Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
investment1 22 січня 2024, 18:00
Стикнувся з незадовільним сервісом, коли працівники надали послугу, не перевіривши правильність виконання дій. Через касу банку поклав власні кошти на власний рахунок.
В результаті була припущена помилка з боку працівника банку, який ці кошти поклав не на той рахунок. Далі клієнт цього не побачив та звернувся за допомогою до менеджера банку. Менеджер банку також не перевірив, що кошти покладені не на той рахунок. Відповідно транзакції виконана часткового за рахунок кредитних коштів. Хоча клієнт цього не планував, оскільки спеціально поклав на рахунок власні кошти. Всі працівники банку зрозуміли, що відбулось непорозуміння. Клієнт подав заяву про скасування операції, проте банком у її задоволенні чомусь відмовлено. На письмову заяву клієнта банком письмової відповіді не надано. Не зручний мобільний додаток банку не дозволив вказану транзакцію виконати самостійно.
Таскомбанк
Відповідь банку
23 січня 2024, 15:17
Добрий день!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того щоб перевірити надану Вами інформацію та допомогти у вирішенні питання, вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ, ІПН, в яке відділення Ви звертались та дату звернення, в особисті повідомлення.
Проблема вирішена
Валентин Борис 17 січня 2024, 19:14
Відділення за адресою: Київ, вул. Будівельників, 39
Добрий день!
Сьогодні була дуже наприємна ситуація.
Прийшов зняти валютний депозит на суму 2500 доларів.
Надав паспорт, але фото в 25 років не було.
Згідно з постановою від 21 жовтня 2022 р. № 1202 я маю право не вклеювати фото до закінчення військового стану.
Але банк по факту мене примушує!!!
Як я можу зняти кошти???
Вклеювати фото / міняти паспорт на ID картку не збираюсь.

Ще телефонував до контактного центру.
З`ясувалося, що обмеження стоїть самим банком, уявляєте?

В мене є водійське посвідчення, закордонний паспорт, звичайний, все надам, ТАСКОМБАНК ПОВЕРНІТЬ МОЇ КОШТИ!!!
Таскомбанк
Відповідь банку
18 січня 2024, 14:40
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.

Дійсно, дозволено встановлення ділових відносин з Клієнтом на підставі ідентифікаційного документу, строк дії якого закінчився або до якого своєчасно не вклеєна фотокартка в 25, 45 років в термін до 3 місяців з моменту настання події втрати чинності ідентифікаційного документу.
Встановлення ділових відносин з Клієнтом на підставі ідентифікаційного документу, строк дії якого закінчився або до якого своєчасно не вклеєна фотокартка в 25, 45 років більше 3 місяців з моменту настання події втрати чинності ідентифікаційного документу – заборонено.

Звертаємо увагу, що Ви можете отримати кошти за допомогою закордонного паспорту за умови, що рахунок було відкрито з використанням даного документу або звернутись до менеджера відділення для актуалізації даних, а саме зміни паспортного документу в системі Банку.
Vadim2003 14 січня 2024, 20:43
Добрый вечер
Я Бережинский Вадим Викторович
Являюсь клиентом ТаскомБанка

ИНН 37******9
Дата рождения
хх.06.хххх
Серия паспорта
00******4

Регистрация
Хмельницкая область
Каменец Подольский район
Сл За********
Улица *********** 8

Сегодня делал 10 переводов на свои карты таскомбанка
Отправлял свои личные деньги
Ни какой коммерцией и т. д. не занимаюсь
Переводы были через платёжную систему easypay в данной платежной системе есть лимиты 2800 на одну банковскую карту
Было сделано 10 переводов по 2800
Банк наложил ограничение на пользование средствами, прошу снять данное ограничение с моего счёта
Явится в отделение банка я не могу так как являюсь военнослужащим и прохожу службу
Надеюсь на ваше понимание и вы войдёте в ситуацию.
В дальнейшем данных переводов совершать не буду.

Так же отправил вам письмо на електронную почту

Прошу снять данные ограничение что б я смог пользоваться своими деньгами!
Таскомбанк
Відповідь банку
15 січня 2024, 17:02
Добрий день.

Інформацію щодо Вашого питання надано в особисті повідомлення.
Проблема вирішена
Clienttac 8 січня 2024, 19:19
Відділення за адресою: Київ, вул. Будівельників, 39
Являюсь клиентом банка, планировал и дальше обслуживаться. Объективно высокие процентные ставки депозитов, бывают хорошие карточные курсы валют.
Но сегодня столкнулся с неприятной ситуацией, истек срок валютного депо, заказал 2600 долларов. Кассир предложила старого образца, но это победы, проблема в том, что они как с помойки, грязные, замусоленные, из 26 купюр 7 с печатями, несколько порисованные ручкой, остальные затертые. Нормальных ровно пять купюр.
Попросил заменить, кассир ответила что это ещё хорошие отобрала. Спасибо за обслуживание! Один балл добавил за шоколадный батончик, видимо призванный подсластить горечь от такого сервиса. Задумаюсь о том, оставаться ли клиентом при таком отношении.
Таскомбанк
Відповідь банку
10 січня 2024, 13:14
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Викладену Вами інформацію було передано до відповідного підрозділу Банку для здійснення аналізу ситуації, що виникла.
Отримали відповідь, що Вами було здійснено валютообмін в касі Банку (на гривні).

Звертаємо увагу, що дійсно, видача валюти буде відбуватися тими купюрами, які є в наявності в касі Банку на момент Вашого звернення.
Інформуємо, що всі купюри, незалежно від зразку, що не мають ознак зношення, незалежно від року випуску є законним засобом платежу, та приймаються і видаються банками, як і всі інші.
Звертаємо увагу, що Ви можете отримати кошти частково, в межах наявних купюр, які Вам необхідні у відділенні станом на кожен день.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sl13 8 січня 2024, 1:10
Користуюсь карткою банку більше року. Дуже зручно — кешбек на кредитні кошти. Витрачаєш, потім гасиш в 0 і є кешбек. Зручно, що немає мінімальної суми для виводу кешбеку. І все було добре до кінця 2023 року. А там в мене залишився кешбек, я очікував, що прийде решта кешбеку і виведу його. Останній раз робив вивід 17.12.2023. А 1.01.2024 мій кешбек банк вкрав собі. (Вкрав законно з його точки зору.) До цього виводив, знав про умови, що якщо кешбек не виводити більше 3-х місяців, то він згорить. А тут згорів на 16 день. (так як 17.01 — я виводив, а 1.01 — згорів.) Звернувся у службу підтримки, там відфудболили, мол такі в нас умови і йди собі, а ми і далі будемо інших кешбеки обкрадати. Я попередив про те, що буду писати відгук на мінфін — так як поважаю репутацію банків, і думав, що у службі підтримки за неї теж хвилюються, але ні — там по барабану на репутацію банку і це дуже сумно, так як від репутації банку залишить його кількість кліентів і прибуток. По кешбеку тут гарні умови лише на аптеки і на комуналку, а решта — ні, в інших банках є кращі умови, і тепер я йду в інші банки, де точно знаю, що мій зароблений кешбек не вкрадуть. І Вам це раджу, з такими банками і з такими умовами, краще справ не мати!!!
Таскомбанк
Відповідь банку
8 січня 2024, 16:21
Добрий день.

Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що дійсно, нараховані бонуси були списані Банком відповідно до умов бонусної програми.
Звертаємо Вашу увагу, що о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — обираєте пакет послуг, а якому оформлена Ваша карта — «Документи» (пункт 18).
Решила закрыть все карты в этом банке. Посещаю отделение уже наверное 4й раз. В первый визит удалось закрыть хоть одну карту, но на кассе почему-то кассир увидел задолженность. Во второй раз сотрудник отделения не захотел даже заниматься этим, так как его коллега уже начала процесс закрытия. С третьего раза удалось у этого коллеги закрыть депозитный счёт. Сегодня в четвертый раз не смогла закрыть кредитную карту, так как система очень медленно обрабатывает операции. И перекинув личные средства в 12 часов или около того, в 15 часов закрыть счёт невозможно. В приложении закрыть карту невозможно. И открытие карты в этом банке совпало с валом смс и звонков от микрокредитных организаций. Похоже придется ещё идти и в пятый раз в отдление
Таскомбанк
Відповідь банку
6 січня 2024, 17:17
Добрий день.
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Викладену Вами інформацію передано до відповідного підрозділу Банку для здійснення аналізу ситуації, що виникла.
Після розгляду даного запиту – додатково Вас проінформуємо.
Приносимо вибачення за спричинені незручності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Василь Каськів 21 грудня 2023, 20:39
Відділення за адресою: Чернівці, вул. Героїв Майдану, 69
Відгуки про банк найкращі. Хороші кешбеки, сервіс, привітні працівники у відділенні м. Чернівці, одна з найкращих систем безпеки. Один з найбільших недоліків — зробіть будь ласка сучасний мобільний додаток.
Таскомбанк
Відповідь банку
22 грудня 2023, 15:02
Добрий день.
Дякуємо, що знайшли час і оцінили нашу роботу!
Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує працювати ще краще.
Розкажіть нам більш детально, який функціонал Ви б хотіли додати в TAS2U, в особисті повідомлення.
Ми намагаємося враховувати та втілювати всі побажання.
Проблема вирішена
Tatna 21 грудня 2023, 17:53
После окончания срока долларового депозита в Спортбанке заказала снять валюту в кассе банка (такая возможность есть только через кассы Таскомбанка). Заказывала в чате Спортбанка и по телефону уже несколько раз — пишут отписки постоянно, например: «При минулому зверненні відділення не надало нам відповіді на підтвердження замовлення.» При обращении в Таскомбанк заявляют, мы не видим ваш счет и не можем выдать, хотя это один банк с одним и тем же МФО. Думаю, заявление в НБУ о нарушении правил будет квалифицировано именно как нарушение правил самим Таскомбанком.
Таскомбанк
Відповідь банку
22 грудня 2023, 14:20
Добрий день.

Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення.
Віталій Сінчук 30 листопада 2023, 16:45
Сьогодні в 12−03 годин здійснено зарахування коштів на карту Verycard Банку. Кошти на карті з’явилися, проте використати їх для здійснення банківських операцій не можливо. Сервіс Банку видає повідомлення про недостатність коштів на рахунку, показуючи при цьому потрібний залишок. Гаряча лінія банку розповідає про автоматичні миттєві зарахування і що подібної ситуації бути не може. Не рекомендую Банк.
Таскомбанк
Відповідь банку
1 грудня 2023, 13:17
Добрий день.
Розуміємо Ваше незадоволення, проте дійсно, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хвилин після здійснення успішного переказу, але фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу, зазвичай до 3-х робочих днів.
Ознайомитись з описом зарахування та часом доступності коштів на поточних рахункаху Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «карти» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта – документи.
Тобто, Ви можете здійснювати успішні розрахунки безпосередньо картою в торгово-сервісній мережі та мережі інтернет.
При цьому операції по рахунку такі, як розміщення депозиту, валютообмін, платіж за реквізитами, погашення кредитної заборгованості через TAS2U можливо здійснити тільки після фактичного зарахування коштів на Ваш рахунок.
Весельчак У 30 листопада 2023, 10:16
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Європейська, 10-А
Таскомбанк сильно разочаровал. Выдали депозит старыми долларами 96 г. Оформил заказ за неделю до снятия. Не знаю, как где, а в Днепре у меня такое первый раз. Одно дело с онлайн обмена получить такую «красоту», тут без особых претензий (всё всё понимают, тем более, что есть несколько безболезненных способов избавиться от 96 г.), но с депозита после недельного предзаказа выдавать такой хлам — это показатель отношения к клиенту.
Таскомбанк
Відповідь банку
1 грудня 2023, 13:13
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, видача валюти буде відбуватися тими купюрами, які є в наявності в касі Банку на момент Вашого звернення.
Інформуємо, що всі купюри, незалежно від зразку, що не мають ознак зношення, незалежно від року випуску є законним засобом платежу, та приймаються і видаються банками, як і всі інші.
Звертаємо увагу, що Ви можете отримати кошти частково, в межах наявних купюр, які Вам необхідні у відділенні станом на кожен день.
Замовити кошти для видачі є можливість за 3 робочі дні до дати звернення у відділення Банку, зателефонувавши в Контакт-центр Банку. Оператор Банку не здійснює замовлення певних купюр для видачі.
Віктор Лозовський 29 листопада 2023, 10:46
Відділення за адресою: Львів, пл. Петрушевича, 3
Подяка працівникам відділення на площі Євгена Петрушевича, 3 у місті Львів.Особливо Турко Галині.Всі питання вирішує дуже чітко і оперативно. Завжди привітна і ввічлива. Ніколи в мене не було в цьому відділенні проблем.Маю рахунки в багатьох банках і можу порівнювати.
Таскомбанк
Відповідь банку
29 листопада 2023, 16:03
Добрий день.

Дякуємо, що знайшли час і оцінили нашу роботу!
Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує працювати ще краще.
380978965823 24 листопада 2023, 15:25
Сто разів пожалкувала про те що звʼязалась з цим банком! *** зробити Неможуть, віртуальні картки відкрити Неможуть, змінити номер при реєстрації Неможуть, *** з депозитом!!!, відкрила депозит, та віртуальну картку, номер картки не дали щоб я могла відслідкувати кошти, прийшла раз дайте номер карти я хочу зайти в додаток, додаток не відкривається, прийшла другий раз ввожу номер карти який не є дійсним це як розуміти !? Кажу змініть тоді на інший номер і якогось *** вона змінити неможе !? чому інші банки нормально вирішують проблеми, а таском ні !? понабирають тупаків на роботу які Неможуть нічого зробити!!! Гаряча лінія то саме якого *** там сидіти !? Якщо тебе відправляють у відділення банку !?
Так само з кодами які не приходять !?
Можливо ви вже почнете нормально працювати !?
Чекаю червня щоб розірвати договір з цим банком і зняти свої кошти нарешті!!!
Таскомбанк
Відповідь банку
24 листопада 2023, 16:28
Добрий день!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того щоб перевірити надану Вами інформацію та допомогти у вирішенні питання, вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ, ІПН, в особисті повідомлення.
Роман Швець 17 листопада 2023, 16:33
В підрозділі збирали кошти для допомоги товаришу по службі, у якого на руках загинула мати внаслідок мінометного обстрілу. Сума зібраних коштів не велика 5200 грн., але і ними банк не дав змоги скористатись, безпідставно заблокувавши їх, говорять: зверніться у відділення та надайте документи по походженню коштів, після звернення у відділення та пояснення працівнику та керівнику банку суті питання, проблема не вирішилася, хоч були надані знімки екрану з робочої групи додатка, заставили написати «заяву-пояснення» з додаванням скрішотів самого збору, та очікувати на розблокування коштів.
Гаряча лінія банку, слугує для трати власного часу, і складається враження що вони допомагають лише тим що вам прочитають інформацію яка і так є доступна на їхньому сайті!!!
Якщо хтось читає мій відгук та думає чи вартує мати справу з цим банком- В ЖОДНОМУ ВИПАДКУ.
Найбільш не практичний та не потрібний банк. Скористайтеся краще альтернативним та відомим банком. Збережете свої нерви та час.
Таскомбанк
Відповідь банку
18 листопада 2023, 16:34
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того щоб перевірити інформацію та допомогти у вирішенні питання, вкажіть, будь ласка, в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення в особисті повідомлення.
Проблема вирішена
Sl13 13 листопада 2023, 12:28
Тому, що вони роблять акції не для користувачів, а щоб ще більше заробити на клієнтах, за рахунок приховування інформації, обману, створення різного роду перешкод для зрозуміння умов акції, роблять із акції свого роду квест. Мова йде про акцію «Шалений шопінг з тасом». Прийшло повідомлення від банку, про акцію, що має проходити з 10.11.23 — 19.11.23 буде кеш-бек у таких магазинах, як АТБ, Алло та ін. Я розрахувався у магазині Алло, та АТБ — кешбеку 5% не було. Я подзвонив у службу підтримки, і там почалось, що акція 10.11.23 — 19.11.23 стосується тільки маркетплейсів, а з яких інших дат буде інша акція для інших магазинів і щоб дізнатися я маю гуглити ММС магазинів, читати деталі акції і так далі. Питання до повідомлення від банку про період і перелік магазинів (10.11.23 — 19.11.23, Алло, та АТБ) Це був обман, помилка? Клієнтам не варто довіряти повідомленням від банку? Якщо ви бажаєте покращити, щось для клієнтів, то умови мають бути прості, а не квест. Якщо додатковий кешбек, то робіть на місяць, або не робіть взагалі. Як користуюся картою банку і до цього дня було все добре, але така акція підірвала довіру до банку і думаю не лише мою. Якби зробили нормальні прості умови і на місяць, я б користувався карткою на багато більше, а так після тесту з’ясував, що зусилля не вартують того, щоб приймати тут участь і буду розраховуватись картками інших банків з прозорими і постійними умовам кешбеку. Робіть висновки, а такого маркетолога квест мейкера потрібно гнати в шию, якщо репутація банку ще чогось варта!
Таскомбанк
Відповідь банку
13 листопада 2023, 15:39
Добрий день!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо користування продуктами ТАСКОМБАНКу.

Дійсно, при розрахунку картками Клієнти можуть отримати підвищений кешбек:

1) На період з 10.11.2023 по 19.11.2023 (включно) встановлюється:
 Кешбек у розмірі 5% за розрахунки кредитними коштами у магазинах роздрібної торгівлі та маркетплейсах.
 Пропозиція діє для продуктів Very card, Pudra card та Велика П’ятірка.

2) На період з 20.11.2023 по 06.12.2023 (включно) встановлюється:
 Кешбек у розмірі 5% за розрахунки кредитними коштами у категоріях:
 Магазини роздрібної торгівлі та маркетплейси
 Техніка
 Товари для дому
 Одяг, взуття, аксесуари, ювелірні вироби
 Спорт та фітнес
 Косметика
 Пропозиція діє для продуктів Very card, Pudra card та Велика П’ятірка

Інформуємо, що кешбек нараховується тільки за певним МСС кодом операції розрахунку.

MCC (Merchant Category Code) – являє собою 4-ох значний номер (код), який призначений для класифікації торгової точки, типу товарів або послуг, які вона пропонує.
МСС визначається банком-еквайєром відповідно до правил міжнародних платіжних систем Visa та MasterCard.

Звертаємо увагу, що перелік магазинів в повідомленні від Банку зазначено, як приклад магазинів в яких можливе нарахування кешбеку у розмірі 5 %.
Цей перелік магазинів не є вичерпним.
Додатково зазначаємо, що МСС — код може відрізнятись у різних мережевих магазинах, тому МСС — код можна дізнатись безпосередньо в магазині чи торговій точці в якій ви плануєте здійснити розрахунок.
Проблема вирішена
Даниил Соловьев 13 листопада 2023, 4:16
Читаю отзывы людей за этот банк, и у многих людей очень похожи ситуации.Я не исключение.
1.Пополнение карты через терминал, это просто ужас, приходят через 2.3 дня, аналогичная ситуация с выплатами кешбека, ждать приходится столько же.
2.Заблокировали карту, из-за якобы сомнительных операций, много переводов и тому подобное, при этом в службе поддержки мне сказали обращаться в отделение банка.
3.В МОЕМ ГОРОДЕ НЕТУ ОТДЕЛЕНИЕ БАНКА, мне предлагают ехать в другой город в отделение банка, я такое впервые встречаю.Банк заблокировал мне 881 грн, это не много, но они надо, а билет в ближайшее отделение стоит 260грн в одну сторону, и ехать 2 часа.
Вроде пару месяцев пользовался нормально все было, но как оказалось я был слепой.
Не рекомендую этот банк никому больше.
Таскомбанк
Відповідь банку
13 листопада 2023, 15:38
Добрий день.

Дійсно, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків — таке зарахування може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.
Ознайомитись з описом зарахування та часом доступності коштів на поточних рахункаху Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «карти» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта – документи.
Звертаємо увагу, якщо по карті підключений GSM-banking, при здійсненні оплати карткою Ви отримаєте Push-повідомлення в додатку (якщо не зареєстровані в додатку ТАС2Ю – смс), в якому вказана сума операції та сума кеш-беку, яку Ви отримаєте за дану операцію.

В інтернет-банкінгу дана сума буде відображена після фактичного списання суми з рахунку, зазвичай через 3 робочі дні.

Для можливості дистанційного розгляду питання щодо обмеження рахунку – прохання звернутись на пошту Банку info@tascombank.com.ua
Сергій Шевченко 11 листопада 2023, 13:36
Мене звати Шевченко Сергій. Я став жертвою шахраїв і СпортБанк люб’язно допомагає у цьому шахраям і активно бере у цьому участь. Я є клієнтом АТ «ТАСКОМБАНК». Також маю банківські картки і рахунки в діджитальних проєктів АТ «ТАСКОМБАНК» — «Sportbank» та «Izibank». Нещодавно банком було заблоковано усі мої рахунки в усіх трьох банках, оскільки баком-емітентом карток усіх трьох банків є АТ «ТАСКОМБАНК». Банк спочатку не повідомляв причину блокування рахунків, але після моїх наполегливих звернень повідомив, що по одній з моїх транзакцій по рахунку надійшла скарга, а саме по зарахуванню коштів шляхом переказу з картки на мою картку Спортбанку 11.10.2023 13:16:10 — 10980 UAH. Я одразу ж надав усю інформацію, пояснення і обгрунтування даного переказу. Далі банк повідомив мені, що на мене було подано скаргу відправником.
Крім того, що я надав у банк обгрунтування цієї транзакції і надав усі документи, що підтверджують обгрунтування транзакції, я також звертався скрізь, де міг. До контрагента, до свого банку, до банку відправника, до правоохоронних органів.
Банк повідомив мені, що для того, щоб банк розблокував мої рахунки мені потрібно надати документи про закриту справу від правоохоронних органів. До того часу мій рахунок буде тимчасово обмежено. Мені важливі ці банківські рахунки, оскільки я регулярно їх використовую для купівлі військових ОВДП і поки не можу цього робити і надалі (ці рахунки підключені до брокера, через якого я купую військові облігації).
Я звертався також і до правоохоронних органів. Там розводять руками, посміхаються і кажуть, що не мають до мене жодних претензій. Порадили надати у банк відповідну довідку від МВС України. Я це і зробив. Жодних порушень я не робив, відповідно жодних відкритих проваджень на моє ім'я немає, жодних заборгованостей також немає. Відповідну довідку я надав у банк. Але, виявляється, Міністерство Внутрішніх Справ України не є авторитетом для СпортБанку. СпортБанк самостійно, бере на себе роль правоохоронних органів, поліції, роль суду і виконавця, чинить самосуд. Пройшло більше місяця. Я досі не маю доступу до своїх рахунків. Банк умисно це робить для того, щоб заволодіти і безкоштовно користуватися коштами клієнтів на невизначений термін (безкінечно, назавжди це називається, тобто — грабіж). Я став жертвою шахрая — банк зверху блокує всі мої рахунки, не бажає отримувати від мене докази, документи, які я силою йому намагаюся надавати, зате без жодних доказів просто на словах зловмисника-шахрая блокує мої рахунки. Довідки з правоохоронних органів банку також не цікаві. Банк вирішив, що він вище законів, вище МВС і вище судів, ніяких рішень суду йому не потрібно, він сам чинить суд, як вбачає це вигідним для себе — привласнити собі кошти клієнтів.
Таскомбанк
Відповідь банку
12 листопада 2023, 13:03
Добрий день.

Нам прикро за ситуацію, яка у Вас виникла.
Викладену Вами інформацію передали до відповідного підрозділу Банку з метою здійснення аналізу ситуації, яка виникла.
Коли Ваше питання буде вирішено — Вас додатково проінформуємо.
hryandrii92 11 листопада 2023, 1:26
Створив віртуальну карту, перекинув на неї з основної віртуальної(пише комісія 0). Через якийсь час знімає 150 грн. Вирішив вивести гроші. В якийсь момент скопіював випадково номер тієї ж самої віртуальної карти (комісія 0), перевело і зняло ще 1%. Тобто можна переводити з карти на ту ж саму карту. Зразу видно рівень додатку і як багато інвестицій було в нього вкладено. Не бачу сенсу витрачати час і гроші на цей банк.
Таскомбанк
Відповідь банку
12 листопада 2023, 12:59
Добрий день.

Шкода, що у Вас склалося негативне враження при використанні TAS2U.
Дійсно, здійснити переказ можливо на будь-яку карту, яку Ви вказуєте, в тому числі і на карту з якої здійснюєте переказ.
Інформуємо, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів.
Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».

Якщо Ваша карта відкрита в пакеті послуг «Платівка» (картка Azure Card) — передбачена комісія за зарахування коштів на картковий рахунок.
Відповідно до тарифів пакету послуг «Платівка» (картка Azure Card), Розділ 2. Зарахування коштів на поточний рахунок.
2.2. Плата за зарахування коштів на рахунок в результаті безготівкового поповнення картки/рахунку:

2.2.1. Що надійшли з рахунків Клієнта або інших фізчиних осіб, відкритих в АТ «ТАСКОМБАНК» — 0,5% мінімум 5 грн;
2.2.2. Що надійшли з рахунків юридичних осіб, відкритих в АТ «ТАСКОМБАНК» (за виключенням Зарахування цільових коштів згідно п.2.2.4.) — 1% мінімум 10 грн;
2.2.3. Що надійшли з інших банків — 1% мінімум 10 грн.
igorzyden 10 листопада 2023, 11:01
Вже не перший рік у банку існує технічний глюк або недоробка програмістів.

Якщо хочеш через сайт TAS2U або через мобільний додаток переказати кошти з карти Таскомбанк (на іншу картку або навіть на депозитний рахунок в самому Таскобанк), то не маєш можливості обрати спосіб і тобі спочатку пропонується підтвердити платіж через мобільний додаток.

Але у мобільному додатку це можливо зробити виключно через функцію відбитка пальця. Якщо ж ти не хочеш користуватись функцією відбитка пальця на смартфоні, у тебе немає іншого варіанту підтвердити платіж через додаток. Залишається натиснути лише «відхилити платіж» і кілька хвилин чекати поки вікно із текстом «обробка» дозволить тобі знову користуватись мобільним додатком.

Тому, якщо платіж здійснювати саме через мобільний додаток — операцію взагалі не вийде здійснити. Якщо через сайт, то поки додаток «думає» (довго відображається текст «обробка»), може для підтвердження надійти смс на номер мобільного телефону.

Хотілося б, щоб відділ банку, який займається питанням роботи програмного забезпечення, нарешті вирішив це питання, налагодивши нормальне функціонування в розрізі переказів коштів.
Таскомбанк
Відповідь банку
10 листопада 2023, 13:56
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження при використанні TAS2U.

Дійсно, в ТАСКОМБАНКу реалізована можливість підтвердження операцій з використанням технології 3-D Secure 2.0 за допомогою біометричних даних в TAS2U.

При здійсненні операції спочатку система пропонує підтвердити платіж за допомогою додатку.

Якщо Ви не переходите в додаток для підтвердження операції – буде здійснено відправку коду-підтвердження 3DS в повідомленні.

Звертаємо увагу, що у Вас є можливість самостійно відключити функціонал підтвердження платежу за допомогою технології 3DS 2.0.
Для цього Вам необхідно в TAS2U:

• В розділі «Карти» — обрати карту — зайти в налаштування картки;
• обрати «Підтвердження оплати в додатку;
• деактивувати.

Після деактивації вказаного функціоналу при здійсненні операцій відразу буде відправлятись код-підтвердження в смс – повідомленні.
olgaTur15 28 жовтня 2023, 16:22
Відділення за адресою: Одеса, вул. Пушкінська, 54
Після публікації відгуку в Google Play:
«Додаток — гальмо! Всі перекази в межах додатку потребують проміжної ланки у вигляді ощадного рахунку. А зарахування та списання коштів з нього відбувається в межах додатку до 30 хвилин)))). Білу картку краще взагалі не відкривати — всі істотні умови приховані: Кредитний період взагалі відсутній. Навіть одразу ж повнивши картку, все одно буде нарахована комісія. Потрапляння власних коштів понад кредитний ліміт — призведе до їх захоронення на картці, або до комісії „15 грн +%“ за їх переказ. Шахраї!!!»

Було надано наступну відповідь:

«В TAS2U можливо операції, не використовуючи Ощадний рахунок: переказ з картки на картку, оплачувати комунальні послуги, мобільний зв’язок, здійснювати платежі за реквізитами та інше.
Дійсно, карта „Просто карта“ — не передбачає пільговий період. Комісії за операції знімаються відповідно до тарифів, з якими можливо ознайомитись на сайті Банку».

Тобто, замість того, щоб поліпшити роботу додатку, банк продовжує закривати очі на наявні баги і отримувати задоволення від збагачення завдяки введенню Клієнтів в оману:

Операції з переказами з картки на картку без використання Ощадного рахунку призводять до утворення комісій!)))

Відповідь про «оплату послуг» взагалі не по суті питання. Навіщо було про неї згадувати у відповіді, якщо вона не має жодних переваг?! В Пумбі нараховується кешбек Клієнту, і жодної комісії за платежі, навіть за рахунок кредитних коштів. Більше того, є чітко зазначений Грейс період.

Зняття комісії за переказ, так само як і комісія за переказ власних коштів (яка притаманна виключно цій картці цього банку) з необхідністю повинна була бути зазначеною в візуалізації умов на сайті. Вимагати від Клієнта ознайомлення із повним переліком (більше 100 пунктів) умов можна після того, як усі суттєві умови вже надані (принаймні не приховані), а для повного інформування, за потреби і бажання, Клієнт має право і можливість перечитати текст офіційних умов.
Шкода, що відсутня можливість надати скріншоти рекламних матеріалів за даною карткою («просто картка») — на підтвердження достовірності зазначених фактів.
Таскомбанк
Відповідь банку
30 жовтня 2023, 13:40
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо користування продуктами ТАСКОМБАНКу.
Інформуємо, що карта «Просто карта» — це кредитна карта по якій відсутній пільговий період користування кредитним лімітом та немає бонусної програми.
Звертаємо увагу, що за здійснені операції картою можливі комісії, які передбачені тарифами пакету послуг в якому обслуговується карта.

• Кредитна карта «Просто карта» має свої переваги:

• До 100 000 грн кредитного ліміту;
• 0 грн — відкриття та обслуговування;
• 0 грн – зняття кредитних коштів у банкоматах;
• 0 грн – переказ кредитних коштів;
• Керування в додатку TAS2U.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.
Додатково отримати консультацію щодо тарифів та умов відкритої карти у Вас є можливість, звернувшись в цілодобовий Контакт-центру Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку), в банківський чат або на info@tascombank.com.ua

Також у Вас є можливість подати заявку на оформлення кредитної карти «Very card», звернувшись у відділення Банку.

Кредитна карта «Very card» — це платіжна карта з відновлювальною кредитною лінією, при оформленні якої Ви отримуєте наступні переваги:

1. Від 500 до 100 000 грн. кредитного ліміту;
2. Пільговий період користування кредитними коштами до 62 днів. Пільговий період діє виключно на витратні операції за картою, а також р2р перекази та не розповсюджується на операцію зняття готівки. При зняття готівки за рахунок кредитних коштів – відсотки нараховуються одразу, з моменту здійснення даної операції (відсоткова ставка при зняттяі готівки – 83% річних);
3. Безкоштовне зарахування коштів;
4. Зняття кредитних коштів на території України без комісії;
5. Керування в додатку TAS2U;
6. Безкоштовна послуга інформування;
7. Бонусна програма, яка нараховується при розрахунках кредитними коштами в 4 категоріях*:  Супермаркети та продуктові магазини – 1%  АЗС – 1%  Житлово-комунальні послуги – 1%  Аптеки – 3%
За рахунок власних коштів — супермаркети та продуктові магазини – 0,5%  АЗС – 0,5%  Житлово-комунальні послуги – 0,5%  Аптеки – 2%;
8. Відсутня комісія за конвертацію валюти.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
stropa 22 жовтня 2023, 6:27
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 32
Проблема таже — заблокировали карту!
Никаких сомнительных операций не проводил!
Таскомбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2023, 13:10
Добрий день.

Для того щоб перевірити інформацію та допомогти у вирішенні питання, вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ, ІПН в особисті повідомлення.
Мінфін
Відповідь адміністратора
26 жовтня 2023, 9:12
Відгук не зарахований (на 26.10.2023).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.35 42.9
USD 39.4 39.9
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.35 42.9
USD 39.4 39.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Відгуки про Таскомбанку 📝