×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
перевіряється
Volodymyr Dozirtsiv 5 квітня 2020, 2:40
При відкритті першого рахунка надав повний пакет документів (паспорт пластик, оригінал довідки про іпн та довідка про приписку). При наступному відкритті картки під депозит, оформлений онлайн, почали вимагати знову довідку про іпн, хоча той є на паспорті, та довідку про приписку. По закону, якщо іпн є в паспорті, то довідку надавати не потрібну, але банку всеодно — у них свої правила. Також вказали що я не пройшов ідентифікацію, оскільки вважають що інформація про місце реєстрації входить в ідентифікацію, хоча в законі є чіткий перелік інформації для ідентифікації.

При цьому всьому онлайн депозити відкриваються без проблем, хоча основна вимога для відкриття депозиту онлайн по законодавству це наявність всіх документів про клієнта в банку та пройдена ідентифікація.

Також банк вже двічі не закривав рахунки по заяві. Через 60 днів після написання заяви було виявлено що рахунки досі активні і скоро буде нараховуватись комісія за моніторинг неактивного рахунку.

В цілому — кошмар
angel dms 2 квітня 2020, 11:11
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. М. Шептицького, 4-А
При використанні Pudra card виявляється, що той кешбек, який вам нараховано протягом місяця за покупки і який Ви не перевели на свою карту до кінця місяця, списується з Вашого рахунку без попередження. Звісно, при оформленні карти у відділенні Вас про це не повідомлять. Звісно, десь у правилах, які Ви прочитаєте вже після неочікуваного списання, ця інформація міститься і формально списання відбудеться коректно. Але можна ж автоматично зачисляти кешбек на ту саму карту клієнта, або просто — хай лежить, як у Моно 3 роки, або Приваті, доки клієнт сам не вирішить зняти. В сучасний час — дуже не клієнтоорієнтовано і не конкурентноздатно, а Таскомбанк не виграє на цій дріб'язковості, а швидше матиме від клієнтів недоотримані interchange fee та відсотки по кредитним продуктам.
Таскомбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 10:18
Добрий день!

Згідно з пунктом 18 Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» — «Організатор о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) списує суму всіх Бонусів, що були нараховані Клієнту на його Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені Учасником на свій картковий рахунок через систему ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «PudraCard» — «Документи».

Ваше звернення зафіксовано, як побажання до роботи Банку, для реалізації відправки повідомлень про квартальне списання Сashback.
Mxevg 30 березня 2020, 17:26
Відділення за адресою: Харків, майдан Конституції, 1
Два из пяти отделений банка в Харькове закрити на неопределенное время на карантин. Как переоформить депозит или забрать карту клиентам?
Таскомбанк
Відповідь банку
3 квітня 2020, 10:25
Доброго дня.

Інформуємо, що Ви маєте можливість розмістити депозит через інтернет-банкінг TAS2U.
При розміщенні депозиту терміном на 3,6,9,12 місяців через TAS2U ви можете отримати додатковий бонус +0,5% до діючої ставки в валюті та +1% до діючої ставки в гривні!

Для того, щоб перевірити інформацію про місцезнаходження карти надайте, будь ласка, повністю Ваше ПІП та ІПН в особисті повідомлення.
samodelkin 28 березня 2020, 9:35
При покупке валюты онлайн, предлагается зачисление этих средств только на карту, для которой эта операция считается как перевод на карту нецелевых средств и начисляется комиссия 0,5 %. В интернет-банкинге нет никаких предупреждений и я узнал об этом через день от экономиста по мобильному — у вас возник овердрафт по валютной карте, срочно погасите-.
Неужели нельзя эту комиссию заложить в курс обмена онлайн. Для клиентов это было бы понятнее, а так похоже на скрытую комиссию.
Таскомбанк
Відповідь банку
30 березня 2020, 13:54
Доброго дня!
Інформуємо, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті -> «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs.
Викладена Вами інформація зафіксована, як побажання до роботи інтернет — банкінгу TAS2U.
Проблема вирішена
vsebudedobre 27 березня 2020, 23:10
Відділення за адресою: Київ, пр-т Ак. Палладіна, 18/30
Здравствуйте!,
Открыл банковский вклад №ДВ-009/599542 24.02.2020 года и вместе с ним мне открыли платежную карту ПЛАТІВКА. Срок депозита закончился и мне перечислили всю сумму и проценты по банковскому вкладу на платежную карту ПЛАТІВКА. Сегодня 27.03.2020 в 20:55:37 часов приходит СМС-сообщение о списании 10.00 UAH. Обратился на горячую линию Таскомбанка 0800503580, перед этим попутно зашел в TAS2U Интернет Банкинг, с вопрос за что произвели списание денежных средств. Оператор ответила, что списание денежных средств произвели согласно тарифов банка за услугу PUCH-сообщений, на мое замечание, что GSM-банкинг по карте Платівка у меня отключили еще при оформлении банковского вклада 24.02.2020 года и было написано соответствующее заявление в отделении банка и эта же информация отображена в TAS2U Интернет Банкинг, что GSM-банкинг отключен. Оператор ответила, что раньше у них был GSM-банкинг, а с недавнего времени их технический отдел внедрил PUCH-сообщения в мобильном приложении, а на мое замечание, что у меня на смартфоне нет мобильного приложения последовал ответ, что тогда должны приходить СМС-сообщения. ТАК НА МОЕЙ КАРТЕ ПЛАТІВКА ОТКЛЮЧЕН GSM-БАНКИНГ, оператор ответила, что эта информация не отображает реальной ситуации и над этим вопросом работает технический отдел, а отключить эту предлагаемую услугу может либо оператор (с предоставлением всех идентификационных данных со стороны клиента), либо с помощью подачи соответствующего заявления в отделении банка. На мой взгляд, это обман клиентов банка, в частности меня, как клиента банка. Не столько жалко эти 10.00 UAH., а дело принципа, сумма банковского вклада небольшая, проценты по вкладу вообще копейки, А ОБМАН КЛИЕНТА БАНКА В НЕСООТВЕТСТВИИ ОТОБРАЖАЕМОЙ ИНФОРМАЦИИ В TAS2U О УСЛУГИ Интернет Банкинге РЕАЛЬНОСТИ. Верните 10.00 UAH. назад.

Хотелось бы добавить, что такая же ситуация у меня была в 2019 году, но тогда пошумел в контакт центре банка и успокоился, посчитав, что ничего и так не добьюсь.
Оформил депозитный договор NДВ-009/526562 от 12.04.2019 года и вместе с ним платежную карту ПЛАТІВКА. В отделении банка написал заявление о отказе от услуги GSM-банкинга по карте Платівка. Как только сумма депозита с процентами была зачислена на карту ПЛАТІВКА, получил СМС-сообщение о списании 10.00 UAH. Привожу выписку из TAS2U Интернет Банкинга и она гласит: Утримання комісійної винагороди за підключення послуги GSM-banking КР №26202256075001/980 () без ПДВ -10,00 UAH 14.05.2019, 08:08. Тогда позвонил на горячую линию и мне пояснили, чтобы отключить GSM-Банкинг надо было, либо писать заявление в отделении банка(Я ПИСАЛ), либо через оператора контактного центра (общался, отключили уже после снятия), либо TAS2U Интернет Банкинг. Делайте выводы. А воз и ныне там…
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
roman5 25 березня 2020, 12:56
16.03.2020 года написал отзыв:«Банк не правильно считает проценты». Сегодня 25.03.2020 года 12:55 и от банка ни какой реакции.
Антон Аникеев 24 березня 2020, 20:50
Это не банк, а какие-то мошенники по сбору личных данных граждан. Сами прислали мне СМС с предложением открыть у них счет для предпринимателя. Ну ок, решил открыть предпринимательский счет. Процедуру делал онлайн. Загрузил все свои документы 5-го марта. В итоге у меня попросили справку переселенца)) Я им объяснил, что я не пенсионер, не инвалид, не студент, соответственно, никаких соц выплат не получаю. В итоге «Головний спеціаліст відділу дистанційного обслуговування клієнтів корпоративного бізнесу управління обслуговування клієнтів Контакт-центра» по имени Ткаченко Ирина Викторовна отписалась, что якобы что-то там уточнит, в итоге тишина уже 20-ый день)) Это что за шарашкин сервис такой в 2020 году? Сами предложили, я пошел на встречу, в результате игнор с их стороны)) В поведении банка прослеживается некоторый маразм, не иначе.
VyacheslavUA 23 березня 2020, 18:43
Відділення за адресою: Одеса, вул. Вільямса, 62/1
Была необходимость перевести деньги с карта Таскомбанк на карту Таскомбанк. Зашёл на сайт в разделе тарифы Tas2U online посмотрел тарифы, где указано перевод с карты Таскомбанк на карту Таскомбанк не тарифицируется. Переводил через приложение, убедился что при вводе данных и суммы комиссия 0, 3d secure также не показал что снимется больше и сделал перевод. Через минуту увидел что сняли лишние 128 грн. Горячая линия не помогла, перевод отменить отказались, оказывается что там где я смотрел комиссия 0, но в другом месте тариф 1.5% +15 грн.
Таскомбанк
Відповідь банку
24 березня 2020, 10:23
Доброго дня!
Інформуємо, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті -> «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs.
Звертаємо Вашу увагу, що при переказі в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».
Викладена Вами інформація зафіксована, як побажання до роботи інтернет — банкінгу TAS2U.
Алина Розга 23 березня 2020, 12:52
В Интернет банкинге оплатила какой-то грейс период сняло за два месяца проценты.В феврале обезательный платеж был по 0.00. Банк прислал смс оплатить до 25.03 обезательный платеж 1159.06. Так само и в Tas2u.Сегодня какой то кредит експрес разослало всем сообщения что я почти злосный неплатильшик. Позвонила к ним сказали что расторгают со мной договор (с насмешкой в голосе)и в течении пару дней я обязана выплатить всю суму банку.Завтра собиралась погасить обезательный платеж.Но извените 10000 я не смогу сейчас отдать, нас закрыли на карантин выйду на работу выплачу всю сумму.Просто не пойму зачем банк дает неправдивую информацию? С другими банками таких проблем ни когда не было. А от само сообщение от банка:
Ольга Сергіївна,

залишайтесь вдома та сплачуйте online(angel)

Залишилось 7 днів для своєчасної оплати щомісячного платежу за Вашим кредитним договором № 901/6437589-CK.
Сума до сплати 1160 грн.

Прості та безпечні кроки сплати online від ТАСКОМБАНК:

1️ якщо у Вас є картка ТАСКОМБАНК або іншого банку — завантажте мобільний додаток TAS2U або зайдіть в web-версію;
2️ додайте свою картку;
3️ оберіть кредитну картку та операцію «погасити кредит»;
4️ здійсніть погашення кредиту зі своєї картки.

Android: https://clc.to/t_android
iOS: https://clc.to/t_ios
Браузер: https://clc.to/t_web

Деталі: 0 800 503 580
Таскомбанк
Відповідь банку
24 березня 2020, 12:25
Доброго дня.

Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — ПІП та номер телефону.
Дякуємо!
yriike 20 березня 2020, 19:47
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. М. Шептицького, 4-А
Заблокировали дебитною карточку без предуприждения!!!
Таскомбанк
Відповідь банку
21 березня 2020, 10:13
Доброго дня.

Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — ПІП та номер телефону.
Дякуємо!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
19391991 20 березня 2020, 13:13
По окончании срока действия депозита обратился в отделение банка, по адресу ул. Большая Васильковская 132, с целью возврата средств. Сотрудник отделения сказал что нужно обратиться по телефону горячей линии ТАСКОМБАНКА чтоб заказать наличные доллары в кассу, и в течении нескольких дней забрать. Оператор горячей линии сообщила что она не может гарантировать возврат средств на дату указанную мной. На просьбу сообщить точную дату возврата денег, получил отказ. В течении всего срока задержки возврата денег по депозитному договору банк не начисляет проценты на сумму договора. Получается что ТАСКОМБАНК абсолютно бесплатно пользуется средствами клиентов. Депозит под 0%.
Таскомбанк
Відповідь банку
21 березня 2020, 10:30
Доброго дня.
Тимчасові труднощі видачі і продажу доларів США пов'язані виключно з відсутністю постачання банкнот іноземної валюти в Україну через закриття кордонів і авіасполучення, як з США, так і з країнами ЄС.
Для Клієнтів ТАСкомбанк надає можливість купівлі валюти онлайн з подальшим розміщенням її на строковий вклад.
В даний час Банк вживає всіх необхідних заходів для вирішення ситуації, що склалася.
70646056 20 березня 2020, 11:01
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Ладозька, 17-А
Мало того, что отделение у меня на районе закрыли из-за карантина, так ещё и отказываются выдать депозит в $. Сегодня звонил на горячую линию. Ответили, что только 5 тысяч и то не точно. Обратите внимание. В банке проблемы. Также скоро депозит кончится у супруги. Буду держать в курсе.

Сегодня также хотел расплатится по безналу в $, мне лимит не менялся долго, через полчаса таки провел транзакцию
Таскомбанк
Відповідь банку
21 березня 2020, 10:28
Доброго дня.
Тимчасові труднощі видачі коштів пов'язані виключно з відсутністю постачання банкнот іноземної валюти в Україну через закриття кордонів і авіасполучення.
В даний час Банк вживає всіх необхідних заходів для вирішення ситуації, що склалася.
Mishaskripnik7 18 березня 2020, 21:30
Как всегда проблемы с акцией «Приведи друга»… Обещали в рекламе и мне и другу 100 грн. Писал на сайт банка, звонил 2 раза на горячую линию банка и только одни обещания… Ждите, мы разберёмся и вам перезвоним… Сидим и ждем… Зачем обещали и не выполнили?
Таскомбанк
Відповідь банку
19 березня 2020, 12:55
Доброго дня.

Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — ПІП та номер телефону.
Дякуємо!
MykolaA 18 березня 2020, 14:43
Відділення за адресою: Київ, вул. Будівельників, 39
Сегодня получил смс — «побутьте дома — закройте кредит он-лайн».
Всегда платил либо в отделении (без %) либо межбанковским переводом ( с %).
Позвонил в поддержку — что изменилось? может льготы какие при межбанковском переводе?
Ан нет. Ничего нового. Тарифы прежние. К чему такая забота показушная — я сам решаю платить мне комиссию или нет,
Таскомбанк
Відповідь банку
30 березня 2020, 13:44
Доброго дня.

Так, Клієнтам відправляються інформаційні смс-повідомлення з текстом: «залишайтесь дома та сплачуйте onlain», де для Вашої зручності вказано перелік способів сплати кредиту onlain.
Проблема вирішена
19391991 18 березня 2020, 13:21
Відділення за адресою: Київ, вул. М. Тимошенка, 21
Працівники відділення відмовили у поверненні грошових коштів за депозитним договором строк дії якого закінчився. Причиною відмови є відсутність готівкових коштів в долларах США. Запропонували повернути всю сумму в українскьій гривні за заниженим курсом.
Таскомбанк
Відповідь банку
19 березня 2020, 15:42
Доброго дня.
Тимчасові труднощі видачі і продажу доларів США пов'язані виключно з відсутністю постачання банкнот іноземної валюти в Україну через закриття кордонів і авіасполучення як з США, так і з країнами ЄС.
Для Клієнтів ТАСкомбанк надає можливість купівлі валюти онлайн з подальшим розміщенням її на строковий вклад.
В даний час банк вживає всіх необхідних заходів для вирішення ситуації, що склалася.
Андрей Мартынюк 18 березня 2020, 11:42
Відділення за адресою: Київ, пр-т П. Григоренка, 28
При предварительном заказе на снятие денег с долларовой карточки, поступил отказ с предложением выдать гривну или положить деньги на депозит, при этом в кассах отделений отказывают выдавать доллары, хотя кассиры не отрицают что деньги есть. В ближайшее время напишу заявление в центральное отделение на получение письменного уведомеления причины отказа.
Таскомбанк
Відповідь банку
19 березня 2020, 15:43
Доброго дня.
Тимчасові труднощі видачі і продажу доларів США пов'язані виключно з відсутністю постачання банкнот іноземної валюти в Україну через закриття кордонів і авіасполучення як з США, так і з країнами ЄС.
В даний час банк вживає всіх необхідних заходів для вирішення ситуації, що склалася.
roman5 16 березня 2020, 18:24
Мало того что этот банк считает проценты по депозиту не так как другие банки так ещё и обсчитывает на копейки. У меня депозит в этом банке. Долго не мог понять по чему у меня с банком не совпадают начисленные % по депозиту. Написал им письмо с просьбой разъяснить. Разъяснили. Они считают сколько % выходит за один день и умножают уже на количество дней в периоде. В письме 06.02.2020 № 3399/56 сообщили что с 10.01 2020 по моему договору за 1 день 2020 года начисляется и подлежит выплате сумма % в размере 76,99 грн. Хорошо. По договору выплачивают 2 раза в месяц. Дальше за период с 15.01.2020 по 30.01.2020 (16 дней) банк начисляет 1231,77 грн., берём калькулятор 76,99*16=1231,84 грн. И так каждый период. Ещё с 31.01.2020 по 13.02.2020 (14 дней) банк- 1077,80 грн., калькулятор 76,99*14=1077,86 грн. С 14.02.2020 по 27.02.2020 (14 дней) банк-1077,80 грн., калькулятор 76,99*14=1077,86 грн. С 28.02.2020 по 12.03.2020 (14 дней) банк начисляет теперь 1077,77 меньше чем ранее за те же 14 дней, а у калькулятора стабильно 76,99*14=1077,86 грн. На все вопросы в отделении отвечают что считает программа и никто разбираться в этом не желает. Ни кто мне так и не разъяснил сознательно ли так настроена система что бы по маленькому обсчитывать клиентов. Может НБУ пора провести проверку? ТАСКОМБАНК обратите внимание на вашу программу.
Проблема вирішена
Lan79 13 березня 2020, 22:39
Ну по порядку. Отправил перевод с карты на карту пришел в отделение попросить выписку. Мне её не дали оргументируя это тем что они таких выписок не дают. Ок попросил дать движение по карте сделали распечатку где нет реквизитов получателя. На следующий день заблокировали карту а это Пятница вечер без объяснения причины. На карте личные средства а банку ***… Говорят приходите в отделение с документами и решайте.
Таскомбанк
Відповідь банку
16 березня 2020, 12:50
Доброго дня.

Дякуємо Вам за відгук.
Банк прийняв до уваги Вашу пропозицію про відображення повних реквізитів отримувача в квитанції.
malaya191919 11 березня 2020, 12:51
Взяла товар в магазине в рассрочку. Кредитный договор 8612328113 от.22.12.2017, сумма которую надо было выплатить 34263.04 я оплатила 35029.Выплатила больше была просрочка. Проходит пол года приходит письмо с угрозами я оказывается должна еще 7057.11 и надо заплатить до 24.03.2020
звоню на горячую линию но это не все, я уже должна больше 8000 тысяч сегодня.Объясните как так.
Таскомбанк
Відповідь банку
16 березня 2020, 12:52
Доброго дня.

Для більш детального аналізу Вашого питання вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані — ПІП та номер телефону.
Дякуємо!
er1cs0n 7 березня 2020, 22:31
Весьма специфический банк.Оставлял заявку на рефинансирование на сайте.Перезвонили быстро, уточнили некоторые аспекты и назначили встречу, предварительно поинтересовавшись «на какое время удобно».
Приехал в отделение.И тут начались не очень приятные стороны.Минут 10 пришлось сидеть перед оператором, пока та с кем-то болтала по телефону, попутно заполняя какие-то бланки.Потом раза 3 отвлекалась на «зов» из кассы, для какой-то консультации.По прохождению 15 минут наконец-то приступили к диалогу.Сразу было сказано, что «мы не рефинансируем микрозаймы» в довольно категоричной форме, хотя девушка звонившая по заявке ничего об этом не упоминала(почему-то).Сразу сказала, что обязательным условием кредита наличными(какой мне предложили взамен рефинансирования) является страховка, которая будет сниматься в виде некоторой суммы ежемесячно(на вопрос «в какой сумме», ответа я не услышал вообще)… После минут 10 хождений вокруг да около, мне сказали «Вам отказано, у Вас(судя по интонации „вас“) были просрочки».Хотя я знаю, что последние 3-4 года никаких просрочек не было — все платилось в полном объеме и своевременно.Ради интереса заказал «Кредитную историю» от УБКИ — все чисто.На мои вопросы по поводу просрочек, оператор сделал выражение лица а-ля «Что тебе непонятно и почему ты еще здесь?!».Позже звонок в банк тоже не дал никаких результатов — мы не в курсе и т.д. Причем таких шепотом, как будто рядом кто-то спал… Ну и апофеоз дол***а был позже.По моей кредитной истории делали запрос из Кредит Маркета, но никак не из ТасКомБанка.Почему так?! Опять же никто ничего не объяснил(этот вопрос был задан оператору по телефону).
Вообщем, мнение о банке весьма двоякое, с уклоном в худшую сторону.
Таскомбанк
Відповідь банку
11 березня 2020, 9:27
Доброго дня!

Дякуємо за Ваше звернення.
В першу чергу приносимо вибачення за завдані незручності.
Відповідальним підрозділом Банку було проведено аналіз ситуації, що виникла при Вашому зверненні у відділення Банку.
Звертаємо увагу, що рішення про можливість оформлення кредиту приймається для кожного Клієнта індивідуально.

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 27.150 27.400
EUR 29.000 29.500
RUB 0.3330 0.3450
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 27.150 27.400
EUR 29.000 29.500
RUB 0.3330 0.3450
Всі курси банку
Реклама
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Відгуки про Таскомбанку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Таскомбанку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.