Мінфін - Курси валют України

Встановити
6 грудня 2019, 17:31

«Чорнуа п'ятниця»: як банки спрацювали в дні масових розпродажів

У «чорну п'ятницю» посилено працювали не тільки торгові мережі і численні інтернет-магазини. В період масових розпродажів та акцій довелося попрацювати і банкам. Фінустанови формували спеціальні програми кредитів і розстрочок, а також намагалися убезпечити свої процесингові центри від збоїв в моменти пікових навантажень, коли кількість безготівкових платежів за товари і послуги зростає в рази.

Читайте також: Кредит. Дешево. Які акції до «чорного тижня» підготували банки

ПУМБ ставить рекорди

ПУМБ повідомляє, що за 4 дні розпродажів — з 28 листопада до 1 грудня 2019 року його клієнти оформили 32 тис споживчих кредитів (як класичних кредитів на товари, так і покупок за допомогою сервісу «Платіть частинами»), а також здійснили 366 тис. платежів за товари кредитними картами «всеМОЖУ» та «soloМАНДРИ». «Загальна сума наданих банком кредитів досягла більш ніж половини мільярда гривень. Тим самим банк перевищив власний минулорічний рекорд майже вдвічі!», — говоритися в повідомленні прес-служби ПУМБ.

За даними банку, в період з 28 листопада до 2 грудня тільки на придбання побутової техніки клієнтам було видано 24 тис. товарних кредитів на загальну суму 335,9 млн. грн. Безпосередньо в «чорну п'ятницю», 29 листопада, клієнти оформили в ПУМБ 7,6 тис. цільових споживчих кредитів на суму 102,2 млн. грн. Таким чином банк став лідером за виданими товарними кредитами у «чорний вікенд». «Це трохи більше 5 кредитів на хвилину!», — зазначається в повідомленні ПУМБ. Якщо ж говорити про динаміку показників, то обсяг виданих банком у «чорну п'ятницю» товарних кредитів зріс у 5 разів, у порівнянні з попередніми вихідними днями листопада.

«Результат, який показав ПУМБ – це абсолютний рекорд банку за обсягом видачі кредитів за один день і за період промо-активності в цілому. Цього року в «чорну п'ятницю» ми видали найбільшу частку кредитів у таких мережах як «Comfy», «Ельдорадо», «Алло» та інших, — говорить заступник голови правління з роздрібного бізнесу ПУМБ Себастіан Рубай, — Ми вже кілька років поспіль знаходимося в числі лідерів класичного споживчого кредитування: все більше українців обирають кредит від ПУМБ».

Банк також відзначає підвищену активність власників кредитних карт в період з 28 листопада до 1 грудня. За ці дні клієнти ПУМБ використовували сервіс «Плати частинами» 7,7 тис. раз, купивши таким чином товарів на 27,5 млн грн. Майже 10 млн грн з яких – безпосередньо в «чорну п'ятницю» 29 листопада. Ще на 108 млн грн. українці купили товарів за кредитними картками ПУМБ протягом усього вікенду. Також банк повідомляє, що протягом зазначеного періоду видав кредити готівкою на загальну суму 32,7 млн грн.

Як Приватбанк «чорний вікенд» провів

За повідомленням Приватбанку, тільки за суботу, 29 листопада, через його термінали було сплачено майже 4,5 млн покупок на суму 1,3 млрд. грн. При цьому банк повідомив про рекордне використання клієнтами сервісу покупок в розстрочку — за допомогою «Оплати частинами» і «Миттєвої розстрочки» українці придбали товарів на суму 148 млн грн., що майже на 30% більше, ніж минулого року. Більшість розстрочок було оформлено в офлайн магазинах — на 93,5 млн грн. В інтернеті клієнти Приватбанку придбали товари у кредит на суму 55,3 млн грн.

За даними прес-служби Приватбанку, цього року в «чорну п'ятницю» кількість покупок, оплачених банківськими картами перевищило середньодобовий показник в 10 разів, а результати минулого року — на 37%.

Власне, на 12 годину ранку 29 листопада Приватбанк зумів виконати обсяг денних продажів. Обсяг кредитів, виданих онлайн, перевищив обсяг офлайн-кредитів на 30%.

Альфа-Банк – купували в рази більше

«Безумовно, в дні розпродажів Black Friday та Cyber Monday клієнти банку більш активно розраховувалися кредитними картами в торговельній мережі і онлайн та активніше користувалися програмами розстрочки», — повідомила прес-служба Альфа-Банку Україна.
За даними банку, в «чорну п'ятницю» 29 листопада клієнти Альфа-Банку Україна зробили 462 тисячі транзакцій, витративши на покупки 201 млн грн. В цей піковий день транзакційна активність клієнтів за картками була помітно вищою, ніж середні показники в листопаді. В цей день клієнти банку здійснили на 50% більше транзакцій і витратили майже в 3 рази більше коштів на купівлю товарів і послуг, ніж в середньому витрачали в день цього місяця. Середня сума транзакції в «чорну п'ятницю» була майже вдвічі більшою, ніж середня сума транзакції в листопаді.

Всього за «чорний вікенд» (п'ятниця-понеділок, включаючи Cyber Monday 2 грудня) клієнти банку здійснили понад 1,55 млн транзакцій на загальну суму 570 млн грн.
Як і інші банки, Альфа-Банк Україна пропонує клієнтам програми миттєвої розстрочки при оплаті покупки на суму від 1000 грн для власників своїх карток. У переддень розпродажів банк зробив умови миттєвої розстрочки більш вигідними. Зокрема, банк на період з 1 листопада до 5 грудня 2019 року знизив щомісячну комісію з миттєвою розстрочення з 1,8% до 1%.

Як святкували розпродаж у monobank

У свою чергу співзасновник monobank Олег Гороховський зазначив, наскільки відрізнялися покупки в кредит за тиждень до розпродажу і безпосередньо на «чорний вікенд».

«Результати чорної п'ятниці в monobank добре ілюструють дані щодо розстрочок і оплат частинами», — пише він в Telegram-каналі.

Власне, у вихідні 21-24 листопада monobank видав 9,5 тис. розстрочок на суму 36 млн грн., а також оформив 3,5 тис. покупок частинами на суму майже 16,5 млн грн. В

«чорні вихідні» 28.11-01.12 ситуація різко змінилася:

  • Розстрочка – 15 тис. на суму 66,5 млн грн
  • Купівля частинами – 13,5 тис. на суму майже 68,5 млн грн.

Читати також: «Чорний тиждень»: як вигідно робити покупки

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися