Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
vadinar
vadinar
6 січня 2025, 19:47
Чи дійсно відділення Приватбанку у Києві по вул. Леонтовича 1 буде ліквідовано у лютому 2025?
Nadia345
Nadia345
4 січня 2025, 17:00
Добрий вечір. Потрібно пройти актуалізацію даних. Зараз я перебуваю за межами України. У мене оформлений тимчасовий захист. Що потрібно вказати у розділі 'Місце проживання '?
deklarant
deklarant
30 грудня 2024, 14:11
Василь, Виноградів
Доброго дня! Як оформити картку «Національний кешбек» та отримати «зимову є підтримку» на інваліда 1А групи, який визнаний недієздатним, якщо я є опікуном згідно рішення суду?
Приватбанк
Відповідь банку
30 грудня 2024, 15:21
Доброго дня. В даній ситуації, оформити картку може сам клієнт нашого банку дистанційно через Приват24.
Kateryna50
Kateryna50
29 грудня 2024, 1:16
Катерина , Тернопіль
Приват банк уклад у меня деньги 663 грн и закрыл онлайн банкинг
Приватбанк
Відповідь банку
29 грудня 2024, 8:40
Вітаємо. Для перевірки стану акаунту, будь ласка, зверніться до нашого чату-онлайн на сайті https://privatbank.ua/ або ж у додатку Приват24, в меню «Допомога онлайн».
mirna9091
mirna9091
24 грудня 2024, 16:53
Надежда, Днепр
будь ласка дайте відповідь, чому пенсію у поштовому відділку можна отримати уже зранку, тоді як у банку немає зарахавуння на картку до вечора? чим пошта відрізняється від банку? чи пенсійний навмисно не перераховує банку кошти?
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2024, 17:18
Вітаємо. Ми зарахуємо кошти як тільки отримаємо їх від вашого фонду. Хочу також додати, що ми отримуємо кошти не завжди в один і той самий день та час, тому інколи зарахування коштів може бути трохи раніше або пізніше. Для вашої зручності ми одразу відправимо повідомлення як тільки кошти будуть зараховані на картку.
priazovia
Світлана Семенова
24 грудня 2024, 14:46
Світлана, Константиновка
Напишіть будь ласка яким чином може відправити виконавець повторно Постанову про визначення основного рахунку в Приватбанку якщо АСВП не працює через хакерську атаку.А Приватбанк не бачить постанову від 28.11.2024р.Зверталась в онлайн підтримку, допомоги не надають. Пишуть очікувати? А як жити тоді? Потрібно зняти арешт в межах 14200 грн.з зарплатного рахунку.Постанова є в ДІЇ, В ЕЛЕКТРОННОМУ СУДІ, В АСВП.Але нема доступу до цих реєстрів чз хакерську атаку.Питання: яким чином повторно відправити цю постанову.
Відповідь будь ласка, надайте, як найшвидше.Я впо з Донецької обл.У мене нема більше рахунків і засобів існування.
Приватбанк
Відповідь банку
24 грудня 2024, 15:40
Вітаємо. Для стабільної роботи послуг та продуктів банку, спеціалісти працюють з використанням альтернативних джерел інформації на період до повного відновлення діяльності реєстрів. Можливе зняття наступним чином: при зверненні представника виконавчої служби в будь-яке відділення банку і реєстрації документів про зняття зі співробітником; при відправці в банк замовного листа на адресу вхідної кореспонденції (вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна.)
taniysha50
taniysha50
23 грудня 2024, 18:11
Шапиро Антонина
Добрый вечер. 30 ноября 2024 года истек срок действия карточки. Я могу продлить срок действующей карточки? Не могу получить новую, потому- что нахожусь в Израиле. Напишите, что для этого нужно? Мне нужно оплачивать коммунальные услуги.
Приватбанк
Відповідь банку
23 грудня 2024, 18:55
Доброго вечора. У період воєнного стану продовжено термін використання всіх карток ПриватБанку на 30 місяців. Не потрібно зараз перевипускати картку, якщо закінчився термін дії, що вказано на картці.Доступні операції в Україні:• оплата в магазинах по POS-терміналу;• зняття готівки в банкоматах;• операції в Приват24;• поповнення рахунку (будь-яким зручним способом).Якщо за карткою плануєте і інші операції, наприклад, оплату в інтернеті, магазинах за кордоном, тощо — радимо перевипустити картку. Це можна зробити у Приват24, перевипустивши картку на віртуальну (по ній доступні всі ті ж операції, що й за пластиковою карткою) або ж замовити картку з доставкою за кордон (Ізраїль також у списку країн, куди доставляємо картки) — доставка безкоштовна для вас та проводиться за рахунок банку.
Alisa1997
Аліса Боєвець
22 грудня 2024, 1:04
Взагалі чому заблокували так багато карт, требо було одну, про яку я надала шахраям інформацію? Що мені робити? Як повернути кошти? Це помилка оператора!!!
Приватбанк
Відповідь банку
22 грудня 2024, 10:59
Вітаємо. Відповідь надали за вашим відгуком.
Alisa1997
Аліса Боєвець
22 грудня 2024, 1:01
Доброї ночі. Допоможіть мені, будь ласка, я звернулася до вашого оператора про підозру про шахрайство.Пояснила суть шахрайства і надала інформацію про шахраїв. Ваш оператор порадив заблокувати карту, я сказала добре і почала розповідати про як їх відновити потім, але коли захотіла війти взагалі в приват 24.Зрозуміла, що оператор заблокував всі мої карти? Навіщо всі і чому не дав можливість перевести кошти на інші кредитки. Він поспішив я мала багато віртуальних карток. Національний кешбек карта, карта соціальних виплат...? Як відновити і кошти повернути? За того що оператор дуже занадто швидкий я маю зараз пооблеми.
Приватбанк
Відповідь банку
22 грудня 2024, 10:58
Вітаємо. Відповідь надали за вашим відгуком.
NataliNov
NataliNov
18 грудня 2024, 14:22
NataliN
Доброго дня, скільки часу займає перерахунок чи зняття суми нарахованих відсотків за операцію по списанням коштів які потім повернули (причину вказали збій системи)Чи це не має автоматично відбуватись? чи потрібно робити якусь заявку?
Приватбанк
Відповідь банку
18 грудня 2024, 16:02
Вітаємо. На цьому сайті, в цілях безпеки, ми не можемо надавати інформацію по вашим рахункам. Будь ласка, зверніться до чату https://pb.ua/chat — колеги зможуть перевірити детально інформацію за вашим Приват24 та підказати інформацію по вашому рахунку.
Leha1986
Leha1986
16 грудня 2024, 21:16
Олексій
Прошу роз'яснити повідомлення: Просимо надати згоду на використання вашого цифрового власноручного підпису (ЦВП) з останньої Анкети належної перевірки клієнта як зразка вашого підпису…
І що буде якщо я не хочу давати свій ЦВП?
Приватбанк
Відповідь банку
17 грудня 2024, 8:54
Вітаємо.Згода клієнта на використання цифрового власноручного підпису потрібна для виконання норм Положення про використання електронного підпису та електронної печатки, затвердженого постановою НБУ № 172 від 20.12.2023, тому є обов'язкова.
rjnktjy15
rjnktjy15
13 грудня 2024, 2:17
Я потерял симку от финансового телефона. Нахожусь за границей. Есть другая симка с украинским номером. Как мне войти в Приват 24?
Приватбанк
Відповідь банку
13 грудня 2024, 8:35
Вітаємо. Підтвердити новий номер телефону можливо при зверненні у підтримку банку, при цьому потрібно мати ідентифікуючий документ та доступ до камери. Для вирішення цього питання рекомендуємо вам перейти в чат з нами в мобільному додатку Приват24 або за посиланням https://next.privat24.ua/. Наші колеги вже чекають на вас!
ivantegin
ivantegin
12 грудня 2024, 13:53
Иван Тегин, Лозовая
Добрый день! Хотел бы повысить кредитный лимит до 20 тысяч гривен
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2024, 15:30
Вітаємо. Змінити кредитний ліміт можна в Приват24, меню: Всі картки — Вибір картки — ⚙ — Кредитний ліміт.
Rostik2004
Rostik2004
10 грудня 2024, 23:27
Добрий вечір.Чому у Приват24 вже кілька днів написано жовтим, що документи отримано на перевірку? Які документи? Що за перевірка?
Приватбанк
Відповідь банку
11 грудня 2024, 9:04
Вітаємо. Для перевірки стану акаунту, будь ласка, зверніться до нашого чату-онлайн на сайті https://privatbank.ua/ або ж у додатку Приват24, в меню «Допомога онлайн».
KVP1970
KVP1970
9 грудня 2024, 21:07
Донька здійснила переказ коштів із-за кордону на мою валютну картку Приватбанку через Міжнародну систему грошових переказів IntelExpress.
Але мені прийшло повідомлення:
«Помилка від сервісу лімітів: „LIM004 Ліміт сумми на місяць перевищено.“
Хоча на сайті Приватбанку розміщено наступну інформація:
Чи є обмеження на отримання міжнародних переказів?
»Ні. Наразі банк зняв усі обмеження зі свого боку щодо суми та кількості переказів. Зарахування міжнародних переказів на картки Приватбанку здійснюється в стандартному режимі"
Чому тоді мені не надійшов переказ?
Де перебувають кошти які з рахунку доньки переказалися але до мене не надійшли?
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2024, 8:32
Вітаємо. Для перевірки спроби зарахування та поточного стану переказу, будь ласка, зверніться до нашого чату-онлайн на сайті https://privatbank.ua/ або ж у додатку Приват24, в меню «Допомога онлайн».
Leonsha
Leonsha
9 грудня 2024, 12:01
Не можу ввійти до приват24. На вході запис «послуга недоступна...». А після набору № телефону та коду немає зворотнього дзвінка чи смс банку. Як мені діяти?
Приватбанк
Відповідь банку
9 грудня 2024, 12:22
Вітаємо. Для перевірки стану акаунту та допомоги вам зі входом у Приват24, будь ласка, зверніться до нашого чату-онлайн на сайті https://privatbank.ua/ або ж у додатку Приват24, в меню «Допомога онлайн».
251q
251q
8 грудня 2024, 22:56
My_name
" просимо надати згоду на використання вашого цифрового власноручного підпису (ЦВП) з останньої Анкети належної перевірки клієнта як зразка вашого підпису.
Це необхідно для виконання вимог постанови НБУ № 172 від 20.12.2023.
А також це додатковий захист від шахраїв. Ми зможемо порівнювати наступні підписані вами документи, щоб упевнитися, що підпис точно ваш.
Натисніть «Погоджуюся», якщо згодні, або актуалізуйте Анкету належної перевірки у відділенні банку."
Можете пояснити для чого це?
На що і як буде впливати, якщо я не дам згоду?
Приватбанк
Відповідь банку
9 грудня 2024, 9:12
Вітаємо. Будемо вдячні за зворотній зв'язок в особистих повідомленнях.
svksvk
svksvk
6 грудня 2024, 15:26
Сергей, Киев
Чи працює зараз відправка карток до Німеччини? На сайті після введення адреси та натискання «продовжити» нічого не відбувається. Лише синім кольором виділена країна. Звичайно, я уважно читав інструкції, всі дані введено латиницею
Приватбанк
Відповідь банку
6 грудня 2024, 18:17
Вітаємо. Так, замовлення та доставка карток до Німеччини проводиться Банком в стандартному режимі. Для перевірки стану замовлення або ж для допомоги з його проведенням, будь ласка, перейдіть в чат з нами в мобільному додатку Приват24 або за посиланням https://next.privat24.ua/. Наші колеги вже чекають на вас!
Natalia1958
Natalia1958
2 грудня 2024, 13:10
Natalia, Germany
Доброго дня. Допоможіть, будь ласка, відновити доступ до банківського рахунку. Я живу у Німеччині і не можу приїхати до України за станом здоров'я. Всі документи для доступу до банку, а також банківська картка згоріли після бомбардування. Паспорт я відновила у посольстві. Зараз мені необхідно відновити банківський рахунок у приват банку. Як мені зв'язатися з вами та отримати доступ до банківського рахунку онлайн?
Дякую за допомогу.
Приватбанк
Відповідь банку
2 грудня 2024, 16:11
Доброго дня. Для перевірки стану акаунту та допомоги вам зі входом у Приват24, будь ласка, зверніться до нашого чату-онлайн на сайті https://privatbank.ua/ або ж у додатку Приват24, в меню «Допомога онлайн».
TemaW12
TemaW12
1 грудня 2024, 16:15
Artem, Kyiv
Доброго дня. Мені на мій рахунок IBAN в Ощадбанку перерахували кошти з Приват24. Переказ був в середу 27.11. 24 о 10 ранку. Досі гроши не прийшли. Людина, яка перерахувала кошти поважна і я не можу її постійно турбувати. Окрім того, вона зараз за кордоном і не може спілкуватись з банком (різниця в 9 годин у часі) і т п. Я можу попросити квитанцію або іншу інформацію. Що мені надати, або зробити, щоб до мене дійшли гроші, які до речі списались з рахунку відправника?
Приватбанк
Відповідь банку
1 грудня 2024, 16:56
Вітаємо. Інформація про переказ коштів надається власнику рахунку, який проводив операцію надсилання. Рекомендуємо клієнту ПриватБанку звертатись до нас, для перевірки переказу зі свого боку.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 42.4 43
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.35
USD 42.4 43
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку