Приватбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш e-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по e-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
58159611
Анна Томашко
12 грудня 2018, 17:15
Анна, Харьков
Здравствуйте! Скажите пожалуйста, по какой причине на данный момент не работают карты приват банка? Какая причина и надолго ли это?
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2018, 17:32
К сожалению, сейчас могут быть технические задержки при проведении операций по картам в в банкоматах, терминалах самообслуживания,POS-терминалах, Приват24 для физических лиц.В случае возникновения ошибок при проведении платежей, рекомендуем проверить статус операции в течение часа.
Приносим извинения за неудобства.

10811651
Игорь Петров
12 грудня 2018, 13:30
Игорь, Киев
Добрый день.Пропал сервис « оплата частями»
Возможно из за моей задолжености в 400 грн по карте универсальная. Собираюсь сегодня погасить долг. После этого я смогу воспользоваться услугой «оплата частями»?
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2018, 14:45
Банк принимает решение о размере лимита по сервису и о его предоставлении на основании математической модели, которая строится на сотнях и даже тысячах показателей. На него может влиять: кредитная история, наличие депозитов и другие факторы. Активно пользуйтесь услугами Банка, принимайте участие в проводимых акциях, проводите расчеты картами через торгово-сервисную сеть. Банк дополнительно рассмотрит возможность предоставления лимита по сервису.
Но гарантировать положительный результат мы не можем. При принятии решения банком об увеличении лимита, Вы будете уведомлены дополнительно.
DorX
DorX
12 грудня 2018, 13:24
Павло
Замінив картку на нову у зв«язку з закінченням терміну дії. Але сьогодні мені випадково перекинули кошти на номер старої карти. Що буде з цими коштами? Чи зможу я їх отримати?
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2018, 14:38
Щоб ми могли детальніше перевірити інформацію, направте, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua квитанцію по платежу, вказавши посилання на цей відгук.
nataliii23
nataliii23
11 грудня 2018, 23:02
23
Будет работать банк 31 декабря 2018 года? или платежи совершенные в первой половине 31 декабря все равно будут перенесены на январь?
Приватбанк
Відповідь банку
12 грудня 2018, 10:11
Нам очень жаль, но, к сожалению, еще не утвержден порядок по работе СЭП НБУ. Как только регламент будет утвержден, мы обязательно укажем информацию в Приват24 для бизнеса, в разделе «Новости», на главной странице.
Iura
Iura
11 грудня 2018, 17:48
Остались ли ещё терминалы которые выдают по 100 грн?
Приватбанк
Відповідь банку
11 грудня 2018, 18:15
Уважаемый Автор!
Терминалы самообслуживания, которые принимают наличные, принимают как купюры 100грн, так и купюры большего или меньшего номинала, минимальный номинал и валюты с которыми работает терминал указаны на экране терминала.
При снятии наличных в банкоматах выдаются купюры 500грн и меньше, в том числе купюры номинала 100грн.
С уважением, ПриватБанк.
igor261679
igor261679
11 грудня 2018, 14:50
Ігор , Зачепилівка
Де і як перевірити виписку по карті на наявність зарахованих\повернених коштів?
Приватбанк
Відповідь банку
11 грудня 2018, 14:54
Шановний Автор!
Ви завжди можете переглянути виписку по карті в Приват24 ( https://www.privat24.ua/ ) меню «Мої рахунки» обравши потрібнку карту та період часу, за який необхідно відобразити виписку.
З повагою, ПриватБанк.
72328016
Сергей Сергей
11 грудня 2018, 13:51
Сергей
Мне нужно что бы человек положил деньги на карту по номеру будет ли он видеть фамилию владельца карты
Приватбанк
Відповідь банку
11 грудня 2018, 14:08
Уважаемый Автор!
При пополнении карты ПриватБанка через сервисы ПриватБанка(касса/Приват24/терминал самообслуживания) фамилия и имя получателя отображаются. Если пополняется карта другого банка либо пополняется карта ПриватБанка через сервисы/сайты не ПриватБанка, фамилия плательщику не отображается.
С уважением, ПриватБанк.
igor261679
igor261679
11 грудня 2018, 10:51
Ігор , Зачепилівка
Доброго дня. Сьомого грудня, приблизно о дванадцятій сорок, я поповнив рахунок мобільного телефону через термінал ТС 200882 на чотириста гривень. Але гроші на рахунок не поступили. Телефонував на гарячу лінію 3700. Обіцяли надати відповідь протягом двадцяти чотирьох годин, які давно минули. Ні грошей ні відповіді нема.
Приватбанк
Відповідь банку
11 грудня 2018, 11:19
Шановний Автор!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Рекомендуємо, клієнту картою/телефоном якого проводилась авторизація в терміналі, перевірити виписку по карті, на наявність зарахованих/повернених коштів.
З повагою, ПриватБанк.
Partik
Partik
11 грудня 2018, 7:23
Очень не хватает принятия платежей western union из Ирака. Планируется ли в ближайшем будущем «подружить» такие переводы?
Приватбанк
Відповідь банку
11 грудня 2018, 8:21
Уважаемый Автор!
Разрешение на отправку и принятие переводов в конкретную страну даёт сама система срочных денежных переводов, так же получение переводов из определённой страны может быть запрещено законодательно. К сожалению, банк не имеет возможности обойти законодательный запрет либо ограничение самой системы Western Union.
С уважением, ПриватБанк.
danil55
danil55
10 грудня 2018, 22:12
Дмитртй, Хмельницкий
Вот як довіряти Приватбанку якщо ваші співробітники заблокували мене і я не можу сплочувати кредит, а проценти ви ж кожного місяця нараховуєте. Я вже неодноразово звертався до вас з письмовим листом, писав на електрону адресу, укрпоштою надсилав, але мої листу БЕЗ розгляду. Ви даєте термін мені до 14.12 але все марно так, як я не можу сплатити кредит. Один робітник каже, що є можливість реструктуризації, а інший каже, що передано колекторам. За законом колекторів у нас немає, і більше 50% від суми яку я брав в кредит у вас, ви мені нарахувати не маєте права. Читайте кодекс прав споживачів. Розблокуйте мене і дайте можливість сплатити кредит. Чи ви дійсно думаєте, що я не можу звернутися в суд із заявою. З вашої сторони це дуже погано.
Приватбанк
Відповідь банку
11 грудня 2018, 8:14
Шановний Автор!
Повідомте, будь ласка, в листі на пошту help@pb.ua деталі ситуації та Ваші контактні дані, щоб ми могли розібратись та допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Alenax
Alenax
10 грудня 2018, 14:20
Підкажіть, будь ласка, чому при поповненні карти для виплат через термінал самообслуговування, знімається комісія, хоча раніше такого не було?
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2018, 14:44
Доброго дня!
Нам дуже шкода, якщо ця ситуація завдала Вам незручностей.
Хочемо зазначити, що комісія за поповнення Картки для виплат складає 0.5% від суми поповнення.
Детально ознайомитись з тарифами Картки для виплат Ви завжди можете за посиланням: https://privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-dlia-viplat
З повагою, ПриватБанк.
imunolog84
imunolog84
10 грудня 2018, 10:17
роман, смт.любешів
Допоможіть вирішити питання з безкінечними чергами біля каси (одна!!!) на цілий рийон!!! Дякую за розуміння.
Приватбанк
Відповідь банку
10 грудня 2018, 10:34
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви відчули незручності.
Ми активно розвиваємо наші сервіси та відкриваємо нові відділення, щоб наші клієнти могли обслуговуватися в найкоротші строки. Також хочемо звернути Вашу увагу, що для здійснення операцій, Ви можете скористатися терміналами самообслуговування, Приват24, послугою «Платежі за телефоном 3700», командами SMS-банкінгу.
З повагою, ПриватБанк.
Lyba070966
Lyba070966
9 грудня 2018, 18:24
У 2013році закривала у банку рахунок Спд 2600… Грошей на рахунку не було, в кредит ніколи не брала.А нещодавно зателефонували з банку і вимагають сплати боргу.Мені довелося довго з'ясовувати за що.Виявляється, що у 2013році банк застрахував мій кредитний ліміт, взявши 72гри.з кредитного, при цьому мене не проінформували.На протязі шести років ніхто не зателефонував, не обмовився про борг, хоч до працівників банку зверталася по розблокуванню, заміні картки виплат.Як діяти в такій ситуації?
Приватбанк
Відповідь банку
9 грудня 2018, 18:49
Шановний Автор!
Повідомте, будь ласка, в листі на пошту help@pb.ua деталі ситуації та Ваші контактні дані, щоб ми могли розібратись та допомогти у вирішенні питання.
З повагою, ПриватБанк.
Dariett
Дарья Шаран
9 грудня 2018, 12:45
Дарья
Здравствуйте. У мужа заканчивается срок действия зп карты. Он сейчас в длительной командировке и возможности обменять карту у него нет. Могу ли я, его супруга, получить новую карту с его паспортом?
Приватбанк
Відповідь банку
9 грудня 2018, 13:01
Уважаемый Автор!
Карта может быть выдана только клиенту-держателю карты, либо доверенному лицу, обратившемуся в отделение ПриватБанка с нотариальной доверенностью, в которой будут прописаны соответствующие полномочия. Только при наличии паспорта или ИНН карта не может быть выдана третьему лицу без обращения самого клиента.
С уважением, ПриватБанк.
27623595
Tatyana Gladuschenko
8 грудня 2018, 23:16
Tatyana, одесса
здравствуйте у меня произошла очень не приятная ситуация… заказала товар оплатила его а мне его так и не оправили… и теперь даже не могу связаться… вот ее карта 5168757366867648
Приват банк… хотелось бы заблокировать ее счет и найти ее… помогите пажайлуста
Приватбанк
Відповідь банку
9 грудня 2018, 8:31
Уважаемый Автор!
Сообщите, пожалуйста, в письме на почту help@pb.ua Ваши контактные данные, дату и сумму платежа, а так же описание ситуации, чтобы мы могли разобраться в ситуации и помочь в решении вопроса.
С уважением, ПриватБанк.
36331468
Dima Begeba
8 грудня 2018, 19:50
Dima
Доброго дня. В мене така виникла ситуація, що номер моєї карти знає якись незнайомець з інтернету. Він може користуватись моєю картою чи отримувати гроші, піскажіть, будь ласка!
Приватбанк
Відповідь банку
8 грудня 2018, 20:04
Доброго вечора!
Знаючи лише номер картки, зняти з неї кошти немає можливості.
У разі, якщо у Вас є підозри, що 3я особа заволоділа такими даними картки, як термін дії, чи CVV-2 код, рекомендуємо якомога швидше звернутись за номером 3700 або в чат на сторінці: https://pb.ua для блокування картки, після чого Ви зможете перевипустити картку у будь-якому зручному відділенні ПриватБанку.
Також, ми склали правила, за допомогою яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв, за посиланням: https://privatbank.ua/safeness
З повагою, ПриватБанк.
danil55
danil55
8 грудня 2018, 16:15
Диитртй
Доброго дня. В мене така ситуація, близько 3-4 років назад на мою картку приват банку було надіслано кошти за товар в сумі 50 гривень, таких платежів було два. Вчасно я товар не вислав і люди не розібравшись в ситуації поскаржилися в банк і через це мені було заблоковано картки та рахунки і обслговування в Приватбанку зараз мені зупинено. Товар даним особам було надіслано, але вони так і не зняли свої скарги. На сьогоднішній день я не взмозі сплатити кредит який є в Акцент банку тому, що ви заблокували мені всі рахунки. Неодноразово я звертався до Вас на help@pb.ua із заявою, та у письмовій формі надсилав Вам листа. Прошу Вас дати мені відповідь чи рахунки осіб для вирішення даного запитання.
Приватбанк
Відповідь банку
8 грудня 2018, 16:45
Доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такою неприємною ситуацією.
Надішліть, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua Ваші контактні дані та посилання на відгук, щоб ми могли детально розглянути ситуацію, що сталась.
З повагою, ПриватБанк.
88997945
Viktoria Andrukhovska
8 грудня 2018, 11:05
Viktoria, Черкассы
В сентябре-октябре я участвовала в акции «плюс 100 гривен к пенсии».Выполнила все условия, но 100 гривен не дождалась(((
Приватбанк
Відповідь банку
8 грудня 2018, 11:13
Добрый день!
Нам очень жаль, что возникла такая неприятная ситуация.
Направьте, пожалуйста, на нашу почту help@pb.ua детали сложившейся ситуации и Ваши контактные данные, чтобы мы могли помочь в решении вопроса.
С уважением, ПриватБанк.
ntshostak
ntshostak
7 грудня 2018, 18:58
Наталия , Острог
Здраствуйте, не могу получить виписку по своему счету, ни в отдиление банка не онлайн 24.
Приватбанк
Відповідь банку
7 грудня 2018, 19:06
Уважаемый Автор!
Сожалеем, что Вы столкнулись с подобными трудностями.
Пожалуйста, сообщите в письме на почту help@pb.ua детали ситуации и Ваши контактные данные, прикрепив скриншоты ошибки, которые возникают при получении выписки, чтобы мы могли разобраться в ситуации и помочь в решении вопроса.
С уважением, ПриватБанк.
Muzdar
Muzdar
7 грудня 2018, 18:39
Дарія, Київ
Доброго дня!
В мене таке питання: як і де мені коректно та ефективно поскаржитись на співробітника банку?
Суть питання: моя мама — пенсіонерка. клієнт вашого банку, ПІБ: Козярчук Галина Борисівна. Нещодавно вона придбала через Приват24 два квитки на автобус і мала намір роздрукувати їх у відідленні ПриватБанку, щоб їх мати вже при собі в роздрукованому варіанті. Звернулась в одне з відділень ПриватБанку в місті Умань, Черкаської області, здається, відділення за адресою вул. Європейська, 53, я ще уточню номер та адресу відділення. Це була приблизно 14:00 за часом, дата: 07.12.2018. Там моїй мамі спеціаліст сказав, щоб вона пішла до терміналу і роздрукувала там свої квитки. А на прохання про допомогу і зауваження про те, що вона не вміє цього робити і їй потрібна допомога, спеціаліст відповів: «Як це так, що така крута бабка замовила квитки через Інтернет, а терміналом користуватись не вміє? Йдіть до терміналу, якщо в мене знайдеться час, я до вас підійду і вам допоможу, бо в мене обід через 10 хвилин починається». Весело, правда? Звісно, що обід у спеціаліста почався раніше, ніж зявився час підійти до моєї мами і допомогти їй. Ось таке ставлення до клієнта, який придбав уже продукт і просто хоче його забрати. Мою маму страшенно образили. У вас працюють спеціалісти, яким треба цигарки та пиво в кіоску продавати, а не сидіти в відділенні головного банку країни. Я прошу, щоб моїй мамі передзвонили на її номер телефону і попросили пробачення за цей інцидент. Прошу покарати спеціаліста, який так з моєю мамою повівся. І я ще не в одному місці залишу відгук, а ще не пошкодую часу, сходжу в одне з ваших відділень, і поцікавлюсь в чергового вашого спеціаліста, де моя мама може залишити офіційну скаргу на розгляд керівництва про цей інцидент. Я цього так не полишу, і скаржитимусь до тих пір, поки на мої скарги не буде адекватної реакції. Вимагаю цього спеціаліста покарати, той спеціаліст — це просто сором якийсь для ПриватБанку, таким у вас не місце. Розберіться, б
Приватбанк
Відповідь банку
7 грудня 2018, 19:00
Шановний Автор!
Нам дуже шкода, що дана ситуація мала місце при обслуговуванні нашого клієнта.
Будь ласка, дозвольте нам розібратись в ситуації, для цього вкажіть в листі на пошту help@pb.ua деталі ситуації та контактні дані Вашої мами, котра зверталась до відділення.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 27.800 28.100
EUR 31.400 32.000
RUB 0.3950 0.4230
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 27.800 28.100
EUR 31.400 32.000
RUB 0.3950 0.4230
Всі курси банку
Головна / Банки / Приватбанк / Гаряча лінія Приватбанку