Попит на автомобілі, що працюють виключно на електротязі, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року, виріс на 227%.
Українці пересідають на електромобілі
Як повідомляє асоціація «Укравтопром», за десять місяців поточного року в Україні було реалізовано 2225 електромобілів.
У структурі первинного ринку електрокарів найбільшу частку охоплюють машини, що були в експлуатації – 86%, роком раніше їх частка становила 42%.
Найчастіше електромобілі купували мешканці Києва. З січня по жовтень 528 електромобілів отримали київські номери.
На другому місці Харківська область. Прописку в цій області отримали 406 «зелених» авто.
Замикає трійку лідерів за кількістю зареєстрованих в цьому році екомобілів Одеська область. Одесити придбали 405 машин на електротязі.
Найпопулярнішим автомобілем в українців залишається Nissan Leaf, за нього своїми гаманцями проголосували 1855 автомобілістів.
Правда переважна більшість придбаних Ліфів була ввезена в Україну вже з солідним пробігом.
Наступною за популярністю моделлю стала BMW i3 – 79 шт.
На третьому місці Tesla Model S – 56 шт.
Також в Топ-5 увійшли: Ford Focus – 54 шт. і Fiat 500 – 30 шт.
Коментарі - 29
Простая тема — автомобиль с запасом хода 300 километров, заряд стоит около 25 гривен. Меньше литра бензина. Красивый, быстрый, бесшумный…
Сравним с бензотаратайкой?
А так да, для города может и сойдёт, особенно если учитывать вопрос экологии.
Три негативных момента электорокаров:
1) Утилизация батарей не продумана и дорогостояща;
2) Количество подзарядок в городе минимальна и не покроет спрос в случае массового использования;
3) Стоимость электричества будет расти, и намного быстрее чем многие думают (европа, налоги и т.д.)
Ну и да, кто в европе делал госпереворот «ради этого»? чего этого? вы вообще о чем?
или о перевороте в лугандонии? :)
2 — будет больше автомобилей — будет больше и зарядок. Это взаимосвязано
3 — пусти растет. сейчас електромобиль дешевле примерно в 20 раз (бензин-электричество). Ну будет дешевле в 10 раз.
«Маленькие»? а причем здесь размер? электромобили могут быть любого размера — вон уже и грузовики 30 тонные выпустили. сравним с бензиновым «Смартом»?
Ну и момент крутизны. На фоне «Теслы» любой БМВ — смотрится как колхозное *** . А жигули не смотрятся просто никак…
«На фоне «Теслы» любой БМВ — смотрится как колхозное ***» — вы водили теслу? Я водил на тест драйве. Такое впечатление, что проехался на телеге — машина сделана топором!!! Жигуль наверное лучше…
— таку дурню може зморозити тільки той, хто опікуєтсья «интересами нефтедобывающих стран».
:)
— гумор без жодного смайліка?
Сємьон, не варто примножувати брехню, це ж тільки погіршує Ваш імідж.
І 3 знаки оклику вказують, що Ви очевидно нервуєтесь.
Тому може Вам дійсно краще прийняти те що Ви там приймаєте, перед тим як сюди щось писати. А ще краще — тричі подумати, перед тим як писати якусь брехню — бо це Вам часто боком вилазить.
и не потому что злые америкосы — они таки одна из крупнейших нефтедобывающих стран.
Китай. Вот причина краха раши. Китай обеими руками и хвостом за электро.
Но тенденция очень радует! Правительству нужно всячески поддерживать развитие рынка электрокаров. Только не стоит забывать про утилизацию батарей…
— для цього в першу чергу й беруть, як друге авто. Економічно доцільно.
Коли пробіг збільшиться вдвічі, бензинові авто втратять перевагу.
Для щоденних потреб більшості автовласників з головою вистачить 100 км пробігу.
Але авто використовують не тільки в будні, а й у вихідні — і тут уже інші вимоги до пробігу.
150-180 км это без кондиционера/отопления. С ними ресурс будет ещё меньше. По факту электрокар сейчас не то что бы бессмысленный — он заставляет вас всегда быть на чеку и задумываться о том «включу кондер — хватит ли зарядки?» «Доеду ли я домой?», «Забыл зарядиться — доеду только до работы», «Свет ночью вырубили — еду на маршрутке».
На бензине вы не паритесь, что у вас может закончится топливо — вы знаете, что вокруг 1000 заправок. А даже если вы заглохли — всегда можно поехать за канистрой с бензином. С электрокаром без эвакуатора ничего не выйдет.
Вспомните книгу «Золотой теленок». Авторы посмеивались над автомобилем Козлевича, который вчистую проигрывал извозчикам на лошадях. История повторяется.
— це треба жити десь у Димерці (33 км від Києва), щоб відчути потребу в підзарядці в найскладніший зимовий період.
Для реального ПРИгорода одного заряду багареї з гаком вистачить на день.
Я не кажу вже про те, що офісний працівник може комфортно підзаряжатися на офісній стоянці.
У мене є знайомий на гібридній тойоті, так він умудряється їздити на роботу з лівого берега на правий на одному акумуляторі (заряжається в офісі і вдома) — за місяць бензиновий двигун майже не включається! Так у нього акум всього на 25 км пробігу!
Но сути это не меняет.
И не забывайте, что шара закончится аккурат лет через 20-30, когда 1 киловат будет стоить дороже 1 литра углеводорода ;)
Так что катайтесь, пока они добрые.
Углеводороты — это невозобновляемое ископаемое сырье.
Есть некоторая разница. Поэтому дороже киловатт не будет.
а о работе — … ну как-то не пугают уже страшилки об отоплении. приелись. Да и не очень страшно. Я без субсидий и прочей муры плачу зимой за отопление трешки около 1500 гривен в месяц. Фигня.
А когда будет спрос на электроэнергию, то цена будет рыночная, никто вам не даст «подобедать»
Не пугают высокие тарифы, чувствуете что всё справедливо и честно, — платите и дальше. Без лоха ведь и жизнь плоха :)
Я из тех кто много зарабатывает и не боится много тратить. Лохи — это нищеброды, которые все пытаются «обмануть систему». всю жизнь…