Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення Приватбанку: Малин, пл. Соборна, 4

Адреса:
Житомирська область, Малин, пл. Соборна, 4
Телефон:
3700
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
2
29 січня 2025, 9:43
Я є клієнтом ПриватБанку, напевно, близько 20 років. Завжди був задоволений сервісом, онлайн-банкінг взагалі був по за конкуренцією. Але час іде, конкуренти підтягуються, а ПриватБанк, як і годиться державному банку, «скочується». Сьогодні мав неприємність спробувати сплатити за послуги державної установи — оформлення паспорта. Звернувся у касу відділення банку і отримав відповідь — операція неможлива згідно внутрішніх правил банку. Рекомендовано виконати операцію у сервісі Приват24. Тобто, я, клієнт банку, працівник бюджетної установи, у якого немає жодних рухів по карткових рахунках крім невисокої заробітної плати в державній установі, не маю права згідно внутрішніх правил державного банку сплатити у касі за послуги держави??? Що це за такі внутрішні правила??? За якими ознаками відбувається така дискримінація??? Отож, відправили мене з каси до операціоністки. У додатку Приват24 зберігся оформлений платіж, то ж вирішили здійснити його через Приват24. Проте, отримали повідомлення — платіж потребує перевірки, яка триватиме до 3-х годин! Від мене люди чекаютьквитанцію про плату протягом 30хв, які 3 години?! Але ж у додатку Приват24 підсвічується опція «скасувати платіж». То ж, операціоністка запропонувала скасувати платіж, якщо немає можливості очікувати. Я погодився, платіж скасували. Неподалік, у відділенні Ощадбанку оплатив послугу без жодних запитань і затримок, отримав квитанцію і тут в Приват24 приходить сповіщення про здійснення операції по оплаті послуги! Тієї операції, яку ми скасували у відділенні! Отже, я витратив майже годину часу на процедуру, яка мала тривати не більше 10 хвилин, затримав людей та ще й двічі сплатив за одну й ту ж послугу! Але це ще не все! Зайшовши у супермаркет, здійснив оплату на касі карткою Приватбанку і о, диво! З картки кошти зняті, а касиру вони не надійшли! Таким чином, з незрозумілих мені причин, я двічі підряд втратив за 4 години близько 2 тис грн! Довелося дзвонити на гарячу лінію та виливати свої емоції дівчинці-консультанту. Я був максимально ввічливий і вона максимально намагалася допомогти з вирішенням проблем, але я ж розумію, що весь той негатив, який викликала ця ситуація, довелося пропустити їй через себе, адже я жадав відповідей на питання, які, по великому рахунку, вона не в силах була дати, бо ж усе зводилося до «внутрішніх правил банку», які «не можна розголошувати». То ж, залишив на розгляд заявку на повернення коштів з супермаркету, сподіваюсь, ПриватБанк знайде, куди вони пішли, чому не дійшлиі і, нарешті, поверне їх мені. Також, як і обіцяла дівчинка-консультант, отримав листа від приватбанку, складеного на адресу державної структури-отримувача коштів з проханням повернути повторно сплачені кошти за одну й ту ж послугу, але тут, мабуть, про повернення коштів можна забути — я маю сам звертатися до цієї структури з цим листом, але, схоже, це можна зробити тільки, нанісши їм особистий візит. А, оскільки це у іншому місті, то візит цей коштуватиме цілого дня і суми, рівної втраченій, то ж, сенсу пробувати повернути ці кошти не бачу. Але справа навіть не в коштах — справа у надійності банківської установи, у безвідмовності у наданні послуг, адже жодних законних підстав не прийняти від мене платіж у касі, чи не здійснити його одразу без «додаткових перевірок», крім «внутрішніх правил банку, які не можна розголошувати», у банку не було. Довіра клієнтів заслуговується роками, а втрачається за мить через безглузді «косяки», яких все більше з’являється у ПриватБанку. Я сьогодні отримав подвійний джекпот. Серйозно замислився про перехід на обслуговування до іншої банківської установи без «внутрішніх правил, які не можна розголошувати». Відгук написаний з метою інформування інших клієнтів про можливі «несподіванки» і тому, що пообіцяв, а обіцянки треба виконувати.
Коментарі (2)
2
8 вересня 2023, 11:05
У м. Малин Житомирської обл. неможливо оплатити послуги за ел.енергію — змінилася назва однієї з вулиць, а в переліку вулиць у приватбанку не існує. Конкретно це заміна назви вулиці з Гагаріна на Івана Мазепи
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
8 вересня 2023, 12:33
Вітаємо. Наразі офіційної інформації стосовно зміни назви вказаної вулиці не надходило до Банку. У випадку підтвердження факту перейменування вулиці Банком буде вжито заходів щодо редагування відповідних даних у системі проведення платежів.
2 не зарахована
26 липня 2022, 7:17
Доброго дня. Відповідальний клієнт Приватбанку випадково заборгував оплату за лізинг. В той самий момент, коли дізнався про борг, коштів на рахунку не вистачало для його оплати. Протягом години всі кошти, які були необхідні для закриття боргу, уже були на розрахунковому рахунку клієнта. Але, оператор Привата сказала, що потрібно заплатити і за наступний місяць!, хоча строк до 18 серпня 2022р. Чи може змушувати оператор клієнта платити ті кошти, які не потрібно, згідно договору лізингу? Внутрішній арешт на рахунок накладено і оплату за лізинг Приват з рахунку зняти автоматично не може та і клієнту заплатити не вдається. Як результат, ростуть % за прострочений кредит. Скільки днів потрібно чекати, коли навіть начальник відділення Привата у нашому місті не вдається вирішити ситуацію? Думаємо про перехід в інший банк.
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
26 липня 2022, 9:55
Доброго ранку!
Ми звернулись в приватному повідомленні для уточнення ваших контактних даних та перевірки інформації.
3
4 вересня 2021, 22:38
03.09.21 року в терміналі вирішив обміняти долари, так гроші зїло, а гроші не прийшли, телефонував 4 рази кожен раз казали все зясують, грошей ніхто не повертає, це злочин.
Кожен раз відмовляють, я вже не знаю як повернути кошти, скільки людей ви вже обманули так?
Кожен раз відмова, інкасація просто вкрала кошти і все.
Коментарі (1)
Ответ банка
Приватбанк
5 вересня 2021, 10:50
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності. Фахівці вже займаються вашим питанням. За результатом ви будете додатково проінформовані.
4
3 вересня 2021, 11:16
Хотів зробити поповнення картки приват через термінал самообслуговування 28.08. Термінал кошти забрав, а зарахування на рахунок не провів. Тепер детальніше. Алгоритм дій терміналу починається з зчитування даних карти, після авторизації він віддає карту і на екрані з’являється команда на внесення коштів. Цей раз (в мене таке вперше), карта була ще в терміналі, яку він ніяк не міг «пережувати», але команда на внесення коштів з’явилася разом з успішною авторизацією. Нічого не підозрюючи я вніс суму в 200гр., після чого екран відключається на 1−2 секунди. Після повторного включення я побачив, що сума поповнення залишилася 0??? Як так??? Картку він тягав туди сюди ще до хвилини… О, нарешті, віддав… Але сума залишилася без змін??? Звідти ж я негайно зателефонував в службу підтримки, взяли пояснення, подали заявку на повернення коштів і зпевнили, що розберуться. Через деякий час я отримав повідомлення в додатку:«На жаль, факт збою за вашою заявкою не підтверджено. Якщо ви з якоїсь причини не згодні з рішенням, просимо звернутися на лінію 3700 або в чат «Допомога Онлайн»", що я і зробив, і не раз… 6, шість!!! разів я подавав ті заявки і онлайн і до банку ходив, толку нуль. На всі отримав відмову. Я впевнений в своїй правоті, а тут відмова за відмовою. Якесь не зрозуміле відношення банку до свого авторитету… та Бог з ним, з вашим авторитетом, головне це відношення до клієнтів і їхніх проблем через вашу некомпетентність… Як після результатів інкасації можна було не помітити що від внесеної суми в термінал, зайві 200 гр., Це не гривня і не дві!!! Напрошується висновок, що працівники банку, які займаються перерахунком інкасованих коштів просто собі прикарманюють зайве, та і все, обкрадаючи з допомогою недолугих терміналів простий люд. Вибачте за таку некоректну термінологію, але я у відчаї, невже вже і банкам довіряти потрібно з острахом…
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
3 вересня 2021, 11:47
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. Додатково зв'яжемось з вами за результатом.
5
3 березня 2021, 8:12
Звернувся за онлайн-консультацією. То не тільки якісно проконсультували в чаті, а ще і просто допомогли, зробили все за мене. Люблю Приватбанк, довгі роки є клієнтом і ніколи не зміню на інший. Зручність Приват24 очевидна, у інших банків зовсім не так клієнторієнтовано.
Також радує доступність цілого спектру сервісів. Наснаги та удачі вам! 👍💪😉
Написати коментар
Ответ банка
Приватбанк
3 березня 2021, 10:08
Добрий день!
Дякуємо вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші Клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений Клієнт – це показник нашої роботи. Ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.
Беремо і робимо!
Відповідь адміністратора
Мінфін
3 березня 2021, 10:23
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 03.03.2021).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
На сторінці зібрана вся інформація про відділення Приватбанку за адресою Малин, пл. Соборна, 4. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в Приватбанк - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  Приватбанку розташованому за адресою  Малин, пл. Соборна, 4- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.