Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
GSVGSV
GSVGSV
30 вересня 2020, 18:41
Харьков
Скажите пожалуйста, как документы актуализации проживания относятся к системе приват 24 через браузер? Я задаю вопрос почему не могу зайти в приват 24, а мне в ответ ссылки на законы, у нас что на приват 24 написан закон, который разрешает логиниться?
Ребята, читайте вопрос, а не пишите стандартные отписки.
Служба поддержки заработала полтора бала из 12. Они даже читать не умеют.
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2020, 19:27
Добрий вечір!
Бачимо ваше звернення в особистих повідомленнях та надали зворотній зв'язок.
VMVarga
VMVarga
30 вересня 2020, 11:56
Володимир
Добрий день.
Якщо зареєструватися у акції Дисконтного клубу https://discount.pb.ua/, і торгова точка — партнер клубу крім того одночасно бере участь у програмі Бонус-плюс https://bonus.privatbank.ua/ua/,
як в такому випадку розраховується розмір знижки і бонусу? Наприклад, сума покупки 100 грн. Буде надано знижку 15 грн при оплаті з основного рахунку і відповідний процент піде на бонусний рахунок? Від якої суми буде нараховано бонус, від 100 грн, чи від 85 грн?
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2020, 12:49
Добрий день!
У разі участі торгової точки одночасно у двох програмах лояльності ПриватБанку – «Бонус Плюс» і «Дисконтний клуб» – знижка надається за одною із програм, пріоритет надається «Дисконтному клубу».
PavelTytiuk
PavelTytiuk
30 вересня 2020, 11:51
Павел
Здравствуйте. Как получить в привате Bank Reference Letter?
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2020, 12:42
Добри день!
Ви можете отримати довідку по картці, в якій буде вказано вас, як клієнта, що розпоряджається карткою через Приват24 меню «Всі послуги» — «Послуги» — «Створити довідку».
50070661
Юлия Изотова
29 вересня 2020, 22:59
Юлия
Можно ли вернуть последний платёж который я совершила с другого банка Украины на ваш банк?
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2020, 8:26
Доброго ранку!
Радимо звернутись в банк, з якого був відправлений платіж, щоб він направив до нас запит на його коригування або повернення.
GSVGSV
GSVGSV
29 вересня 2020, 21:48
Харьков
После долгих звонков переписки в чате и хождениям по отделениям для распространения короновируса банк удосужился разблокировать карты, но любые операции по моим картам выполнить невозможно. Пишет то операция отменена, то ошибка выполнения операции, а в систему Приват24 через браузер вообще «З метою безпеки послуга недоступна. Для завершення операції зверніться до чату-онлайн або зателефонуйте за номером 3700.».
Обращаясь по указанным контактам отправляют в отделение для актуализации данных.
Скажите пожалуйста, как документы актуализации проживания относятся к системе приват 24 через браузер, написано с целью безопасности услуга недоступна, значит дело не в документах, или на сайте фраза указана некорректно?
Приватбанк
Відповідь банку
30 вересня 2020, 8:27
Доброго ранку!
Банк обслуговує клієнтів керуючись діючим законодавством та нормами НБУ. Необхідність актуалізації даних описана в положенні про здійснення банками фінансового моніторингу (постанова НБУ № 417) розділах I п.3, розділі V та інших пунктах даної постанови. Важливо розуміти, що отримання банком документів для проходження ідентифікації та актуалізації даних, в тому числі зареєстрованої адреси проживання є не забаганкою, а чітким слідуванням діючим законам.
Ваше питання було детально розглянуто фахівцями та за результатом проведений зворотній зв'язок з наданням інформації і шляхів вирішення питання. На жаль, після цього, вами не були надані необхідні документи для актуалізації.
innagaidar
innagaidar
29 вересня 2020, 19:47
Черкассы
Добрый вечер пришла СМС что платеж забракован.Как уточнить реквизит по забракованному платежу. спасибо
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2020, 20:11
Добрий вечір.
Для уточнення ви можете звернутись до підтримки банку за будь-яким із доступних каналів.
inod
inod
29 вересня 2020, 16:49
Добрый день. Такой вопрос. Если деньги будут переведены с другово банка(ПУМБ) на старый счет iban( который сменили месяц назад и сейчас является закрытым). То что будет с деньгами и как их можно вернуть и пройдет ли вобще операцыя?
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2020, 18:25
Добрий день. Звернулись до вас в приватному повідомленні, щоб допомогти розібратися.
23927064
Alexandr Ignatiev
29 вересня 2020, 15:23
Alexandr
Добрый день! У меня 10/20 заканчивается срок действия пенсионной карты «gold» Но из за болезни я не могу пойти в банк для ее замены. Мой муж ходил в мое отделение банка, и там оператор пробовала перезапустить карту, но для этого потребовалось обновить данные. Подскажите пожалуйста как это можно сделать через приват 24. Спасибо!
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2020, 15:42
Добрий день.
Термін дії всіх Карток для виплат (для отримання пенсії, заробітної плати і т.д.) і карток Універсальна продовжений на 90 днів. Працює зняття, поповнення, оплата з картки (крім інтернет-покупок, коли потрібно вводити термін дії картки та оформлення Оплати частинами).
Відкрито перевипуск карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку).
serso
serso
29 вересня 2020, 13:37
Сергій
Доброго дня.

З*явилось дуже цікаве питання до Приватбанку.

Я був клієнтом банку з 2014 року, мав кілька продуктів, в т.ч. Кредитну картку. Про кредитній картці в певний момент виникла заборгованість, яка згодом методично регулярними платежами була погашена. В той самий час, банк на інший рахунок нарахував пеню, яка не відображалась в жодний спосіб в мобільному додатку ще в момент виникнення заборгованості. Жодної належної комунікації, де знайти і як погасити саме пеню з боку банку не було, але це інша історія.

Згодом, коли заборгованість за кредиткою була повністю виплачена, я хотів закрити всі рахунки через низький рівень сервісу банку, в т.ч. в процесах комунікації з приводу поточних рахунків. Виявилось, що мені було нараховано 2000 грн. пені по кредитній картці (про що пишу вище). Незважаючи на небажання операторів чату докладно відповісти на мої питання з приводу комунікації про наявність пені і про способи її сплати, я знайшов спосіб оплатити заборгованість по окремому рахунку «штраф і пеня», хоч це і потребувало певних зусиль через відсутність інформації і ефективної системи проведення подібних платежів. Моя заявка на закриття рахунків була погоджена і мене запевнили, що жодних заборгованостей в мене перед банком вже точно немає, як і відкритих рахунків станом на 07.09.2020.

Але цим історія не закінчилась. Згодом мені прийшло сповіщення про позов до суду з боку Приватбанку про «стягнення заборгованості». Згідно державного реєстру судових справ, позов до суду було подано на тиждень пізніше, ніж я отримав від банку підтверждення про відсутність будь-якої заборгованості і відкритих рахунків. В зв*язку з цим в мене є до шановного Приватбанку кілька питань:

1. Як таке взагалі можливо? Чи перевіряє Приватбанк взагалі інформацію перед наданням позову до суду?
2. До кого мені звертатись з цим питанням? Бо кілька операторів чату спромоглися мені відповісти на це питання тільки фразою «суду не буде
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2020, 15:42
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. У разі, якщо виникають сумніви в консультації підтримки, ви можете направити офіційний запит на адресу для кореспонденції: вул. Набережна Перемоги, 30, м. Дніпро, 49094, Україна
Elena02081966
Elena02081966
29 вересня 2020, 12:00
Елена
Добрый день.Действительна ли золотая карта вашего банка весь октябрь если на ней стоит дата действия до 10/20?
Приватбанк
Відповідь банку
29 вересня 2020, 12:17
Добрий день.
Так, зазвичай картки діють до кінця зазначеного місяця.
В умовах карантину термін дії всіх Карток для виплат (для отримання пенсії, заробітної плати і т.д.) і карток Універсальна продовжений на 90 днів. Працює зняття, поповнення, оплата з картки (крім інтернет-покупок, коли потрібно вводити термін дії картки та оформлення Оплати частинами).
svksvk
svksvk
28 вересня 2020, 15:25
Сергей, Киев
Сегодня, как и вчера снова зависают переводы по карте на стадии подтверждения — что через телефонное приложение, что через десктопное. Как узнать, прошел платеж или нет — не понятно, зависает после нажатия кнопки подтвердить в момент «выбор способа подтверждения».
Приватбанк
Відповідь банку
28 вересня 2020, 16:33
Добрий день!
Ми звернулися до вас в особистому повідомленні та запросили контактні дані, щоб перевірити інформацію та розібратись в ситуації.
chanibarbie
chanibarbie
27 вересня 2020, 22:13
Кирилл, Киев
Доброго времени суток! Почему-то не могу зарегистрировать Digital-карту в привате24, пишет: «Вы не можете оформить Digital-карту в связи с решением банка». Или для этого нужно иметь реальную карту в вашем банке?
Приватбанк
Відповідь банку
28 вересня 2020, 8:34
Добрий ранок!
Для оформлення даної картки необхідно бути ідентифікованим в банку.
Askal12
Askal12
27 вересня 2020, 20:23
Света, Днепр
Добрый день мой тел 0996337507 карта говопю последние 4 цифры 1994 была вчера 26.09 заблокирована как я подозреваю моим клиентом. Мы занимаемся производство мебели в качестве залога мы принимаем предоплату. Обычно это 10% от стоимости заказа так вот в субботу у нас выходной день именно в субботу была блокировка и я подозреваю что сделал это клиент который заказа диван и кресло! Клиент Домникова Наталья её телефон 050 840 42 64 (её не устроила доставка, так как звонила в субботу не смогла ей рассказать нюансы) я так подозреваю она и заблокировала мою карту! как будто я мошенница! От товара она отказалась. Прошу свяжитесь со мной для решения этого вопроса!
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2020, 20:32
Добрий вечір!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять.
77212434
Oksana Nazarenko
27 вересня 2020, 14:53
Oksana, Николаев
Сегодня зависают переводы по карте на стадии подтверждения — что через телефонное приложение, что через десктопное. Как узнать, прошел платеж или нет — не понятно, зависает после нажатия кнопки подтвердить.
Приватбанк
Відповідь банку
27 вересня 2020, 15:30
Добрий день!
На даний момент сервіс Приват24 працює коректно. Ви можете перевірити виписку по картці або побачити платіж в архіві платежів, якщо він проведений. У разі виникнення додаткових питань ви можете звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
Npc
Npc
26 вересня 2020, 17:13
Сергей, Херсон
Я не опитный человек по кредитам. Но я понял как работает в Приватбанке Кредит.
— Примерно у меня Есть кредитный лимит на карте 5000Грн.
Я в 5 Апреля взять от туда 2500 Грн.
И так мне нужно будет с 1 по 25 сентября внести минимальный платеж Это 215 Грн.
Короче нужно 2500 умножить на 8,6% я так понял.
Но если примерно я не могу погасить сразу 2500 грн до 25 сентября.
Ноябирь Обязательный платеж 196,51 Грн
Декаберь Обязательный платеж 177 Грн
Январь Обязательный платеж 162 грн
Ну и так дальше… Это получаеться так.
Я знаю что минимальный ежемесячный платеж 100 грн.
3,6% Это процент банка.
5% Тело кредита.
— Но если больше минимального платежа положу то 3.6% Это процент банка А остальное идет в тело кредита.
— PS. Приватбанк… Я считаю те деньги которые я взял 2500 умножаю на 8,6%
А не все 5000грн множить на 8,6%
.
Потому что я только взял 2500 грн.
Вопрос. Правельно я делаю или считаю. Потому что я все сразу гавил А оказуеться можно сразу не гавить а по степено.
Приватбанк
Відповідь банку
26 вересня 2020, 17:27
Добрий день!
Інформація про умови користування карткою, пільговий період та приклади розрахунку відсотків за користування кредитним лімітом розміщені на нашому сайті — https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna
Окрім того, вся необхідна інформація про строки та суму погашення буде відображатись в Приват24 після того, як ви почнете користуватись кредитними коштами.
Пропонуємо ознайомитись з інформацією на сайті та у разі виникнення додаткових питань ви завжди можете звернутись в онлайн допомогу — наші фахівці будуть раді вам допомогти.
093050veras
093050veras
26 вересня 2020, 16:46
Oleg, днепр
мне кто- то сегодня ответит?
093050veras
093050veras
26 вересня 2020, 16:39
Oleg, днепр
прошу прояснить почему заблокирован телефон моей матери ( 0954732006) было сделано 2 вноса средств для пополнения телефона.Когда придет ей подтвеждение о получении средств.? У нее скоро Юбилей ( а как она сумеет принимать поздравления?)
Приватбанк
Відповідь банку
26 вересня 2020, 17:11
Добрий день!
Якщо мова йде про блокування SIM-картки, то радимо абоненту звернутись до свого мобільного оператора.
У разі, якщо питання стосується банківського обслуговування та телефон клієнта перестав бути фінансовим або ж виникли інші питання, клієнту достатньо звернутись за будь-яким авторизованим каналом звернень, що вказано на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці будуть раді допомогти.
Esh
Esh
26 вересня 2020, 9:20
Здравствуйте, мою карточку проглотил банкомат(приват), я не гражданка этой страны и карточку восстановить тоже не могу, это именая карточка другой страны и существовать без этой карточки не могу так как это единственный источник моего дохода, обратилась вашим специалистом и они говорят помочь не могут, почему так ?? Вы же не имеете права ее уничтожить! Я просто прошу вернуть мою карточку, там у меня написаны мои инициалы я могу предоставить документы
Приватбанк
Відповідь банку
26 вересня 2020, 9:58
Доброго ранку!
Приносимо вибачення за можливі незручності.
З міркувань безпеки картки інших банків, що були залишені чи вилучені банкоматом немає змоги видати. Адже ідентифікувати вас, як власника картки може лише банк, що її видав. Рекомендуємо звернутись в банк емітент картки для її блокування та перевипуску.
83906837
Daria Kovnatska
25 вересня 2020, 15:08
Daria
Доброго дня! Чи можуть працівники банку запитувати кодові слова? Намагаюсь зв'язатись з банком 3700, щоб зрозуміти чи я справді говорила по телефону з працівниками банку. Телефоную 3700, а там взагалі не має опції поговорити з людиною, а не роботом.
Приватбанк
Відповідь банку
25 вересня 2020, 15:34
Добрий день.
Якщо ви зателефонували до банку, співробітник може уточнити дівоче прізвище вашої матері або інше кодове слово, проте співробітники банку не телефонують клієнтам для уточнення цієї інформації.
Правила безпеки: https://privatbank.ua/safeness
Також, ми розробили зручний спосіб для перевірки комунікацій з банком.
Детально описали інформацію в пості https://www.facebook.com/privatbank/posts/3477682912252211.
Сподіваємось, що даний функціонал допоможе зберегти ваші кошти і допоможе швидко перевірити інформацію.
Беремо і робимо!
Vitalina2001
Vitalina2001
25 вересня 2020, 9:45
Добрий день. Я замовила карту для виплат у відділенні «Приват- банку», мені відповіли, що чекати потрібно сім днів, але вже пройшло десять і мені досі нічого не прийшло.
Приватбанк
Відповідь банку
25 вересня 2020, 11:47
Добрий день.
На жаль, вказаних у публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас, як власника рахунку, та вирішити питання. Для ідентифікації і більш детальної перевірки ви можете звернутись до нашого чату pb.ua/chat

Курс валют в Приватбанк на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 28.050 28.450
EUR 32.750 33.350
RUB 0.3520 0.3800
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 28.050 28.450
EUR 32.750 33.350
RUB 0.3520 0.3800
Всі курси банку
Реклама
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку