Мінфін - Курси валют України

Встановити

Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Selena82
Елена Синицкая
24 травня 2022, 10:12
Елена
Здравствуйте! Верните мне, пожалуйста, деньги! Вчера с моего счета были сняты деньги в 23:41. Подтверждение все было от вашего банка. что за шкородерство с простого народа в это время.
Деньги предназначались на лекарство моей матери, которая сейчас находятся в оккупации.
Что мне теперь делать? Идти с протянутой рукой?
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2022, 10:14
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб розібратись в питанні детальніше.
kirilos221
kirilos221
23 травня 2022, 17:04
Чому не можна переказати на іноземну картку з гривневої? Нацбанк встановив обмеження у 100 тис на місяць, ви не даєте переказати 380 (не тисяч, а просто 380)
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2022, 18:45
Добрий вечір!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити дані та перевірити інформацію по вашому платежу.
97678571
97678571
23 травня 2022, 12:37
Людмила
Добрий день! Мої картки безпідставно заблоковано. При листуванні з онлайн оператором надійшло повідомлення: «На жаль, в банку є негативна інформація, що обмежує Ваше обслуговування. Виконати Ваше прохання та зняти обмеження в обслуговуванні не має можливості. Дякуємо за Ваше звернення! З повагою, команда ПриватБанку!» Що це за повідомлення? Я інвалід другої групи. Якщо мене в чомусь звинувачують, то напишіть це звинувачення. Надайте інформацію. Як довго це триватиме? Чи це спеціально зроблено, щоб я не могла погасити заборгованість по кредитці, а потім банк буде нараховувати відсотки і таким чином заробляти?
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2022, 12:42
Добрий день!
В своїй діяльності ПриватБанк керується виключно чинним законодавством та нормами НБУ. Ваше питання було розглянуто профільними фахівцями та за результатом було надано зворотній зв'язок.
0987834459
0987834459
23 травня 2022, 10:44
Наталя
Здравствуйте!21.05.2022 с моей карты были сняты деньги, хотелось узнать кто и куда.
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2022, 12:18
Добрий день!
Ви можете переглянути інформацію по операції у виписці в своєму Приват24. Якщо не підтверджуєте дану операцію можете звернутись в онлайн чат на нашому сайті pb.ua
Tata1219
Tata1219
21 травня 2022, 0:20
Здравствуйте! заблокировали приват24, востановить через сайт не получается пишет, что доступ ограничен, с апператором в чате связи нет.Дозвониться до апператора тоже не получается. Нахожусь в другой стране прийти в отделение тоже не могу. Как востановить доступ в приват 24?
Приватбанк
Відповідь банку
21 травня 2022, 8:44
Добрий ранок!
Ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці допоможуть знайти шляхи вирішення питання. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
RomanShkurko
Роман Шкурко
20 травня 2022, 16:42
Роман, Харьков
Добрый день. Нет возможности гасить кредит.
Пришло оповещение о окончании кредитных каникул с 1.06.2022. У меня кредит КУБ, магазин находиться в Харьков на Северной Салтовке, он под обстрелами, нет возможности работать. Как быть в моей ситуации?
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2022, 17:12
Добрий день!
Ви можете звернутись в чат на сайті: https://privatbank.ua/ — наші фахівці допоможуть знайти шляхи вирішення питання. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
natasasyuk7
Наталія Сасюк
20 травня 2022, 13:30
Доброго дня! Мою карту безпідставно заблокували. Через воєнний стан зараз вимушено перебуваю закордоном, а тому не можу звернутись у відділення банку. Приват 24 теж заблоковано. Через чат-допомогу розблокувати картку теж неможливо, не зв'язують з оператором. Вже кілька днів намагаюсь розблокувати — ситуація незмінна. Прошу розібратися в ситуації, оскільки в такий спосіб ви позбавили мене коштів на існування.
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2022, 13:35
Добрий день!
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію. Щоб перевірити інформацію по картці ми звернулись в приватному повідомленні.
97678571
97678571
20 травня 2022, 13:11
Людмила
У мене безпідставно заблоковані картки: кредитна та для виплат зарплати і пенсії по інвалідності. Живу в окупованій території. З 11 травня 2022 року банк ввів обмеження по картках, на якій підставі не відомо. Потім прийшло повідомлення: обслуговування рахунків призупинено у зв'язку з р.1.1.3.2.6 УіП. Дуже прошу розібратися в ситуації та розблокувати доступ до карток, бо банк лишив мене коштів для існування у цей скрутний час. Скільки часу повинно пройти, щоб банк розблокував картки? Чи це зроблено спеціально, щоб я вчасно не змогла погасити борг по кредитці і потім нарахувати неймовірні відсотки?

Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2022, 13:13
Добрий день!
Щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію ми звернулись в приватному повідомленні.
0968443670
0968443670
20 травня 2022, 11:34
У меня необоснованно заблокировали карты. Я давний клиент банка и никогда не было никаких проблем. Я в связи с военным положением выехала за границу, в отделение банка прийти не могу. Прошу разобраться в ситуации и разблокировать карты, так как вы оставили меня без средств к существованию
Приватбанк
Відповідь банку
20 травня 2022, 12:19
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити деталі та перевірити інформацію.
anel59
Ирина Визгалова
19 травня 2022, 11:12
Ирина, Днепр
Добрый день.

У меня по приват 24 не проходит оплата за коммунальные услуги. Пыталась дважды. Можете пояснить причину. Пишется — «забраковано».

Дякую. С повагою Iрина.
Приватбанк
Відповідь банку
19 травня 2022, 11:17
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші дані та перевірити інформацію.
olyacvvv
Оля Кожевнікова
18 травня 2022, 0:42
Після повної сплати кредиту на авто як у вашому банку можна його перереєструвати? Якщо повне погашення по кредиту більше місяця? Скільки місяців чи років це чекати, коли працівники і гаряча лінія банку говорить що вони некомпетентні в цих питаннях і чекайте закінчення війни, це абсурд, коли всі закликають працювати для держави. ЯК ОТРИМАТИ ВІД ВАС ДОКУМЕНТИ ПРО СПЛАТУ КРЕДИТУ І НА РЕЄСТРАЦІЮ АВТОМОБІЛЯ????? СКІЛЬКИ ЦЕ МАЄ ПРОЙТИ ЧАСУ ?????
Приватбанк
Відповідь банку
18 травня 2022, 8:50
Добрий ранок!
Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення ваш номер телефону для перевірки інформації щодо вашого випадку.
Ilanaratushna
Ilanaratushna
16 травня 2022, 13:28
Здравствуйте, какие отделения приват банка работают в городе Скадовск?
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2022, 19:46
Добрий вечір!
Враховуючи поточну ситуацію, яка є форс-мажорною, деякі відділення тимчасово закриті. Відділення банку працюють у безперебійному режимі в тих населених пунктах, в яких немає загроз для здоров’я й життя працівників та клієнтів. Інформація щодо роботи відділень оновлюється в онлайн-режимі, переглянути можна на карті відділень за посиланням https://privatbank.ua/map.
Petrik1984
Petrik1984
16 травня 2022, 12:25
Здравствуйте хотела спросить когда будет начислена пенсия
Приватбанк
Відповідь банку
16 травня 2022, 19:45
Вітаємо!
При виплаті зарплат та соціальних виплат банк є лише посередником між відправником (підприємством, навчальним закладом, фондом, тощо) та вами.
Щойно до нас надійдуть кошти — ми протягом години зарахуємо їх на картку і відправимо вам повідомлення, щоб ви якомога скоріше дізналися про зарахування.
1972svetik1972
1972svetik1972
14 травня 2022, 20:52
Светлана, Харьков
Моей маме за 80 и она плохо ходит. До последнего времени пенсию и субсидию ей носил почтальон. После начала войны нам пришлось эвакуироваться на запад Украины. Там в отделении Приватбанка мы переоформили ей выдачу пенсии на банковский счет. Недавно мы вернулись в Харьков и мама уже получила первую пенсию на карту. Все это время она субсидию не получала. Возможно ли как-то оформить перечисление субсидии на пенсионную карту Приватбанка? Как это сделать? Или это Ощадбанк сделает самостоятельно?
Приватбанк
Відповідь банку
15 травня 2022, 9:38
Доброго ранку!
Клієнт може звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті для підключення цільових зарахувань до картки. В такому разі необхідно самостійно звернутись в фонд, який здійснює виплату із заявою про переведення виплат на банк.
Elektron5252
Elektron5252
13 травня 2022, 11:39
Доброго дня. Хотілося б дізнатися про виплату 6500 (заявка успішна 30.03)та 2000… а також на дитину 3000 щомісячно (заявка 24.04) і надано статус ВПО. Карта ЄПідтримки оформлена через Дію. Все успішно.
Чи не в банку проблема????!!!
Приватбанк
Відповідь банку
13 травня 2022, 12:26
Добрий день!
Міністерство економіки є розпорядником державних коштів, який відповідає за нарахування коштів на вказані рахунки користувачів.
Банк є отримувачем коштів від Міністерства економіки і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
На скільки ми бачимо, є деякі затримки у фінансуванні від Мінекономіки — потрібно почекати. Банк відразу зарахує після отримання фінансування;
також є деякі питання по спискам громадян, які надала Державна податкова служба. Так сталося, що ДПС після отримання заявок від громадян повторно зробила перевірку підприємств та вилучила ті підприємства, які не підпадають під критерії виплати — ви можете звернутись до Державної податкової служби за роз´ясненням. Контакти можна отримати за посиланням: https://tax.gov.ua/others/kontakti/.
Перерахування бюджетних коштів ВПО здійснюється Мінсоцполітики АТ «Ощадбанк» щомісяця до 3, 13 і 23 числа на підставі реєстру внутрішньо переміщених осіб для виплати допомоги, сформованого державним підприємством «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики»
Це означає, що виплата коштів проходить в три етапи:
подача заявки;
формування та опрацювання реєстрів;
виплата коштів.
Формування та опрацювання реєстрів здійснюється на боці Мінсоцполітики. ПриватБанк не має жодного відношення до даної процедури.
MykolaA
MykolaA
13 травня 2022, 10:53
Николай, Киев
Чи діють канікули?
На мій запит від 16 апреля 2022, 14:32:
«17.04.22 термін чергового списання Оплати Частинами.
Ніяких попереджень не отримав. Буде примусове списання? Чи діють канікули?
Ответ банка 16 апреля 2022, 15:22
Вітаємо.
Платежі, які не були ще проведені по графіку ( березень-травень ) будуть відтерміновані та їхній графік буде змінено, починаючи з червня.
Якщо плановий платіж на 17 березня, до цього моменту ваш договір буде переведено на кредитні канікули — цей платіж буде перенесено на 17.06 (наступні платежі аналогічно, квітень — перенесено на 17.07, травень — 17.08 ).
11.05.2022 ОТРИМАВ попередження, що списання по ОЧ буде ПРОВЕДЕНА 17.05.2022р.
Чи діють канікули???
Приватбанк
Відповідь банку
13 травня 2022, 12:22
Добрий день!
Так, з 1 березня до 1 червня 2022 року по кредитам «Оплата частинами»/«Миттєва розстрочка» діють кредитні канікули.
0977062698
0977062698
12 травня 2022, 20:07
Юлия , Мелитополь, Запорожская обл.
Как обменять железные гривны??? Могу ли я в центральном отделении Приват банка, г. Мелітополь обменять железные гривны, на бумажные? В отделении Приазовского приват банка, в грубой форме отказались менять. Во многих магазинах города, отказываются продавать товар за железные гривны, как быть? Собралось уже около 1 тысячи грн. А купить ничего не могу.
Приватбанк
Відповідь банку
12 травня 2022, 20:19
Добрий вечір!
У всіх відділеннях банку монети приймаються до 100 грн. на одну операцію одного клієнта на поповнення рахунків. У спеціалізованих відділеннях обмін та прийом на рахунки без обмежень по сумі (монети в національній валюті).
scorpion65
scorpion65
12 травня 2022, 18:33
Наталия, пгт Михайловка
Сегодня с моей карточки сняли деньги. 20 раз подряд было снятие мошенниками. Почему банк мог пропустить такое даже не прислав мне извещение о снятии. Только когда попробовали снять большую сумму тогда банк прислал мне смс. Ваш работник мне сказала что банк не всегда сообщает о снятии денег. Теперь карточку заблокировали. А я сейчас нахожусь на окупированой территории. И как мне быть?
Приватбанк
Відповідь банку
12 травня 2022, 19:44
Добрий вечір!
Для проведення оплати з картки необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику на сайті або безпосередньо самою карткою здійснити оплату з введенням ПІН-коду в терміналі торгової точки. Щоб перевірити інформацію по вашому питанню ми звернулись в приватному повідомленні.
Vikki01
Vikki01
12 травня 2022, 14:50
Виктория, Одесса
Мне сегодня пополняли с Вашего терминала карту другого банка, терминал деньги забрал, сначала пришла смс, что деньги зачислены, а потом сразу пришла смс — отмена операции, подскажите, что делать?
Приватбанк
Відповідь банку
12 травня 2022, 14:56
Добрий день!
Клієнт, котрий авторизувався в терміналі при проведенні операції може звернутись в онлайн підтримку на нашому сайті pb.ua — наші фахівці будуть раді допомогти.
В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та надав консультацію.
Tata1010
Tata1010
12 травня 2022, 14:08
Татьяна
Добрый день. Приват24 сейчас не работает. У меня карточка привязана к google pay. Я смогу ею рассчитываться ею за продукты. Другого способа покупки продуктов нет.
Приватбанк
Відповідь банку
12 травня 2022, 14:13
Добий день!
Розрахунки картками доступні і працюють в стандартному режимі.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
USD 36.000 36.500
EUR 37.900 38.800
RUB 0.3450 0.3750
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
USD 36.000 36.500
EUR 37.900 38.800
RUB 0.3450 0.3750
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Гаряча лінія Приватбанку