Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
anedyhalov 24 квітня 2024, 13:32
Sportbank закривається з 6 травня, повідомили що переходить усе на застосунок TAS2U, тільки скачав та одразу вибило що сервер не працює! Ітак вже тиждень! Взагалі навіть не дає зареєструватися навіть, Viber підтримка безкоштовна із-за кордону не працює! Написано Viber OUT! У спорт банку 15 000 депозит!
Таскомбанк
Відповідь банку
24 квітня 2024, 14:10
Добрий день.

Інформуємо, що Ваші кошти надійно захищені і депозитний договір продовжує діяти на тих же умовах, на яких діяв раніше.
Наразі не спостерігається проблем зі зверненнями Клієнтів до Контакт-центру Банку через Viber.
Звертаємо увагу, що зателефонувати можна:
o Через чат ТАСКОМБАНКу у Viber, натиснувши на «слухавку»;
o В сервісі дзвінків Viber набрати номер *7178 (за допомогою клавіатури viber).
Можливе блокування IP адреси зі сторони провайдера послуг або служби безпеки Банку. – це можливо краще не писати? – не пиши
Для того, щоб перевірити причину неуспішного входу в додаток прохання вказати Ваше ПІБ, ІПН, номер телефону та надати IP-адресу в особисті повідомлення.
Уточнити IP-адресу можливо, написавши в пошуку Google «What is my IP».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Виктор Дубинчук 23 квітня 2024, 11:34
Я і моя жінка -клієти ТАСКОМБАНКУ. Крім того у моєї жінки було дві кредитні картки -«велика п’ятірка» і «пудра». У цьому році закінчувався термін дії карток і настала необхідність їх перевипуску. З «великою п’ятіркою» не було проблем, а з «пудрою» вони почались. Був замовлений перевипуск кредитної карти «Пудра» і за неї чомусь просили оплату 200 гривень. Потім співробітниця повідомила що платити нетреба. 22.04.2024 року моя жінка прийшла до відділення для отримання карток. І з’ясувалось що картка «пудра» не має кредитного ліміту. Попередня картка «пудра» мала кредитний ліміт 50000 грн. А для чого тоді кредитна картка?
Таскомбанк
Відповідь банку
24 квітня 2024, 14:08
Добрий день.

Інформуємо, що комісія за переоформлення карти залежить від типу карти.
Перевипуск фізичної карти основної (іменна або неіменна) – 200,00 грн;
Перевипуск основної віртуальної карти – без комісії.

Звертаємо увагу, що перевипуск карти не впливає на кредитний ліміт.
Для можливості перевірити надану Вами інформацію рекомендуємо власнику рахунку звернутись в Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку) або написати на електронну адресу info@tascombank.com.ua, в банківський чат (https://tascombank.ua/).
Anastasia555 18 квітня 2024, 17:28
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Привокзальна, 2/1
Переказала чоловіку з приват банку 50 грн, з яких з мене зняли 5 грн комісії і з чоловіка також зняли комісію 10 грн! Це що таке? Ви як працюєте!? жахливий банк, будемо відмовлятись!
Таскомбанк
Відповідь банку
19 квітня 2024, 10:47
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо користування продуктами ТАСКОМБАНКу.
Комісія за зарахування коштів на картковий рахунок залежить від тарифів карти.
Якщо карта відкрита в пакеті послуг «Платівка» (картка Azure Card) — передбачена комісія за зарахування коштів на картковий рахунок.
При зарахуванні коштів з інших банків — 1% мінімум 10 грн.
Звертаємо увагу, що зарахування цільових коштів — не тарифікується.
Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/, у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта.

Додатково інформуємо, що можливо відкрити кредитно-дебетову карту «Very Card», звернувшись у відділення банку.
Пропонуємо Вам скористатися даною картою та оцінити її переваги:

1.Безкоштовне зарахування коштів;
2. Керування в додатку TAS2U;
3. Безкоштовна послуга інформування;
4. Бонусна програма;
5. Відсутня комісія за конвертацію валюти.
ukrx 18 квітня 2024, 16:35
В приложении указано курс 38.8 Оплата произошла по курсу 40.9.
Таскомбанк
Відповідь банку
19 квітня 2024, 10:38
Добрий день.

В інтернет-банкінгу TAS2U вказано курс валют для валютобміну в додатку.

Звертаємо увагу, що в ТАСКОМБАНКу, при розрахунках карткою ТАСКОМБАНКу або знятті коштів готівкою, незалежно від того в якій валюті відбувається операція, конвертація буде здійснюватися за картковим курсом ТАСКОМБАНКУ та курсом МПС (міжнародної платіжної системи). Конвертація валюти здійснюється через євро, незалежно від того, якою карткою Ви користується — VISA або MasterCard.

Тобто, якщо валюта операції відрізняється від валюти рахунку, то вона спочатку буде конвертуватись в євро за курсом МПС.
Далі, якщо Ваша карта відкрита в валюті гривня — отримана сума в євро конвертується в гривню за картковим курсом ТАСКОМБАНКу, який розміщений на сайті Банку — https://tascombank.ua/
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ukrx 17 квітня 2024, 17:10
Кредитную карту можно открыть только если есть прописка — ок, я открыл в другом банке.
Таскомбанк
Відповідь банку
18 квітня 2024, 11:23
Добрий день.

Шкода, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Звертаємо увагу, що умови для відкриття кредитного рахунку в кожного банку індивідуальні.
Встановлення кредитного ліміту по карті ТАСКОМБАНКу можливе лише за наявності місця реєстрації.
olekhom 17 квітня 2024, 12:54
Я був клієнтом Спортбанку. Сьогодні мої рахунки та картки були перенесені до ТАСКОМБАНКУ. Картки мені більше не потрібні, оскільки ними не користуюся, а рахунки нульові.

Звернувся до служби підтримки ТАСКОМБАНКУ з проханням віддалено закрити непотрібні картки, щоб не витрачати час на похід у відділення. Пояснив, що рахунки нульові і картки не використовуються. Однак представник банку проігнорував ці деталі і просто повідомив, що закрити картки віддалено неможливо. Наполягав на особистому візиті до відділення, не запропонувавши жодного альтернативного рішення.

Навіть після уточнення, що рахунки нульові, і повторного прохання закрити їх без відвідування відділення, не отримав належної відповіді та допомоги. Представник продовжував ігнорувати мої повідомлення.

Мені відомо, що зазвичай в цьому банку клієнтам відправляють зразок форми-заяви, який просять роздрукувати, заповнити та відправити назад для закриття карток. Тому мені абсолютно незрозуміло, чому в моєму випадку співробітник навіть не запропонував такої можливості і я став якимось винятком.

Розчарований низьким рівнем клієнтського сервісу та небажанням йти назустріч у елементарному питанні після переходу до нового банку.
Таскомбанк
Відповідь банку
18 квітня 2024, 11:22
Добрий день.

Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, тимчасово закрити картковий рахунок дистанційно не має можливості.
Спеціалісти Банку займаються вирішенням питання — найближчим часом воно буде врегульовано.
Додатково рекомендуємо для закриття рахунку звернутись до Контакт-центру банку через деякий час повторно, орієнтовно з наступного тижня.
Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
Abrani 14 квітня 2024, 14:07
Недавно от банка пришло письмо о закрытии счета в одностороннем порядке, попросили написать заявление на пересчет остатков средств на другой счет банка (при этом незаконно берут комиссию в 20%!!! Считаю это грабеж, так как закрывают счета просто так без всяких оснований, отделений у банка нет, то есть забрать деньги без процента не возможно, и теперь посчитайте любую сумму -20%, это вообще грабеж) ну то ладно, отправил им заявление 2 недели назад, так они отказываются заявляя что пумб не принимает от них платежи при закрытии счета, позвонил на горячую линию пумба, там заявили что впервые об этом слышат, по итогу деньги не отправили так еще и отказ официальный не дают, чтобы написать досудебку на банк, в общем не пользуйтесь этим банком, просто так могут в любой момент закрыть счет (серьезно просто так, у меня на карту раз месяц приходила з/п в 10к грн, и просто так заблокировали)
Таскомбанк
Відповідь банку
15 квітня 2024, 9:35
Добрий день!
Ваш запит передано до відповідного підрозділу Банку для уточнення інформації. Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас додатково проінформуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anastasia1999 5 квітня 2024, 10:42
Крик душі, нам три місяці не платять партнерські платежі, відповідно, заробітня плата мало того що раніше приходила з затримкою, то зараз взагалі не приходить, проте від нас вимагають обслуговувати клієнтів. Підстав для не виплати просто немає.

Очікуйте, найближчим часом обслуговування клієнтів просто припиниться, і банк ***.
Таскомбанк
Відповідь банку
5 квітня 2024, 11:22
Добрий день.

Опишіть, будь ласка, більш детально ситуацію, яка виникла в особисті повідомлення.
Lavankari 3 березня 2024, 14:19
Відділення за адресою: Київ, Майдан Незалежності, 2
Пишу відгук стосовно обслуговування.Коди зайшла у відділення.Мене привітали з посмішкою, все чудово.Але коли з приводу мого питання сказали не пояснили:«У вас погана кредитна історія, ми вам не допоможемо", то Олексій Володимирович (фахівець)навіть очі не підняв.Я розумію, що просто перестала бути для нього «потрібною».Наче я з проказою прийшла за допомогою.Сказавши йому «Гарного Вам дня», також не підіймаю очей 'дякую', типо того йди не витрачай мій час.Роблю висновок, що їх цікавлять платоспроможні клієнти, а ті які хотіли «перекредитуватись», ну вибачте, ми наоазі в дію зайшли,і все побачили.Але не побачили іншого, що людина платить в нікуди, надалі ьак само платити і буде.Але кого ж це цікавить, що у час війни люди йдуть на дно але роблять можливе щоб з цього вийти, а вже нікому не потрібно крім самою людини.Єдине позитивне, що залишилось.Це дівчина консультант, яка сказвла перелік документів, яких взяти з собою і гарний настрій.На цьому все.
Таскомбанк
Відповідь банку
5 березня 2024, 13:03
Добрий день.

Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для здійснення аналізу ситуації, яка виникла при Вашому зверненні у відділення Банку вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ та дату звернення у відділення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
natashaGra 2 лютого 2024, 10:11
В предыдущем отзыве писала о закрытии счета и карты, процесс непонятно когда и чем закончится. Информационная линия банка очень некомпетентная- 2 раза переключали и в итоге ничего не знают. Заявление на закрытие счета отправила 11 января 2024 года. Потом позвонили из банка, сказали у нас новая процедура звоните в банк. В итоге счёт и карта до сих пор не закрыты и не известно будут ли
Таскомбанк
Відповідь банку
4 лютого 2024, 9:19
Добрий день!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того щоб перевірити надану Вами інформацію та допомогти у вирішенні питання, вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ, номер мобільного телефону в особисті повідомлення.
Проблема вирішена
ModernM 31 січня 2024, 2:25
Приветствую.
У меня был контакт с Таскомбанком, и он перешёл на тот уровень когда я, как клиент, остался, мягко говоря расстроен.
Я оформил кредитную карту в Таскомбанке. Пользуюсь ей и как наверно многие, кто пользуется такой услугой, возвращая деньги по мере их поступления.
Трудности с обслуживанием, я почувствовал уже тогда, когда написал по техническим вопросам, на горячую линию банка. Первое, что увидел, это что в чате появляется сообщение о том, что к «Вам присоединился оператор», который реально появился в чате мин через 5−10. Через некоторое время у меня появилась необходимость сменить финансовый номер. Я сменил номер и решил, что банку стоит его знать, т.к. кредит я вернул не полностью. Зачем мне ссориться, подумал я тогда. Забегая наперёд скажу, что это была плохая затея, уведомить банк, что я сменил телефон. Мне от банка написали, что для смены финансового номера, нужно идти в отделение…это был уже шок. Я пользуюсь ещё одним банком и там для смены номера достаточно, через смс подтвердить свой номер. Мне пришлось идти. В отделении на Преображенской, была очередь и как я понял для решения обычных вопросов, которые сейчас решаются через тоже приложение, большинства банков Украины.
Общаться с сервисной службой, в целом, неприятно. Так как, банк не считает необходимости проявлять достаточно гибкости к клиентам. Это мои ощущения.
В октябре или ноябре месяце 2023 года, мне на кредитной карте, было доступно 10 000грн. Я ими пользовался. В целом я плачу, по мере поступления средств, регулярно. Но в декабре 2023 года я пропустил платежи, не вносил оплату за кредит. Да и в январе, я начал платить где — то с средины месяца. Т. е. в целом я пропустил 1,5 месяца платежей.
И тут Таскомбанк сорвался с цепи. Первый звонок был с целью проверить, есть ли я на месте, не уехал ли, не спрятался л!!! Мне прислали уведомление через приложение, что я могу воспользоваться кэшбеком, которого реально не было. Расчёты, все, я веду через другой банк. Не упаси Боже, делать это в Таскомбанке.
Дальше был звонок, от менеджера, что мол пора платить. Я не скрывался и ответил, что сейчас праздники и все отдыхают, заработок минимальный. Объяснил, что сделаю это позже. Менеджер банка, решил или получил указание от руководства, что…да, наяривать каждый день на телефон и мягкими угрозами, требовать возврата средств, уже.
Тут я хочу написать, что пользование кредитом, как некоторая культура у нас в обществе не так давно, да вообще отвечать за свои финансы, мы начали недавно. Т.к. раньше, за нас «думали и решали», все кто угодно, кроме нас. Во время формирования этой культуры пользования, мы, что называется притираемся…банковая система к нам, мы к ним, усовершенствуя данную услугу. Которая таки да, важна, в наше время.
Как только мне позвонил менеджер Таскомбанка, следующий раз…а это было, чуть ли вечером в этот же день, я разозлённый ответил, чтоб прекращали. Кароче, меня поставили на автодозвон, звонил бот и напоминает о платежах. Мне это быстро надоело и я начал блокировать всё, что звонило и сообщало, что они с Таскомбанка. Вскоре, звонки прекратились, так как банк не захотел покупать бесконечное количество сим карт. Которые я блокировал…одни расходы. И через некоторое время я получил смс, от компании CREDITEXP, с угрозой, что в случае моей не оплаты моё дело будет передано в суд.
Этот вопрос я решил достаточно оперативно. Я сам позвонил в контору, как оказалось — это коллекторская контора, с офисом в Киеве. Человек мне наивно ответил, что да, это коллекторы. Я ему обрисовал схему, по которой я буду действовать…1) заявление в полицию, 2) заявление в НБУ, 3) что я не позволю с собой так обращаться.
В этот же день, я написал в НБУ, полицию и юридическую контору поставил в копию, письмо было написано по email.
На следующий день мне позвонила девушка с этой же коллекторской конторы и долго не хотела отвечать, чем именно занимается их «фирма». Тут уже я пришёл в полицейский участок и написал заявление на бумаге, моё обращение было зафиксировано. Звонки — прекратились, от всех.
Моё намерения получить ответ от Таскомбанка остались, и я связался с юридической компанией для оформления официального письма в НБУ. Почему через юр. компанию?
Дабы получить официальный ответ, а не отписки.
Вопрос к банку такой: почему в процессе общения со мной, банк… 1) передал мои данные другим лицам, 2) позволил себе звонить и писать мне смс, что у меня есть возможность получить кредит в размере 17 000грн и после того как я туда позвонил, они сделали вид, что первый раз об этом слышат, 3) считают необходимость давить через звонки, мягко угрожая судом???
На эти вопросы ответа ещё не было. Банк не взял на себя ответственность позвонить и обсудить этот вопрос — напрямую ко мне, возможно даже извиниться и пообещать, что они сделаю всё, чтоб стать лучше. Хочу пожелать Таскомбанку, развивать культуру общения и выдачи кредита, путём индивидуального подхода к каждому клиенту, совершенствоваться технически и давать ответы на прямой вопрос. Возможно это сократит кучу времени для всех. Так как мои негативные эмоции, начали возникать от полученного дискомфорта в процессе пользования услугами банка.
Да, это один из немногих банков, пополняя карту которого, нужно идти в отделение. Т.к. пополнить без комиссии, в обычном терминале любого магазина — нельзя. А все терминалы Таскомбанка, только в отделении. Или через другой банк :)
Таскомбанк
Відповідь банку
31 січня 2024, 19:40
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Ваше звернення передано в роботу відповідному підрозділу.
Відповідь буде надано на Вашу електронну адресу, як вказано в запиті.
Юрий Корецкий 30 січня 2024, 10:33
12.01.2024 подали заяву про зміну сторони по договору фінансового лізингу 14985/04/23-Г від 28 квітня 2023 року, про те станом на 30.01.2024 жодної інформації про результати розгляду.
29.01.2024 об 11 год. 27хв. телефонував на гарячу лінію Таскомбанк (0800503580) з проханням повідомити про результати розгляду заяви, про те на час написання відгуку, зворотнього зв’язку не отримав.
Таскомбанк
Відповідь банку
30 січня 2024, 13:18
Добрий день!

Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що Ваше звернення було зафіксовано оператором Банку та передано до відповідного підрозділу.
Коли Ваше питання буде розглянуто – Вас буде проінформовано оператором Банку.
MakcB 26 січня 2024, 15:12
При багатьох перевагах, я є активний користувач картою very well, в цього банку самий жахливий регламент зарахування коштів на карту.
Вирішив придбати валюту онлайн, зробив переказ з карти іншого банку на свою карту, гроші з’явилися, а купити валюти не можу пише недостатньо коштів. Підтримка каже що чекати треба до трьох днів, який курс буде через три дні нікому невідомо.
Ніби це одна банківська група з одним дуже відомим банком де все набагато легше та простіше.
Не рекомендую користуватися сервісом p2p
Таскомбанк
Відповідь банку
26 січня 2024, 15:52
Добрий день.
Розуміємо Ваше незадоволення, проте дійсно, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хвилин після здійснення успішного переказу, але фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу, зазвичай до 3-х робочих днів.
Ознайомитись з описом зарахування та часом доступності коштів на поточних рахункаху Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «карти» — обираєте пакет послуг в якому оформлена карта – документи.
Тобто, Ви можете здійснювати успішні розрахунки безпосередньо картою в торгово-сервісній мережі та мережі інтернет.
При цьому операції по рахунку такі, як розміщення депозиту, валютообмін, платіж за реквізитами, погашення кредитної заборгованості через TAS2U можливо здійснити тільки після фактичного зарахування коштів на Ваш рахунок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Олександр Карий 25 січня 2024, 21:42
Шукали авто для себе військових, ми знаходимся на передовій надіслали кошти на цю карту за авто 5366391104069190 а нас кинули, допоможіть будь ласка знайти цих нелюдей які обкрадають шахраїв.
Таскомбанк
Відповідь банку
26 січня 2024, 15:49
Добрий день.

Шкода, що виникла неприємна ситуація.

Звертаємо увагу, що карта отримувача належить IZI Bank.

Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Baran007 24 січня 2024, 22:41
Путём мошеннических схем и злоупотреблением доверия переслал деньги мошеннику на карту 5366 3911 0743 6131, когда опомнился, то было поздно.
Таскомбанк
Відповідь банку
25 січня 2024, 17:23
Добрий день.

Нам прикро, що виникла неприємна ситуація.

Звертаємо увагу, що карта отримувача належить IZI Bank.

Рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
investment1 22 січня 2024, 18:00
Стикнувся з незадовільним сервісом, коли працівники надали послугу, не перевіривши правильність виконання дій. Через касу банку поклав власні кошти на власний рахунок.
В результаті була припущена помилка з боку працівника банку, який ці кошти поклав не на той рахунок. Далі клієнт цього не побачив та звернувся за допомогою до менеджера банку. Менеджер банку також не перевірив, що кошти покладені не на той рахунок. Відповідно транзакції виконана часткового за рахунок кредитних коштів. Хоча клієнт цього не планував, оскільки спеціально поклав на рахунок власні кошти. Всі працівники банку зрозуміли, що відбулось непорозуміння. Клієнт подав заяву про скасування операції, проте банком у її задоволенні чомусь відмовлено. На письмову заяву клієнта банком письмової відповіді не надано. Не зручний мобільний додаток банку не дозволив вказану транзакцію виконати самостійно.
Таскомбанк
Відповідь банку
23 січня 2024, 15:17
Добрий день!

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того щоб перевірити надану Вами інформацію та допомогти у вирішенні питання, вкажіть, будь ласка, Ваше ПІБ, ІПН, в яке відділення Ви звертались та дату звернення, в особисті повідомлення.
Проблема вирішена
Валентин Борис 17 січня 2024, 19:14
Відділення за адресою: Київ, вул. Будівельників, 39
Добрий день!
Сьогодні була дуже наприємна ситуація.
Прийшов зняти валютний депозит на суму 2500 доларів.
Надав паспорт, але фото в 25 років не було.
Згідно з постановою від 21 жовтня 2022 р. № 1202 я маю право не вклеювати фото до закінчення військового стану.
Але банк по факту мене примушує!!!
Як я можу зняти кошти???
Вклеювати фото / міняти паспорт на ID картку не збираюсь.

Ще телефонував до контактного центру.
З`ясувалося, що обмеження стоїть самим банком, уявляєте?

В мене є водійське посвідчення, закордонний паспорт, звичайний, все надам, ТАСКОМБАНК ПОВЕРНІТЬ МОЇ КОШТИ!!!
Таскомбанк
Відповідь банку
18 січня 2024, 14:40
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.

Дійсно, дозволено встановлення ділових відносин з Клієнтом на підставі ідентифікаційного документу, строк дії якого закінчився або до якого своєчасно не вклеєна фотокартка в 25, 45 років в термін до 3 місяців з моменту настання події втрати чинності ідентифікаційного документу.
Встановлення ділових відносин з Клієнтом на підставі ідентифікаційного документу, строк дії якого закінчився або до якого своєчасно не вклеєна фотокартка в 25, 45 років більше 3 місяців з моменту настання події втрати чинності ідентифікаційного документу – заборонено.

Звертаємо увагу, що Ви можете отримати кошти за допомогою закордонного паспорту за умови, що рахунок було відкрито з використанням даного документу або звернутись до менеджера відділення для актуалізації даних, а саме зміни паспортного документу в системі Банку.
Vadim2003 14 січня 2024, 20:43
Добрый вечер
Я Бережинский Вадим Викторович
Являюсь клиентом ТаскомБанка

ИНН 37******9
Дата рождения
хх.06.хххх
Серия паспорта
00******4

Регистрация
Хмельницкая область
Каменец Подольский район
Сл За********
Улица *********** 8

Сегодня делал 10 переводов на свои карты таскомбанка
Отправлял свои личные деньги
Ни какой коммерцией и т. д. не занимаюсь
Переводы были через платёжную систему easypay в данной платежной системе есть лимиты 2800 на одну банковскую карту
Было сделано 10 переводов по 2800
Банк наложил ограничение на пользование средствами, прошу снять данное ограничение с моего счёта
Явится в отделение банка я не могу так как являюсь военнослужащим и прохожу службу
Надеюсь на ваше понимание и вы войдёте в ситуацию.
В дальнейшем данных переводов совершать не буду.

Так же отправил вам письмо на електронную почту

Прошу снять данные ограничение что б я смог пользоваться своими деньгами!
Таскомбанк
Відповідь банку
15 січня 2024, 17:02
Добрий день.

Інформацію щодо Вашого питання надано в особисті повідомлення.
Проблема вирішена
Clienttac 8 січня 2024, 19:19
Відділення за адресою: Київ, вул. Будівельників, 39
Являюсь клиентом банка, планировал и дальше обслуживаться. Объективно высокие процентные ставки депозитов, бывают хорошие карточные курсы валют.
Но сегодня столкнулся с неприятной ситуацией, истек срок валютного депо, заказал 2600 долларов. Кассир предложила старого образца, но это победы, проблема в том, что они как с помойки, грязные, замусоленные, из 26 купюр 7 с печатями, несколько порисованные ручкой, остальные затертые. Нормальных ровно пять купюр.
Попросил заменить, кассир ответила что это ещё хорошие отобрала. Спасибо за обслуживание! Один балл добавил за шоколадный батончик, видимо призванный подсластить горечь от такого сервиса. Задумаюсь о том, оставаться ли клиентом при таком отношении.
Таскомбанк
Відповідь банку
10 січня 2024, 13:14
Добрий день.

Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Викладену Вами інформацію було передано до відповідного підрозділу Банку для здійснення аналізу ситуації, що виникла.
Отримали відповідь, що Вами було здійснено валютообмін в касі Банку (на гривні).

Звертаємо увагу, що дійсно, видача валюти буде відбуватися тими купюрами, які є в наявності в касі Банку на момент Вашого звернення.
Інформуємо, що всі купюри, незалежно від зразку, що не мають ознак зношення, незалежно від року випуску є законним засобом платежу, та приймаються і видаються банками, як і всі інші.
Звертаємо увагу, що Ви можете отримати кошти частково, в межах наявних купюр, які Вам необхідні у відділенні станом на кожен день.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sl13 8 січня 2024, 1:10
Користуюсь карткою банку більше року. Дуже зручно — кешбек на кредитні кошти. Витрачаєш, потім гасиш в 0 і є кешбек. Зручно, що немає мінімальної суми для виводу кешбеку. І все було добре до кінця 2023 року. А там в мене залишився кешбек, я очікував, що прийде решта кешбеку і виведу його. Останній раз робив вивід 17.12.2023. А 1.01.2024 мій кешбек банк вкрав собі. (Вкрав законно з його точки зору.) До цього виводив, знав про умови, що якщо кешбек не виводити більше 3-х місяців, то він згорить. А тут згорів на 16 день. (так як 17.01 — я виводив, а 1.01 — згорів.) Звернувся у службу підтримки, там відфудболили, мол такі в нас умови і йди собі, а ми і далі будемо інших кешбеки обкрадати. Я попередив про те, що буду писати відгук на мінфін — так як поважаю репутацію банків, і думав, що у службі підтримки за неї теж хвилюються, але ні — там по барабану на репутацію банку і це дуже сумно, так як від репутації банку залишить його кількість кліентів і прибуток. По кешбеку тут гарні умови лише на аптеки і на комуналку, а решта — ні, в інших банках є кращі умови, і тепер я йду в інші банки, де точно знаю, що мій зароблений кешбек не вкрадуть. І Вам це раджу, з такими банками і з такими умовами, краще справ не мати!!!
Таскомбанк
Відповідь банку
8 січня 2024, 16:21
Добрий день.

Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що дійсно, нараховані бонуси були списані Банком відповідно до умов бонусної програми.
Звертаємо Вашу увагу, що о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — обираєте пакет послуг, а якому оформлена Ваша карта — «Документи» (пункт 18).

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.3 42.85
USD 39.45 39.9
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.3 42.85
USD 39.45 39.9
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Відгуки про Таскомбанку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Таскомбанку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.