6 травня 2019
Останній раз був на сайті:
2 травня 2024 о 07:54
-
Робин Гуд
34 года, Одесса
-
braintest
54 года
-
Алексей Валко
42 года, Киев
-
Патріот України
48 лет, Львів
-
044blog
36 лет, Киев
-
duke34
Киев
-
NFH
35 лет, Харків
- 24 лютого 2021, 5:17
Защитим нашего производителя!
Ответ всем лицемерам, завистникам, доморощенным экспертам и оставившим свои комментарии к статье« Евробляхеры обвалят цены на б/у авто» https://minfin.com.ua/2021/02/23/60468614/ всем всем, кто за «умными» словами прячет «страшную» злобу на всех !!!
У 1970-х poкaх нaйдeшeвшим aвтoмoбiлeм, щo пpoдaвaвcя в CPCP був ЗAЗ-966 «Зaпopoжeць», вapтicть якoгo cтaнoвилa 3 000 paдянcьких pублiв.
Цe вiдпoвiдaлo 3 614 aмepикaнcьким дoлapaм.
У тoй чac в CШA зa цi гpoшi, a caмe зa 3 562 aмepикaнcьких дoлapa мoжнa булo купити Ford Mustang Mach 1, ocнaщeний кoндицioнepoм, aвтoмaтичнoю кopoбкoю пepeмикaння пepeдaч (AКПП) i 5,7-лiтpoвим 8-цилiндpoвим V-пoдiбним двигунoм пoтужнicтю 290 кiнcьких cил.
Дo peчi, звичaйний Ford Mustang в бaзoвiй кoмплeктaцiї кoштувaв 2 820 aмepикaнcьких дoлapiв.
Євген Белаш
|
15
|
- 21:49 ФРС зберегла ставку на рівні 5,25-5,5% річних
- 20:00 Експорт України вийшов на довоєнний рівень, уряд змінив умови програми «5-7-9»: головне за 1 травня
- 19:51 Tether отримала в першому кварталі рекордний прибуток у $4,5 мільярда
- 19:17 Фонд BUIDL від BlackRock став найбільшим на ринку токенізованих активів реального світу
- 18:15 PEPE продовжує зростання на тлі загального зниження на ринку мемкоїнів
- 17:25 Курс валют на вечір 1 травня: на міжбанку долар впав, а євро зросло
- 17:15 Бізнес другий місяць поспіль позитивно оцінив результати своєї діяльності — НБУ
- 15:27 Кабмін змінив умови програми «Доступні кредити 5-7-9%»
- 15:11 Bloomberg опублікував рейтинг найбагатших людей світу, в якому є один українець
- 14:53 Укрпошта продала «скандальні» ретроавтомобілі на 60% дорожче
Коментарі - 11
До речі, відповідність 3000 рублів до 3614 доларів теж дещо сумнівна, курс назвати ринковим можна було з великою натяжкою.
Щоб ви вибрали для себе: «дешевий» новий Ланос чи 10 річну Камрі за однакові гроші?
Статья провокативная и однобокая, а потому лживая, на мой взгляд.
Но то, что эти Запорожцы надо было постоянно ремонтировать — это да.
А ФБ в последнее время перестала смотреть — пропагандистская помойка, понятно чья.
Тот, кто работал, покупал Жигули или Волгу.
Они были вполне по карману, но в очередь.
Т. е. исходные были совершенно разные. Первые десять-пятнадцать послевоенных лет это вообще караул. Ну и конечно дурость, вроде плановой экономики или посадок и расстрелов учёных ещё Сталиным.
Всё верно!
Пинать на ввозимые автомобили глупо пока огромными предприятиями владеют и управляют неуклюжие бизнесмены.
За Еврокар ничего не скажу, не знаю что там с контролем качества на производстве.