×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 39.45 | 39.8295 |
EUR | 42.28 | 42.8504 |
Всі курси банку |
Благодарність
Коментарі (2)
Неможливо оскаржити платіж шахраям всередині банку, навіть якщо звернувся одразу після операції
телефон +380950725789, в вайбер підписаний як Мар’ян. Отримувач переказу Ганна М. (Показав монобанк, прізвище Мирончук зі слов шахраїв), картка 4441114418653562.
Платіж був зроблений з моєї моно на моно шахраїв.
Шахраї, як виявилося вміють підміняти номер. Я отримав дзвінок з номера телефона відправника. який підтвердив що завантажив товар. Я відправив гроші, передзвонив сам відправнику, та він сказав що не розмовляв кілька хвилин до того. Потім ми все ж знайшли спосіб безпечно доставити товар, і все добре, тому не думаю що він причетний.
Що до монобанку, їх позиція, що вони є платіжним інструментом, вирішенням суперечок займається суд. Мабуть вони діють в рамках закону, до банку претензій не маю.
Займатися судами при моїх втратах сенсу не побачив, тому від подальшої боротьби відмовився. Ціль відгуку — поділитись даними шахраїв, та своїм досвідом.
З нашого боку також вживаються заходи стосовно шахраїв
Рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів, для фіксації випадку шахрайства та просимо відправити нам фото ЄРДР, щоб по отриманню офіційного рішення від суду, ми могли надати правоохоронним органам інформацію і співпрацювати
Написати коментар
Залишили без коштів
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (14)
Обмеження офіційних волонтерських рахунків
Колеги працюють над вирішенням складнощів, які виникли з банками
Постараємося якомога швидше їх вирішити і одразу вам про це повідомимо
Також, обов'язково перевіримо діалоги з підтримкою та проведемо роботу над помилками, щоб в майбутньому надавати лише якісний сервіс
Коментарі (14)
Зупинено роботу мого бізнесу.
Приносимо вибачення за незручності
Ми, як банк, маємо періодично ідентифіковувати клієнтів
Наразі всі рахунки активні
Коментарі (7)
Деньги ушли в неизвестном направлении!!!
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (3)
Подяка Владиславу 8878
Написати коментар
SWIFT переказ. Де тразакція?
Я хотів би дізнатись де/чому затримуються транзакції. Банку відправнику було відправлено 4 запита з приводу цих 2х тразакцій, на всі він відповів що платіж надіслано і банк отримувач повинен надати інформацію. Підтримка монобанка не хочуть допомогати в пошуку переказа «питайте у банка відправника», або спитайте «в іншому відділі моно», цей іншій віддівл відправляє назад, просто футболять. Наприклад відділ swift@monobank.ua який займається питаннями SWIFT- та SEPA-переказiв, каже що зверніться у службу турботи. Кто ще може допомогти зі SWIFT як не відділ SWIFT?
Чому Монобанк не хоче дати запит зі своєї сторони в банк отримувач, або в банк посередник з приводу транзакції. Якщо моно продовжить футболити, то «допобачення» моно.
Обов'язково перевіримо всі комунікації та проведемо роботу над помилками
Стосовно переказу, то, дійсно, на жаль, він в банк не надходив
Надіслали вам в особистому повідомленні детальну інформацію стосовно цього та минулого переказу, який також надійшов із затримкою
Коментарі (12)
Допомога щодо обслуговування картки monobank
Коментарі (1)
Блокировка карты без предупреждения и информации
Ми написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (13)
Монобанк крадет деньги на 60 дней
Хочемо трішки підказати, чому, на жаль, оскарження платежу не відбувається так швидко, як очікується:
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо запустити процес оскарження операції лише після надходження запиту на остаточне списання коштів. Цей запит надходить до банку протягом 11 днів, після проведення операції. Якщо ж запит за 11 днів не надійде, або надходить скасування, то кошти повертаються на ваш рахунок.
На зараз ми очікуємо, що Банк зробить повернення в обумовлений термін.
Колеги вже склали запит стосовно цієї ситуації, та зв'яжуться з вами, як буде нова інформація.
Коментарі (11)
Блокування рахунку валютного
Передали запит колегам по можливості пришвидшити перевірку наданих документів.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості та швидкості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Коментарі (19)
Блокування та відмова без причини
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Коментарі (8)
Відмова в обслуговуванні
Передали запит фахівцям, щоб детально перевірили рішення у відмові в обслуговуванні та допомогли у вирішенні питання.
Колеги зв'яжуться з вами для надання інформації.
Сподіваємося, що наша подальша співпраця приноситиме лише позитивні емоції.
Коментарі (39)
Monobank — рай для шахраїв
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (5)
дуже швидко, якісно та привітливо
Написати коментар
Отказ в обслуживании…
Депозит, бывали мелкие переводы, изредка оплата картой, очень было удобно что нет комиссий)
Но вот 12 марта поздно вечером прилетело пуш сообщение от банка «Отказано в обслуживании» и в приложение не войти…
Утром 13 марта написал в телеграмм с вопросами и просьбой пересмотреть решение об «Отказе в обслуживании» так как никаких нарушений не делал. Но вот в поддержке отвечает бот под копирку и решить ничего нельзя.
Подозреваю что Монобанк к решению «Отказано в обслуживании» подтолкнуло:
1. В приложении с января 2024 года в разделе «Картка» ниже баланса появилась строка… что-то вроде предложения кредитного лимита 55000 грн. Я его проигнорировал и на кредитный лимит соглашаться не стал.
2. Накануне, а именно 7 марта у меня закончился срок депозита, решил пока не продлевать… Итог — «Отказ в обслуживании» через 5 дней
Что мы имеем? Ты стал банку не выгодным клиентом и не нужным! Кредитный лимит не берёшь, депозит не продлеваешь.
Поэтому будьте осторожны те кто пользуется данным банком… вас могут в один прекрасный момент просто вышвырнуть без причины как не нужный мусор…
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Коментарі (3)
Кредитный лимит
Пользовался услугами банка по тем причинам, что минимум комиссий и хорошая служба поддержки. Буду следить за рейтингом и думать о переходе в другой банк.
Раньше у банка была такая услуга — самому регулировать (повышать — понижать) кредитный лимит в рамках выделенного банком. Это удобно и для меня важно. Случилось, что банк повысил кредитный лимит, прилично повысил и не сообщил, что возможность регулировать лимит убирается. Банк решил «подзаработать»…не всегда есть возможность платить за кредит всю сумму и внося частями, иногда большими, а иногда и малыми частями, ты всё-таки платил. Когда регулирование кредитного лимита забрали, получилось неудобно…крайне. На все просьбы вернуть эту функцию, банк отписывается фразами …(((Так, згодна з вами, що краще і комфортніше, коли своїх особистих грошей вистачає на все і не потрібно користуватися кредитними.
Разом з тим, хочу звернути вашу увагу, що не буває зайвим мати «гроші про запас». Не користуєтеся кредитним лімітом — нічого не платите. Якщо вам терміново знадобляться гроші, то вони є у вас. До того ж в монобанк найвигідніші умови користування кредитною лінією на зараз: і за пільговим періодом і за ставкою за користування кредитом поза пільгового.)))
В таком случае, хочу попросить банк дать возможность снижать лимит и оставлять ту часть, которая необходима для минимального платежа в текущем месяце…думаю это в пределах 10%. Не более.
Так же при оплате частями, нет возможности платить досрочно, можно платить только всю сумму…а её порой всей — нет.
…
Так же плачу коммуналку через банк и однажды обратил внимание службы поддержки, что есть сбой. Не соответствие тому, что я оплатил и то, что отобразилось. Банк и в этом случае, занялся отписками, через отработанные фразы…позже из новостей узнал, что сбой был и был связан с хакерской атакой на систему. Не распространять негативную информацию конечно важно…но делать вид, что ничего не происходит, тоже не стоит.
Однажды услышал, что в банке у коллеги по работе пропала приличная сумма в долларах. Мошенники сняли. Не считаю необходимым верить слухам и могу различать эмоциональный комментарий от рабочего. Почитав коменты на Минфине, пришёл к выводу, что «не всё гладко в Датском королевстве». Одно дело закон, когда ты действуешь в его рамках. Другое дело мошенничество, навязывание, не давать инфу о продуктах, отсутствие должного контроля за безопасностью.
Обов'язково перевіримо всі діалоги та вживемо заходів
Стосовно зниження кредитного ліміту, то в застосунку є можливість знизити ліміт на суму кратну 1000 від суми заборгованості й розмір ліміту не може бути меншим від суми вашої поточної заборгованості
Наприклад, якщо є сума заборгованості 32 123 грн, мінімальну суму кредитного ліміту можливо встановити 33 000 грн
Коментарі (4)
Банк надає атоматично кредит та вганяє овердрафт. Кошти може вкраси будь який шахрай
Служба підтримки силається на закон України «Про споживче кредитування» Статтю 3
А Стаття 3 це «Стаття 3. Сфера дії Закону». Де описано те що цей закон не стосується овердрафтів.
Проведення операцій «оффлайном» це фактичний взаєморозрахунок Монобанку з банком, в якому зареєстрована торгова точка, в якій проводиться оплата
Транзакція була ініційована на списання безпосередньо від платіжної системи, в такому випадку банк зобов'язаний провести операцію
Колеги нададуть офіційну відповідь по вашому запиту
Коментарі (38)
Заблокували рахунок без пояснення причин
Ми написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (2)