Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Rost81 17 січня 2022, 17:06
Відділення за адресою: Київ, вул. Дегтярівська, 4
Запросил в call-center детальную выписку по счету, так как pdf загрузка выписки не работает в приложении. Клиентоориентированный ответ в решении вопроса — едьте в отделение.

Также при любых возникающих вопросах об условиях карты сотрудники как отделения так и колл центра не могут дать точную инфо.

При том, что комиссии и % по кредитам в банке выше рынка. Крайне не рекомендую данный банк.
Таскомбанк
Відповідь банку
17 січня 2022, 17:51
Добрий вечір.

Дійсно, відправити виписку по рахунку в листі на електронну або домашню адресу немає можливості.

Для отримання виписки Вам необхідно звернутись у відділення Банку, маючи при собі паспорт та ІПН.

Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch

Звертаємо увагу, що в інтернет-банкінгу TAS2U доступна повна виписка для формування.

Для того, щоб сформувати виписку Вам необхідно в TAS2U в розділі «Карти» під необхідної картою натиснути на значок «pdf» / вибрати необхідний період для формування виписки / натиснути «Завантажити».

У виписці по картковому рахунку зазначено:

— Повністю Ваше ПІБ;
— паспортні дані;
— валюта рахунку;
— номер карткового рахунку (IBAN);
— дата формування документа.

Виписку можливо зберегти на Ваш пристрій, або вислати на свою електронну адресу.

Уточніть, будь ласка, яке саме питання Вас цікавить по умовах пакету послуг в якому оформлена карта?
Bilich 6 січня 2022, 11:41
У меня в банке зарплатная карта на которой нет ни каких кредитов ,30.12.21 мне была зачислена сумма банком на счёт как возврат какой то комиссии, после этого я пополнил свои номера телефона и с этого момента мне открылся кредит, сообщений и звонков от банка не было после чего у меня снялось со счета сумма денег без моего уведомления, в течении суток я пытался выяснить и требовал у оператора горячей линии соединить меня с кем ни будь из менеджеров банка в чем мне было отказано, на обещания что мне перезвонят ни кто не обращает внимания.
Таскомбанк
Відповідь банку
9 січня 2022, 11:17
Доброго дня!

Для того, щоб перевірити дану інформацію вкажіть, будь ласка, Ваш ІПН в особисті повідомлення.
AlinaKurtova 29 грудня 2021, 0:13
26.12.2021 осуществила покупку на ОЛХ. Покупка была с кредитных средств, так как знаю, что при оплатах с карты комиссии нет. Но не в данном случае. При оплате товара с ОЛХ доставкой списалась комиссия как за снятие или перевод средств (145, грн). При этом в момент оплаты банк решил не утруждаться и не сообщать о такой мелочи, как комиссия (сразу хотела бы отметить, что если бы банк предупредил о комиссии, то я бы не проводила платеж с кредитных средств). Обидно, конечно, но думаю ладно. Бог с ним. Первый раз, будет наука. Но! Через 2 дня средства вернулись на карту. Но вот незадача, комиссию банк не вернул и возвращать отказывается. Хотя моей вины в том, что ОЛХ отменил сделку и вернул средства — нет. Комиссия именно банка, поэтому ОЛХ знать не знает о ней. По логике вещей, сделка не состоялась — средства возвращены. Клиент тут явно не виноват. Почему клиент должен нести потери из-за того, что банк сперва не предупредил о своей комиссии, а ОЛХ решил вернуть средства. После такого наплевательского отношения к клиенту есть стойкое желание закрыть карты в этом банке. И пожелать таскомбанку поучиться клиентоориентированнсти. Ибо с такими успехами все лояльные клиенты разбегутся.
Таскомбанк
Відповідь банку
3 січня 2022, 14:23
Добрий день!

Інформуємо, що, дійсно, при здійсненні оплати на сервісі ОЛХ – операція може класифікуватись, як переказ за номером картки, а не оплата в інтернет.

Даний параметр задає торговець.

Якщо у Вас оформлена кредитна картка – передбачена комісія за переказ коштів.

Ознайомитись з тарифами Ви можете на офіційному сайті -> «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. – «обираєте необхідний пакет послуг».
Додатково звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні повернення послуги або товару, повертається лише сума покупки. Тобто, не буде повернуто комісію за здійснення операції по карті.
Відповідно до викладеної інформації повернення комісії зі сторони Банку є безпідставним.
Volodymyr1959 16 грудня 2021, 18:43
Відділення за адресою: Київ, пр-т Л. Курбаса, 5-В
Обратился в банк за кредитом. В Кредите отказали, но перед этим оформили на мое имя карточку. На карте 176 грн. собственных средств. Хочу перевести деньги на другую карточку, однако это невозможно сделать — все время появляется сообщение «связь с банком утеряна». Хочу закрыть карточку, но это возможно сделать лишь лично посетитв банк. Я инвалид 1-й группы и не имею такой возмжности. Мне предлагают нотприально оформить поручителя, который бы это сделать. При этом банк взимает 50 грн. ежемесячно за то что по карточке нет оборотов. Более проблемного банка не встречал.
Таскомбанк
Відповідь банку
20 грудня 2021, 14:10
Доброго дня.

Інформуємо, що відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, Розділ 4, пункт 4.3., підпункт 4.3.2. – Банк має право відмовитись від надання Кредиту Клієнту частково або в повному обсязі за наявності будь-яких підстав, які Банк визначає на власний розсуд та які явно свідчать про те, що наданий Клієнту Кредит своєчасно не буде повернений, звільняючись при цьому від відповідальності за таку відмову.

Звертаємо увагу, що уточнити причину неуспішної операції у Вас є можливість, звернувшись до Контакт-центру Банку за телефонами: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора), після проходження ідентифікації.

Дійсно, закрити картковий рахунок або ж кредитну лінію можливо лише у відділенні Банку.
Ознайомитись з переліком відділень можливо за посиланням — https://tascombank.ua/branch

Інформуємо, якщо по карті протягом 180-ти днів не здійснено жодної прибуткової або видаткової операції (в т.ч. за допомогою платіжної картки), за винятком операцій нарахування відсотків і списання комісійних винагород, нараховується та списується плата за обслуговування неактивного рахунку.
Щомісячна плата за обслуговування неактивного рахунку складає 50,00 грн.

У випадку, якщо розмір залишку на поточному рахунку менше, ніж розмір тарифу, щомісячна плата за неактивний рахунок встановлюється у розмірі залишку коштів на рахунку.

Звертаємо Вашу увагу, що плата стягується в перший робочий день кожного місяця з позитивного залишку коштів. Плата стягується, починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому рахунок було визначено, як неактивний.

Ознайомитись з тарифами у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Тарифи».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
I. B. 8 грудня 2021, 2:39
4 года пользовался WeekendCard. Карта стоит 365 грн в год. Единственный смысл ей пользоваться сравнительно с конкурентами — кешбек, так как все прочие условия достаточно ужасны. Комиссия за оплату в других валютах, за переводы своих денег, ну и т. д. Был срок карточки до 11/2021, ну я и не думал её перевыпускать, так как банк не очень хорошо показал себя в других ситуациях. И тут внезапно без упоминания об этом в выписке — 11 ноября у меня списывается 365 грн. То есть за 4 года — срока действия карты они списали 365 грн в 5й раз.

Ну ладно бы, списали за перевыпуск, но за 2 недели до этого на Таскомбанк опубликовал на сайте о том, что эта карточка превращается в тыкву. Точнее гнилую тыкву, так как кешбек уже 0, а тарифы всё ещё ужасные. И карта платная. Так что перевыпускать её я не собирался. Но они судя по всему решили решить за меня и просто списали деньги с моего счета. Причем не просто списали, а списали так — что это не отображается в выписке по счету, и если бы я не следил за своими транзакциями, то я бы это даже не заметил.

Мошенничество, или ошибка по некомпетентности? Я думаю и то, и то.

Деньги никто не вернет, но меня радует то что закономерно у них разбегутся клиенты и они обанкротятся.
Таскомбанк
Відповідь банку
14 грудня 2021, 17:15
Доброго дня.

Інформуємо, що щорічна комісія за обслуговування «WEEKEND CARD» нараховується в перший день місяця відкриття договору, і повинна бути оплачена до 25 числа цього ж місяця.
Щорічна комісія списується з рахунку за рахунок власних коштів тільки у гривні.
За відсутності власних коштів і наявності кредитного ліміту щорічна комісія буде списана за рахунок кредитних коштів.

Звертаємо Вашу увагу, що зі сторони ТАСКОМБАНКу не передбачена відправка смс-повідомлення про нагадування сплати щорічної комісії.
Проблема вирішена
va1949 6 грудня 2021, 12:49
Відділення за адресою: Київ, вул. Московська, 46/2
приніс 50 000, щоб поповнити депозит. Просидів півгодини. Касир некомпетентний, при обслуговуванні попереднього клієнта постійно робив якісь помилкиНе дочекався-заніс гроші в мегабанк. Персонал-весь, спілкується виключно російською.Банк ніякий.
Таскомбанк
Відповідь банку
7 грудня 2021, 18:36
Доброго дня.

Інформуємо, що обслуговування Клієнтів здійснюється в порядку черги та займає деякий час.

Нам дуже прикро, що у Вас сталась така ситуація у відділенні Банку. Будемо докладати максимум зусиль для покращення роботи вказаного відділення та Банку в цілому.
Vera751 5 грудня 2021, 0:26
Різні ситуації були з різними банками, але не відповідати по жодному месенджеру і навіть в чаті на власному сайті, таке вперше. Завеликий недолік. Не рекомендую нікому, при терміновій проблемній ситуації ви залишитесь сам на сам.
Таскомбанк
Відповідь банку
6 грудня 2021, 10:42
Доброго дня.

Звертаємо Вашу увагу, що у ТАСКОМБАНКу є цілодобова підтримка для того, щоб допомогти Клієнтам вирішити питання швидко та в будь-який час доби.
Зв’язатись з Банком можливо такими способами:

• Контакт-центр Банку за тел.: 0 800 503 580 (безкоштовно на території України), 044 393 25 90 (оплата згідно з тарифами оператора зв’язку);
• банківський чат на офіційному сайті Банку — https://tascombank.ua/;
• електронна адреса Банку — info@tascombank.com.ua.

Уточніть, будь ласка, за якими питанням Вам необхідна консультація?
mariannamaks 1 грудня 2021, 17:47
Як і у більшості банків є кредитні картки з безвідсотковим користуванням. З умовою погашення до 30 числа. Ну ось 30 числа погасила кредит 500 грн, прийшло сповіщення про надходження грошей на карту. А 1 числа сюрприз, списано 449,75 коп — комісія …
При дзвінку на гарячу лінію, мені повідомили, що по закону зарахування на карту до 3 днів!!!
У мене питання? Чому мені прийшло сповіщення на карту про зарахування коштів, якщо вони ще не зараховані.
Шахрайська схема одним словом!!!
Користуйтесь нормальними банками, які так само мають право на зарахування до трьох днів, проте ніколи цим правом не користуються, бо цінують клієнтів, на відміну від цього банку!!!
— додаток глючний, висить дуже часто
— кеш бек нараховують, Но ніде не вказано, що якщо його не вивести на рахунок до кінця місяця, то він просто зникає!!! Я це замітила після двох років користування!!!
Одним слово ШАХРАЇ, уникайте, якщо не хочете сюрпризів)))
Таскомбанк
Відповідь банку
2 грудня 2021, 11:24
Доброго дня.

Інформуємо, якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через сервіси інших банків – кошти можуть відображатись на карті протягом 10 хв. після здійснення успішного переказу, але фактичне зарахування коштів на рахунок може займати більше часу.

Ознайомитись з описом зарахування коштів на поточні рахунки у Вас є можливість на офіційному сайті Банку (https://tascombank.ua/) у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Опис зарахування та час доступності коштів на поточних рахунках 2620».
Тобто, сума заборгованості за договором буде погашена після фактичного зарахування коштів на рахунок.

Звертаємо увагу, якщо по кредитній карті не діє пільговий період — будуть нараховані відсотки за користування кредитним лімітом – 43,2% річних.
Річний відсоток списується з рахунку за рахунок кредитних коштів в останній робочий день місяця.

Інформуємо, що пільговий період по договору може бути відновлено виключно після фактичного погашення загальної заборгованості.

Звертаємо Вашу увагу, що о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи» (пункт 18).
Sofora 1 грудня 2021, 10:12
Відділення за адресою: Київ, пр-т Ак. Палладіна, 18/30
Пришла в отделение банка на в г. Киев на Палладина, что бы снять личные средства со счета, камин говорит 15 грн комиссия за снятие своих денег со счета, обращаюсь к менеджеру спрашиваю как можно снять личные деньги, что бы не платить комиссию, говорит я сейчас Вам оформлю карту с которой снятие без комиссии, оформила, только забыла сказать что пополнение этой карты стоит 0,5%+ 20 грн, а как известно что б что от куда то снять сначала надо туда положить, но менеджер об этом не догадывается, потом что б перевести с карты 555 на эту карту комиссия 1,5%, об этом менеджер тоже не знает и самое интересное в приложении когда переводишь деньги пишет комиссия 0 грн, итого я потеряла 900 грн, 2 часа времени и кучу нервов, не советую этот банк. На все возражения ответ на сайте указаны тарифы, я говорю, а если я незрячая- ответ обращайтесь к сотруднику банка, он Вас обогреет, обберет…
Таскомбанк
Відповідь банку
2 грудня 2021, 12:03
Доброго дня.

Нам прикро, що у Вас сталась така ситуація.
Запевняємо, що команда ТАСКОМБАНКу прикладає максимум зусиль для якісного обслуговування Клієнтів.

Викладена Вами інформація була направлена на підрозділ банку, який відповідає за якість обслуговування Клієнтів у відділеннях ТАСКОМБАНКу для уникнення таких ситуацій в подальшому.

Додатково хочемо звернути Вашу увагу, що оформлюючи договір у Вас є можливість ознайомитись з його умовами та тарифами карткового рахунку.

Адже, підписуючи договір Ви берете на себе зобов’язання виконувати його умови.
Відповідно до типової форми Заяви-договору про приєднання до Публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб:

Пункт 17. Зобов’язуюсь самостійно відслідковувати та знайомитись зі змінами та доповненнями до умов Договору, у тому числі до Тарифів, оприлюднених Банком на сайті Банку за наступним посиланням https://tascombank.ua та на інформаційних стендах у приміщеннях відділень регіональної мережі Банку.
AlexKoz 18 листопада 2021, 10:13
Ранее никогда не имел дел с этим банком… Но, как оказалось, до тех пор пока на телефон не начали звонить с какой-то Европейской! :) агенции возвращения долгов с вопросом: не Морхххв ли я, и когда я отдам долги? — у меня другая фио, и я этих господ просто игнорировал…
Через какое-то время, заказав в УБКИ свою кредитную историю я узнал, что у меня был просроченный кредит в Таскомбанке и этот кредит уже продан вышеупомянутой европейской агенции… После n-ых звонков на горячую линию, нескольких посещений отделения в Днепре, выяснилось что банк выдал кому-то кредит на поддельную справку ИНН (номер которой совпадает с моим)…
Несмотря на то, что фио разные, несмотря на все представленные документы, несмотря на заявления в банк, и даже несмотря на то, что банк согласился с фактом мошенничества (банк обратился в полицию исх. 11393/10 от 14.07.21) Таскомбанк и пальцем не пошевелил, чтобы как-то исправить ситуацию, «отбелить» мою кредитную историю и убрать меня из должников — видимо банку так удобнее и легче держать меня в должниках.
В итоге «а воз и нынче там» — что, на мой взгляд, хорошо характеризует работу Таскомбанка…
Таскомбанк
Відповідь банку
19 листопада 2021, 11:19
Доброго дня!

Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію надайте, будь ласка, в особисті повідомлення повністю Ваше ПІБ, ІПН та номер телефону.

Уточніть, будь ласка, Ви заяву писали у відділенні Банку?
Якщо так – вкажіть в яке відділення ТАСКОМБАНКу Ви звертались та дату звернення.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Castalia 13 листопада 2021, 18:02
Вже в котрий раз зіткаюся з проблемами по відшкодуванню коштів по еквайрингу, і не компетенцією в службі підтримки
Ніхто не намагається вирішити проблему яка склалася, единая відповідь напишіть дані, ми передамо
А про те що служби в які вони передають інформацію, працюють тільки в операційний банківський день, замовчується
Відповідають стандартними загальними фразами
Я взагалі не розумію для чого в цьому банку створена служба підтримки, якщо вона нічим по факту не займається
Рекомендую керівництву перевіряти кваліфікацію своїх працівників

Що до еквайрингу, не рекомендую категорично
В жодному банку ще не зустрічала проблем по зарахуванню
Ти ніколи не можеш бути впевненим коли зарахуються кошти, і якщо виникне якась проблема то чіткої інформації по її вирішенню ніхто не надасть.
Таскомбанк
Відповідь банку
15 листопада 2021, 10:30
Доброго дня!

Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію надайте, будь ласка, в особисті повідомлення повністю Ваше ПІБ та номер телефону.
ukrmegaleon 12 листопада 2021, 23:57
При оформлении договора, и открытия карточного счета в договоре прописывают ссылки на тарифы которые выставлены на сайте, извините меня, а как человек сидя перед оператором в отделении, может одновременно ознакомится с тарифами которые вы выложили на своем сайте, подписал договор, значит согласился с тарифами. Так вот уважаемый ТАС комбанк, вы мне вот таким наглым образом не выдав даже карточки на руки подключили СМС банкинг, про который ваш работник банка даже не предупредила, наоборот умышленно умолчала об этом факте. Ну да ладно, у вас же все равно всегда виноват клиент. Так вот у меня вопрос раз вы такие туго принципиальные, мы тоже можем быть такими. По тарифному карточному продукту «Плативка», который мне оформили в банке, но при этом не выдали карту, а сказали прийти через 2 недели и забрать ее, ваш операционист оформил мне смс банкинг, со счета списали 10 грн, авансом, а вот вернуть разницу вы все время забываете, ведь я пользовался услугой 1 день, в тот же день ее отключил, а согласно п. 5.1 — услуга согласно данного тарифа предусмотрена за 30 календарных дней. А почему разницу не возвращаете — жаба давит? Давайте подсчитаем 10/30 дней =0,33 в день. 10−0,33 = 9,67 грн — должны вернуть, заявление написано еще 20 сентября, в письменном виде с датой и подписью, ни ответа ни привета. И вообще не могу понять, с каких это пор у нас в стране имеют право списывать за услугу денежные средства авансом? Покупая товар или услугу в магазине либо где угодно, я вначале должен получить эту услугу, а после ее оплатить, а у вас вначале оплатить, а потом получить, вам не кажется что вы нарушаете Закон Украины «О Защите прав потребителя»? Ваш сотрудник в отделении сказал что он мне все объяснял, мол это я ее не слушал, а вот вопрос к ТАС комбанку, у вас же камеры есть, вы вообще проводили служебное расследование, как ваши работники обманывают ваших клиентов с тарифами, ведь что бы ознакомить меня с тарифом его надо хотя бы распечатать, если б вы дорожили своей репутацией, вы хотя бы это просмотрели по камерам. Тысячи жалоб в комментариях на ваших работников, про то что они умышленно скрывают подключенные доп. услуги, скрытые комиссии и т. д. На что получают шикарный ответ — вы же подписали договор, значит согласились с условиями и тарифами, которые расписаны больше чем на 70 листов на вашем сайте. Каким это чудным образом я мог ознакомится сидя перед вашими операционистами? А вот п. 1 ст 15 ЗУ «Про защиту прав потребителей «говорит о том что потребитель имеет право на доступную, достоверную, своевременную информацию про продукт» Так вот вы должны не прописывать свои ссылочки на сайт в договорах, а распечатывать все эти листы и тарифы, и там должна стоять подпись клиента. Потому что ссылка на сайт о тарифах, потребителю вообще ни о чем не говорит. Тем более если потребитель сидит в отделении. Другое дело давать ссылку на тариф и перенаправлять клиента для ознакомления, если он оформляет что-либо он лайн,, это да согласен. Но не в отделении. Прошу вернуть излишне снятые деньги с моего счета, так как это с вашей стороны на сегодня выглядит как умышленное мошенничество. Все ж по закону, услуга предоставилась не 30 дней, а всего 1 день, а сняли вы за эту услугу как за 30 дней.
Таскомбанк
Відповідь банку
15 листопада 2021, 10:10
Доброго дня.

Якщо Ваша карта оформлена в пакеті послуг «Платівка» — відповідно до умов пакету послуг «Платівка» (пункт 5.1.) надання інформації по рахунку засобами GSM-банкінгу / PUSH-повідомленнями, за 30 днів, становить 10 грн.
При відсутності оплати, послуга не надається, після надходження коштів на картковий рахунок, послуга буде підключена автоматично.

Ознайомитись з тарифами карти «Платівка» у Вас є можливість на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тарифи та форми договорів» — «Тарифи» — «Тарифи для Тебе» — «Тарифи пакету послуг Платівка».

Інформуємо, що письмову відповідь на Ваше звернення було відправлено на Вашу електронну адресу 13.10.2021 року.
Lg87 11 листопада 2021, 17:23
Мы с мужем купили дом и хотели утеплить его. Для этого решили взять в Таскомбанк кредит на 3 года (выбрали его, т.к. из всех банков в нашем городе, у них были не такие большие %)
Зарплаты у нас не маленькие, рассчитывали на тисяч 100−150, предложили 20… Меньше месячной нашей зарплаты))) Логика? Нет…
И пока мы не опомнились, предложили разослать наши заявки банкам-партнерам банка. Именно БАНКАМ-партнерам! Мы с дуру и согласились… Это была наша большая ошибка.
Нам начали звонить по сто раз на день с контор типа КумГрош, Готивочка, Простозайм и прочая хрень! Разве это банки??? У вас партнеры шарашкины канторы?
Нас с мужем уже 3 день терроризируют все эти мошенники с предложениями, засыпают смсками! Чтоб вы понимали, это по 5 смс в час, и звонки через каждые пол часа, в выходные и по вечерам! Как теперь спасаться??? Да я кидаю в ЧС, но они звонят с новых номеров и так каждый день! Это терор! Завтра идем с мужем покупать новые номера мобильных! Вот такой геморрой, а просто хотели утеплить дом… Никогда не соглашайтесь на подобные предложения! Нас уже не спасти, но вы еще можете не попасть на их удочку!)
Таскомбанк
Відповідь банку
12 листопада 2021, 16:55
Доброго дня.

Інформуємо, що відповідно до Заяви-договору про надання споживчого кредиту, п 2.6, Позичальник надає безвідкличну згоду на розкриття або передачу персональних даних, а також підтверджує свою згоду на обробку його персональних даних згідно Закону України «Про захист персональних даних» та умов ДКБО.

Шановний Клієнте, запевняємо, що Банк у своїй діяльності суворо дотримується вимог та положень діючого законодавства України, зокрема і ЗУ «Про захист персональних даних», що унеможливлює збір, розповсюдження та використання персональних даних без письмової на те згоди володільця такої інформації.
Проблема вирішена
Asdfi 9 листопада 2021, 12:06
На головній сторінці у фейсбук Тамкомбанк, я написала відгук, щоб вони взяли до уваги те, що їхня клієнтка проводить шахрайські дії з картою Таском у мережі інстаграм, отримує кошти на карту за певний товар, його не відправляє і блокує сторінки покупців)
Натомість Таскомбанк заблокував мене, мою сторінку фб! Не давши жодної відповіді, та видалив мої повідомлення) Я не єдина у цій схемі шахрайства, банк дає можливість і надалі таким злочинцям користуватися їхніми продуктами!!!
Таскомбанк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 13:57
Доброго дня!

Повідомляємо, що для перевірки інформації стосовно шахрайських дій зі сторони Клієнта ТАСКОМБАНКу, Вам необхідно вказати повний номер карти, на яку було здійснено переказ грошових коштів, в особисті повідомлення.

Звертаємо увагу, що розгляд питання щодо встановлення факту шахрайства знаходиться у компетенції правоохоронних органів і суду.
GukAnna 9 листопада 2021, 11:32
Брали споживчий кредит у Таскомбанку на суму 19900! Сплачували що місячно, та згодом виникли фінансові проблеми у зв’язку з пандемією, борг залишився 2600 грн. Та коли подзвонила на гарячу лінію Таскомбанку, та повідомила про фінансові труднощі, оператор повідомила, що сума фіксована та не зміниться. Отже я була спокійна. За кілька місяців, хотіла сплатити борг, мені надходить СМС про те що сума заборгованості уже 7800 грн. Коли повторно набираю гарячу лінію Таскомбанку, мені оператор з підвищеним голосом повідомила «Так сума заборгованості 7800, і якщо ви не сплатите сьогодні, кожного дня сума збільшуватиметься»! Як таке може бути??? Час пандемії, людей звільняють з роботи, про проблему тимчасову попередила. Мене запевнили що сума буде незмінна! Як поступити в даній ситуації? Сплачувати заданий борг, звісно відмовляюсь!!!
Таскомбанк
Відповідь банку
9 листопада 2021, 14:13
Доброго дня.

Шановний Клієнт, в разі виникнення простроченої заборгованості штраф та пеня по кредитному договору не нараховуються до кінця дії карантину.

Якщо Вас цікавить сума загальної заборгованості – надайте, будь ласка, Ваш ІПН та номер кредитного договору в особисті повідомлення.
AleksIKyiv 3 листопада 2021, 22:44
Берут комисси за любые операции, при чем в непомерных размерах. Скинуть личные средства на свою карту или карту другого человека — куча комиссий. Не известно за что, — кредитный лимит не используется, но комиссии огромные. При этом перед проведением платежа в мобильном приложении указано что комиссия составляет 0.00 грн. И только после операции приходит информация о снятии комиссии. Абсолютно и категорически не рекомендую этот Банк. Они наверное считаю что с такими махинациями разбогатеют на нас, но никто их услугами не будет пользоваться
Таскомбанк
Відповідь банку
4 листопада 2021, 20:49
Доброго дня.

Інформуємо, що в TAS2U відображається інформація тільки про комісію сервісу, інші комісії стягуються згідно з тарифами карткових продуктів, з якими можна ознайомитися на офіційному сайті -> «Тарифи» — «Тарифи для тебе» https://tascombank.ua/docs. – обираєте необхідний пакет послуг, в якому оформлена карта.

Звертаємо Вашу увагу, що при здійсненні переказу в TAS2U вказано: «Зверніть увагу! Може бути списана додаткова комісія згідно тарифів Вашої картки».

Викладена Вами інформація зафіксована, як побажання до роботи інтернет — банкінгу TAS2U.
Webracer 31 жовтня 2021, 17:33
Для початку хочу сказати, що із жодним банком у мене немає проблем, при користуванні кредиткою. І тільки Таскомбанк вражає своєю хитрож#пістю, яка попахує шахрайством.
Банк нараховує відсотки за користування кредитними коштами, хоча картка знаходиться в пільговому періоді (і всі витрати входять у пільговий період). Жовтень місяць ще не закінчився, а банк вже 30 числа нарахував і списав відсотки по кредитці (великий привіт заявленому пільговому періоду в 62 дні), незважаючи на те, що залишок суми витрат за попередній місяць вересень був повністю внесений 29 числа до 18:00 (тобто в робочий день і в робочий час). Внесені кошти одразу з’явилися на рахунку, про що я отримав push-повідомлення з додатку для смартфонів TAS2U (додаток даного банку), і зайшовши в додаток переконався про зарахування коштів — вся необхідна сума коштів, щоб залишатися у пільговому періоді була внесена.
Незважаючи на все це наступного дня банк нараховує і списує вище згадані відсотки.
В контактному центрі Таскомбанку оператор склала звернення щодо даної ситуації, сказала, що сталася технічна помилка, що відсотки нарахувалися помилково, що картка не могла вийти з пільгового періоду, так як вся необхідна сума була внесена у повному обсязі і вчасно.
За декілька годин дзвінок з банку. Працівник банку повідомляє, що операція з останнього поповнення картки не провелася банком, а проведуть вони її тільки за декілька днів… ну звісно, так же вигідніше, так же можна нарахувати відсотки. При всьому цьому гроші знаходяться вже на рахунку і як я вже сказав, надійшли одразу. Якщо це не шахрайство, то що тоді?
Якщо банк не поверне кошти, які списав, буду подавати скаргу до НБУ.
Таскомбанк
Відповідь банку
2 листопада 2021, 18:39
Доброго дня.

Інформуємо, що пільговий період по кредитній карті триває до 62 днів, до останнього робочого дня наступного місяця включно.

Пільговий період діє на усі види операцій.
Під час дії пільгового періоду не нараховуються річні відсотки за користування кредитними коштами.
Але лише в тому випадку, якщо використана сума буде погашена до кінця пільгового періоду.

Тобто, пільговий період діє в разі погашення суми пільгового періоду за попередній розрахунковий період не пізніше останнього операційного дня платіжного періоду. Відповідно до договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб (ДКБО) Додаток 1, пункт 7.1.14. «У випадку не повернення та/або часткового повернення Клієнтом станом на кінець Платіжного періоду суми загальної заборгованості Клієнта за Кредитною лінією, Банк донараховує проценти за користування Кредитною лінією на фактичну суму заборгованості, на яку розповсюджувалась дія пільгового періоду, за попередній/звітний місяць за звичайною ставкою, передбаченою Тарифами Продукту.»

Ознайомитись з ДКБО у Вас є можливість на офіційному сайті Банку (https://tascombank.ua/) в розділі «Тобі» — «Карти» — обираєте необхідний пакет послуг в якому оформлена карта – «Документи» — «Типова форма публічної пропозиції АТ «ТАСКОМБАНК» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб».
Якщо поповнення карткового рахунку здійснюється через ПТКС інших банків, або сервіс iBox, то зарахування коштів відбувається спочатку на карту, а фактичне зарахування коштів по рахунку може займати більше часу, зазвичай до 3 робочих днів.

Ознайомитись з описом зарахування коштів на поточні рахунки у Вас є можливість на офіційному сайті Банку (https://tascombank.ua/) у розділі «Тобі» — «Картки» — «Обираєте необхідний пакет послуг» — «Опис зарахування та час доступності коштів на поточних рахунках 2620».
Тобто, сума заборгованості за договором буде погашена після фактичного зарахування коштів на рахунок.

Додатково зазначаємо, що пільговий період по договору може бути відновлено виключно після фактичного погашення загальної заборгованості.

Відповідно до викладеної інформації сторнування нарахованих відсотків зі сторони Банку є безпідставним.
zabroda123 26 жовтня 2021, 20:52
Відділення за адресою: Київ, вул. Раїси Окіпної, 4
Побачив рекламу просто картки. Мене це зацікавило. Заповнив форму для отримання. Через деякий час подзвонили з банку для уточнення суми кредиту. Я попросив 20000 грн. Дівчина попросила зачекати поки вона все перевірить. Через пару хвилин вона повідомила, що ця сума мені одобрена і я можу під'їхати у відділення для отримання карти. У відділенні ще раз все перевірили і ми підписали договір з сумою кредиту 20000 грн. Після чого видали карту. Сказали що ПІН прийде в СМС. В цей день нічого не прийшло. На слідуючий день я подзвонив на гарячу лінію і мені вислали ПІН і активувати карту. Але коли я встановив додаток і перевірив залишок то там був 0. При зверненні в банк мені сказали, що мабуть безпека не пропустила. Мені незрозуміло навіщо була та возня з перевірками, з договором і видачею карти? У відділенні сказали, що вони до цього не мають відношення і сказали, що я можу закрити рахунок. Що я і зробив. Бардак повний. Співробітники некомпетентні. Дуже не рекомендую.
Таскомбанк
Відповідь банку
27 жовтня 2021, 13:08
Доброго дня!

Інформуємо, що згідно з умовами Договору комплексного банківського обслуговування, Додатку №4, (ст.106) п. 4.3, Банк має право аналізувати кредитоспроможність Клієнта та відмовити в наданні кредиту Клієнту частково або в повному обсязі та не повідомляти причину відмови.

Для того, щоб детально перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ, ІПН та контактний номер телефону в особисті повідомлення.
Afeliy 22 жовтня 2021, 11:57
Буду краток, банк будет снимать ваши деньги за все что угодно и вы об этом не узнаете когда будете открывать счёт в банке, в начали сняли деньги за push уведомления, это ещё ладно обидно, но ничего страшного, потом я пытался два дня сделать обмен валют в приложении и мне никак не удавалось и на третий день когда курс уже был другим я смог, спустя месяц я решил закрыть карту в банке, но у меня появился долг по карте который надо было закрыть, по поводу долга все нормально к банку нет претензий в этом плане, но тут начались бешеные звонки на мой телефон по поводу этого долга, по началу я брал телефон и говорил что знаю об этом и закрою, пять дней мучений моего телефона я уже не принимал вызовы и когда появилось свободное время я зашёл в отделение банка и мне сказали что я могу закрыть долг отправив деньги по IBAN счету сразу на нужную карту, я сделал как мне сказали в банке и спустя три дня средства вернулись на мою карту другого банка с которой я делал оплату, написал им в поддержку и мне сказали что в ЄДРПОУ надо указать свой ид. код, я сделал и вот сейчас захожу в приложении, а деньги зачислились не на карту по которой долг и к тому же всему снова снятие денег по чему то там и при этом сумма немалая и как я понимаю банк мне ничего не вернёт, так что будьте готовы что банк будет снимать у вас деньги систематически.
Все что я сейчас хочу это как можно быстрее закрыть счёт в этом банке и попрощаться с ним раз и навсегда, более худшего банка я не встречал.
Таскомбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2021, 14:37
Доброго дня!

Для того, щоб перевірити надану Вами інформацію вкажіть, будь ласка, повністю Ваше ПІБ та ІПН.
kdnepr 21 жовтня 2021, 20:31
В сентябре были совершены покупки в аптеках, а в октябре списали кешбек, якобы он не активный
В правилах написано что каждый квартал списывают неактивный кешбек, но разве кешбек через месяц становится неактивным? что это за мошеннические правила?
это финансовое учреждение или шайка наперсточников?
Таскомбанк
Відповідь банку
22 жовтня 2021, 12:20
Добрий день!

Звертаємо Вашу увагу, що о 18:00 кожного першого робочого дня першого місяця кварталу (січень, квітень, липень, жовтень) Банк списує суму всіх Бонусів, що були Вам нараховані на Бонусний рахунок за період дії Програми, але не були виплачені через ІБ «TAS2U».
З офіційними умовами Програми «Заощаджуй на покупках з ТАСКОМБАНК» у Вас є можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку https://tascombank.ua/ у розділі «Тобі» — «Картки» — «Велика п’ятірка» — «Документи» (пункт 18).

Курс валют в Таскомбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 28.220 28.480
EUR 31.900 32.200
RUB 0.3600 0.3740
Всі курси банку

Курс валют в Таскомбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 28.220 28.480
EUR 31.900 32.200
RUB 0.3600 0.3740
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Таскомбанк 💰 / Відгуки про Таскомбанку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Таскомбанку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.