Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
asd1937dsa
asd1937dsa
15 січня 2021, 23:06
Я нахожусь сейчас не в Украине, а срок карты на которую приходит соц.выплата заканчивается. В Украину я смогу вернуться, только через полгода. Могу ли я с помощью приват 24 перевыпустить эту карту, чтобы на неё продолжала поступать соц.выплата.
Приватбанк
Відповідь банку
16 січня 2021, 8:23
Добрий ранок!
Ви можете перевипустити картку на digital.
Для перевипуску картки на digital досить зайти в Приват24 https://next.privat24.ua, в меню: Гаманець — Картки — Вибір картки — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку.
Після чого виберіть, будь ласка, платіжну систему картки і підтвердіть заявку.

Немає суттєвої різниці при обслуговуванні карток платіжних систем Visa і Mastercard в ПриватБанку.
З досвіду наших клієнтів, переваги найчастіше віддаються на основі пропозицій і акцій кожної з систем.

Для отримання соціальної допомоги або пенсії заява до фонду з реквізитами фонду необов´язкова. Ви можете надати фонду з боку банку довідку, в якій вказані тільки реквізити по картці для виплат. Отримати довідку можна в web Приват24 https://privat24.ua, в меню: «Усі послуги — Послуги — Сервіс довідок — Створити довідку — Заява в пенсійний/соціальний фонд». При переказі коштів картка буде автоматично прив´язана до виплат з фонду-відправника коштів.
Однак, якщо у Вас вимагають саме заяву на переказ коштів із зазначенням фонду і/або Ви знаєте повне найменування фонду — рекомендуємо повідомити назву фонду і підключити оператора для прив´язки картки до виплат. Достатньо написати цю інформацію і слово «оператор» в чаті за посиланням: https://pb.ua/chat.
Walentina67
Walentina67
15 січня 2021, 16:18
Almas
звонили и у нас не получаеться розблокировать карту помагите розблокировать куд нужно заходить я жыву в донецке я приехать не магу все закрыто а жыву на пенсию и не магу ее получить
Приватбанк
Відповідь банку
15 січня 2021, 16:45
Вхід в чат доступний на сайті банку, Приват24, а також за прямим посиланням pb.ua/chat

ViolettaB
ViolettaB
15 січня 2021, 0:13
Моя пенсионная карточка заблокирована в связи с авторизацией. В данное время не нахожусь в Украине. Чтобы разблокировать, написано что необходимо подтверждение средств. На счёт приходит только пенсия и это мои средства. Раньше в случае блокировки разблокировала карточку через чат с фото паспортом. Обратилась в Чат, представитель банка сказал что нужно заполнить W-8/9. Эти формы ко мне не относятся так как я не работаю в США. И в моем аккаунте банка не говорится о таком подтверждении авторизации. Как я понимаю из-за того что мой счёт привязан к американскому телефону, у меня требуют формы которые относятся к коммерческим организациям и бизнесменам. Но если бы у меня оставался украинский телефон, то как бы я получала на него коды подтверждения банковских операций. Почему к пенсионеру 82 лет такие странные требования разблокировки пенсионной карточки.
Приватбанк
Відповідь банку
15 січня 2021, 10:44
На виконання вимог Угоди між Урядом України та Урядом Сполучених Штатів Америки для поліпшення виконання податкових правил й застосування положень Закону США «Про податкові вимоги до іноземних рахунків» (FATCA) та відповідно до податкового кодексу України, ПриватБанк зобов’язаний проводити процедуру ідентифікації податкових резидентів США та повідомляти інформацію щодо їх фінансових рахунків.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення можливості відновлення доступу до рахунків ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Walentina67
Walentina67
14 січня 2021, 19:47
Almas
Как разблокировать карту приват банк если находишься в Донецке
Приватбанк
Відповідь банку
14 січня 2021, 20:58
Добрый вечір!
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
NataliiaS
NataliiaS
14 січня 2021, 19:44
Mykhail
Доброго вечора,
при оплаті щомісячних сплат комунальних послуг у власному кабінеті і підтвержені з телефона своєї особистості, вискакує вимога ввести пін код картки -який є власною конфіденційною інформацією клієнта і яку клієнт банку при отриманні картки зобов«язується не розголошувати. Які є варіанти вирішення данного питання? Для чого банк збирає данну інформацію і наскільки це законно?
Також де можна написати скаргу на вашого співробітника Аліну(чат) яка годинами не відповідає і не компетентна у вирішенні питань чи зєднані з більш освідченними колегами чим не тільки відштовгує клієнтів від користування чатом і втратою нашого дорогоцінного часу, а і на мою думку також погіршує репутацію банку і сприяє думці про нехтуванням банком своїх клієнтів?
Приватбанк
Відповідь банку
14 січня 2021, 20:56
Добрий вечір!
Написали вам в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Viacheclav546
Viacheclav546
14 січня 2021, 16:11
Вячеслав, Киев
При расчёте долларовой карточкой через ПОС терминал Приватбанка в мегамаркете, со счёта списывают на 2,5% большую сумму. В других магазинах проценты могут достигать 3,8%. Что это за проценты????.. Банк эмитент карочки уверяет что они не берут никаких процентов при рачёте через ПОС терминал.
Приватбанк
Відповідь банку
14 січня 2021, 17:53
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
leos21
leos21
14 січня 2021, 15:21
Леонид, КИЕВ
30.12.2020 зробив SWIFT переказ зі свого рахунку в вашому банку до Швейцарії. Переказ до отримувача не дійшов, 05.01.21 звернувся до банку, спеціалісти swift переказів надіслали офіцйну відповідь, що переказ був відправлений, але його відмінив банк отримувача (30.12.20), і що кошти повернуться до банку протягом 7 робочих днів. Вже пройшов термін, сьогодні знову звернувся до банку, де відповіли що де кошти і коли вони повернуться не знають. Порадили звертатись до банку в Швейцарії чи він їх повернув назад, але ж по-перше — у відповіді раніше вказали, що платіж повернеться де факто, по-друге наразі немає можливості уточнювати в банку отримувача. На запитання чи можу зі своєї сторони ініціювати повернення платежу відповіли, що це буде коштувати 55 доларів і не факт чи він повернеться. Як на таке реагувати? Ніхто не знає де мої кошти і як мені їх повернути!!!
Приватбанк
Відповідь банку
14 січня 2021, 17:29
Добрий день!
Розуміємо ваші емоції. Дійсно, ситуація не з приємних, однак хочемо звернути вашу увагу на важливий момент. Даний платіж було успішно проведено по наданим вами реквізитам та, в свою чергу, повернення суми не здійснювалося. Для подальшого врегулювання ситуації, просимо вас звернутися в банк, на рахунок якого проводився переказ, а ми в свою чергу забезпечимо його зарахування після повернення.
З повагою, ПриватБанк.
Anna220675
Anna220675
13 січня 2021, 16:54
Добрый день! Я сделала платёж 13.01.21, но изменились реквизиты банка.Как мне вернуть деньги?
Приватбанк
Відповідь банку
13 січня 2021, 17:01
Добрий день!
Вам достатньо звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua, щоб фахівці сформували лист на отримувача для повернення платежу.
Sanchos38
Sanchos38
13 січня 2021, 16:17
Добрий день, учора я здійснював інтернет оплату та виникла проблема і оплата не пройшла але гроші мені банк так і не повернув, хочу дізнатись через який час повернуться гроші на карту і чи все в порядку з цим питанням
Приватбанк
Відповідь банку
13 січня 2021, 16:58
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
tashka13
tashka13
13 січня 2021, 15:25
наталия, Житомир
здравствуйте, с начала монетизации субсидий получала все выплаты вовремя в первых числах месяца на карту. в этом месяце впервые выплаты по субсидии до сих пор нет. уже и пенсия пришла, а субсидия все не приходит. Субсидия действующая, не отменена. Хотелось бы знать в чем дело.
Приватбанк
Відповідь банку
13 січня 2021, 15:29
Добрий день!
В даній ситуації банк виступає отримувачем коштів від фонду чи організації, яка їх виплачує. Банк їх зараховує на картку одразу після того, як гроші надходять на рахунки банку.
BIGBIWO298
мирон мирон
11 січня 2021, 22:30
мирон
Доброго вечора! в мене відкрито більше десятка Ецп не відкликаних, чи потрібно їх анулювати і чи за це нараховується заборгованість???Cтворював часто бо міняв паролі
Приватбанк
Відповідь банку
12 січня 2021, 8:58
Добрий ранок!
Для того, щоб відкликати ключ КЕП перейдіть, будь ласка, за посиланням: https://acsk.privatbank.ua/revoke
Введіть логін і пароль від Приват24 для фіз. осіб. Після авторизації будуть відображатися всі Ваші активні ключі, які можна відкликати.
Після розірвання ви можете отримати нові ключі.
Плата за використання ключів КЕП відсутня.
pirgo64
pirgo64
9 січня 2021, 14:06
Пирго Наталья Николаевна, Мариуполь
17.12.20г. я обратилась в приватбанк на адрес Киева и Днепра (мои письма вручены 18 и 21 декабря) по вопросу снятия денег с моей кредитной карты 8729.92грн. 07.12.20г. Деньги снимали частями, но с банка не звонили за оплату в интернете. 07.12.20 в 15:05 после моего звонка на горячую линию мне перезвонили с банка и отключились — не дали заблокировать карточку по т.0676369736, но в банке по б.Шевченко 295а сказали что это не Ваш номер. С 08.12.20г. Вашим оператором поданы 5 заявок на возвращение денег после моего обращения на горячую линию, также я обратилась в полицию Центрального района Мариуполя. Моя кредитка с 2016г. я только расплачивалась в продуктовых магазинах и аптеках, никогда кредиты не брала, я — инвалид 2гр. по сердцу и учет по диабету с пенсией 2100грн. 18.12.20г. мне позвонили по кредиту 200тысяч по т.0675429756 я заблокировала новую кредитку. Прошу Вас помочь ускорить возвращение денег на кредитку и не начислять проценты.
Приватбанк
Відповідь банку
9 січня 2021, 14:26
Добрий день!
За Вашим зверненням ми вже сформували запити на опротестування операцій. За результатом їх обробки ми вас додатково проінформуємо. Просимо запастися терпінням, так як процедура проводиться за правилами міжнародної платіжної системи і може зайняти до 120 днів.
Dony
Dony
9 січня 2021, 13:10
Добрый день, как мне узнать Имя и фамилию оператора каоторы сегодня звонил моему ребёнку на мобильный телефон, для сбора личной информации.
Приватбанк
Відповідь банку
9 січня 2021, 14:22
Добрий день!
Звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі.
3060
3060
9 січня 2021, 11:08
Варава Виктор Александрович, Киев
Здравствуйте. Не получил на карточку пенсию за декабрь 2020 года.
Приватбанк
Відповідь банку
9 січня 2021, 11:47
Добрий день!
В даній ситуації банк виступає отримувачем коштів від пенсійного фонду, який здійснює вам виплату та перераховує кошти на банк. Для уточнення інформації, щодо регламентів та строків виплати пенсії радимо звернутись в свій пенсійний фонд.
ninabalandina
ninabalandina
7 січня 2021, 12:02
Нина, Кривой Рог
Добрый день! Не могу зайти в приват 24-запрашивает пин код только одной карты, которой у меня нет, другие (существующие)нельзя ни вставить, ни выбрать из списка.Помогите, пожалуйста
Приватбанк
Відповідь банку
7 січня 2021, 14:32
Добрый день. На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
BIGBIWO298
мирон мирон
5 січня 2021, 23:04
мирон
Доброго вечора!!! цікавить таке питання.Ще років 5 тому закрив картковий рахунок в банку, в полі- довідки закриті рахунки відображає інформацію про закриту картку з нульовим балансом-але внизу відображає такий от текст -Операції, здійснені до моменту закриття картки/рахунка, можуть бути списані після закриття. Остаточно договір буде закрито
після погашення заборгованості.
Про яку заборгованість йде мова якщо у довідці про відсутність заборгованостей вказано, щов мене немає заборгованості на 5.01.2021,і в графі довідка про кредити пише що кредити не знайдено, бо не користувався ними.В довідці про закриття вказана інформація-тип картка універсальна, валюта рахунку -UAH, кверидтний ліміт-2000, стан рахунку -закрито
Приватбанк
Відповідь банку
6 січня 2021, 10:16
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, та вирішити питання. Для ідентифікації та уточнення інформації з вашого питання ви можете звернутися в наш чат через захищений канал на офіційному сайті банку.
pb.ua/chat
Rulleet
Rulleet
5 січня 2021, 16:21
Руслан, Киев
Добрый день, я работающий инвалид второй группы, получаю пенсию и минимальную зарплату, вчера пришел в отделение банка, чтобы продлить карту, на что ответили отказом. Не могу понять почему так?.. Звонил на горячую линию, отказ в одностороннем порядке. Не знаю что и делать.
Приватбанк
Відповідь банку
5 січня 2021, 16:37
Добрий день!
Ми звернулись до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
Sledgor
Sledgor
5 січня 2021, 14:28
Александр
Ваш кол-центр передает Данные ваших клиентов 3м лицам, что запрещено законом. Также обзванивают родственников, при этом называя Ф.И.О. должника (470 гривен), и угрожают проблемами (разговор записан). Также в ходе разговора, передаёте Ф.И.О. дату рождения, хоть и родственникам но все же 3м лицам. Прокомментируйте пожалуйста.
Приватбанк
Відповідь банку
5 січня 2021, 14:51
Добрий день!
Банк надійно захищає персональні дані своїх клієнтів та не передає їх третім особам. Дзвінки інформаційного характеру про наявність заборгованості були відправлені виключно в силу втрати зв'язку з клієнтом і порушення виплати за договором, таким чином клієнту надається номер для зворотного зв'язку з банком для вирішення проблемної ситуації. Банк здійснює комунікацю через канали, які були вказані клієнтом при оформленні карток або актуалізації даних. Ми звернулись в особистому повідомленні, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію.
Halyna20
Halyna20
2 січня 2021, 9:47
Halyna, Чернігів
Я брала кредит готівкою восени 2019 року і зараз виплачую даний кредит. Все було гаразд, у мене добра кредитна історія… Але, 1) з листопада місяця кошти, які я зараховую на картку Універсальна для списання у рахунок погашення мого кредиту чомусь не списуються.
2) я маю картки голд ПБ- як зарплатну, так і кредитну. Ще _- мій кредит мав би обслуговуватися не під 3,5% місячних, а під 3,4 — відповідні новини ПБ друкував у своєму розділі повідомлень банку на Приват24 навесні 2020 року в рамках підтримки клієнтів свого банку у звязку із введенням карантинних обмежень, через що більшість клієнтів кредитних послуг банку не мали змоги тоді працювати. Коли я читала цю інформаціюнавесні, була приємно вражена намаганням керівництва Приватбанку піти назустріч своїм клієнтам, але в моєму випадку далі виголошення приємної новини справа не пішла.
Я писала в чат на приват24 — відповідь не отримала.

Отож, прошу дати мені роз, яснення щодо моїх двох питань

Приватбанк
Відповідь банку
2 січня 2021, 10:57
Добрий день!
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення інформації та вирішення питання представник компанії може звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
lugiurii
lugiurii
31 грудня 2020, 11:49
380505179217
Обмежене користування рахунком. Згідно переписки з банком — 16.12.2020 11:56:54 заявку прийнято в роботу. Відповідь 17.12.2020р. «Заявка в роботі. Термін обробки складає до 3 робочих днів, проте він був збільшений ще до 6, однак попри це фахівці зроблять усе можливе, щоб завершити перевірку анкети якомога швидше і розблокувати рахунок». Сьогодні 31.12.2020р. «У зв'язку з підвищеною активністю клієнтів щодо виконання планів актуалізації, збільшені регламенти відпрацювання заявок до 15-18 днів.
Просимо вибачення за тривалу перевірку. На даний момент регламент 15-18 робочих днів, з моменту прийняття в роботу анкети. Ваша анкета прийнята в роботу.анкета принята 16.12.2020 11:56:54- 18 робочих днів, максимальний срок перевірки 14,01,2020 кінцевий срок ( виходячи з вихідних та святкових днів).
Питання: Ви вважаєте блокування(по вашому обмеження) рахунку фірми на місяць — це нормальне відношення до клієнта???
Приватбанк
Відповідь банку
31 грудня 2020, 13:17
Добрий день!
На жаль, через те, що даний канал звернень недостатньо захищений, ми не можемо надати інформацію за операцією.
Для уточнення інформації та вирішення питання представник компанії може звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.

Курс валют в Приватбанк на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 27.950 28.350
EUR 33.650 34.250
RUB 0.3650 0.4000
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 27.950 28.350
EUR 33.650 34.250
RUB 0.3650 0.4000
Всі курси банку
Реклама
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку