×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Таскомбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45.05 | 45.55 |
USD | 41.05 | 41.6 |
Всі курси банку |
Це просто п«»«»ц!
Сервісу — нуль.
Оператор в чаті — нуль. Ні відповіді, ні тим більш вирішення питання.
На жаль кредит в цьому «банку».
Сплачено увесь.
Заходжу у додаток — знову мінус.
І знову нараховано процент. На що він нарахований якщо все сплачено? Ніхто не знає, пишуть стандартну фразу «згідно договору».
Це просто повний пздц. Ніколи нічого не беріть і не відкривайте в цьому банку. Це гірше за будь що, я навіть не знаю з чим порівняти.
До того ж установа робить дуже мерзотно — зараховує платіж навмисно через 2−3 дні після оплати (при тому що оплата проходить через сайт банку, не переказом на картку), і за ці дня де сума кредиту мала б уже бути менше, нараховуєтся відсоток на ту, що була! Ай молодці!
За що ми відстоюємо, якщо свої просто дурять тільки так!
Таскбом банк — щиро бажаю вам загнутись!
Написати коментар
Персонал за обʼявою
Ковгосп не у кращому прояві …
З. И. Хлопець звісно був послан в режим очикування …) Рахунки після цього вирішив закрити.
Для здійснення перевірки наданої Вами інформації – вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, номер мобільного телефону, вкажіть в яке відділення Таскомбанку Ви звертались та дату звернення, в особисті повідомлення.
Написати коментар
Осторожно! Таскомбанк занимается мошенничество!
Звертаємо Вашу увагу, що пільговий період діє до 62 днів (до останнього дня наступного місяця після використання коштів).
Пільговий період діє виключно на витратні операції за карткою в торговельно-сервісній мережі та не розповсюджується на операцію зняття готівки в АТМ/касі, Р2Р перекази та СЕП платежі (платежі за реквізитам).
За операції зняття готівки в АТМ/касі, Р2Р перекази та СЕП платежі (платежі по реквізитам) — відбувається нарахування процентів.
Під час дії пільгового періоду не нараховуються річні відсотки за користування кредитними коштами, виключно на операції розрахунків карткою в торговельно-сервісній мережі.
Для того, аби залишатись в пільговому періоді та не сплачувати відсотки за користування кредитним коштами, слід сплачувати суму витрат на які розповсюджується дія пільгового періоду та суму витрат на які дія пільгового періоду не розповсюджується.
Дійсно, в TAS2U наразі відображається для погашення тільки сума, яка підпадає під дію пільгового періоду, про що Вас було проінформовано і під час Ваших звернень і під час наших звернень до Вас.
Банк вже працює над реалізацією відображення даної інформації в додатку, проте, нажаль, станом на зараз відсутні точні терміни реалізації даного функціоналу.
Звертаємо увагу, що після Вашого звернення, з урахуванням того, що Вам не було відомо про принцип відображення інформації в додатку, банком було прийнято рішення про списання відсотків, нарахованих за липень місяць. 30.08.2024 року нараховані та сплачені відсотки за липень були повернуті Вам на картку.
В серпні місяці по кредитній угоді була розрахована сума до погашення, яка включала в себе транзакції, які підпадають під дію пільгового періоду та транзакції, які не підпадають під дію пільгового періоду ( здійснені Вами перекази в липні місяці).
При цьому зазначаємо, що зі сторони банку 02.08.2024 року Вам було відправлено смс-повідомлення з коректною сумою для погашення, для того, щоб залишатись в пільговому періоді (враховуючі здійснені Вами зарахування 01/08 та 02/08).
Звертаємо Вашу увагу, що Вами не була погашена розрахована сума в пільговому періоді в повному розмірі до дати платежу, тому відповідно до умов кредитного договору були нараховані відсотки на використану та не погашену в повному розмірі суму.
Сподіваємось на Ваше розуміння та подальшу співпрацю.
Коментарі (3)
Скрывают фамилии карт мошенников
Надану Вами інформацію ми передали до відповідного підрозділ Банку.
Також, рекомендуємо Вам обов’язково написати заяву до правоохоронних органів, так як розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться саме у компетенції даного органу.
Всю інформацію необхідну для розслідування даного інциденту Банк зможе надати на запит правоохоронних органів або суду.
Коментарі (1)
Розчарування
Зателефонувавши до банку, оператор повідомив, що через якісь P2P платежі картка вийшла з пільгового періоду. На моє запитання, які саме платежі та де я можу побачити цю інформацію у додатку, оператор не зміг дати чіткої відповіді, посилаючись на технічні проблеми. Мені порадили дзвонити і дізнаватися самостійно, хоча в додатку все показує, що грейс-період діє.
Я розчарований такою недбалістю та відсутністю прозорості у роботі банку. Вважаю, що подібні технічні проблеми та відсутність доступу до важливої інформації є неприпустимими. Планую негайно припинити користування послугами цього банку і не рекомендую його іншим.
Інформуємо, що пільговий період діє виключно на витратні операції за карткою. Не розповсюджується на операцію зняття готівки в АТМ/касі, Р2Р перекази та СЕП платежі (платежі по реквізитам). При здійсненні даних операцій за рахунок кредитних коштів, — нараховується комісія 4,9% та річний відсоток 54,8% річних з моменту здійснення даної операції.
Оскільки в додатку TAS2U відображається лише сума операцій за попередній місяць, на які розповсюджується дія пільгового періоду, та не враховується сума операцій, на які не діє пільговий період, проте які слід внести, щоб залишитись в пільговому періоді, відповідно до умов Вашої кредитної картки — внесеної суми дійсно могло не вистачити для погашення кредитної заборгованості.
Інформуємо, що Таскомбанк постійно працює над впровадженням нових функцій та можливостей і наші спеціалісти вже працюють над даним функціоналом.
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Ми будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи банку.
Написати коментар
Про відкриття депозиту в Тас24
Інформуємо, що при відкритті депозиту через TAS2U необхідно обрати розділ «Депозити» — відкрити депозит – обрати депозитний вклад «Строковий».
Буде можливість обрати валюту вкладу, суму, термін розміщення депозитного вкладу, виплату відсотків ( в кінці терміну або щомісячно). При цьому буде зазначено під яку відсоткову ставку буде розміщено депозитний вклад.
Звертаємо увагу, що з 01 серпня 2024 року по 01 жовтня 2024 року впроваджується пропозиція –«Твої гроші твої правила».
Вклад:
Строковий в гривні;
виплата % в кінці строку/щомісячно;
строк 3,6,9 та 12 місяців;
мін. сума вкладу від 1 000 грн;
Акційна ставка 15,0 % річних для всіх строків.
Оформлення можливо виключно у відділенні банку.
Дійсно, є певні критерії для участі в акції, прийняти участь в акції можуть:
1) Нові клієнти;
2) Діючий клієнт банку, який на момент відкриття не має строкових вкладів, та у якого протягом останніх 30-ти календарних днів відсутні строкові вклади в Таскомбанку;
3) Діючий вкладник, який оформлює новий депозит та у якого протягом останніх 30 днів до дати оформлення нового вкладу не зменшувалася сума залишків на діючих строкових вкладах в Таскомбанку.
Коментарі (1)
Головний шахрайський банк країни
Після того як мені перенесли мою картку, вона не стала відображатися в додатку, кредитна лінія була повністю погашена перед цим у iншому банку.
Я подумав — ок, але тут раптово у мене з’явилася заборгованість, при тому, як мені розповіли в банку, заборгованість становила 1 гривню, а відсотки 79 гривень за 2 місяці. Цікава схема.
Погасити заборгованість можливості немає, тому що картка не відображається, незрозуміло навіть куди переказувати.
Звідки взялися відсотки на повністю погашеній картці теж незрозуміло, але виписку вони не надають, нібито, у неї її немає (звідки тоді знають про заборгованість).
На картку за замовчуванням накладено обмеження, які я можу зняти тільки особисто, навіть не може мій представник і вони мені пропонують проїхати 5000 км, щоб отримати можливість знову користуватися карткою.
Дивно. Відсотки з нізвідки, послугу не надають, але відсотки гребуть. Таке нахабне неприкрите шахрайство ще потрібно пошукати.
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIБ, ІПН, номер карти в форматі перші 6 та останні 4 цифри або номер договору в особисті повідомлення.
Коментарі (1)
Гірший банк
Цитата з їх сторінки
«• 0,00001% річних — пільгова процентна ставка при виконанні
умов Пільгового періоду;
• 0,22% в день — при невиконанні умов Пільгового періоду та
після нього — для Договорів, що укладені починаючи з 14.07.2022р. (включно)
• 0,16% в день — при невиконанні умов Пільгового періоду та
після нього — для Договорів, що укладені до 14.07.2022р. (не включно);
• 0,26% в день — підвищена процентна ставка на строкову
заборгованість у разі наявності простроченої заборгованості;»
+ до цього є додатковий платіж Штраф за прострочення ОМП = 100 грн
під час воєнного стану є обмеження щодо нарахування пені та штрафів на прострочені платежі, наразі виглядає як незначні зміни у відсотках та сам штраф всього 100 грн, але варто зазначити що таким чином банк обійшов обмеження щодо заборони нарахування пені, та продовжив це робити через гнучкі ставки відсотку
Банк залишив тільки негативні емоції, після звернення до контакт центру, буде ще довго телефонувати бот щоб оцінили роботу контакт центру (наразі за 30хв отримав 8 дзвінків, на які 2 відповів дав оцінку але він продовжив телефонувати)
Є також і плюси, в контакт центрі працюють кваліфіковані співробітники що добре можуть вести комунікацію
Шкода, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в Таскомбанку.
Інформуємо, що банк не нараховує штрафні санкції та пеню у разі несплати по кредиту протягом періоду дії в Україні воєнного стану та у тридцяти денний строк після дня його припинення або скасування, але звертаємо Вашу увагу, що у разі несплати мінімального платежу за кредитною угодою – у Вас виникне прострочена заборгованість.
При цьому зазначаємо, що умови договору залишились незмінними, відсотки та комісії, продовжують нараховуватись, відповідно до умов договору
Щодо дзвінків від бота банку – вкажіть Ваш номер телефону для можливості здійснення перевірки наданої інформації.
Написати коментар
Інформація на сайті ТАС24 Бізнес щодо віддаленого відкриття рахунку для ФОП без походу у відділення не відповідає дійсності
Зайшов на сайт, заповнив опитувальник, підвантажив скани необхідних документів, після чого з’явилось сповіщення, що рахунок відкрито, найблидчим часом спеціаліст зв’яжеться для активації рахунку. Протягом троьох днів зі мною ніхто так і не зв’язався. Після чого вирішив сам сходити у відділення для прискорення процесу.
У відділенні сказали, що зараз нічого онлайн вони не відкривають, а потрібно лише особисто звертатись у відділення. Не зрозуміло тоді, навіщо вводити в оману і писати на сайті абсолютно протилежну інформацію.
Далі виявилось, що моя попередня реєстрація, зроблена на сайті видає помилку і вони не можуть її активувати. Для декативації поданої раніше через сайт заявки знадобився день.
На наступний день знову пішов у відділення, щоб вже відкрити рахунок безпосередньо у відділенні. В процесі реєтрації заявки система не змогла надіслати мені код підтвердження на мобільний, що є обов’язковою процедурою при реєстрації. Звернення співпробітниці у всі внутріші банківські сервісні чати нічого не дали.
Хоча співробітниці відділення робили все можливе, щоб допомогти у вирішенні проблеми, проте, після години проведеної у відділенні, мені повідомили, що не зможуть відкрити рахунок, оскільки окрім СМС-верифікації, іншого способу (дзвінок від банку на номер телефону, Вайбер) в них немає.
Нажаль, на цьому моя співпраця з банком завершилась, так і не розпочавшись.
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що дійсно, наразі в банку призупинена можливість дистанційного відкриття рахунків для фізичних осіб підприємців.
Найближчим часом будуть внесені зміни на сайті Таскомбанку.
Звертаємо Вашу увагу, що протягом робочого дня у відділенні банку можуть виникати ситуації, які потребують технічної перерви.
Запевняємо Вас, що під час технічних проблем наші спеціалісти роблять все можливе для максимально швидкого відновлення роботи програми та надання якісного обслуговування.
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу, приносимо вибачення за спричинені незручності.
Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи банку.
Коментарі (1)
Комісія за повернення депозиту
Нам прикро, що у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в Таскомбанку.
Інформуємо, що після закінчення терміну дії депозитного вкладу кошти виплачуються на картковий рахунок.
Дійсно, отримання коштів в касі банку здійснюється відповідно до тарифів пакету послуг в якому обслуговується карта.
Відповідно до тарифів карток «success credit» / «success debit» плата за отримання готівки за рахунок власних коштів в касі Таскомбанку: до 50 000 грн на місяць не тарифікується, далі – 2% за кожне зняття.
Ознайомитись з тарифами можливо за посиланням — https://tascombank.ua/files/Taryfy_Kartka_Sucsess_Debit_01-04-2024.pdf
Можемо запропонувати відкрити дебетову карту Таскомбанку пакет послуг «Платівка» (картка Azure Card).
Отримання готівки в банкоматі будь-якого банку або касі Таскомбанку на території України здійснюється без комісії.
Ознайомитись з тарифами можливо за посиланням — https://tascombank.ua/files/Taryfy_Plat_vka_z_01.04.2024.pdf
Відкрити карту можливо самостійно в інтернет-банкінгу TAS2U, в розділі «Карти» — нова карта – відкрити віртуальну карту або, звернувшись безпосередньо у відділення банку з паспортом та ІПН.
Написати коментар
Не банк , а жалюгідна подоба
— Сервісу 0
— Регламенту ніякого немає
Блокнули рахунок без жодного повідомлення і без жодних запитів до мене. Чистої води маніпулятивний підхід до клієнта. Я сам повинен здогадуватись що робити, писати, дзвонити, бо виглядало блокування як проста помилка при вході в додаток, ніякої додаткової інформації. Жива підтримка не сприяє у вирішенні питання, потрібно або йти у відділення, що є неможливим у моему випадку, або писати на електронну пошту. Відповіді на лист немає вже 4 дні, більше того немає взагалі ніякої реакції. Підтримка каже очікуйте, завтра, після завтра, рік або два. Не раджу цю контору, ви для них ніхто.
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, пункт 4.4.6 Банк має право обмежити право Клієнта розпоряджатися грошовими коштами, які знаходяться на його рахунку(ах), до моменту надання клієнтом необхідних документів/інформації для належної перевірки.
Звертаємо увагу, що Ваш запит надійшов на електронну адресу банку та прийнятий на розгляд.
Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас буде проінформовано.
Коментарі (2)
Клиентский сервис банка неудовлетворительный
— не понятное мобильное приложение
— ни в мобильном приложении, ни в веб версии не отображается сумма процента начисленного за использование кредитного лимита
— о задолженности узнаешь из смс сообщения и в смс говорится погашать кредит, через их сайт почему то
— долгое зачисление платежей
— долгое обновление информации в мобильном приложении — через сайт пишет, что кредит погашен, в приложении, что еще нет (через сервис справка)
приложение спортбанка было намного удобнее и понятнее, продолжать пользоваться этим банком не планирую
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Дійсно, в TAS2U відображається тільки сума використаного кредитного ліміту без нарахованих річних відсотків за користування.
Інформуємо, що Таскомбанк постійно працює над впровадженням нових функцій та можливостей.
Водночас дійсно, ще не всі заплановані функції наразі реалізовано.
Написати коментар
Заблокировали счет
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, пункт 4.4.6 Банк має право обмежити право Клієнта розпоряджатися грошовими коштами, які знаходяться на його рахунку(ах), до моменту надання клієнтом необхідних документів/інформації для належної перевірки.
Для того, щоб перевірити інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, в яке відділення Таскомбанку Ви звертались та дату звернення.
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (2)
Просто треш
У липні закинув 48000 грн з копійками.
Закрив кредит + обов’язковий платіж. Стало рівно 50000 грн. Тобто все, нічого не винен.
І сьогодні, третього серпня, прийшло повідомлення, шо нараховані відсотки у серпні. За що? Кредит був закритий повністю у липні. Без просрочок. Повне розчарування у банку. Не рекомендую нікому.
Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПIБ, ІПН, номер карти в форматі перші 6 та останні 4 цифри або номер договору в особисті повідомлення.
Коментарі (1)
Мошеннический банк
Спрашиваю у тех поддержки мои траназкции с остатком на счету, чтоб понять откуда долг, не предоставляют (Это при том что это мои транзакции моего счета). Но, якобы, видят что я не погасил долг и остаток.
Короче, взяли из ниоткуда нарисовали мне долг и теперь хотят чтоб я с ними разобрался. При этом карта в приложение даже не добавилась и при ее добавлении выскакивает ошибка.
То есть у меня появился из ниоткуда долг, при этом он по идее увеличивается, а я даже доступа к карте не имею. Цирк уехал, но клоуны остались.
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того, щоб перевірити надану вами інформацію прохання вказати повністю Ваш ІПН та номер телефону, в особисті повідомлення.
Написати коментар
Полный бардак
в изи попросили предоставить квитанцию о транзакции — я сам себе перевел денги — вроде из моно на изм, тоже самое тасом…
Но с тасом начался трешняк, звоню на горячую — говорят едь в отделение — паспорт и код чтобы разблокировали, менеджер тоже без понятия кто и почему заблокировал мне карту! Менеджен из Киева тоже без понятия — создали запрос типа 1−3 дня ждать! Я вообще не понимаю нахрена я ехал в отеделение — не могла ли горячая линия создать запрос? Кататься по такой жаре — опасно для здоровья!!! В Тасе работают адекватные люди?
И самый главный вопрос — почему такая серкетность? Нельзя ли предоставить инфу сразу — о причине блокировки?
И еще вишенка на торте — все карты пропали из приложения Таса! У меня 2 кредитки — и нужно знать по ним задолженность!
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування — 12.4. Банк має право розірвати в односторонньому порядку Договір та закрити Рахунок за ініціативою Банку:
– у випадках, передбачених законодавством, що регулює відносини у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення;
– в інших випадках, передбачених чинним законодавством України, банківськими правилами, або додатковими угодами/змінами до ДКБО/Договорів.
Для здійснення перевірки наданої Вами інформації – вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН, номер мобільного телефону, вкажіть в яке відділення Таскомбанку Ви звертались та дату звернення, в особисті повідомлення.
Коментарі (7)
заморозили кошти
так склалось що я з початку лютого живу лише на кредитні кошти і постійно беру\гашу\беру\гашу. у мене дуже великий оборот по карті, але власних коштів фактично немає.
таскомбанк заблокував мені мої кошти котрі були на кредитну оплату і єдине рішення це пояснити джерело цих коштів. усі довідки про кредити у мене є, але приїхати на відділення у мене немає модливості, тому що я живу в місті де немає банку і працюю кожен день з ранку до ночі, аби з цього виплутатись.
попросила закрити рахунок, так потрібно лише їхати на відділення, переказати кошти на свій іниший рахунок не дають також. виходу немає. так ще до цього, картку заблокувала, взяла кредит і атм була приєднана карта з таскомбанку і вони надійшли на карту КОТРА ЗАБЛОКОВАНА. як це узагалі можливо.
будь ласка, вирішить моє питання, тому що я кожен день на великих нервах і зараз час — мій основний ресурс, тому що я кожен день лише живу на величезні відсотки.
Інформуємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, пункт 4.4.6 — Банк має право обмежити право Клієнта розпоряджатися грошовими коштами, які знаходяться на його рахунку(ах), до моменту надання клієнтом необхідних документів/інформації для належної перевірки та/або актуалізації даних згідно з чинним законодавством з питань фінансового моніторингу, у разі якщо Клієнт у встановлені строки або на вимогу банку не надав документи/інформацію, з подальшим поновленням надання банківських послуг після усунення підстав щодо обмеження розпоряджатися грошовими коштами.
Звертаємо увагу, що Ваше звернення надійшло на електронну адресу банку та було передано в роботу відповідному підрозділу.
Коли Ваше питання буде розглянуто — Вас додатково проінформуємо.
Коментарі (5)
Не дають можливість закрити рахунок
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Банком погодженно для Вас дистанційне закриття рахунку.
Для закриття рахунку просимо Вас звернутись до нашого контакт-центру.
Коментарі (2)
Обман, ужасный сервис
Был клиентом Спортбанк, исправно пополнял, платил и оставался в льготном периоде. Карту использовал для оплат в терминалах, был активным пользователем. После перевода в таскомбанк, продолжил пользоватька картой, хоть и был крайне удивлён скудности функционала мобильного приложения, возможно ответственный за эту сферу отдел банка считает что все до сих пор ходят с кнопочными телефонами и в адекватном, информативном и функциональном мобильном приложении нет смысла.
В июне 2024 года внёс указанную в приложении сумму для погашения льготного периода, последний платёж был зачислен на карту 30.06.2024 в 00.24 (зафиксированно в приложении) в силу отсутстивя света и связи, при просмотре в приложении около 12.00 (30.06.2024) было указано что льгоный период погашен и платить ничего не нужно. На карте оставалсь сумма в несколько тысяч, которую использовал для своих нужд уже в июле как обычно. 10.07.2024 пополнил на карту 2100 грн и их тут же списали указав что это проценты, о которых я не был осведомлён ни в приложении ни иным способом, в выписке за преиод в два месяца эти проценты тоже не указаны, позвонив на горячую линию мне сказали что я внес средства не в льготный период и за это мне насчитали процент и назвали сумму более 5 тысяч гривен!!! После недолгого диалога и моих аргументов оператор в срочном порядке закончила разговор и сказал что отправила заявку. Её неуверенные ответы и то как она начала суетится, не вызвали у меня доверия.
11.07.2024 в 7 утра обратился в онлайн чат, оператор Денис на те же вопросы ответил что время зачисления средсв 72 часа (так понимаю оборудование времен нулевых) и мне нужно было внести средства 25.06.2024, при том что в приложении указано 30.06.2024, у спортбанка было указано обычно 25 число текущего месяца и я без проблем оплачивал остаток в последний день и не испытывал трудностей. На вопрос где я могу сверять свой баналс и даты, оператор ответил что в приложении (с которым и сверял) и там не было никакой информации о просрочке и процентах, меня как клиента ввели в заблуждение. Далее оператор не давал адекватных ответов, просто повторял одно и тоже.
Далее 11.06.2024 около 8.00 позвонил на горячую линию и оператор Максим на те же вопросы по его словам сверил по базе (с чем сверяли предыдущие операторы мне теперь не ясно) ответил что мой платёж был засчитан 30.06.2024 и я оставался в льготном периоде!!! Якобы произошла ошибка, будет отправлен запрос и меня перерассчитают в течении 4 банковских дней, на вопрос в мою ли пользу данная ситуация, ответил положительно, я со спокойной душой продолжил заниматься своими делами.
Спустя время поступил звонок от сотрудницы банка по моему запросу, которая ссылаясь на проценты сказала что я не погасил задолженность в льготный период (предыщий оператор тоже получается обамнул?!) и озвучила сумму в 1700 грн которую я не внёс (ибо и не знал о ней), на вопрос где я могу увидеть эти проценты (не говоря уже о том чтоб узнать за что) сказала что оставит пожелание отделу разработки, чтоб данная функция стала доступной, что крайне воодушевляет…
Подитожив получается что банк насчитывает проценты о которых не уведомляет и не предоставляет клиенту возможность их увидеть, а потом накладывает штрафы, сотрудники банка дают разную информацию либо имеют разные источники. С моей стороны не было отказа платить, меня попросту не уведомилии в приложении, на которое ссылаись операторы тоже данная информация отсутствует. В 2024 году мне нужно каждый раз ходить в банк или ждать ответа по 20 минут на горячей линии чтоб понять сколько мне платить, слушать разную информацию от сотрудников о том что я то должен, то нет? В обязанности банка входит уведомлять клиентов об их трензакциях, задолженностях и платежах. Я рассчитывал что банк своми сервисами и обсуживанием за которое мы и платим, облегчит управление и мониоринг финансов. Это точно можно назвать банком?
С таким же успехом могу сказать банк должен мне процент за моральный ущерб от предоставленных услуг, который я не озучил и не уведомил. А также предоставить калькулятор (или счёты деревянные судя по подходу), блокнотик, ручку, да и вообще мне всё надо сидеть и самому считать и записывать держать в уме.
Крайне не рекомендую данную организацию, своих подопечных и знакомых оповестил о данной ситуации и в ближайшее время клиентов явно поубавится.
Всем пользователям рекомендую отказаться от услуг данного банка, есть множество других с более комфортными, адекватными и информативными сервисами. Какой резон обогощать этих дармоедов, если они не хотят работать нормально, скорее закроются и найдут место где будут приносить максимальную пользу обществу
Нам прикро, що Ви не отримали очікуваний рівень сервісу та у Вас склалося негативне враження щодо обслуговування в ТАСКОМБАНКу.
Для того, щоб здійснити аналіз ситуації, яка виникла прохання вказати повністю Ваше ПІБ та ІПН в особисті повідомлення.
Написати коментар
Жахливий банк
Закінчився депозит, який мені відавати зібрались 3 місяці. Бо інакше комісія! Яка до чорта комісія на зняття на строковому депозиті!!! Це пекло
Втрата купи часу, нервів, ще й оператор як ліниве не може нічого ні пояснити нормально ні зробити! Фінмону впадло прибрати на півгодини помітку шахрай зоб я сама переказала свої ВЛАСНІ кошти, які банк напевне вирішив забрати собі.
Розуміємо Ваше незадоволення, при цьому зазначаємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, пункт 4.4.6 Банк має право обмежити право Клієнта розпоряджатися грошовими коштами, які знаходяться на його рахунку(ах), до моменту надання клієнтом необхідних документів/інформації для належної перевірки.
Ваше питання було вирішено – кошти видані з Вашого рахунку.
Приносимо вибачення за завдані незручності та висловлюємо сподівання на взаєморозуміння.
Коментарі (4)