Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Romans1978
Romans1978
9 травня 2021, 14:05
Роман
Здравствуйте, с моего счета в приватбанке была украдена большая сумма денег, по стечению обстоятельств списание средств произошло через пару дней после моего обращения к сотрудникам банка через интернет, и пояснения мной ситуации. Прошло уже достаточно времени, но никто из представителей банка со мной не связывается. Я уверен, что произошедшее должно заинтересовать внутреннюю безопасность банка. По моему мнению, с большой долей вероятности в этом хищении замешаны сотрудники банка!
Приватбанк
Відповідь банку
9 травня 2021, 14:20
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію за ситуацією.
Nataliia12
Nataliia12
6 травня 2021, 14:13
Здравствуйте, помогите разобраться в ситуации. Заблокированные карты с 23.04.21. по горячей линии 3700 ответа о причинах блокировки и что делать, толком не получила. Сначала пообещали связаться после 7 рабочих дней, до сих пор никто не связался. Перед блокировкой карт я звонила оператору чтоб убедится о лимитах пользования моей карты. Месячный лимит не превышала. Подскажите, что делать и куда обращаться?
Приватбанк
Відповідь банку
6 травня 2021, 14:41
Добрий день!
Ми звернулися до вас в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
valeriiy
valeriiy
5 травня 2021, 17:36
Валерий, Желтые Воды
Уже несколько месяцев я не могу связаться по телефонам горячих и прочих линий с оператором или кулцентром Приватбанка по причине того, что предлагаемое мне меню состоит только с информации о последнем зачислении (цифра 1) и возврату через кнопку «решетка» в основное меню. Мои неоднократные обращения в банк непосредственно, так и по чату в приложении, не дали никаких результатов. Гробовое молчание. Что мне делать и в чем причина? Помогите!!!
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 18:01
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб перевірити інформацію та уточнити ваші контакти.
Sanya1995
Sanya1995
5 травня 2021, 12:21
Александр
Здравствуйте, скажите пожалуйста в чем дело.Я всегда оплачиваю за электричество через Приват24, и каждый месяц 11 числа у меня в приват 24 появлялось уведомление сколько грн нужно платить и вся оплата занимала несколько секунд.
Но теперь это уведомление не приходит а в графе коммунальные платежи пишет: оплата за электроэнергию на 09.04.2021 0,0 грн (то есть остановилось ещё на начале апреля, хотя уже 5 мая)
Что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 13:07
Добрий день!
Банк відображає в шаблоні ту інформацію по заборгованості, яку останній раз надало підприємство отримувач. Інформація оновиться, як тільки до банку надійде нова інформація про суму до сплати.
Vlad75656
Vlad75656
5 травня 2021, 9:52
Володимир
сменил пин код и не могу теперь зайти в приват 24, пишет что нужно либо покупку сделать с карти либо в банкомат вставить, а карта утеряна. что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
5 травня 2021, 10:07
Добрий день!
Якщо картка загублена, радимо заблокувати її звернувшись в підтримку на нашому сайті чи за телефоном 3700, після чого перевипустити на нову.
66280687
Леонид Леськов
4 травня 2021, 17:17
Леонид, Вінниця
Вітаю. Багато читав про чудернацькі фокуси з витребеньками від Праватбанку та ось вони добрались і до мене.
Суть справи: являюсь держателем кредитної картки «Універсальна Голд», був на ній і кредитний ліміт. В один чудовий день банк кредитний ліміт без попередження обнулив і залишив мені лише кредитні зобов'язання по погашенню кредиту. Ну що ж, борги треба повертати і я щомісячно повертаю банку необхідну суму. Але (!!!!), серед моїх зобов'язань банк дуже хитро залишив щомісячну плату (членський внесок) за участь у Голд-клубі!!!
Дуже гарно це виглядає: карткою користуватись не можу (до погашення кредитного ліміту, а там ще невідомо як буде), але плату за те, що в мене є ця катка банк стягує! Красота!!! Тобто, в Клуб мене не пускають, проте членські внески стягують!!!
Звернувся із запитання до оператора чат-боту Приват24, мені відповіли, що я можу звернутись до найближчого відділення банку, де мені кредитну катку «Універсальна» замінять на звичайну кредитну катку із збереженням кредитних зобов'язань. Так і зробив, але у відділенні банку мені в цьому проханні відмовили, мотивуючи тим, що система таку дію блокує.
І ось в мене питання — якого біса я повинен платити ці гроші за типа «членство» в Голклубі, якщо я не можу користуватись карткою і який вихід із цієї ситуації?
Приватбанк
Відповідь банку
4 травня 2021, 17:38
Добрий день!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ситуацію.
vipslord
vipslord
1 травня 2021, 0:42
Микола, Житомир
Вітаю!

Коли бажаю сплатити податки через приват24, то комісія до 1%.
https://i.ibb.co/fCX38rC/Screenshot-2021-05-01-at-00-38-52.png

Коли роблю той самий платіж, але через приват24 для бізнесу, то комісія всього 3 гривні.

Для більшого вираження подяки та шани клієнту, щоб той відчував вашу конситентність
Чи можете ви зробити так, щоб в приват24 було також 3 гривні?
Чи можете ви додати тултіп (?), при наведенні на який буде повідомлення: Сума комісії може бути менша в приват24 для бізнесу.
Приватбанк
Відповідь банку
1 травня 2021, 8:01
Доброго ранку!
Дякуємо за пропозицію.
Хочемо зазначити, що розмір комісій залежить від кон’юнктури ринку. Комісії за проведення платежів можуть відрізнятись залежно від каналу проведення платежу та типу картки. Тарифи наведені на нашому сайті pb.ua
dimas0000
dimas0000
29 квітня 2021, 20:56
Дмитрий Домашенко
В мае 2017 года я стал клиентом Приват Банка, в городе Северодонецке. Получил там карту 4149 4391 0136 2881 сроком действия марта 2021 года. Картой я успешно пользовался до февраля 2021 года, потом просто по ненадобности не использовал. По воле случая 26 апреля 2021 года я оказался в Станице-Луганской. И после обеда, примерно за час до закрытия отделения решил зайти и перевыпустить карту, так как подумал что она мне еще пригодится, а в Привате это все быстро делается. Менеджер меня приняла, и начала оформлять карту, так как я предъявил все документы которые она меня попросила.И вот когда я уже расписался на планшете менеджера и она нажала ОК, на экране высветилась надпись: РЕШЕНИЕМ БАНКА ОБСЛУЖИВАНИЕ ЭТОГО КЛИЕНТА ЗАПРЕЩЕННО!!! Менеджер сама удивилась, но в выдаче карты отказала. Я ругаться не стал, так как не увидел в этом смысла, но выйдя с отделения все таки набрал на горячею линию. Там мне подтвердили что меня запрещено обслуживать в банке, но конкретную причину не указали.Вопрос: По какой конкретно причине мне отказали в выдаче карты???
Приватбанк
Відповідь банку
30 квітня 2021, 8:22
Добрий ранок!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
allaklime
allaklime
29 квітня 2021, 16:17
Дмитрий К., Севастополь
15.06.2010 на мое имя в Публичном акционерном обществе «Коммерческий банк «ПриватБанк» был открыт ссудный карточный счет в украинской гривне. Прошу предоставить информацию о том, как я могу получить справку об остатке денежных средств на вышеуказанном счете по состоянию на 31.12.2021 и на дату выдачи справки, при наличии долга — с указанием суммы долга.
В случае наличия долга по указанному счету в Публичном акционерном обществе «Коммерческий банк «ПриватБанк», прошу разъяснить порядок его погашения с указанием счета, на который можно перечислить сумму долга.
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2021, 17:42
Відповідно до ст.3 ЗУ «Про звернення громадян» під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги. Відповідно до п.1.1.2.2.4 Умов і правил надання банківських послуг клієнт має право звертатися до Банку шляхом: повідомлення, запитів та кореспонденції, які повинні бути в письмовій формі, або можуть передаватися електронною поштою, за умови, що оригінали юридично важливої кореспонденції і документації повинні передаватися визнаною в Україні кур'єрською службою або вручатися особисто. Будь-яке таке повідомлення повинно бути адресовано Банку на його адресу, що вказана нижче, або за іншою адресою, яка може бути повідомлена в письмовій формі Банком Клієнту як адреса Банку. Для доказу вручення повідомлення або документа буде достатнім довести, що доставка була здійснена особисто або що конверт, що містить повідомлення або документ, мав вірно вказану адресу і був відправлений (відповідно до вимог даного пункту, і всі поштові витрати були повністю оплачені), або що повідомлення електронною поштою було відправлено на адресу електронної пошти Банку, як зазначено нижче. Адреса Банку для листування: вул.Набережна Перемоги,30, м.Дніпро, 49094, Україна, ел.пошта: help@pb.ua.
Ghhytre
Ghhytre
29 квітня 2021, 14:24
Добрий день! Мені прийшло повідомлення про те, що потрібно актуалізувати дані, інакше банк призупинить обслуговування моїх рахунків. Паспорту в мене на даний момент немає, так як закінчився термін його дії, а новий ще не виготовлений, тому не можу актуалізувати дані. Якщо призупиниться обслуговування рахунків, то чи зможе мені на карту надійти стипендія?
Приватбанк
Відповідь банку
29 квітня 2021, 16:07
Добрий день.
Рекомендуємо провести процедуру актуалізації в зазначені в повідомленні терміни.
Це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані.
Arina0606
Arina0606
27 квітня 2021, 16:31
Мне позвонили с приват банка и сказали что по лояльности я могу закрыть кредит и снимут арест. Такое возможно. Сказали нужно внести три тысячи пятисот. И все
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 16:46
Добрий день!
Щоб перевірити інформацію та надати детальну консультацію йдемо в приватні повідомлення.
inysikwagner
inysikwagner
27 квітня 2021, 12:28
Я не можу зайти в меню приват24 щоб перезапустити карточку
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 13:03
Щоб уточнити деталі та допомогти з вирішенням питання йдемо в приватні повідомлення.
inysikwagner
inysikwagner
27 квітня 2021, 11:55
Добрий день! Я зараз нахожуся на тереторії Німечина, моя карточка(строк дії вийшов десь півроку назад)я не можу приїхати вукраїну зараз щоб їїпоміняти, чи можу я якось з німечини це зробити?
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 11:57
Добрий день!
Ви можете перевипустити картку на віртуальну в своєму Приват24 меню «Гаманець». Якщо ж під час перевипуску виникнуть питання чи складнощі, наші колеги в онлайн підтримці залюбки вам допоможуть.
Mikolaj213
Mikolaj213
27 квітня 2021, 0:55
Вітаю.
Не можу зайти в приват 24. Чомусь після вводу пароля приходить смс із номером і кодом, номер, три цифри автоматично вводиться, далі питає пін карти, вводжу пін, каже що невірно, Але я не помиляюся, дані правильні. В чому проблема?
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2021, 8:01
Доброго ранку!
Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію та уточнити ваші контакти.
Lubava1977
Lubava1977
26 квітня 2021, 1:21
Инна
Прошу ответить. У меня ежемесячно, автоматически с карты заработной платы снималось 50% для погашения долга по кредиту. Я была не против. Последнее списание прошло 14 апреля. А 23 апреля карту заблокировали. Позвонив на 3700, оператор ответил что по кредиту все хорошо, проблем нет, нужно позвонить представителю службы безопасности и узнать причину. Представитель СБУ, путался в ответе, так и не назвав причину блокировки карты.
Через несколько дней будет заработная плата, списание не произойдёт, начисляться штрафы.
Я медицинский работник, зная какая сейчас ситуация в стране, я очень благодарна вашему банку который не указав причины, заблокировал карту, оставив человека без средств к существованию.
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2021, 7:53
Добрий ранок!
Банком рекомендується здійснення платежів клієнтом самостійно без автоматичного переказу коштів на погашення простроченої заборгованості.
Також, ми звернулись до вас приватним повідомленням для детальної перевірки інформації.
WolFWarrioR
WolFWarrioR
25 квітня 2021, 20:24
Добрый день. Сегодня я зарегистрировался в Приват24 и решил оформить себе Digita карту, но мне написало что я не могу её оформить по решению банка. Хотелось бы разобраться в данной ситуации как можно быстрее.
Приватбанк
Відповідь банку
25 квітня 2021, 20:26
Добрий вечір.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
37260922
Vladimir Umbetaliev
25 квітня 2021, 12:27
Vladimir, Odessa
Добрый день, в пятницу 23 апреля 2021 г. обратился в отделение Приватбанка по ул. Космонавтов 23 для получения карточки для необходимости стать на учет в Центре занятости г. Одесса. После проведения всех процедур банковская служащая вдруг сообщает что мне отказано в получении карты. По горячей линии проблему решить не удалось и никаких данных о причине также никто не знает. Кредиты я никогда не брал, задолженностей также нет, противоправных или мошеннических действий не совершал. Хотелось бы разобраться в данной ситуации как можно быстрее.
Приватбанк
Відповідь банку
25 квітня 2021, 14:12
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Kopenk42
Kopenk42
23 квітня 2021, 19:59
дружина пільговика, Луцьк
24 лютого 2021 року мне перевипустили пенсійну картку в відділенні Приватбанку м.Луцьк, Соборності, 32Б. Актуалізували всі мої дані, сфотографували, запропонували всі послуги, від яких я відмовилась( нащо пенсіонеру кредитна картка). В березні я получила пенсію з новою карткою. Сьогодня, 23 квітня в банкоматі я вже не змогла зняти свої гроші( пишет, відмова, на картці обмеження на видаткові операціі), Подзвонила на гарячу лінію, де автомат сразу стал говорити про актуалізацію даних, пришлось звертатися в відділення банку.Спеціалист(та сама у котрой я була 24 лютого) довго не могла зрозумити( тобто робила вигляд, що не розуміє), чому ж карточку заблокувало і не розблоковує, вона вже два раза всі дані наново вводила і фотографувала, а в планшеті все щось не так, то паспорт не той, то моя фотографія не така, не розблоковує і все. Потім її <осенило> — це ж тому, що в мене немає картки <Універсальна>, бо ця картка- це паспорт до моеї пенсійної картки і о, чудо, карточка разблокувалась після того, як мені нав'язали кредитну карточку з 5000 грн. Панове, Ви ж так сумлінно виконуєте Закони України, чи ви вважаєте, що пенсіонеру можна все впарювати, він нічого не розуміє? По якому праву Ви безпідставно блокуєте карточки, доводя людину до нервогого зриву і нав'язуєте непотрібні послуги? А після обнуління і блокування кредитки ваш ПриватБанкПромо ще вітає з відкриттям картки <Універсальна> це вже верх цинізму.
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 20:30
Добрий вечір!
Щоб перевірити інформацію і розібратись в ситуації ми звернулись в особистому повідомленні.
TaniaB
TaniaB
23 квітня 2021, 16:42
Чому мені прийшло повідомлення про відмову переказу коштів на мою карту??
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 17:18
Добрий день!
Ми запросили ваші контактні дані в особистому повідомленні, щоб перевірити інформацію по даному питанню.
00769726
00769726
23 квітня 2021, 13:35
Действительно ли в Приватбанке С 01.06. прекращается начисление процентов на остатки по всем картам (депозитное свойство)?
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2021, 14:11
Добрий день!
Це дійсно так. Замість нарахування відсотків на залишок, котрі виплачуються на рахунок Бонус плюс ви можете розмістити кошти на депозитному вкладі та отримувати більше грошей та ще й на основний рахунок. Ми можемо запропонувати вклади зі смачними ставками та депозит, з якого можна знімати гроші не втрачаючи нарахованих відсотків. Ось тут 👇 можна знайти детальнішу інформацію:
https://privatbank.ua/depozit

Курс валют в Приватбанк на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 27.450 27.860
EUR 33.150 33.800
RUB 0.3600 0.3900
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 27.450 27.860
EUR 33.150 33.800
RUB 0.3600 0.3900
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку