×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 39.45 | 39.8295 |
EUR | 42.28 | 42.8504 |
Всі курси банку |
Рахунок заблоковано, підтвердіть,що карткою користуєтесь саме ви!^- новий крінж від псевдобанку
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (2)
Андрей помогал мне в 3 ночи делать карту точнее менять номер очень хороший человек повысь ему зарплату потому что не каждый мне кажется в 3 ночи точнее в Украине четыре будет делать человеку карту
Коментарі (2)
Шахрайство кредитних грошей в сумімі 70000
Дійсно, банком може бути встановлено кредитний ліміт автоматично згідно з умовами та правилами банку (2 розділ, п. 5.3 та п. 6.3.2), але про це обов'язково повідомляємо повідомленням в застосунку
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (8)
2019−2024 був клієнтом і в один день перестав ним бути
Сьогодні зранку приходить пуш:
На підставі накопиченої інформації з різних джерел банк прийняв рішення про закриття вашого карткового рахунку та відмову в подальшому обслуговуванні.
Просто ось так, без нічого. В один день. Так, що я був досить сильно здивований.
Можна бути 5 років клієнтом банку і в один день перестати ним бути.
Я і людям рекламував ваш банк і багатьох перевів на нього і ачівки збирав. Був один раз запит на походження коштів за період в цілих два роки, три місяці назад, я все скинув і відписав, сказали будуть питання напишуть. Який толк наприклад, тримати суми якісь в банку, комусь радити і пропонувати реєструватись, розказувати, що класний банк. Якщо через дейкий час виявляється, що надійності 0, або депозит робити, де просто можна в один день бути виставленим на мороз. Це розчаровує.
Помимо війни, яка вже третій рік йде, ще власні сервіси душать.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Коментарі (2)
Заблокували рахунок
А в мене оформлена зарплата на білу карту і всі гроші свої теж там тримав, в одну секунду я залишився просто без грошей, як так можна просто, я не розумію, пишу про це в підтримку, мені кажуть що не можуть перевести бо карта заблокована виконавчою службою, декілька разів мені довелось повторити і довести що карта активна і я отримую туди зарплату і все оплачую цією картою, все таки змогли це побачити і сказали що завтра переведуть гроші, довелось позичати щоб заправити машину і взяти собі хоча б поїсти і тільки наступним вечором мені переказали мої гроші на інший банк
Як так можна відноситись до військових я не розумію, щоб просити свої кошти і тобі їх не можуть віддати…
Обов'язково перевіримо діалоги зі співробітниками та проведемо роботу над помилками, щоб в майбутньому надавати лише якісний сервіс
Стосовно відмови в обслуговуванні, колеги написали вам в месенджері
Написати коментар
Заблоковано рахунок
Друзі користуйтеся надійними банками, а не цім сміттям
Усім дякую:)
На поточний момент банк розглянув надані вами документи.
Питання вирішено та обмеження зняті.
Коментарі (10)
Отказ в обслуживании без объяснения причины.
Ми передали запит колегам додатково перевірити все та зв'язатись з вами, щоб допомогти у вирішенні питання.
Коментарі (2)
монобанк блокує рахунки
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (8)
ФОП, тільки в моно банк!
Написати коментар
Заблокировали счет без объяснения причины
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (4)
Розірвали договір
Був одним з перших клієнтів, отримав 100 к кредитного ліміту, активно користувався кредитними коштами і сплачував відсотки по заборгованості.
В січні 2023 року виникла така ситуація — у мами зламався телефон, і я зайшов їй в акаунт зі свого телефону, адже в неї теж був використаний кредитний ліміт і треба було вчасно сплачувати, + оплачувати її особисті потреби. На той момент я не знав що за правилами безпеки не можна заходити в акаунти з одного телефону (бо в приваті такого нема, без проблем користувались двома акаунтами з одного телефону).
І от прилетіло мені сповіщення про розрив ділових відносин, хоча на той момент було біля 50 к заборгованості. Запитав про причини, але підтримка ж відповідає шаблонами. Погуглив і взнав що скоріше за все причина в тому що вхід у 2 акаунти з 1го телефону.
Спитав у підтримці чи можна знову стати клієнтом з часом — сказали що спочатку треба виплатити заборгованість і можуть переглянути рішення (дали реквізити, бо ж в додаток вже доступу нема)
Досі сплачую заборгованість, по моїм підрахункам залишилося приблизно 20 к.
Прошу у банку переглянути ситуацію і відновити обслуговування, бо без додатку досить не зручно сплачувати кредит (суму заборговані вираховую по смс з нагадуванням про мінімальний платіж)
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
Коментарі (9)
Отказали в обслуживании
Питання зараз знаходиться у колег в роботі
Додатково колеги зв'яжуться з вами найближчим часом, для уточнення інформації
Коментарі (19)
Хороша робота тех підтримки
Найкращу працівницю соню😇табельний номер 9963, був би вам вдячний якби відзначили та заохотили бездоганну роботу вашого працівника 🫶🏼
Написати коментар
Уникайте проблем — виводьте гроші з Монобанку!
Проте, 12 березня 2024 року, я отримала лист від вас, у якому повідомлялося про блокування моєї картки та припинення обслуговування, без будь-якого пояснення чи вказівки на причину. Це рішення здивувало мене і залишило мене в шоці.
Це дуже сумно і розчаровує мене бачити, що після такого тривалого часу співпраці ви раптово відмовляєте мені у послугах, не надавши жодного роз’яснення. Я була вашим відданим клієнтом, і таке ставлення викликає велике розчарування.
Відразу зауважу, що у результаті блокування всі мої заощадження були просто заморожені, і я зараз залишилася за кордоном без грошей!!! Це надзвичайно важко і неприємно для мене.
Я буду рекомендувати всім своїм знайомим виводити свої кошти з вашого банку, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому. Немає ніякого сенсу зберігати кошти в банку, який може раптово і безпідставно відмовити в обслуговуванні.
Детально все перевірили та переглянули рішення у відмові в обслуговуванні
На поточний момент всі обмеження зняті, картки активні.
Сподіваємося, що наша подальша співпраця приноситиме лише позитивні емоції.
Коментарі (5)
Дякую за допомогу
Дякую)
Написати коментар
Обслуговування на висоті
Додатково написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Написати коментар
Служба підтримки дно
Після цього всього зявилось питання звідки дохід, відразу я відповів на всі питання і мене відправили чекати від 30 хв до 48 годин
Через деякий час запросили ще документи які відразу я і надав в підтримку в чаті Телеграм, те ж саме відправив в додаток, де було написано що потрібно чекати відповідь 13.03
14.03 Відповіді так і не отримав, писав багато разів в підтримку відповіді так і не отримав сказали чекати ще, на запитання скільки?, відповіли що чекайте, далі я зателефонував по номеру телефона в підтримку де я пояснив ситуацію що я вже 4 дні без грошей та ще й в батька на днях була операція і дуже потрібні були кошти які на балансі (22к) які не можуть розблокувати, ні закрити рахунок до розгляду підтвердженнь доходу, оператор підтримки ввійшов в положення сказав що перетелефонує через годину
Пройшла година оператор зателефонував і сказав що сьогодні до вечора, ну МАКСИМУМ до обіда завтрішнього дня, ситуація буде вирішена
18.03 17:50 ДОКУМЕНТИ ЯКІ Я НАДАВ НЕ РОЗГЛЯНУТІ, і того я 5 днів без копійки, потрібні кошти за проведену операцію, зателефонував ще раз в підтримку де сказали що за слова свого колеги вони не відповідають і сказали чекати, на мої слова про те що я без коштів 5 днів в склалась ситуація таким чином, відповіли що нічим не можуть допомогти
Підтримка хоч і привітна але нічим допомогти не може, навіщо вони там сидять я не розумію
Передали ваші звернення на перевірку якості проведення консультації, та вживемо заходів.
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
На поточний момент банк розглядає надані вами документи.
Ми передали запит колегам по можливості прискорити перевірку. Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація
Коментарі (7)
Жахливий мобільний застосунок і погана підтримка
В якийсь момент валюта почала переводитись на гривневі картки, тобто валюта яку я по 3 місяця чекав депозитами — продавались в гривні. Звісно я «сам винен бо обирав гривневу картку для переказу», єдине що може сказати «привітний», але безтолковий персонал в підтримці. Хоча я впевнений що робив все завжди однаково. Звісно, в такій ситуації як мінімум можна зробити висновок що користувацький інтерфейс застосунку в якому таке може статись — жахливий. І це справді так в багатьох аспектах порівняно з іншими банками якими я користуюсь. Зато якісь досягення котами є, нахіба вони треба. Може там є досягнення « *** якого намахав монобанк»?
Вже з валютної картки можна здійснювати перекази на валютну карту Моно близького родича після підтвердження родинного зв'язку.
Важливий момент, що переказ необхідно здійснювати на карту, валюта якої відповідає валюті відправки. Якщо при відправці буде вказано картку одержувача в іншій валюті — кошти конвертуються та надійдуть на гривневу картку.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Коментарі (7)
Выплаты по Военным облигациям это «подозрительная активность»
для спарвки — монобанк делает подобное в ручном режиме — так что карты не спешат разблокировать!
Мы даже не можем представить, что же могло вызвать подозрения у монобанка… какой-же бред!
На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим
Ми, як банк, маємо періодично ідентифіковувати клієнтів
Попросіть, будь ласка, вашого чоловіка перевірити повідомлення від банку в застосунку
Коментарі (4)
Безвідповідальний банк
Проклинаю ваш банк
Нікому не рекомендую ним користуватись
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Коментарі (1)