-декларацій.
Кабмін хоче звільнити іноземців-керівників ДП від подачі е-декларацій
Відповідний законопроект №8158 про внесення змін до ст.3 закону про запобігання корупції, зареєстрований в ВРУ 19 березня.
Згідно з пояснювальною запискою, проектом Закону пропонується внести зміни до статті 3 Закону і уточнити, що суб'єктами, на яких поширюється його дія, є керівники та заступники керівників, голова і члени наглядової ради (крім іноземців нерезидентів), виконавчого органу, одноосібний виконавчий орган юридичних осіб, державна частка в статутному капіталі яких перевищує 50%.
Крім того, з метою залучення до організації управління державними підприємствами європейських фахівців проектом Закону пропонується виключити іноземців нерезидентів, які претендують на посади керівника та заступника керівника, голови та члена наглядової ради юридичних осіб, державна частка в статутному капіталі яких перевищує 50%, з числа осіб, на яких поширюються вимоги Закону.
Ідея залучення до діяльності уряду іноземних фахівців має позитивний досвід у багатьох країнах.
Коментарі - 14
Эти изменения касаются исключительно таких топ-менеджеров, как чех Пётр Крумханзл…
Кстати, глава Приватбанка Пётр Крумханзл, которого я приводил в пример, работая на руководящей должности в государственном банке тоже не является госслужащим.
Специально для вас процитирую…
«предлагается исключить иностранцев нерезидентов, претендующих на должности руководителя и заместителя руководителя, председателя и члена наблюдательного совета юридических лиц, государственная доля в уставном капитале которых превышает пятьдесят процентов, из числа лиц, на которых распространяются требования Закона.»
В переводе на ваш бытовой сленг — при принятии такой поправки — они (только иностранцы-нерезиденты) будут освобождены от обязанности подавать декларации о своём имущественном положении и декларировать все свои заграничные активы, счета и сбережения…
Кстати, граждане Украины, имеющие двойное гражданство не являются по действующему законодательству иностранцами-нерезидентами и на них эта норма распространяться не будет.
.
Даже в Европе: Статья 4 Европейской конвенции о гражданстве запрещает безосновательное лишение гражданства. Исключение составляют случаи добровольного получения второго паспорта в другом государстве. Платить налоги в двух странах они не хотят??? Чтобы все по честному?
Что вы несёте?
— місцезнаходження (на території України чи за її межами);
— здійснення підприємницької діяльності на підставі Законів України (здійснюється чи ні);
вони живуть в Україні? працюють за законами України? — то ж і податки вони мають сплачувати тут, як і решта.
І взагалі ми говорили про подвійне/потрійне громадянство
Вы же с нулевым знанием юриспруденции, поэтому и мешаете всё в одну кучу:
— налоговый кодекс имеет отношение исключительно к начислению и уплате налогов;
— обсуждаемая тема декларирования имущества топ-менеджерами-иностранцами, занимающими руководящие посты на госпредприятиях страны — это совершенно другая тематика и другой закон, отличный от налогового кодекса.
.
Огорчает что таким умным занозам надо объяснять элементарные вещи…
ЗУ «Про запобігання корупції» від 14 жовтня 2014 року № 1700-VII
НАЗК — Національне агенство з питань запобігання корупціі
&
Єдиний державний реєстр декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування
Переходите по ссылкам, изучайте матчасть — кто, когда, зачем и почему…
Єдине громадянство в Україні є необхідною умовою стабільності політичної і соціальної ситуації в країні, воно зменшує імовірність появи міжетнічної конфронтації. Встановивши принцип єдиного громадянства, Конституція вносить цим упорядкованість і врегульованість у суспільні процеси, що дає можливість координувати й узгоджувати інтереси різних соціальних груп і політичних сил, підводити правову основу під складну систему суспільних відносин.
Визнання Конституцією єдиного громадянства в Україні є одним із суттєвих принципів, необхідних для створення суверенної Української держави, яка будується на демократичних і правових засадах. Це конституційне положення покликане забезпечити єдиний правовий статус для всіх громадян України. З моменту прийняття Конституції встановлення принципу єдиного громадянства (1991р.) в Україні забезпечило однаковий правовий зв'язок кожного громадянина з державою, розуміння кожним своєї належності до України. Таким чином Конституцією ліквідовано підґрунтя політичних і юридичних колізій, які існують у державах, де конституціями визначається інститут подвійного громадянства.
Таким чином, єдине громадянство в Україні — це міцний правовий зв'язок людини з державою, що обумовлено сукупністю їх взаємних прав, обов'язків і відповідальності. Громадянство зумовлює
Если за нарушение конкретной нормы Конституции ни в одном Кодексе или Законе не прописано никакой ответственности (моральной, административной, уголовной или иной) то такая норма считается мёртво-рождённой или не действующей.