Приватбанк

Депозити Приватбанку

Ставки за депозитами в Приватбанк, умови і калькулятор депозитів Приватбанку

Пропозиції всіх банків
Термін

Гарячі пропозиції

Вам підходять 3 депозити

Дата оновлення:
Депозити в Приватбанк

Депозит Вільний вибір від Приватбанку

14%
ставка
100 000 грнмін. сума
Онлайн оформлення
Часткове зняття
Дострокове розірвання
Пролонгація
Детально
3.76 із 5Рейтинг Мінфіну
20 із 22Народний рейтинг
56062126

Умови депозиту

Термін вкладувід 181 до 270 днів
Сума депозиту100 000 - 50 000 000 грн
Дострокове розірванняні
Можливість часткового зняттяні
Пролонгаціяні
Виплата відсотківЩомісяця

Розрахунок вашого прибутку

Сума депозиту100 000 грн
Дохід до сплати податків7 019 грн

Прибуток за вирахуванням податків

5 651грн
Податок 1 368,00 грн
Депозити в Приватбанк

Строковий депозит від Приватбанку

14%
ставка
1 грнмін. сума
Онлайн оформлення
Часткове зняття
Дострокове розірвання
Пролонгація
Детально
3.76 із 5Рейтинг Мінфіну
20 із 22Народний рейтинг
56062126

Умови депозиту

Термін вкладувід 181 до 270 днів
Сума депозиту1 - 50 000 000 грн
Дострокове розірванняні
Можливість часткового зняттяні
Пролонгаціятак
Виплата відсотківЩомісяця

Розрахунок вашого прибутку

Сума депозиту100 000 грн
Дохід до сплати податків7 019 грн

Прибуток за вирахуванням податків

5 651грн
Податок 1 368,00 грн
Депозити в Приватбанк

Депозит Тижневий плюс від Приватбанку

5%
ставка
1 грнмін. сума
Онлайн оформлення
Часткове зняття
Дострокове розірвання
Пролонгація
Детально
3.76 із 5Рейтинг Мінфіну
20 із 22Народний рейтинг
56062126

Умови депозиту

Термін вкладу7 днів
Сума депозиту1 - 50 000 000 грн
Дострокове розірванняні
Можливість часткового зняттяні
Пролонгаціятак
Виплата відсотківЩомісяця

Розрахунок вашого прибутку

Сума депозиту100 000 грн
Дохід до сплати податків2 507 грн

Прибуток за вирахуванням податків

2 018грн
Податок 489,00 грн

Відгуки про банк

не можливо дозвонитися
95077557, 2019-09-18 15:20:37
Добрий день. Не можу дозвонитися на Гарячу лінію. З картки знялися кошти, але не мною, а банком.
Відповідь банку
Приватбанк18 вересня 2019, 16:30
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.
Два раза списали деньги с карты
82373154, 2019-09-18 14:46:52
В злосчастную пятницу 13.09.2019 перебросила с карты приват на свою же карту монобанка. В приложении монобанка сразу же пришло уведомление о зачислении, а приват24 деньги не ушли и сообщение о списании появилось лишь 15.09. Специально связывалась с монобанком, чтоб подтвердить перевод. Сегодня 18.09. увидела уведомление, что произошёл «переказ зі своєї картки» на такую же сумму без будь-якої іншої інформації ( одержувач і т.і) В чаті мені відповіли, що повернуть гроші централізовано. Так ось питання: коли???? Це були мої останні гроші до кінця місяця, зараз на рахунку -57грн!!! Картка в мінусі, хоча навіть кредитного ліміту немає
Відповідь банку
Приватбанк18 вересня 2019, 15:38
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше. У випадку, якщо не надійде запит на списання— кошти будуть на доступному балансу картки 24.09.19.
З повагою, ПриватБанк.
Списали деньги за покупку два раза
Bodyaa, 2019-09-18 13:09:34
16.09 оплатил покупку, затем 18.09 пришла смс, что деньги сняты 6000, спустя пару часов, сняли ещё 6235грн.
Операторы толком не могут сказать куда ушли деньги и вернут ли мне их. Затем начали говорить, что они в резерве, ждут подтверждения от магазина, но какое подтверждение, если уже оплатил товар в сумме???
В итоге товар вместо 6000, обошелся больше 12 000.
Куда обратится, что бы вернули деньги? Ведь операторы ничего не знают! Один говорит,, сбои, подождите немного,,. Второй ,, У Вас ошибочно списали, деньги в резерве их вернут, но когда не понятно,, третья вообще доказывает, что мне вернули 6000, когда отправил скрин о снятии и балансе, ответила ,, Подождите 10 дней и деньги вернут, они в резерве,,.
Нет слов!
Відповідь банку
Приватбанк18 вересня 2019, 14:44
Добрий день!
Перепрошуємо за завдані незручності.
Дозвольте відмітити, що наші фахівці прикладають максимум зусиль, щоб вирішити дане питання якомога скоріше.
З повагою, ПриватБанк.