Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
23 квітня 2025, 13:57

Оподаткування криптовалют: Железняк розкрив подробиці нового законопроєкту

Законопроєкт про регулювання віртуальних активів розглядатиме Комітет Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики 25 квітня. Перший заступник голови цього комітету Ярослав Железняк пояснив деталі законопроєкту та розказав, яким буде оподаткування криптовалют.

Законопроєкт про регулювання віртуальних активів розглядатиме Комітет Верховної Ради з питань фінансів, податкової та митної політики 25 квітня.
Фото: pixabay.com

Читайте сторінку«Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини

Він зазначив, що законопроєкт, ймовірно, буде підтримано на рівні Комітету. Водночас уточнив, що це ще не остаточна редакція документа.

«Це не фінальна версія. Усе ще буде обговорюватися, депутати вноситимуть свої правки. У нас усе ще триває дискусія з Міжнародним валютним фондом», — заявив Железняк.

Мета законопроєкту — внесення суттєвих змін до чинного українського законодавства про криптовалюти та Податкового кодексу. Як зазначив Железняк, новий документ фактично кардинально переглядає підхід до регулювання, визначений у законі «Про віртуальні активи», ухваленому у 2022 році.

Зокрема, документ містить положення про впровадження додаткових норм, які набуватимуть чинності поступово.

«Наше криптовалютне законодавство адаптоване до такого, яке діє в ЄС… Друге — змінюється регулятор. Якщо відразу йшлося про те, що це буде Комісія з цінних паперів та фондового ринку, то тепер, найімовірніше, це буде Нацбанк України. Але в законопроєкті написано, що вирішуватиме Кабінет міністрів України», — підкреслив Железняк.

За його словами питання про розподіл повноважень з нагляду за крипторинком, включно з ліцензуванням і регулюванням, буде вирішуватися до другого читання законопроєкту.

Оподаткування

Важливим елементом оновленого законопроєкту є норми, що регулюють оподаткування операцій із криптовалютами.

«Пропонується умовно загальна система оподаткування, але з певними винятками. Буде, умовно кажучи, спеціальний режим для фізичних та юридичних осіб. Податок стягується з прибутку за підсумками року, це фінальна вартість мінус початкова. Обмін між своїми гаманцями не оподатковується. Також збір не стягується з прибутку в розмірі однієї мінімальної зарплати», — пояснив Железняк.

Він зазначив, що до кінця 2026 року для фізичних осіб діятиме пільгова ставка ПДФО — 5%, як раніше повідомляв Гетманцев. Після цього вона зросте до 18% ПДФО та 5% військового збору. Відповідальність за декларування доходів і сплату податків покладатиметься на громадян.

Читайте також: Гетманцев розповів про те, як нараховуватимуть податки на криптовалюту

Що стосується юридичних осіб, то для них передбачено аналогічний механізм оподаткування, як і на ринку цінних паперів. Водночас компаніям, що працюють у рамках правового режиму «Дія.City», буде заборонено здійснювати операції з криптовалютами.

«Як я вже заявляв раніше, ми ввели вкрай спрощену систему. Тому до більшості криптоактивів податок на додану вартість застосовуватися не буде. Виняток — це NFT і ті токени, які підтверджують право на майно», — розповів Железняк, говорячи про ПДВ.

Постачальники послуг, зокрема криптобіржі, будуть зобов’язані передавати інформацію до Державної податкової служби України. У разі недотримання цього обов’язку передбачено накладення штрафних санкцій.

«Спрощеної системи оподаткування для криптовалют не буде», — підкреслив Железняк.

Крім того, законопроєкт запроваджує основну класифікацію криптоактивів, розділену на три групи. За його словами, такий підхід обрано для того, щоб спростити запуск законопроєкту в дію — надмірна деталізація у визначеннях криптовалют лише ускладнила б цей процес.

Схвалення законопроєкту

«Після цього законопроєкт буде винесено в зал, де його ухвалять у першому читанні. Потім настане тривалий період його доопрацювання. Дуже тривалий. Тому я не вважаю, що білль ухвалять протягом кількох місяців. У нас досі триває дискусія з НБУ і МВФ, оскільки вони просили навіть перше читання відкласти до 1 жовтня», — сказав Железняк.

Він впевнений, що його законопроєкт ухвалять у цьому році.

Железняк наголосив, що наразі йдеться лише про перше читання, тож законопроєкт ще буде доопрацьований. Тому, за його словами, не варто сприймати поточну редакцію документа як остаточну та незмінну.

Водночас це не стосується питання оподаткування — на його думку, в цій частині суттєвих змін не передбачається.

Вибирайте вигідні курси та надійні сервіси для обміну криптовалюти з «Мінфін»

🕵️ Ми створили невелике опитування, щоб дізнатися більше про наших читачів.

💛💙 Ваші відповіді допоможуть нам стати кращими, приділяти більше уваги темам, які вам цікаві.

🤗 Будемо вдячні, якщо ви знайдете хвилинку, щоб відповісти на наші запитання.

Автор:
Роман Мирончук
Редактор стрічки новин Роман Мирончук
Пише на теми: Економіка, фінанси, банки, криптовалюти, інвестиції, технології

Коментарі - 79

+
+74
Я. ..
Я. ..
23 квітня 2025, 14:03
#
«Постачальники послуг, зокрема криптобіржі, будуть зобов’язані передавати інформацію до Державної податкової служби України. У разі недотримання цього обов’язку передбачено накладення штрафних санкцій.»

Мм, прикольно, binance, coinbase, okx, bybit — дуже перелякалися)) а українську біржу kuna вже витіснили благополучно з країни, так само Нігерія чи хтось там з Африки хоче багато грошей з binance, ну всі хочуть поживитися на халяву успіхами криптобірж, і що?)
+
0
yarg
yarg
23 квітня 2025, 14:35
#
«куна» не була українською. Вона була зареєстрована в якихось бебенях типу литви чи молдавії.

їто не буде платити — той не буде працювати. все просто.
+
+30
Mini Mi
Mini Mi
23 квітня 2025, 19:32
#
Но подождите же, Украина же сверхдержава ведь не могут же биржи проигнорировать ее требование раскрывать данные по всем операциям?!
+
0
yarg
yarg
23 квітня 2025, 19:43
#
Могут. в результате платежей на них небудет. собственно и все.
+
+15
Mini Mi
Mini Mi
23 квітня 2025, 20:29
#
Платежей на них нет с апреля 22 года) Так что чем там наши власти планируют давить даже на белые биржи я хз
+
+30
yarg
yarg
24 квітня 2025, 6:33
#
Даа. а я постоянно вижу в разделе жалоб на банки — «заблокировали стредства от крипты с биржи». А если биржа сядет в санкции ?
+
0
HappyInterest
HappyInterest
24 квітня 2025, 11:59
#
А зачем банки?
взаиморасчет через биржу — 0 комиссий, лимиты — исчисляются миллионами долларов, а не парой тысяч.
а еще лучше крипта вне биржи.
вон была новость что китай и рф биткоинами за нефть рассчитываются.
вот это настоящие деньги, а не когда кто-то пяткой левой ноги блокирует ТВОИ деньги, потому что так захотелось…какой смысл в таких деньгах?
когда поехавший узурпировавший власть чел/система отбирает твои средства потому что так захотелось, какой смысл в такой системе? она либо будет адапритоваться либо помрет.
+
0
yarg
yarg
24 квітня 2025, 13:16
#
Правильно. низачем.
+
+15
Mini Mi
Mini Mi
24 квітня 2025, 15:33
#
В таких жалобах переводы не с биржи, а п2п от другого физлица. Сами биржи НИЧЕГО не переводят ни в одну ни в другую сторону с 22 года
+
+15
bonv
bonv
23 квітня 2025, 14:05
#
Втрати хто буде покривати і який відсоток?
+
+15
yarg
yarg
23 квітня 2025, 14:36
#
Ну… квартиру продасте. почки… цим і покриєте. Все як всюди.
+
+15
bonv
bonv
23 квітня 2025, 22:58
#
Як обдерти народ, як липку — лише про це влада і думає
+
0
san4os
san4os
24 квітня 2025, 13:06
#
Bonv, яке ще обдерти? Чи може при Вашому улюбленому Порошенку не було податків для народу?

Всі хто заробляє - платять податки. З зарплати платять податки. ФОП платять податки. З депозитів платять податки. Пенсіонер, який зі своєї ніщенської пенсії купує буханку хліба за 30грн — пластить 5 грн ПДВ в складі цієї буханки…

Тільки самі хитрі, які заробляли на крипті і не платили податки, тепер причитають як потєрпевші від того що їм тепер прийдеться платити податки точно так само як і всім іншим.

+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
24 квітня 2025, 13:54
#
Купил ты USDT , а я купил долларовые купюры . Вопрос — почему ты заплатил налоги, а я нет ?

Потому что в Укриане строится экономика дожития . В ней убивают два класса — это инвесторы и предпринимаетели . А потом … ой у нас зарплаты на заводах порошенко и ахметова всего 300 долларов , как мы плохо живем …

У нас все сделано так что ты оплачиваешь налог на инфляцию . Пришел американец инвестор , купил сарай за 10 тыс долл , потом через 3 года вышел из инвестиции продал за 10 тыс долл . Но уже должен налогов . И так инвестор не  ***  — он просто на такие условия не прийдет .

А чтоб овощи типа тебя не беспокоились , есть 3 исключения , это валюта , недвижка и авто . по 1 в руки . Потому что по уму надо с тебя тоже бы удержать , купил ты квартиру за 1 млн ГРИВЕН (в гривнах все) за 50 тыс долл , а продал за 3 млн гривен — за 30 тыс долл , будь добр — 3 млн — 1 млн (докажи что по этой цене) * 23% = 460 тыс будь добр отдай .

Но тогда бы всю дичь поняли бы все . А так такие как ты в неведении .
+
+15
yarg
yarg
24 квітня 2025, 15:15
#
А какое отношение имеют инвесторы и предприниматели к покупке долларов или стейблкоинов ? их покупают пенсионеры. В экономике дожития — типа США.
Предприниматели строят бизнес , а не на крипту дрочат.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
24 квітня 2025, 15:21
#
Это точно такой же по сути закон . он просто налогообложит еще одну область за факт владения и просто нужно будет или забить на него или не пользоваться USDT , т. е. уничтожает просто . Математика та же .
+
+15
bonv
bonv
24 квітня 2025, 14:43
#
І при чому тут порох — зелено-****? Ще раз для 73%упоротого — немає закону про оподаткування крипти. Дійшло чи як завжди?
+
+15
Три літри
Три літри
23 квітня 2025, 14:37
#
Ти сам будеш покривати свої втрати. Інвестування має ризики, це написано на сайті будь якої поважної криптобіржі.
+
+15
bonv
bonv
23 квітня 2025, 22:58
#
Тож і вистачить відсотків які сплачую по угодах на криптобіржах.
+
+15
Три літри
Три літри
23 квітня 2025, 23:23
#
Ці відсотки ти платиш криптобіржам, яким боком тут податки?
+
+15
bonv
bonv
24 квітня 2025, 12:26
#
Важко з осмисленням? Які податки? Вистачить відсотків які сплачую біржі.
Якщо влада буде покривати мої втрати то зможе претендувати і на податки.
А поки що все бла-бла-бла.
+
0
san4os
san4os
24 квітня 2025, 13:32
#
Оборона, пенітенціарна система, освіта, медицина, купа соціальних програм і т.д. — це все покриває держава. І тому ти зобовязаний дотримуватися податкового законодавстава і платити податки з доходів згідно податкового кодексу.
+
+15
bonv
bonv
24 квітня 2025, 14:41
#
Щезни ****. Немає закону про податки на крипту!
+
0
san4os
san4os
24 квітня 2025, 16:16
#
Немає, але на все свій час. Ще буде.
+
+15
Mini Mi
Mini Mi
24 квітня 2025, 15:35
#
Вот кто этим всем пользуется и имеет профит пусть и платить.
+
0
san4os
san4os
24 квітня 2025, 13:24
#
«Втрати хто буде покривати і який відсоток?»

А хто лудоманам покриває втрати якщо вони в азартнх іграх бабло програли?
Гемблінг та беттінг: виграв, заплати податок з прибутку. Програв — твоя проблема. Тебе ніхто не заставляє грати в азартні ігри.
+
+15
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
23 квітня 2025, 14:20
#
Просто хотят денег.
+
0
yarg
yarg
23 квітня 2025, 14:36
#
Ні. вселенського щастя…
+
0
Три літри
Три літри
23 квітня 2025, 14:38
#
Просто хочуть щоб люди платити податки.
+
+113
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
23 квітня 2025, 14:50
#
Для того чтоб люди платили налоги — нужно чтоб налоговая служба, налоговая система а так же штрафы становились адекватными . А так это игры в догонялки .

Народ поиграет чуть чуть , наслушается и разбегается . от 52 млн Украины осталось 26−28 млн .

на экономике дожития не уехать , нужна экономика развития . Потому повторюсь кратко —

Просто хотят денег
+
0
yarg
yarg
23 квітня 2025, 15:24
#
Оужас. осталось 26 миллионов. Разбежались…
по правде говоря — разбежалось миллиона 2−3 .
остальных аннексировала россия или просто было сокращение рождаемости , характерное для всех развитых стран.

экономика дожития — это в США. нам до нее далеко.
+
+113
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
23 квітня 2025, 15:56
#
Мы уже развитая страна :-) ? фантазиям нет границ . А ну какая страна из развитых сократилась ВДВОЕ ? Мне известны с таким уровнем — латвия , литва , эстония .

да , 26−28 млн включает и выехавших и оккупированных (до 6 млн) и выехавших (новых 6 млн) .

А перспектива «развитой страны» — это 10 млн через 30 лет + 20 млн мигрантов которых еще надо привлечь .

Не важно как стало меньше людей — не родилось или свалило , это говорит о токсичности среды . Она отравляет . И это экономика ДОЖИТИЯ . Вся логика построена на ДОЖИТИЕ .

+
+15
yarg
yarg
23 квітня 2025, 17:08
#
Да. и не изображайте девочку-припевочку. мы гораздо ближе к германии чем к бангладешу. Потому и рождаемость у нас — чисто европейская.
Небыли бы развитыми — было бы по 8 детей на женщину. И вы бы ныли «что с ними делать»???

дроч на количество населения поднадоел. Венгрия с 8 миллионами населения не ноет. Вы хотите вернуть 10 миллионов пенсионеров ? а кормить их вы имеете чем ? нет ? ну отож.

В швеции население не меняется с 1900 года. это экономика дожиния ?
а в Нигерии население выросло за 20 лет с 80 до 300 миллионов — это экономика процветания ?
определитесь.
+
+59
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
23 квітня 2025, 19:00
#
И когда у нас как в германии будут доходы ? Когда мы первый автомобильный завод откроем ?

Население германии за то же время выросло с 80 до 83 млн . У нас упало с 52 до 26 . Какие *** «развитые страны» ???

венгрия с 8 млн будет оккупирована россией за три дня . это уже точно .

наше будущее через 30 лет — 10 млн и 20 млн мигрантов . Вы пока не понимаете о чем идет речь , для вас есть текущее будущее в котором мы развитая страна :-) . А я был в тех странах откуда привезут . Учить будем не мове, а не бросать мусор из окна . И нацменьшинством дети в школах (их 3 млн) становятся в первые 5 лет миграции .

Вообще странно не думать о будущем и думать что если у нас будет стареющее население то будет большой выбор , не будет , или кормишь пенсов или они голосуют за путина .
+
0
yarg
yarg
23 квітня 2025, 19:12
#
Первый ? немецкие автомобили на 30 процентов из украинских запчастей сделаны. Погуглите, это не запрещено. Зарплаты будут нескоро. вы думали что вот так просто можно сровнятся с топчиками ? наш уровень — болгария , румыния , португалия…
население германии выросло за счет рождаемости , или наших беженцев ? уточните .
Ну и да — свое отношение к дрочу на количество людей я высказал.

+
+14
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
23 квітня 2025, 19:53
#
Болгария и румыния — развитые страны ? И уровень чего ты сравнил ?

еще раз — количество людей при соседе россия — это путь к оккупации . мобилизационный ресурс банально и способность экономики защититься . как защищаться будешь ?

и второе — это банально пенсионеры обладающие низкой пенсией , а будет еще значительно более низкая и право голоса за путина . Что будем делать ?

В германии нет такого разгрома как 50% утраченного населения , там бы за это вздернули бы .
+
0
yarg
yarg
24 квітня 2025, 6:34
#
Ясно. ну — что сказать — делай больше детей и тебя не вздернут.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
24 квітня 2025, 13:48
#
Мне уже 50 , наверное поздно делать детей . Девки молодые уже не ведутся .

вздернули бы свою власть которая допустила бы 50% падение населения , а у нас норм , пока гром не грянет … пока в угол ситуация не загонит …
+
0
yarg
yarg
24 квітня 2025, 15:19
#
Аа. власть за всех должна детей делать ?
это она может.
понизить зарплату до уровня пакистана — и будет у всех по 15 детей. И счастье…
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
24 квітня 2025, 15:23
#
Нет , власть должна быть озабочена проблемами граждан . Ответить на вопросы — почему и что не так , почему мы самая нищая страна европы и что с этим делать .

А дети это просто KPI . результат усилий . Выживает нация или нет . Кому нужны руководители которые приводят к уничтожению нации ?
+
0
yarg
yarg
24 квітня 2025, 15:44
#
Если бы были нищими — рождаемость была бы как у нищих. 15 детей на женщину.
Это закон.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
24 квітня 2025, 16:21
#
Какую **** вы несете … а еще надо войну как в афганистане, они выросли втрое … а вот все «развитые» страны за 30 лет утратили 50% населения …

мы НИЩАЯ страна. Самая нищая страна европы. Значит должны больше всех в европе рожать?

может хватит молоть чушь? Рождают в счастливых странах с видением будущего, или там где нет презервативов.
+
0
yarg
yarg
24 квітня 2025, 21:07
#
Это чистая правда.
чем ниже уровень жизни — тем выше рождаемость и рост населения. И наоборот.

Мы не нищая страна. Мы страна где модно называть себя нищим. Не путайте.

В счастливых странах детей нет. Вообще.
вы не очеь хорошо умеете искать информацию :(
вот 2 таблички — сравните их
https://global-relocate.com/ru/rankings/happiness-level
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BE%D0%BA_%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D0%BD_%D0%BF%D0%BE_%D1%83%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%8E_%D1%80%D0%BE%D0%B6%D0%B4%D0%B0%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8

+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
25 квітня 2025, 11:41
#
Мы самая нищая страна европы, значит у нас должна быть самая высокая рождаемость в европе?

В вашей же табличке выше нас — Испания, Исландия, Польша, великобритания, норвегия, сша, катар…

Еще раз — не нищие, а СЧАСТЛИВЫЕ. Комбоджа живет на 70 но она СЧАСТЛИВА.
+
0
yarg
yarg
25 квітня 2025, 21:47
#
У нас не принято говорить о счастье. У нас принято прибеднятся. В отличие от остального мира.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
28 квітня 2025, 13:43
#
У нас много чего не принято — например улыбаться . Вы считаете что мы достаточно обеспечены и просто так не улыбаемся и не счастливы , без причин ?
+
0
yarg
yarg
28 квітня 2025, 13:55
#
Можете думать все что угодно. отрицать реальность и боротся с ней.
+
+30
Три літри
Три літри
23 квітня 2025, 16:32
#
Для того чтоб люди платили налоги — нужно чтоб налоговая служба, налоговая система, а так же штрафы становились адекватными

Саме це зараз і відбуваєтся.

Не побачити це може або сліпий, або тупий.
+
+29
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
23 квітня 2025, 16:55
#
Тогда я или тупой или слепой . А ну откройте мне глазки что там стало адекватного ? Ну например штраф в 150% от суммы за точку с запятой в чеке … или нет … 180 тыс грн штрафа за продажу через нова пей , с суммы были уплачены налоги . или нет , за ошибке при найме — 300 тыс грн штрафа . а может быть уголовка за невыплату зарплаты дважды в месяц равными долями ? или нет за 8го нанятого не инвалида ?

где вы там рассмотрели адекватность ?

у меня по инвестициям в прошлом году разница между фактической и налоговой прибылью в 40% , ЗА ГОД , где тут адекватность …

не чудите не говорите то о чем вы и представления не имеете .
+
0
Три літри
Три літри
23 квітня 2025, 17:38
#
Тогда я или тупой или слепой .

Цілком ймовірно бо відразу почали писати якусь маячню яка немає стосунку до теми обговорення.

Ну например штраф в 150% от суммы за точку с запятой в чеке

про який чек мова? криптовалюта це віртуальна річь, вона не продаєтся на касах в АТБ, принаймі поки що

а может быть уголовка за невыплату зарплаты дважды в месяц равными долями ?

яка нафіг зарплата, кому? людині що продала криптовалюту? а хто буде виплачувати?
+
0
Три літри
Три літри
23 квітня 2025, 17:40
#
где вы там рассмотрели адекватность ?

побачив у з зниженні податку на дохід який застосовуєтся для доходу від продажу криптовалюти шляхом створення виключення подібного до цінних паперів

а ви взагалі читали про що тут мова чи просто прийшли поскиглити бо вік такий?
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
23 квітня 2025, 19:02
#
Мы сейчас о том что «Для того чтоб люди платили налоги — нужно чтоб налоговая служба, налоговая система, а так же штрафы становились адекватными» ?

или вы думаете что наложить лапу на криту решит проблемы и сделает рывок вперед ? И наконец люди проникнутся и начнут платить налоги ?

еще раз — осознай — если общая обстановка попа — то ни один закон ничего не решает .
+
+15
Три літри
Три літри
23 квітня 2025, 19:15
#
Мы сейчас о том что «Для того чтоб люди платили налоги — нужно чтоб налоговая служба, налоговая система, а так же штрафы становились адекватными» ?

так, саме про це.
і знижений податок як раз є адекватним — але ж ти не читав про що новина

или вы думаете что наложить лапу на криту решит проблемы и сделает рывок вперед ?

яким боком зниження податку «на крипту» перетворюєтся в накладання лапи?

тут прям просится процитувати слова Шуріка про Буншу

еще раз — осознай — если общая обстановка попа — то ни один закон ничего не решает .

Цей закон решає. Зараз податок ніхто не платить — це саме «попа» як ти пишеш. Після прийняття закону платити податок стане легко і просто, і зовсім не обтяжливо.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
23 квітня 2025, 19:51
#
А потом будут платить налоги ? Себе в убыток ?
+
0
Три літри
Три літри
23 квітня 2025, 20:33
#
А потом будут платить налоги? Себе в убыток ?

Чому в убиток? Податок платится з прибутку, відповідно він не може бути в убиток. Якщо прибутку немає то і податок не платится.

Ти вчергове демонструєш що маєш проблеми з арифметикою бо не здатний прорахувати просту операцію з процентами.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
24 квітня 2025, 13:46
#
Было 100 долларов , осталось 80 , где ты прибыль увидел ?
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
23 квітня 2025, 19:12
#
Просто для понимания , для того чтоб оценить насколько ты понимаешь суть . Представь что человек купил USDT в 2020 году и поменял на гривну в 2025 , сколько он должен уплатить налогов и какие документы предоставить ?
+
0
Три літри
Три літри
23 квітня 2025, 19:31
#
Представь что человек купил USDT в 2020 году и поменял на гривну в 2025, сколько он должен уплатить налогов и какие документы предоставить ?

Ти читати не вмієш? Як такі люди ще й мають хоробрість лізти в дискусії про фінанси…

В новині все розписано: 23% від прибутку між курсами в 2020 та 2025, документи ніяки надавати не треба, але мати підтвердження покупки потрібно. До слова саме в 2025 можна буде ще й скористатись опцією 5% від загальної суми.
+
+29
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
23 квітня 2025, 19:50
#
То есть , если человек положил наличными , то он ничего не платит , если положил в банк долларами — ничего не платит , если положил в USDT — то 23% отдает .

Вопрос — где ты тут увидел адекватность ?
+
0
Три літри
Три літри
23 квітня 2025, 20:22
#
Вопрос — где ты тут увидел адекватность ?

А де тут неадекватність? Я маю за тебе додумувати де вона тобі намарилася?

Якщо людина купила в 2020 році машину, то продаючи її в 2025 вона втрачає набагато більше ніж 23% — зараз машина вже мабуть в 50% не коштує від ціни 2020 року в доларі. А якщо в 2025 вона продає дві машин то вона ще й податок платить на додачу з доходу.

Ну то треба було долари купувати, а не машини, чи недокрипту. Це питання до адекватності «інвестора», а не до податків.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
24 квітня 2025, 13:43
#
А … я понял , смысл в ограничениях … общипать всех владельцев USDT … ну видимо из злости …

а какую пользу кроме отказа от USDT принесет .

если я купил машину — то это бытовой предмет , я получаю пользу от владения .

Понимаешь такие как ты мыслят убогими категориями , в итоге у нас образуется экономика ДОЖИТИЯ — то нельзя , это нельзя , потому что будет бо бо … и люди потихоньку осознают и валят из страны . И страна потихоньку сдыхает . Но чем хуже тем лучше же ?
+
+15
yarg
yarg
26 квітня 2025, 18:46
#
Ти продавливаеш свои фантазии об єкономике дожития? А зачем?
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
28 квітня 2025, 13:45
#
Это не фатназии . Огланись вокруг — основное направление — присвоил завод времен СССР , пришел кризис — распилили на металл , народ свалил в европу .

Я понимаю что для тебя это фантазии , загадки , или зачем зря тратить время на то что через 30 лет от Украины останется всег 10 млн человек и 20 млн мигрантов .

А для меня я вижу четкие механизмы построения экономики дожития . Если в США быть инвестором это способ разбогатеть , то в Украине — это способ все потерять . Потому и валят монобанки на кипр . Путь один — работал , что-то получилось — кипр или США .
+
+15
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
23 квітня 2025, 16:19
#
«Спрощеної системи оподаткування для криптовалют не буде», — підкреслив Железняк.

Вот и посмотрим как за этот законопроект проголосует этот депутат!!!
А что по этому поводу думает депутат южанина?

… а что мешало этому «депутату — патриоту» написать альтернативный Закон?.. или в «телеге» Законы проще писать?
+
+30
Mini Mi
Mini Mi
23 квітня 2025, 19:31
#
«Відповідальність за декларування доходів і сплату податків покладатиметься на громадян». Ну что я и говорил закон создан для того чтобы чиновники и тцкшники задекларировали крипты, заплатили 5% отмыли наворованное. Потому что кроме них никто не будет декларировать и платить налоги с того, к чему государство доступа не имеет. «Постачальники послуг, зокрема криптобіржі, будуть зобов’язані передавати інформацію до Державної податкової служби України. У разі недотримання цього обов’язку передбачено накладення штрафних санкцій.» А вот это замечательно. Интересно этим ребятам хоть кто-то намекнул, что помимо белых бирж с КУСом, которые тоже болт положат на такие требования есть ещё и децентрализированые и холодные кошельки и т. д. В общем очередная клоунада
+
0
Три літри
Три літри
23 квітня 2025, 20:23
#
Ну что я и говорил закон создан для того чтобы чиновники и тцкшники задекларировали крипты, заплатили 5% отмыли наворованное.

Не можна просто взяти і задекларувати крипту не показавши джерела доходів витрачених на її придбання. Це коли мова про чиновників. В цьому і полягає особливіть декларування якої немає у звичайних людей.

Потому что кроме них никто не будет декларировать

Ну якщо в тебе крипти немає то звісно тобі декларувати нічого. А купа народу зможе цілком легально вивести гроші з крипти сплативши невеликий податок чи взагалі не сплативши нічого.
+
0
Mini Mi
Mini Mi
23 квітня 2025, 20:30
#
Конечно можно. Купил биток в 2017 году с зарплаты. Вот щас продаю, все честно я самый честный депутат вообще.
+
0
Три літри
Три літри
23 квітня 2025, 20:36
#
Так, а де тут злочин якщо у людини зарплата дозволяє купити якусь кількість крипти? Крім чиновників в 2017 році ніхто не міг купити крипту? В мене є колега який купив крипту як раз в 2017, на піку. Він досі не чиновник, досі сидить і пише код.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
24 квітня 2025, 13:43
#
Если он купил USDT , то должен заплатить налог , вот если бы купил баксы …
+
+45
virusolog
virusolog
23 квітня 2025, 21:37
#
Мне кажется, что как только какая то биржа что-то передаст в налоговую, то с этой биржи просто выведут все деньги на другую биржу, которая не передаст данные и не будет регистрироваться в Украине. Ну или на холодные кошельки выведут. Так как те люди, которые давно в криптовалюте, понимают, что лучше уйти с той биржи, которая будет что-то, куда то передавать. А с учётом всех нюансов и скорости, то только биржа заговорит о том, что будет или думает что-то передать, то выведут всё с неё под 0. А биржам, думаю это будет не очень выгодно. Так как потерять большой объём крипты и оборотных денег — никто не хочет. Так что думаю, останутся они как и были в разных странах, без регистрации в нас.
+
0
Три літри
Три літри
24 квітня 2025, 1:49
#
Україна не США і підлаштовуватись під нас не буде. В кращому випадку просто проігнорують, в гіршому закриють акаунти усім українським користувачам
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
24 квітня 2025, 13:44
#
Я плачу за хостинг , он берет с меня НДС и перечисляет в Украину … прикинь … а там смешные суммы и смешной объем клиентов из Украины .
+
0
virusolog
virusolog
25 квітня 2025, 14:42
#
Если ты платишь за хостинг в Европейской компании, то налог ты не платишь. Поверь, я уже не первый год плачу за хостинг в ЕС и компания резидент ЕС. То так как ты не резидент ЕС, ты не будешь платить там налог. Что за хостер у тебя?
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
28 квітня 2025, 13:47
#
Digital ocean и зависит это не от того европейский он или нет , а то что проникся он нашими законами или нет . твой проникнится — начнет платить . Для них в кабинете налогоплательщика на главной отдельная ссылка и отдельный закон .
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
24 квітня 2025, 7:36
#
Вот прочитал все!!! комментарии и понял, что все рассказы «экспертов» о своих финансовых достижения на поприще, даже не «крипты», а обычных банков ЕС. США и Англии. сплошная «баляляйка».
Скажите кто-то из вас хоть раз открывал р/с в банке ЕС или Англии, только в реальном физическом банке, а не в «фин конторе»?
Ответ нет!!! Если бы открывали, то знали необходимый набор условий для клиента и минимальный набор знаний о вопросах регулирования отношений между клиентом, банком и фискальными органами.
Скажите, эксперты, а вы действительно «эксперты» или так «поговорить»? А в какой стране вы живете? Я понимаю, что гражданин у которого есть деньги, а не подаренные на свадьбу 1000 долларов. и который хоть чем-то серьезным (не важно в какой стране) занимается, ну МИНИМУМ ознакомлен с законодательной базой Украины и принятыми правительством документов о возможных «перспективах».
Ну например, вы с таким документом — «Национальная стратегия доходов на 2024 — 2030 годы» знакомы? Ответ НЕТ!!! были бы знакомы, так не писали в массе «бред».
Ну и о принятых директивах ЕС, которые распространяются не только на крипту знакомы? Ответ НЕТ!
Так что продолжайте, ерничать, и «сверкать» своим непостижимыми финансовыми «знаниями».
Всем удачи в приумножении капитала!!!
+
0
Три літри
Три літри
24 квітня 2025, 8:18
#
Знов Григорія порвало в лахміття від того що не тільки у нього є неукраїнський банківський рахунок. Старий добрий Григорій…
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
24 квітня 2025, 8:54
#
Хватит строчить БРЕХНЮ!!!
+
0
Три літри
Три літри
24 квітня 2025, 9:38
#
Правильно, не строчи.
+
0
Алексей Яковлев
Алексей Яковлев
24 квітня 2025, 13:46
#
Понимаешь дружище , все законодательство и все новвоведения не могут охватить ни юристы ни экономисты ни даже работники налоговых органов . Потому живем по понятиям .
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися